Ja, doe maar... hoewel de rust nu geloof ik wel weer is wedergekeerd (en ze dus geen drama's is komen schoppen bij vriendje op de stoep).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Yoni het volgende:
Mjah, ze wil 'm gewoon terug. En ze denkt dat ik nog steeds alleen maar voor de seks ben.Jezus.... wat een dramaqueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een ex is altijd lastig, helemaal wanneer hij nu nog niet het contact kan verbreken en zij nog met smart op hem te wachten zit... Hopelijk is dit snel voorbij, en kunnen jullie echt lekker (zonder "ruis") van elkaar genieten!
Mijn nu-vriendje is nog steeds bevriend met zijn ex (waarmee hij een aantal jaren mee had samengewoond, zij heeft al wel heel lang een nieuwe vriend) en maaaaan wat had ik daar een moeite mee in het begin. Hij deed het niet expres, omdat zij zijn enige echte partner geweest was vergeleek hij alles met haar etc. Ik heb echt vreselijk veel ruzie om haar gehad... En omdat hij er niet al te handig mee omging (mannen) kreeg ik echt een hekel aan haar. Omdat ik er dus absoluut niet mee om kon gaan
toen maar contact met haar gezocht (eerst via icq) en eigenlijk bleek ze erg leuk te zijn, en nu zijn we gewoon vriendinnetjes! En maaaaan wat heeft mijn vriendje daar weer moeite mee
![]()
En goeiemorgen allemaal! Was gisteren toch nog een kilo afgevallen! Nog maar 12 kg te gaanIk heb me nu als tussendoel gezet om voor de zomervakantie (6 weken) rond de 90 of zelfs onder de 90 te komen. Ik ga er hard mijn best voor doen
Vandaag op stage tussenevaluatie, toch best spannend![]()
@Moblo: Veel plezier met de nieuwe motor! Het is weer heerlijk weer dus lekker gaan testen!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Yoni het volgende:
Mjah, ze wil 'm gewoon terug. En ze denkt dat ik nog steeds alleen maar voor de seks ben.Wat een gestoorde doos is het toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof dat ze nu eindelijk weg is daar. Nu nog het laatste afronden en dan toch die deur maar dicht!Ik neem aan dat vriendje daar zelf inmiddels ook wel aan toe is?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn nu-vriendje is nog steeds bevriend met zijn ex (waarmee hij een aantal jaren mee had samengewoond, zij heeft al wel heel lang een nieuwe vriend) en maaaaan wat had ik daar een moeite mee in het begin. Hij deed het niet expres, omdat zij zijn enige echte partner geweest was vergeleek hij alles met haar etc. Ik heb echt vreselijk veel ruzie om haar gehad... En omdat hij er niet al te handig mee omging (mannen) kreeg ik echt een hekel aan haar. Omdat ik er dus absoluut niet mee om kon gaan
toen maar contact met haar gezocht (eerst via icq) en eigenlijk bleek ze erg leuk te zijn, en nu zijn we gewoon vriendinnetjes! En maaaaan wat heeft mijn vriendje daar weer moeite mee
![]()
Hij is er enorm aan toe en was vrijdag ook echt zo enorm opgelucht toen die verhuizing geregeld was. Helaas had ik dit drama wel verwacht, eigenlijk van het weekend alquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een gestoorde doos is het toch!
Wel tof dat ze nu eindelijk weg is daar. Nu nog het laatste afronden en dan toch die deur maar dicht!Ik neem aan dat vriendje daar zelf inmiddels ook wel aan toe is?
quote:
We hebben het huisje.quote:
Sinds juni vorig jaar. Iets meer dan 11 maanden nu dus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, hoe lang ben jij al met hem samen?
Dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze zo flipt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Sinds juni vorig jaar. Iets meer dan 11 maanden nu dus.
En zij zijn officieel sinds eind oktober uit elkaar (ja er is overlap geweest, zij hadden min of meer een open relatie om bepaalde redenen, wij hebben de eerste maanden dus "gerommeld" en sinds september is het serieuzer geworden).
Ow al best een tijdje dus!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Sinds juni vorig jaar. Iets meer dan 11 maanden nu dus.
En zij zijn officieel sinds eind oktober uit elkaar (ja er is overlap geweest, zij hadden min of meer een open relatie om bepaalde redenen, wij hebben de eerste maanden dus "gerommeld" en sinds september is het serieuzer geworden).
Wat leukequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het huisje.![]()
Over een week of 2 al verhuizen.
Over twee weken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het huisje.![]()
Over een week of 2 al verhuizen.
Jij vindt vast ook snel watquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Wat leuke![]()
ben wel een beetje jaloers dat iedereen om me heen gaat verhuizen en ik niet
Ik moet nog beginnen met pakken. En ik heb zoveel meuk.quote:
Wat zijn je plannen dan? Waar wil je graag wonen? Ook samenwonen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Wat leuke![]()
ben wel een beetje jaloers dat iedereen om me heen gaat verhuizen en ik niet
Wij zijn pas vanaf vorige week gaan zoeken naar een huurhuisje. Niet via de woningbouw, maar via een makelaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Zeeltje het volgende:
nja mijn lief en ik zijn al een aantal maanden aan het zoeken in Eindhoven.. ze hebben alleen een rot systeem voor mensen die willen huren. Je moet reageren en dan kom je op plaats 444 van de 507 aanmeldingen.. dus dat schiet niet echt op.
Nu zijn wij via spoedruimte aan het kijken. En ik had gereageerd op een appartement heeeeel dicht bij het centrum.. maar krijg vandaag te horen of we mogen kijken. Ben bang dat, omdat we studenten ( en beide werkende )zijn dat het ten kosten gaat van onze kansen...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef conleche het volgende:
@Stormqueen: je kan de stem uitzetten op de iPod-nike-chip. Maar ze zegt niet zo vaak wat hoor; het is geen Evy. Als je 'm op afstand zet dan zegt ze elke km iets van: "4 km, 2 to go" Maar dat kan je dus uitzetten. Ik vind het een hartstikke leuk apparaatje. Maar ik ben dan ook dol op lijstjes en grafiekjes en bovendien is het ook fijn om te zien dat je 329 cal. hebt verbrand.(dat verbrand ik als ik 5km ren....)
Het is wel waar dat particuliere verhuurders over het algemeen de voorkeur geven aan mensen met een fulltime baan. Sterker nog, ik ben met een netto salaris van 1500 euro een keer afgewezen op een appartementje van 500 all-in omdat ik nog op een jaarcontract werktequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Zeeltje het volgende:
nja mijn lief en ik zijn al een aantal maanden aan het zoeken in Eindhoven.. ze hebben alleen een rot systeem voor mensen die willen huren. Je moet reageren en dan kom je op plaats 444 van de 507 aanmeldingen.. dus dat schiet niet echt op.
Nu zijn wij via spoedruimte aan het kijken. En ik had gereageerd op een appartement heeeeel dicht bij het centrum.. maar krijg vandaag te horen of we mogen kijken. Ben bang dat, omdat we studenten ( en beide werkende )zijn dat het ten kosten gaat van onze kansen...
Ben je ook bezig met kansrijk huren?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Zeeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu deze.. maar vind hem dus echt niet fijn.. niet alleen omdat ie niet lager gaat.. maar je hoeft maar net wat anders te staan of je krijgt meer.. je kan ook wel minder krijgen, maar sta je op een hele onhandige manier
Toen ik van mijn studentenetage naar mijn huidige appartement ging had ik 10 dagenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met pakken. En ik heb zoveel meuk.
Nee, het is niet op een klote manier gegaan. Alles is heel netjes gegaan. Zijn gerommel met mij was met toesteming, om een bepaalde reden die ik hier niet neer ga zettenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat ze zo flipt.Niet dat dat het goed maakt, ze zit evengoed fout. Maar het is dan wel op een klote manier gegaan.
Ja klopt en zijn over het algemeen best duur.. vooral waar het appartement zich bevind..quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is wel waar dat particuliere verhuurders over het algemeen de voorkeur geven aan mensen met een fulltime baan. Sterker nog, ik ben met een netto salaris van 1500 euro een keer afgewezen op een appartementje van 500 all-in omdat ik nog op een jaarcontract werkte
Ik zou graag zeggen dat mijn appartementje in oktober leeg komt. Helaas heeft de huisbaas al besloten dat z'n dochter er dan gaat wonen
Huisbazen willen maar 1 ding en dat is een nette stabiele huurder waarvan ze zich weinig zorgen hoeven te maken of die z'n huur wel of niet kan betalen. Als jij het moet opnemen tegen iemand met een vast 40-uurs contract verlies je dus op voorhand. Hard, maar de werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Ja klopt en zijn over het algemeen best duur.. vooral waar het appartement zich bevind..
Ik heb wel het voordeel dat ik alimentatie krijg van mijn vader ( waarmee ik mijn school betaal, maar dan hou ik nog wel wat van over) dus de inkomen daar zal het niet echt aan liggen, neem ik aan.
Ik bedoelde het niet zo. Ik begrijp dat jullie niks stiekem hebben gedaan en het op een bepaalde manier wel netjes is verlopen. Maar ik kan me voorstellen dat zij het misschien anders ziet. Dat jullie met toestemming mochten rommelen, daar zat voor haar niet aan vast dat de relatie dan ook verbroken zou worden. Dat kwam vast hard aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, het is niet op een klote manier gegaan. Alles is heel netjes gegaan. Zijn gerommel met mij was met toesteming, om een bepaalde reden die ik hier niet neer ga zettenZe wist van mijn bestaan, ik heb haar ook ontmoet enzo. We hebben ons ook altijd gewoon netjes aan de afspraken gehouden en ik heb geen pogingen ondernomen ze uit elkaar te drijven.
Hij heeft in september wel min of meer toegegeven meer voor mij te voelen (en dat toen bleek wel dat hij dat ie dat vanaf het begin af aan gedaan), ik heb toen wel ook toegegeven dat dat wederzijds was. Vervolgens hebben we er nog niks mee gedaan, pas ná het verbreken van de relatie zijn we ons echt als vriendje/vriendinnetje gaan profileren en pas in december hebben we voor het eerst bij elkaar geslapen bijvoorbeeld![]()
De reden dat hun relatie uit is gegaan is ook niet zozeer om mij, hoewel dat e.e.a. wel versneld heeft, maar om die 'bepaalde reden'.
Naja het gekke is dus, ik had ook wel verwacht dat ze mij wel als de schuldige zou aanwijzen, maar dat doet ze dus niet. Ze heeft dondersgoed door dat die ene bepaalde reden de reden is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo. Ik begrijp dat jullie niks stiekem hebben gedaan en het op een bepaalde manier wel netjes is verlopen. Maar ik kan me voorstellen dat zij het misschien anders ziet. Dat jullie met toestemming mochten rommelen, daar zat voor haar niet aan vast dat de relatie dan ook verbroken zou worden. Dat kwam vast hard aan.Het is voor haar klote dat ze eerst toestemming geeft en vervolgens het voor haar misloopt. Dat haar vriend er met jou vandoor is gegaan. Dat bedoelde ik met: klote gegaan.
En dan ziet ze vast niet dat jij niet de enige reden was...
Is gewoon hoe ik het voor me zie hoor. Weet verder natuurlijk niks van de situatie.
Geheugen erin is wel handigquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef Zeeltje het volgende:
Even ontopic.. ik heb besloten dat ik een nieuwe weegschaal ga halen.
Deze:
TEFAL
Gewichtscontrole d.m.v. kleuren
Weegt tot 160 kilogram
Aanduiding per 100 gram
Geheugen voor 4 gebruikers
LCD display
Schakelt in bij aanraking
Zeer nauwkeurige gewichtsmeting
Stabiel weegplateau met 4 microsensoren
Werkt op 2 mini penlites excl.
Uniek Viso Control concept: gewichtscontrole d.m.v. kleuraanduiding en grafiek van vorige 7 metingen
Start up systeem voor onmiddellijke inschakeling
Nou ga ik dat ding halen, op de fiets.. heb ik meteen weer gesport vandaag!
Ja, maar jij bent dan ook zwangerquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
misschien een troost: ik dacht ook dat ik ineens wel héél hard aankwam (3 dagen achter elkaar een kilo per dag, terwijl ik normaal at!).
Het is één dag wat koeler en het is er op 300 gram na weer afBij mij was het dus gewoon vocht.
De Wii begint elke ochtend bij het weegmoment met een heule slanke Mii en die wordt steeds en steeds dikker en dan hoor je zo'n *jammer maar helaas*-muziekje, samen met een vingertje van de Mii en een 'too much'. Goh, je meent hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
nou hij geeft aan of je aan bent gekomen of afgevallen door groen en rood.. ik denk wel dat als ik constant rood zie.. dat ik flip en dat ding weggooi... maar aan de andere kant wel ene uitdaging om constant op groen te hebben..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het heeft hier gisteren al bakken uit de hemel gehoosd
Dat was het hier gisteren niet bepaald, tussen halfzes en zevenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Levitation het volgende:
Onweder is fijn.![]()
Alleen zou ik het wel érg op prijsstellen als het tussen 18.00 en 18.30 even droog is.![]()
![]()
Nu is het dat ook, maar vanmiddag spetterde het wel eventjes.
Pas je wel op dat je je niet teveel verkijkt op het verschil tussen 2 opeenvolgende dagen? Dat kan namelijk nogal teleurstellend zijn. Je gewicht schommelt namelijk altijd wel een beetje en kan dus ook een beetje omhoog schommelen. Uiteindelijk gaat het om de grote lijn... daar moet een daling in zitten... dagelijks wegen kán heel frustrerend zijn. (Ik doe het ook, maar ik weet wel dat ik er niet al te veel conclusies uit moet trekken)quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:39 schreef Zeeltje het volgende:
en 23.00 uur!
oh ben zo blij met mijn nieuwe weegschaal..
net een salade gegeten kant en klaar met 495 kcal... en ik las net dat ik van 70 min intensief fietsen ( want ik fiets bijna nooit, maar als ik fiets, fiets ik snel ) ongeveer 430 kcal verbrand heb... alleen nog dadelijk eten.. woohoo misschien is morgen het lampje wel groen!
Ik hou mijn gewicht in een excelsheet bij en maak daar een grafiekje van. Dan zie je "de lijn" wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:05 schreef kwakveense het volgende:
ik maak mezelf altijd gek met t idee dat ik de grote lijn niet kan zien als ik me toevallig week op een dag in de week dat ik net omhoogschommel
Yep. Maandag hebben we een kilometer of tien in het bos gewandeld (don't ask, we waren een beetje verdwaaldquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je je niet teveel verkijkt op het verschil tussen 2 opeenvolgende dagen? Dat kan namelijk nogal teleurstellend zijn. Je gewicht schommelt namelijk altijd wel een beetje en kan dus ook een beetje omhoog schommelen. Uiteindelijk gaat het om de grote lijn... daar moet een daling in zitten... dagelijks wegen kán heel frustrerend zijn. (Ik doe het ook, maar ik weet wel dat ik er niet al te veel conclusies uit moet trekken)
Tnx Rewimoquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, sterkte met je opa *
MoBlo, gave motor joh!
Wij hebben vandaag 30 oudjes blij gemaakt, het was zó'n leuke dag!
Heb je geen goeie borstel om je pakje even af te borstelen... een harenkleedje op je kleren ziet er een beetje Tokkie uit, zeker op zo'n chique bruiloft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, zwarte mantelpakjes als je 3 katten hebt
Ik denk dat Yoni die wel (een stel) heeft gemaakt, maar die foto's heb ik nog niet gezien. Zodra ik een mooie heb zal ik 'm hier plaatsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb plakrollers tegen kattehaar!Werkt als een tierelier!
Levi: mooie foto's! Is er ook nog ergens een vooraanzichtfoto van je hele jurk?
En ik heb net een grote kom volle yoghurt opGisteren bij de winkel meegenomen om mezelf op lekker ontbijt te tracteren vandaag, nou, dat is gelukt
Was ook een soort poppenhuisje. Alles was klein, maar precies groot genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:31 schreef Zeeltje het volgende:
wat een schattig huisje! Lijkt net op een poppenhuis!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb plakrollers tegen kattehaar!Werkt als een tierelier!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is bijna niet te zien maar er staat echt 69.8Huh? ik snap het allemaal niet meer maar ik vond het wel even heel erg leuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |