LL zegt ook dat niets gescript isquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
You're the best.
Raar gesprek met LL. Hij is pro Huub maar moest volgens mij van de FEBO optrekken met Brian. Dat proef ik uit het gesprek.
LL liegt lekker met de FEBO mee, wat kan hij anders? Hij is alleen dat hok ingekomen om zichzelf te promoten, zoveel is wel duidelijk. Neprapper, net als Brian, met zijn zogenaamde poverty achtergrond. De ouders van LL zijn welgesteld, hij heeft zefl een fout gemaakt door drugs te gaan smokkelen. Misschien verveelde hij zich......verwend dus.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:28 schreef Spaarne het volgende:
LL zegt ook dat niets gescript is![]()
Waarom speelt LL info door, vraagt de radio-meneer.
Luc ontkent nu dat hij info heeft doorgespeeld. Niet naar Huub en niet naar Brian. Kwestie van respect, man.
Nou, lekkere verbinding.
Ja! Hoorde ik van de week ook al! Dacht nog 'zal Jaap best vet vinden'..quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:41 schreef Kinga het volgende:
Jaap komt voor in het nieuwe nummer van Brainpower, boks ouwe
dAN MET GELD ZEKER.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:32 schreef rooie3 het volgende:
Hoor nu weer dat Jaap weg is uit de kooi.
We weten dat alle spelers een contract hebben getekend waarin staat dat ze over heel veel dingen niet mogen praten. Dat bleek onder andere wel toen Natasia zei dat ze een boek wilde schrijven over hoe het er echt aan toe ging in de kooi. Gastspelers (maar ook personeel en medewerkers) zullen ongetwijfeld iets vergelijkbaars hebben ondertekend, want zij krijgen ook het nodige mee van wat er daar zoal gebeurt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
LL liegt lekker met de FEBO mee, wat kan hij anders? Hij is alleen dat hok ingekomen om zichzelf te promoten, zoveel is wel duidelijk.
Ja behoorlijkquote:
zeker heid krijgen we morgeavondquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geloof niks meer,maar las het op now live.
Zo heet die presentator toch.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
Joris komt vanavond op NL Radio...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |