Uhm dat weet ik nog niet. is wel motiverend om het groen te laten.. je hebt ook oranje.. en dan ben je stabiel.. Dit is echt een weegschaal om af tevallen.. Ik merk het vanzelf.. ik denk wel dat het dan depri kan werken maar ach we gaan voor groenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef Yoni het volgende:
Woei, we hadden gister een festival georganiseerd in het kader van 10 jaar 3VOOR12 en het was echt zó gaaf!
*trots is*
Alleen heb ik nu nog meer foto's om uit te zoeken. En vanavond Wouter Hamel fotograferen..dus nog meer...
Ik wil meer uren in een dag!
Troel en Bert, van harte gefeliciteerd!
En ik las over weegschalen met groen en rode lampjes... word je daar niet enorm depri van als dat ding steeds in het rood staat?
Je wilt toch niet beweren dat jullie huwelijk een moetje was????????quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef Troel het volgende:
Ja, 1 jaar getrouwd en een kind van 4 maanden
Dank voor de felicitaties. Er zijn veel mensen jarig vandaagRewimo, jij ook gefeliciteerd
Wij hopen vanavond uit eten te gaan
Achteraf gezien wel hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat jullie huwelijk een moetje was????????
Gefeliciteerd Bert en Frédérique!
als je ooit nog eens blazers dan wel strijkers ergens voor zoekt, ik heb nog wel wat ingangetjes op conservatoria etc....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:49 schreef Yoni het volgende:
Nope, geen blazers kunnen vinden. Achteraf overigens maar goed ook, want het was na het voorprogramma nog onwijs rustig, dus als we dan blazers in de zaal hadden gezet was het niet echt overgekomen.
Ik ben niet jarig hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Van harte Rewimo, met je verjaardag.
Ook gefeliciteerd met jullie trouwdag Troel en man
Minder bewegen lijkt me ook niet meer dan logisch nu hoor! Ik kom ook niet bepaald aan veel beweging toe.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:53 schreef Jojogirl het volgende:
En mijn sport/beweeg- en eet-gedrag is erg wisselend momenteelIk merk wel dat ik sloom en chagrijnig word als ik verkeerd eet en weinig beweeg, maar het lutk niet altijd om het gewoon even netjes te doen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh zo denk je alles gehad te hebben... is er bij ons in de auto ingebroken![]()
mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven
#%)$&*#$%)@#)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh zo denk je alles gehad te hebben... is er bij ons in de auto ingebroken![]()
Nou ja... het moest maar eens afgelopen zijn met die pech zegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |