Een echte man draagt alleen de kwaliteits artikelen van de Zeeman!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:11 schreef mcwops het volgende:
weet je zeker dat het 'mannen' waren??!!
niet gewoon, knulletjes, puisterige pubers, paupers, losers, kutventjes
WANT EEN MAN DRAAGT GEEN BJORN BORG
Je bent vergeten dat je normaal wel kan rukken? en nu ga je het ontkennen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:35 schreef Morwen het volgende:
Wat een schattige blaadjes, ik krijg er bijna een stijfje van. Ow wacht![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:47 schreef MrHoodigan het volgende:
Ach, er schijnen vrouwen te zijn die er op geilen als "er bjorn borg boven een broek van een jongen uitkomt". En die willen je dan ook nog eens pijpen tegen een vergoeding van een breezer.
Spidermanondergoed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef mij maar een normale kerel met normaal ondergoed, geilheid zit heel ergens anders. Zeker niet in ondergoed die boven de broek uitsteekt. Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau
![]()
Zekers, net als ik, hij lijkt op mijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Spidermanondergoed.
Daar scoort ie zeker veel chicks mee? [afbeelding]
haha, nog grappiger in france (vooruit, doen ze toch iets goed)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:22 schreef Jipo het volgende:
In Zweden is het verboden om dit te doen![]()
Ik heb geen Björn Borg aan......mag ik je nu neuken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef mij maar een normale kerel met normaal ondergoed, geilheid zit heel ergens anders. Zeker niet in ondergoed die boven de broek uitsteekt. Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau
![]()
6 jaar is wel heel jong...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau![]()
Vrouwen die zeggen:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb afgelopen week vanuit interne bronnen gehoord dat de markt van Bjorn Borg onderbroeken verplaatst is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:11 schreef mcwops het volgende:
weet je zeker dat het 'mannen' waren??!!
niet gewoon, knulletjes, puisterige pubers, paupers, losers, kutventjes
WANT EEN MAN DRAAGT GEEN BJORN BORG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |