Waar slaat dat nou weer op? Dus alle onderbroeken die goedkoper zijn dan BB zijn huillach.gif?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Zwaar eens met TS. Ik zag het ook afgelopen weekend en heb me er dood aan zitten ergeren. En degenen die geen BB kunnen betalen, hebben zo'n Chasin Denim boxer![]()
Huquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:32 schreef Stigma het volgende:
Ik doe 'm er nooit bovenuit, maar wel boxer eronder. Anders hangt je lul constant naar buiten (want ik loop niet met zwembroeken tot over mijn kniën)
Bij mij hangt men lul eruit hoor .. ook met een driekwartsbroekquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
HuJe lul hangt naar buiten als je zwembroek niet over je knie gaat
-edit-
Bedoel je dan mensen inkijk hebben als je gaat liggen?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij mij hangt men lul eruit hoor .. ook met een driekwartsbroek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Ik heb hetzelfde. Ik wind m'n lul gewoon een paar keer om m'n rechterbeen, anders heb ik er teveel last van.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij mij hangt men lul eruit hoor .. ook met een driekwartsbroek![]()
Ja, anders overdrijf je nog meer!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:05 schreef Mascleta het volgende:
had me zwembroek binnen een seconde weer omhoog, wat ziet dat er fout uit!!!
Binnenbroekje is vaak van gaas. Wat soms kan irriteren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:25 schreef Stansfield het volgende:
Het is echt een mooiboy actie om je bb boxer onder je zwembroek aan te doen. Dat lijkt me trouwens erg klote zitten met het binnenbroekje van je zwembroek. Koop gewoon een goede zwembroek.
Wat de fuck doe jij?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:36 schreef larsisgoed9 het volgende:
Naja, maak je er gewoon niet druk om,
Ikzelf ben ook niet van de rijkste, maar ik krijg altijd van de vriendin van me Vader, die kan ze wel eens goedkoop krijgen (¤15,00 of ¤25,00)
Sommige mensen durven niet eens op http://www.bjornborg.com te komen.
Dat moest d'r ff uit.
P.s. Zelf doe ik altijd een gewone zwembroek onder me lange zwembroek heen, draag nooit een onderbroek d'r onder, ik vind het een beetje goor, als iemand dan bv. zijkt in ze zwembroek, of kakt, dan komt dat allemaal in het water. En je moet een onderbaroek (nat) mee naar huis nemen, en dus nog 1 schone meenemen.
Bij mij in de klas dragen ze hun broek ook altijd superlaag, maar het boeit me geen ene flikker. Laat het hun zelf uitmaken, als hun de bink willlen uithangen, of stoer willen doen, dan doen ze dat toch?
M.v.g.
- Larsisgoed9.
Eenschquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:51 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik dus ook, toen ik afgelopen zaterdag op een niet nader te noemen recreatieplas was. Wat een slechte zaak is dat + dat het er niet uit ziet!
Zag trouwens ook meiden die een tas hadden die matchde bij hun bikini's, ook zoiets belachelijks.
Daarvoor heeft men een paar duizend jaar geleden een "toilet" uitgevonden...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:36 schreef larsisgoed9 het volgende:
als iemand dan bv. zijkt in ze zwembroek, of kakt,
Geachte Larsisgoed9,quote:Op maandag 30 juni 2008 19:36 schreef larsisgoed9 het volgende:
Naja, maak je er gewoon niet druk om,
Ikzelf ben ook niet van de rijkste, maar ik krijg altijd van de vriendin van me Vader, die kan ze wel eens goedkoop krijgen (¤15,00 of ¤25,00)
Sommige mensen durven niet eens op http://www.bjornborg.com te komen.
Dat moest d'r ff uit.
P.s. Zelf doe ik altijd een gewone zwembroek onder me lange zwembroek heen, draag nooit een onderbroek d'r onder, ik vind het een beetje goor, als iemand dan bv. zijkt in ze zwembroek, of kakt, dan komt dat allemaal in het water. En je moet een onderbaroek (nat) mee naar huis nemen, en dus nog 1 schone meenemen.
Bij mij in de klas dragen ze hun broek ook altijd superlaag, maar het boeit me geen ene flikker. Laat het hun zelf uitmaken, als hun de bink willlen uithangen, of stoer willen doen, dan doen ze dat toch?
M.v.g.
- Larsisgoed9.
Die foto'squote:
Na het KK druk vond ik JOU de loser, en niet degene met een onderbroek onder zijn zwembroek.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef jpg97 het volgende:
Wij afgelopen maandag "lekker" naar het strand ( het was kk druk ).
O jee, weer zo'n KANKER-huilie.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Na het KK druk vond ik JOU de loser, en niet degene met een onderbroek onder zijn zwembroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |