abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 augustus 2007 @ 02:46:57 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_52035379
Ik zie de laatste tijd veel mannen met Björn Borg boven hun zwembroek aan...
Wat is hier precies de bedoeling van ?
Alvast dank.
Even wat plaatjes om jullie herinnering wakker te schudden..

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_52035398
Klein geschapen.
pi_52035412
1. Zodat je zwembroek niet doorschijnt
2. Zodat elke vrouw/man ziet dat jij merkkleding aan hebt
3. Zodat elke vrouw/man kan zien welke ze voor zichzelf gaat halen.
4. Gewoon stroer doen
5. Over 11 minuten doet hyves het weer..-_-
pi_52035547
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:56:35 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 03:11:27 #5
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52035628
weet je zeker dat het 'mannen' waren??!!
niet gewoon, knulletjes, puisterige pubers, paupers, losers, kutventjes

WANT EEN MAN DRAAGT GEEN BJORN BORG
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 03:30:06 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52035793
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:11 schreef mcwops het volgende:

Een echte man draagt alleen de kwaliteits artikelen van de Zeeman!
INDERDAAD!
pi_52035815
bluh... obsessie....
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_52035817
Wat een schattige blaadjes, ik krijg er bijna een stijfje van. Ow wacht
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 03:37:34 #9
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52035822
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:35 schreef Morwen het volgende:
Wat een schattige blaadjes, ik krijg er bijna een stijfje van. Ow wacht
Je bent vergeten dat je normaal wel kan rukken? en nu ga je het ontkennen?
Wasdahnou?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 03:47:12 #10
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_52035859
Ach, er schijnen vrouwen te zijn die er op geilen als "er bjorn borg boven een broek van een jongen uitkomt". En die willen je dan ook nog eens pijpen tegen een vergoeding van een breezer.
Sperma is dikker dan pis...
pi_52035875
á la me zusje van 13.

der hele kledinggeld (130euro) ging op aan 6 boxers en een tas.
pi_52035877
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:47 schreef MrHoodigan het volgende:
Ach, er schijnen vrouwen te zijn die er op geilen als "er bjorn borg boven een broek van een jongen uitkomt". En die willen je dan ook nog eens pijpen tegen een vergoeding van een breezer.
Geef mij maar een normale kerel met normaal ondergoed, geilheid zit heel ergens anders. Zeker niet in ondergoed die boven de broek uitsteekt. Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau
Only Human
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 03:54:19 #13
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52035885
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:

[..]

Geef mij maar een normale kerel met normaal ondergoed, geilheid zit heel ergens anders. Zeker niet in ondergoed die boven de broek uitsteekt. Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau
Spidermanondergoed.
Daar scoort ie zeker veel chicks mee?
pi_52035896
muahhahaaa
pi_52035899
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:54 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Spidermanondergoed.
Daar scoort ie zeker veel chicks mee? [afbeelding]
Zekers, net als ik, hij lijkt op mij Alleen niet op ondergoed maar op karakter en ook wel uiterlijk

Tis een stoer kereltje en spiderman is cool ja
Only Human
  donderdag 2 augustus 2007 @ 04:23:03 #16
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_52035948
Zou ik chicks scoren als ik nu met een spiderman onderbroek zou gaan lopen ?
Sperma is dikker dan pis...
pi_52036147
In Zweden is het verboden om dit te doen
pi_52036163
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 07:22 schreef Jipo het volgende:
In Zweden is het verboden om dit te doen
haha, nog grappiger in france (vooruit, doen ze toch iets goed)
Daar moet je in eoa stadje in het openbare zwembad een ballenknijper aan, en aangezien onze maroc vrienden en algerijnse woestijnratten dit weigeren te doen kan hen de toegang ontzegd worden
(nou loop ik er zelf ook niet graag in, maar als je wil zwemmen moet je toch wat heh)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:06:34 #19
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_52036321
quote:

[..]

Ik heb geen Björn Borg aan......mag ik je nu neuken?
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_52036397
Björn Borg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52036537
quote:

[..]

Mijn zoontje van 6 heeft die tic met zijn spidermanondergoed, ik verwacht van een man die mij neukt toch wel een iets hoger niveau
6 jaar is wel heel jong...
pi_52036588
Ik moet zeggen dat ik mijn H&M boxers ook wel es onder me "zwembroek" aan heb. Maar dat is dan gewoon een sportbroek die wel es wat af wilt zakken en geen binnenbroek heeft. Het zit wel relaxed trouwens .
pi_52036714
quote:

[..]

Vrouwen die zeggen:

een man die mij neukt

Bjorn Borg shortjes zitten trouwens perfect! Waarom ze boven een zwembroek moeten uitkomen is mij ook onduidelijk.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_52036852
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:11 schreef mcwops het volgende:

Ik heb afgelopen week vanuit interne bronnen gehoord dat de markt van Bjorn Borg onderbroeken verplaatst is.
Eerder was de doelgroep de man/vrouw tussen de 25 en 35.
Nu blijkt dat dit verplaatst is naar de jongen/meisje van 16 tot 25.

Dus de uitspraak een echt man draagt geen bjorn borg klopt wel aardig.
Bjorn borg is zķ 2006.
pi_52037254
Het is trouwens wel bull dat die bjorn borg perfect zouden zitten De boxers van de H&M zijn exact het zelfde alleen staat er niet Bjorn Borg op en koop je voor de helft van de prijs 3 van die dingen. Ook goede kwaliteit en zelfde kleurtjes en motiefjes.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:25:04 #26
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_52037262
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef Evik het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen week vanuit interne bronnen gehoord dat de markt van Bjorn Borg onderbroeken verplaatst is.
Eerder was de doelgroep de man/vrouw tussen de 25 en 35.
Nu blijkt dat dit verplaatst is naar de jongen/meisje van 16 tot 25.

Dus de uitspraak een echt man draagt geen bjorn borg klopt wel aardig.
Bjorn borg is zķ 2006.
Klopt aardig, ik vind we leven al in zo'n kudde maatschappij dezelfde soort onderbroeken dragen is daar alleen maar bevorderend.

Gister frietje gaan eten in friettent zaten er weer een stel VMBO meiden van 15 á 16 allemaal een Bjorn Borg onderbroek aan van roze tot groene opdruk, ik dacht: jullie zijn KANSLOOS! was wel grappig om te zien zo veel meiden bij elkaar met een wansmaak.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_52037325
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Klopt aardig, ik vind we leven al in zo'n kudde maatschappij dezelfde soort onderbroeken dragen is daar alleen maar bevorderend.

Gister frietje gaan eten in friettent zaten er weer een stel VMBO meiden van 15 á 16 allemaal een Bjorn Borg onderbroek aan van roze tot groene opdruk, ik dacht: jullie zijn KANSLOOS! was wel grappig om te zien zo veel meiden bij elkaar met een wansmaak.
Sterker nog, bij ons in de schuur met bollenpellen. Alle meiden een bjorn borg, allemaal op slippers, allemaal een bjorn borg trui aan, zo'n pjama broek in de sokken, zwaar opgemaakt . Misschien wouden ze er reprensatief uit zien ofzo
pi_52037451
Ik draag Bjorn, Hugo, en al die andere bende. Puur omdat het goed om je reet blijft zitten en het zeker goed kwaliteit is.

Die andere B-merken zitten na een reis in de wasmachine vaak helemaal verneukt en ik vind ze niet mooi. Net als mijn vrouwtje lingerie voor mij koopt, mag ik er ook wel netjes uitzien daaronder. Ieder zijn eigen smaak.

Maar als je chille boxershorts weet voor een betere prijs, mag je me informeren.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:36:20 #29
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_52037514
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:28 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Sterker nog, bij ons in de schuur met bollenpellen. Alle meiden een bjorn borg, allemaal op slippers, allemaal een bjorn borg trui aan, zo'n pjama broek in de sokken, zwaar opgemaakt . Misschien wouden ze er reprensatief uit zien ofzo
Ik denk dat helft van die meiden niet eens weet wie Björn Borg is.. "Ja dat is toch dat vette hippe merk." Wel ironisch dat een oude man aan een "hip jeugdig merk" is verbonden.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_52038618
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef DSS24 het volgende:
Ik draag Bjorn, Hugo, en al die andere bende. Puur omdat het goed om je reet blijft zitten en het zeker goed kwaliteit is.

Die andere B-merken zitten na een reis in de wasmachine vaak helemaal verneukt en ik vind ze niet mooi. Net als mijn vrouwtje lingerie voor mij koopt, mag ik er ook wel netjes uitzien daaronder. Ieder zijn eigen smaak.

Maar als je chille boxershorts weet voor een betere prijs, mag je me informeren.
H&M 21 euro voor 3 boksers in alle kleurjes en motiefjes, zit ook lekker. Laatst op de markt voor 10 euro 10 boksers gekocht van Thomann (i know ) die van een zwaardere kwaliteit zijn als bjorn borg. ze zijn helaas wel net ff te klein voor mij . Maarja, daar staan de magische 9 letters dan weer niet op heh dat niet.

Maar wat ik zo'n kul vind is dat mensnen altijd met van die arugmenten aan komen als 'ze zitten lekker' en 'ik mag toch ook wel mooie boksers dragen'. Het gaat toch verdomme er om dat je boksers van 20 euro het stuk aan hebt? Als je dan echt zo'n stoere kerel bent dat je 20 euro besteet aan 1 boksers ben je ook stoer genoeg om gewoon toe te geven dat je graag dure boksers draagt.
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:36 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Ik denk dat helft van die meiden niet eens weet wie Björn Borg is.. "Ja dat is toch dat vette hippe merk." Wel ironisch dat een oude man aan een "hip jeugdig merk" is verbonden.
Ja dat ook nog. Maar het mooiste is nog dat de vaste jongens altijd harstikke smerig zijn en alles, smeer tot achter je oren, prut aan je handen en een spijkerbroek met verfvlekken. En dat die meiden dan komen alsof ze uit gaan .
pi_52039038
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef punkjunk het volgende:

[..]
Als je dan echt zo'n stoere kerel bent dat je 20 euro besteet aan 1 boksers ben je ook stoer genoeg om gewoon toe te geven dat je graag dure boksers draagt.
Ik vind dat je jezelf een beetje te druk maakt. Ieder zijn eigen ding.
Jij koopt ook vast spullen waarvan ik denk, "welke mongool geeft daar zijn geld nou aan uit? "

Als er een zo'n onderbroekje gekocht wordt, is de oorzaak vast niet altijd dat ze graag in dure bende lopen. Bij mij i.i.g. niet.
pi_52039221
Al zou jij denken van "welke mongool geeft daar zijn geld aan uit?" dan zou ik in ieder geval niet zeggen: ja, ik besteet 20 euro meer aan een bokser omdat ie zo lekker zit! Dan zou ik gewoon zeggen: ik loop graag ik dure boksers rond.
pi_52039279
---> LIF
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52039332
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef punkjunk het volgende:
Al zou jij denken van "welke mongool geeft daar zijn geld aan uit?" dan zou ik in ieder geval niet zeggen: ja, ik besteed 20 euro meer aan een bokser omdat ie zo lekker zit! Dan zou ik gewoon zeggen: ik loop graag in dure boksers rond.
Ja dat moet jij inderdaad weten. Maar als ik dat zou zeggen, lieg ik.
Maarja, ik loop er dan ook niet mee boven mijn zwembroekje of iets in die richting.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:53:03 #35
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_52039381
Kansloze trend.

Serieus, wat is er pauperder dan Bjorn Borg? Waarom is dat merk zo gehypt? Tassen, truien, boxers, het is allemaal oerlelijk en simplistisch spul, niveautje 'Aktie Sport'.
pi_52039417
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:36 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Ik hoorde van diezelfde "insite bron" dat de jeugd onder hun Bjorn borg een andere onderbroek draagt. Dan blijft die BB schoon en kan je hem vaker aan. Dus NIETS van lekker zitten. Puur het merk.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:55:21 #37
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_52039446
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef Evik het volgende:

[..]

Ik hoorde van diezelfde "insite bron" dat de jeugd onder hun Bjorn borg een andere onderbroek draagt. Dan blijft die BB schoon en kan je hem vaker aan. Dus NIETS van lekker zitten. Puur het merk.
Oh jee, dat zou nog wel 'ns waar kunnen zijn ook.

Triest!
pi_52039716
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:50 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ja dat moet jij inderdaad weten. Maar als ik dat zou zeggen, lieg ik.
Maarja, ik loop er dan ook niet mee boven mijn zwembroekje of iets in die richting.
Dus jij bent er van overtuigt dat er naast bjorn borg geen enkele goedkopere bokser is die even goed (of misschien wel beter) zit?
pi_52039861
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Dus jij bent er van overtuigt dat er naast bjorn borg geen enkele goedkopere bokser is die even goed (of misschien wel beter) zit?
Nee zeker niet. Ik ga ook naar die boxers kijken bij H&M. Tot nu toe vind ik deze BB boxers het beste zitten. Ze zijn ook zeker duur. Ik probeer ook uit te leggen dat niet iedereen die met BB loopt, alleen maar stoer wil zijn. Maar ik zit er niet zo mee als ik mensen tegenkom die dat daarvoor doen. Moeten zij weten. Ga ik mij niet druk om maken.
pi_52041513
ikloop ook altijd met mn (bjorn borg zo nu en dan) boxer boven mn zwembroek
omdat m'n zwembroek XL is
pi_52041534
trouwens:
America Today boxers
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:11:44 #42
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52041556
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 02:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel mannen met Björn Borg boven hun zwembroek aan...
Wat is hier precies de bedoeling van ?
Alvast dank.
Even wat plaatjes om jullie herinnering wakker te schudden..

[afbeelding]
[afbeelding]
dat heb je zeker op kreta gezien ik werd er gek van hehe
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52042713
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Ze zitten ook gewoon veel lekkerder dan die H&M rommel van je en daar betaal je gewoon meer voor. Draag al jarenlang Borg shortjes en zal ze nog lekker blijven dragen ook
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:01:06 #44
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_52042896
Ik heb eigenlijk ook vaak een boxer onder mijn zwembroek aan (Bjorn Borg of niet) maar dat is dan eigenlijk omdat ik de hele dag in een zwembroek rondloop en dat dus wel zo hygiënisch is, zeker omdat de meeste zwembroeken geen goede binnenbroek hebben. Maar als ik naar het zwembad ga of in zee ga zwemmen dan doe ik die boxer er wel onderuit
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 augustus 2007 @ 13:04:09 #45
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_52043001
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef Ryoga het volgende:

[..]

dat heb je zeker op kreta gezien ik werd er gek van hehe
Klopt
Maar er waren trouwens ook andere merken maar merkte wel dat ongeveer de helft van de mannen dat deed daar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:11:21 #46
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_52043201
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Molluck het volgende:
Ik heb eigenlijk ook vaak een boxer onder mijn zwembroek aan (Bjorn Borg of niet) maar dat is dan eigenlijk omdat ik de hele dag in een zwembroek rondloop en dat dus wel zo hygiënisch is, zeker omdat de meeste zwembroeken geen goede binnenbroek hebben. Maar als ik naar het zwembad ga of in zee ga zwemmen dan doe ik die boxer er wel onderuit
Als je die boxer er toch onderuit haalt voor je het water in gaat, wat is dan het nut van een boxer onder je zwembroek? Of nee, laat ik het zo stellen: waarom loop je de hele dag in zwembroek met boxer als je toch niet gaat zwemmen? Of heb je geen geile korte broeken?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:15:54 #47
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_52043346
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef BrauN het volgende:

[..]

Als je die boxer er toch onderuit haalt voor je het water in gaat, wat is dan het nut van een boxer onder je zwembroek? Of nee, laat ik het zo stellen: waarom loop je de hele dag in zwembroek met boxer als je toch niet gaat zwemmen? Of heb je geen geile korte broeken?
Nee idd, ik loop maar 3 weken per jaar in een korte broek, dus daarvoor ga ik geen broeken á 60-80 euro kopen (ja die krengen zijn zo duur) en zo'n afritsbroek zie ik de komende 45 jaar nog niet zitten
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_52043440
ik heb alleen bjorn borg boxers omdat ze gewoon lekker zitten en lang meegaan, en ik heb ook altijd een onderbroek onder mijn zwembroek aan omdat mijn reet gaat jeuken van die fucking zwembroeken
pi_52043731
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ze zitten ook gewoon veel lekkerder dan die H&M rommel van je en daar betaal je gewoon meer voor. Draag al jarenlang Borg shortjes en zal ze nog lekker blijven dragen ook
h&m rommel, held.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:57:15 #50
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52044532
ik ga volgend jaar gewoon expres zo'n boxershort op kopen waar daarboven HEMA staat of zo
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')