Echt super, zo romantisch.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, heb een heel topic gemist zie ik!![]()
Hoe is het hier? En hoe gaat het met afvallen?
Ik kan me herinneren dat Kwak een vriendje heeft, hoe is het daarmee?
En Levi hoe was je huwelijksreis?
Hier alles goed, nog steeds erg druk met stage. Morgen tussenevaluatie met de docent en mijn stagebegeleidster. Al hoor ik veel positieve dingen, vind het toch spannend merk ik. Vandaag een lekker dagje rust. Qua afvallen ging het wat minder, heb een paar weken wat doorgemodderd en aangerommeld, maar sinds een paar dagen ben ik weer terug op het spoor. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik nog afgevallen ook, maar dat merk ik vanavond op de weegschaal wel!
Ik ga nu even sporten (oefeningen op de fitnessbal, erg leuk), al veel te lang niet gedaan!
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een jubileum!
yay!
Zit nu met een kopje koffie op de uni. waterflesje straks maar eens vullen. Ik drink te weinig!
Hier erg verwend want wij hebben gewoon steeds nieuwe spaflesjes, geen hergebruik met flesjes vullen met waterquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Waterflesjes zijn smerig. Na verloop van tijd kan je beter slootwater drinken dan water uit die flesjes heb ik begrepen. Da's ook een onderzoek
Da's niks johquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Echt super, zo romantisch.En een hele week overleefd zonder internet!
En zonder tv en zonder... alles eigenlijk.
We hadden wel een openhaad in ons über-romantische huisje.
![]()
We hebben super veel gewandeld en genoten van de natuur. En natuurlijk heel veel foto's gemaakt, ongeveer 800.
Ok, op een bruiloft maak je er meer.quote:
Maar dat zijn ook de momenten dat je veel foto's maakt. (en natuurlijk een leuk onderwerpquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:12 schreef Yoni het volgende:
Ik heb er op de bruiloft van Levi meer dan 1000 gemaaktEn dat was maar één dag!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Hier 1 koffie er uit en een nieuwe er in
* Levitation mompelt iets over een hoog percentage autisten in zuid-oost Brabant.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:23 schreef Yoni het volgende:
Ja op zo'n bruiloft blijf je ook echt wel doorklikken, is ook zo. Ik heb geloof ik ook echt 15 foto's van De Kus enzo, om maar te zorgen dat die er echt goed opstond.
Ben gisteravond bezig geweest met uitzoeken, er zitten echt lieve foto's bij![]()
Alleen jouw man is wel een beetje snel afgeleid hoor
Had ik toen al door, maar er zijn dus echt foto's bij, waarbij hij echt compléét de andere kant op kijkt en jij heel lief mijn cam inkijkt. En z'n hand heeft ie steeds in z'n zak (maar dat is wel grappig, past bij 'm)
Denk dat hij nog op een uitslaapkamer oid ligt. Hij moest om 9.00 uur in het zkh zijn, operatie was maar een halfuurtje. Heeft een ruggeprik gekregen, vanmiddag mag ik hem ophalen. En hij zou trouwens mij sms-en zodra hij meer weet over hoe het is gegaan en hoelaat hij naar huis mag.quote:
Dit is wel de laatste handeling in het geheel. Het is eigenlijk een preventieve operatie, om te voorkomen dat het nog een keer gebeurd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje, wat is dat lang aan de gang zeg...
Hopelijk gaat het goed met hem. s
eerlijk gezegd zou ik daar nog ff mee wachten. Grote kans dat het gewoon allemaal een beetje uitloopt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:59 schreef Troel het volgende:
Weet je op welke afdeling hij ligt? Je kan altijd naar de afdeling bellen om te vragen of hij inderdaad al op de verkoever ligt toch? Niet geschoten
Beterschap voor hem, het lijkt me geen pretje
Spannend Zeeltje! Hopelijk wordt het wat met dat appartement!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:45 schreef Zeeltje het volgende:
Gefeliciteerd Moblo! Wat goed! Hoelang heb je daarover gedaan?
Levi, wat naar! Maar beterschap aan je man!
Weegschaal geeft nog steeds 75 kilo. Opzich wel goed, aangezien het niet meer word.
Ik vind spa blauw zo vies.. ik drink vaak evian en daarna kraanwater...
Ik zit te wachten op een mail, om uitgenodigd te worden om te kijken naar het appartement!
Zal V. knuffelen voor je.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
20.000 foto's Pandorah??????? Ok, jullie hadden 6 weken, maar dat is bijna 500 foto's per dag.
Ik vond dat ik al veel foto's had en ik heb er 800 ofzo van 11 dagen NY en Chicago.
Geef V. maar een knuffel van me Levi!Vervelende operatie.
Is mijn kaartje nog aangekomen trouwens?Hebben we de hele Hallmark winkel voor uitgepluisd.
Zien!!!! Nou ja, niet alle 800...quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond dat ik al veel foto's had en ik heb er 800 ofzo van 11 dagen NY en Chicago.
Ach, schijfruimte is niet zo'n probleem... geloof dat we ongeveer 3 of 4 TB opslagruimte hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap dat nooit, ik vond dat ik in NYC al kansloos veel foto's had gemaakt en toen had ik er 400. Mijn vakantiegemiddelde steekt ergens rond de 200. Als ik er meer maak zie ik het toch niet meer, je doet er nooit meer wat mee en het slokt alleen maar schijfruimte op
en wat doe je dan met je ziljoen foto's?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, schijfruimte is niet zo'n probleem... geloof dat we ongeveer 3 of 4 TB opslagruimte hebben.Voordeel van gehuwd zijn met een (mede) nerd.
Ik nam er altijd een stuk of 20 van 36 opnamen mee. Just to be sure. Meestal gebruikte ik er 14 of 15. Was altijd even slikken als ik de foto's op ging halen en al die afdrukken moest afrekenen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Vroegah, toen we nog rolletjes hadden, kocht ik altijd 2 rolletjes van 36 voor een vakantie
Inplakken, ouderwets in fotoalbums. We lopen wel een jaar of wat achter, maar in principe plakken we de foto's in. We maken natuurlijk wél een selectie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat doe je dan met je ziljoen foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |