Ja, maar jij bent dan ook zwangerquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
misschien een troost: ik dacht ook dat ik ineens wel héél hard aankwam (3 dagen achter elkaar een kilo per dag, terwijl ik normaal at!).
Het is één dag wat koeler en het is er op 300 gram na weer afBij mij was het dus gewoon vocht.
De Wii begint elke ochtend bij het weegmoment met een heule slanke Mii en die wordt steeds en steeds dikker en dan hoor je zo'n *jammer maar helaas*-muziekje, samen met een vingertje van de Mii en een 'too much'. Goh, je meent hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
nou hij geeft aan of je aan bent gekomen of afgevallen door groen en rood.. ik denk wel dat als ik constant rood zie.. dat ik flip en dat ding weggooi... maar aan de andere kant wel ene uitdaging om constant op groen te hebben..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het heeft hier gisteren al bakken uit de hemel gehoosd
Dat was het hier gisteren niet bepaald, tussen halfzes en zevenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Levitation het volgende:
Onweder is fijn.![]()
Alleen zou ik het wel érg op prijsstellen als het tussen 18.00 en 18.30 even droog is.![]()
![]()
Nu is het dat ook, maar vanmiddag spetterde het wel eventjes.
Pas je wel op dat je je niet teveel verkijkt op het verschil tussen 2 opeenvolgende dagen? Dat kan namelijk nogal teleurstellend zijn. Je gewicht schommelt namelijk altijd wel een beetje en kan dus ook een beetje omhoog schommelen. Uiteindelijk gaat het om de grote lijn... daar moet een daling in zitten... dagelijks wegen kán heel frustrerend zijn. (Ik doe het ook, maar ik weet wel dat ik er niet al te veel conclusies uit moet trekken)quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:39 schreef Zeeltje het volgende:
en 23.00 uur!
oh ben zo blij met mijn nieuwe weegschaal..
net een salade gegeten kant en klaar met 495 kcal... en ik las net dat ik van 70 min intensief fietsen ( want ik fiets bijna nooit, maar als ik fiets, fiets ik snel ) ongeveer 430 kcal verbrand heb... alleen nog dadelijk eten.. woohoo misschien is morgen het lampje wel groen!
Ik hou mijn gewicht in een excelsheet bij en maak daar een grafiekje van. Dan zie je "de lijn" wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:05 schreef kwakveense het volgende:
ik maak mezelf altijd gek met t idee dat ik de grote lijn niet kan zien als ik me toevallig week op een dag in de week dat ik net omhoogschommel
Yep. Maandag hebben we een kilometer of tien in het bos gewandeld (don't ask, we waren een beetje verdwaaldquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je je niet teveel verkijkt op het verschil tussen 2 opeenvolgende dagen? Dat kan namelijk nogal teleurstellend zijn. Je gewicht schommelt namelijk altijd wel een beetje en kan dus ook een beetje omhoog schommelen. Uiteindelijk gaat het om de grote lijn... daar moet een daling in zitten... dagelijks wegen kán heel frustrerend zijn. (Ik doe het ook, maar ik weet wel dat ik er niet al te veel conclusies uit moet trekken)
Tnx Rewimoquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, sterkte met je opa *
MoBlo, gave motor joh!
Wij hebben vandaag 30 oudjes blij gemaakt, het was zó'n leuke dag!
Heb je geen goeie borstel om je pakje even af te borstelen... een harenkleedje op je kleren ziet er een beetje Tokkie uit, zeker op zo'n chique bruiloft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, zwarte mantelpakjes als je 3 katten hebt
Ik denk dat Yoni die wel (een stel) heeft gemaakt, maar die foto's heb ik nog niet gezien. Zodra ik een mooie heb zal ik 'm hier plaatsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb plakrollers tegen kattehaar!Werkt als een tierelier!
Levi: mooie foto's! Is er ook nog ergens een vooraanzichtfoto van je hele jurk?
En ik heb net een grote kom volle yoghurt opGisteren bij de winkel meegenomen om mezelf op lekker ontbijt te tracteren vandaag, nou, dat is gelukt
Was ook een soort poppenhuisje. Alles was klein, maar precies groot genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:31 schreef Zeeltje het volgende:
wat een schattig huisje! Lijkt net op een poppenhuis!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb plakrollers tegen kattehaar!Werkt als een tierelier!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is bijna niet te zien maar er staat echt 69.8Huh? ik snap het allemaal niet meer maar ik vond het wel even heel erg leuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |