Nee, we hebben alleen oranje in de aanbiedingquote:Op zondag 11 mei 2008 21:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mag ik dan geel omdat ik in Zweden woon?
doe me dan maar een oranjekleurtje...quote:Op zondag 11 mei 2008 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we hebben alleen oranje in de aanbieding
Idemquote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef Remote het volgende:
Altijd leuk
Lukt dat met al die verschillende tagjes en rechtengroepen?
We gaan het proberenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:16 schreef Remote het volgende:
Altijd leuk
Lukt dat met al die verschillende tagjes en rechtengroepen?
Dan moet je je dan nog maar een keer melden.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil vanaf 7 juni, op de dag dat het EK begint ook Oranje zijn
Als ik er aan denk hoorquote:Op zondag 11 mei 2008 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan het proberen
[..]
Dan moet je je dan nog maar een keer melden.
FA's en ER's suporteren gewoon Italië, klaarquote:Op zondag 11 mei 2008 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Eigenlijk alleen maar om remlof te pesten natuurlijk
Ik wil blauw zijn rem, italiaans enzulks.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
FA's en ER's suporteren gewoon Italië, klaar
Nee, geen blauwquote:Op zondag 11 mei 2008 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als iedereen oranje neemt, mag ik dan een blauw kleurtje?
goftedommequote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
FA's en ER's suporteren gewoon Italië, klaar
Ik hoef geen oranje, ik kijk wel uitquote:Op zondag 11 mei 2008 21:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, geen blauwBijgewerkt, of wil jij ook oranje?
Wat jij wilquote:Op zondag 11 mei 2008 21:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil blauw zijn rem, italiaans enzulks.
Dat.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Thank you very much.
Toppertje.quote:
Er kan maar 1 kleur per nick ingesteld wordenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat.
Als ik trouwens liever zwart rood geel wil zijn, kan ik dat dan nog worden gewijzigd?
En dan nog alleen oranjequote:Op zondag 11 mei 2008 21:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Er kan maar 1 kleur per nick ingesteld worden
Ik verwerk ze nu effen opquote:
Oranje ja, de rest nietquote:Op zondag 11 mei 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Mag ik mijn naam met Oranje, Blauw, Wit en Rood?
* Paaskonijn ontkent nederland en tsjechië fan te zijn
Dan hoef ik het niet.quote:
Wat heeft dat voor nut? Beetje oranje zijn op het EK en erna. Beginnen de OS en word je weer zwart?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Blijft dat kleurtje tot de olympische spelen?
Dit staat in het EK forum héquote:Op zondag 11 mei 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Nee, tot het EK voorbij is.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
SA's gaan we geen ander kleur geven. Anders zitten we met oranje, iets donkerder oranje voor mods, iets nog donkerder voor SA's en dan rood voor A's. Te verwarrendquote:Op zondag 11 mei 2008 22:05 schreef Remote het volgende:
Jump is zo druk bezig dat hij geen tijd heeft voor z'n eigen naam
Waarom zeg je niet gewoon dat je van de frituur en de wafels en Manneken pis bent. Schaam je niet!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Jump het volgende:
[..]
SA's gaan we geen ander kleur geven. Anders zitten we met oranje, iets donkerder oranje voor mods, iets nog donkerder voor SA's en dan rood voor A's. Te verwarrend
ha dat is een goeie!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:05 schreef Baseke het volgende:
Ik hoef niet dankje!
Tja, de rode duivels zijn er natuurlijk nietquote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Jump het volgende:
[..]
SA's gaan we geen ander kleur geven. Anders zitten we met oranje, iets donkerder oranje voor mods, iets nog donkerder voor SA's en dan rood voor A's. Te verwarrend
Ik weet het maar een mens mag hopen.quote:
Wie is je zus en op welk onderdeel doet ze mee?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verkapte-mijn-zus-gaat-naar-de-olympische-spelen-post
Mijn zus is een van de andere dochters van mijn ouders en ze doet boogschieten.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wie is je zus en op welk onderdeel doet ze mee?
Ik zie de reacties al: "foto's? als het een schone is wil ik wel eens met mijn boog schieten"quote:Op zondag 11 mei 2008 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn zus is een van de andere dochters van mijn ouders en ze doet boogschieten.
Maar goed dat jij hem vast maakt, hoeft de rest het niet meer te doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik zie de reacties al: "foto's? als het een schone is wil ik wel eens met mijn boog schieten"
Boehoe... Ikke is ook Oranje-fanquote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Sorryquote:
En ik ook aubquote:Op zondag 11 mei 2008 23:43 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike wil ook graag een oranje kleurtje
dan neem je net zo als in 2006 samen met de A's en SA's en FA's ook mod orangequote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel gewoon blauw!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Wordt altijd zo wit bij jouquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 08:30 schreef Prospera het volgende:
Oranje wil ik, als Maxima zwanger is.
En dat is ze
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:29 schreef Matje-1989 het volgende:
Zijn jullie nu allemaal jaloers op mij, omdat
ik al wel Oranje ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |