abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58620965
quote:
Cvitanich (Hoe gaan we dit uitspreken heren?)
Kvitanietsj zoiets?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58620976
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Tenminste iemand die zijn clubbril op dat soort momenten kan afzetten

Overigens lees ik op de wikipedia van Cvitanich (Hoe gaan we dit uitspreken heren?)Sievieetanietsch?
[..]
volgens mij: Svieetaaaanitsch
quote:
Blijkbaar zag Madrid dus ook wat in hem, dat is voor ons alleen maar mooi.

Dark heb je hem nog zien voetballen dit weekend?
Hij ziet zichzelf alleen meer als een buitenspeler dan centrum-spits. Dat vind ik niet zo'n geweldige uitspraak.
pi_58621132
Zouden ze Cvitanich gehaald hebben omdat ze bang zijn dat Suarez gaat?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58621148
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:05 schreef Triptamine het volgende:
Die gaat niet. Iemand die net een jaartje komt kijken zal echt niet zo maar de deur uit gaan, dat is misschien bij FC Groningen wel zo maar bij Ajax niet.
pi_58621158
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:08 schreef toma het volgende:

[..]

Die gaat niet. Iemand die net een jaartje komt kijken zal echt niet zo maar de deur uit gaan, dat is misschien bij FC Groningen wel zo maar bij Ajax niet.
Nou, zo snel als hij zich ontwikkeld, en zo ongebonden aan Ajax als hij is, zie ik het best gebeuren.

Al hoop ik het niet
pi_58621168
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nou, zo snel als hij zich ontwikkeld, en zo ongebonden aan Ajax als hij is, zie ik het best gebeuren.

Al hoop ik het niet
Nee dat zie ik niet gebeuren. Als een grote club komt zouden ze minimaal 30 miljoen neer moeten leggen voor hem want hij heeft nog een lang contract en is nog jong. Een club als Real gaat zo'n gok niet nemen omdat hij dit seizoen ook mindere periodes heeft gekend, ze wachten nog een paar jaar totdat hij zich nog verder heeft ontwikkeld en wat constanter gaat spelen.
  maandag 12 mei 2008 @ 02:12:02 #207
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621171
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Al hoop ik het niet
Mwah zoveel concrete interesse is er gelukkig nog niet geweest. Ik ga er daarom ook gewoon van uit dat hij nog minimaal een jaar blijft, hopelijk zelfs meerdere.

En ja hij speelt deze periode super, maar dat moet hij zeker een jaar vasthouden voordat er echt interesse komt.

Misschien kan Cvinatisch ook wel goed overweg met de plek 10?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58621181
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:08 schreef toma het volgende:

[..]

Het blijft wel een Zuid-Amerikaan hé. In die cultuur spookt het nogal vaak.
pi_58621205
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:11 schreef toma het volgende:

[..]

Nee dat zie ik niet gebeuren. Als een grote club komt zouden ze minimaal 30 miljoen neer moeten leggen voor hem want hij heeft nog een lang contract en is nog jong. Een club als Real gaat zo'n gok niet nemen omdat hij dit seizoen ook mindere periodes heeft gekend, ze wachten nog een paar jaar totdat hij zich nog verder heeft ontwikkeld en wat constanter gaat spelen.
Ik hoop het, ik wil hem zeker nog een jaar bij Ajax zien.

Suarez
  maandag 12 mei 2008 @ 02:18:50 #210
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621215
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik wil hem zeker nog een jaar bij Ajax zien.

Suarez
Zeker, als Suarez doorblijft groeien zie ik hem er volgend jaar makkelijk 25 inschieten.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58621236
Dat zijn er zo'n 10 meer dan dit jaar lijkt me niet zo makkelijk?
pi_58621259
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je bedenkt dat hij dit seizoen veel wedstrijden veel slechter heeft gespeeld dan zijn laatste wedstrijden en ook een aantal wedstrijden op de bank is begonnen lijkt het me niet onrealistisch.
pi_58621284
Maargoed met name dat veel wedstrijden slechter spelen kan volgend seizoen natuurlijk ook gemakkelijk voorkomen. Types spelers als hij zijn en blijven toch vaak heel wisselvallig, de ene week lukt alles de andere week niks...
pi_58621297
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed met name dat veel wedstrijden slechter spelen kan volgend seizoen natuurlijk ook gemakkelijk voorkomen. Types spelers als hij zijn en blijven toch vaak heel wisselvallig, de ene week lukt alles de andere week niks...
Tuurlijk, het hangt veel af met de ontwikkeling die hij door zal maken. Maar gezien het feit dat hij de laatste wedstrijden steeds tot de beste Ajacieden behoord (en dat vooral in wedstrijden waarin slecht gespeeld wordt) geeft aan dat het begin van deze ontwikkeling al is gestart.
  maandag 12 mei 2008 @ 02:34:25 #215
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621314
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft er 17 in de competitie gemaakt toch? Makkelijk is het niet nee.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is waar, hij heeft inderdaad 4/5 wedstrijden een mega dip gehad, maar daarna scoorde hij weer erg veel. Als hij volgend jaar echt een "top" jaar heeft zie ik hem er dus wel 25 inleggen want hij steekt er momenteel echt boven uit.
pi_58621343
Suarez vertrekt niet zo 1 2 3. Vergeet niet dat bv Spanje regels heeft betreffende niet EU spelers en hij is nog niet goed genoeg voor een spaans team om en een aardig transfer bedrag neer te leggen en een van hun niet EU speler plekken op te offeren.
pi_58621355
Denk trouwens dat Douglas echt heel duur wordt, FC Twente hoef hem niet persé te verkopen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 12 mei 2008 @ 03:07:52 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58621505
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:39 schreef MaxC het volgende:
Denk trouwens dat Douglas echt heel duur wordt, FC Twente hoef hem niet persé te verkopen
Ach, als Ajax interesse toont, zou een arbitragezaak me niet verbazen. Ajax blijft voor zulke jongens een enorme verbetering, ook al valt het sportief allemaal best wel mee. Maar goed, hetzelfde geldt voor Luis Suarez. Als een club uit de Serie A zich meldt, wil hij echt wel vertrekken na één seizoen. Het blijven broodvoetballers.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58621557
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:39 schreef MaxC het volgende:
Ik hoef die hele Douglas niet..
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 12 mei 2008 @ 03:58:02 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621668
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:18 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ja dat is lekker makkelijk praten, de reden waarom je hem niet wil zien?

Het is een talentvolle centrale verdediger van 1,90 en 90kilo dus fysiek ook erg sterk. Hij wint bijna alle kopduels en hij verdedigd super.
  Trouwste user 2022 maandag 12 mei 2008 @ 03:58:48 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_58621670
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:18 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Leg eens uit ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58622228
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef Wooldoor het volgende:
Ze hadden het er dus ook weer over dat Ronald de Boer met Piet Keizer Douglas van Twente hadden gescout maar dat Ajax niet geintereseerd was.
Na Dzudsak van psv is dat de zoveelste waar van Geel dus niet naar de scouting luisterd terwijl er dus blijkbaar wel goed is gescout.
Volgens mij deed Piet Keizer er niets mee. Ronald de Boer gaf het aan hem door, toen is er verder niets gebeurd. Dacht ik uit dat verhaal te hebben begrepen.
  maandag 12 mei 2008 @ 09:35:53 #223
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58622329
Douglas is een talentvolle gast maar er moet wel wat ervaring bij in de as denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 12 mei 2008 @ 09:49:08 #224
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58622418
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
.. ook al valt het sportief allemaal best wel mee..
Je zal een aardig potje moeten overtuigen als Twente zometeen voorronde Cl speelt en wij niet. Hopelijk gebeurt dat niet, maar het zou dit soort zaken wel moeilijker maken denk ik.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58622424
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:35 schreef Sethje het volgende:
Douglas is een talentvolle gast maar er moet wel wat ervaring bij in de as denk ik
Precies. Vermaelen en van der Wiel zijn ook talentvol zat maar je ziet dat er teveel beginnersfouten worden gemaakt. Haal je er dan nog zo'n jonge speler bij dan kun je weer twee/drie seizoenen gaan bouwen.
pi_58622464
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Precies. Vermaelen en van der Wiel zijn ook talentvol zat maar je ziet dat er teveel beginnersfouten worden gemaakt. Haal je er dan nog zo'n jonge speler bij dan kun je weer twee/drie seizoenen gaan bouwen.
Vaak wordt er gesproken over een plek naast Vermaelen die moet opgevuld worden. Maar Vermaelen zelf heeft ook nog nooit een volledig seizoen uitgespeeld, en is sowieso erg blessuregevoelig. Ik hoop niet dat ze al te veel bouwen op Vermaelen, maar ook voor die positie achter hem nog een versterking halen.
pi_58622550
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vaak wordt er gesproken over een plek naast Vermaelen die moet opgevuld worden. Maar Vermaelen zelf heeft ook nog nooit een volledig seizoen uitgespeeld, en is sowieso erg blessuregevoelig. Ik hoop niet dat ze al te veel bouwen op Vermaelen, maar ook voor die positie achter hem nog een versterking halen.
Dat ben ik met je eens. Ik heb Vermaelen al flinke miskleunen zien maken, ook dit seizoen weer. Het zou beter zijn om iemand te hebben die Vermaelen nog een seizoen bij de hand kan nemen want als Vermaelen de "ervaren" man moet worden in het centrum van de verdediging dan heb ik er niet veel vertrouwen in.
pi_58622725
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vermaelen is dit seizoen ook weer veel beter geworden hoor, op dat foutje na bij Roda uit viel hem weinig te verwijten. Het is alleen zonde van zijn schouders, maar daar is hij nu toch aan geopereerd en vanaf?

Je moet nu ook weer niet ineens talloze verdedigers gaan halen, omdat je de doorstroming van de jeugd (zoals nu bij de aanvallers) niet moet blokkeren. Als je een Huth of Simic haalt naast Vermaelen; eventueel een Pieters erbij voor linksback, dan zou je misschien ook nog een Donk of Douglas kunnen kopen, maar ik denk dat het dan wel goed zit met Silva, Vermaelen, Vertonghen, Colin, Ogararu (al vertrekt die denk ik), Van der Wiel. In noodgevallen nog Lindgren of Gabri een linie naar achter, wanneer er echt geen andere mogelijkheid is Urby en dan heb je nog wat doorstroom uit de jeugd met Wormgoor en Van der Heijden oid.
pi_58622809
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vermaelen is dit seizoen ook weer veel beter geworden hoor, op dat foutje na bij Roda uit viel hem weinig te verwijten. Het is alleen zonde van zijn schouders, maar daar is hij nu toch aan geopereerd en vanaf?

Je moet nu ook weer niet ineens talloze verdedigers gaan halen, omdat je de doorstroming van de jeugd (zoals nu bij de aanvallers) niet moet blokkeren. Als je een Huth of Simic haalt naast Vermaelen; eventueel een Pieters erbij voor linksback, dan zou je misschien ook nog een Donk of Douglas kunnen kopen, maar ik denk dat het dan wel goed zit met Silva, Vermaelen, Vertonghen, Colin, Ogararu (al vertrekt die denk ik), Van der Wiel. In noodgevallen nog Lindgren of Gabri een linie naar achter, wanneer er echt geen andere mogelijkheid is Urby en dan heb je nog wat doorstroom uit de jeugd met Wormgoor en Van der Heijden oid.
Is er iemand die wat meer kan vertellen over Wormgoor? Is dat een toekomstige eerste elftalspeler?
pi_58623818
Dat lijkt me niet dat Wormgoor in het 1e komt ooit

En dat Oranje zeg
pi_58623847
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:05 schreef Triptamine het volgende:
Nee.. gewoon om de linkerkant op te vullen..
  maandag 12 mei 2008 @ 11:46:14 #232
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58623975
Douglas komt toch uit onze eigen jeugd?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58624005
Nee, maar is vorig jaar wel door zijn zaakwaarnemer aan Ajax aangeboden.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:50:21 #234
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58624038
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:46 schreef Houniet het volgende:
Douglas komt toch uit onze eigen jeugd?
Da's een andere .
pi_58624043
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Jasza het volgende:
Dat lijkt me niet dat Wormgoor in het 1e komt ooit

En dat Oranje zeg
Wormgoor doet het in FM best goed.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58624053
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Wormgoor doet het in FM best goed.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:56:06 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58624134
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:47 schreef Mindstate het volgende:
Nee, maar is vorig jaar wel door zijn zaakwaarnemer aan Ajax aangeboden.
Mij willen ze ook nergens hebben .
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:50 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Da's een andere .
Ah oke .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58624285
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Is er iemand die wat meer kan vertellen over Wormgoor? Is dat een toekomstige eerste elftalspeler?
Lijkt me heel sterk, maar goed, misschien heeft hij zich bij Ajax wel prima ontwikkeld. Op basis van zijn spel bij DOVO destijds lijkt het me volledig uitgesloten. Hoogstens een leuke club in de JL dan voor hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 mei 2008 @ 12:56:26 #239
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58625258
ongelofelijk eigk dat er zoveel clubiconen volgend jaar bij de club werken besef ik nu:
-v basten
-bergkamp
-blind

en dan vergeet ik er vast nog wel een paar
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:02:11 #240
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58625348
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk eigk dat er zoveel clubiconen volgend jaar bij de club werken besef ik nu:
-v basten
-bergkamp
-blind

en dan vergeet ik er vast nog wel een paar
Aaron Winter, Frank de boer, Piet Keizer en zo zijn er nog wat op te noemen
pi_58625390
Tahamata, Van 't Schip, Kreek, Roy.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 12 mei 2008 @ 13:05:45 #242
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58625409
Prima ontwikkeling
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58625452
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Aaron Winter, Frank de boer, Piet Keizer en zo zijn er nog wat op te noemen
Frank de Boer gaat assistent worden van v. Marwijk bij Oranje.
pi_58625456
Tahamata is toch geen clubicoon
  maandag 12 mei 2008 @ 13:10:07 #245
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58625492
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef toma het volgende:

[..]

Frank de Boer gaat assistent worden van v. Marwijk bij Oranje.
Daarnaast blijft hij gewoon Ajax doen hoor
pi_58625603
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Daarnaast blijft hij gewoon Ajax doen hoor
mooi, dat wist ik dus niet. Wel een leuk bijbaantje heeft ie dan
pi_58625605
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Tahamata is toch geen clubicoon
Roy ook niet echt. Ik denk dat ze eerder oud-spelers bedoelen.
pi_58625761
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Roy ook niet echt. Ik denk dat ze eerder oud-spelers bedoelen.
Juischt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58626088
Komt Litmanen na dit seizoen ook weer naar huis?
pi_58626140
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
Komt Rijkaard na dit seizoen ook weer naar huis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')