Een echte man draagt alleen de kwaliteits artikelen van de Zeeman!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:11 schreef mcwops het volgende:
weet je zeker dat het 'mannen' waren??!!
niet gewoon, knulletjes, puisterige pubers, paupers, losers, kutventjes
WANT EEN MAN DRAAGT GEEN BJORN BORG
Je bent vergeten dat je normaal wel kan rukken? en nu ga je het ontkennen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:35 schreef Morwen het volgende:
Wat een schattige blaadjes, ik krijg er bijna een stijfje van. Ow wacht![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:47 schreef MrHoodigan het volgende:
Ach, er schijnen vrouwen te zijn die er op geilen als "er bjorn borg boven een broek van een jongen uitkomt". En die willen je dan ook nog eens pijpen tegen een vergoeding van een breezer.
Spidermanondergoed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef mij maar een normale kerel met normaal ondergoed, geilheid zit heel ergens anders. Zeker niet in ondergoed die boven de broek uitsteekt. Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau
![]()
Zekers, net als ik, hij lijkt op mijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Spidermanondergoed.
Daar scoort ie zeker veel chicks mee? [afbeelding]
haha, nog grappiger in france (vooruit, doen ze toch iets goed)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:22 schreef Jipo het volgende:
In Zweden is het verboden om dit te doen![]()
Ik heb geen Björn Borg aan......mag ik je nu neuken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef mij maar een normale kerel met normaal ondergoed, geilheid zit heel ergens anders. Zeker niet in ondergoed die boven de broek uitsteekt. Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau
![]()
6 jaar is wel heel jong...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau![]()
Vrouwen die zeggen:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb afgelopen week vanuit interne bronnen gehoord dat de markt van Bjorn Borg onderbroeken verplaatst is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:11 schreef mcwops het volgende:
weet je zeker dat het 'mannen' waren??!!
niet gewoon, knulletjes, puisterige pubers, paupers, losers, kutventjes
WANT EEN MAN DRAAGT GEEN BJORN BORG
Klopt aardig, ik vind we leven al in zo'n kudde maatschappij dezelfde soort onderbroeken dragen is daar alleen maar bevorderend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef Evik het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week vanuit interne bronnen gehoord dat de markt van Bjorn Borg onderbroeken verplaatst is.
Eerder was de doelgroep de man/vrouw tussen de 25 en 35.
Nu blijkt dat dit verplaatst is naar de jongen/meisje van 16 tot 25.
Dus de uitspraak een echt man draagt geen bjorn borg klopt wel aardig.
Bjorn borg is zó 2006.
Sterker nog, bij ons in de schuur met bollenpellen. Alle meiden een bjorn borg, allemaal op slippers, allemaal een bjorn borg trui aan, zo'n pjama broek in de sokken, zwaar opgemaaktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Klopt aardig, ik vind we leven al in zo'n kudde maatschappij dezelfde soort onderbroeken dragen is daar alleen maar bevorderend.
Gister frietje gaan eten in friettent zaten er weer een stel VMBO meiden van 15 á 16 allemaal een Bjorn Borg onderbroek aan van roze tot groene opdruk, ik dacht: jullie zijn KANSLOOS! was wel grappig om te zien zo veel meiden bij elkaar met een wansmaak.![]()
Ik denk dat helft van die meiden niet eens weet wie Björn Borg is.. "Ja dat is toch dat vette hippe merk." Wel ironisch dat een oude man aan een "hip jeugdig merk" is verbonden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Sterker nog, bij ons in de schuur met bollenpellen. Alle meiden een bjorn borg, allemaal op slippers, allemaal een bjorn borg trui aan, zo'n pjama broek in de sokken, zwaar opgemaakt. Misschien wouden ze er reprensatief uit zien ofzo
H&M 21 euro voor 3 boksers in alle kleurjes en motiefjes, zit ook lekker. Laatst op de markt voor 10 euro 10 boksers gekocht van Thomann (i knowquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef DSS24 het volgende:
Ik draag Bjorn, Hugo, en al die andere bende. Puur omdat het goed om je reet blijft zitten en het zeker goed kwaliteit is.
Die andere B-merken zitten na een reis in de wasmachine vaak helemaal verneukt en ik vind ze niet mooi. Net als mijn vrouwtje lingerie voor mij koopt, mag ik er ook wel netjes uitzien daaronder. Ieder zijn eigen smaak.
Maar als je chille boxershorts weet voor een betere prijs, mag je me informeren.
Ja dat ook nog. Maar het mooiste is nog dat de vaste jongens altijd harstikke smerig zijn en alles, smeer tot achter je oren, prut aan je handen en een spijkerbroek met verfvlekken. En dat die meiden dan komen alsof ze uit gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik denk dat helft van die meiden niet eens weet wie Björn Borg is.. "Ja dat is toch dat vette hippe merk." Wel ironisch dat een oude man aan een "hip jeugdig merk" is verbonden.![]()
![]()
Ik vind dat je jezelf een beetje te druk maakt. Ieder zijn eigen ding.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je dan echt zo'n stoere kerel bent dat je 20 euro besteet aan 1 boksers ben je ook stoer genoeg om gewoon toe te geven dat je graag dure boksers draagt.
Ja dat moet jij inderdaad weten. Maar als ik dat zou zeggen, lieg ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef punkjunk het volgende:
Al zou jij denken van "welke mongool geeft daar zijn geld aan uit?" dan zou ik in ieder geval niet zeggen: ja, ik besteed 20 euro meer aan een bokser omdat ie zo lekker zit! Dan zou ik gewoon zeggen: ik loop graag in dure boksers rond.
Ik hoorde van diezelfde "insite bron" dat de jeugd onder hun Bjorn borg een andere onderbroek draagt. Dan blijft die BB schoon en kan je hem vaker aan. Dus NIETS van lekker zitten. Puur het merk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik denk dat helft van die meiden niet eens weet wie Björn Borg is.. "Ja dat is toch dat vette hippe merk." Wel ironisch dat een oude man aan een "hip jeugdig merk" is verbonden.![]()
![]()
Oh jee, dat zou nog wel 'ns waar kunnen zijn ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef Evik het volgende:
[..]
Ik hoorde van diezelfde "insite bron" dat de jeugd onder hun Bjorn borg een andere onderbroek draagt. Dan blijft die BB schoon en kan je hem vaker aan. Dus NIETS van lekker zitten. Puur het merk.
Dus jij bent er van overtuigt dat er naast bjorn borg geen enkele goedkopere bokser is die even goed (of misschien wel beter) zit?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:50 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja dat moet jij inderdaad weten. Maar als ik dat zou zeggen, lieg ik.
Maarja, ik loop er dan ook niet mee boven mijn zwembroekje of iets in die richting.
Nee zeker niet. Ik ga ook naar die boxers kijken bij H&M. Tot nu toe vind ik deze BB boxers het beste zitten. Ze zijn ook zeker duur. Ik probeer ook uit te leggen dat niet iedereen die met BB loopt, alleen maar stoer wil zijn. Maar ik zit er niet zo mee als ik mensen tegenkom die dat daarvoor doen. Moeten zij weten. Ga ik mij niet druk om maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus jij bent er van overtuigt dat er naast bjorn borg geen enkele goedkopere bokser is die even goed (of misschien wel beter) zit?
dat heb je zeker op kreta gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel mannen met Björn Borg boven hun zwembroek aan...
Wat is hier precies de bedoeling van ?
Alvast dank.
Even wat plaatjes om jullie herinnering wakker te schudden..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zitten ook gewoon veel lekkerder dan die H&M rommel van je en daar betaal je gewoon meer voor. Draag al jarenlang Borg shortjes en zal ze nog lekker blijven dragen ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus jij bent er van overtuigt dat er naast bjorn borg geen enkele goedkopere bokser is die even goed (of misschien wel beter) zit?
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef Ryoga het volgende:
[..]
dat heb je zeker op kreta gezienik werd er gek van hehe
Als je die boxer er toch onderuit haalt voor je het water in gaat, wat is dan het nut van een boxer onder je zwembroek? Of nee, laat ik het zo stellen: waarom loop je de hele dag in zwembroek met boxer als je toch niet gaat zwemmen? Of heb je geen geile korte broeken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Molluck het volgende:
Ik heb eigenlijk ook vaak een boxer onder mijn zwembroek aan (Bjorn Borg of niet) maar dat is dan eigenlijk omdat ik de hele dag in een zwembroek rondloop en dat dus wel zo hygiënisch is, zeker omdat de meeste zwembroeken geen goede binnenbroek hebben. Maar als ik naar het zwembad ga of in zee ga zwemmen dan doe ik die boxer er wel onderuit
Nee idd, ik loop maar 3 weken per jaar in een korte broek, dus daarvoor ga ik geen broeken á 60-80 euro kopen (ja die krengen zijn zo duur) en zo'n afritsbroek zie ik de komende 45 jaar nog niet zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als je die boxer er toch onderuit haalt voor je het water in gaat, wat is dan het nut van een boxer onder je zwembroek? Of nee, laat ik het zo stellen: waarom loop je de hele dag in zwembroek met boxer als je toch niet gaat zwemmen? Of heb je geen geile korte broeken?
h&m rommel, held.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ze zitten ook gewoon veel lekkerder dan die H&M rommel van je en daar betaal je gewoon meer voor. Draag al jarenlang Borg shortjes en zal ze nog lekker blijven dragen ook![]()
Ik heb net, voor 3.95, exact dezelfde boxer gekocht als die van BB.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef DSS24 het volgende:
Maar als je chille boxershorts weet voor een betere prijs, mag je me informeren.
Haal dan dat spul van Jan Smit bij de C&A.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef Ryoga het volgende:
ik ga volgend jaar gewoon expres zo'n boxershort op kopen waar daarboven HEMA staat of zo
Waar heb je ze gekocht dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb net, voor 3.95, exact dezelfde boxer gekocht als die van BB.
Alleen staat er geen Bjorn Borg op, maar Lady Boxer. Ze hebben ze ook in mannenboxers
.
In zo'n winkel bij mij in de woonplaats waar ze ondergoed, nachtkleding, huishouddingen e.d. verkopen.quote:
"wibra"?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
In zo'n winkel bij mij in de woonplaats waar ze ondergoed, nachtkleding, huishouddingen e.d. verkopen.
Waar woon je dan? Ben ik vast nog meer geld aan benzine kwijt dan dat ik BB koop.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, geen grote onderneming. Volgens mij hebben ze ook maar 1 winkel.
Haha, idd als je helemaal van Schiphol richting twente wil rijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ben ik vast nog meer geld aan benzine kwijt dan dat ik BB koop.![]()
Is inderdaad een onderneming voor een onderbroekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, idd als je helemaal van Schiphol richting twente wil rijden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
verkoopt borg geen zwembroeken? zou zo te lezen best een markt voor zijn![]()
Ik snap dat ook wel. Maar omdat zulke sjonnie's daar mee lopen, gaan ze voor mij niet dat merk verneuken. Als ik er ook in wil lopen doe ik dat gewoon.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:05 schreef ElpokeroLeroy het volgende:
In emmen is 't zo ; de jonge jongens lopen vanaf de puberteit met Bjorn Borg aan, 't is bijna traditie ..
Het is tegenwoordig ook trend om veel te veel voor die dingen te betalen.
Mij zie je dus niet lopen met Bjorn Borg aan, dus al helemaal niet boven een zwembroek.
die bestaan al, maar die zien er niet zo uit als de ''mainstream'' onderbroeken die ze verkopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
verkoopt borg geen zwembroeken? zou zo te lezen best een markt voor zijn![]()
uh.. wat dom is, is deze opmerkingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:30 schreef dennisw het volgende:
Oja ik vind dit precies hetzelfde als mensen die Apple iPod kopen.. Die zijn nog dommer eigenlijk
Ik voel me bijna aangesprokenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar je dwaalt af Thomas
Ik bedoel gewoon dat ik zoveel mensen ( ok het was in chersonissos) zag met een merkboxer expres boven hun zwembroek uit.
Dat was meer wat mij verbaasde...
ik bedoel juist de mensen die het wel om dezelfde reden doen.. maar ja ik kan het toch nog dommer vinden? blijkbaar niet. realistisch van jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:05 schreef kevne het volgende:
[..]
uh.. wat dom is, is deze opmerking
net zoals BB onderbroeken koopt niet iedereen een iPod omdat iedereen het toch doetje moet ook eens realistisch denken.
Pwnd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:31 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Ik voel me bijna aangesprokenik liep er ook zo bij op kreta... (BB boxer..korte broek..en dan stak die boxer er wel heel pontificaal boven uit als je geen shirt aan had
maar zo hoor je je broek en boxer gewoon te dragen
Ladies and gentlemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:31 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Ik voel me bijna aangesprokenik liep er ook zo bij op kreta... (BB boxer..korte broek..en dan stak die boxer er wel heel pontificaal boven uit als je geen shirt aan had
OMFGquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:31 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
idem voor mij, zitten wel ok, ook wel geinige kleurtjes, maar om mee te patsen tsja... ieder zijn dingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef ThomazZ87 het volgende:
Ik snap de frustraties in dit topic.ik snap zoiezo niet dat je een boxer onder je zwembroek draagt, daar is een normale boxer niet voor gemaakt en die gaat heel moeilijk opdrogen.
Maar ik draag zelf ook BB, en niet perse omdat ze langer mee gaan... want boxers over het algemeen gaan vrij lang mee en ik kan niet zeggen dat een BB boxer 2x zo lang mee gaat als van een ander merk.
Ik draag ze onder andere wel omdat ze lekker zitten, en ik draag ze denk ik vooral om me lekkerder te voelen als me broek uit gaat (als er een dame bij is). Zo ben ik nou eenmaal... dit is de standaard geworden onder de jongeren, en ik heb het geld er voor, dus waarom zou ik het niet doen.
Maar ik ben het wel met mensen eens dat het er "te koop mee lopen" wel triest is. zo duur is het niet eens dus het zegt (naar mijn mening) niets over de dikte van je portomonee.
Dan zou ik er Hema Worst van maken!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef Ryoga het volgende:
ik ga volgend jaar gewoon expres zo'n boxershort op kopen waar daarboven HEMA staat of zo
Wat een vrouwelijke hipsterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel mannen met Björn Borg boven hun zwembroek aan...
Wat is hier precies de bedoeling van ?
Alvast dank.
Even wat plaatjes om jullie herinnering wakker te schudden..
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan ben ik net op tijd overgestapt op een ander merkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef Evik het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week vanuit interne bronnen gehoord dat de markt van Bjorn Borg onderbroeken verplaatst is.
Eerder was de doelgroep de man/vrouw tussen de 25 en 35.
Nu blijkt dat dit verplaatst is naar de jongen/meisje van 16 tot 25.
Dus de uitspraak een echt man draagt geen bjorn borg klopt wel aardig.
Bjorn borg is zó 2006.
Nogsteeds dure boxers maar niet zo achterlijk duur als BBquote:
Onder een zwembroek hoort FRIET! Geen patat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:20 schreef Pool het volgende:
[..]
![]()
Maar dan nog steeds niet onder je zwembroek. Onder je zwembroek hoort niets.![]()
Friet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Onder een zwembroek hoort FRIET! Geen patat.
Jij bent ook zo'n figuur die letterlijk een onderbroek er onder draagt? Zo'n geile witte bij voorkeur.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef Renesite het volgende:
Ik heb zo'n zwemshort zonder 'gaas' (surfshort ofzo) en ik moet er dus wel een onderbroek onder. Maar boven je broekrand
ja, en anders in mijn nakende zonder binnenbroek? Ja, kan ook wel leuk zijn hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n figuur die letterlijk een onderbroek er onder draagt? Zo'n geile witte bij voorkeur.
Je kan ook gewoon een "normale" zwembroek onder je lange zwembroek doen als die binnenbroek niet lekker zit of er helemaal niet zit. Waarom in godsnaam een onderbroek. Die dingen blijven constant zeiknat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, en anders in mijn nakende zonder binnenbroek? Ja, kan ook wel leuk zijn hoor!
-Fuck Hema onderbroek, kleding van een of andere pauper van de Hemaquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef mymoodfentje het volgende:
FUCK BJORN BORG, kleding van een of andere tenniser who gives a fuck!!!!!
had ook gekund natuurlijk. Maar ja - zo is t levenquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:42 schreef Evik het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een "normale" zwembroek onder je lange zwembroek doen als die binnenbroek niet lekker zit of er helemaal niet zit. Waarom in godsnaam een onderbroek. Die dingen blijven constant zeiknat.
Een zwembroek is daarvoor bedoeld. Had dat vroeger als kleine puber jongen al (een jaar of 15 geleden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |