Bij het ministerie zijn ze niet zo slim ben ik bangquote:Op zondag 18 mei 2008 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Kus voor Bubs... maar laat nooit laptops in je auto liggen...
Doe ik ook welquote:Op zondag 18 mei 2008 16:44 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldige foto's Stormqueen!
En begin gewoon eerst met 10 kilo eraf.Focus je niet te veel op die 30 kilo, je wilt ze namelijk echt kwijt raken en dan is het helemaal niet erg als het langzaam gaat.
succesquote:Op zondag 18 mei 2008 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi allemaal weer enzo
Bruiloft was geweldigEn vandaag, volgens afspraak, begint het gevecht tegen 30 kilo
Kus voor Bubs... maar laat nooit laptops in je auto liggen... en een feli voor alle mensen die iets te vieren hebben
dat klopt... ik ben niet zo'n carnavaller, maar toen ik hier registreerde was t carnavalstijd, en ik wilde iets niet direct gelieerd aan mn eigen naam als username...quote:Kwakveense, kom je toevallig uit een dorp in het Groene Hart beginnend met een B? We hadden het vandaag over bijnamen voo mensen uit een bepaalde plaats en toen moest ik ineens aan je nick denken.
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef kwakveense het volgende:
@ liejannuh: doen we met mijn vriendengroep ook altijd! springfoto's! Is begonnen met massa-springfoto's op werkweek van mn studie, en nu doen we er altijd wel n paar als we samen een dagje uit gaan of op weekend...
@ marijkezwolle: leiden? kom je ook uit leiden! ik dacht uit zwolle :S
[..]
dat klopt... ik ben niet zo'n carnavaller, maar toen ik hier registreerde was t carnavalstijd, en ik wilde iets niet direct gelieerd aan mn eigen naam als username...
met mij gaat het heel goed! er is inmiddels al weer 0,9 kilo verdwenen van de magische 1,8 erbij...
mijn misschien-nu toch inmiddels wel-maar we hebben t er nog niet over gehad-vriendje was er het hele weekendwe hebben samen gekookt, en zijn naar een borrel geweest van mn muziekvereniging (klinkt suf maar t is leuk, de leuke mensen hebben nu hun alternatieve borrel op vrijdagavond, de normale is op maandag maar veel leuke mensen moeten op dinsdag werken enzo, vandaar nu de seniorenborrel op vrijdag) en zijn naar Dordt in stoom geweest op zaterdag (stoomboten kijken, tochtje op boot gemaakt in de koude regen)...weer samen gekookt, filmpje gekeken... en vanochtend hem weer op de trein gezet (we moesten vandaag overdag allebei andere dingen doen) en dat was helemaaaaaaaal niet leuk!! ik mis m best wel... en t volgend weekend (dan zie ik m weer) duurt nog heeeeeeeel lang
weet niet... hij vond t niet leuk om weg te gaan in elk geval...quote:Op zondag 18 mei 2008 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
Utrecht is te overzien.Kun je zelfs doordeweeks even langs gaan.
![]()
Vindt hij het ook "te weinig"?
Dat is een uitstekend teken!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
weet niet... hij vond t niet leuk om weg te gaan in elk geval...
Oeh, 11 dagen Gran Canaria, dat klinkt goed!quote:Op maandag 19 mei 2008 08:30 schreef Jojogirl het volgende:
We gaan naar Gran Canaria, 11 dagen. Even lekker niksen
Levi, dat je wel bent gegaan is al super. Gewoon lekker volhouden, dan doet die weegschaal vanzelf wel mee.
Stomme stoomtreinquote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef kwakveense het volgende:
@ liejannuh: doen we met mijn vriendengroep ook altijd! springfoto's! Is begonnen met massa-springfoto's op werkweek van mn studie, en nu doen we er altijd wel n paar als we samen een dagje uit gaan of op weekend...
@ marijkezwolle: leiden? kom je ook uit leiden! ik dacht uit zwolle :S
[..]
dat klopt... ik ben niet zo'n carnavaller, maar toen ik hier registreerde was t carnavalstijd, en ik wilde iets niet direct gelieerd aan mn eigen naam als username...
met mij gaat het heel goed! er is inmiddels al weer 0,9 kilo verdwenen van de magische 1,8 erbij...
mijn misschien-nu toch inmiddels wel-maar we hebben t er nog niet over gehad-vriendje was er het hele weekendwe hebben samen gekookt, en zijn naar een borrel geweest van mn muziekvereniging (klinkt suf maar t is leuk, de leuke mensen hebben nu hun alternatieve borrel op vrijdagavond, de normale is op maandag maar veel leuke mensen moeten op dinsdag werken enzo, vandaar nu de seniorenborrel op vrijdag) en zijn naar Dordt in stoom geweest op zaterdag (stoomboten kijken, tochtje op boot gemaakt in de koude regen)...weer samen gekookt, filmpje gekeken... en vanochtend hem weer op de trein gezet (we moesten vandaag overdag allebei andere dingen doen) en dat was helemaaaaaaaal niet leuk!! ik mis m best wel... en t volgend weekend (dan zie ik m weer) duurt nog heeeeeeeel lang
haha, ik zei nog die middag: als je in dordt woont vind je dit weekend vast een verschrikking!quote:Op maandag 19 mei 2008 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stomme stoomtreinIk was bij mijn vriendje blijven slapen en elk uur dat lawaai
Verder niet echt wezen kijken
Ja zeker voor zijn vader die nachtdienst had, kon ook nauwelijks slapenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
haha, ik zei nog die middag: als je in dordt woont vind je dit weekend vast een verschrikking!
ben me ook een paar keer lam geschrokken van een stoomfluit op een boot waar we net langsliepen....
quote:Op maandag 19 mei 2008 08:30 schreef Jojogirl het volgende:
We gaan naar Gran Canaria, 11 dagen. Even lekker niksen
Maandag zit ik van 8.00 - 16.30 op mijn werk, waarna ik mij naar school spoedt, snel wat eet en vervolgens van 18.00 - 21.45 les heb. Maandag's gaat sporten dus echt niet. Zondag hou ik vrij omdat we dan vaak toch wel iets gaan doen als wandelen oid en het is uitloop voor als hardlopen op zaterdag niet gaat.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Levi, ff een vraagje: heeft het een speciale reden dat je twee rustdagen (zo en ma) achter elkaar plant? Kan ook praktische redenen hebben, maar ik vroeg het me zo af.
Ik merk dat ik geen enkele pijn meer heb bij het sporten en zit me nu af te vragen of het uberhaupt wel effect heeft zo![]()
Overheen gelezen. Net uit het centrum gaan we wonen. West-Breda.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Soempie waar ergens in Breda ga je wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |