mits tangaquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het cool om mijn bjorn borgen erboven te dragen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Strandquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:40 schreef Repeat het volgende:
Je combineert hier een heleboel goede klachten.
Bjorn Borg onderbroeken
Onderbroeken onder een zwembroek
Bjorn Borg onderbroeken onder een zwembroek
Groepen matties die allemaal hetzelfde doen
quote:
TS komt op het kinderforumquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef jpg97 het volgende:
LOLLERCOPTER!!
Ik ben uiteraard niet de enige met zo'n klacht:
http://www.kinderlines.nl/forum/forum.asp?thread=8725&page=3![]()
quote:Srry hoor allemaal, maar ik vind Bjorn Borg egt gaaf! Een jongen uit mijn klas die draagt het ook, altijd,.. Nou, ik vind het SEXY!!!Bjorn Borg is super In!
XXXXXXXXX-Melissa
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:33 schreef TNA het volgende:
Goede klacht! Eens met TS.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:57 schreef Misstique het volgende:
Goed idee wel, ik ga ook mn Bjorn string onder mn bikinibroekje dragen.
Je bent dus duidelijk niet hip genoeg mên.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:05 schreef ehqo het volgende:
Ik snap nooit hoe dit soort mensen zichzelf serieus kunnen nemen.
Hmmm potentieel NL tak 4chan aanvalsforum!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef jpg97 het volgende:
LOLLERCOPTER!!
Ik ben uiteraard niet de enige met zo'n klacht:
http://www.kinderlines.nl/forum/forum.asp?thread=8725&page=3![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:13 schreef Red_Cat het volgende:
Ik heb ooit een BB boxer gehad, maar trek het ding zelden of nooit aan.. Ben ten eerste al niet zo'n merken slet en ten tweede zit het ding niet eens lekker![]()
Eens met de klacht!!
Dan doe je toch een zwembroek onder je short aanquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Zwaar eens met TS. Ik zag het ook afgelopen weekend en heb me er dood aan zitten ergeren. En degenen die geen BB kunnen betalen, hebben zo'n Chasin Denim boxer![]()
Maar een boxer onder de zwembroek is wel ok hoor, omdat de zwembroek dan lekkerder zit en niet gaat kriebelen en jeuken. Tis puur gemak
Puur gemak is als je geen zwembroek draagt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Zwaar eens met TS. Ik zag het ook afgelopen weekend en heb me er dood aan zitten ergeren. En degenen die geen BB kunnen betalen, hebben zo'n Chasin Denim boxer![]()
Maar een boxer onder de zwembroek is wel ok hoor, omdat de zwembroek dan lekkerder zit en niet gaat kriebelen en jeuken. Tis puur gemak
Mijn pa heeft dat ook altijd, maar die is al sinds zijn 20e kaal (hij werd kaal en vond dat lelijk dus heeft zn kop kaalgeschoren) hij is nu dus 43 en elke keer als hij naar het strand gaat verbrandt ie zijn kop zonder zo'n doekiequote:Op woensdag 14 mei 2008 11:34 schreef DSS24 het volgende:
Eensch,
Ook mensen met zo'n piratendoek op de harses, dat ziet er ook niet uit.
Goede klacht!
Inderdaad, helemaal als je een binnenbroekje van een soort gaas in de zwemboek heb zitten. Dan jeukt het echt na een tijdje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:20 schreef CG het volgende:
Wel de rand van die string boven je broekje uit he?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:57 schreef Misstique het volgende:
Goed idee wel, ik ga ook mn Bjorn string onder mn bikinibroekje dragen.
Bjorn Borgquote:
Hoe weet jij nou wat er in mijn kledingkast hangt?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kennelijk wel, anders noem je dat niet als reden om het ding niet aan te trekken
Ah dé ontkenningsvraagquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat er in mijn kledingkast hangt?
Ja, dat zag ik dus ook, toen ik afgelopen zaterdag op een niet nader te noemen recreatieplas was. Wat een slechte zaak is dat + dat het er niet uit ziet!quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:31 schreef dome het volgende:
of van die wijven met van die sportbroekjes aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |