Echt super, zo romantisch.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, heb een heel topic gemist zie ik!![]()
Hoe is het hier? En hoe gaat het met afvallen?
Ik kan me herinneren dat Kwak een vriendje heeft, hoe is het daarmee?
En Levi hoe was je huwelijksreis?
Hier alles goed, nog steeds erg druk met stage. Morgen tussenevaluatie met de docent en mijn stagebegeleidster. Al hoor ik veel positieve dingen, vind het toch spannend merk ik. Vandaag een lekker dagje rust. Qua afvallen ging het wat minder, heb een paar weken wat doorgemodderd en aangerommeld, maar sinds een paar dagen ben ik weer terug op het spoor. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik nog afgevallen ook, maar dat merk ik vanavond op de weegschaal wel!
Ik ga nu even sporten (oefeningen op de fitnessbal, erg leuk), al veel te lang niet gedaan!
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een jubileum!
yay!
Zit nu met een kopje koffie op de uni. waterflesje straks maar eens vullen. Ik drink te weinig!
Hier erg verwend want wij hebben gewoon steeds nieuwe spaflesjes, geen hergebruik met flesjes vullen met waterquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Waterflesjes zijn smerig. Na verloop van tijd kan je beter slootwater drinken dan water uit die flesjes heb ik begrepen. Da's ook een onderzoek
Da's niks johquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Echt super, zo romantisch.En een hele week overleefd zonder internet!
En zonder tv en zonder... alles eigenlijk.
We hadden wel een openhaad in ons über-romantische huisje.
![]()
We hebben super veel gewandeld en genoten van de natuur. En natuurlijk heel veel foto's gemaakt, ongeveer 800.
Ok, op een bruiloft maak je er meer.quote:
Maar dat zijn ook de momenten dat je veel foto's maakt. (en natuurlijk een leuk onderwerpquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:12 schreef Yoni het volgende:
Ik heb er op de bruiloft van Levi meer dan 1000 gemaaktEn dat was maar één dag!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Hier 1 koffie er uit en een nieuwe er in
* Levitation mompelt iets over een hoog percentage autisten in zuid-oost Brabant.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:23 schreef Yoni het volgende:
Ja op zo'n bruiloft blijf je ook echt wel doorklikken, is ook zo. Ik heb geloof ik ook echt 15 foto's van De Kus enzo, om maar te zorgen dat die er echt goed opstond.
Ben gisteravond bezig geweest met uitzoeken, er zitten echt lieve foto's bij![]()
Alleen jouw man is wel een beetje snel afgeleid hoor
Had ik toen al door, maar er zijn dus echt foto's bij, waarbij hij echt compléét de andere kant op kijkt en jij heel lief mijn cam inkijkt. En z'n hand heeft ie steeds in z'n zak (maar dat is wel grappig, past bij 'm)
Denk dat hij nog op een uitslaapkamer oid ligt. Hij moest om 9.00 uur in het zkh zijn, operatie was maar een halfuurtje. Heeft een ruggeprik gekregen, vanmiddag mag ik hem ophalen. En hij zou trouwens mij sms-en zodra hij meer weet over hoe het is gegaan en hoelaat hij naar huis mag.quote:
Dit is wel de laatste handeling in het geheel. Het is eigenlijk een preventieve operatie, om te voorkomen dat het nog een keer gebeurd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje, wat is dat lang aan de gang zeg...
Hopelijk gaat het goed met hem. s
eerlijk gezegd zou ik daar nog ff mee wachten. Grote kans dat het gewoon allemaal een beetje uitloopt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
Weet je op welke afdeling hij ligt? Je kan altijd naar de afdeling bellen om te vragen of hij inderdaad al op de verkoever ligt toch? Niet geschoten
Beterschap voor hem, het lijkt me geen pretje
Spannend Zeeltje! Hopelijk wordt het wat met dat appartement!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:45 schreef Zeeltje het volgende:
Gefeliciteerd Moblo! Wat goed! Hoelang heb je daarover gedaan?
Levi, wat naar! Maar beterschap aan je man!
Weegschaal geeft nog steeds 75 kilo. Opzich wel goed, aangezien het niet meer word.
Ik vind spa blauw zo vies.. ik drink vaak evian en daarna kraanwater...
Ik zit te wachten op een mail, om uitgenodigd te worden om te kijken naar het appartement!
Zal V. knuffelen voor je.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
20.000 foto's Pandorah??????? Ok, jullie hadden 6 weken, maar dat is bijna 500 foto's per dag.
Ik vond dat ik al veel foto's had en ik heb er 800 ofzo van 11 dagen NY en Chicago.
Geef V. maar een knuffel van me Levi!Vervelende operatie.
Is mijn kaartje nog aangekomen trouwens?Hebben we de hele Hallmark winkel voor uitgepluisd.
Zien!!!! Nou ja, niet alle 800...quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond dat ik al veel foto's had en ik heb er 800 ofzo van 11 dagen NY en Chicago.
Ach, schijfruimte is niet zo'n probleem... geloof dat we ongeveer 3 of 4 TB opslagruimte hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap dat nooit, ik vond dat ik in NYC al kansloos veel foto's had gemaakt en toen had ik er 400. Mijn vakantiegemiddelde steekt ergens rond de 200. Als ik er meer maak zie ik het toch niet meer, je doet er nooit meer wat mee en het slokt alleen maar schijfruimte op
en wat doe je dan met je ziljoen foto's?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, schijfruimte is niet zo'n probleem... geloof dat we ongeveer 3 of 4 TB opslagruimte hebben.Voordeel van gehuwd zijn met een (mede) nerd.
Ik nam er altijd een stuk of 20 van 36 opnamen mee. Just to be sure. Meestal gebruikte ik er 14 of 15. Was altijd even slikken als ik de foto's op ging halen en al die afdrukken moest afrekenen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Vroegah, toen we nog rolletjes hadden, kocht ik altijd 2 rolletjes van 36 voor een vakantie
Inplakken, ouderwets in fotoalbums. We lopen wel een jaar of wat achter, maar in principe plakken we de foto's in. We maken natuurlijk wél een selectie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat doe je dan met je ziljoen foto's?
Ja, anders was je onderhand wel failliet geweest. Ik ook, trouwensquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inplakken, ouderwets in fotoalbums. We lopen wel een jaar of wat achter, maar in principe plakken we de foto's in. We maken natuurlijk wél een selectie.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef octopussy het volgende:
Levi, fijn dat het goed gegaan is met je hubby.
Ik ben sinds vorige week wat aangekomen, zal wel door het weekend komen. Ik update dus nog maar even niet want volgende week ben ik vast wel weer lichter
Ik schrok vanochtend omdat de weegschaal ineens 78,6 kilo aangaf en bleef aangeven. Ik heb de batterijen maar even vervangenHelaas verklaarde dat ook het gewicht
![]()
Ja shit hee, nou maak je me nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef Levitation het volgende:
Mijn dag is extreem vreemd. Post liever hier niet de details... maar het is een absurde dag.![]()
Sterkte? Denk ik...quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef Levitation het volgende:
Mijn dag is extreem vreemd. Post liever hier niet de details... maar het is een absurde dag.![]()
Dank je.quote:
Wat leuk! Gewoon lekker van genieten!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef kwakveense het volgende:
@ marijkezwolle: of ik t mn vriendje mag noemen weet ik nog niet, maar ik ben wel druk aan t daten en t is heel leuk en fijn allemaal.
verder heb ik een baalweek, ik vreet me een ongeluk en kom alleen maar aan (nee duh!) ik ben hormonaal een wrakje deze dagen ivm een medicijnkuurtje... alles slaat op hol... over een dag of twee moet t over zijn en dan ga ik weer streng voor mezelf zijn, want ik wil naar de 80 en niet naar de 90!
Eensch! Het is zo'n ongelofelijk leuke periode!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat dat betreft mis ik het daten wel hoor, de spanning, de onzekere toekomst, alles... Het is een heerlijke periode vol met piekeren, genieten... pfff alles gewoon!
Geniet ervan, zal ik zeggen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dankjewel.ik doe mn best, maar ik ben nu eenmaal een happertje.... ik voel gewoon snel de noodzaak me te verdedigen...
Dit had ik net geschreven, maar weer weggehaald, dan nu alsnog maar even in de herhaling:quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Sorry modjes, ik kan dit toch ff niet negeren. Wat een KUTopmerking!![]()
Miss_S je gaat echt te ver!
Je ziet linksvoor mijn rugzak, met direct daarachter wat schoenen en slippers, een tasje van victoria's secret, een ander tasje met ondergoed, een tasje van Borders (de boekenwinkel) ernaast met daarin boeken. Op de grijze stoel zie je een wit jurkje met blauw/groene bloemen, daarnaast een zwart jurkje en er overheen een rood tuniek. Over de armleuning ligt een roze-oranje sjaal.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:31 schreef freecell het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen de bagage en de rommel?
Tof.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel calorieen verbrand je met karten??
net de eerste heat gehad en zweet me de pleuris! en niet laatste geworden!Zodadelijk nog een heat!
ColdFeet heeft/had er eentje. En Concleche volgens mij ook.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Is hier trouwens iemand met ervaring met dat nike + ipod gedoetje?
Zoja, kan je die "motiverende" stem uit zetten? Lijkt me namelijk rete irritant. Iemand die door de muziek heen zevert.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn zooi even opgeruimd en mijn kast gelijk opgeruimd. Ben tot de conclusie gekomen dat ik in mijn broeken van 10 of 15 jaar geleden pas, dat ze nu ruimer zitten dan toen, maar dat ze niet meer lekker zitten vanwege de hoge taille.
Ja, doe maar... hoewel de rust nu geloof ik wel weer is wedergekeerd (en ze dus geen drama's is komen schoppen bij vriendje op de stoep).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Yoni het volgende:
Mjah, ze wil 'm gewoon terug. En ze denkt dat ik nog steeds alleen maar voor de seks ben.Jezus.... wat een dramaqueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een ex is altijd lastig, helemaal wanneer hij nu nog niet het contact kan verbreken en zij nog met smart op hem te wachten zit... Hopelijk is dit snel voorbij, en kunnen jullie echt lekker (zonder "ruis") van elkaar genieten!
Mijn nu-vriendje is nog steeds bevriend met zijn ex (waarmee hij een aantal jaren mee had samengewoond, zij heeft al wel heel lang een nieuwe vriend) en maaaaan wat had ik daar een moeite mee in het begin. Hij deed het niet expres, omdat zij zijn enige echte partner geweest was vergeleek hij alles met haar etc. Ik heb echt vreselijk veel ruzie om haar gehad... En omdat hij er niet al te handig mee omging (mannen) kreeg ik echt een hekel aan haar. Omdat ik er dus absoluut niet mee om kon gaan
toen maar contact met haar gezocht (eerst via icq) en eigenlijk bleek ze erg leuk te zijn, en nu zijn we gewoon vriendinnetjes! En maaaaan wat heeft mijn vriendje daar weer moeite mee
![]()
En goeiemorgen allemaal! Was gisteren toch nog een kilo afgevallen! Nog maar 12 kg te gaanIk heb me nu als tussendoel gezet om voor de zomervakantie (6 weken) rond de 90 of zelfs onder de 90 te komen. Ik ga er hard mijn best voor doen
Vandaag op stage tussenevaluatie, toch best spannend![]()
@Moblo: Veel plezier met de nieuwe motor! Het is weer heerlijk weer dus lekker gaan testen!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Yoni het volgende:
Mjah, ze wil 'm gewoon terug. En ze denkt dat ik nog steeds alleen maar voor de seks ben.Wat een gestoorde doos is het toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof dat ze nu eindelijk weg is daar. Nu nog het laatste afronden en dan toch die deur maar dicht!Ik neem aan dat vriendje daar zelf inmiddels ook wel aan toe is?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn nu-vriendje is nog steeds bevriend met zijn ex (waarmee hij een aantal jaren mee had samengewoond, zij heeft al wel heel lang een nieuwe vriend) en maaaaan wat had ik daar een moeite mee in het begin. Hij deed het niet expres, omdat zij zijn enige echte partner geweest was vergeleek hij alles met haar etc. Ik heb echt vreselijk veel ruzie om haar gehad... En omdat hij er niet al te handig mee omging (mannen) kreeg ik echt een hekel aan haar. Omdat ik er dus absoluut niet mee om kon gaan
toen maar contact met haar gezocht (eerst via icq) en eigenlijk bleek ze erg leuk te zijn, en nu zijn we gewoon vriendinnetjes! En maaaaan wat heeft mijn vriendje daar weer moeite mee
![]()
Hij is er enorm aan toe en was vrijdag ook echt zo enorm opgelucht toen die verhuizing geregeld was. Helaas had ik dit drama wel verwacht, eigenlijk van het weekend alquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een gestoorde doos is het toch!
Wel tof dat ze nu eindelijk weg is daar. Nu nog het laatste afronden en dan toch die deur maar dicht!Ik neem aan dat vriendje daar zelf inmiddels ook wel aan toe is?
quote:
We hebben het huisje.quote:
Sinds juni vorig jaar. Iets meer dan 11 maanden nu dus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, hoe lang ben jij al met hem samen?
Dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze zo flipt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Sinds juni vorig jaar. Iets meer dan 11 maanden nu dus.
En zij zijn officieel sinds eind oktober uit elkaar (ja er is overlap geweest, zij hadden min of meer een open relatie om bepaalde redenen, wij hebben de eerste maanden dus "gerommeld" en sinds september is het serieuzer geworden).
Ow al best een tijdje dus!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Sinds juni vorig jaar. Iets meer dan 11 maanden nu dus.
En zij zijn officieel sinds eind oktober uit elkaar (ja er is overlap geweest, zij hadden min of meer een open relatie om bepaalde redenen, wij hebben de eerste maanden dus "gerommeld" en sinds september is het serieuzer geworden).
Wat leukequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het huisje.![]()
Over een week of 2 al verhuizen.
Over twee weken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het huisje.![]()
Over een week of 2 al verhuizen.
Jij vindt vast ook snel watquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Wat leuke![]()
ben wel een beetje jaloers dat iedereen om me heen gaat verhuizen en ik niet
Ik moet nog beginnen met pakken. En ik heb zoveel meuk.quote:
Wat zijn je plannen dan? Waar wil je graag wonen? Ook samenwonen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Wat leuke![]()
ben wel een beetje jaloers dat iedereen om me heen gaat verhuizen en ik niet
Wij zijn pas vanaf vorige week gaan zoeken naar een huurhuisje. Niet via de woningbouw, maar via een makelaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Zeeltje het volgende:
nja mijn lief en ik zijn al een aantal maanden aan het zoeken in Eindhoven.. ze hebben alleen een rot systeem voor mensen die willen huren. Je moet reageren en dan kom je op plaats 444 van de 507 aanmeldingen.. dus dat schiet niet echt op.
Nu zijn wij via spoedruimte aan het kijken. En ik had gereageerd op een appartement heeeeel dicht bij het centrum.. maar krijg vandaag te horen of we mogen kijken. Ben bang dat, omdat we studenten ( en beide werkende )zijn dat het ten kosten gaat van onze kansen...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef conleche het volgende:
@Stormqueen: je kan de stem uitzetten op de iPod-nike-chip. Maar ze zegt niet zo vaak wat hoor; het is geen Evy. Als je 'm op afstand zet dan zegt ze elke km iets van: "4 km, 2 to go" Maar dat kan je dus uitzetten. Ik vind het een hartstikke leuk apparaatje. Maar ik ben dan ook dol op lijstjes en grafiekjes en bovendien is het ook fijn om te zien dat je 329 cal. hebt verbrand.(dat verbrand ik als ik 5km ren....)
Het is wel waar dat particuliere verhuurders over het algemeen de voorkeur geven aan mensen met een fulltime baan. Sterker nog, ik ben met een netto salaris van 1500 euro een keer afgewezen op een appartementje van 500 all-in omdat ik nog op een jaarcontract werktequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Zeeltje het volgende:
nja mijn lief en ik zijn al een aantal maanden aan het zoeken in Eindhoven.. ze hebben alleen een rot systeem voor mensen die willen huren. Je moet reageren en dan kom je op plaats 444 van de 507 aanmeldingen.. dus dat schiet niet echt op.
Nu zijn wij via spoedruimte aan het kijken. En ik had gereageerd op een appartement heeeeel dicht bij het centrum.. maar krijg vandaag te horen of we mogen kijken. Ben bang dat, omdat we studenten ( en beide werkende )zijn dat het ten kosten gaat van onze kansen...
Ben je ook bezig met kansrijk huren?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Zeeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu deze.. maar vind hem dus echt niet fijn.. niet alleen omdat ie niet lager gaat.. maar je hoeft maar net wat anders te staan of je krijgt meer.. je kan ook wel minder krijgen, maar sta je op een hele onhandige manier
Toen ik van mijn studentenetage naar mijn huidige appartement ging had ik 10 dagenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met pakken. En ik heb zoveel meuk.
Nee, het is niet op een klote manier gegaan. Alles is heel netjes gegaan. Zijn gerommel met mij was met toesteming, om een bepaalde reden die ik hier niet neer ga zettenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze zo flipt.Niet dat dat het goed maakt, ze zit evengoed fout. Maar het is dan wel op een klote manier gegaan.
Ja klopt en zijn over het algemeen best duur.. vooral waar het appartement zich bevind..quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is wel waar dat particuliere verhuurders over het algemeen de voorkeur geven aan mensen met een fulltime baan. Sterker nog, ik ben met een netto salaris van 1500 euro een keer afgewezen op een appartementje van 500 all-in omdat ik nog op een jaarcontract werkte
Ik zou graag zeggen dat mijn appartementje in oktober leeg komt. Helaas heeft de huisbaas al besloten dat z'n dochter er dan gaat wonen
Huisbazen willen maar 1 ding en dat is een nette stabiele huurder waarvan ze zich weinig zorgen hoeven te maken of die z'n huur wel of niet kan betalen. Als jij het moet opnemen tegen iemand met een vast 40-uurs contract verlies je dus op voorhand. Hard, maar de werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Ja klopt en zijn over het algemeen best duur.. vooral waar het appartement zich bevind..
Ik heb wel het voordeel dat ik alimentatie krijg van mijn vader ( waarmee ik mijn school betaal, maar dan hou ik nog wel wat van over) dus de inkomen daar zal het niet echt aan liggen, neem ik aan.
Ik bedoelde het niet zo. Ik begrijp dat jullie niks stiekem hebben gedaan en het op een bepaalde manier wel netjes is verlopen. Maar ik kan me voorstellen dat zij het misschien anders ziet. Dat jullie met toestemming mochten rommelen, daar zat voor haar niet aan vast dat de relatie dan ook verbroken zou worden. Dat kwam vast hard aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, het is niet op een klote manier gegaan. Alles is heel netjes gegaan. Zijn gerommel met mij was met toesteming, om een bepaalde reden die ik hier niet neer ga zettenZe wist van mijn bestaan, ik heb haar ook ontmoet enzo. We hebben ons ook altijd gewoon netjes aan de afspraken gehouden en ik heb geen pogingen ondernomen ze uit elkaar te drijven.
Hij heeft in september wel min of meer toegegeven meer voor mij te voelen (en dat toen bleek wel dat hij dat ie dat vanaf het begin af aan gedaan), ik heb toen wel ook toegegeven dat dat wederzijds was. Vervolgens hebben we er nog niks mee gedaan, pas ná het verbreken van de relatie zijn we ons echt als vriendje/vriendinnetje gaan profileren en pas in december hebben we voor het eerst bij elkaar geslapen bijvoorbeeld![]()
De reden dat hun relatie uit is gegaan is ook niet zozeer om mij, hoewel dat e.e.a. wel versneld heeft, maar om die 'bepaalde reden'.
Naja het gekke is dus, ik had ook wel verwacht dat ze mij wel als de schuldige zou aanwijzen, maar dat doet ze dus niet. Ze heeft dondersgoed door dat die ene bepaalde reden de reden is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo. Ik begrijp dat jullie niks stiekem hebben gedaan en het op een bepaalde manier wel netjes is verlopen. Maar ik kan me voorstellen dat zij het misschien anders ziet. Dat jullie met toestemming mochten rommelen, daar zat voor haar niet aan vast dat de relatie dan ook verbroken zou worden. Dat kwam vast hard aan.Het is voor haar klote dat ze eerst toestemming geeft en vervolgens het voor haar misloopt. Dat haar vriend er met jou vandoor is gegaan. Dat bedoelde ik met: klote gegaan.
En dan ziet ze vast niet dat jij niet de enige reden was...
Is gewoon hoe ik het voor me zie hoor. Weet verder natuurlijk niks van de situatie.
Geheugen erin is wel handigquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef Zeeltje het volgende:
Even ontopic.. ik heb besloten dat ik een nieuwe weegschaal ga halen.
Deze:
TEFAL
Gewichtscontrole d.m.v. kleuren
Weegt tot 160 kilogram
Aanduiding per 100 gram
Geheugen voor 4 gebruikers
LCD display
Schakelt in bij aanraking
Zeer nauwkeurige gewichtsmeting
Stabiel weegplateau met 4 microsensoren
Werkt op 2 mini penlites excl.
Uniek Viso Control concept: gewichtscontrole d.m.v. kleuraanduiding en grafiek van vorige 7 metingen
Start up systeem voor onmiddellijke inschakeling
Nou ga ik dat ding halen, op de fiets.. heb ik meteen weer gesport vandaag!
Ja, maar jij bent dan ook zwangerquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
misschien een troost: ik dacht ook dat ik ineens wel héél hard aankwam (3 dagen achter elkaar een kilo per dag, terwijl ik normaal at!).
Het is één dag wat koeler en het is er op 300 gram na weer afBij mij was het dus gewoon vocht.
De Wii begint elke ochtend bij het weegmoment met een heule slanke Mii en die wordt steeds en steeds dikker en dan hoor je zo'n *jammer maar helaas*-muziekje, samen met een vingertje van de Mii en een 'too much'. Goh, je meent hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
nou hij geeft aan of je aan bent gekomen of afgevallen door groen en rood.. ik denk wel dat als ik constant rood zie.. dat ik flip en dat ding weggooi... maar aan de andere kant wel ene uitdaging om constant op groen te hebben..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het heeft hier gisteren al bakken uit de hemel gehoosd
Dat was het hier gisteren niet bepaald, tussen halfzes en zevenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Levitation het volgende:
Onweder is fijn.![]()
Alleen zou ik het wel érg op prijsstellen als het tussen 18.00 en 18.30 even droog is.![]()
![]()
Nu is het dat ook, maar vanmiddag spetterde het wel eventjes.
Pas je wel op dat je je niet teveel verkijkt op het verschil tussen 2 opeenvolgende dagen? Dat kan namelijk nogal teleurstellend zijn. Je gewicht schommelt namelijk altijd wel een beetje en kan dus ook een beetje omhoog schommelen. Uiteindelijk gaat het om de grote lijn... daar moet een daling in zitten... dagelijks wegen kán heel frustrerend zijn. (Ik doe het ook, maar ik weet wel dat ik er niet al te veel conclusies uit moet trekken)quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:39 schreef Zeeltje het volgende:
en 23.00 uur!
oh ben zo blij met mijn nieuwe weegschaal..
net een salade gegeten kant en klaar met 495 kcal... en ik las net dat ik van 70 min intensief fietsen ( want ik fiets bijna nooit, maar als ik fiets, fiets ik snel ) ongeveer 430 kcal verbrand heb... alleen nog dadelijk eten.. woohoo misschien is morgen het lampje wel groen!
Ik hou mijn gewicht in een excelsheet bij en maak daar een grafiekje van. Dan zie je "de lijn" wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:05 schreef kwakveense het volgende:
ik maak mezelf altijd gek met t idee dat ik de grote lijn niet kan zien als ik me toevallig week op een dag in de week dat ik net omhoogschommel
Yep. Maandag hebben we een kilometer of tien in het bos gewandeld (don't ask, we waren een beetje verdwaaldquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je je niet teveel verkijkt op het verschil tussen 2 opeenvolgende dagen? Dat kan namelijk nogal teleurstellend zijn. Je gewicht schommelt namelijk altijd wel een beetje en kan dus ook een beetje omhoog schommelen. Uiteindelijk gaat het om de grote lijn... daar moet een daling in zitten... dagelijks wegen kán heel frustrerend zijn. (Ik doe het ook, maar ik weet wel dat ik er niet al te veel conclusies uit moet trekken)
Tnx Rewimoquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, sterkte met je opa *
MoBlo, gave motor joh!
Wij hebben vandaag 30 oudjes blij gemaakt, het was zó'n leuke dag!
Heb je geen goeie borstel om je pakje even af te borstelen... een harenkleedje op je kleren ziet er een beetje Tokkie uit, zeker op zo'n chique bruiloft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, zwarte mantelpakjes als je 3 katten hebt
Ik denk dat Yoni die wel (een stel) heeft gemaakt, maar die foto's heb ik nog niet gezien. Zodra ik een mooie heb zal ik 'm hier plaatsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb plakrollers tegen kattehaar!Werkt als een tierelier!
Levi: mooie foto's! Is er ook nog ergens een vooraanzichtfoto van je hele jurk?
En ik heb net een grote kom volle yoghurt opGisteren bij de winkel meegenomen om mezelf op lekker ontbijt te tracteren vandaag, nou, dat is gelukt
Was ook een soort poppenhuisje. Alles was klein, maar precies groot genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:31 schreef Zeeltje het volgende:
wat een schattig huisje! Lijkt net op een poppenhuis!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb plakrollers tegen kattehaar!Werkt als een tierelier!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is bijna niet te zien maar er staat echt 69.8Huh? ik snap het allemaal niet meer maar ik vond het wel even heel erg leuk
[ afbeelding ]
Uhm dat weet ik nog niet. is wel motiverend om het groen te laten.. je hebt ook oranje.. en dan ben je stabiel.. Dit is echt een weegschaal om af tevallen.. Ik merk het vanzelf.. ik denk wel dat het dan depri kan werken maar ach we gaan voor groenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef Yoni het volgende:
Woei, we hadden gister een festival georganiseerd in het kader van 10 jaar 3VOOR12 en het was echt zó gaaf!
*trots is*
Alleen heb ik nu nog meer foto's om uit te zoeken. En vanavond Wouter Hamel fotograferen..dus nog meer...
Ik wil meer uren in een dag!
Troel en Bert, van harte gefeliciteerd!
En ik las over weegschalen met groen en rode lampjes... word je daar niet enorm depri van als dat ding steeds in het rood staat?
Je wilt toch niet beweren dat jullie huwelijk een moetje was????????quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef Troel het volgende:
Ja, 1 jaar getrouwd en een kind van 4 maanden
Dank voor de felicitaties. Er zijn veel mensen jarig vandaagRewimo, jij ook gefeliciteerd
Wij hopen vanavond uit eten te gaan
Achteraf gezien wel hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat jullie huwelijk een moetje was????????
Gefeliciteerd Bert en Frédérique!
als je ooit nog eens blazers dan wel strijkers ergens voor zoekt, ik heb nog wel wat ingangetjes op conservatoria etc....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:49 schreef Yoni het volgende:
Nope, geen blazers kunnen vinden. Achteraf overigens maar goed ook, want het was na het voorprogramma nog onwijs rustig, dus als we dan blazers in de zaal hadden gezet was het niet echt overgekomen.
Ik ben niet jarig hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Van harte Rewimo, met je verjaardag.
Ook gefeliciteerd met jullie trouwdag Troel en man
Minder bewegen lijkt me ook niet meer dan logisch nu hoor! Ik kom ook niet bepaald aan veel beweging toe.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:53 schreef Jojogirl het volgende:
En mijn sport/beweeg- en eet-gedrag is erg wisselend momenteelIk merk wel dat ik sloom en chagrijnig word als ik verkeerd eet en weinig beweeg, maar het lutk niet altijd om het gewoon even netjes te doen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh zo denk je alles gehad te hebben... is er bij ons in de auto ingebroken![]()
mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven
#%)$&*#$%)@#)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh zo denk je alles gehad te hebben... is er bij ons in de auto ingebroken![]()
Nou ja... het moest maar eens afgelopen zijn met die pech zegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij het ministerie zijn ze niet zo slim ben ik bangquote:Op zondag 18 mei 2008 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Kus voor Bubs... maar laat nooit laptops in je auto liggen...
Doe ik ook welquote:Op zondag 18 mei 2008 16:44 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldige foto's Stormqueen!
En begin gewoon eerst met 10 kilo eraf.Focus je niet te veel op die 30 kilo, je wilt ze namelijk echt kwijt raken en dan is het helemaal niet erg als het langzaam gaat.
succesquote:Op zondag 18 mei 2008 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi allemaal weer enzo
Bruiloft was geweldigEn vandaag, volgens afspraak, begint het gevecht tegen 30 kilo
Kus voor Bubs... maar laat nooit laptops in je auto liggen... en een feli voor alle mensen die iets te vieren hebben
dat klopt... ik ben niet zo'n carnavaller, maar toen ik hier registreerde was t carnavalstijd, en ik wilde iets niet direct gelieerd aan mn eigen naam als username...quote:Kwakveense, kom je toevallig uit een dorp in het Groene Hart beginnend met een B? We hadden het vandaag over bijnamen voo mensen uit een bepaalde plaats en toen moest ik ineens aan je nick denken.
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef kwakveense het volgende:
@ liejannuh: doen we met mijn vriendengroep ook altijd! springfoto's! Is begonnen met massa-springfoto's op werkweek van mn studie, en nu doen we er altijd wel n paar als we samen een dagje uit gaan of op weekend...
@ marijkezwolle: leiden? kom je ook uit leiden! ik dacht uit zwolle :S
[..]
dat klopt... ik ben niet zo'n carnavaller, maar toen ik hier registreerde was t carnavalstijd, en ik wilde iets niet direct gelieerd aan mn eigen naam als username...
met mij gaat het heel goed! er is inmiddels al weer 0,9 kilo verdwenen van de magische 1,8 erbij...
mijn misschien-nu toch inmiddels wel-maar we hebben t er nog niet over gehad-vriendje was er het hele weekendwe hebben samen gekookt, en zijn naar een borrel geweest van mn muziekvereniging (klinkt suf maar t is leuk, de leuke mensen hebben nu hun alternatieve borrel op vrijdagavond, de normale is op maandag maar veel leuke mensen moeten op dinsdag werken enzo, vandaar nu de seniorenborrel op vrijdag) en zijn naar Dordt in stoom geweest op zaterdag (stoomboten kijken, tochtje op boot gemaakt in de koude regen)...weer samen gekookt, filmpje gekeken... en vanochtend hem weer op de trein gezet (we moesten vandaag overdag allebei andere dingen doen) en dat was helemaaaaaaaal niet leuk!! ik mis m best wel... en t volgend weekend (dan zie ik m weer) duurt nog heeeeeeeel lang
weet niet... hij vond t niet leuk om weg te gaan in elk geval...quote:Op zondag 18 mei 2008 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
Utrecht is te overzien.Kun je zelfs doordeweeks even langs gaan.
![]()
Vindt hij het ook "te weinig"?
Dat is een uitstekend teken!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
weet niet... hij vond t niet leuk om weg te gaan in elk geval...
Oeh, 11 dagen Gran Canaria, dat klinkt goed!quote:Op maandag 19 mei 2008 08:30 schreef Jojogirl het volgende:
We gaan naar Gran Canaria, 11 dagen. Even lekker niksen
Levi, dat je wel bent gegaan is al super. Gewoon lekker volhouden, dan doet die weegschaal vanzelf wel mee.
Stomme stoomtreinquote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef kwakveense het volgende:
@ liejannuh: doen we met mijn vriendengroep ook altijd! springfoto's! Is begonnen met massa-springfoto's op werkweek van mn studie, en nu doen we er altijd wel n paar als we samen een dagje uit gaan of op weekend...
@ marijkezwolle: leiden? kom je ook uit leiden! ik dacht uit zwolle :S
[..]
dat klopt... ik ben niet zo'n carnavaller, maar toen ik hier registreerde was t carnavalstijd, en ik wilde iets niet direct gelieerd aan mn eigen naam als username...
met mij gaat het heel goed! er is inmiddels al weer 0,9 kilo verdwenen van de magische 1,8 erbij...
mijn misschien-nu toch inmiddels wel-maar we hebben t er nog niet over gehad-vriendje was er het hele weekendwe hebben samen gekookt, en zijn naar een borrel geweest van mn muziekvereniging (klinkt suf maar t is leuk, de leuke mensen hebben nu hun alternatieve borrel op vrijdagavond, de normale is op maandag maar veel leuke mensen moeten op dinsdag werken enzo, vandaar nu de seniorenborrel op vrijdag) en zijn naar Dordt in stoom geweest op zaterdag (stoomboten kijken, tochtje op boot gemaakt in de koude regen)...weer samen gekookt, filmpje gekeken... en vanochtend hem weer op de trein gezet (we moesten vandaag overdag allebei andere dingen doen) en dat was helemaaaaaaaal niet leuk!! ik mis m best wel... en t volgend weekend (dan zie ik m weer) duurt nog heeeeeeeel lang
haha, ik zei nog die middag: als je in dordt woont vind je dit weekend vast een verschrikking!quote:Op maandag 19 mei 2008 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stomme stoomtreinIk was bij mijn vriendje blijven slapen en elk uur dat lawaai
Verder niet echt wezen kijken
Ja zeker voor zijn vader die nachtdienst had, kon ook nauwelijks slapenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
haha, ik zei nog die middag: als je in dordt woont vind je dit weekend vast een verschrikking!
ben me ook een paar keer lam geschrokken van een stoomfluit op een boot waar we net langsliepen....
quote:Op maandag 19 mei 2008 08:30 schreef Jojogirl het volgende:
We gaan naar Gran Canaria, 11 dagen. Even lekker niksen
Maandag zit ik van 8.00 - 16.30 op mijn werk, waarna ik mij naar school spoedt, snel wat eet en vervolgens van 18.00 - 21.45 les heb. Maandag's gaat sporten dus echt niet. Zondag hou ik vrij omdat we dan vaak toch wel iets gaan doen als wandelen oid en het is uitloop voor als hardlopen op zaterdag niet gaat.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Levi, ff een vraagje: heeft het een speciale reden dat je twee rustdagen (zo en ma) achter elkaar plant? Kan ook praktische redenen hebben, maar ik vroeg het me zo af.
Ik merk dat ik geen enkele pijn meer heb bij het sporten en zit me nu af te vragen of het uberhaupt wel effect heeft zo![]()
Overheen gelezen. Net uit het centrum gaan we wonen. West-Breda.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Soempie waar ergens in Breda ga je wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |