abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58601326

Quote uit het vorige topic. Vanaf onderstaande reactie van mij loopt het Ajax-topic prima. Houden zo!
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.

Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Centraal Ben Haverkort-topic; Haverkort moet ontslagen worden #1
Daar kan zoveel mogelijk gepost worden over Haverkort, dan blijft hier het overzicht behouden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58601416
We moeten er volgende week dus 3 inschieten want ik zie ons niet winnen met 1-0/2-0.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58601446
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:18 schreef navigator het volgende:

[..]

Hou toch eens op met janken over de scheids, kutcalimero. Ze zijn slecht, dat weten we toch wel nu. Ajax moet gewoon voetballen! ipv leunen en alleen maar lange halen, dan kun je er op wachten dat je goals tegen krijgt met die dramatische verdediging.
Beb blij dat Heitinga oprot ook, een verdediging een beetje neerzetten is al teveel gevraagd.
Sorry ik weet dat er inhoudelijke reacties geplaatst moeten worden. Maar dit is de enige gepaste reactie op het dik gedrukte.

Edit: Om toch maar wat toe te voegen, kom op zeg dit is Heitinga's eerste jaar dat hij de verdediging moest neerzetten, hij moet daar gewoon nog ervaring in opdoen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58601457
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Volgens wat zouden we er niet in horen? De stand van de maan of de zon?
Tuurlijk hebben we slecht gevoetbalt, maar psv speelt al kut voetbal het hele seizoen maar worden toch verdiend kampioen.
Was niet mijn mening maar een reactie op Twi.
pi_58601461
We krijgen sowieso wel een tegengoal omdat Urby "slaapkop" Emanuelson waarschijnlijk linksback staat door de schorsing van Vertonghen.
pi_58601476
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
We krijgen sowieso wel een tegengoal omdat Urby "slaapkop" Emanuelson waarschijnlijk linksback staat door de schorsing van Vertonghen.
Ja, dat wordt ook weer een godsgruwelijk drama zondag .
pi_58601479
We werden bij vlagen weggespeeld door Twente vanavond.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58601487
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:20 schreef _Mike_ het volgende:
We moeten er volgende week dus 3 inschieten want ik zie ons niet winnen met 1-0/2-0.
Op de 1-0 spelen is niet zo slim lijkt me. Vooral niet met de Ajax verdediging dit seizoen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58601500
Ik zie het somber in voor ons. Het zal niet makkelijk worden om een goed resultaat neer te zetten volgende week want Twente speelde gewoon hartstikke goed; aanvallend met een verdediger die constant doorschoof en daarmee ruimte creeerde voor zn teamgenoten. Ajax speelde veel te angstig, bijna op zn PSV's

Maar ik zag in al deze negativiteit toch nog 2 lichtpuntjes: De eerste is Suarez die gewoon goed speelde, en het tweede lichtpunt is dat ik nu overtuigd ben van de kwaliteiten van Douglas die van mij volgend seizoen bij Ajax mag gaan voetballen.
pi_58601517
Voor de geïnteresseerden. De goals van Ajacieden Castillion en Van Rhijn op het EK-17 vanmiddag:

Bekijk deze YouTube-video
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58601523
Geniet nog maar een jaartje van Suarez, 2009/2010 is hij weg.
pi_58601535
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:24 schreef toma het volgende:

Maar ik zag in al deze negativiteit toch nog 2 lichtpuntjes: De eerste is Suarez die gewoon goed speelde, en het tweede lichtpunt is dat ik nu overtuigd ben van de kwaliteiten van Douglas die van mij volgend seizoen bij Ajax mag gaan voetballen.
Geweldige speler inderdaad. Erg sterk ook. Enorm van hem genoten.
Dat kon wel eens een heule goede gaan worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58601579
- Inhoudelijk reageren. Normaal reageren, niet persoonlijk worden -

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 10-05-2008 22:29:08 ]
MOKUM XXX RATED
pi_58601580
Ik ben bang dat we het niet gaan halen. Vooral omdat Jan geschorst is. Maar de wedstrijd is hopenlijk wel wat spannender dan de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:28:18 #15
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58601585
wat een beul die douglas samen met wielaert
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58601606
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Sorry ik weet dat er inhoudelijke reacties geplaatst moeten worden. Maar dit is de enige gepaste reactie op het dik gedrukte.

Edit: Om toch maar wat toe te voegen, kom op zeg dit is Heitinga's eerste jaar dat hij de verdediging moest neerzetten, hij moet daar gewoon nog ervaring in opdoen.
Heitinga is een toffe peer, Ajacied maar gewoon een hele matige voetballer. Hij heeft een behoorlijke lange trap en is sterk in de fysieke duels, voor de rest erg erg matig. Jammer voor jou als jij dat niet ziet of niet wilt zien maar het is wel zo.
En dit is z´n 6e of 7e jaar bij de selectie, dan mag je toch wel wat meer verwachten of niet soms?!?!
Er klopt geen klote van achterin.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_58601611
quote:

[..]
Ben blij dat Heitinga oprot ook, een verdediging een beetje neerzetten is al teveel gevraagd.
Heb je dit seizoen uberhaupt wel s een wedstrijd gezien van Ajax? Wat een kansloze opmerking; Johnny speelt dit seizoen fantastisch en heeft vandaag ook niks verkeerd gedaan.
pi_58601623
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik ben bang dat we het niet gaan halen. Vooral omdat Jan geschorst is. Maar de wedstrijd is hopenlijk wel wat spannender dan de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.
Hoezo jij moet nu toch wel tevreden zijn?
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoop stiekem dat Ajax verliest. Dan is de thuiswedstrijd ook nog spannend.
pi_58601631
Ze gingen weer als een mes door de verdediging
pi_58601645
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:30 schreef Remote het volgende:
We hadden mazzel dat dat mes niet vlijmscherp was.
pi_58601656
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef toma het volgende:

[..]

Heb je dit seizoen uberhaupt wel s een wedstrijd gezien van Ajax? Wat een kansloze opmerking; Johnny speelt dit seizoen fantastisch en heeft vandaag ook niks verkeerd gedaan.
Ik heb vrijwel alle wedstrijden gezien ja. Hij speelt persoonlijk best een aardig seizoen maar de boel neerzetten kan hij gewoon niet. Stuk of 50 goals tegen dit seizoen!!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_58601658
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:30 schreef Remote het volgende:
Nou, dat viel reuze mee. Veldspel, druk en balbezit was extreem goed, maar gecreëerde kansen had Twente amper. De penalty (wat eigenlijk goedkoop was), een mooie aanval naar de 2-1, een schotje van Hersi recht op Stekelenburg af. Verder hoefde Stekelenburg geen enkele keer in actie te komen. Het was vooral dreiging op goals, meer niet.
pi_58601661
Lindgren is alweer een linie naar achteren geschoven. Het wordt steeds mooier die opstellingen bij Ajax
MOKUM XXX RATED
pi_58601686
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
Lindgren is alweer een linie naar achteren geschoven. Het wordt steeds mooier die opstellingen bij Ajax
Door de afwezigheid van Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. Improviseren.
pi_58601687
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
Jij had liever Urby op links en Vertonghen centraal?
pi_58601715
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:31 schreef toma het volgende:

[..]

We hadden mazzel dat dat mes niet vlijmscherp was.
Tegenstanders hebben geen vlijmscherp mes nodig om te scoren tegen Ajax. Het is toch te triest voor woorden als je ziet hoe makkelijk ze overal weer voorbij gelopen worden. Het is echt om schijtziek van te worden elke keer

Ik vrees dat de wedstrijd volgende week een formaliteit is...
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou, dat viel reuze mee. Veldspel, druk en balbezit was extreem goed, maar gecreëerde kansen had Twente amper. De penalty (wat eigenlijk goedkoop was), een mooie aanval naar de 2-1, een schotje van Hersi recht op Stekelenburg af. Verder hoefde Stekelenburg geen enkele keer in actie te komen. Het was vooral dreiging op goals, meer niet.
Ik dik het inderdaad een beetje aan. Maar de manier waarop... dat mag en kan niet bij Ajax.
pi_58601721
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dus...

Waarom is die Kuffour dan gekomen. Net zoals de helft van het hele elftal. Onnodig geld over de balk gooien noem ik dat. Triest als je zo moet improviseren

Een paar tribune warmers, godver dat is nog eens makkelijk zakken vullen.
MOKUM XXX RATED
pi_58601740
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij had liever Urby op links en Vertonghen centraal?
Uuuuh heeft Ajax niks maar dan ook maar helemaal niks lopen bij de jeugd oid....
MOKUM XXX RATED
pi_58601758
Wees blij dat hij alleen maar gehuurd is en niet gekocht. Urby linksback zondag, ik ben in ieder geval blij dat Denneboom geschorst is.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:38:40 #30
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_58601761
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:

uh uh, hij is begonnen met voetbal op z'n 19e en heeft totaal geen idee zeker?

Kom op, hij is er niet voor niets neergezet.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_58601764
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:37 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Uuuuh heeft Ajax niks maar dan ook maar helemaal niks lopen bij de jeugd oid....
Geen jeugdspelers die gelijk met de druk van zo'n wedstrijd kunnen omgaan.
pi_58601792
Dramatische scheidsrechter, was echt ongelofelijk

Daarnaast was het ook een ongelofelijk kut 2e helft, 2-1 was gewoon verdiend voor Twente
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58601797
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Dus...

Waarom is die Kuffour dan gekomen. Net zoals de helft van het hele elftal. Onnodig geld over de balk gooien noem ik dat. Triest als je zo moet improviseren

Zulke spelers zijn er om de eerste reserven te vervangen, zeg maar. Lindgren kan prima in de verdediging spelen als een eerste keus niet kan spelen, maar als hij niet kan spelen dan komen spelers als Kuffour of een jeugdspeler pas in beeld.
pi_58601816
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:38 schreef Wooldoor het volgende:
Wees blij dat hij alleen maar gehuurd is en niet gekocht. Urby linksback zondag, ik ben in ieder geval blij dat Denneboom geschorst is.

De eerste verstandige beslissing die genomen is dit seizoen bij Ajax, waarom is ie eigenlijk gehuurd

Laat maar Raymania heeft het al uitgelegd.
MOKUM XXX RATED
pi_58601826
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Dus...

omdat van Geel nog pogingen deed om het publiek tevreden houden, want iemand die een CL heeft gewonnen en diverse keren kampioen van Duitsland is geweest is toch een goede verdediger???
pi_58601929
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:41 schreef toma het volgende:

[..]

omdat van Geel nog pogingen deed om het publiek tevreden houden, want iemand die een CL heeft gewonnen en diverse keren kampioen van Duitsland is geweest is toch een goede verdediger???
Ik weet niet of het een goede verdediger is, na 2 weken werd er al verteld dat hij niet kan rekenen op speelminuten.

Luque is ook geweldig toch, wel bankzitter bij Newcastle voor 2 jaar, maar daarvoor was hij succesvol bij Deportivo
MOKUM XXX RATED
pi_58601990
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:48 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een goede verdediger is, na 2 weken werd er al verteld dat hij niet kan rekenen op speelminuten.

Luque is ook geweldig toch, wel bankzitter bij Newcastle voor 2 jaar, maar daarvoor was hij succesvol bij Deportivo
geeft maar weer eens weer dat van Geel totaal niet luisterd naar de scouts en geen talentjes aan durft te trekken, maar liever gaat voor vedettes die zich al bewezen hebben en alleen hun zakken komen vullen.
pi_58602084
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:51 schreef toma het volgende:

[..]

geeft maar weer eens weer dat van Geel totaal niet luisterd naar de scouts en geen talentjes aan durft te trekken, maar liever gaat voor vedettes die zich al bewezen hebben en alleen hun zakken komen vullen.
Dat is zeker waar

Op naar volgend seizoen kijken wat dat ons gaat brengen.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:57:27 #39
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58602102
Van mij mag Wielaert naar Ajax kopen. Het zal wel een 13 in een dozijn aankoop zijn, maar hij brengt meer mentaliteit dan 10 Ajax spelers vandaag.
pi_58602185
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:57 schreef Messenga het volgende:
Van mij mag Wielaert naar Ajax kopen. Het zal wel een 13 in een dozijn aankoop zijn, maar hij brengt meer mentaliteit dan 10 Ajax spelers vandaag.
doe mij maar Douglas, wat een groot talent is dat zeg. Wielaert is al 29 en Douglas pas 20.
pi_58602222
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:02 schreef toma het volgende:

[..]

doe mij maar Douglas, wat een groot talent is dat zeg. Wielaert is al 29 en Douglas pas 20.
Helemaal mee eens, wat een geweldige verdediger is dat zeg.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 mei 2008 @ 23:04:37 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58602235
Gewoon thuis afmaken en aanvallen. Dat is voor Ajax de beste verdediging.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58602239
Ok, onterechte penalty. Maar voor de rest was heel Ajax een en al drama. Geen mentaliteit, niets.

En die verdediging is om te huilen Jahoor, haal maar Sulejmani en nog twee spitsen, achterin staat het als een huis
pi_58602259
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de meerwaarde van Gabri eigenlijk, hoe zien jullie dat? Ik vind het een draver waar je er wel meer van ziet, ik had verwacht dat hij wat meer diepgang en creativiteit zou brengen naast zijn loopvermogen.
That's all folks!
pi_58602280
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoezo jij moet nu toch wel tevreden zijn?
[..]

Nah niet tevreden maar de thuiswedstrijd is nu wel leuker.Zoals Koster zegt: 'Het blijft spannend'
pi_58602302
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de meerwaarde van Gabri eigenlijk, hoe zien jullie dat? Ik vind het een draver waar je er wel meer van ziet, ik had verwacht dat hij wat meer diepgang en creativiteit zou brengen naast zijn loopvermogen.
Nee joh. Hij is een werkpaard, een balafpakker en een vechter. Maar met een scheids als vandaag heb je niet veel aan spelers die op het randje spelen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 mei 2008 @ 23:12:32 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58602358
Heitinga te gast bij studio voetbal morgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58602445
Tuurlijk had die Havenkots weer een groot aandeel hierin maar Ajax mocht het met name aan zichzelf wijten, voor de goal niet 1 kans tegen gehad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58602460
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hij creativiteit mist was natuurlijk al langer bekend, maar als stofzuiger is hij prima imo. Als je ziet hoeveel meters hij maakt om medespelers (waar dan ook op het veld) te assisteren in verdedigend opzicht, dat is gewoon onvoorstelbaar soms. Aan de andere kant is het wel zo dat hij dit seizoen minder constant speelt. Ondanks dat gewoon onomstreden: balafpakker, held, sympathieke jongen, trots om bij ajax te spelen en wil zijn contract graag uitdienen
  zaterdag 10 mei 2008 @ 23:26:11 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_58602582
quote:

[..]

Liefde maakt blind zullen we maar zeggen.

Maar goed, vandaag erg matig weer. Ondanks dat hoop je gewoon weg te komen met 0-1, maar dat was ons niet gegund. Inzet was wel erg droevig, en dat is niet best.Je zou met Johny, Davids, Lindgren en Gabri toch meer passie verwachten
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_58602625
quote:

[..]

Hij deed wel iets fout, hij was bij de middenlijn toen Kufo de 2-1 scoorde, hij was zijn mandekker.

Neemt niet weg: Sjonnie
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58602627
Toma, Johnny heeft wel degelijk veel fouten gemaakt dit seizoen, ik noem de tegengoal van Heracles, kijk die eens terug. De goal van Sibon, en volgens mij was de goal van afgelopen Maandag ook deels aan hem te wijten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_58602928
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:28 schreef denthemen het volgende:
Toma, Johnny heeft wel degelijk veel fouten gemaakt dit seizoen, ik noem de tegengoal van Heracles, kijk die eens terug. De goal van Sibon, en volgens mij was de goal van afgelopen Maandag ook deels aan hem te wijten
niemand kan perfect spelen, maar hij is toch altijd 1 van de betere. Kan het me niet voorstellen dat je ook maar enigzins denkt als Ajacied zijnde dat je blij bent dat ie oprot.
pi_58602959
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:44 schreef toma het volgende:

[..]

niemand kan perfect spelen, maar hij is toch altijd 1 van de betere. Kan het me niet voorstellen dat je ook maar enigzins denkt als Ajacied zijnde dat je blij bent dat ie oprot.
Heel Ajax is slecht, dus ook hij is wat minder

Maar Johnny is zo'n ras Ajacied, die zou nooit bij Ajax weg moeten gaan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 11 mei 2008 @ 00:10:20 #55
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58603362
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:46 schreef denthemen het volgende:

[..]

Heel Ajax is slecht, dus ook hij is wat minder

Maar Johnny is zo'n ras Ajacied, die zou nooit bij Ajax weg moeten gaan
Ik vraag me ook af of ie het gaat redden in Spanje. Puur verdedigend is ie echt niet zo geweldig
Jawel, je keek.
pi_58603394
lekker ook in de 6e minuut slaat braafheid die bal weg en jan probeert zelfs nog weg te draaien en daar geeft ie wel een pingel voor,

ik ben echt, nouja ik heb er geen woorden voor ik houdt m'n hart vast voor volgend seizoen met deze verdediging, en edje AJU veel succes verder
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58603413
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:10 schreef jna het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of ie het gaat redden in Spanje. Puur verdedigend is ie echt niet zo geweldig
Ik blijf erbij dat hij verdedigend op het middenveld het best tot zn recht komt.
pi_58603426
Edit
Normaal doen NU.

Zo niet, dan ga ik even aan de FA vragen wat hij van je postgedrag vind!

[ Bericht 43% gewijzigd door venomsnake op 11-05-2008 00:16:25 ]
pi_58603485
Trouwens ik bedacht me net dat ik dit nog niet gepost had Bij de laatste competitiewedstrijd toen ze aan het knokken waren stond er 1 rij boven de knokpartij zon man een dirigent na te doen Zag er best grappig uit whehehe
pi_58604011
alles gemist vandaag, heb 2e helft live op radio gehoord.
Heb toch een goed gevoel over de return...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58604041
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:53 schreef Longmen het volgende:
Ik weet het niet. Het lukt Ajax maar niet om de nul te houden (maar 4 keer in 2008), dat is toch een vervelend gegeven..
  zondag 11 mei 2008 @ 00:59:54 #62
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58604078
Als Huntelaar volgende week zijn vorm terug heeft dan winnen we met 4-1
pi_58604079
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Het lukt Ajax maar niet om de nul te houden (maar 4 keer in 2008), dat is toch een vervelend gegeven..
een tegentreffer is inderdaad wel dodelijk zondag. Als dat gebeurt is het over en sluiten vrees ik.
Shit je hebt gelijk.
  zondag 11 mei 2008 @ 01:01:43 #64
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58604096
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:00 schreef Longmen het volgende:

[..]

een tegentreffer is inderdaad wel dodelijk zaterdag. Als dat gebeurt is het over en sluiten vrees ik.
Shit je hebt gelijk.
Als je op een achterstand van 0-1 komt kan je het wel vergeten ja. Maar ik ga er van uit dat we met 3-1 winnen
pi_58604113
We redden het denk ik wel, heb er nog steeds een goed gevoel over.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58604128
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:51 schreef toma het volgende:

[..]

Van geel is weg

probeer er ook maar wat van te maken
pi_58604158
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:04 schreef Urquhart het volgende:
Ok, onterechte penalty. Maar voor de rest was heel Ajax een en al drama. Geen mentaliteit, niets.

En die verdediging is om te huilen Jahoor, haal maar Sulejmani en nog twee spitsen, achterin staat het als een huis
Exact. Verdedigen is het probleem. Dus doe daar eens moeite voor. Liefs door doorstroom en minimaal één echt goede aankoop. Maar ga eens voor die verdediging.
  zondag 11 mei 2008 @ 01:12:55 #68
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58604232
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:07 schreef Longmen het volgende:

[..]

Exact. Verdedigen is het probleem. Dus doe daar eens moeite voor. Liefs door doorstroom en minimaal één echt goede aankoop. Maar ga eens voor die verdediging.
Precies, Marco moet beginnen met het opbouwen van de verdediging, middenveld heb je misschien nog een creatief persoon nodig en als je Suljemani voor de aanval haalt is die linie compleet.

Dus graag een verdediger die kan verdedigen en opbouwend sterk is
pi_58604308
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, Marco moet beginnen met het opbouwen van de verdediging, middenveld heb je misschien nog een creatief persoon nodig en als je Suljemani voor de aanval haalt is die linie compleet.

Dus graag een verdediger die kan verdedigen en opbouwend sterk is
Halen hoeft niet eens perse. In de jeugd loopt wel wat, je moet alleen durven. En de eredivisie is een prima podium daarvoor.
Europees maak ik me toch nog geen enkele illusies.
  zondag 11 mei 2008 @ 01:51:07 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58604589
Lekker, krijg je op je werk te horen dat we verloren hebben . Heb nog niets gezien, morgen maar eens een samenvatting regelen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 11 mei 2008 @ 01:55:17 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58604631
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:56 schreef Fiskus het volgende:
Wat is er eigenlijk arrogant aan dat we er niet in zouden horen? Dat is hoogstens zelfkritiek.
Het klinkt heel nobel en vol zelfkritiek, dat geef ik toe. Maar ieder weldenkende supporter die om zo'n reden de CL "wil laten schieten" schat de belangrijkheid van het toernooi totaal verkeerd in. Het is van levensbelang voor Ajax om de CL spelen.

Al verliezen we zes keer in de poulefase, Ajax krijgt nog steeds het geld om 2 (voor Ajax-begrippen) topspelers van te kopen. Het enige wat wij de afgelopen 2 jaar hebben gedaan is de schuld van PSV afgekocht...

Ajax is een voor Europese begrippen middelmatig clubje wat in de CL een levensader heeft om in eerste instantie zelfs nationaal weer eens de beste te kunnen zijn. Kortom, zo luchtig doen over de CL is een zekere vorm van arrogantie, het is namelijk zoiets als toegeven dat je gemakkelijk zonder kunt.
pi_58604978
JAA UEFA CUP Here we come
AFC AJAX
pi_58605090
Blijf erbij (ookal is het achteraf makkelijk) dat de wissels van Urby en Perez niet slim waren.. Had voor Urby liever Siem gezien.. en Perez mocht blijven staan.. Rommedahl was namelijk net een natte krant..
  zondag 11 mei 2008 @ 06:46:33 #74
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_58605361
Jongensdroom van me om Ajax eens te zien verliezen op de Meerdijk. Helaas was het niet tegen Emmen.

Wel met een oud-speler van Emmen als scheids.
pi_58605409
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:44 schreef toma het volgende:

[..]

Qua inzet en fanatisme ja, voetballend is het vaak niet best hoor en heel veel slippertjes. Zet je roze bril eens af.
  zondag 11 mei 2008 @ 08:09:30 #76
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_58605508
quote:
Op zondag 11 mei 2008 06:46 schreef Zwansen het volgende:
Jongensdroom van me om Ajax eens te zien verliezen op de Meerdijk. Helaas was het niet tegen Emmen.

Wel met een oud-speler van Emmen als scheids.
Dat verklaart veel...
  zondag 11 mei 2008 @ 09:49:15 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58605931
Dit zetten we echt wel recht thuis.

Was weer gezellig in Emmen, aan de rechterhand enkele hitlergroetjes en aan de linkerkant Ali's en Anita's.
En N'Kufo, de tyfus voor hem natuurlijk! Thuis 3-1.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 11 mei 2008 @ 10:27:13 #78
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58606295
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:45 schreef BonJovi het volgende:
JAA UEFA CUP Here we come
Ontlopen we mooi Slavia in de voorronde. Maar goed, vorig jaar met SCH wasten we ze de oren thuis. Nu de beurt aan FCT.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58606529
quote:
Training gaat zondag niet door

Amsterdam, 11 mei 2008
De training van Ajax gaat zondag niet door. Dat betekent dat de ploeg van Adrie Koster dinsdagochtend begint aan de voorbereiding op de return tegen FC Twente.
Ajax traint dinsdag om 10.30 uur op het veld naast de ArenA.
Ajax.nl
  zondag 11 mei 2008 @ 10:48:18 #80
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_58606564
Maar waarom brengt Koster dan ook in hemelsnaam Kennedy? Sorry hoor, maar dan heb je echt de ballen verstand van voetbal. Kennedy heeft dit seizoen nog geen deukje in een pak boter geschopt, kom dan met Siem de Jong ofzo...
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_58606633
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:27 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ontlopen we mooi Slavia in de voorronde. Maar goed, vorig jaar met SCH wasten we ze de oren thuis. Nu de beurt aan FCT.
Nu krijgen we De Italiaanse nummer 5 in de voorronde
  zondag 11 mei 2008 @ 10:54:19 #82
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58606639
Dit is mooi kut. Zeker omdat Ajax altijd wel een tegendoelpunt krijgt moet je gewoon veel scoren in de thuiswedstrijd. Maarja, dat lijkt ook een probleem te zijn de laatste tijd.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 11 mei 2008 @ 11:05:50 #83
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58606765
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:48 schreef Mr-Sander het volgende:
Maar waarom brengt Koster dan ook in hemelsnaam Kennedy? Sorry hoor, maar dan heb je echt de ballen verstand van voetbal. Kennedy heeft dit seizoen nog geen deukje in een pak boter geschopt, kom dan met Siem de Jong ofzo...
Was inderdaad een dramatische wissel. Zo speelde Ajax na de rust sowieso heel anders en laf. Waarom niet gewoon de speelstijl blijven hanteren, het ging prima!?
Wat zou Koster in de rust gezegd hebben? Blijf lekker achter jongens, komt vanzelf goed?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 11 mei 2008 @ 11:14:07 #84
51286 w00h00
Digital man!
pi_58606872
Gaat nog spannend worden volgende week jongens.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:21:53 #85
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58606943
Sarpong ipv Kennedy aub.
pi_58606945
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:53 schreef Longmen het volgende:
alles gemist vandaag, heb 2e helft live op radio gehoord.
Ik niet. Twente gaat sowieso nog een keer scoren, want de nul houden, dat kunnen we niet. Dus het wordt een moeilijk verhaal.
  zondag 11 mei 2008 @ 12:09:07 #87
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_58607499
Ik zie soms wel trainingen van Ajax en dan vraag ik me serieus af of ze wel trainen op de verdediging, er lijkt achterin helemaal geen enkele samenhang te zijn.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  zondag 11 mei 2008 @ 12:23:56 #88
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58607672
Hoe wissel ik een wedstrijd kapot?
Door: Dick Advocaat, bewerkt door Henk ten Cate

Volgens mij heeft Adrie dat boekje gelezen ofzo. Wat een achterlijke wissels weer gisteren. Hij speelt met een versterkt middenveld, dat lijkt te werken, en toch kan hij er met z'n poten niet vanaf blijven.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58607710
quote:
Davids ook in verband gebracht met Newcastle United
Het aantal clubs waarmee Edgar Davids in verband wordt gebracht neemt langzaam aan steeds meer toe. Vandaag meldt het Brits tabloid The People dat Newcastle United belangstelling zou hebben om de routinier van Ajax over te nemen. Kevin Keegan zou de ervaren middenvelder er graag bij hebben.
  zondag 11 mei 2008 @ 12:28:17 #90
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58607723
Hij dacht waarschijnlijk dat Kennedy tegen z'n oude ploeg wel zou kunnen presteren...
pi_58607747
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:28 schreef BoerBert het volgende:
Hij dacht waarschijnlijk dat Kennedy tegen z'n oude ploeg wel zou kunnen presteren...
Ze hadden hem beter in de kleedkamer van Twente kunnen achterlaten.
pi_58608052
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ze hadden hem beter in de kleedkamer van Twente kunnen achterlaten.
MOKUM XXX RATED
  zondag 11 mei 2008 @ 12:57:41 #93
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58608059
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Davids laat zich echt kennen op deze manier. Hij is toch Ajacied? Waarom sluit je dan niet hier je loopbaan af.
#FreeHat
  zondag 11 mei 2008 @ 13:09:34 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58608224
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Davids laat zich echt kennen op deze manier. Hij is toch Ajacied? Waarom sluit je dan niet hier je loopbaan af.

Zal meer met van Basten te maken hebben denk ik
Ik ben inmiddels overleden
pi_58608320
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:28 schreef denthemen het volgende:
Eerlijk is eerlijk, met Heitinga in de verdediging krijg je ook vijftig goals in een seizoen tegen...

Verder natuurlijk een enorme kutwedstrijd. Acht of negen gele kaarten terwijl er twee slidings werden gemaakt en ga zo maar door. Juist op de moment dat er wordt nagetrapt is men weer blind. Triest.

Gabri die weer veel te veel fouten van anderen moest herstellen en dus amper aan voetballen toekwam. Perez die weer onzichtbaar was, maar helaas kwam De Jong er niet in. Die jongen hoort in de basis! Zeker als Perez op het moment geen meerwaarde is. Huntelaar die geen kopduel wint van Douglas en ga zo maar door.

En dan zit het ook nog eens niet mee met die penalty-momenten. Uiteindelijk mag je blij zijn dat het geen 3-1 wordt en dat je nog leeft.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 11 mei 2008 @ 13:34:06 #96
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58608577
Ik heb er weinig vertrouwen in als ik eerlijk ben....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58608608
quote:

[..]

Ik zou stoppen als ik hem was.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zondag 11 mei 2008 @ 13:44:13 #98
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58608727
Ja maar Van Basten is toch ook niet de duivel ofzo. Het zijn toch twee volwassen gasten en als je een probleem hebt dan praat je het uit. Davids is een echte Ajacied en mag trots zijn bij Ajax te voetballen en Ajax is trots dat het zulke voetballers heeft maar je sluit je carriere toch gewoon af bij de club waar je hart ligt en niet bij Salzburg ofzo.
#FreeHat
  zondag 11 mei 2008 @ 13:48:58 #99
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58608810
Davids is natuurlijk een ego. Als je dan een trainer krijgt die je voor de hele wereld vergelijkt met een 55 jarige verdediger had ik ook gezegd "lik mn reet".
pi_58609311
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:34 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in als ik eerlijk ben....
Waarom toch? Kleine nederlaag en een uitdoelpunt gescoord. Maar goed, dat negatieve is hier al veel langer aan de gang.
pi_58609378
quote:
Op zondag 11 mei 2008 14:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom toch? Kleine nederlaag en een uitdoelpunt gescoord. Maar goed, dat negatieve is hier al veel langer aan de gang.
Nou ja, op basis van de tweede helft zou de wedstrijd van volgende week zondag schriftelijk afgedaan kunnen worden. Gelukkig scoren we bijna altijd thuis, dus dat scheelt al. Het beste zou eigenlijk zijn om vroeg achter te komen zodat je wel vol op de aanval moet spelen en er dan compleet overheen loopt.

Het is ook niet onmogelijk, maar om met alle vertrouwen naar volgende week te gaan is ook weer overdreven.
  zondag 11 mei 2008 @ 14:29:35 #102
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58609401
quote:

[..]

Klein beetje maar, sowieso is de uitslag opzich niet eens zo slecht. Ik hoop eigenlijk dat de hele Arena achter het eftal kan gaan staan en een heksenketel ervan maken.(dromen zijn bedrog )

Laten we eerlijk zijn, Twente heeft voor de 0-1 wel druk gezet en is een paar keer in het 16 meter gebied geweest maar echte kansen hebben ze niet gehad. Dat ze dan terug in de wedstrijd worden gebracht met een pingel is balen.
  Moderator zondag 11 mei 2008 @ 14:42:14 #103
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58609577
quote:

[..]

ach kom op, met tranen in zijn ogen zei hij dat hij waarschijnlijk volgend jaar geen Ajacied meer is, Davids ademt Ajax en is voor mij de absolute belichaming van de Ajax geest, strijd en techniek!
  zondag 11 mei 2008 @ 15:22:53 #104
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58610184
quote:

[..]

Geen negativisme, maar realisme.

Als Ajax zo speelt als in de 2e helft, gaat Ajax het echt niet redden hoor.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 11 mei 2008 @ 15:28:00 #105
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58610254
"Als" het zijn 2 wedstrijden die los staan van elkaar, die Tukkers worden gewoon van het veld geveegd

"Als we elke wedstrijd hadden gespeeld zoals de graafschap uit waren we kampioen met een doelsaldo van 272 - 34 "
  zondag 11 mei 2008 @ 16:01:45 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58610741
quote:
Wat is dit voor een lachwekkend gedrag van die ajacieden daar. Boos zijn om het feit dat een ploeg uit een ander land nog wel, een soortgelijk (uit)shirt gaan dragen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58610808
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat is dit voor een lachwekkend gedrag van die ajacieden daar. Boos zijn om het feit dat een ploeg uit een ander land nog wel, een soortgelijk (uit)shirt gaan dragen.
Is inderdaad nogal kansloos, Ajaccio in Frankrijk voetbalt al jaren in zo'n shirt en PSG had in de jaren '90 ook eens zo'n shirt.
pi_58611083
quote:

[..]

Ben het met je eens hoor maar beetje jammer dat Feyenoorders dat meestal moeten melden.
  zondag 11 mei 2008 @ 16:42:50 #109
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58611457
Kan ik nog ergens de samenvatting van gisteren terug vinden?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 11 mei 2008 @ 16:43:57 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58611483
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor maar beetje jammer dat Feyenoorders dat meestal moeten melden.
Zo gaat dat, jwt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 11 mei 2008 @ 16:44:54 #111
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58611500
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:42 schreef Houniet het volgende:
Kan ik nog ergens de samenvatting van gisteren terug vinden?
Staat die niet gewoon op rtlgemist.nl?
  zondag 11 mei 2008 @ 16:58:17 #112
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58611694
quote:

[..]

Inderdaad. Alle nationale teams met hetzelfde merk shirt spelen in vrijwel gelijke teams. En zo erg lijkt het nou ook weer niet.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_58611723
Weet iemand wanneer het speelschema van volgend seizoen bekend word?
  zondag 11 mei 2008 @ 17:01:27 #114
165643 Triptamine
Je Moeâh
pi_58611748
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef vliegende_olifant het volgende:
Waarschijnlijk voor volgend seizoen
pi_58611873
quote:

[..]

quote:
well if ajax are such a famous side how come the only playa ive eva heard of is hoydonk whos just a rapist anyway and besides we’ve won a lot more than the leyland daf ya know. we also beat the vile to win the league cup and that waz wen it ment something. as for “the famous” aston vile, we’ve got the name of the city not them cuz theyd just bring shame upon it with there twelve toed fans.birmingham are a premier league side too not some shitty mickey mouse foreign league outfit so shut your gob like.
pi_58611874
quote:

[..]

Ongeveer 90% van die jochies zijn van die internet hooligans, die jochies die onder Youtube filmpjes elkaar gaan uitschelden voor jood en kakkerlak. Zoals je hier bijvoorbeeld kunt zien heeft niemand er problemen mee, noem die jochies geen Ajacieden of supporters, pisvlekken zijn het
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_58611882
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Waarschijnlijk voor volgend seizoen

Anyway, ik zie het somber in eigenlijk. Ajax scoort niet makkelijk tegen Twente is mijn gevoel, zeker omdat Huntelaar in een dip zit. Hopen dan maar op goede acties van Suarez, want qua kansen was het gisteren natuurlijk helemaal niets (waarbij ik overigens moet zeggen dat ik alleen de tweede helft heb gezien). Hoe was het spelbeeld de eerste helft?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58612024
Kan Vermaelen volgende week al mee doen? Anders hebben we echt teveel problemen achterin
  zondag 11 mei 2008 @ 17:20:43 #119
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58612046
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef toma het volgende:
Kan Vermaelen volgende week al mee doen? Anders hebben we echt teveel problemen achterin
Dacht dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen
pi_58612063
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Inderdaad. Einde seizoen
pi_58612067
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef BoerBert het volgende:

[..]

dan maar UEFA cup
  zondag 11 mei 2008 @ 17:25:10 #122
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58612121
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef toma het volgende:

[..]

dan maar UEFA cup
Uiteindelijk wordt dat ook weer niks, waardoor je weer krijgt: ,,Kunnen we ons op de competitie richten..."
  zondag 11 mei 2008 @ 17:33:09 #123
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58612223
Ach, als we de CL niet halen weet Van Basten wat hem te doen staat
  zondag 11 mei 2008 @ 17:41:17 #124
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58612352
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:33 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, als we de CL niet halen weet Van Basten wat hem te doen staat
En dat weet hij nu, of met CL voetbal, niet?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 11 mei 2008 @ 17:45:52 #125
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58612429
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is inderdaad nogal kansloos, Ajaccio in Frankrijk voetbalt al jaren in zo'n shirt en PSG had in de jaren '90 ook eens zo'n shirt.
Chelsea in de jaren 70
pi_58612470
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef vliegende_olifant het volgende:
Moet eerst bekend worden wie er in de Eredivisie spelen, da's op zich wel handig.

Weet alleen dat 23 augustus de JC-schaal is dus de week erna zal het wel beginnen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58612574
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:55 schreef twi het volgende:

[..]

Het klinkt heel nobel en vol zelfkritiek, dat geef ik toe. Maar ieder weldenkende supporter die om zo'n reden de CL "wil laten schieten" schat de belangrijkheid van het toernooi totaal verkeerd in. Het is van levensbelang voor Ajax om de CL spelen.

Al verliezen we zes keer in de poulefase, Ajax krijgt nog steeds het geld om 2 (voor Ajax-begrippen) topspelers van te kopen. Het enige wat wij de afgelopen 2 jaar hebben gedaan is de schuld van PSV afgekocht...

Ajax is een voor Europese begrippen middelmatig clubje wat in de CL een levensader heeft om in eerste instantie zelfs nationaal weer eens de beste te kunnen zijn. Kortom, zo luchtig doen over de CL is een zekere vorm van arrogantie, het is namelijk zoiets als toegeven dat je gemakkelijk zonder kunt.
Helder.
pi_58612729
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Moet eerst bekend worden wie er in de Eredivisie spelen, da's op zich wel handig.

Weet alleen dat 23 augustus de JC-schaal is dus de week erna zal het wel beginnen.
Dat is heel mooi. Vorig jaar moest ik de eerste competitiewedstrijd missen omdat ik op lowlands was. Maar dit keer hoef ik dus niks te missen.
pi_58612771
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:03 schreef vliegende_olifant het volgende:

[..]

Dat is heel mooi. Vorig jaar moest ik de eerste competitiewedstrijd missen omdat ik op lowlands was. Maar dit keer hoef ik dus niks te missen.
Ik kan nu ook naar de eerste wedstrijd idd Wat weken daarna wordt wel lastig op z'n tijd, maar vanaf half oktober ben ik weer overal bij.
  zondag 11 mei 2008 @ 18:38:36 #130
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58613174
Twente gaat er aan .
pi_58613573
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:38 schreef Houniet het volgende:
Twente gaat er aan .
3-2
Цой жив
pi_58613604
Het zou wel leuk zijn als we winnen na penalties of verlenging. Het is toch de laatste wedstrijd van het seizoen dus laat ze maar lekker lang voetballen
  zondag 11 mei 2008 @ 19:15:35 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58613659
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:38 schreef Houniet het volgende:
Twente gaat er aan .
Alweer? .

Ajax gaat het nog zwaarder krijgen nu, zonder fatsoenlijke verdediging.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 11 mei 2008 @ 19:24:21 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58613807
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alweer? .

Nee, nog steeds. Het is nog niet gespeeld ouwe.
pi_58613904

Die Suarez toch
  zondag 11 mei 2008 @ 19:31:31 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58613912
Heb niet echt veel vertrouwen in volgende week, we hadden gisteren nooit mogen verliezen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 11 mei 2008 @ 19:33:54 #137
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58613947
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alweer? .

1 Pluspunt, verdediging hebben we dit hele jaar niet gehad.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:42:43 #138
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58614068
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:33 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

1 Pluspunt, verdediging hebben we dit hele jaar niet gehad.
We hebben dit hele jaar ook nog niet van Twente gewonnen...
  zondag 11 mei 2008 @ 20:15:31 #139
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58614656
Word hoog tijd dat het gebeurt dus. Die 2-2 thuis was sowieso om te huilen Urby had meneer N.Kufo niet in bedwang dus die scoorde maar even in de blessure tijd.
  zondag 11 mei 2008 @ 20:18:18 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58614715
Ik heb echt geen idee hoe Ajax dit moet aanpakken. Ik bedoel we hadden het al zo zwaar met Vertonghen.

is die Kouffour nou echt zo waardeloos? Ik volg het niet zo meer met hem .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58615552
Van Ajax Netwerk
quote:
Heb van een zeer betrouwbare bron vernomen, dat Ajax met Erik Pieters bezig is.

Ben vrij zeker over zijn gelijk, aangezien hij nogal dicht bij het vuur zit.

Weet niet zo goed wat ik van deze speler moet vinden, ken hem ook iet zo goed.

Iemand?
Natuurlijk weer een schoolvoorbeeld van "De zus van mijn schoonzus en de buurman van de vriend daarvan kent iemand binnen Ajax", maar natuurlijk altijd vermakelijk op een zwoele zomeravond
  zondag 11 mei 2008 @ 21:08:07 #142
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58615593
pi_58617823
Johnny nu op ned. 1 bij studio sport (over een paar minuutjes, reclame)
pi_58617861
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Van Ajax Netwerk
[..]

Natuurlijk weer een schoolvoorbeeld van "De zus van mijn schoonzus en de buurman van de vriend daarvan kent iemand binnen Ajax", maar natuurlijk altijd vermakelijk op een zwoele zomeravond
Pieters is toch een linker verdediger / linksback ?
  zondag 11 mei 2008 @ 22:58:13 #145
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58617932
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:55 schreef toma het volgende:

[..]

Pieters is toch een linker verdediger / linksback ?
Linksback ja
pi_58618004
Pieters viel nog aardig door de mand in de wedstrijd tegen Ajax, zeker niet beter als Vertonghen.
pi_58618007
lol, die lip van Johnny is helemaal paars geworden
  zondag 11 mei 2008 @ 23:04:25 #148
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58618061
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:01 schreef toma het volgende:
lol, die lip van Johnny is helemaal paars geworden
Zal die tering N'kufo wel iets vanaf weten
pi_58618308
DANI TEGEN ATLETICO

hugo borst nichteneuker, dit zal je nooit meemaken
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58618526
Geen paniek, 1-0 is genoeg.
pi_58618541
Lees even de tekst onder de OP, Noshiba.

Hier een apart topic voor Studio Voetbal; Studio Voetbal #52 Met een boze Sef
pi_58618544
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Linksback ja
Moet je er in godsnaam mee zeg..
  zondag 11 mei 2008 @ 23:29:33 #153
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58618630
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Moet je er in godsnaam mee zeg..
Laten we hopen dat het bij geruchten blijven, Vertonghen doet het uitstekend op linksback als back-up mag hij komen that's it.
pi_58618662
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:16 schreef Noshiba het volgende:
DANI TEGEN ATLETICO

pi_58618780
Nu over Huntelaar bij studio voetbal
pi_58618823
Heitinga denkt dat er een bezem door de selectie gaat.
  zondag 11 mei 2008 @ 23:47:16 #157
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58618983
Heitinga gaat ervan uit dat ze het zondag gaan redden in Amsterdam. Voor de rest een gerucht dat Koster naar Twente gaat volgend jaar.
pi_58619105
Ze hadden het er dus ook weer over dat Ronald de Boer met Piet Keizer Douglas van Twente hadden gescout maar dat Ajax niet geintereseerd was.
Na Dzudsak van psv is dat de zoveelste waar van Geel dus niet naar de scouting luisterd terwijl er dus blijkbaar wel goed is gescout.
  zondag 11 mei 2008 @ 23:54:45 #159
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58619166
Ik hoop echt dat dit soort dingen aan Van Geel lagen en dat dit tijdperk nu voorbij is.
pi_58619187
Volgens mij kwam het bij Cohen en Keizer terecht, niet bij Van Geel hoor.
pi_58619265
Ja ik ben wat laat maar het h**reninternet lag even een dag plat

Goed over de wedstrijd van gisteren. 1e helft was niet best maar de 2e helft sloeg alles.... Na de voorsprong creëerde ze echt geen enkele kans meer . Machteloos en Twente dicteerde het spel volledig.

In ieder geval zie ik nog voldoende perspectief voor volgende week al zal Urby echt alles uit de kast moeten halen. Maar dat zal wel weer moeilijk worden Een aderlating dat Vertonghen geschorst is

En ja over de scheidsrechter zal wel het nodige over gezegd zijn maar wat een grafhond is het toch. Totaal niet consequent Volgens mij is het tijd voor een nieuwe lichting want wat het arbitrage dit seizoen laat zien is natuurlijk dikke stront.

Oh ja:

Suarez
Huntelaar
Douglas Halen die gozert
  zondag 11 mei 2008 @ 23:59:37 #162
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58619272
Douglas is inderdaad een leuke centrale verdediger voor volgend jaar

[ Bericht 38% gewijzigd door RayMania op 12-05-2008 01:06:45 ]
pi_58619390
En dan nog iets:
quote:

[..]
Ben blij dat Heitinga oprot ook, een verdediging een beetje neerzetten is al teveel gevraagd.
Wie kan jou nu nog serieus nemen?

Werkelijk niet te geloven, echt
pi_58619498
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
En dan nog iets:
[..]

Wie kan jou nu nog serieus nemen?

Werkelijk niet te geloven, echt
Ik ben in principe ook niet zo ontevreden met zijn vertrek hoor....
pi_58619639
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:39 schreef toma het volgende:
Heitinga denkt dat er een bezem door de selectie gaat.
en terecht

Kunt aardig wat mannetjes wegbounjouren..

Trouwens wel apart dat Ronald de Boer destijds PK belde omtrent Douglas.. Hopelijk heeft DB als scout zijnde goede banden met RdB..
pi_58619668
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:10 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik ben in principe ook niet zo ontevreden met zijn vertrek hoor....
Op een paar slipjes na is het de meest constante verdediger, sterker nog voetballer dit seizoen. Een speler met de beste wedstrijdmentaliteit op de Nederlandse velden en verder alles geeft/deelt met/voor de supporters. Ik bedoel hoe kan het vertrek van zo'n clubicoon in godsnaam geen aderlating zijn voor het team?
pi_58619691
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Op een paar slipjes na is het de meest constante verdediger, sterker nog voetballer dit seizoen. Een speler met de beste wedstrijdmentaliteit op de Nederlandse velden en verder alles geeft/deelt met/voor de supporters. Ik bedoel hoe kan het vertrek van zo'n clubicoon in godsnaam geen aderlating zijn voor het team?
Doordat het niet de beste verdediger is.
pi_58619719
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Trouwens wel apart dat Ronald de Boer destijds PK belde omtrent Douglas.. Hopelijk heeft DB als scout zijnde goede banden met RdB..
Hij belde Rob Cohen - dat is zijn schoonvader.
pi_58619725
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat heeft ie dit seizoen anders wel bewezen.
pi_58619742
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat heeft ie dit seizoen anders wel bewezen.
Ja en heb je de verdediging gezien dit seizoen?
pi_58619761
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

zn opvolgers staan te bonken op de voordeur van de arena om zn plaats in te nemen.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:24:05 #172
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58619795
Atlético Madrid verzekerde zich van de derde voorronde van de Champions League,
Leuk voor Heitinga, gun hem wel de CL
pi_58619811
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En dat verwijt je hem? Laten we even ter herinnering het langdurige gemis van Vermaelen maar even vergeten ja...
  maandag 12 mei 2008 @ 00:25:54 #174
139407 jorienvdherik
pi_58619838
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

PSG heeft het dit seizoen weer
pi_58619893
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En dat verwijt je hem? Laten we even ter herinnering het langdurige gemis van Vermaelen maar even vergeten ja...
Net alsof je een manke verdediging aan 1 persoon kan wijden.. alsjeblieft zeg.. laten we na deze geen verdere tijd besteden aan dat soort onzin posts....
pi_58619912
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat mag je Heitinga zeker deels aanrekenen ja. Hij is de meest ervaren speler achterin.

Ik vind het nogal raar om bij elke fout van Emanuelson moord en brand te schreeuwen, en de fouten van Johnny met de mantel der liefde te bedekken.
pi_58619974
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat mag je Heitinga zeker deels aanrekenen ja. Hij is de meest ervaren speler achterin.

Ik vind het nogal raar om bij elke fout van Emanuelson moord en brand te schreeuwen, en de fouten van Johnny met de mantel der liefde te bedekken.
Maar je mag dan ook geen kritiek op Heitinga hebben.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:35:49 #178
139407 jorienvdherik
pi_58620032
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:32 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat heb ik gemerkt ja
pi_58620040
quote:

[..]

Noem eens een lijst van duidelijke fouten op die cruciaal zijn geweest dan?

(bij deze de verkeerde timing tegen heerenveen - goal sibon - daargelaten..)
pi_58620060
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Noem eens een lijst van duidelijke fouten op die cruciaal zijn geweest dan?

(bij deze de verkeerde timing tegen heerenveen - goal sibon - daargelaten..)
Het is niet alleen het zo fouten maken maar ook de verdediging neerzetten. Dat er tig goals uit dode spelmomenten vallen valt hem ook gewoon te verwijten.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:37:21 #181
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58620065
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:32 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, maar je moet geen onzin gaan verkondigen dat de slechte verdediging aan hem ligt. Heitinga is gewoon de meest constante verdediger dit jaar die het minste steekjes liet vallen. Plus een geweldige clubman..

Wat zijn echte fouten van hem geweest?

[ Bericht 27% gewijzigd door RayMania op 12-05-2008 01:05:51 ]
pi_58620089
quote:

[..]

Nu doe jij weer alsof we heitinga alleen maar ophemelen en nooit een fout aanrekenen, hij is heus geen god ofzo hoor maar toen rond feyenoord thuis was hij gewoon gigantisch goed bezig waardoor iederen steeds meer respect voor hem kreeg, de laatste paar wedstrijden wat minder maarja dat ziet niet iedereen

urby is gewoon DRA-MA-TISCH, en dan moet er gewoon moord er brand geschreeuwd worden
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58620100
quote:

[..]

Deels misschien maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Urby ons met name veel punten heeft gekost in die periode. De meeste tegengoals kwamen toen ook doordat hij voortdurend liep te choken.

Wel grappig overigens dat Heitinga zostraks in SV nog even een grapje maakte dat hij Urby gisteren 5 keer kort achter elkaar aanspeelde en hij (Urby) vervolgens aangaf even behoefte had aan een korte adempauze

Anyhow ik vind de discussie rondom Heitinga wel genoeg aangezien we er toch niet uit zullen komen
pi_58620106
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, maar je moet geen onzin gaan verkondigen dat de slechte verdediging aan hem ligt. Heitinga is gewoon de meest constante verdediger dit jaar die het minste steekjes liet vallen. Plus een geweldige clubman..
Dat heeft niks met het voetballen te maken.

En ik zeg toch dat het OOK aan hem ligt.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:43:06 #185
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58620171
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:39 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat heeft niks met het voetballen te maken.

En ik zeg toch dat het OOK aan hem ligt.
Met dit bericht wek je vooral de suggestie dat het vooral aan hem ligt hoor.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Clubmensen hoor je gewoon zo lang mogelijk te houden en een persoon als Heitinga zeker.

Edit: Ik heb over die quote hieronder gekeken, so don't pin me on that.
pi_58620177
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:37 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het is niet alleen het zo fouten maken maar ook de verdediging neerzetten. Dat er tig goals uit dode spelmomenten vallen valt hem ook gewoon te verwijten.
eens.. ook aan hem.. niet ALLEEN aan hem..

Desalniettemin heeft hij veel en veel meer goed gedaan dan fout.. en dat is wat telt
pi_58620184
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Net alsof je een manke verdediging aan 1 persoon kan wijden.. alsjeblieft zeg.. laten we na deze geen verdere tijd besteden aan dat soort onzin posts....
Heitinga-Vermaelen vormde al geruime tijd het hart van de verdediging, het hart. Als er dan één van de twee langdurig wegvalt en je weet dat je verder geen échte centrale verdediger op dat moment beschikbaar hebt, wordt het gewoon lastig.

Haal de wedstrijden van Manchester voor de grap maar eens boven water en je zult zien hoe groot het contrast is tussen Ferdinand/Vidic of Ferdinand/Brown.

En nu laat ik het er echt bij
pi_58620198
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heitinga-Vermaelen vormde al geruime tijd het hart van de verdediging, het hart. Als er dan één van de twee langdurig wegvalt en je weet dat je verder geen échte centrale verdediger op dat moment beschikbaar hebt, wordt het gewoon lastig.

Haal de wedstrijden van Manchester voor de grap maar eens boven water en je zult zien hoe groot het contrast is tussen Ferdinand/Vidic of Ferdinand/Brown.

En nu laat ik het er echt bij
Eens.. maar toch bedankt voor je voor mij al bekende uitleg
pi_58620231
En huntelaar nog steeds op de 2e plek van ESM
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_58620502
Topic opgeschoond. Wooldoor, Cyberia18 en TerroRobbie; lees de OP. Hier gaan we vanaf nu zoveel mogelijk inhoudelijk posten over Ajax. Al het andere kan gewoon wegblijven, of ergens anders op FOK!. Niet hier.
pi_58620547
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:04 schreef RayMania het volgende:
Hier gaan we vanaf nu zoveel mogelijk inhoudelijk posten over Ajax.
Dat ga ik onthouden
pi_58620551
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:04 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond. Wooldoor, Cyberia18 en TerroRobbie; lees de OP. Hier gaan we vanaf nu zoveel mogelijk inhoudelijk posten over Ajax. Al het andere kan gewoon wegblijven, of ergens anders op FOK!. Niet hier.
ik stel een Ajax Cafe-topic voor.
pi_58620592
Wel grappig trouwens, dat gedeelte "Jullie verpesten het voor de rest" Terwijl er eigenlijk maar 1 user is die zich er constant aan ergert en dat ook uitspreekt en dat is BS en "de rest" het allemaal wel best vind hoe het hier inmiddels sinds jaar en dag gaat. Dus wie het nou voor wie verpest?
pi_58620610
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat ga ik onthouden
Je onthoudt het maar, prima. Alleen geldt het ook voor jou. Je weet ervan, neem aan dat ik nu geen posts meer van je te hoeven verwijderen. Nu ontopic, rest over dit alles kan in Feedback.
pi_58620664
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:07 schreef toma het volgende:

[..]

ik stel een Ajax Cafe-topic voor.
Daar is idd een tijdje geleden al een discussie over geweest maar ik denk niet dat dat de oplossing is. Gewoon een tijdje strak modereren en desnoods wat bans uitdelen en dan moet het wel weer goed gaan denk ik.

Ontopic:
Ik vind het ook erg jammer dat Heitinga weggaat. Samen met Vermaelen speelde hij erg sterk. Het is jammer dat we dit seizoen weinig van dat blok hebben kunnen genieten. Zeker omdat Heitinga dit seizoen erg veel is gegroeid had hij volgend jaar een van de sleutelspelers kunnen worden in het team. Maar zijn vertrek is niet tegen te houden en ik hoop dat hij zich in Spanje goed doorontwikkeld zodat we over een paar jaar kunnen genieten van een geweldige Heitinga achterin.
Ik vind trouwens wel dat er onderhand eens namen mogen worden genoemd als opvolger van Heitinga. ik weet, het is pas Mei maar dadelijk begint het EK en daarna begint de tijd al op te schieten.
Koning.
pi_58620723
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig trouwens, dat gedeelte "Jullie verpesten het voor de rest" Terwijl er eigenlijk maar 1 user is die zich er constant aan ergert en dat ook uitspreekt en dat is BS en "de rest" het allemaal wel best vind hoe het hier inmiddels sinds jaar en dag gaat. Dus wie het nou voor wie verpest?
Het stoort mij ook maar als ik dat elke keer zou moeten zeggen als het weer gebeurde dan zou ik het drievoudige postgemiddelde van Tong hebben, en daar heb ik geen zin in. Ik hoop dat iedereen gewoon volwassen genoeg is om hier gewoon normaal te posten..

Edit:
Sorry Ray, jou post niet gelezen. Schop deze post maar richting Feedback.
Koning.
pi_58620886
Meerdere mensen die de aanwezigheid van Van 't Schip gisteren opvielen?

Iets zegt me dat hij daar eerder voor Douglas zat dan voor het Nederlands elftal
pi_58620928
Toffe gast die Heitinga
pi_58620933
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Meerdere mensen die de aanwezigheid van Van 't Schip gisteren opvielen?

Iets zegt me dat hij daar eerder voor Douglas zat dan voor het Nederlands elftal
Die gast moet echt naar Ajax. Hij zou de ideale opvolger zijn voor Johnny. Hij doet me een beetje denken aan de eerste paar wedstrijden van Boulahrouz bij RKC, die werd alleen ontdekt door de scouts van HSV en niet door de rest van NL.
  maandag 12 mei 2008 @ 01:42:45 #200
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58620948
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Toffe gast die Heitinga
Tenminste iemand die zijn clubbril op dat soort momenten kan afzetten

Overigens lees ik op de wikipedia van Cvitanich (Hoe gaan we dit uitspreken heren?)Sievieetanietsch?
quote:
Ajax
Being watched by many clubs, in particular Atletico Madrid, Cvitanich eventually signed for Ajax on 22 April 2008[2] for a reported 7 million euros, although he will not leave Banfield until the end of the Clausura 2008 tournament in June 2008
Blijkbaar zag Madrid dus ook wat in hem, dat is voor ons alleen maar mooi.

Dark heb je hem nog zien voetballen dit weekend?
pi_58620965
quote:
Cvitanich (Hoe gaan we dit uitspreken heren?)
Kvitanietsj zoiets?
pi_58620976
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Tenminste iemand die zijn clubbril op dat soort momenten kan afzetten

Overigens lees ik op de wikipedia van Cvitanich (Hoe gaan we dit uitspreken heren?)Sievieetanietsch?
[..]
volgens mij: Svieetaaaanitsch
quote:
Blijkbaar zag Madrid dus ook wat in hem, dat is voor ons alleen maar mooi.

Dark heb je hem nog zien voetballen dit weekend?
Hij ziet zichzelf alleen meer als een buitenspeler dan centrum-spits. Dat vind ik niet zo'n geweldige uitspraak.
pi_58621132
Zouden ze Cvitanich gehaald hebben omdat ze bang zijn dat Suarez gaat?
pi_58621148
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:05 schreef Triptamine het volgende:
Die gaat niet. Iemand die net een jaartje komt kijken zal echt niet zo maar de deur uit gaan, dat is misschien bij FC Groningen wel zo maar bij Ajax niet.
pi_58621158
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:08 schreef toma het volgende:

[..]

Die gaat niet. Iemand die net een jaartje komt kijken zal echt niet zo maar de deur uit gaan, dat is misschien bij FC Groningen wel zo maar bij Ajax niet.
Nou, zo snel als hij zich ontwikkeld, en zo ongebonden aan Ajax als hij is, zie ik het best gebeuren.

Al hoop ik het niet
pi_58621168
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nou, zo snel als hij zich ontwikkeld, en zo ongebonden aan Ajax als hij is, zie ik het best gebeuren.

Al hoop ik het niet
Nee dat zie ik niet gebeuren. Als een grote club komt zouden ze minimaal 30 miljoen neer moeten leggen voor hem want hij heeft nog een lang contract en is nog jong. Een club als Real gaat zo'n gok niet nemen omdat hij dit seizoen ook mindere periodes heeft gekend, ze wachten nog een paar jaar totdat hij zich nog verder heeft ontwikkeld en wat constanter gaat spelen.
  maandag 12 mei 2008 @ 02:12:02 #207
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621171
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Al hoop ik het niet
Mwah zoveel concrete interesse is er gelukkig nog niet geweest. Ik ga er daarom ook gewoon van uit dat hij nog minimaal een jaar blijft, hopelijk zelfs meerdere.

En ja hij speelt deze periode super, maar dat moet hij zeker een jaar vasthouden voordat er echt interesse komt.

Misschien kan Cvinatisch ook wel goed overweg met de plek 10?
pi_58621181
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:08 schreef toma het volgende:

[..]

Het blijft wel een Zuid-Amerikaan hé. In die cultuur spookt het nogal vaak.
pi_58621205
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:11 schreef toma het volgende:

[..]

Nee dat zie ik niet gebeuren. Als een grote club komt zouden ze minimaal 30 miljoen neer moeten leggen voor hem want hij heeft nog een lang contract en is nog jong. Een club als Real gaat zo'n gok niet nemen omdat hij dit seizoen ook mindere periodes heeft gekend, ze wachten nog een paar jaar totdat hij zich nog verder heeft ontwikkeld en wat constanter gaat spelen.
Ik hoop het, ik wil hem zeker nog een jaar bij Ajax zien.

Suarez
  maandag 12 mei 2008 @ 02:18:50 #210
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621215
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik wil hem zeker nog een jaar bij Ajax zien.

Suarez
Zeker, als Suarez doorblijft groeien zie ik hem er volgend jaar makkelijk 25 inschieten.
pi_58621236
Dat zijn er zo'n 10 meer dan dit jaar lijkt me niet zo makkelijk?
pi_58621259
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je bedenkt dat hij dit seizoen veel wedstrijden veel slechter heeft gespeeld dan zijn laatste wedstrijden en ook een aantal wedstrijden op de bank is begonnen lijkt het me niet onrealistisch.
pi_58621284
Maargoed met name dat veel wedstrijden slechter spelen kan volgend seizoen natuurlijk ook gemakkelijk voorkomen. Types spelers als hij zijn en blijven toch vaak heel wisselvallig, de ene week lukt alles de andere week niks...
pi_58621297
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed met name dat veel wedstrijden slechter spelen kan volgend seizoen natuurlijk ook gemakkelijk voorkomen. Types spelers als hij zijn en blijven toch vaak heel wisselvallig, de ene week lukt alles de andere week niks...
Tuurlijk, het hangt veel af met de ontwikkeling die hij door zal maken. Maar gezien het feit dat hij de laatste wedstrijden steeds tot de beste Ajacieden behoord (en dat vooral in wedstrijden waarin slecht gespeeld wordt) geeft aan dat het begin van deze ontwikkeling al is gestart.
  maandag 12 mei 2008 @ 02:34:25 #215
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621314
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft er 17 in de competitie gemaakt toch? Makkelijk is het niet nee.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is waar, hij heeft inderdaad 4/5 wedstrijden een mega dip gehad, maar daarna scoorde hij weer erg veel. Als hij volgend jaar echt een "top" jaar heeft zie ik hem er dus wel 25 inleggen want hij steekt er momenteel echt boven uit.
pi_58621343
Suarez vertrekt niet zo 1 2 3. Vergeet niet dat bv Spanje regels heeft betreffende niet EU spelers en hij is nog niet goed genoeg voor een spaans team om en een aardig transfer bedrag neer te leggen en een van hun niet EU speler plekken op te offeren.
pi_58621355
Denk trouwens dat Douglas echt heel duur wordt, FC Twente hoef hem niet persé te verkopen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 12 mei 2008 @ 03:07:52 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58621505
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:39 schreef MaxC het volgende:
Denk trouwens dat Douglas echt heel duur wordt, FC Twente hoef hem niet persé te verkopen
Ach, als Ajax interesse toont, zou een arbitragezaak me niet verbazen. Ajax blijft voor zulke jongens een enorme verbetering, ook al valt het sportief allemaal best wel mee. Maar goed, hetzelfde geldt voor Luis Suarez. Als een club uit de Serie A zich meldt, wil hij echt wel vertrekken na één seizoen. Het blijven broodvoetballers.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58621557
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:39 schreef MaxC het volgende:
Ik hoef die hele Douglas niet..
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 12 mei 2008 @ 03:58:02 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621668
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:18 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ja dat is lekker makkelijk praten, de reden waarom je hem niet wil zien?

Het is een talentvolle centrale verdediger van 1,90 en 90kilo dus fysiek ook erg sterk. Hij wint bijna alle kopduels en hij verdedigd super.
  Trouwste user 2022 maandag 12 mei 2008 @ 03:58:48 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_58621670
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:18 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Leg eens uit ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58622228
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef Wooldoor het volgende:
Ze hadden het er dus ook weer over dat Ronald de Boer met Piet Keizer Douglas van Twente hadden gescout maar dat Ajax niet geintereseerd was.
Na Dzudsak van psv is dat de zoveelste waar van Geel dus niet naar de scouting luisterd terwijl er dus blijkbaar wel goed is gescout.
Volgens mij deed Piet Keizer er niets mee. Ronald de Boer gaf het aan hem door, toen is er verder niets gebeurd. Dacht ik uit dat verhaal te hebben begrepen.
  maandag 12 mei 2008 @ 09:35:53 #223
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58622329
Douglas is een talentvolle gast maar er moet wel wat ervaring bij in de as denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 12 mei 2008 @ 09:49:08 #224
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58622418
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
.. ook al valt het sportief allemaal best wel mee..
Je zal een aardig potje moeten overtuigen als Twente zometeen voorronde Cl speelt en wij niet. Hopelijk gebeurt dat niet, maar het zou dit soort zaken wel moeilijker maken denk ik.
pi_58622424
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:35 schreef Sethje het volgende:
Douglas is een talentvolle gast maar er moet wel wat ervaring bij in de as denk ik
Precies. Vermaelen en van der Wiel zijn ook talentvol zat maar je ziet dat er teveel beginnersfouten worden gemaakt. Haal je er dan nog zo'n jonge speler bij dan kun je weer twee/drie seizoenen gaan bouwen.
pi_58622464
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Precies. Vermaelen en van der Wiel zijn ook talentvol zat maar je ziet dat er teveel beginnersfouten worden gemaakt. Haal je er dan nog zo'n jonge speler bij dan kun je weer twee/drie seizoenen gaan bouwen.
Vaak wordt er gesproken over een plek naast Vermaelen die moet opgevuld worden. Maar Vermaelen zelf heeft ook nog nooit een volledig seizoen uitgespeeld, en is sowieso erg blessuregevoelig. Ik hoop niet dat ze al te veel bouwen op Vermaelen, maar ook voor die positie achter hem nog een versterking halen.
pi_58622550
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vaak wordt er gesproken over een plek naast Vermaelen die moet opgevuld worden. Maar Vermaelen zelf heeft ook nog nooit een volledig seizoen uitgespeeld, en is sowieso erg blessuregevoelig. Ik hoop niet dat ze al te veel bouwen op Vermaelen, maar ook voor die positie achter hem nog een versterking halen.
Dat ben ik met je eens. Ik heb Vermaelen al flinke miskleunen zien maken, ook dit seizoen weer. Het zou beter zijn om iemand te hebben die Vermaelen nog een seizoen bij de hand kan nemen want als Vermaelen de "ervaren" man moet worden in het centrum van de verdediging dan heb ik er niet veel vertrouwen in.
pi_58622725
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vermaelen is dit seizoen ook weer veel beter geworden hoor, op dat foutje na bij Roda uit viel hem weinig te verwijten. Het is alleen zonde van zijn schouders, maar daar is hij nu toch aan geopereerd en vanaf?

Je moet nu ook weer niet ineens talloze verdedigers gaan halen, omdat je de doorstroming van de jeugd (zoals nu bij de aanvallers) niet moet blokkeren. Als je een Huth of Simic haalt naast Vermaelen; eventueel een Pieters erbij voor linksback, dan zou je misschien ook nog een Donk of Douglas kunnen kopen, maar ik denk dat het dan wel goed zit met Silva, Vermaelen, Vertonghen, Colin, Ogararu (al vertrekt die denk ik), Van der Wiel. In noodgevallen nog Lindgren of Gabri een linie naar achter, wanneer er echt geen andere mogelijkheid is Urby en dan heb je nog wat doorstroom uit de jeugd met Wormgoor en Van der Heijden oid.
pi_58622809
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vermaelen is dit seizoen ook weer veel beter geworden hoor, op dat foutje na bij Roda uit viel hem weinig te verwijten. Het is alleen zonde van zijn schouders, maar daar is hij nu toch aan geopereerd en vanaf?

Je moet nu ook weer niet ineens talloze verdedigers gaan halen, omdat je de doorstroming van de jeugd (zoals nu bij de aanvallers) niet moet blokkeren. Als je een Huth of Simic haalt naast Vermaelen; eventueel een Pieters erbij voor linksback, dan zou je misschien ook nog een Donk of Douglas kunnen kopen, maar ik denk dat het dan wel goed zit met Silva, Vermaelen, Vertonghen, Colin, Ogararu (al vertrekt die denk ik), Van der Wiel. In noodgevallen nog Lindgren of Gabri een linie naar achter, wanneer er echt geen andere mogelijkheid is Urby en dan heb je nog wat doorstroom uit de jeugd met Wormgoor en Van der Heijden oid.
Is er iemand die wat meer kan vertellen over Wormgoor? Is dat een toekomstige eerste elftalspeler?
pi_58623818
Dat lijkt me niet dat Wormgoor in het 1e komt ooit

En dat Oranje zeg
pi_58623847
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:05 schreef Triptamine het volgende:
Nee.. gewoon om de linkerkant op te vullen..
  maandag 12 mei 2008 @ 11:46:14 #232
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58623975
Douglas komt toch uit onze eigen jeugd?
pi_58624005
Nee, maar is vorig jaar wel door zijn zaakwaarnemer aan Ajax aangeboden.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:50:21 #234
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58624038
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:46 schreef Houniet het volgende:
Douglas komt toch uit onze eigen jeugd?
Da's een andere .
pi_58624043
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Jasza het volgende:
Dat lijkt me niet dat Wormgoor in het 1e komt ooit

En dat Oranje zeg
Wormgoor doet het in FM best goed.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58624053
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Wormgoor doet het in FM best goed.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:56:06 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58624134
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:47 schreef Mindstate het volgende:
Nee, maar is vorig jaar wel door zijn zaakwaarnemer aan Ajax aangeboden.
Mij willen ze ook nergens hebben .
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:50 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Da's een andere .
Ah oke .
pi_58624285
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Is er iemand die wat meer kan vertellen over Wormgoor? Is dat een toekomstige eerste elftalspeler?
Lijkt me heel sterk, maar goed, misschien heeft hij zich bij Ajax wel prima ontwikkeld. Op basis van zijn spel bij DOVO destijds lijkt het me volledig uitgesloten. Hoogstens een leuke club in de JL dan voor hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 mei 2008 @ 12:56:26 #239
146874 DANILXL
pi_58625258
ongelofelijk eigk dat er zoveel clubiconen volgend jaar bij de club werken besef ik nu:
-v basten
-bergkamp
-blind

en dan vergeet ik er vast nog wel een paar
  maandag 12 mei 2008 @ 13:02:11 #240
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58625348
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk eigk dat er zoveel clubiconen volgend jaar bij de club werken besef ik nu:
-v basten
-bergkamp
-blind

Aaron Winter, Frank de boer, Piet Keizer en zo zijn er nog wat op te noemen
pi_58625390
Tahamata, Van 't Schip, Kreek, Roy.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:05:45 #242
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58625409
Prima ontwikkeling
Porcupine Tee - Normal
pi_58625452
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Aaron Winter, Frank de boer, Piet Keizer en zo zijn er nog wat op te noemen
Frank de Boer gaat assistent worden van v. Marwijk bij Oranje.
pi_58625456
Tahamata is toch geen clubicoon
  maandag 12 mei 2008 @ 13:10:07 #245
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58625492
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef toma het volgende:

[..]

Frank de Boer gaat assistent worden van v. Marwijk bij Oranje.
Daarnaast blijft hij gewoon Ajax doen hoor
pi_58625603
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Daarnaast blijft hij gewoon Ajax doen hoor
mooi, dat wist ik dus niet. Wel een leuk bijbaantje heeft ie dan
pi_58625605
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Tahamata is toch geen clubicoon
Roy ook niet echt. Ik denk dat ze eerder oud-spelers bedoelen.
pi_58625761
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Roy ook niet echt. Ik denk dat ze eerder oud-spelers bedoelen.
Juischt.
pi_58626088
Komt Litmanen na dit seizoen ook weer naar huis?
pi_58626140
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
Komt Rijkaard na dit seizoen ook weer naar huis?
  maandag 12 mei 2008 @ 14:00:29 #251
146874 DANILXL
pi_58626230
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
Komt Litmanen na dit seizoen ook weer naar huis?
t is wel te hopen
  maandag 12 mei 2008 @ 14:00:34 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58626232
quote:
-v basten
-bergkamp
-blind

En de grootste is hem gesmeerd .
pi_58626355
quote:
-v basten
-bergkamp
-blind

"Ajax presenteerd Rijkaard als Algemeen Directeur"

maandag 12 mei 2008 @ 14:10:56 #254
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58626408
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:00 schreef Houniet het volgende:

[..]

En de grootste is hem gesmeerd .
Club icoon zonder ballen dus.

Nog maar 15 topics voor een verassing van Toma
pi_58626484
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Club icoon zonder ballen dus.

Nog maar 15 topics voor een verassing van Toma
Hoezo verrassing?
pi_58626497
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Hoezo verrassing?
Hij heeft een verrassing voor het 1000ste ajax topic!
pi_58626527
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Spannend zeg
pi_58626562
quote:
Huntelaar in wachtkamer

AMSTERDAM - In de strijd om de Gouden Schoen is Klaas-Jan Huntelaar een plaatsje gezakt. De Ajacied bezet nu de derde plaats in het klassement.

Huntelaar moet tot komend weekend wachten of hij de 'bronzen schoen' zal winnen. Zijn concurrent, Luis Fabiano van Sevilla, heeft op de laatste speeldag van Spanje voldoende aan één doelpunt om de Nederlandse aanvaller te passeren.

Daniel Güiza (Real Mallorca), die dankzij zijn doelpunt tegen Barcelona Huntelaar passeerde, staat momenteel op plek twee. Cristiano Ronaldo staat op de hoogste positie en hem kan de Gouden Schoen ook niet meer ontgaan.

De play-offwedstrijden in Nederland tellen niet mee voor het klassement van de Gouden Schoen.
pi_58626595
quote:
-v basten
-bergkamp
-blind

Het wordt straks interessanter om naar de trainingen dan de wedstrijden van Ajax te kijken
  maandag 12 mei 2008 @ 14:22:32 #260
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58626614
quote:
De play-offwedstrijden in Nederland tellen niet mee voor het klassement van de Gouden Schoen.
Scoorde hij maar in de play-offs

Overigens mag Fabiano op de training een lichte blessure oplopen zodat hij niet mee kan doen
pi_58626655
quote:
BRUCE CHASING BIG GREEK STAR
12/05/2008

Wigan boss Steve Bruce is ready to make a £4million move for one of the biggest names in the game - Greek centre-half Sokratis Papastathopoulos.

Bruce sent top spy John Benson to watch the brilliant AEK Athens defender, 19, and may put in a bid before he appears in the Euro 2008 finals.
Dit zou een goede vervanger zijn voor Heitinga.
pi_58626661
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het wordt straks interessanter om naar de trainingen dan de wedstrijden van Ajax te kijken
Zie je spandoeken al verschijnen..

Ow Ajax wat een held
Meer kwaliteit op de bank dan op t veld

maandag 12 mei 2008 @ 14:26:13 #263
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58626679
Zeker weten als je hem voor minder dan 10 miljoen kan krijgen, dat bod van Wigan is ongeveer 5.2miljoen. Eigenlijk zou Ajax dus gewoon 6.5 moeten bieden
  maandag 12 mei 2008 @ 14:27:06 #264
146874 DANILXL
pi_58626705
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zie je spandoeken al verschijnen..

Ow Ajax wat een held
Meer kwaliteit op de bank dan op t veld

pi_58626752
Het is in ieder geval mooi dat echte clubmensen zich met het beleid gaan bemoeien
pi_58626861
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ben al op de helft.
pi_58627134
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:24 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dit zou een goede vervanger zijn voor Heitinga.
De tering die achternaam
Ken de speler zelf niet.
pi_58627312
Dit komt van de Sportweek-site en dus eigenlijk Ajax Life.
quote:
Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) heeft een aantal redenen om na afloop van het seizoen Ajax niet te verlaten. ‘Ten eerste ben ik nog geen kampioen met Ajax geworden. Als ik terugkijk, zou ik graag een keer met Ajax kampioen zijn geworden. Dat zou dus een reden zijn om hier te blijven.’

Een ander argument om in Amsterdam te blijven is de aanstelling van Marco van Basten als hoofdcoach en de komst van Dennis Bergkamp als stagiair. ‘Klopt!’ zegt Huntelaar in Ajax Life. ‘Ik heb bewondering voor wat ze hebben gepresteerd. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeer belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.’

De 24-jarige Huntelaar heeft nog een reden waarom hij langer bij Ajax zou willen blijven. ‘Ik heb het gewoon naar mijn zin. Ik ben aardig gesetteld.’

In het supportersblad geeft de topscorer van de eredivisie echter ook een beweegreden om te vertrekken. ‘Een nieuwe sportieve uitdaging is de enige reden om te vertrekken. Er zijn clubs die momenteel meer middelen hebben om meer succes te bereiken,’ aldus Huntelaar. ‘Als er echt een grote club interesse in mij heeft en ze willen me als eerste spits, dan sta ik daar voor open. Ik wil volgend seizoen Champions League spelen, dus ga niet naar een andere club die geen Champions League speelt.’

De international geeft ook aan dat hij nog geen knoop heeft doorgehakt. ‘De buitenwereld zit daar veel scherper op dan ikzelf. Ik wacht gewoon rustig af en wil eerst presteren in de play-offs en op het EK. Misschien horen jullie tussentijds iets, misschien daarna. Dat zie ik wel. Iedereen wil horen dat ik blijf of dat ik wegga. Dat weet ik, maar dat heb ik op het moment niet zelf in de hand.’
  maandag 12 mei 2008 @ 15:30:09 #269
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58627683
Huntelaar

Leuk verhaaltje, Huntelaar doet het gewoon rustig aan dus
pi_58627826
Alsof hij naar een club zou gaan die geen CL zou gaan, dat snapt toch iedereen wel. Ik denk dat ie wel weg gaat hoor. Als we geen vCL halen is het 100% zeker dat ie weg is.
  maandag 12 mei 2008 @ 15:45:06 #271
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58627883
Niet zo janken man, we winnen gewoon met 3-1.
  maandag 12 mei 2008 @ 15:47:12 #272
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58627910
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:55 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

De tering die achternaam
Ken de speler zelf niet.
papa-staat-op-pole? Dat heb ik Max Verstappen nog nooit horen zeggen.
  maandag 12 mei 2008 @ 15:49:16 #273
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58627945
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:47 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

papa-staat-op-pole? Dat heb ik Max Verstappen nog nooit horen zeggen.
Papa-staat-toples kan ook nog

Wat is de FRS een tiefus tent trouwens, zo'n ouwe zak achter de balie. Ik vraag om vak 114 "Ja maar weet je dat je dan achter het goal zit en er veel betere plaatsen zijn op de lange zijde"
  maandag 12 mei 2008 @ 15:51:25 #274
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58627985
pi_58628068
Ik keek net uit verveling nog even naar de highlights van de Gatorade Cup finale tegen PSV. De 2-1 van Huntelaar bezorgt me nog steeds meters kippenvel . De ontlading bij de supporters en lichtelijk de tranen bij Blind =
pi_58628503
Sulejamni nam net al afscheid van z'n supporters.
pi_58628569
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Sulejamni nam net al afscheid van z'n supporters.
?
pi_58628851
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

?
Na afloop van NAC-Heerenveen.
pi_58628905
En dat kan niet gewoon het publiek bedanken zijn?
pi_58628950
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Bedanken voor wat? Hij heeft niet gespeeld.
  maandag 12 mei 2008 @ 17:01:00 #281
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58628955
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat deed hij ook gewoon, ze bedankten met ze alle het uitvak
pi_58629017
Sulejmani was gewoon aan het meejuichen om het behalen van Europees voetbal.

En tuurlijk gaat hij weg; Ajax, Feyenoord, PSV of het buitenland.
pi_58629018
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:01 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat deed hij ook gewoon, ze bedankten met ze alle het uitvak
Dat dacht ik al.
pi_58629126
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:06 schreef RayMania het volgende:

En tuurlijk gaat hij weg; Ajax, Feyenoord, PSV of het buitenland.
Het wordt zo goed als zeker Ajax hoor. De verwachting is dat ze er deze week uit zullen komen.

Bovendien is Ajax altijd het meest concreet geweest.
pi_58629780
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:06 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani was gewoon aan het meejuichen om het behalen van Europees voetbal.
Maar zover ik het kon zien was hij wel de enige van spelers die niet bij de selectie zaten die het veld opkwam..?
  maandag 12 mei 2008 @ 18:09:12 #286
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58629998
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar zover ik het kon zien was hij wel de enige van spelers die niet bij de selectie zaten die het veld opkwam..?
Geblesseerd harry, heeft toch groot aandeel gehad.
pi_58630240
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:09 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Geblesseerd harry, heeft toch groot aandeel gehad.
Ik weet niet hoor, maar vorig jaar kwamen de geblesseerde spelers van Ajax ook niet het veld op nadat ze AZ hadden verslagen volgens mij.

Lijkt me dus wel iets te betekenen
pi_58630590
quote:
Luque mag zich bewijzen onder Van Basten
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Ajaxinside.nl - Discussieer hierover

Volgens de Ajaxfansite, www.ajax1.nl, wil en mag Albert Luque zich gaan bewijzen onder nieuwbakken coach Marco van Basten. De Spaanse aanvaller zou zelfs akkoord zijn met een loonsverlaging, omdat hij het in Amsterdam enorm naar zijn zin heeft en zich graag onder Van Basten wil gaan bewijzen.
edit: bericht is alweer weggehaald. zou wel ideaal zijn overigens.

[ Bericht 5% gewijzigd door DJ_Ryow op 12-05-2008 19:14:16 ]
  maandag 12 mei 2008 @ 18:55:15 #289
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58630692
Haha, dat is grappig nieuws. Wat mij betreft ook goed nieuws, daar zitten echt wel mogelijkhede.
pi_58630748
Wat een onzinbericht.
pi_58630756
Diezelfde bronnen van Ajax1 zeggen dat Ajax zo goed als rond is met Gourcuff en een nieuwe verdediger.
pi_58630885
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Roorda stond naast hem voordat ze het veld opgingen
pi_58631257
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:58 schreef Wooldoor het volgende:
Diezelfde bronnen van Ajax1 zeggen dat Ajax zo goed als rond is met Gourcuff en een nieuwe verdediger.

Broodje aap dus
  maandag 12 mei 2008 @ 19:27:41 #294
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58631289
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:58 schreef Wooldoor het volgende:
Ik geloof het pas wanneer het op Ajax.nl staat
Porcupine Tee - Normal
pi_58631600
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het wordt zo goed als zeker Ajax hoor. De verwachting is dat ze er deze week uit zullen komen.

Bovendien is Ajax altijd het meest concreet geweest.
Tja en iemand die ik ken bezweert dat hij Sulejmani in het ziekenhuis in R'dam heeft gezien voor een keuring. Hij werkt daar. Met Tiendalli, Makaay en Gio zat ie destijds goed. Of het nu weer zo is? Wie zal het zeggen. In elk geval lijkt het me lang nog niet zo'n uitgemaakte zaak dat Sulejmani naar Ajax komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58631732
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja en iemand die ik ken bezweert dat hij Sulejmani in het ziekenhuis in R'dam heeft gezien voor een keuring. Hij werkt daar. Met Tiendalli, Makaay en Gio zat ie destijds goed. Of het nu weer zo is? Wie zal het zeggen. In elk geval lijkt het me lang nog niet zo'n uitgemaakte zaak dat Sulejmani naar Ajax komt.
De woorden van zijn zaakwaarnemer waren toch wel heel duidelijk volgens mij.

Daarbij komt nog eens bij dat Ajax het meest aan hem werd gelinkt in de media. Frits Barend, Genee ( ) en Van Gelder refereerden hier o.a. naar.
pi_58631873
Afgelopen weekend Cvitanich weer aan het werk gezien. Wel gewonnen maar helaas niet gescoort. Verder valt er niks over te zeggen... Heb wel vertrouwen in hem
Koning.
pi_58631912
En Huntelaar trouwens bijna zeker winnaar van de Bronzen schoen

Weet niet of dat al gemeld was hier?
Koning.
  maandag 12 mei 2008 @ 20:28:21 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58632450
quote:
FC Twente aast op Adrie Koster

ENSCHEDE - FC Twente is met Adrie Koster in onderhandeling over de functie van hoofdtrainer. De huidige interim-trainer van Ajax moet in Enschede de opvolger worden van de succesvolle Fred Rutten, die naar Schalke 04 vertrekt.

De belangstelling is pikant, omdat Ajax in de finale van de play-offs met FC Twente strijdt om een ticket in de voorronde van de Champions League. De club uit Enschede polste eerst Ron Jans als mogelijke opvolger van Rutten, maar de trainer van FC Groningen zegde af.

Koster zou aanvankelijk assistent-trainer worden bij PSV, maar Ajax hield hem aan zijn doorlopende contract. Daardoor zou hij in Amsterdam volgend seizoen het beloftenelftal weer onder zijn hoede hebben.

Door de Twentse belangstelling is een nieuwe situatie ontstaan, omdat hij in Enschede hoofdtrainer kan worden. In Enschede zal Koster nauw moeten samenwerken met Erik ten Hag, nu assistent van Fred Rutten en voorbestemd om ooit het technische opperhoofd te worden.

Ajax is op haar beurt geïnteresseerd in de FC Twente-spelers Orlando Engelaar en Douglas Franco Teixeira, maar ondervindt concurrentie van Schalke 04, dat het tweetal ook hoog op het verlanglijstje heeft staan.

AD
Tja, hij wil natuurlijk wel CL spelen met Twente komend seizoen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58632594
laten we het hopen! niemand die Koster graag de jeugd ziet trainen na wat hij dit jaar heeft laten zien.
pi_58632773
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:56 schreef tha_dark het volgende:
En Huntelaar trouwens bijna zeker winnaar van de Bronzen schoen

Weet niet of dat al gemeld was hier?
Hoe bedoel je ''bijna zeker''?

Fabiano hoeft er nog maar 1 in het net leggen en de prijs gaat aan Huntelaar voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')