mits tangaquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het cool om mijn bjorn borgen erboven te dragen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Strandquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:40 schreef Repeat het volgende:
Je combineert hier een heleboel goede klachten.
Bjorn Borg onderbroeken
Onderbroeken onder een zwembroek
Bjorn Borg onderbroeken onder een zwembroek
Groepen matties die allemaal hetzelfde doen
quote:
TS komt op het kinderforumquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef jpg97 het volgende:
LOLLERCOPTER!!
Ik ben uiteraard niet de enige met zo'n klacht:
http://www.kinderlines.nl/forum/forum.asp?thread=8725&page=3![]()
quote:Srry hoor allemaal, maar ik vind Bjorn Borg egt gaaf! Een jongen uit mijn klas die draagt het ook, altijd,.. Nou, ik vind het SEXY!!!Bjorn Borg is super In!
XXXXXXXXX-Melissa
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:33 schreef TNA het volgende:
Goede klacht! Eens met TS.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:57 schreef Misstique het volgende:
Goed idee wel, ik ga ook mn Bjorn string onder mn bikinibroekje dragen.
Je bent dus duidelijk niet hip genoeg męn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:05 schreef ehqo het volgende:
Ik snap nooit hoe dit soort mensen zichzelf serieus kunnen nemen.
Hmmm potentieel NL tak 4chan aanvalsforum!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef jpg97 het volgende:
LOLLERCOPTER!!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:13 schreef Red_Cat het volgende:
Ik heb ooit een BB boxer gehad, maar trek het ding zelden of nooit aan.. Ben ten eerste al niet zo'n merken slet en ten tweede zit het ding niet eens lekker![]()
Eens met de klacht!!
Dan doe je toch een zwembroek onder je short aanquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Zwaar eens met TS. Ik zag het ook afgelopen weekend en heb me er dood aan zitten ergeren. En degenen die geen BB kunnen betalen, hebben zo'n Chasin Denim boxer![]()
Maar een boxer onder de zwembroek is wel ok hoor, omdat de zwembroek dan lekkerder zit en niet gaat kriebelen en jeuken. Tis puur gemak
Puur gemak is als je geen zwembroek draagt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Zwaar eens met TS. Ik zag het ook afgelopen weekend en heb me er dood aan zitten ergeren. En degenen die geen BB kunnen betalen, hebben zo'n Chasin Denim boxer![]()
Maar een boxer onder de zwembroek is wel ok hoor, omdat de zwembroek dan lekkerder zit en niet gaat kriebelen en jeuken. Tis puur gemak
Mijn pa heeft dat ook altijd, maar die is al sinds zijn 20e kaal (hij werd kaal en vond dat lelijk dus heeft zn kop kaalgeschoren) hij is nu dus 43 en elke keer als hij naar het strand gaat verbrandt ie zijn kop zonder zo'n doekiequote:Op woensdag 14 mei 2008 11:34 schreef DSS24 het volgende:
Eensch,
Ook mensen met zo'n piratendoek op de harses, dat ziet er ook niet uit.
Goede klacht!
Inderdaad, helemaal als je een binnenbroekje van een soort gaas in de zwemboek heb zitten. Dan jeukt het echt na een tijdje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Wel de rand van die string boven je broekje uit he?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:57 schreef Misstique het volgende:
Bjorn Borgquote:
Hoe weet jij nou wat er in mijn kledingkast hangt?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kennelijk wel, anders noem je dat niet als reden om het ding niet aan te trekken
Ah dé ontkenningsvraagquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat er in mijn kledingkast hangt?
Ja, dat zag ik dus ook, toen ik afgelopen zaterdag op een niet nader te noemen recreatieplas was. Wat een slechte zaak is dat + dat het er niet uit ziet!quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:31 schreef dome het volgende:
of van die wijven met van die sportbroekjes aan
Homo, een echte man kijkt alleen naar tieten op het strand.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:04 schreef makkie88 het volgende:
ik graag overgensook boxers onder mijn zwembroek ivm doorschijnen
Wat een leuke smoezen gebruiken die knapen die een boxershort onder een zwembroek moeten dragen. Schrale ballen, jeuk, doorschijnende zwembroeken. Grappig hoe ze daar de eerste 20 jaar van hun leven geen last van hebben, totdat ze zien dat de stoerste jongen van de klas een boxershort onder zijn zwembroek draagt. Begint het spontaan van te kriebelen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:05 schreef Mascleta het volgende:
boxer onder zwembroek![]()
Anders heb je 's avonds schrale ballen van de gaasje van de binnenbroek.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Wij afgelopen maandag "lekker" naar het strand ( het was kk druk ).
Lopen er allemaal van die Johnnies met een Bjorn Borg onderbroek onder hun zwemshort, maar wel met de rand boven de short uit zodat je wel kan zien dat ze de boxer van Bjorn Borg is
Sowieso, wie doet er een boxershort onder z'n zwemshort?
't Ziet er niet uit, en het is pauperig. Al helemaal als je met 5 matties gaat zwemmen en ze dat dan allemaal doen![]()
Triestheid ten top!
Klacht: zie boven, en nee ik kan er niet mee omgaan
pff, niet zo zeiken..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:32 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een leuke smoezen gebruiken die knapen die een boxershort onder een zwembroek moeten dragen. Schrale ballen, jeuk, doorschijnende zwembroeken. Grappig hoe ze daar de eerste 20 jaar van hun leven geen last van hebben, totdat ze zien dat de stoerste jongen van de klas een boxershort onder zijn zwembroek draagt. Begint het spontaan van te kriebelen.
Ik zou haast zeggen koop een fatsoenlijke zwembroek, maar gezien 90% van de mensen met dezelfde zwembroek geen last hebben van balkwaaltjes ligt het voornamelijk op psychisch vlak.
Die van Chasin' zijn fijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
BB is ook een lekkere boxer om te dragen, ik draag deze dingen ook alleen maar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef Maurari het volgende:
Mensen in dit topic zijn gewoon jaloers.
BB![]()
Paupers met gewone onderbroeken
dus je hebt gewoon een kleine piemelquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:25 schreef makkie88 het volgende:
[..]
pff, niet zo zeiken..
je weet toch, je loopt het water uit, en al het water en lucht komt uit je zwembroek, dan heb je een vacuum... daar hou ik niet zo van.. vooral niet als ik net uit koud water kom
het valt mij juist op dat de echte paupers met BB lopen, maja dat zal wel aan mij liggen. Ik hecht meer waarde aan een mooie broek en shirt ipv simpele gstar en chasin shirtjes van de paupers. hoewel ik ook mooie boxers heb, daar niet van, maar niet van BBquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef Maurari het volgende:
BB![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef Maurari het volgende:
BB![]()
BB![]()
BB![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:18 schreef Maurari het volgende:
Ja, zet je maar lekker af tegen de populaire massaOndertussen ga ik mijn frisgewassen BB onderbroekjes strijken.
Hema-onderbroekers
Ik hoef ze niet te strijken want mijn hete strakke billetjes halen zo de kreukels eruit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:18 schreef Maurari het volgende:
Ja, zet je maar lekker af tegen de populaire massaOndertussen ga ik mijn frisgewassen BB onderbroekjes strijken.
Hema-onderbroekers
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Neeeeeeeeee, hier doen ze dat niet hoor. Het verbaast me trouwens dat half KLB naar het strand gaat buiten komt. Niet verwacht.
Boxers strijkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:18 schreef Maurari het volgende:
Hema-onderbroekers
Hehe dus met zoeen borg boxer kan ik wel jonge meisjes scorenquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:21 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ik heb er ook gewoon een boxer onder, het zit fijner en zo heb ik tenminste geen inkijk als ik lig/zit of dergelijk. Probeer 't meestal onder m'n zwembroek te proppen, echter wil de boxer weleens naar boven klimmen!
Ik merk het wel!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:34 schreef wise het volgende:
Ik merk echt het verschil niet tussen een Bjorn-boxer en een boxer van bijv. bodylook.
Enigste verschil is de belachelijke prijs van de Bjorn boxer.
oh, en zwemmen met je boxer aan!!
Ja en bedankt...quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:29 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik ga even het visuele karakter van dit topic verstoren. Excuus.
[ afbeelding ]
kijk zo iemand mag dan wel een BB boxer er onder aanquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:29 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik ga even het visuele karakter van dit topic verstoren. Excuus.
[ afbeelding ]
Goeie 4e argument, zag het ooit bij iemand anders gebeurenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:25 schreef makkie88 het volgende:
[..]
pff, niet zo zeiken..
je weet toch, je loopt het water uit, en al het water en lucht komt uit je zwembroek, dan heb je een vacuum... daar hou ik niet zo van.. vooral niet als ik net uit koud water kom
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Lopen er allemaal van die Johnnies met een Bjorn Borg onderbroek onder hun zwemshort, maar wel met de rand boven de short uit zodat je wel kan zien dat ze de boxer van Bjorn Borg is
't Ziet er niet uit, en het is pauperig. Al helemaal als je met 5 matties gaat zwemmen en ze dat dan allemaal doen![]()
Triestheid ten top!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Goeie 4e argument, zag het ooit bij iemand anders gebeuren.
als je niet gaat zwemmen kan je net zo goed je broek aan houdenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:51 schreef MouzurX het volgende:
Als je niet gaat zwemmen kan je net zo goed je boxer onder je zwembroek aanhouden
Das het handige aan die BB, die rekken gewoon met je bierpens mee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:49 schreef l3laster het volgende:
........ .......... ........... ....... ................... ............ ..... ..
man man leer eens bier drinken of zo!
Dat doet je dan toch ook? Korte 'broek'quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:15 schreef makkie88 het volgende:
[..]
als je niet gaat zwemmen kan je net zo goed je broek aan houden
zwembroek is meestal wat korter dan een broekquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:15 schreef makkie88 het volgende:
[..]
als je niet gaat zwemmen kan je net zo goed je broek aan houden
Die Chasin boxers zijn precies hetzelfde als die Bjorn Borg, ze zijn alleen 10 euro goedkoper.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Leer eerst eens goed te lezen. Ik kots juist op BBquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:23 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Die Chasin boxers zijn precies hetzelfde als die Bjorn Borg, ze zijn alleen 10 euro goedkoper.
Ik draag zelf ook Chasin boxershorts en dat is echt niet omdat ik die achterlijke Bjorn Borg niet kan betalen.
Dat jij nou zo'n pauper bent die denkt stoer te zijn met z'n BB boxertje omdat die 10 euro duurder is dan een Chasin, krijg een leven ofzo.
Waar slaat dat nou weer op? Dus alle onderbroeken die goedkoper zijn dan BB zijn huillach.gif?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Huquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:32 schreef Stigma het volgende:
Ik doe 'm er nooit bovenuit, maar wel boxer eronder. Anders hangt je lul constant naar buiten (want ik loop niet met zwembroeken tot over mijn kniën)
Bij mij hangt men lul eruit hoor .. ook met een driekwartsbroekquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
HuJe lul hangt naar buiten als je zwembroek niet over je knie gaat
-edit-
Bedoel je dan mensen inkijk hebben als je gaat liggen?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij mij hangt men lul eruit hoor .. ook met een driekwartsbroek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Ik heb hetzelfde. Ik wind m'n lul gewoon een paar keer om m'n rechterbeen, anders heb ik er teveel last van.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij mij hangt men lul eruit hoor .. ook met een driekwartsbroek![]()
Ja, anders overdrijf je nog meer!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:05 schreef Mascleta het volgende:
had me zwembroek binnen een seconde weer omhoog, wat ziet dat er fout uit!!!
Binnenbroekje is vaak van gaas. Wat soms kan irriteren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:25 schreef Stansfield het volgende:
Het is echt een mooiboy actie om je bb boxer onder je zwembroek aan te doen. Dat lijkt me trouwens erg klote zitten met het binnenbroekje van je zwembroek. Koop gewoon een goede zwembroek.
Wat de fuck doe jij?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:36 schreef larsisgoed9 het volgende:
Naja, maak je er gewoon niet druk om,
Ikzelf ben ook niet van de rijkste, maar ik krijg altijd van de vriendin van me Vader, die kan ze wel eens goedkoop krijgen (¤15,00 of ¤25,00)
Sommige mensen durven niet eens op http://www.bjornborg.com te komen.
Dat moest d'r ff uit.
P.s. Zelf doe ik altijd een gewone zwembroek onder me lange zwembroek heen, draag nooit een onderbroek d'r onder, ik vind het een beetje goor, als iemand dan bv. zijkt in ze zwembroek, of kakt, dan komt dat allemaal in het water. En je moet een onderbaroek (nat) mee naar huis nemen, en dus nog 1 schone meenemen.
Bij mij in de klas dragen ze hun broek ook altijd superlaag, maar het boeit me geen ene flikker. Laat het hun zelf uitmaken, als hun de bink willlen uithangen, of stoer willen doen, dan doen ze dat toch?
M.v.g.
- Larsisgoed9.
Eenschquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:51 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik dus ook, toen ik afgelopen zaterdag op een niet nader te noemen recreatieplas was. Wat een slechte zaak is dat + dat het er niet uit ziet!
Zag trouwens ook meiden die een tas hadden die matchde bij hun bikini's, ook zoiets belachelijks.
Daarvoor heeft men een paar duizend jaar geleden een "toilet" uitgevonden...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:36 schreef larsisgoed9 het volgende:
als iemand dan bv. zijkt in ze zwembroek, of kakt,
Geachte Larsisgoed9,quote:Op maandag 30 juni 2008 19:36 schreef larsisgoed9 het volgende:
Naja, maak je er gewoon niet druk om,
Ikzelf ben ook niet van de rijkste, maar ik krijg altijd van de vriendin van me Vader, die kan ze wel eens goedkoop krijgen (¤15,00 of ¤25,00)
Sommige mensen durven niet eens op http://www.bjornborg.com te komen.
Dat moest d'r ff uit.
P.s. Zelf doe ik altijd een gewone zwembroek onder me lange zwembroek heen, draag nooit een onderbroek d'r onder, ik vind het een beetje goor, als iemand dan bv. zijkt in ze zwembroek, of kakt, dan komt dat allemaal in het water. En je moet een onderbaroek (nat) mee naar huis nemen, en dus nog 1 schone meenemen.
Bij mij in de klas dragen ze hun broek ook altijd superlaag, maar het boeit me geen ene flikker. Laat het hun zelf uitmaken, als hun de bink willlen uithangen, of stoer willen doen, dan doen ze dat toch?
M.v.g.
- Larsisgoed9.
Die foto'squote:
Na het KK druk vond ik JOU de loser, en niet degene met een onderbroek onder zijn zwembroek.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
O jee, weer zo'n KANKER-huilie.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Na het KK druk vond ik JOU de loser, en niet degene met een onderbroek onder zijn zwembroek.
Ik mag hopen dat je familie eens kapot gaat aan die ziekte sukkel.quote:
Kanker!!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:50 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je familie eens kapot gaat aan die ziekte sukkel.
Misschien lul je dan anders.
Kanker roepers zijn domme nono's die menen met ziektes hun toch al trieste betoog kracht te moeten bijzetten.
Kon enorm goed tennissen ja.. en zelfs misschien wel hele geile fijn zwembroeken maken idd..... maar...quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:04 schreef remmertjuh het volgende:
Bjorn Borg![]()
Boxer onder zwembroek
Boxer boven zwembroek
De initialen van Bjorn Borg zijn B.B. en niet B.J.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kon enorm goed tennissen ja.. en zelfs misschien wel hele geile fijn zwembroeken maken idd..... maar...
een zwembroek is een zwembroek !!! Een hippe gewone onderbroek zeg maar. waarom in gods(satans)naam daar dan 2 van dragen? Of het er nu onder of boven is
Nee doe dan biek (das stoer) en laat na het zwemmen je B.J. zien als dat zo nodig moet.
Bjorn Jorg !!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
De initialen van Bjorn Borg zijn B.B. en niet B.J.
Bovendien is een zwembroek langer dan een boxer lijkt mij?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:49 schreef Stigma het volgende:
[..]
Kanker!!
Hahahaha hij zei kanker!!!
Ga je nu aan je piemeltje trekken? Terwijl je denkt aan de familie van Emimich die met een gezwel in den aker rondhuppelen op een overdekte schuimparty?
quote:
quote:Barry (118)
21 jun, 17:03
jaaa dat hoort gewoon!!
Morge lekker zwemmen met me vriendje..allebei met supersexy zwemshort
MET BB boxerrrrrrrrr
quote:Lois (334)
1 mrt, 18:00
altijd!
Jongens zonder box onder zwembroek zyn hopeloos
Wat een boefje die Rens!quote:Rens (96)
23 sep, 10:25
Ik vind het wel hipp
Maaar me ouders willen het liever niet
Maaja daar trek ik me nix van aan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef jpg97 het volgende:
LOLLERCOPTER!!
quote:Sommige onderbroeken vind ik wel gaaf, maar heb er zelf geen.
o-kijk-mij-tommy-boxers-hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:06 schreef DANILXL het volgende:
ik heb geen bjorn borg, aslleen hilfiger boxers. mag dat ook niet?
'kutusert'quote:Op maandag 30 juni 2008 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geachte Larsisgoed9,
wij stellen het zeer op prijs dat ook jij je mening geeft hier op het forum. Wat helemaal leuk is, is dat je je speciaal registreert om dit topic te bumpen.
Daarnaast denken ik en een paar andere users dat jij een perverse user bent, aangezien jij kakt in uw broek tijdens het zwemmen.
M.v.g.
- jordeeeh (wat je natuurlijk nog niet gezien hadh e)
Dat en het gaas van de gemiddelde zwemshort schuurt over mijn eikelquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:40 schreef Arie.B het volgende:
Anders ga je ff op uitstekende boxers letten op het strand![]()
Als je je daar al aan kunt ergeren
Mensen die zichzelf serieus nemen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:05 schreef ehqo het volgende:
Ik snap nooit hoe dit soort mensen zichzelf serieus kunnen nemen.
Daar hebben ze nou de voorhuid voor uitgevondenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:03 schreef D-Y het volgende:
[..]
Dat en het gaas van de gemiddelde zwemshort schuurt over mijn eikel
Die lui zijn toch domquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Triestheid ten top!
verzameling van non-argumentenquote:Binnenbroekje is vaak van gaas. Wat soms kan irriteren.
Vaak heeft een (witte)zwembroek ook de neiging om doorzichtig te zijn.
Tevens ontstaat er vaak een vacuum als je met een zwembroek (niet de strakke, maar "normale") uit het water gaat en geloof me, dat is vrij genant.
Tot slot voorkomt het dat mensen inkijk hebben als je ligt.
als dat zo lekker zit, dan doe je toch een zwemslip van speedo aan.quote:je ballen zijn blij want het zit lekker
als je dat vantevoren weet dan koop je toch een andere kleur zwembroek?quote:Waarom ik een boxer eronder draag? Omdat mijn zwembroek bijna helemaal wit is en als die nat wordt doorschijnend.
Ook als je exact hetzelfde draagt als je 5 "matties"?quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:51 schreef sfeerkeeltsiee het volgende:
en iedereen heeft ze eigen stylo
+1 Scherpquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:48 schreef Cynix Ž het volgende:
[..]
Ook als je exact hetzelfde draagt als je 5 "matties"?
Vieze gluurderquote:
Eerst was het niet zo maar omdat ik deze zwembroek al zo'n 2 á 3 jaar heb is die versleten (zon e.d.) en kun je er nu doorheen kijken. =( Dus dan maar boxer. \o/quote:[b]Op donderdag 24 juli 2008 09:44
als je dat vantevoren weet dan koop je toch een andere kleur zwembroek?
Eensch!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Triestheid ten top!
Heb je ook meteen een cursus Nederlands gekocht op de weg terug naar huis?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:17 schreef makkie88 het volgende:
ik had et vandaag ook, me bb boven me zwembroek, maar kep toch me zwembroek maar ff boven me navel getrokken
dus je had je bb rond je borst zitten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:17 schreef makkie88 het volgende:
ik had et vandaag ook, me bb boven me zwembroek, maar kep toch me zwembroek maar ff boven me navel getrokken
heeft eerder met jouw gedachtengang te makenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vieze gluurder
En maar fappen als je denkt aan TS in z'n zwembroek
Rugridder
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
dus je had je bb rond je borst zitten?
IK gluurde nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:48 schreef Syd het volgende:
[..]
heeft eerder met jouw gedachtengang te maken
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef jpg97 het volgende:
LOLLERCOPTER!!
quote:Sommige onderbroeken vind ik wel gaaf, maar heb er zelf geen.
Wat voor ernstige schimmelinfectie heb je? Daarbij, luchtend gaas gaat irriteren, maar een continu natte, broeierige lap katoen om je edele delen moet lekker zitten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:23 schreef Cahir het volgende:
Binnenbroekje is vaak van gaas. Wat soms kan irriteren.
nee maar bij mij ook, en zonder boxer zie je me bobbel te goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef Teteteterek het volgende:
Ik draag een boxershort ( geen bb) onder mijn zwembroek omdat anders mijn zwembroek naar beneden getrokken wordt. Is dat wel een goed argument?
Ik bedoel meer dat andere mensen mijn zwembroek omlaag trekkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nee maar bij mij ook, en zonder boxer zie je me bobbel te goed
Hm...bij ons regende het praktisch de hele dagquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Triestheid ten top!
Badpakboy raakt nooit uit de modequote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik ga zwemmen draag ik altijd lekker een badpak.
[ afbeelding ]
En ja ik weet dat badpakboy totally 2001 is #care
Zullen wel dikke lelijke meisjes geweest zijn>?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik was vandaag in het zwembad, en ik heb diverse meisjes met de combinatie lage zwembroek en bjorn borg onderbroek zien lopen.
ik vind het belachelijk, ziet er echt niet uit, ik walg er van..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik was vandaag in het zwembad, en ik heb diverse meisjes met de combinatie lage zwembroek en bjorn borg onderbroek zien lopen.
Dat is werkelijk het meest weerzinwekkende plaatje dat ik de afgelopen tijd tegen gekomen ben.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik ga zwemmen draag ik altijd lekker een badpak.
[ afbeelding ]
En ja ik weet dat badpakboy totally 2001 is #care
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:26 schreef CG het volgende:
Kan iemand van de BB-fanboys mij trouwens eens uitleggen waarom je van die dure boxers gaat kopen en deze vervolgens laat verneuken door chloor en/of zout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door makkie88 op 27-07-2008 02:10:49 ]
Wel BB's van ¤25,- kunnen kopen, maar geen nieuwe zwembroek als die versleten is.. beetje kansloos nietwaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Eerst was het niet zo maar omdat ik deze zwembroek al zo'n 2 á 3 jaar heb is die versleten (zon e.d.) en kun je er nu doorheen kijken. =( Dus dan maar boxer. \o/
Kunnen ook negers Afro-Nederlanders zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:45 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Zullen wel dikke lelijke meisjes geweest zijn>?![]()
Anders ga je er toch niet zo tokkie bij lopen
Ga es ff mijn posts lezen. Ik zei dat ik geen BB boxershorts heb omdat ik dat ook kansloos vind. 25 euro voor een onderbroek.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wel BB's van ¤25,- kunnen kopen, maar geen nieuwe zwembroek als die versleten is.. beetje kansloos nietwaar![]()
Onzin onderbroek boven zwembroek uit moeten hebbenmet name als die boxer ook nog eens BB is, paupers
wats dat voor nonargument? Ik bedoel...draag jij dan van die knellende/strakke boxers dat je bobbel terug in zijn hol word geduwd?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nee maar bij mij ook, en zonder boxer zie je me bobbel te goed
dan wil ik wel weten op wat voor school jij zitquote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef Tanjaa het volgende:
Waarschijnlijk weten de meeste mensen die die onderbroeken dragen niet eens wie bjorn borg is xD
Ik vroeg laatst aan n meisje uit mijn klas die werkelijk alles van bjorn borg had; Weet je eigenlijk wel wie bjorn borg is? Ze zei : Ja een modeontwerper.
Toen ik haar vertelde dat hij een toptennisser was geloofde ze me niet eens xD
Hoezo wil je dat weten?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dan wil ik wel weten op wat voor school jij zit
Afgelopen jaar heb ik alleen maar jongens gezien met een onderbroek onder hun zwembroek.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:50 schreef intraxz het volgende:
Mensen die een onderbroek onder een zwembroek triest vinden hebben een kleine leuter en zijn jaloers.
quote:Op maandag 28 juli 2008 02:50 schreef intraxz het volgende:
Mensen die een onderbroek onder een zwembroek triest vinden hebben een kleine leuter en zijn jaloers.
Het bepaalde merk is al Bjorn borg, en het is SowieSo want het komt uit het duits.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er nou vet aan een bepaald merk bjorn borg boxer dragen
Zowieso, onderbroeken dragen onder je zwemshort :/ wtf hebje daar nou aan
Het zal wel weer overwaaien over een jaar of 3
Dat vind ik dus ook ZO erg,sommige meiden waarbij de string boven hun broek uit komt,quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:57 schreef Misstique het volgende:
dude, dat was twee jaar geleden ook al uit!quote:Op maandag 28 juli 2008 01:07 schreef Fortitudo het volgende:
2 jaar geleden deed ik het, toen liep niemand nog in dat soort onderbroeken. nu niet meer, ik heb er gewoon niks onder, die fase ben ik al na die zomer ontgroeid
ok mevrouw de trendsetsterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:07 schreef suus21 het volgende:
[..]
dude, dat was twee jaar geleden ook al uit!
Dan moet je niet meer in het zwembad zeiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:38 schreef speknek het volgende:
Het grootste nadeel van die tokkiemode is dat ik nu een nieuwe zwembroek moet kopen, maar ze bijna geen zwembroeken zonder binnenbroek meer hebben. Wit is ook de nieuwe modekleur voor zwembroeken nu.
En ze hadden zeker ook al een oorbel en een gouwe ketting?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef MaLo het volgende:
Ik zag gister twee jochies van hooguit 11 jaar oud met een onderbroek onder hun zwembroek. De ene had Björn Borg, de ander een merkloze.
Zo jong, en al zo verpest
Dat zijn dezelfde mensen die ervan overtuigd zijn dat Cher en Madonna nog 25 zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef Tanjaa het volgende:
Waarschijnlijk weten de meeste mensen die die onderbroeken dragen niet eens wie bjorn borg is xD
Ik vroeg laatst aan n meisje uit mijn klas die werkelijk alles van bjorn borg had; Weet je eigenlijk wel wie bjorn borg is? Ze zei : Ja een modeontwerper.
Toen ik haar vertelde dat hij een toptennisser was geloofde ze me niet eens xD
Proptip: wit wordt doorzichtig als het nat is. Dat is geen probleem als je er een onderbroek onder draagt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:02 schreef DeTolk het volgende:
Dan moet je niet meer in het zwembad zeiken.
Na het rookverbod, nu ook het onderbroek-boven-je-zwembroekverbodquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef MouzurX het volgende:
In een zwembad in hengelo is dat nu verboden
waren zeker negertjesquote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef MaLo het volgende:
Ik zag gister twee jochies van hooguit 11 jaar oud met een onderbroek onder hun zwembroek. De ene had Björn Borg, de ander een merkloze.
Zo jong, en al zo verpest
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:33 schreef TNA het volgende:
Goede klacht! Eens met TS.
kapsones....quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te strijken want mijn hete strakke billetjes halen zo de kreukels eruit.
omdat daar alleen maar turken komen jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef MouzurX het volgende:
In een zwembad in hengelo is dat nu verboden
quote:Randje van onderbroek taboe in Twentebad
dinsdag 29 juli 2008 | 07:21 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 29 juli 2008 | 19:03
HENGELO - Het mag dan erg hip zijn, het mag niet.
Het Twentebad in Hengelo verbiedt sinds deze zomer het dragen van een onderbroek onder een zwembroek. Jongeren die hun zwemshort dragen en duidelijk zichtbaar hun Calvin Klein, Chasin of Björn Borg-onderbroek laten zien, moeten die uitdoen. De hippe onderbroek is populair bij jongens én meisjes. Veel meisjes combineren het randje van een Björn Borg met een 'mannelijke' boxershort. Het verbod op onderbroeken gebeurt uit hygiënisch oogpunt.
"Wij hebben minimale maar ook maximale kledingeisen", aldus een woordvoerder. Wie weigert zijn onderbroek uit te trekken, wordt het bad uitgestuurd. Dat is zover bekend nog niet gebeurd.
rozequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:56 schreef HPayne het volgende:
Handig om van die nederlandse paupers te herkennen op vakantie. G-star shirtjes, matjes, en bjorn borg boxers het liefst roze.![]()
![]()
Dat is slechts 1 van de vele smoezen die men daarvoor gebruiktquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zouden ze een onderbroek onder hun zwembroek aantrekken? Bang dat hun zwembroek afzakt
In een van de Koranverzen zou je kunnen interpreteren dat je als ware Moesliem een onderbroek onder je zwembroek moet dragen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:10 schreef jpg97 het volgende:
Dat is slechts 1 van de vele smoezen die men daarvoor gebruikt
Er loopt ook ergens een topic waarin iemand beweert dat een riem het waard is om te 'showen'.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:20 schreef floris.exe het volgende:
Stoer lopen doen met je onderbroek. Jezus Mina, wat een triestheid. Het is maar een onderbroek hoor.
quote:Vieze onderbroek funest in zwembad
Uitgegeven: 31 juli 2008 10:57
Laatst gewijzigd: 31 juli 2008 11:42
DRIEBERGEN/DELFT - Zwembaden in Nederland zijn verdeeld als het gaat om de aanpak van hygiëne. "Ieder bad heeft een ander reglement, ze bepalen zelf wat ze toestaan als het gaat om zwemkleding", aldus voorzitter Ronald ten Hoeven van het Nationaal Platform Zwembaden.
Ten Hoeven reageert daarmee op nieuws over zwembaden die het dragen van onderbroeken onder zwemkledij verbieden.
Op diverse plaatsen in het land verweren zwembaden zich tegen de trend onder jongeren, die ook tijdens hun badgang willen laten zien dat ze beschikken over een hippe Björn Borg-onderbroek.
Onderzoek
"Zwembaden hebben groot gelijk dat ze proberen om hier een stokje voor te steken", vindt Maarten Keuten, een onderzoeker van de TU Delft die bezig is met een groot onderzoek naar het zwembad van de toekomst.
"Voor de hygiëne in zwembaden is het funest als mensen erin stappen met een onderbroek die ze al de hele dag hebben gedragen."
Vuiligheid
Keuten publiceert na de zomer aanbevelingen voor hygiëne in zwembaden, op basis van een deelonderzoek, waaraan 31 personen meededen. "We hebben in een afgesloten doucheruimte allerlei tests gedaan om te bekijken hoeveel vuiligheid mensen meenemen naar het zwembad", aldus Keuten.
"We vingen het afvoerwater op en hebben dat geanalyseerd. Gebleken is dat de verschillen enorm zijn. De meest vieze bezoeker bracht twintig keer meer vuiligheid met zich mee dan de meest schone."
Verbeteren
Volgens Keuten is er een aantal mogelijkheden om de hygiëne in zwembaden te verbeteren. Wie doucht voor het betreden van het bad, brengt gemiddeld 50 tot 60 procent minder vuiligheid met zich mee.
"Douchen helpt, maar je kunt ook denken aan verplichte badmutsen of verplicht naakt douchen voordat mensen hun zwemkleding aantrekken en een duik nemen", zegt Keuten.
Burkini
De Partij voor de Vrijheid stelde al Kamervragen over het weren van de hippe onderbroeken. De partij vindt het vreemd dat de zwembroek niet door de beugel kan, terwijl de burkini, die het lichaam van moslima's vrijwel volledig bedekt, wel is toegestaan.
Volgens Keuten loopt die vergelijking mank. "De burkini is dun en bedoeld als badkleding. Boxershorts en onderbroeken zijn veel slechter voor de hygiëne in zwembaden."
(c) ANP
Ik heb wel een hele blije riem met allemaal poppetjes er overheen. Maar om daar nou onmiddellijk mee te gaan pronken vind ik ook weer zowat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Er loopt ook ergens een topic waarin iemand beweert dat een riem het waard is om te 'showen'.
Een riem..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |