Tsjonge, wat een verantwoordelijkheid. Niet iets wat je een keertje kunt overslaan of vergeten, en het lijkt me ook moeilijk met vakanties. Maar ik zou het ook doen hoor, als het beestje verder een prima leven heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nee helaas niet
we knijpen elke dag 2 a 3 x zn blaas leeg
heel gedoe maar het zij zo
rooie is onwijs makkelijk en ontzettend lief dus die kan ik nooittttttttttt laten inslapen
en jou katten zijn ook lieffffff hoor!!!!!
Mikey, de dwergteckel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het toch niet laten, dit is mijnschatje
, stronteigenwijs en slim, een echte teckel dus. Zijn naam is Mikey en nee, het is geen zwerver.
![]()
[ afbeelding ]
Je bent een zuiger Gert, en je weet het donders goed! Ik ben hier rustig en normaal standpunten aan het uitwisselen en je komt er met een snerende opmerking overheen [COS #3709] Wij vermaken ons primaquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik reageer alleen inhoudelijk op jouw Jaap-ophemeling. Waarop jij metéén roept dat ik selectief ben. En dan ga je nu beledigd doen als je 'm effe terugkrijgt? Wel kleinzerig hoor.
Ik snap er niks van, er is nu een filmpje van Brian op stream 1, stream 2 slideshow, stream 3 blokjesscherm, stream 4 de oude, vertrouwde streamlock. Je moet wel na ieder filmpje F5'en.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:16 schreef Disana het volgende:
Ik zie die caps van Heidi nog steeds niet, ik geef het maar weer een tijdje op.
Ik ben verliefd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef tipsch het volgende:
Mikey, de dwergteckel.![]()
Mag ik even opscheppen. Dit is Doortje van 18 weken.
Net als Mikey is zij een dwergteckel. We zijn volop in training.![]()
[ afbeelding ]
Zo is dat Gert.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Honden en katten
Zijn leuker dan ratten
Brother
Huub een hond, Claire een katquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Honden en katten
Zijn leuker dan ratten
Brother
Ik ben ook wel in voor zo'n omgangsregeling met jou.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij moet mij niet, ik moet jou niet, laat mij gewoon met rust, laat ik jou met rust...nog negen dagen en het is klaar, ok? Bij voorbaat hartelijk dank!
Ik heb vandaag een paar keer ingeprikt, en zag steeds dingen die ik al gezien heb. Morgen gaan ze iets anders doen, ik meen gesprekjes met miljonairs.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Laten ze trouwens steeds weer dezelfde filmpjes rouleren of zit er wel wat verandering in de voorgeschotelde alternatieve streams?
Hang toch niet zo de dramaqueen uit zeg. Je lijkt Tinkywinky wel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een zuiger Gert, en je weet het donders goed! Ik ben hier rustig en normaal standpunten aan het uitwisselen en je komt er met een snerende opmerking overheen [COS #3709] Wij vermaken ons prima
Jij moet mij niet, ik moet jou niet, laat mij gewoon met rust, laat ik jou met rust...nog negen dagen en het is klaar, ok? Bij voorbaat hartelijk dank!
Nee steeds dezelfde beeldenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Laten ze trouwens steeds weer dezelfde filmpjes rouleren of zit er wel wat verandering in de voorgeschotelde alternatieve streams?
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Honden en katten
Zijn leuker dan ratten
Brother
Hier geniet ik vanquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
[ afbeelding ]
Ik voel een virtualstraatverbod opkomen...quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor zo'n omgangsregeling met jou.
Ahh, dankjewel. Ik vind jouw hondje ook leuk.quote:
Ik ben voor de Oranje hockey damesquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik voel een virtualstraatverbod opkomen...![]()
On Topic: Waarom is iedereen in het oranje? Denken jullie echt dat Het Nederlandsch Elftal leuk gaat presteren? Of is het als aanmoediging?
Hoe, wat, waar......... ik trap overal in..... maar scheeeeelt me nixquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef rooie3 het volgende:
Claire is net in een auto gezien.De verhalen worden weer spannend,maar trap nergens meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |