abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58659147
Fok Dieetclub 249 - weerrokjesweer

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:06:51 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_58659161
Joehoe, 250
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 mei 2008 @ 09:07:40 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58659169
Dat we er nog maar veel mogen volkletsen

Nah, zal wel lukken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:10:00 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_58659208
Nadeel van met fruit ontbijten is dat je om 9 uur alweer tering honger hebt
disclaimer
pi_58659234
Ik ga eens een kannetje water halen, begin nu echt dorst te krijgen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58659276
Hier al mijn tweede flesje water
Zolang ik me er goed bij voel en zeker bij warm weer blijf ik toch wel genoeg drinken
En dan toch vooral water, voel me er niet goed bij om loze kcal binnen te krijgen
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:17:22 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_58659319
Hier 1 koffie er uit en een nieuwe er in
disclaimer
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:17:38 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58659323
Ik had het idd ook al eens gelezen, over die vergiftiging, ik wist alleen niet dat die grens al zo laag ligt.
Ik heb een tijdje standaard 3 liter water per dag gedronken, echt doorspoelen was dat zo ongeveer, maar dat haal ik nu niet meer.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:24:13 #9
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58659445
Zo, heb een heel topic gemist zie ik!
Hoe is het hier? En hoe gaat het met afvallen?
Ik kan me herinneren dat Kwak een vriendje heeft, hoe is het daarmee?
En Levi hoe was je huwelijksreis?

Hier alles goed, nog steeds erg druk met stage. Morgen tussenevaluatie met de docent en mijn stagebegeleidster. Al hoor ik veel positieve dingen, vind het toch spannend merk ik. Vandaag een lekker dagje rust. Qua afvallen ging het wat minder, heb een paar weken wat doorgemodderd en aangerommeld, maar sinds een paar dagen ben ik weer terug op het spoor. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik nog afgevallen ook, maar dat merk ik vanavond op de weegschaal wel!
Ik ga nu even sporten (oefeningen op de fitnessbal, erg leuk), al veel te lang niet gedaan!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58659517
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, heb een heel topic gemist zie ik!
Hoe is het hier? En hoe gaat het met afvallen?
Ik kan me herinneren dat Kwak een vriendje heeft, hoe is het daarmee?
En Levi hoe was je huwelijksreis?

Hier alles goed, nog steeds erg druk met stage. Morgen tussenevaluatie met de docent en mijn stagebegeleidster. Al hoor ik veel positieve dingen, vind het toch spannend merk ik. Vandaag een lekker dagje rust. Qua afvallen ging het wat minder, heb een paar weken wat doorgemodderd en aangerommeld, maar sinds een paar dagen ben ik weer terug op het spoor. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik nog afgevallen ook, maar dat merk ik vanavond op de weegschaal wel!
Ik ga nu even sporten (oefeningen op de fitnessbal, erg leuk), al veel te lang niet gedaan!
Echt super, zo romantisch. En een hele week overleefd zonder internet! En zonder tv en zonder... alles eigenlijk. We hadden wel een openhaad in ons über-romantische huisje.
We hebben super veel gewandeld en genoten van de natuur. En natuurlijk heel veel foto's gemaakt, ongeveer 800.
***Levi was here***
pi_58659555
Een jubileum!

yay!

Zit nu met een kopje koffie op de uni. waterflesje straks maar eens vullen. Ik drink te weinig!
Ja doei.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:30:53 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_58659564
Argh, ik haat huisartsen. Een niet lekkere kleine in combinatie met een huisarts die op vakantie is, is NIET LEUK
Ze weten dus simpelweg nog niet wie er morgen de vervanger is en voor vandaag is geen plek meer. Ik denk dat ik dus vanavond maar gewoon langs de HAP ga ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58659631
tvp. Heb eventje niets te melden.
pi_58659659
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een jubileum!

yay!

Zit nu met een kopje koffie op de uni. waterflesje straks maar eens vullen. Ik drink te weinig!
Weet je dat zeker? (Zie eerdere discussie en artikeltje)
***Levi was here***
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:39:31 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_58659694
Waterflesjes zijn smerig. Na verloop van tijd kan je beter slootwater drinken dan water uit die flesjes heb ik begrepen. Da's ook een onderzoek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58659735
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Waterflesjes zijn smerig. Na verloop van tijd kan je beter slootwater drinken dan water uit die flesjes heb ik begrepen. Da's ook een onderzoek
Hier erg verwend want wij hebben gewoon steeds nieuwe spaflesjes, geen hergebruik met flesjes vullen met water
Is inderdaad ook niet heel gezond als je het lang gebruikt
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 09:55:42 #17
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58659973
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Echt super, zo romantisch. En een hele week overleefd zonder internet! En zonder tv en zonder... alles eigenlijk. We hadden wel een openhaad in ons über-romantische huisje.
We hebben super veel gewandeld en genoten van de natuur. En natuurlijk heel veel foto's gemaakt, ongeveer 800.
Da's niks joh
pi_58660083
800 foto's is inderdaad niets. Mijn verloofde ( ) heeft gedurende onze vakantie 20000 foto's gemaakt. Maar goed, wij zijn 6 weken weggeweest .
pi_58660170
Och een flesje 2 dagen gebruiken moet kunnen. Wat dat betreft heb ik het hier op stage echt wel goed. Er zijn altijd spaflesjes, zowel gekoeld als ongekoeld, er is een watertap en er is van alles aan (light)frisdrank en koffie en thee. Helaas ook achterlijk veel snoep en chips die voor het grijpen ligt
pi_58660273
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:55 schreef Yoni het volgende:

[..]

Da's niks joh
Ok, op een bruiloft maak je er meer. Maar 100 natuurfoto's per dag is best veel. En we hebben nog een paar uur video-opnamen gemaakt. En die beelden zijn meestal als volgt:
Camera draait van uitzicht naar weg, waar Levi "toevallig" voorbij loopt.
of
Camera filmt een trapje waar Levit "toevallig" net omlaag gelopen komt.
of, de ergere shots
Camera filmt Levi van achteren terwijl ze een trap of helling opklimt.
of, het aller ergst
Camera volgt hoe Levi ergens naar beneden probeert te klauteren. Zeldzaam mutsig, dat wíl je helemaal niet terugzien.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 10:12:39 #21
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58660309
Ik heb er op de bruiloft van Levi meer dan 1000 gemaakt En dat was maar één dag!

Ik ben ook heeeeel benieuwd hoeveel ik straks op vakantie ga schieten. We gaan 17 dagen, volgens mij ga ik echt met duizenden foto's thuiskomen....

En die film klinkt als erg vermakelijk Levi
pi_58660369
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:12 schreef Yoni het volgende:
Ik heb er op de bruiloft van Levi meer dan 1000 gemaakt En dat was maar één dag!
Maar dat zijn ook de momenten dat je veel foto's maakt. (en natuurlijk een leuk onderwerp )
Heb op de bruiloft van een vriendin/collegaatje ook gefilmd en gefotografeerd, had honderden foto's én 8 uur video. (vanaf de avond hebben V. en ik samengewerkt) Hen die dag nonstop gewerkt van 's morgens 9.00 tot 1.30 's nachts. En de volgende dag moest ik om 8.30 uur op mijn werk zijn.

Besides, je had ook de opdracht om vooral véél foto's te maken. Dus dat heb je goed gedaan.
***Levi was here***
pi_58660423
Yoni, we hebben al een stuk of 10 van die vakantiefilms gemaakt. En allemaal bevatten de ongeknipte versies een overdosis van dit soort shots. Meestal is na een week of 3 ook regelmatig in de video een "rot nou eens op met die camera" te horen.
Gelukkig monteren we samen en kan ik dus nog wat sturen wat er uiteindelijk in de video komt.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 mei 2008 @ 10:22:22 #24
13151 crew  Rewimo
pi_58660473
De foto's die je maakt als mensen er niet op verdacht zijn, zijn meestal het leukst

Mijn oranje MBT's zijn in NL aangekomen Ik ga ze vanmiddag ophalen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 10:23:22 #25
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58660492
Ja op zo'n bruiloft blijf je ook echt wel doorklikken, is ook zo. Ik heb geloof ik ook echt 15 foto's van De Kus enzo, om maar te zorgen dat die er echt goed opstond.

Ben gisteravond bezig geweest met uitzoeken, er zitten echt lieve foto's bij Alleen jouw man is wel een beetje snel afgeleid hoor Had ik toen al door, maar er zijn dus echt foto's bij, waarbij hij echt compléét de andere kant op kijkt en jij heel lief mijn cam inkijkt. En z'n hand heeft ie steeds in z'n zak (maar dat is wel grappig, past bij 'm)
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 10:30:20 #26
43556 miss_dynastie
pi_58660623
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Hier 1 koffie er uit en een nieuwe er in
pi_58660749
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:23 schreef Yoni het volgende:
Ja op zo'n bruiloft blijf je ook echt wel doorklikken, is ook zo. Ik heb geloof ik ook echt 15 foto's van De Kus enzo, om maar te zorgen dat die er echt goed opstond.

Ben gisteravond bezig geweest met uitzoeken, er zitten echt lieve foto's bij Alleen jouw man is wel een beetje snel afgeleid hoor Had ik toen al door, maar er zijn dus echt foto's bij, waarbij hij echt compléét de andere kant op kijkt en jij heel lief mijn cam inkijkt. En z'n hand heeft ie steeds in z'n zak (maar dat is wel grappig, past bij 'm)
* Levitation mompelt iets over een hoog percentage autisten in zuid-oost Brabant.
De Kus was ook opzettelijk absurt lang, zodat jij zéker de tijd had om een foto te maken. Zo lullig als je die mist.
Hand in de zak past inderdaad wel bij hem.

Over zak gesproken, ben benieuwd hoe het nu met hem is. Hij is vanmorgen wéér geopereerd. Voor de genen die dat gemist hebben, vorig jaar op vakantie is hij heel ziek geworden, met helaas een lange lange nasleep.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 10:42:11 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58660884
He gets Levi, dat is wel sneu zeg. Ik heb gemist dus wat er aan de hand was, maar als het al een jaar sleept...

Wens 'm maar sterkte! En jij ook sterkte natuurlijk.
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 10:44:16 #29
43556 miss_dynastie
pi_58660928
Kun je niet even bellen, levi?
pi_58661010
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je niet even bellen, levi?
Denk dat hij nog op een uitslaapkamer oid ligt. Hij moest om 9.00 uur in het zkh zijn, operatie was maar een halfuurtje. Heeft een ruggeprik gekregen, vanmiddag mag ik hem ophalen. En hij zou trouwens mij sms-en zodra hij meer weet over hoe het is gegaan en hoelaat hij naar huis mag.
***Levi was here***
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:53:19 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58661107
Jeetje, wat is dat lang aan de gang zeg...
Hopelijk gaat het goed met hem. s
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:59:49 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_58661230
Weet je op welke afdeling hij ligt? Je kan altijd naar de afdeling bellen om te vragen of hij inderdaad al op de verkoever ligt toch? Niet geschoten

Beterschap voor hem, het lijkt me geen pretje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:16:22 #33
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58661535
Wat fijn Levi dat jullie het zo romantisch gehad hebben!
En balen voor je man, ik heb het inderdaad gemist maar kan me voorstellen dat als het al zo lang sleept het niet fijn is... Heel veel beterschap voor hem en sterkte voor jou!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 mei 2008 @ 11:23:02 #34
13151 crew  Rewimo
pi_58661664
Beterschap voor meneer Levi
pi_58661719
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje, wat is dat lang aan de gang zeg...
Hopelijk gaat het goed met hem. s
Dit is wel de laatste handeling in het geheel. Het is eigenlijk een preventieve operatie, om te voorkomen dat het nog een keer gebeurd.

edit: spoiler verwijderd.

[ Bericht 57% gewijzigd door Levitation op 14-05-2008 12:52:19 ]
***Levi was here***
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:34:46 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58661901
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
Weet je op welke afdeling hij ligt? Je kan altijd naar de afdeling bellen om te vragen of hij inderdaad al op de verkoever ligt toch? Niet geschoten

Beterschap voor hem, het lijkt me geen pretje
eerlijk gezegd zou ik daar nog ff mee wachten. Grote kans dat het gewoon allemaal een beetje uitloopt...
en je wilt niet weten hoeveel van die telefoontjes ze op de afdeling krijgen... (en dan hebben ze dus toch nog niets te melden, behalve dat hij nog niet terug is... meer weten ze dus niet).
en ik snap heel goed bezorgdheid en zo... (aangezien ik zelf dus op de IC werk en veel met heeeele grote operaties te maken heb).

en beterschap voor de komende dagen *knuf voor levi*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58661954
Ik ben ook niet zo bellerig. Lijkt me inderdaad heel storend als mensen telkens bellen. Ik wacht rustig zijn smsje af.
***Levi was here***
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:45:00 #38
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58662067
Gefeliciteerd Moblo! Wat goed! Hoelang heb je daarover gedaan?

Levi, wat naar! Maar beterschap aan je man!

Weegschaal geeft nog steeds 75 kilo. Opzich wel goed, aangezien het niet meer word.
Ik vind spa blauw zo vies.. ik drink vaak evian en daarna kraanwater...

Ik zit te wachten op een mail, om uitgenodigd te worden om te kijken naar het appartement!
The girl that lost her mind
pi_58662114
20.000 foto's Pandorah??????? Ok, jullie hadden 6 weken, maar dat is bijna 500 foto's per dag.
Ik vond dat ik al veel foto's had en ik heb er 800 ofzo van 11 dagen NY en Chicago.

Geef V. maar een knuffel van me Levi! Vervelende operatie.
Is mijn kaartje nog aangekomen trouwens? Hebben we de hele Hallmark winkel voor uitgepluisd.
pi_58662135
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:45 schreef Zeeltje het volgende:
Gefeliciteerd Moblo! Wat goed! Hoelang heb je daarover gedaan?

Levi, wat naar! Maar beterschap aan je man!

Weegschaal geeft nog steeds 75 kilo. Opzich wel goed, aangezien het niet meer word.
Ik vind spa blauw zo vies.. ik drink vaak evian en daarna kraanwater...

Ik zit te wachten op een mail, om uitgenodigd te worden om te kijken naar het appartement!
Spannend Zeeltje! Hopelijk wordt het wat met dat appartement!
Ik vind trouwens Evian heel vies water en Spa weer lekker, smaken verschillen.
***Levi was here***
pi_58662176
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
20.000 foto's Pandorah??????? Ok, jullie hadden 6 weken, maar dat is bijna 500 foto's per dag.
Ik vond dat ik al veel foto's had en ik heb er 800 ofzo van 11 dagen NY en Chicago.

Geef V. maar een knuffel van me Levi! Vervelende operatie.
Is mijn kaartje nog aangekomen trouwens? Hebben we de hele Hallmark winkel voor uitgepluisd.
Zal V. knuffelen voor je.
Kaartje is aangekomen. Hij is echt leuk!

En 500 foto's per dag is inderdaad wel veel, heeft hij ook nog iets gezien? Of heeft hij thuis bekeken waar hij geweest was? 500 foto's per dag, lijkt wel een Japanner.
***Levi was here***
pi_58662208
Ik vind Evian ook vies smaken verschillen inderdaad
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:55:02 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_58662224
Ik snap dat nooit, ik vond dat ik in NYC al kansloos veel foto's had gemaakt en toen had ik er 400. Mijn vakantiegemiddelde steekt ergens rond de 200. Als ik er meer maak zie ik het toch niet meer, je doet er nooit meer wat mee en het slokt alleen maar schijfruimte op
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 11:55:12 #44
43556 miss_dynastie
pi_58662225
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
Zien!!!! Nou ja, niet alle 800...
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:55:36 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_58662234
Vroegah, toen we nog rolletjes hadden, kocht ik altijd 2 rolletjes van 36 voor een vakantie
disclaimer
pi_58662298
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap dat nooit, ik vond dat ik in NYC al kansloos veel foto's had gemaakt en toen had ik er 400. Mijn vakantiegemiddelde steekt ergens rond de 200. Als ik er meer maak zie ik het toch niet meer, je doet er nooit meer wat mee en het slokt alleen maar schijfruimte op
Ach, schijfruimte is niet zo'n probleem... geloof dat we ongeveer 3 of 4 TB opslagruimte hebben. Voordeel van gehuwd zijn met een (mede) nerd.
***Levi was here***
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:59:35 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_58662310
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, schijfruimte is niet zo'n probleem... geloof dat we ongeveer 3 of 4 TB opslagruimte hebben. Voordeel van gehuwd zijn met een (mede) nerd.
en wat doe je dan met je ziljoen foto's?
disclaimer
pi_58662343
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Vroegah, toen we nog rolletjes hadden, kocht ik altijd 2 rolletjes van 36 voor een vakantie
Ik nam er altijd een stuk of 20 van 36 opnamen mee. Just to be sure. Meestal gebruikte ik er 14 of 15. Was altijd even slikken als ik de foto's op ging halen en al die afdrukken moest afrekenen.
***Levi was here***
pi_58662362
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en wat doe je dan met je ziljoen foto's?
Inplakken, ouderwets in fotoalbums. We lopen wel een jaar of wat achter, maar in principe plakken we de foto's in. We maken natuurlijk wél een selectie.
***Levi was here***
pi_58662370
Ik ga vanavond even een selectie maken van de foto's. Een stuk of 10 ofzo.

Overigens erg tof om gewoon met een camera in je hand een beetje rond te klikken op Times Sqaure in de avond.
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 12:06:10 #51
43556 miss_dynastie
pi_58662421
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Inplakken, ouderwets in fotoalbums. We lopen wel een jaar of wat achter, maar in principe plakken we de foto's in. We maken natuurlijk wél een selectie.
Ja, anders was je onderhand wel failliet geweest. Ik ook, trouwens
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:08:57 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_58662461
Ik ben meer van het gevoel opsnuiven op locatie
disclaimer
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:20:39 #53
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58662677
toen ik naar florence ging met school.. heb ik 1300 foto gemaakt over 5 dagen... Ik ben ook zo'n foto freak. Mijn extrene geheugen bestaat alleen maar uit foto's foto's en nog eens foto's..

Mmm ik ga lekker een salade maken met mozeralla, tomaat, komkommer, advocaat en sla..
pi_58662821
Levi: sterkte met V. Wens hem spoedig herstel!

Van die 20000 foto's is merendeel vogelfoto's. Vriendlief is vogelgek dus van zo'n vogel moet zo'n 20 foto's worden gemaakt voordat ie de vogel er fatsoenlijk op heeft staan . Ik heb wat meer foto's gemaakt van de omgeving. Ik ben ook niet zo'n fotograaf, ik ben ook meer van het sfeer opsnuiven. We hebben nu een selectie gemaakt om te laten zien van zo'n 1000 foto's. En ik moet mijn dagboek nog uitwerken . We willen een album maken met verhalen en foto's...

Ik heb mezelf weer eens een grote schop onder de kont gegeven. Het ging de verkeerde kant op met snoepen, een Italisaanse ijsboer in de buurt en te weinig bewegen . Waarom is mij niet helemaal duidelijk. Wellicht is een combinatie van te lang op vakantie zijn, wennen aan het weer in Nederland zijn, last van mijn enkel (in de laatste week van de vakantie ging ik op een gladde stoep door mijn enkel ) en te lang last blijven hebben van die vastzittende hoest.... Ik ben maandag weer eens in lange tijd gaan skaten en het was gewoon weer leuk dat bewegen. Dus actieplan: niet miepen, gewoon doen, kont van de luie stoel af .
pi_58663041
Arme meneer Levi!
pi_58663247
Meneer Levi meldde zojuist dat alles goed is. Hij mag om een uur of 3 naar huis. Alleen kan ik hem dan niet ophalen... ik heb zo een (intern) sollicitatiegesprek van 2 tot 4. Gelukkig kan z'n moeder hem ophalen. Scheelt weer.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 mei 2008 @ 13:08:11 #57
13151 crew  Rewimo
pi_58663509
Fijn dat alles goed is
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:09:05 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_58663530
Is die ballellende hierna over Levi, of krijgt het nog meer nasleep?
Fijn dat het goed ging iig
disclaimer
pi_58663740
Levi, fijn dat het goed gegaan is met je hubby.

Ik ben sinds vorige week wat aangekomen, zal wel door het weekend komen. Ik update dus nog maar even niet want volgende week ben ik vast wel weer lichter
Ik schrok vanochtend omdat de weegschaal ineens 78,6 kilo aangaf en bleef aangeven. Ik heb de batterijen maar even vervangen Helaas verklaarde dat ook het gewicht
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 13:24:21 #60
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58663799
voor Meneer Levi
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:26:20 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_58663839
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef octopussy het volgende:
Levi, fijn dat het goed gegaan is met je hubby.

Ik ben sinds vorige week wat aangekomen, zal wel door het weekend komen. Ik update dus nog maar even niet want volgende week ben ik vast wel weer lichter
Ik schrok vanochtend omdat de weegschaal ineens 78,6 kilo aangaf en bleef aangeven. Ik heb de batterijen maar even vervangen Helaas verklaarde dat ook het gewicht
rotding!
disclaimer
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:36:06 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58663979
Fijn dat het goed gegaan is Levi!
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:36:38 #63
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58663991
het word tijd dat ik een nieuw ga halen. De ene geeft aan dat ik blijf afvallen, de andere blijf aankomen en de andere geeft een gelijk gewicht al ene paar dagen. .
pi_58665110
pandorah, ik zat me afgelopen vrijdag nog af te vragen of je nog wel eens ging skaten, maar het antwoord weet ik nu dus..

Ik ben net weer thuis uit school. De brugklas ging redelijk(voor dat halve uurtje dat ik ze les heb gegeven).. Nu mezelf gewoon weer even een schop geven, en de grijsstand weer in zien te schakelen...

En als ik nu begin met voorbereiden, dan heb ik vast vanavond nog tijd om een stuk te gaan skaten.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58665129
Oh, en V. sterkte natuurlijk...
pi_58665493
Mijn dag is extreem vreemd. Post liever hier niet de details... maar het is een absurde dag.
***Levi was here***
pi_58665512
dat klinkt niet echt goed Levi... In ieder geval sterkte dan maar?
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:21:01 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58665765
Ik sluit me bij Teigan aan dan maar... Sterkte!
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:22:17 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_58665793
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef Levitation het volgende:
Mijn dag is extreem vreemd. Post liever hier niet de details... maar het is een absurde dag.
Ja shit hee, nou maak je me nieuwsgierig
disclaimer
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 16:19:05 #70
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58666744
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef Levitation het volgende:
Sterkte? Denk ik...
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:54:33 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58667396
@ levi: sterkte ermee dan maar denk ik!

@ marijkezwolle: of ik t mn vriendje mag noemen weet ik nog niet, maar ik ben wel druk aan t daten en t is heel leuk en fijn allemaal.

verder heb ik een baalweek, ik vreet me een ongeluk en kom alleen maar aan (nee duh!) ik ben hormonaal een wrakje deze dagen ivm een medicijnkuurtje... alles slaat op hol... over een dag of twee moet t over zijn en dan ga ik weer streng voor mezelf zijn, want ik wil naar de 80 en niet naar de 90!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58667441
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef Yoni het volgende:

[..]

Sterkte? Denk ik...
Dank je.
Het is "gewoon" mijn werk. Beetje absurd verloop van de dag. Had een interne sollicitatie naar een andere functie, maar dat kreeg een beetje een vreemde draai. Met als gevolg dat ik om half 3 opweg naar huis was, ipv nog in gesprek zat. Laten we het houden op botsende karakters tussen de teamleider waar de functie was en mijn persoon. Anyway, het heeft geen enorme gevolgen, alleen dat ik (hier/nu) geen promotie maak.
***Levi was here***
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:38:41 #73
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58668239
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef kwakveense het volgende:
@ marijkezwolle: of ik t mn vriendje mag noemen weet ik nog niet, maar ik ben wel druk aan t daten en t is heel leuk en fijn allemaal.

verder heb ik een baalweek, ik vreet me een ongeluk en kom alleen maar aan (nee duh!) ik ben hormonaal een wrakje deze dagen ivm een medicijnkuurtje... alles slaat op hol... over een dag of twee moet t over zijn en dan ga ik weer streng voor mezelf zijn, want ik wil naar de 80 en niet naar de 90!
Wat leuk! Gewoon lekker van genieten!

Balen zeg... Hopelijk kun je je weer een beetje herpakken!

@Levi: das balen! Hopen dat er andere leuke kansen voorbij komen qua promotie
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:53:03 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58668482
Jeetje, komop waar hebben we het over?
kwak en vriendje zijn verliefd!!!! Heerlijk haar stukjes over haar 'vriend' straalt gewoon verliefdheid uit, dat is toch heerlijk!
Geniet ervan meid!

Ow en ik vind verliefd en sex een ideale combinatie!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:59:23 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58668577
Levi, wat balen dat het zo raar verliep, maar gelukkig dan maar dat het verder geen (nare) consequenties heeft.
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:01:40 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58668617
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat dat betreft mis ik het daten wel hoor, de spanning, de onzekere toekomst, alles... Het is een heerlijke periode vol met piekeren, genieten... pfff alles gewoon!
Geniet ervan, zal ik zeggen
Eensch! Het is zo'n ongelofelijk leuke periode!
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:13:21 #77
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58668866
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:51 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dankjewel. ik doe mn best, maar ik ben nu eenmaal een happertje.... ik voel gewoon snel de noodzaak me te verdedigen...
Nergens voor nodig! Ik kan het me alleen wel erg goed voorstellen hoor, zo ben ik ook
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:31:32 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58669180
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef octopussy het volgende:

[..]

Sorry modjes, ik kan dit toch ff niet negeren. Wat een KUTopmerking!
Miss_S je gaat echt te ver!
Dit had ik net geschreven, maar weer weggehaald, dan nu alsnog maar even in de herhaling:

Jongens, negeeeeeeeeeeeeer het nou toch gewoon. Lees erover heen. Doe net of je het niet ziet.
Ze weet blijkbaar niet beter, ze is niet wijzer en ze is zeker deze energie echt niet waard!
Die kunnen we voor heel veel andere leukere dingen gebruiken!

Echt, door te blijven reageren geef je haar alleen maar wat ze wil; namelijk mensen op de kast jagen.
Door er steeds op in te gaan en blijkbaar er zoveel waarde aan te hechten lijkt het net alsof het er ook echt nog wat toe doet wat ze zegt ook!
Lekker belangrijk wat zij van je vindt toch?
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:41:02 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58669352
Oja Levi manneke, heel veel sterkte en beterschap!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 19:09:09 #80
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58669976
Blijft toch knap dat één persoon de sfeer zo kan verzieken in een topic

Kwak, gewoon lekker genieten! Onzekerheid hoort erbij die eerste periode. En zelfs al wordt het uiteindelijk niets, dan heb je toch gewoon een leuke ervaring gehad

Ennuh, soms is er ook gewoon he-le-maal niks mis met seks om de seks hoor. Seks is lekker en leuk namelijk

Levi, jammer zeg dat je gesprek zo raar verliep. Maar gelukkig dat er niks ernstigers aan de hand is!
pi_58670294
Ik heb mijn bagage!

Let niet op de rommel.
pi_58670561
Ik zie het verschil niet tussen de bagage en de rommel?
pi_58670742
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:31 schreef freecell het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen de bagage en de rommel?
Je ziet linksvoor mijn rugzak, met direct daarachter wat schoenen en slippers, een tasje van victoria's secret, een ander tasje met ondergoed, een tasje van Borders (de boekenwinkel) ernaast met daarin boeken. Op de grijze stoel zie je een wit jurkje met blauw/groene bloemen, daarnaast een zwart jurkje en er overheen een rood tuniek. Over de armleuning ligt een roze-oranje sjaal.
Op de grond voor de stoel zie je een beige tasje met wat Indiase kruiden ering, daarnaast een opgevouwen regenjas en ervoor een witte zak met hardloopschoenen erin. Voor die witte zak zie je wat nieuwe tshirts liggen die in de was moeten. De stapel met de rode (voetbal)sokken is de stapel donkere was. De stapel met lichte dingen, is de stapel lichte was. Achterin (voor het kastje zeg maar) zie je de stapel schone/nieuwe dingen die ik moet opruimen.

Valt best mee toch?
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:43:55 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58670815
Aha, helemaal duidelijk nu.

Levi
  woensdag 14 mei 2008 @ 20:15:20 #85
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58671414
ik vroeg me ook af waar de bagage is....
* Zeeltje loopt rood aan, zucht diep.... neemt een yoghurt en gaat weer zitten..
pi_58671810
Zo! Dat is snel met die bagage (not)! Belangrijkste is dat je hem nu hebt
En ik herkende aan het plastictasje dat die van Borders is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 mei 2008 @ 20:42:26 #87
13151 crew  Rewimo
pi_58671933
Ah, de bagage had zich gecamoufleerd als rommel, nu snap ik het
pi_58672256
wat gezellig was het toch weer! En hoe opvallend is het dat het weer zo gezellig is op het moment dat een zeker persoon weer meepost!

Hier is mijn motor verkocht!
Ja doei.
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:26:33 #89
30252 Soempie
Procreating
pi_58672844
Wat een gekibbel.. Je kunt wel merken dat het een vrouwen-topic is.

Kwakveense, volgens mij gaat het helemaal goed komen met jullie. Ik moet hier echt vaker kijken, want ik mis alle leuke verhalen op deze manier. Over huwelijken, misschien-vriendjes, etc.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_58673074
Hoeveel calorieen verbrand je met karten??

net de eerste heat gehad en zweet me de pleuris! en niet laatste geworden! Zodadelijk nog een heat!
Ja doei.
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:41:03 #91
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58673193
ja, hallo!
opgeschoond!
niet zo happen naar elkaar, dat doe je maar in een reep chocola, en respectvol met elkaar omgaan en niet alles uit je toetsenbord kotsen wat maar in je opkomt *kijkt streng*, zal de sfeer vast ten goede komen

einde bericht, dank u voor de aandacht

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:54:18 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58673466
Ik heb net 2 uur getrained!
Toch wel pittig. Even anders dan een uurtje zwemmen.
  woensdag 14 mei 2008 @ 22:07:08 #93
30252 Soempie
Procreating
pi_58673753
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel calorieen verbrand je met karten??

net de eerste heat gehad en zweet me de pleuris! en niet laatste geworden! Zodadelijk nog een heat!
Tof. M'n vriend was vanavond ook aan het karten. Daar hebben 2 vrienden er een band afgereden, dus heftig is het wel. Verbrand je vast redelijk wat calorieen mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 14 mei 2008 @ 22:20:44 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_58674047
Is hier trouwens iemand met ervaring met dat nike + ipod gedoetje?
Zoja, kan je die "motiverende" stem uit zetten? Lijkt me namelijk rete irritant. Iemand die door de muziek heen zevert.
disclaimer
pi_58674220
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Is hier trouwens iemand met ervaring met dat nike + ipod gedoetje?
Zoja, kan je die "motiverende" stem uit zetten? Lijkt me namelijk rete irritant. Iemand die door de muziek heen zevert.
ColdFeet heeft/had er eentje. En Concleche volgens mij ook.

Ik heb net mijn zooi even opgeruimd en mijn kast gelijk opgeruimd. Ben tot de conclusie gekomen dat ik in mijn broeken van 10 of 15 jaar geleden pas, dat ze nu ruimer zitten dan toen, maar dat ze niet meer lekker zitten vanwege de hoge taille.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 23:22:10 #96
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58675383
Ik ben momenteel even heeeeeeel blij dat er niks te eten in huis is, anders had ik volgens mij alles achter elkaar opgeknaagd. Wat een @#~!#$ is de ex van mijn vriendje toch!!!

Blegh!
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:29:05 #97
30252 Soempie
Procreating
pi_58675546
Wat is er gebeurd?
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 23:36:31 #98
43556 miss_dynastie
pi_58675700
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn zooi even opgeruimd en mijn kast gelijk opgeruimd. Ben tot de conclusie gekomen dat ik in mijn broeken van 10 of 15 jaar geleden pas, dat ze nu ruimer zitten dan toen, maar dat ze niet meer lekker zitten vanwege de hoge taille.
Heb je het daar al die jaren voor bewaard....
pi_58675783
@Yoni is ze weer bezig?

@karten

tweede heat ben ik 5e geworden, met maar 1 seconde langzamer dan de eerste

man man man wat heb ik gezwoten

Lekker pizza gegeten vanavond, en meteen als het meezit die weer verbrand!
Morgen vroeg op, WANT: motor halen morgen ook meteen foto's maken enzo! Dus die kom ik uiteraard ook hier even spammen!

Nu nog even wat mailtjes sturen en dan slapen, fijne avond / nacht allen
Ja doei.
pi_58675823
en oh ja! Weer uitnodiging voor een bezichtiging van een huis, we zijn nu 8e

maandag as
Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 mei 2008 @ 23:49:11 #101
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58675882
@moblo: ja ze is weer bezig. Drama's ten top.... vriendje verwacht eigenlijk dat ze elk moment voor de deur staat bij hem...
pi_58676013
zal ik d'r komen schoppen?
Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 mei 2008 @ 00:17:56 #103
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58676305
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
zal ik d'r komen schoppen?
Ja, doe maar... hoewel de rust nu geloof ik wel weer is wedergekeerd (en ze dus geen drama's is komen schoppen bij vriendje op de stoep).
pi_58676320
*zucht*

dat ze het niet leuk vindt, ok, maar om dan ook het leven van anderen te gaan verpesten
Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 mei 2008 @ 00:24:36 #105
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58676405
Mjah, ze wil 'm gewoon terug. En ze denkt dat ik nog steeds alleen maar voor de seks ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58676425

*knuffel*
Ja doei.
pi_58677883
Lastige situatie Yoni

Hier alles goed. Lekker bezig met vanalles en nog wat.
Vanmorgen anderhalve KG lichter Dat mocht ook wel, want ik hield idioot veel vocht vast Had mezelf nog nooit met zulke dikke enkels gezien.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:09:52 #108
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58677902
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Yoni het volgende:
Mjah, ze wil 'm gewoon terug. En ze denkt dat ik nog steeds alleen maar voor de seks ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus.... wat een dramaqueen
Een ex is altijd lastig, helemaal wanneer hij nu nog niet het contact kan verbreken en zij nog met smart op hem te wachten zit... Hopelijk is dit snel voorbij, en kunnen jullie echt lekker (zonder "ruis") van elkaar genieten!

Mijn nu-vriendje is nog steeds bevriend met zijn ex (waarmee hij een aantal jaren mee had samengewoond, zij heeft al wel heel lang een nieuwe vriend) en maaaaan wat had ik daar een moeite mee in het begin. Hij deed het niet expres, omdat zij zijn enige echte partner geweest was vergeleek hij alles met haar etc. Ik heb echt vreselijk veel ruzie om haar gehad... En omdat hij er niet al te handig mee omging (mannen ) kreeg ik echt een hekel aan haar. Omdat ik er dus absoluut niet mee om kon gaan toen maar contact met haar gezocht (eerst via icq) en eigenlijk bleek ze erg leuk te zijn, en nu zijn we gewoon vriendinnetjes! En maaaaan wat heeft mijn vriendje daar weer moeite mee

En goeiemorgen allemaal! Was gisteren toch nog een kilo afgevallen! Nog maar 12 kg te gaan Ik heb me nu als tussendoel gezet om voor de zomervakantie (6 weken) rond de 90 of zelfs onder de 90 te komen. Ik ga er hard mijn best voor doen
Vandaag op stage tussenevaluatie, toch best spannend

@Moblo: Veel plezier met de nieuwe motor! Het is weer heerlijk weer dus lekker gaan testen!
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:17:01 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58677965
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Yoni het volgende:
SPOILER
Wat een gestoorde doos is het toch!
Wel tof dat ze nu eindelijk weg is daar. Nu nog het laatste afronden en dan toch die deur maar dicht! Ik neem aan dat vriendje daar zelf inmiddels ook wel aan toe is?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 mei 2008 @ 08:20:17 #110
13151 crew  Rewimo
pi_58677998
Yoni, wat een gedoe zeg. Sterkte ermee!

Marijke, succes met je tussenevaluatie

Ik ga vandaag een dagje vrijwilligerswerk doen Ons bedrijf organiseert een dagje Openluchtmuseum voor een groep bejaarden en die gaan we met 30 vrijwilligers helpen. En ik ga foto's maken. 't Is helaas niet zulk mooi weer maar ach, het is droog en al te warm is voor die oudjes ook niet echt lekker lijkt me.

Maar eerst nog even naar de fysio voor een knijpbeurt
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:38:03 #111
30252 Soempie
Procreating
pi_58678153
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

Mijn nu-vriendje is nog steeds bevriend met zijn ex (waarmee hij een aantal jaren mee had samengewoond, zij heeft al wel heel lang een nieuwe vriend) en maaaaan wat had ik daar een moeite mee in het begin. Hij deed het niet expres, omdat zij zijn enige echte partner geweest was vergeleek hij alles met haar etc. Ik heb echt vreselijk veel ruzie om haar gehad... En omdat hij er niet al te handig mee omging (mannen ) kreeg ik echt een hekel aan haar. Omdat ik er dus absoluut niet mee om kon gaan toen maar contact met haar gezocht (eerst via icq) en eigenlijk bleek ze erg leuk te zijn, en nu zijn we gewoon vriendinnetjes! En maaaaan wat heeft mijn vriendje daar weer moeite mee

Ik ben ook nog goed bevriend met m'n ex. Ben wel benieuwd hoe het gaat met z'n nieuwe vriendin. Een vorig vriendinnetje van hem kon het niet zo goed hebben dat we elkaar nog zagen. Kan me dat goed voorstellen, maar vond het wel vervelend. Mijn nieuwe vriend heeft er geen problemen mee gelukkig. Ze hebben elkaar al een aantal keer gezien en gesproken en dat ging gewoon goed.

@ Yoni, sterkte. Hopelijk ziet ze snel dat wat ze doet geen nut heeft en dat hij echt voor jou kiest.

Krijg vandaag te horen of we een huisje hebben of niet. Ga deze zomer van Groningen naar Breda verhuizen. Reuze spannend.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:52:04 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58678304
Ik ben nog heel goed bevriend met mijn ex. En inmiddels ook met de ex van mijn ex, het 'meisje dat na mij kwam'. Yoni.
Hij gaat deze zomer trouwen en wij zijn er allebei bij. Gezellig!

En die bruiloft is idd een van mijn 'doel-data'. Als het even kan wil ik voor die tijd nog wel het eea kwijt zijn.

Ik blijf het trouwens grappig vinden hoe dat gezond eten en bewegen een soort van verslavend kan zijn. Gisteren heerlijk lopend Sasha van het KDV gehaald.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 mei 2008 @ 08:53:35 #113
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58678317
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat een gestoorde doos is het toch!
Wel tof dat ze nu eindelijk weg is daar. Nu nog het laatste afronden en dan toch die deur maar dicht! Ik neem aan dat vriendje daar zelf inmiddels ook wel aan toe is?
Hij is er enorm aan toe en was vrijdag ook echt zo enorm opgelucht toen die verhuizing geregeld was. Helaas had ik dit drama wel verwacht, eigenlijk van het weekend al

Tis nu gewoon maar duimen dat er snel een afspraak met de notaris komt en ze gewoon tekent. Ze kan de boel nog steeds aardig dwarsbomen en is daar ook echt toe in staat als ze weer in zo'n hysterische bui is.

en da's dan 43....

Maar goed, nieuwe dag! Vanavond leuk festivalletje ivm 10 jarig bestaan van 3voor12
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 mei 2008 @ 08:54:31 #114
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58678328
'Het meisje dat na mij kwam' hihihihi

donderdag 15 mei 2008 @ 08:56:12 #115
30252 Soempie
Procreating
pi_58678343
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:53 schreef Yoni het volgende:

en da's dan 43....

donderdag 15 mei 2008 @ 10:02:40 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_58679529
Yoni, hoe lang ben jij al met hem samen?
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:45:27 #117
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58680496
Soempie wat spannend!!! Wij krijgen vandaag ook te horen of we morgen mogen gaan kijken of niet

En yoni, vervelend dat het zo moet. Ik hoop dat het snel geregeld kan worden!

Mijn gewicht blijft echt stabiel terwijl ik het idee heb dat ik minder eet...Dadelijk evy 7 lopen.
En ik denk dat ik een andere weegschaal ga halen. Iemand tips?
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:46:28 #118
30252 Soempie
Procreating
pi_58680514
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Zeeltje het volgende:
Soempie wat spannend!!!

We hebben het huisje. Over een week of 2 al verhuizen.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 mei 2008 @ 10:46:54 #119
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58680519
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, hoe lang ben jij al met hem samen?
Sinds juni vorig jaar. Iets meer dan 11 maanden nu dus.

En zij zijn officieel sinds eind oktober uit elkaar (ja er is overlap geweest, zij hadden min of meer een open relatie om bepaalde redenen, wij hebben de eerste maanden dus "gerommeld" en sinds september is het serieuzer geworden).
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:49:45 #120
30252 Soempie
Procreating
pi_58680555
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Yoni het volgende:

[..]

En zij zijn officieel sinds eind oktober uit elkaar (ja er is overlap geweest, zij hadden min of meer een open relatie om bepaalde redenen, wij hebben de eerste maanden dus "gerommeld" en sinds september is het serieuzer geworden).
Dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze zo flipt. Niet dat dat het goed maakt, ze zit evengoed fout. Maar het is dan wel op een klote manier gegaan.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:50:22 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_58680572
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ow al best een tijdje dus!
Lijkt me erg klote zo'n helse ex Succes en laat je vreugde er niet door bederven!
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:50:40 #122
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58680577
Yoni, wat een rot situatie. Sommige mensen hebben echt geen remmingen. Dat ze zichzelf zo genadeloos voor lul zet, ongelofelijk!

Heel veel sterkte voor jou en je lief.
***Levi was here***
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:51:33 #123
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58680592
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat leuke
ben wel een beetje jaloers dat iedereen om me heen gaat verhuizen en ik niet
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:53:11 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_58680625
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Over twee weken?
Gefeliciteerd!
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:53:27 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_58680632
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Wat leuke
Jij vindt vast ook snel wat
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:55:11 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_58680664
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Over twee weken?
Gefeliciteerd!
Ik moet nog beginnen met pakken. En ik heb zoveel meuk.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:55:50 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_58680678
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Wat leuke
Wat zijn je plannen dan? Waar wil je graag wonen? Ook samenwonen?
pi_58680754
@Stormqueen: je kan de stem uitzetten op de iPod-nike-chip. Maar ze zegt niet zo vaak wat hoor; het is geen Evy. Als je 'm op afstand zet dan zegt ze elke km iets van: "4 km, 2 to go" Maar dat kan je dus uitzetten. Ik vind het een hartstikke leuk apparaatje. Maar ik ben dan ook dol op lijstjes en grafiekjes en bovendien is het ook fijn om te zien dat je 329 cal. hebt verbrand. (dat verbrand ik als ik 5km ren....)
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:59:46 #129
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58680768
nja mijn lief en ik zijn al een aantal maanden aan het zoeken in Eindhoven.. ze hebben alleen een rot systeem voor mensen die willen huren. Je moet reageren en dan kom je op plaats 444 van de 507 aanmeldingen.. dus dat schiet niet echt op.

Nu zijn wij via spoedruimte aan het kijken. En ik had gereageerd op een appartement heeeeel dicht bij het centrum.. maar krijg vandaag te horen of we mogen kijken. Ben bang dat, omdat we studenten ( en beide werkende )zijn dat het ten kosten gaat van onze kansen...
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:04:02 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_58680864
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Zeeltje het volgende:
nja mijn lief en ik zijn al een aantal maanden aan het zoeken in Eindhoven.. ze hebben alleen een rot systeem voor mensen die willen huren. Je moet reageren en dan kom je op plaats 444 van de 507 aanmeldingen.. dus dat schiet niet echt op.

Nu zijn wij via spoedruimte aan het kijken. En ik had gereageerd op een appartement heeeeel dicht bij het centrum.. maar krijg vandaag te horen of we mogen kijken. Ben bang dat, omdat we studenten ( en beide werkende )zijn dat het ten kosten gaat van onze kansen...
Wij zijn pas vanaf vorige week gaan zoeken naar een huurhuisje. Niet via de woningbouw, maar via een makelaar. Misschien is dat ook een idee?

Hoop dat jullie mogen gaan kijken. Het is wel weer gunstig om met twee te zijn lijkt me, dubbel inkomen. Dat is ook een reden dat wij het geworden zijn.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:04:38 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_58680878
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef conleche het volgende:
@Stormqueen: je kan de stem uitzetten op de iPod-nike-chip. Maar ze zegt niet zo vaak wat hoor; het is geen Evy. Als je 'm op afstand zet dan zegt ze elke km iets van: "4 km, 2 to go" Maar dat kan je dus uitzetten. Ik vind het een hartstikke leuk apparaatje. Maar ik ben dan ook dol op lijstjes en grafiekjes en bovendien is het ook fijn om te zien dat je 329 cal. hebt verbrand. (dat verbrand ik als ik 5km ren....)
Ik denk al, waar heeeeeeft ze het over! Maar bleiblei had onder mijn account zitten posten ':')
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:04:47 #132
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58680880
Ik heb nu inventum .. maar vind hem dus echt niet fijn.. niet alleen omdat ie niet lager gaat.. maar je hoeft maar net wat anders te staan of je krijgt meer.. je kan ook wel minder krijgen, maar sta je op een hele onhandige manier
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:06:44 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_58680917
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Zeeltje het volgende:

Het is wel waar dat particuliere verhuurders over het algemeen de voorkeur geven aan mensen met een fulltime baan. Sterker nog, ik ben met een netto salaris van 1500 euro een keer afgewezen op een appartementje van 500 all-in omdat ik nog op een jaarcontract werkte
Ik zou graag zeggen dat mijn appartementje in oktober leeg komt. Helaas heeft de huisbaas al besloten dat z'n dochter er dan gaat wonen
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:07:51 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_58680931
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Zeeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu deze.. maar vind hem dus echt niet fijn.. niet alleen omdat ie niet lager gaat.. maar je hoeft maar net wat anders te staan of je krijgt meer.. je kan ook wel minder krijgen, maar sta je op een hele onhandige manier
Ben je ook bezig met kansrijk huren?
Daar heb je geen wachtlijsten maar een lootsysteem, en het kan dan zomaar ineens zijn dat je volgende week al een huis hebt!
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:09:39 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_58680960
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik moet nog beginnen met pakken. En ik heb zoveel meuk.
Toen ik van mijn studentenetage naar mijn huidige appartement ging had ik 10 dagen Je verbaast je erover hoe snel je alles in dozen gefrot krijgt. Het scheelt waarschijnlijk wel dat ik maar 30 meter verderop ging wonen en geen 300 kilometer
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:10:49 #136
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58680994
@sq ja daar zijn we ook mee bezig. Vrienden van ons hadden binnen 3 weken een huisje.
We kijken er elke dag naar, maar er zijn momenteel alleen maar 55+ woningen....
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 mei 2008 @ 11:11:26 #137
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58681008
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:49 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze zo flipt. Niet dat dat het goed maakt, ze zit evengoed fout. Maar het is dan wel op een klote manier gegaan.
Nee, het is niet op een klote manier gegaan. Alles is heel netjes gegaan. Zijn gerommel met mij was met toesteming, om een bepaalde reden die ik hier niet neer ga zetten Ze wist van mijn bestaan, ik heb haar ook ontmoet enzo. We hebben ons ook altijd gewoon netjes aan de afspraken gehouden en ik heb geen pogingen ondernomen ze uit elkaar te drijven.

Hij heeft in september wel min of meer toegegeven meer voor mij te voelen (en dat toen bleek wel dat hij dat ie dat vanaf het begin af aan gedaan), ik heb toen wel ook toegegeven dat dat wederzijds was. Vervolgens hebben we er nog niks mee gedaan, pas ná het verbreken van de relatie zijn we ons echt als vriendje/vriendinnetje gaan profileren en pas in december hebben we voor het eerst bij elkaar geslapen bijvoorbeeld

De reden dat hun relatie uit is gegaan is ook niet zozeer om mij, hoewel dat e.e.a. wel versneld heeft, maar om die 'bepaalde reden'.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:14:26 #138
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58681076
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het is wel waar dat particuliere verhuurders over het algemeen de voorkeur geven aan mensen met een fulltime baan. Sterker nog, ik ben met een netto salaris van 1500 euro een keer afgewezen op een appartementje van 500 all-in omdat ik nog op een jaarcontract werkte
Ik zou graag zeggen dat mijn appartementje in oktober leeg komt. Helaas heeft de huisbaas al besloten dat z'n dochter er dan gaat wonen
Ja klopt en zijn over het algemeen best duur.. vooral waar het appartement zich bevind..
Ik heb wel het voordeel dat ik alimentatie krijg van mijn vader ( waarmee ik mijn school betaal, maar dan hou ik nog wel wat van over) dus de inkomen daar zal het niet echt aan liggen, neem ik aan.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:14:30 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58681077
@Soempie waar ergens in Breda ga je wonen?

mijn opa ligt in het ziekenhuis iets met z'n hart.
de man is al niet zo best meer maar toch is het even schrikken
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:33 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_58681142
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Ja klopt en zijn over het algemeen best duur.. vooral waar het appartement zich bevind..
Ik heb wel het voordeel dat ik alimentatie krijg van mijn vader ( waarmee ik mijn school betaal, maar dan hou ik nog wel wat van over) dus de inkomen daar zal het niet echt aan liggen, neem ik aan.
Huisbazen willen maar 1 ding en dat is een nette stabiele huurder waarvan ze zich weinig zorgen hoeven te maken of die z'n huur wel of niet kan betalen. Als jij het moet opnemen tegen iemand met een vast 40-uurs contract verlies je dus op voorhand. Hard, maar de werkelijkheid.
disclaimer
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:19:26 #141
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58681213
Ja klopt.. en dat kan ik wel begrijpen... ik denk dat het toch moeten doen met die sytemen en kansrijkhuren
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:24:47 #142
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58681343
Even ontopic.. ik heb besloten dat ik een nieuwe weegschaal ga halen.
Deze:
TEFAL
Gewichtscontrole d.m.v. kleuren
Weegt tot 160 kilogram
Aanduiding per 100 gram
Geheugen voor 4 gebruikers
LCD display
Schakelt in bij aanraking
Zeer nauwkeurige gewichtsmeting
Stabiel weegplateau met 4 microsensoren
Werkt op 2 mini penlites excl.
Uniek Viso Control concept: gewichtscontrole d.m.v. kleuraanduiding en grafiek van vorige 7 metingen
Start up systeem voor onmiddellijke inschakeling

Nou ga ik dat ding halen, op de fiets.. heb ik meteen weer gesport vandaag!
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:26:15 #143
30252 Soempie
Procreating
pi_58681376
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:

[..]

Nee, het is niet op een klote manier gegaan. Alles is heel netjes gegaan. Zijn gerommel met mij was met toesteming, om een bepaalde reden die ik hier niet neer ga zetten Ze wist van mijn bestaan, ik heb haar ook ontmoet enzo. We hebben ons ook altijd gewoon netjes aan de afspraken gehouden en ik heb geen pogingen ondernomen ze uit elkaar te drijven.

Hij heeft in september wel min of meer toegegeven meer voor mij te voelen (en dat toen bleek wel dat hij dat ie dat vanaf het begin af aan gedaan), ik heb toen wel ook toegegeven dat dat wederzijds was. Vervolgens hebben we er nog niks mee gedaan, pas ná het verbreken van de relatie zijn we ons echt als vriendje/vriendinnetje gaan profileren en pas in december hebben we voor het eerst bij elkaar geslapen bijvoorbeeld

De reden dat hun relatie uit is gegaan is ook niet zozeer om mij, hoewel dat e.e.a. wel versneld heeft, maar om die 'bepaalde reden'.
Ik bedoelde het niet zo. Ik begrijp dat jullie niks stiekem hebben gedaan en het op een bepaalde manier wel netjes is verlopen. Maar ik kan me voorstellen dat zij het misschien anders ziet. Dat jullie met toestemming mochten rommelen, daar zat voor haar niet aan vast dat de relatie dan ook verbroken zou worden. Dat kwam vast hard aan. Het is voor haar klote dat ze eerst toestemming geeft en vervolgens het voor haar misloopt. Dat haar vriend er met jou vandoor is gegaan. Dat bedoelde ik met: klote gegaan. En dan ziet ze vast niet dat jij niet de enige reden was...

Is gewoon hoe ik het voor me zie hoor. Weet verder natuurlijk niks van de situatie.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 mei 2008 @ 11:37:34 #144
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58681606
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet zo. Ik begrijp dat jullie niks stiekem hebben gedaan en het op een bepaalde manier wel netjes is verlopen. Maar ik kan me voorstellen dat zij het misschien anders ziet. Dat jullie met toestemming mochten rommelen, daar zat voor haar niet aan vast dat de relatie dan ook verbroken zou worden. Dat kwam vast hard aan. Het is voor haar klote dat ze eerst toestemming geeft en vervolgens het voor haar misloopt. Dat haar vriend er met jou vandoor is gegaan. Dat bedoelde ik met: klote gegaan. En dan ziet ze vast niet dat jij niet de enige reden was...

Is gewoon hoe ik het voor me zie hoor. Weet verder natuurlijk niks van de situatie.
Naja het gekke is dus, ik had ook wel verwacht dat ze mij wel als de schuldige zou aanwijzen, maar dat doet ze dus niet. Ze heeft dondersgoed door dat die ene bepaalde reden de reden is.

En ik snap ook best dat ze heel verdrietig is, ik weet dondersgoed hoe liefdesverdriet voelt. Maar tis wel al sinds eind oktober over.... en ze doet dus ook echt al sinds eind oktober zo...

Ennieweej, ik heb wel weer genoeg privé info op het forum geknikkerd (wel lekker, even verhaal kwijt, want mijn emmertje loopt af en toe ook wel een beetje over). Over tot de orde van de dag maar weer
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:44:31 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58681752
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef Zeeltje het volgende:
Even ontopic.. ik heb besloten dat ik een nieuwe weegschaal ga halen.
Deze:
TEFAL
Gewichtscontrole d.m.v. kleuren
Weegt tot 160 kilogram
Aanduiding per 100 gram
Geheugen voor 4 gebruikers
LCD display
Schakelt in bij aanraking
Zeer nauwkeurige gewichtsmeting
Stabiel weegplateau met 4 microsensoren
Werkt op 2 mini penlites excl.
Uniek Viso Control concept: gewichtscontrole d.m.v. kleuraanduiding en grafiek van vorige 7 metingen
Start up systeem voor onmiddellijke inschakeling

Nou ga ik dat ding halen, op de fiets.. heb ik meteen weer gesport vandaag!
Geheugen erin is wel handig maar aan de andere kant... ik denk dat niemand hier ooit zal vergeten wat er de vorige keer op stond.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:48:27 #146
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58681835
Klink wel goed ik moet ook een nieuwe van onze zit een pootje los
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:50:17 #147
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58681874
nou hij geeft aan of je aan bent gekomen of afgevallen door groen en rood.. ik denk wel dat als ik constant rood zie.. dat ik flip en dat ding weggooi... maar aan de andere kant wel ene uitdaging om constant op groen te hebben..
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:52:11 #148
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58681907
ben wel bang dat als ik er morgen op sta.. ( of nou ja dadelijk al. ) dat ik dan schrik... zul je zien dat mijn gewicht hoger is dan alle weegschalen!
pi_58682042
Ik ging met het kopen van een digitale weegschaal ineens bijna 5kg omhoog Op de analoge woog ik ongeveer 94,5 en op de digitale 99,1
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:12:06 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58682294
ik ben aangekomen en goed ook...

weet precies waar het van komt: hormonen, vreten, luiheid, vreten, vocht, vreten, en ehhh vreten.

sinds vandaag weer mn eten aan t wegschrijven op de streep je slank site.dit wordt gewoon de "tweede stretch". eerste heeft er dus 11 kilo stabiel vanaf gehaald ( ben bij 13 geweest bijna) en nu gaan we voor de volgende 10...
pi_58682376
misschien een troost: ik dacht ook dat ik ineens wel héél hard aankwam (3 dagen achter elkaar een kilo per dag, terwijl ik normaal at!).
Het is één dag wat koeler en het is er op 300 gram na weer af Bij mij was het dus gewoon vocht.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:21:32 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58682480
Ik ben gisteren (dacht ik) en vanmorgen ook niet gaan staan omdat er eergisteren ook ineens een onverklaarbare kilo bij zat.
Morgenochtend maar weer eens kijken.

Zeeltje, het is dan idd wel leuk om te proberen in groen te zijn steeds.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:23:10 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_58682520
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
misschien een troost: ik dacht ook dat ik ineens wel héél hard aankwam (3 dagen achter elkaar een kilo per dag, terwijl ik normaal at!).
Het is één dag wat koeler en het is er op 300 gram na weer af Bij mij was het dus gewoon vocht.
Ja, maar jij bent dan ook zwanger
Mijn broertje is ook een septemberkind en in die zomer kon je gewoon met je wijsvinger putjes in mijn moeder maken
disclaimer
pi_58684238
ik ben verliefd

Ja doei.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:24:04 #155
4177 Jojogirl
pi_58684486
Op je vent, je motor, een huis?
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:25:23 #156
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58684505
nou ik hem heb gekocht... hij gaf gelijk 77,2 kg aan.. precies het gemiddeld van mijn 2oude weegschalen ( analoog en digitaal ).. Het is wel fijn dat ie meteen uitrekend! ook het totaal vanaf begin 1!

ik heb net 20 kilometer gefietst!
dat doe ik normaal niet eens in 1 maand!
pi_58684807
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:24 schreef Jojogirl het volgende:
Op je vent, je motor, een huis?
de eerste twee

en de motor is de nieuwste

Ja doei.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:01 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_58684955
Een rooie!

Hij staat je fantàstisch
disclaimer
pi_58685760
ik hoop op binnenkort wat charmantere foto's heb echt maar 3 a 4 uur geslapen.. de kat gunde ons geen rust
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 15:45:40 #160
43556 miss_dynastie
pi_58685916
Ik dacht dat je een stuk van de foto gecensureerd had, maar dat is dus een spiegel
Mooi ding
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
nou hij geeft aan of je aan bent gekomen of afgevallen door groen en rood.. ik denk wel dat als ik constant rood zie.. dat ik flip en dat ding weggooi... maar aan de andere kant wel ene uitdaging om constant op groen te hebben..
De Wii begint elke ochtend bij het weegmoment met een heule slanke Mii en die wordt steeds en steeds dikker en dan hoor je zo'n *jammer maar helaas*-muziekje, samen met een vingertje van de Mii en een 'too much'. Goh, je meent het
pi_58686459
mooie motor moblo..

zo, het is vies warm hier... Ik hoop echt dat het vandaag gaat regenen..
Ik had zonder waarschuwing vooraf lesbezoek van twee snuffelstagiares, en natuurlijk ging de les verschrikkelijk moeizaam... De leerlingen hebben ook duidelijk last van het weer.
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:16:12 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_58686477
Het heeft hier gisteren al bakken uit de hemel gehoosd
disclaimer
pi_58686548
bakken uit de hemel gehoosd

hier ook overigens, incl onweer
Ja doei.
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:25:22 #164
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58686636
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het heeft hier gisteren al bakken uit de hemel gehoosd
Was best lekker gisteravond, koelde lekker af.
***Levi was here***
pi_58686712
Ja, maar me even flink jaloers joh...

Al moet ik zeggen dat het hier uiteindelijk nog wel afkoelde gisteravond. Maar het is nu in de school heel benauwd, en buiten is het wel beter, maar ik heb het wel weer even gezien.. kom maar op met onze portie gedonder..
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:33:57 #166
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58686762
Onweder is fijn.
Alleen zou ik het wel érg op prijsstellen als het tussen 18.00 en 18.30 even droog is.
Nu is het dat ook, maar vanmiddag spetterde het wel eventjes.
***Levi was here***
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:34:57 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_58686789
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Levitation het volgende:
Onweder is fijn.
Alleen zou ik het wel érg op prijsstellen als het tussen 18.00 en 18.30 even droog is.
Nu is het dat ook, maar vanmiddag spetterde het wel eventjes.
Dat was het hier gisteren niet bepaald, tussen halfzes en zeven
disclaimer
pi_58686857
Onweer is zó tof.. al mag het morgen even wegblijven

dan gaan we namelijk nacht-kanoën
Ja doei.
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:39:04 #169
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58686863
en 23.00 uur!

oh ben zo blij met mijn nieuwe weegschaal..
net een salade gegeten kant en klaar met 495 kcal... en ik las net dat ik van 70 min intensief fietsen ( want ik fiets bijna nooit, maar als ik fiets, fiets ik snel ) ongeveer 430 kcal verbrand heb... alleen nog dadelijk eten.. woohoo misschien is morgen het lampje wel groen!
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:54:07 #170
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58687100
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:39 schreef Zeeltje het volgende:
en 23.00 uur!

oh ben zo blij met mijn nieuwe weegschaal..
net een salade gegeten kant en klaar met 495 kcal... en ik las net dat ik van 70 min intensief fietsen ( want ik fiets bijna nooit, maar als ik fiets, fiets ik snel ) ongeveer 430 kcal verbrand heb... alleen nog dadelijk eten.. woohoo misschien is morgen het lampje wel groen!
Pas je wel op dat je je niet teveel verkijkt op het verschil tussen 2 opeenvolgende dagen? Dat kan namelijk nogal teleurstellend zijn. Je gewicht schommelt namelijk altijd wel een beetje en kan dus ook een beetje omhoog schommelen. Uiteindelijk gaat het om de grote lijn... daar moet een daling in zitten... dagelijks wegen kán heel frustrerend zijn. (Ik doe het ook, maar ik weet wel dat ik er niet al te veel conclusies uit moet trekken)
Verder veel plezier met je nieuwe speeltje!
***Levi was here***
pi_58687184
Elke dag wegen is inderdaad niet het meest verstandige..
Al is de verleiding natuurlijk wel groot(voor mij meestal te groot )
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:05:46 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58687328
ik maak mezelf altijd gek met t idee dat ik de grote lijn niet kan zien als ik me toevallig weeg op een dag in de week dat ik net omhoogschommel
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:07:54 #173
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58687359
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:05 schreef kwakveense het volgende:
ik maak mezelf altijd gek met t idee dat ik de grote lijn niet kan zien als ik me toevallig week op een dag in de week dat ik net omhoogschommel
Ik hou mijn gewicht in een excelsheet bij en maak daar een grafiekje van. Dan zie je "de lijn" wel.
(ja, ben getallenfreak... )
***Levi was here***
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:09:58 #174
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58687387
oh maar op die weegschaal is er ook een grafiek.. daardoor zie je de "lijn' die aangeeft dat je afvalt of aankomt!
ik kan gewoon gaan staan... en een week later op het grafiekje kijken of er een dalende lijn is..
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 17:52:06 #175
43556 miss_dynastie
pi_58688060
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Pas je wel op dat je je niet teveel verkijkt op het verschil tussen 2 opeenvolgende dagen? Dat kan namelijk nogal teleurstellend zijn. Je gewicht schommelt namelijk altijd wel een beetje en kan dus ook een beetje omhoog schommelen. Uiteindelijk gaat het om de grote lijn... daar moet een daling in zitten... dagelijks wegen kán heel frustrerend zijn. (Ik doe het ook, maar ik weet wel dat ik er niet al te veel conclusies uit moet trekken)
Yep. Maandag hebben we een kilometer of tien in het bos gewandeld (don't ask, we waren een beetje verdwaald ) en de volgende dag was ik..... 2 kilo zwaarder. Gelukkig komt het vast ooit goed. Denk ik
pi_58688266
wat een mooie stoere rode motor moblo
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:08:06 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58688367
Motor!!! En ik heb reeds met moblo afgesproken dat ik een keer een stukje mee achterop mag .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:23:52 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58688665
Wat een mooie motor Moblo! geweldig...'

Net een mix grill op van de grillroom, met patat.. en 4 soorten saus... alles op
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:00:29 #179
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58689423
Mooie motor moblo!!
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:25:39 #180
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58689939
idd gave motor moblo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 mei 2008 @ 19:33:40 #181
13151 crew  Rewimo
pi_58690105
bubsel, sterkte met je opa *

MoBlo, gave motor joh!

Wij hebben vandaag 30 oudjes blij gemaakt, het was zó'n leuke dag!
pi_58690411
dank jullie ben er echt zeer blij mee en verliefd op kan niet wachten tot morgen dan mag ik er weer mee weg!

Enneh, Viking, wel motorkleding aan dan hè?
Ja doei.
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:56:32 #183
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58692967
Even spammen met ons uber romantische huisje op Madeira:

Op m'n "space" heb ik ook wat trouwplaatjes gezet, zie mijn ondertitel...
***Levi was here***
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 22:01:17 #184
43556 miss_dynastie
pi_58693133
Oe, ik ga gauw kijken levi, ben benieuwd!
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:39:27 #185
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58694123
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, sterkte met je opa *

MoBlo, gave motor joh!

Wij hebben vandaag 30 oudjes blij gemaakt, het was zó'n leuke dag!
Tnx Rewimo

Hij heeft toch een hartaanval gehad, omdat zijn hartslag nog zo onregelmatig is moet hij nog op de ic blijven.

Fijn dat die oudjes een leuke dag hebben gehad

Mooie foto's levi!!
pi_58695092
leuke motor moblo!

Ik heb vandaag een fiets gekocht... Dat is niet zo vanzelfsprekend hier in Brussel, maar nu ben ik de trotse eigenares van een vouwfiets
Heb al flink een eind gefietst, berg op en berg weer af. Nu volhouden! Ga hem vooral gebruiken om naar mijn nieuwe baan te gaan binnenkort.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:31:07 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_58699116
Mijn mantelpakje past nog
Ik laat alleen de taille-strik van mijn broderieshirtje maar even achterwege, het ziet er uit als een soort maagband
disclaimer
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:31:36 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_58699121
ohja, zwarte mantelpakjes als je 3 katten hebt
disclaimer
pi_58699269
mogge

moet zo écht weg

en gelukkig lijkt het iets droger te worden.. misschien post ik nog wat mobiel, maar anders: fijn weekend!!!
Ja doei.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:48:27 #190
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58699324
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, zwarte mantelpakjes als je 3 katten hebt
Heb je geen goeie borstel om je pakje even af te borstelen... een harenkleedje op je kleren ziet er een beetje Tokkie uit, zeker op zo'n chique bruiloft.
***Levi was here***
pi_58699603
Ik heb plakrollers tegen kattehaar! Werkt als een tierelier!

Levi: mooie foto's! Is er ook nog ergens een vooraanzichtfoto van je hele jurk?

En ik heb net een grote kom volle yoghurt op Gisteren bij de winkel meegenomen om mezelf op lekker ontbijt te tracteren vandaag, nou, dat is gelukt
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:13:22 #192
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58699648
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:

Levi: mooie foto's! Is er ook nog ergens een vooraanzichtfoto van je hele jurk?

En ik heb net een grote kom volle yoghurt op Gisteren bij de winkel meegenomen om mezelf op lekker ontbijt te tracteren vandaag, nou, dat is gelukt
Ik denk dat Yoni die wel (een stel) heeft gemaakt, maar die foto's heb ik nog niet gezien. Zodra ik een mooie heb zal ik 'm hier plaatsen.

Jurk was wel echt tof, mijn schoonmoeder heeft allemaal bloemen gemaakt van stof en die er op genaait, heeft ze echt veel werk aan gehad. Ben nog steeds een beetje verliefd op mijn jurk.
***Levi was here***
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:31:18 #193
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58699913
wat een schattig huisje! Lijkt net op een poppenhuis!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:32:55 #194
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58699934
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:31 schreef Zeeltje het volgende:
wat een schattig huisje! Lijkt net op een poppenhuis!
Was ook een soort poppenhuisje. Alles was klein, maar precies groot genoeg. Enige vermaak was overigens de openhaard, er was geen tv, geen radio, geen internet. Back to basics.
***Levi was here***
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:45:01 #195
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58700138
oh weegschaal gaf groen aan!!!!!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:10:01 #196
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58700599
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:45 schreef Zeeltje het volgende:
oh weegschaal gaf groen aan!!!!!
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 10:16:32 #197
43556 miss_dynastie
pi_58700737
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
Ikea
Maar omdat die er bij ons wel heel rap doorheen gingen, hebben we nu een ouderwetsche van Leifheit.

Veel plezier SQ!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:34:07 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58701101
Het is bijna niet te zien maar er staat echt 69.8 Huh? ik snap het allemaal niet meer maar ik vond het wel even heel erg leuk
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 mei 2008 @ 10:35:08 #199
13151 crew  Rewimo
pi_58701125
In geval van nood kun je een flinke reep plakband met de plakkant naar buiten om je hand wikkelen en daar de haren mee wegplukken
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:41:43 #200
30252 Soempie
Procreating
pi_58701269
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is bijna niet te zien maar er staat echt 69.8 Huh? ik snap het allemaal niet meer maar ik vond het wel even heel erg leuk
[ afbeelding ]

Gefeliciteerd.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:55:06 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58701567
uniekhoorn, wat lekker!
pi_58702198
gefeli uniekhoorn

en wat is het nu heeeeeeeeeeeerlijk als alle ramen openstaan
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:00:11 #203
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58703002
wat goed uniekhoorn! Ik hoop dat ik dat getalletje ook nog ooit mag zien!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 mei 2008 @ 12:11:14 #204
13151 crew  Rewimo
pi_58703232
Uniekhoorn, wat een mooi getal

Ik heb jeuk op mijn schouders. Ik ben aan het vervellen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 mei 2008 @ 12:12:02 #205
13151 crew  Rewimo
pi_58703251
Troel en Bert, gefeliciteerd! Toch handig dat jullie op qltels verjaardag getrouwd zijn
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:16:40 #206
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58703359
Troel, gefeliciteerd! Al 1 jaar mevrouw Bert.

Rewimo ook gefelicitflapstaart met je wederhelft!
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 mei 2008 @ 12:28:50 #207
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58703668
Woei, we hadden gister een festival georganiseerd in het kader van 10 jaar 3VOOR12 en het was echt zó gaaf!

*trots is*

Alleen heb ik nu nog meer foto's om uit te zoeken. En vanavond Wouter Hamel fotograferen..dus nog meer...

Ik wil meer uren in een dag!

Troel en Bert, van harte gefeliciteerd!

En ik las over weegschalen met groen en rode lampjes... word je daar niet enorm depri van als dat ding steeds in het rood staat?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:35:25 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58703811
Gefeli Troel en Bert
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:41:16 #209
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58703952
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef Yoni het volgende:
Woei, we hadden gister een festival georganiseerd in het kader van 10 jaar 3VOOR12 en het was echt zó gaaf!

*trots is*

Alleen heb ik nu nog meer foto's om uit te zoeken. En vanavond Wouter Hamel fotograferen..dus nog meer...

Ik wil meer uren in een dag!

Troel en Bert, van harte gefeliciteerd!

En ik las over weegschalen met groen en rode lampjes... word je daar niet enorm depri van als dat ding steeds in het rood staat?
Uhm dat weet ik nog niet. is wel motiverend om het groen te laten.. je hebt ook oranje.. en dan ben je stabiel.. Dit is echt een weegschaal om af tevallen.. Ik merk het vanzelf.. ik denk wel dat het dan depri kan werken maar ach we gaan voor groen
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:42:35 #210
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58703983
Gefeliciteerd Troel!

Wij hebben dus geen mail meer gekregen voor het appartementje... de volgende dan maaar...:(
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:47:24 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58704106
Tof dat het goed gegaan is Yoni!
Waren die blazers nog gelukt?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 mei 2008 @ 12:49:16 #212
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58704147
Nope, geen blazers kunnen vinden. Achteraf overigens maar goed ook, want het was na het voorprogramma nog onwijs rustig, dus als we dan blazers in de zaal hadden gezet was het niet echt overgekomen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:50:19 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58704172
Geluk bij een ongeluk dus.
pi_58705073
gefeli troel en bert wat gaat de tijd toch snel
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:06:40 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_58705828
Ja, 1 jaar getrouwd en een kind van 4 maanden

Dank voor de felicitaties. Er zijn veel mensen jarig vandaag Rewimo, jij ook gefeliciteerd

Wij hopen vanavond uit eten te gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:08:22 #216
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58705869
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef Troel het volgende:
Ja, 1 jaar getrouwd en een kind van 4 maanden

Dank voor de felicitaties. Er zijn veel mensen jarig vandaag Rewimo, jij ook gefeliciteerd

Wij hopen vanavond uit eten te gaan
Je wilt toch niet beweren dat jullie huwelijk een moetje was????????

Gefeliciteerd Bert en Frédérique!
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 14:09:36 #217
43556 miss_dynastie
pi_58705901
Van harte T&B
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:13:54 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_58706003
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je wilt toch niet beweren dat jullie huwelijk een moetje was????????

Gefeliciteerd Bert en Frédérique!
Achteraf gezien wel he
Maarja, we hebben onze min eerste trouwdag ook gevierd, de dierentuin hadden we meer dan een jaar van te voren geregeld en toen wisten we ook nog niet dat ik zwanger zou zijn
Sterker nog, dat wisten we tijdens het trouwen niet eens En die biefstuk 's avonds was lekker En al die biefstuk tijdens onze honeymoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 mei 2008 @ 14:19:13 #219
13151 crew  Rewimo
pi_58706115
Tnx voor de felicitaties

Ach Troel, wat is snel...
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:46:10 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58706693
Van harte Rewimo, met je verjaardag.
Ook gefeliciteerd met jullie trouwdag Troel en man
pi_58707676
troel en bert, gefeliciteerd met jullie trouwdag...
(moet ineens terugdenken aan de verschrikkelijke plensbui dieik toen op de A28 had..)

Ik heb voor het eerst in tijden echt weekend, dat ik gewoon niets hoef te doen.. Nou ja, niets, vanavond cursus kledingmaken en skaten, als het hier tenminste droog blijft...
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:44:25 #222
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58707851
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:49 schreef Yoni het volgende:
Nope, geen blazers kunnen vinden. Achteraf overigens maar goed ook, want het was na het voorprogramma nog onwijs rustig, dus als we dan blazers in de zaal hadden gezet was het niet echt overgekomen.
als je ooit nog eens blazers dan wel strijkers ergens voor zoekt, ik heb nog wel wat ingangetjes op conservatoria etc....

er is alweer een pond verdwenen van de magische 1,8 erbij... nu hopen dat er volgende week weer wat af is (ik weeg me vanaf nu alleen op vrijdag)
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:53:58 #223
4177 Jojogirl
pi_58712469
Feli Troel en echtgenoot. Een jaar alweer En zo'n lekker manneke erbij, wat wil je nog meer

Kwakveense, kom je toevallig uit een dorp in het Groene Hart beginnend met een B? We hadden het vandaag over bijnamen voo mensen uit een bepaalde plaats en toen moest ik ineens aan je nick denken.

En mijn sport/beweeg- en eet-gedrag is erg wisselend momenteel Ik merk wel dat ik sloom en chagrijnig word als ik verkeerd eet en weinig beweeg, maar het lutk niet altijd om het gewoon even netjes te doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 mei 2008 @ 19:57:53 #224
13151 crew  Rewimo
pi_58712537
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Van harte Rewimo, met je verjaardag.
Ook gefeliciteerd met jullie trouwdag Troel en man
Ik ben niet jarig hoor qltel is jarig (meneer Rewimo zeg maar )
pi_58712760
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:53 schreef Jojogirl het volgende:

En mijn sport/beweeg- en eet-gedrag is erg wisselend momenteel Ik merk wel dat ik sloom en chagrijnig word als ik verkeerd eet en weinig beweeg, maar het lutk niet altijd om het gewoon even netjes te doen.
Minder bewegen lijkt me ook niet meer dan logisch nu hoor! Ik kom ook niet bepaald aan veel beweging toe.

Troel Gefeliciteerd!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:33:41 #226
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58713399
Argh zo denk je alles gehad te hebben... is er bij ons in de auto ingebroken mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:35:31 #227
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58713450
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh zo denk je alles gehad te hebben... is er bij ons in de auto ingebroken mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven
Bubs, onvoorstelbaar! Wat zit het jullie toch ontzettend tegen!
Dikke knuffel en veel sterkte!
***Levi was here***
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:40:44 #228
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58713587
Tnx er zijn geen eigen spullen weg gelukkig wel van het werk van mijn man een paar laptops
pi_58713676
Ze moeten wel steeds jullie hebben hè?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:00:38 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58714082
Ow, nou gefeliciteerd met je man Rewino Ik moet toch wat beter leren lezen.

Jezus Bubsel... wat erg.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:12:08 #231
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58714376
Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan Bubsel!
Wat een pech zeg.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:22:07 #232
4177 Jojogirl
pi_58714624
Bubsel wat &@^%@$ dat dat nou net jullie weer moest overkomen Hopelijk gata het geluk je snel toelachen, dat heb je wel verdient na zoveel pech.

Rewimo, gefeliciteerd met qltel.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:27:12 #233
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58714744
Gelukkig was het niet hier thuis gebeurd anders had ik gelijk willen verhuizen
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:50:02 #234
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58715189
Wat zilt het jullie verschrikkelijk tegen Bubsel.

Is mijn sms aangekomen Troel? Kon je mobiele nummer niet vinden en had geen pc om het op te zoeken, dus heb naar jullie thuis gesms't.

Wegens slechte verbinding verder geen reacties.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:58:36 #235
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58715341
Weet iemand waar het meetingtopic is gebleven?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 mei 2008 @ 22:06:31 #236
13151 crew  Rewimo
pi_58715473
quote:
#%)$&*#$%)@#)

Het zit jullie ook echt niet mee
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:31:02 #237
4177 Jojogirl
pi_58716103
Het kostte wel even graven, maar ik heb 'm gevonden...
Dieetclubmeetingtopic deel XXV: nu zonder schermutselingen
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:38:10 #238
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58716251
Tnx Jojo!
Ik ga m weer eens een schop geven.
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 23:22:42 #239
43556 miss_dynastie
pi_58717394
quote:
Nou ja... het moest maar eens afgelopen zijn met die pech zeg
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:32:03 #240
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58717632
Paar foto's uit NY en Chicago:

NY

5th Avenue

Brooklyn Bridge

Springen!

Times Square

Empire State Building in de mist.

Harlem

Chinatown

Chicago:

"The Bean"

Navy Pier

In "the Loop"

Foto's van mij en James zijn op aanvraag. Hoef niet zo heel erg herkenbaar met mn kop op het forum.
pi_58721620
Ik vind stiekem de 'springen' foto's weer het leukste
En wat ben je slank!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 08:04:53 #242
4177 Jojogirl
pi_58721748
Coole foto's Liejannuh!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 mei 2008 @ 09:38:26 #243
13151 crew  Rewimo
pi_58722162
Gave foto's! Ik zou me echt een ongeluk fotograferen daar, met zoveel onderwerpen

't Is hier pokkeweer. Maar ach, qltel en ik gaan straks de gevangenis in, daar merken we er niks van
pi_58722693
Leuke foto's Liejannuh!

Wij hebben hier nu ook regen... Gisteravond was het nog droog, en we hebben een kilometer of 30 geskate, iets meer, aangezien het de love skate was, en de heren en de dames het eerste stuk gescheiden werden van elkaar....
  zaterdag 17 mei 2008 @ 11:10:49 #245
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58722996
Gave foto's Lianne!! En ik ook hoor Rewimo lijkt me zo'n gave stad
pi_58724261
Troel: nog gefeliciteerd met je trouwdag gister

Bubsel: jemig, jullie hebben wel pech zeg. Hopelijk is dat vanaf nu eens afgelopen!

Leuke foto's Liejannuh! Vooral weer die springfoto's . En ik ben wel benieuwd naar dat vroegere vriendje van je
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:42:40 #247
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58725614
Yeah!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:13:33 #249
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58725721
Goedemorgen allemaal!
Wat naar Bubsel, je hebt echt wel heeel erg veel pech!
En wat een geweldige foto's Liejannuh!! En wat ben je inderdaad slank op de springfoto;s
En wat een uber-coole motor moblo!!

Die weegschaal met rode en groene lampjes lijkt mij ook wel wat, welk merk en type is het precies? Bij mijn weegschaal gaat het plastic nu kapot, ben bang dat ie binnenkort aan vervanging toe is...
De tussenevaluatie op m'n stage ging goed, erg fijn!
Ik ga vandaag of morgen (in Leiden zijn de meeste winkels standaard op zondag open ) op zoek naar een nieuwe lange broek. Ik moet vaak de lange vrouwen mode van de Miss etam hebben ivm de lengte, maar bij de H&M kan ik nu (door het afvallen) ook wel weer slagen Ik heb nog maar 1 nette broek, de anderen slobberen rond m'n benen en ik zag gisteren in de spiegel dat dat er echt niet meer uitziet... Dus ik ga zo even de stad in
En vandaag anderhalf jaar een vriendje Dus ook nog wat leuks samen doen!
Fijne dag allemaal!
  zondag 18 mei 2008 @ 10:26:17 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_58739094
Hoi allemaal weer enzo

Bruiloft was geweldig En vandaag, volgens afspraak, begint het gevecht tegen 30 kilo
Kus voor Bubs... maar laat nooit laptops in je auto liggen... en een feli voor alle mensen die iets te vieren hebben
disclaimer
  zondag 18 mei 2008 @ 10:48:28 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58739309
haaaai allemaal

paar dagen niets gepost. was druk druk druk. Maaaaar heb nu lekker een weekje vakantie. Lekker bijkomen van alle drukte en lekker relaxen.. Hoop alleen wel dat het weer een beetje beter wordt...

hele week een opgeblazen gevoel gehad, niet kwijt kunnen.... en voelde me heel dik... maar heb een zakje tegen obstipatie genomen en dat heeft gelukkig wel een beetje geholpen....

ik heb trouwens de weekupdate gemist? zal eens ff zoeken.....
  zondag 18 mei 2008 @ 10:53:27 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58739353
komt ie:

update: (gewogen op woensdag)
- Octo: 80,3 (81,4) (83,7) (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 83.5 (84,3) (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,2 (85,9) (86,9) (87,+) (85,8) (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 83,4 (84,0) (84,8) (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
  zondag 18 mei 2008 @ 11:59:24 #253
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58740244
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:26 schreef Stormqueen het volgende:

Kus voor Bubs... maar laat nooit laptops in je auto liggen...
Bij het ministerie zijn ze niet zo slim ben ik bang
Het stomme is bij iemand lag er 1tje op de voorstoel en die hebben ze niet meegenomen en deze uit de kofferbak wel
  zondag 18 mei 2008 @ 15:31:25 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_58743549

En voor de liefhebbers van bruidjes (en snelle auto's)

disclaimer
pi_58743630
goedemiddag ook weer thuis

ik wil de weegschaal de komende 3 dagen niet zien (hamburgers, BBQ, McD en een vreselijk lekkere maar vette pizza-achtige pannenkoek) maar heb wel een tof weekend gehad

Weer lekker balansen de komende dagen én lekker sporten, dus hopelijk komt eind deze maand de 70 in zicht
Ja doei.
  zondag 18 mei 2008 @ 16:44:52 #256
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58745146
Geweldige foto's Stormqueen!
En begin gewoon eerst met 10 kilo eraf. Focus je niet te veel op die 30 kilo, je wilt ze namelijk echt kwijt raken en dan is het helemaal niet erg als het langzaam gaat.
  zondag 18 mei 2008 @ 16:56:08 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_58745370
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:44 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldige foto's Stormqueen!
En begin gewoon eerst met 10 kilo eraf. Focus je niet te veel op die 30 kilo, je wilt ze namelijk echt kwijt raken en dan is het helemaal niet erg als het langzaam gaat.
Doe ik ook wel
Eerst onder de 90, etc.
Jouw foto's zijn ook helemaal leuk, vooral die springfoto's
disclaimer
  zondag 18 mei 2008 @ 16:59:53 #258
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58745436
Goed zo!

Iedereen moet springfoto's gaan maken op vakantie! Ik ben ook al vrienden aan het bepraten dat ze ieder jaar sprinfoto's moeten maken van hun tweelingdochters.
pi_58745926
Jij met je springfoto's liejannuh, maar wel leuk als je het consequent vol blijft houden bij iedere vakantiebestemming.

ik heb vanmorgen even mogen wegen, en het viel me 100% mee, gezien mijn eetpatroon van de laatste weken... Nu zorgen dat ik voor 1 juni een mooie update kan geven...
pi_58746755
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi allemaal weer enzo

Bruiloft was geweldig En vandaag, volgens afspraak, begint het gevecht tegen 30 kilo
Kus voor Bubs... maar laat nooit laptops in je auto liggen... en een feli voor alle mensen die iets te vieren hebben
succes en wat anderen zeiden: niet teveel op het getal 30 focussen

Ja doei.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:49:13 #261
4177 Jojogirl
pi_58747596
Misschien moet ik Finn ook eens leren springen Die foto's zijn namelijk wel erg leuk.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:51:58 #262
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58747642
Zal ik 'm een keertje les komen geven?
niet dat ik goed kan springen, maar ik heb wel al een beetje door hoe het er een beetje cool uitziet.
  zondag 18 mei 2008 @ 19:07:51 #263
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58747883
@ liejannuh: doen we met mijn vriendengroep ook altijd! springfoto's! Is begonnen met massa-springfoto's op werkweek van mn studie, en nu doen we er altijd wel n paar als we samen een dagje uit gaan of op weekend...

@ marijkezwolle: leiden? kom je ook uit leiden! ik dacht uit zwolle :S
quote:
Kwakveense, kom je toevallig uit een dorp in het Groene Hart beginnend met een B? We hadden het vandaag over bijnamen voo mensen uit een bepaalde plaats en toen moest ik ineens aan je nick denken.
dat klopt... ik ben niet zo'n carnavaller, maar toen ik hier registreerde was t carnavalstijd, en ik wilde iets niet direct gelieerd aan mn eigen naam als username...

met mij gaat het heel goed! er is inmiddels al weer 0,9 kilo verdwenen van de magische 1,8 erbij...

mijn misschien-nu toch inmiddels wel-maar we hebben t er nog niet over gehad-vriendje was er het hele weekend we hebben samen gekookt, en zijn naar een borrel geweest van mn muziekvereniging (klinkt suf maar t is leuk, de leuke mensen hebben nu hun alternatieve borrel op vrijdagavond, de normale is op maandag maar veel leuke mensen moeten op dinsdag werken enzo, vandaar nu de seniorenborrel op vrijdag) en zijn naar Dordt in stoom geweest op zaterdag (stoomboten kijken, tochtje op boot gemaakt in de koude regen)...weer samen gekookt, filmpje gekeken... en vanochtend hem weer op de trein gezet (we moesten vandaag overdag allebei andere dingen doen) en dat was helemaaaaaaaal niet leuk!! ik mis m best wel... en t volgend weekend (dan zie ik m weer) duurt nog heeeeeeeel lang
  zondag 18 mei 2008 @ 19:17:20 #264
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58748016

Zoiets bedoel je?!

Je weekend klinkt erg Kwakveense! En het is zo weer het volgende weekend. Waar komt je al-dan-niet-vriendje vandaan?
  zondag 18 mei 2008 @ 19:18:28 #265
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58748036
uit utrecht... dus t is betreinbaar we zien elkaar nu hooguit "te weinig" omdat we t allebei zo verschrikkelijk druk hebben....
  zondag 18 mei 2008 @ 19:25:01 #266
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58748111
Utrecht is te overzien. Kun je zelfs doordeweeks even langs gaan.
Vindt hij het ook "te weinig"?
  zondag 18 mei 2008 @ 19:38:49 #267
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58748298
@kwakveense: ik kom inderdaad uit Zwolle Maar mijn vriendje woont in Leiden, dus daar ben ik dan nog wel eens in het weekend (zoals nu ook )
En wat leuk dat jullie zo'n gezellig weekend gehad hebben! Raar is dat dan he, als je opeens weer "alleen" thuis bent.
pi_58750389
Utrecht - Leiden betreinbaar? Het schijnt tegenwoordig beter te gaan hoorde ik maar toen ik + vriendje dat stuk moest overbruggen (zo'n 9 / 10 jaar geleden ), was het een ramp. Iedere keer moesten we via Duivendrecht of met de bus . Ik ben maar naar Utrecht verhuisd door die stomme trein
pi_58750666
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef kwakveense het volgende:
@ liejannuh: doen we met mijn vriendengroep ook altijd! springfoto's! Is begonnen met massa-springfoto's op werkweek van mn studie, en nu doen we er altijd wel n paar als we samen een dagje uit gaan of op weekend...

[..]

dat klopt... ik ben niet zo'n carnavaller, maar toen ik hier registreerde was t carnavalstijd, en ik wilde iets niet direct gelieerd aan mn eigen naam als username...

met mij gaat het heel goed! er is inmiddels al weer 0,9 kilo verdwenen van de magische 1,8 erbij...

mijn misschien-nu toch inmiddels wel-maar we hebben t er nog niet over gehad-vriendje was er het hele weekend we hebben samen gekookt, en zijn naar een borrel geweest van mn muziekvereniging (klinkt suf maar t is leuk, de leuke mensen hebben nu hun alternatieve borrel op vrijdagavond, de normale is op maandag maar veel leuke mensen moeten op dinsdag werken enzo, vandaar nu de seniorenborrel op vrijdag) en zijn naar Dordt in stoom geweest op zaterdag (stoomboten kijken, tochtje op boot gemaakt in de koude regen)...weer samen gekookt, filmpje gekeken... en vanochtend hem weer op de trein gezet (we moesten vandaag overdag allebei andere dingen doen) en dat was helemaaaaaaaal niet leuk!! ik mis m best wel... en t volgend weekend (dan zie ik m weer) duurt nog heeeeeeeel lang

wat lief
Ja doei.
pi_58750906

vandaag Mega Meeting van het Motor-Forum

en René (op de groene motor) en ik (daarachter) staan ook op de foto! Morgen eens meer foto's sprokkelen (waren veel camera's )
Ja doei.
  zondag 18 mei 2008 @ 23:59:37 #271
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58753391
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
Utrecht is te overzien. Kun je zelfs doordeweeks even langs gaan.
Vindt hij het ook "te weinig"?
weet niet... hij vond t niet leuk om weg te gaan in elk geval...

door de week is nu nog lastig, maar in de zomer en t najaar als t minder druk is kan dat wel. mochten we dan nog willen (hoopt wel )

Utr. -- Leiden is idd. berucht om de storingen. Maar ik moest die lijn ook altijd al hebben naar mijn ouders (halverwege overstappen) dus ben het gewend. Het is zeker niet erger meer dan tussen Amsterdam en Den Haag/Rotterdam....
  maandag 19 mei 2008 @ 07:57:33 #272
4177 Jojogirl
pi_58755577
Allemaal leuke berichten en foto's hier.

Mijn weekend duurt nog even. Dinsdag op woensdag nacht gaan we op vakantie en ik heb vandaag en morgen ook vrij genomen. Heb er al helemaal ziin in
  maandag 19 mei 2008 @ 08:16:59 #273
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58755701
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:59 schreef kwakveense het volgende:

[..]

weet niet... hij vond t niet leuk om weg te gaan in elk geval...
Dat is een uitstekend teken!
Gaat helemaal goed komen!

Waar ga je naar toe jojo? Lekker hoor, vakantie. Heb er zelf ook wel weer behoefte aan.

Mijn weegschaal gaf vanochtend een historisch laag gewicht aan! Alweer! En ik heb behoorlijk zitten snaaien afgelopen week, dus ik snap er niets van.
  maandag 19 mei 2008 @ 08:18:06 #274
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58755704
Goeiemorgen .
De weegschaal gaf vanmorgen 90.0 kg aan. Tijd om de broekriem weer eens aan te trekken.

Gisteren voor het eerst in een maand weer hardgelopen. Ben ongesteld en mijn MP3 speler bleek een lege batterij te hebben, gevolg: het leek nergens op, heb nog geen 20 minuten daadwerkelijk hardgelopen en verder gewandeld. Maaaaaar: ik ben wel weer gegaan. Morgen weer... zal dat vast al weer beter gaan. (in ieder geval heb ik dan weer muziek bij het lopen )
***Levi was here***
  maandag 19 mei 2008 @ 08:24:14 #275
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
  maandag 19 mei 2008 @ 08:30:58 #276
4177 Jojogirl
pi_58755796
We gaan naar Gran Canaria, 11 dagen. Even lekker niksen

Levi, dat je wel bent gegaan is al super. Gewoon lekker volhouden, dan doet die weegschaal vanzelf wel mee.
  maandag 19 mei 2008 @ 08:32:32 #277
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58755805
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:30 schreef Jojogirl het volgende:

Levi, dat je wel bent gegaan is al super. Gewoon lekker volhouden, dan doet die weegschaal vanzelf wel mee.
Oeh, 11 dagen Gran Canaria, dat klinkt goed! Have fun!
***Levi was here***
pi_58755900
Oeh, Jojo, ik ben jaloers! Heel veel plezier daar!

Ik heb zelf geen weekend gehad en ik begin nu inmidddels best moe te worden, terwijl ik het deze week wel heel druk heb...
Maar komend weekend gaan wij lekker samen fietsen

Goed dat je gegaan bent Levi! Volgende keer gaat het gewoon beter
pi_58755935
Goeiemorgen!

Levi, je hebt een begin gemaakt, en dat is al goed!

ik begin ook wel weer zin te krijgen om hardlopen op te gaan pakken, maar ik moet nog even batterijen zien te vinden voor mijn mp3 speler..
Als vervanging ben ik vanmorgen lekker gaan zwemmen, ik heb 5 kwartier baantjes getrokken met een mede fokker, en dat ging heel erg lekker..

Zo maar even douchen, en bedenken wat ik verder met mijn dag ga doen..
pi_58756434
goedemorgen!

voor Levi alleen het gaan levert al veel pluspunten op

Hier een blije MoBlo: niet aangekomen dit weekend gewoon nog 72,5

Dus vanaf dit gewicht (15 kilo eraf!) gaan we verder naar een mooi gewicht en een leren motorpak!
Begin vanmiddag met squashen, en ga woensdag spinnen. Morgen wil ik hardlopen inbouwen, en dan donderdag ook weer hardlopen op de cintelbaan
Vanaf deze week er weer flink tegenaan
Ja doei.
pi_58756609
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Stomme stoomtrein Ik was bij mijn vriendje blijven slapen en elk uur dat lawaai
Verder niet echt wezen kijken
  maandag 19 mei 2008 @ 09:53:03 #282
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58756800
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Stomme stoomtrein Ik was bij mijn vriendje blijven slapen en elk uur dat lawaai
Verder niet echt wezen kijken
haha, ik zei nog die middag: als je in dordt woont vind je dit weekend vast een verschrikking!
ben me ook een paar keer lam geschrokken van een stoomfluit op een boot waar we net langsliepen....
pi_58756835
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

haha, ik zei nog die middag: als je in dordt woont vind je dit weekend vast een verschrikking!
ben me ook een paar keer lam geschrokken van een stoomfluit op een boot waar we net langsliepen....
Ja zeker voor zijn vader die nachtdienst had, kon ook nauwelijks slapen
Maar verder wel leuk hoor
  maandag 19 mei 2008 @ 09:59:18 #284
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58756901
We zijn dit weekend begonnen met het monteren van onze trouwvideo.
Vooral de ceremonie was een heel werk, er is daar met 4 camera's gefilmd. Maar dat stuk is nu zo goed als af, net als het foto's maken. Nu de receptie en het feest nog en 's morgens het aankleden enzo. Leuk werk, maar ik ken de speach van de ambtenaar nu wel uit het hoofd. Ik moest vooral weer erg lachen om het dwaze gedichtje dat ze aan het einde voorlas. Geloof echt niet dat dat uit 1468 is, volgens mij heeft ze het zelf verzonnen.
***Levi was here***
  maandag 19 mei 2008 @ 10:02:42 #285
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58756969
Goedemorgen iedereen!
Nou vandaag was het rood.. maarja ik heb zaterdag avond nogal wat champagne op dus.. Ik ben al 3 dagen 40 kilometer aan het fietsen! Gaat goed.. en waarschijnlijk woensdag tot donderdag weer ivm stakingen van bussen.

Levi... proberen is al goed!
Moblo.. wat fijn dat je niet bent aangekomen
Jojo alvast fijne vakantie! Klinkt leuk en relax!
Kwaksveen... wat leuk! Ik hoop dat jullie elkaar weer snel zien!
pi_58757009
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:30 schreef Jojogirl het volgende:
ondanks dat ik niet van strand en zon vakanties houd, ben ik wel jaloers.. lekker even bruin worden, even niets doen...

Veel plezier
Ja doei.
pi_58757045
Ik heb nu eigenlijk een beetje een vakantiegevoel... Komt omdat ik nu even geen examentraining heb..

Dit weekend hebben we het huis flink opgeruimd, en een hoop naar zolder verplaatst.. het is hier nu zo netjes dat ik me er haast niet meer thuisvoel... Nu moeten we het alleen ook nog even wat schoner maken, even stofzuigen en dergelijke doet al wonderen denk ik..
  Licht Ontvlambaar maandag 19 mei 2008 @ 10:16:47 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58757184
Tot zover Zeeland, tijd om weer normaal te gaan doen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 19 mei 2008 @ 10:18:40 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_58757224
Veel plezier jojo!
disclaimer
  maandag 19 mei 2008 @ 10:28:12 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58757386
De weegschaal was erg aardig vandaag!
Na mijn vorige melding dat die 10 in de buurt kwamen schoot ik gelijk weer een stukje omhoog, maar na een weekend rustig aan doen en nog een avondwandelingetje gisteren ben ik toch weer een stukje naar beneden gegaan. Zelfs een getalletje dat ik nog niet gezien had!

Op naar de -10 dus nog steeds.

Fijne vakantie jojogirl!
Sjeen, welcome back!

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 19-05-2008 10:38:06 ]
pi_58757549
go BE, go BE!
Ja doei.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:33:47 #292
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58758477
Plan voor de komende 74 dagen (tot mijn vakantie):
- 2 keer per week zwemmen: woensdag en vrijdag
- 3 keer per week hardlopen: dinsdag, donderdag en zaterdag
Daarnaast natuurlijk gewoon de dagelijkse beweging: 45 minuten fietsen en 30 min wandelen.
Zodra school afgelopen is ga ik ook nog iets op maandag doen.

En ik wil Pilates serieus gaan oppakken, liefst samen met V. heb 't hem ook al verteld. Vind dat hij iets aan zijn buik en rugspieren moet gaan doen. Hij heeft een beginnend buikje en klaagt laatste tijd nog wel eens over lage rugpijn. Hij heeft een gruwelijke hekel aan sport, maar misschien dat hij dit wel leuk gaat vinden of iig kan doen alsof.

Ik wil graag naar de 84kg voor we vertrekken, geen idee of ik dat haal, maar het doel is gezet. Nu nog ff een dosis motivatie en discipline zoeken.
***Levi was here***
pi_58758600
Succes babe

ik moedig je gewoon elke dag aan

en dat Pilatesboek dat ik heb gekocht ligt hier ook nog werkeloos hoop dat we binnenkort een huis met meer ruimte hebben
Ja doei.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:42:23 #294
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58758630
klinkt ambitieus levi, maar ja, ik sport sowieso al minder dan jij dus dan klinkt dit wel heul veul...

t gaat vast resultaat opleveren als je t zo aanpakt!!

ik ben weer iets kwijt van wat er bij gekomen was de afgelopen weken. nu mag ik van mezelf echt vrijdag pas weer wegen, anders wordt het weer obsessief....

oh en ugh... het weekend is voorbij en kwak kan er nog niet aan wennen. eerst maar eens de verschrikkelijke rotzooi hier in huis opruimen (mega afwas, volle wasmand...beuhhh)

[ Bericht 21% gewijzigd door kwakveense op 19-05-2008 11:49:04 ]
  maandag 19 mei 2008 @ 11:49:02 #295
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58758765
Thanks voor de aanmoedigingen. Ik weet dat ik het kan, heb het eerder ook gedaan. En ben daarmee afgelopen jaar toch mooi 11kg afgevallen (waarvan er nu nog 9 kg over zijn ).
***Levi was here***
  maandag 19 mei 2008 @ 11:58:04 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_58758964
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 19 mei 2008 @ 12:00:01 #297
43556 miss_dynastie
pi_58759000
Levi, ff een vraagje: heeft het een speciale reden dat je twee rustdagen (zo en ma) achter elkaar plant? Kan ook praktische redenen hebben, maar ik vroeg het me zo af.

Ik merk dat ik geen enkele pijn meer heb bij het sporten en zit me nu af te vragen of het uberhaupt wel effect heeft zo
  maandag 19 mei 2008 @ 12:01:32 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58759028
@Levi, we gingen toch naar de 80?:? niet naar de 90? haha, maaaaar ik vind het wel heel knap van je dat je er nu serieus helemaal voor gaat gaat vast en zeker helemaal goed komen... en 76 dagen is bijna 11 weken, dus ik denk dat 6 kg best te doen is hoor ....
succes in elk geval

@Kwakveense: klinkt inderdaad alsof je een heeeeeel fijn weekend hebt gehad, met je vriendje (want ik geloof dat je het best zo kunt noemen inmiddels??) geniet ervan en laat je door andere mensen niet van je roze wolkje trekken, want die eerste paar weken/maanden zijn zo leuk en spannend, dat je er echt optimaal van moet genieten

@MoBlo: 15 kg is keurig hoor en dan je ondanks een niet zo netjes weekend (dieettechnisch dan) toch nog 72,5 weegt is alleen maar erg goed!
ik had deze week ook 2x een BBQ en was ook een paar dagen wat zwaarder... maar vanmorgen gelukkig weer 83,2 kg (dus -14 vanaf januari) op naar de 80...
hoeveel kg wil je eigenlijk nog afvallen>? en wat is je BMI nu> en dan???

@BE, jij gaat ook lekker zeg! fij gevoel he?

@JoJo, ik ben jaloers! ik wil ook wel ff lekker naar Gran canaria kheb vakantie en het weer is niet echt fantastisch....

nou ik ga maar eens ff in actie komen, we gaan zo ff boodschappen doen en daarna op jacht voor een nieuwe bank spannend hoor....
  maandag 19 mei 2008 @ 12:04:39 #299
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58759086
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Levi, ff een vraagje: heeft het een speciale reden dat je twee rustdagen (zo en ma) achter elkaar plant? Kan ook praktische redenen hebben, maar ik vroeg het me zo af.

Ik merk dat ik geen enkele pijn meer heb bij het sporten en zit me nu af te vragen of het uberhaupt wel effect heeft zo
Maandag zit ik van 8.00 - 16.30 op mijn werk, waarna ik mij naar school spoedt, snel wat eet en vervolgens van 18.00 - 21.45 les heb. Maandag's gaat sporten dus echt niet. Zondag hou ik vrij omdat we dan vaak toch wel iets gaan doen als wandelen oid en het is uitloop voor als hardlopen op zaterdag niet gaat.
***Levi was here***
  maandag 19 mei 2008 @ 12:16:33 #300
30252 Soempie
Procreating
pi_58759281
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Soempie waar ergens in Breda ga je wonen?
Overheen gelezen. Net uit het centrum gaan we wonen. West-Breda. Nu zitten we midden in het centrum, maar dat is te klein, helaas.

Heb verhuisdozen geregeld en mensen die me willen helpen verhuizen van Groningen naar Breda. Nu nog inpakken en tussendoor tentamens leren en verslagen schrijven.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:18:29 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_58759309
SQ krijgt hier een beetje OUD-vibes

Fok! Dieetclub 251
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')