Ja, maar dat was een spontaan foutje. Vanuit zijn blijheid om het een of ander stak hij zo zijn tong in haar mond.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Scandalous het volgende:
Brian heeft bv Nadia gezoend? ik kan er alleen geen filmpje van vinden
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een spontaan foutje. Vanuit zijn blijheid om het een of ander stak hij zo zijn tong in haar mond.
I kid you not.
ze krijgen al het advies om niet te gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
die extra uitzending met razende reporters van nowlive voor de poort?
Stille wateren hebben diepe gronden, ik vertrouw Ellen voor geen meter meer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:53 schreef Copycat het volgende:
Deze girl on girl is niet on stream geweest, wel? Slet dat het is, die Ellen.
Ik meen na de paardenbak....toen zij |Lieke geslagen zijn en er kwam geen sanctie, later nog een ruzie tussen Amanda en Huub, Huub moest toen, althans ze leek het, excuses aanbieden...quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit gesprek on stream geweest....ik heb dit n.l. nog nooit gezien.
Opvallend veel anti Huperts aan de telefoon, mooi voor het evenwicht.quote:
Van wie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:00 schreef blomst het volgende:
ze krijgen al het advies om niet te gaan.
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.quote:
Sly is echt de Grote Roerganger hè?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.
laten we met zijn alle thuis blijven en de naam van now live groot houden!!!
Serieus? Gaan mensen er écht heen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.
Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Onrustigheidstoker!quote:
Ik ga mee! Fuck Sly!quote:
Ramptoerist , als je Doortje maar thuislaat.quote:
Aaaaah, ook een scheetje.quote:
Wat is Jaap (relatief) dun op die filmpjes!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Scandalous het volgende:
[..].. Dit is allemaal nieuw voor mij... Er zijn daar echt dingen gebeurd die ik helemaal niet mee heb gekregen. Brian heeft bv Nadia gezoend? ik kan er alleen geen filmpje van vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |