dan wil ik wel weten op wat voor school jij zitquote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef Tanjaa het volgende:
Waarschijnlijk weten de meeste mensen die die onderbroeken dragen niet eens wie bjorn borg is xD
Ik vroeg laatst aan n meisje uit mijn klas die werkelijk alles van bjorn borg had; Weet je eigenlijk wel wie bjorn borg is? Ze zei : Ja een modeontwerper.
Toen ik haar vertelde dat hij een toptennisser was geloofde ze me niet eens xD
Hoezo wil je dat weten?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dan wil ik wel weten op wat voor school jij zit
Afgelopen jaar heb ik alleen maar jongens gezien met een onderbroek onder hun zwembroek.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:50 schreef intraxz het volgende:
Mensen die een onderbroek onder een zwembroek triest vinden hebben een kleine leuter en zijn jaloers.
quote:Op maandag 28 juli 2008 02:50 schreef intraxz het volgende:
Mensen die een onderbroek onder een zwembroek triest vinden hebben een kleine leuter en zijn jaloers.
Het bepaalde merk is al Bjorn borg, en het is SowieSo want het komt uit het duits.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er nou vet aan een bepaald merk bjorn borg boxer dragen
Zowieso, onderbroeken dragen onder je zwemshort :/ wtf hebje daar nou aan
Het zal wel weer overwaaien over een jaar of 3
Dat vind ik dus ook ZO erg,sommige meiden waarbij de string boven hun broek uit komt,quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:57 schreef Misstique het volgende:
Goed idee wel, ik ga ook mn Bjorn string onder mn bikinibroekje dragen.
dude, dat was twee jaar geleden ook al uit!quote:Op maandag 28 juli 2008 01:07 schreef Fortitudo het volgende:
2 jaar geleden deed ik het, toen liep niemand nog in dat soort onderbroeken. nu niet meer, ik heb er gewoon niks onder, die fase ben ik al na die zomer ontgroeid
ok mevrouw de trendsetsterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:07 schreef suus21 het volgende:
[..]
dude, dat was twee jaar geleden ook al uit!
Dan moet je niet meer in het zwembad zeiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:38 schreef speknek het volgende:
Het grootste nadeel van die tokkiemode is dat ik nu een nieuwe zwembroek moet kopen, maar ze bijna geen zwembroeken zonder binnenbroek meer hebben. Wit is ook de nieuwe modekleur voor zwembroeken nu.
En ze hadden zeker ook al een oorbel en een gouwe ketting?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef MaLo het volgende:
Ik zag gister twee jochies van hooguit 11 jaar oud met een onderbroek onder hun zwembroek. De ene had Björn Borg, de ander een merkloze.
Zo jong, en al zo verpest
Dat zijn dezelfde mensen die ervan overtuigd zijn dat Cher en Madonna nog 25 zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef Tanjaa het volgende:
Waarschijnlijk weten de meeste mensen die die onderbroeken dragen niet eens wie bjorn borg is xD
Ik vroeg laatst aan n meisje uit mijn klas die werkelijk alles van bjorn borg had; Weet je eigenlijk wel wie bjorn borg is? Ze zei : Ja een modeontwerper.
Toen ik haar vertelde dat hij een toptennisser was geloofde ze me niet eens xD
Proptip: wit wordt doorzichtig als het nat is. Dat is geen probleem als je er een onderbroek onder draagt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:02 schreef DeTolk het volgende:
Dan moet je niet meer in het zwembad zeiken.
Na het rookverbod, nu ook het onderbroek-boven-je-zwembroekverbodquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef MouzurX het volgende:
In een zwembad in hengelo is dat nu verboden
waren zeker negertjesquote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef MaLo het volgende:
Ik zag gister twee jochies van hooguit 11 jaar oud met een onderbroek onder hun zwembroek. De ene had Björn Borg, de ander een merkloze.
Zo jong, en al zo verpest
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:33 schreef TNA het volgende:
Goede klacht! Eens met TS.
kapsones....quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te strijken want mijn hete strakke billetjes halen zo de kreukels eruit.
omdat daar alleen maar turken komen jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef MouzurX het volgende:
In een zwembad in hengelo is dat nu verboden
quote:Randje van onderbroek taboe in Twentebad
dinsdag 29 juli 2008 | 07:21 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 29 juli 2008 | 19:03
HENGELO - Het mag dan erg hip zijn, het mag niet.
Het Twentebad in Hengelo verbiedt sinds deze zomer het dragen van een onderbroek onder een zwembroek. Jongeren die hun zwemshort dragen en duidelijk zichtbaar hun Calvin Klein, Chasin of Björn Borg-onderbroek laten zien, moeten die uitdoen. De hippe onderbroek is populair bij jongens én meisjes. Veel meisjes combineren het randje van een Björn Borg met een 'mannelijke' boxershort. Het verbod op onderbroeken gebeurt uit hygiënisch oogpunt.
"Wij hebben minimale maar ook maximale kledingeisen", aldus een woordvoerder. Wie weigert zijn onderbroek uit te trekken, wordt het bad uitgestuurd. Dat is zover bekend nog niet gebeurd.
rozequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:56 schreef HPayne het volgende:
Handig om van die nederlandse paupers te herkennen op vakantie. G-star shirtjes, matjes, en bjorn borg boxers het liefst roze.![]()
![]()
Dat is slechts 1 van de vele smoezen die men daarvoor gebruiktquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zouden ze een onderbroek onder hun zwembroek aantrekken? Bang dat hun zwembroek afzakt
In een van de Koranverzen zou je kunnen interpreteren dat je als ware Moesliem een onderbroek onder je zwembroek moet dragen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:10 schreef jpg97 het volgende:
Dat is slechts 1 van de vele smoezen die men daarvoor gebruikt
Er loopt ook ergens een topic waarin iemand beweert dat een riem het waard is om te 'showen'.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:20 schreef floris.exe het volgende:
Stoer lopen doen met je onderbroek. Jezus Mina, wat een triestheid. Het is maar een onderbroek hoor.
quote:Vieze onderbroek funest in zwembad
Uitgegeven: 31 juli 2008 10:57
Laatst gewijzigd: 31 juli 2008 11:42
DRIEBERGEN/DELFT - Zwembaden in Nederland zijn verdeeld als het gaat om de aanpak van hygiëne. "Ieder bad heeft een ander reglement, ze bepalen zelf wat ze toestaan als het gaat om zwemkleding", aldus voorzitter Ronald ten Hoeven van het Nationaal Platform Zwembaden.
Ten Hoeven reageert daarmee op nieuws over zwembaden die het dragen van onderbroeken onder zwemkledij verbieden.
Op diverse plaatsen in het land verweren zwembaden zich tegen de trend onder jongeren, die ook tijdens hun badgang willen laten zien dat ze beschikken over een hippe Björn Borg-onderbroek.
Onderzoek
"Zwembaden hebben groot gelijk dat ze proberen om hier een stokje voor te steken", vindt Maarten Keuten, een onderzoeker van de TU Delft die bezig is met een groot onderzoek naar het zwembad van de toekomst.
"Voor de hygiëne in zwembaden is het funest als mensen erin stappen met een onderbroek die ze al de hele dag hebben gedragen."
Vuiligheid
Keuten publiceert na de zomer aanbevelingen voor hygiëne in zwembaden, op basis van een deelonderzoek, waaraan 31 personen meededen. "We hebben in een afgesloten doucheruimte allerlei tests gedaan om te bekijken hoeveel vuiligheid mensen meenemen naar het zwembad", aldus Keuten.
"We vingen het afvoerwater op en hebben dat geanalyseerd. Gebleken is dat de verschillen enorm zijn. De meest vieze bezoeker bracht twintig keer meer vuiligheid met zich mee dan de meest schone."
Verbeteren
Volgens Keuten is er een aantal mogelijkheden om de hygiëne in zwembaden te verbeteren. Wie doucht voor het betreden van het bad, brengt gemiddeld 50 tot 60 procent minder vuiligheid met zich mee.
"Douchen helpt, maar je kunt ook denken aan verplichte badmutsen of verplicht naakt douchen voordat mensen hun zwemkleding aantrekken en een duik nemen", zegt Keuten.
Burkini
De Partij voor de Vrijheid stelde al Kamervragen over het weren van de hippe onderbroeken. De partij vindt het vreemd dat de zwembroek niet door de beugel kan, terwijl de burkini, die het lichaam van moslima's vrijwel volledig bedekt, wel is toegestaan.
Volgens Keuten loopt die vergelijking mank. "De burkini is dun en bedoeld als badkleding. Boxershorts en onderbroeken zijn veel slechter voor de hygiëne in zwembaden."
(c) ANP
Ik heb wel een hele blije riem met allemaal poppetjes er overheen. Maar om daar nou onmiddellijk mee te gaan pronken vind ik ook weer zowat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Er loopt ook ergens een topic waarin iemand beweert dat een riem het waard is om te 'showen'.
Een riem..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |