Ja, anders was je onderhand wel failliet geweest. Ik ook, trouwensquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inplakken, ouderwets in fotoalbums. We lopen wel een jaar of wat achter, maar in principe plakken we de foto's in. We maken natuurlijk wél een selectie.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef octopussy het volgende:
Levi, fijn dat het goed gegaan is met je hubby.
Ik ben sinds vorige week wat aangekomen, zal wel door het weekend komen. Ik update dus nog maar even niet want volgende week ben ik vast wel weer lichter
Ik schrok vanochtend omdat de weegschaal ineens 78,6 kilo aangaf en bleef aangeven. Ik heb de batterijen maar even vervangenHelaas verklaarde dat ook het gewicht
![]()
Ja shit hee, nou maak je me nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef Levitation het volgende:
Mijn dag is extreem vreemd. Post liever hier niet de details... maar het is een absurde dag.![]()
Sterkte? Denk ik...quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef Levitation het volgende:
Mijn dag is extreem vreemd. Post liever hier niet de details... maar het is een absurde dag.![]()
Dank je.quote:
Wat leuk! Gewoon lekker van genieten!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef kwakveense het volgende:
@ marijkezwolle: of ik t mn vriendje mag noemen weet ik nog niet, maar ik ben wel druk aan t daten en t is heel leuk en fijn allemaal.
verder heb ik een baalweek, ik vreet me een ongeluk en kom alleen maar aan (nee duh!) ik ben hormonaal een wrakje deze dagen ivm een medicijnkuurtje... alles slaat op hol... over een dag of twee moet t over zijn en dan ga ik weer streng voor mezelf zijn, want ik wil naar de 80 en niet naar de 90!
Eensch! Het is zo'n ongelofelijk leuke periode!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat dat betreft mis ik het daten wel hoor, de spanning, de onzekere toekomst, alles... Het is een heerlijke periode vol met piekeren, genieten... pfff alles gewoon!
Geniet ervan, zal ik zeggen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dankjewel.ik doe mn best, maar ik ben nu eenmaal een happertje.... ik voel gewoon snel de noodzaak me te verdedigen...
Dit had ik net geschreven, maar weer weggehaald, dan nu alsnog maar even in de herhaling:quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Sorry modjes, ik kan dit toch ff niet negeren. Wat een KUTopmerking!![]()
Miss_S je gaat echt te ver!
Je ziet linksvoor mijn rugzak, met direct daarachter wat schoenen en slippers, een tasje van victoria's secret, een ander tasje met ondergoed, een tasje van Borders (de boekenwinkel) ernaast met daarin boeken. Op de grijze stoel zie je een wit jurkje met blauw/groene bloemen, daarnaast een zwart jurkje en er overheen een rood tuniek. Over de armleuning ligt een roze-oranje sjaal.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:31 schreef freecell het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen de bagage en de rommel?
Tof.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel calorieen verbrand je met karten??
net de eerste heat gehad en zweet me de pleuris! en niet laatste geworden!Zodadelijk nog een heat!
ColdFeet heeft/had er eentje. En Concleche volgens mij ook.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Is hier trouwens iemand met ervaring met dat nike + ipod gedoetje?
Zoja, kan je die "motiverende" stem uit zetten? Lijkt me namelijk rete irritant. Iemand die door de muziek heen zevert.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn zooi even opgeruimd en mijn kast gelijk opgeruimd. Ben tot de conclusie gekomen dat ik in mijn broeken van 10 of 15 jaar geleden pas, dat ze nu ruimer zitten dan toen, maar dat ze niet meer lekker zitten vanwege de hoge taille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |