Wat doe jij hier, je moet de kooiers gaan heropvoeden......het kan nog en we zijn oranje omdat we in feeststemming zijn dat het bijna afgelopen is en dat Brian niet gaat winnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik voel een virtualstraatverbod opkomen...![]()
On Topic: Waarom is iedereen in het oranje? Denken jullie echt dat Het Nederlandsch Elftal leuk gaat presteren? Of is het als aanmoediging?
Dat is weer een smerige actie van het stormfront, de compleet gestoorde huubsekte probeert door die oranje kleurtjes Marco van Basten te bedreigen zodat hij Huub in de selectie opneemt. Had ik al gezegd dat hij een racist is die geen respect heeft voor vrouwen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik voel een virtualstraatverbod opkomen...![]()
On Topic: Waarom is iedereen in het oranje? Denken jullie echt dat Het Nederlandsch Elftal leuk gaat presteren? Of is het als aanmoediging?
In Eemnes.staat op Now live.Nou ik trapte er goed in gisteravond,dacht echt dat het over was voor Huub.Voelde niet echt fijn ,was echt teleurgesteld.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:53 schreef Desii het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar......... ik trap overal in..... maar scheeeeelt me nix
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef rooie3 het volgende:
Claire is net in een auto gezien.De verhalen worden weer spannend,maar trap nergens meer in.
OMFGquote:
Vandaar dat Seedorf zich heeft teruggetrokken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef humberto.tan het volgende:
Dat is weer een smerige actie van het stormfront, de compleet gestoorde huubsekte probeert door die oranje kleurtjes Marco van Basten te bedreigen zodat hij Huub in de selectie opneemt. Had ik al gezegd dat hij een racist is die geen respect heeft voor vrouwen?
Prima, dan zal ik mij niet laten kennen en blijven reageren op je immer interessante statements in mijn richting, zoals daar zijn obsessief, dramaqueen, Tinkywinky......Wat jij wilquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
worden daarna, ligt aan jou en niet aan mij. Maar je krijgt 'm wel terug dan.
Nog een weekje jongen, je kunt het, kom op.
Oude katten vind ik juist erg plezierig. Soms zijn ze een beetje aandoenlijk. Ik hoop dat je een foto kunt vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Verida het volgende:
@Disana, ik zal even moeten zoeken naar een foto van onze siamees. Ik kan op mijn eigen computer zo snel niets vinden dus moet even wachten tot mijn dochter thuis is met laptop. Het is al een oud beestje hoor, hij is al 14, maar denkt zelf dat hij nog heel piep is geloof ik.
Ik vind al die honden ook heel leuk, ik zou ook wel weer een hond willen, wij hebben 12 jaar een golden retriever gehad, was ook een beetje een eigenwijze want hij wilde niet zwemmen, behalve in de zee, maar nooit in zoet water, de druif. Ik mis hem enorm en vooral het lopen en buiten zijn met de hond.
Hij is een goed zakenman. Dat werd me al duidelijk toen hij Sandy's beautysalon ongeveer als "de goedkoopste van Nederland" omschreef tijdens een heus zakenpraatje met Tilly.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG![]()
O dus dáárom is dat internetbedrijf van 'm op de fles. Omdat het hem "allemaal iets te sáái" werd.
Nog zo eentje, een ruwhaar in het bruin.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
Dit is mijn lease-hondje. Is van de buurman, maar heel vaak bij mij.
[ afbeelding ]
Da's pas praktisch, Cc en Blurk, een leasehond. Deze kijkt ook al zo vriendelijk, de honden winnen het hier tot dusverre van de kattenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[ afbeelding ]
Jij, of je hondje?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog zo eentje, een ruwhaar in het bruin.
Daar heeft hij het ook vaker over gehad met een vriend van hem met wie hij dat bedrijf had, Darryl geloof ik. Het was zo'n bedrijf dat snel een domeinnaam opkoopt voor een prikkie en hem dan voor veel geld hoop te verkopen aan degene voor wiens neus hij weggekaapt is. Typisch een gevalletje juridisch discutabel, ethisch verwerpelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om dat 'internetbedrijf' van Brian. Hij zat laatst nog trots te vertellen dat hij domeinnamen aan mensen sleet: gewoon een parasiet en een resellertje dus. En anderen zeggen dat ze sites hebben gezien die hij heeft gebouwd, en dat die er heel onprofessioneel uitzagen. Ik zou ze ook wel eens willen zien, dus wie links heeft...
sneu voor diegene die naar huis moet, zit je daar nog een paar dagen voor pietsnot.quote:
Dan is het alleen mogelijk dat Claire eruit is.Die blijft gerust twee dagen nog bij Huub zitten.Ze wist toch dat ze niet ging winnen.Wat een heisa om niks zeg.Brian of Huub blijven echt niet zitten als ze eruit lagen.Lijkt me niet echt veilig.Denken ze nou echt dat de streamers zo dom zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:05 schreef blomst het volgende:
telegraaf
Gouden Kooi wordt militaire operatie
door onze redactie
AMSTERDAM - Gisteren werd één van de bewoners door de anderen uit de Kooi gestemd. Wie dat is geweest moet koste wat kost geheim blijven, en daarin gaan de makers ver. Heel ver..
Pas morgenavond mag bekend worden wie van de vijf overgebleven bewoners in het stof moet bijten. Tot die tijd moeten alle 45 (!) medewerkers binnen de Kooi blijven en worden alle GSM´s afgepakt. Wel mag er eten worden besteld, maar dat moet voor de Kooi worden geplaatst en wordt pas binnengehaald als de bezorger uit het zicht is verdwenen. Verder moeten alle cameramensen, redacteuren en producers slapen in militaire tentjes, omgeven door muggen en ander ongedierte. Gevangen in luxe? Van luxe is voor de 45 medewerkers geen sprake...
Ook lopen er bewakers met herdershonden rond het terrein, want er hebben zich sinds gisteravond wel zestig mensen rond de kooi verzameld om te kijken wie er vertrekt. Maar helaas voor hen, ook de verliezer moet netjes binnenblijven en kan pas donderdagavond zijn of haar familie in de armen sluiten.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |