abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58620965
quote:
Cvitanich (Hoe gaan we dit uitspreken heren?)
Kvitanietsj zoiets?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58620976
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Tenminste iemand die zijn clubbril op dat soort momenten kan afzetten

Overigens lees ik op de wikipedia van Cvitanich (Hoe gaan we dit uitspreken heren?)Sievieetanietsch?
[..]
volgens mij: Svieetaaaanitsch
quote:
Blijkbaar zag Madrid dus ook wat in hem, dat is voor ons alleen maar mooi.

Dark heb je hem nog zien voetballen dit weekend?
Hij ziet zichzelf alleen meer als een buitenspeler dan centrum-spits. Dat vind ik niet zo'n geweldige uitspraak.
pi_58621132
Zouden ze Cvitanich gehaald hebben omdat ze bang zijn dat Suarez gaat?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58621148
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:05 schreef Triptamine het volgende:
Die gaat niet. Iemand die net een jaartje komt kijken zal echt niet zo maar de deur uit gaan, dat is misschien bij FC Groningen wel zo maar bij Ajax niet.
pi_58621158
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:08 schreef toma het volgende:

[..]

Die gaat niet. Iemand die net een jaartje komt kijken zal echt niet zo maar de deur uit gaan, dat is misschien bij FC Groningen wel zo maar bij Ajax niet.
Nou, zo snel als hij zich ontwikkeld, en zo ongebonden aan Ajax als hij is, zie ik het best gebeuren.

Al hoop ik het niet
pi_58621168
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nou, zo snel als hij zich ontwikkeld, en zo ongebonden aan Ajax als hij is, zie ik het best gebeuren.

Al hoop ik het niet
Nee dat zie ik niet gebeuren. Als een grote club komt zouden ze minimaal 30 miljoen neer moeten leggen voor hem want hij heeft nog een lang contract en is nog jong. Een club als Real gaat zo'n gok niet nemen omdat hij dit seizoen ook mindere periodes heeft gekend, ze wachten nog een paar jaar totdat hij zich nog verder heeft ontwikkeld en wat constanter gaat spelen.
  maandag 12 mei 2008 @ 02:12:02 #207
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621171
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Al hoop ik het niet
Mwah zoveel concrete interesse is er gelukkig nog niet geweest. Ik ga er daarom ook gewoon van uit dat hij nog minimaal een jaar blijft, hopelijk zelfs meerdere.

En ja hij speelt deze periode super, maar dat moet hij zeker een jaar vasthouden voordat er echt interesse komt.

Misschien kan Cvinatisch ook wel goed overweg met de plek 10?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58621181
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:08 schreef toma het volgende:

[..]

Het blijft wel een Zuid-Amerikaan hé. In die cultuur spookt het nogal vaak.
pi_58621205
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:11 schreef toma het volgende:

[..]

Nee dat zie ik niet gebeuren. Als een grote club komt zouden ze minimaal 30 miljoen neer moeten leggen voor hem want hij heeft nog een lang contract en is nog jong. Een club als Real gaat zo'n gok niet nemen omdat hij dit seizoen ook mindere periodes heeft gekend, ze wachten nog een paar jaar totdat hij zich nog verder heeft ontwikkeld en wat constanter gaat spelen.
Ik hoop het, ik wil hem zeker nog een jaar bij Ajax zien.

Suarez
  maandag 12 mei 2008 @ 02:18:50 #210
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621215
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik wil hem zeker nog een jaar bij Ajax zien.

Suarez
Zeker, als Suarez doorblijft groeien zie ik hem er volgend jaar makkelijk 25 inschieten.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58621236
Dat zijn er zo'n 10 meer dan dit jaar lijkt me niet zo makkelijk?
pi_58621259
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je bedenkt dat hij dit seizoen veel wedstrijden veel slechter heeft gespeeld dan zijn laatste wedstrijden en ook een aantal wedstrijden op de bank is begonnen lijkt het me niet onrealistisch.
pi_58621284
Maargoed met name dat veel wedstrijden slechter spelen kan volgend seizoen natuurlijk ook gemakkelijk voorkomen. Types spelers als hij zijn en blijven toch vaak heel wisselvallig, de ene week lukt alles de andere week niks...
pi_58621297
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed met name dat veel wedstrijden slechter spelen kan volgend seizoen natuurlijk ook gemakkelijk voorkomen. Types spelers als hij zijn en blijven toch vaak heel wisselvallig, de ene week lukt alles de andere week niks...
Tuurlijk, het hangt veel af met de ontwikkeling die hij door zal maken. Maar gezien het feit dat hij de laatste wedstrijden steeds tot de beste Ajacieden behoord (en dat vooral in wedstrijden waarin slecht gespeeld wordt) geeft aan dat het begin van deze ontwikkeling al is gestart.
  maandag 12 mei 2008 @ 02:34:25 #215
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621314
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft er 17 in de competitie gemaakt toch? Makkelijk is het niet nee.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is waar, hij heeft inderdaad 4/5 wedstrijden een mega dip gehad, maar daarna scoorde hij weer erg veel. Als hij volgend jaar echt een "top" jaar heeft zie ik hem er dus wel 25 inleggen want hij steekt er momenteel echt boven uit.
pi_58621343
Suarez vertrekt niet zo 1 2 3. Vergeet niet dat bv Spanje regels heeft betreffende niet EU spelers en hij is nog niet goed genoeg voor een spaans team om en een aardig transfer bedrag neer te leggen en een van hun niet EU speler plekken op te offeren.
pi_58621355
Denk trouwens dat Douglas echt heel duur wordt, FC Twente hoef hem niet persé te verkopen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 12 mei 2008 @ 03:07:52 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58621505
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:39 schreef MaxC het volgende:
Denk trouwens dat Douglas echt heel duur wordt, FC Twente hoef hem niet persé te verkopen
Ach, als Ajax interesse toont, zou een arbitragezaak me niet verbazen. Ajax blijft voor zulke jongens een enorme verbetering, ook al valt het sportief allemaal best wel mee. Maar goed, hetzelfde geldt voor Luis Suarez. Als een club uit de Serie A zich meldt, wil hij echt wel vertrekken na één seizoen. Het blijven broodvoetballers.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58621557
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:39 schreef MaxC het volgende:
Ik hoef die hele Douglas niet..
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 12 mei 2008 @ 03:58:02 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58621668
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:18 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ja dat is lekker makkelijk praten, de reden waarom je hem niet wil zien?

Het is een talentvolle centrale verdediger van 1,90 en 90kilo dus fysiek ook erg sterk. Hij wint bijna alle kopduels en hij verdedigd super.
  Trouwste user 2022 maandag 12 mei 2008 @ 03:58:48 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_58621670
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:18 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Leg eens uit ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58622228
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef Wooldoor het volgende:
Ze hadden het er dus ook weer over dat Ronald de Boer met Piet Keizer Douglas van Twente hadden gescout maar dat Ajax niet geintereseerd was.
Na Dzudsak van psv is dat de zoveelste waar van Geel dus niet naar de scouting luisterd terwijl er dus blijkbaar wel goed is gescout.
Volgens mij deed Piet Keizer er niets mee. Ronald de Boer gaf het aan hem door, toen is er verder niets gebeurd. Dacht ik uit dat verhaal te hebben begrepen.
  maandag 12 mei 2008 @ 09:35:53 #223
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58622329
Douglas is een talentvolle gast maar er moet wel wat ervaring bij in de as denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 12 mei 2008 @ 09:49:08 #224
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58622418
quote:
Op maandag 12 mei 2008 03:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
.. ook al valt het sportief allemaal best wel mee..
Je zal een aardig potje moeten overtuigen als Twente zometeen voorronde Cl speelt en wij niet. Hopelijk gebeurt dat niet, maar het zou dit soort zaken wel moeilijker maken denk ik.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58622424
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:35 schreef Sethje het volgende:
Douglas is een talentvolle gast maar er moet wel wat ervaring bij in de as denk ik
Precies. Vermaelen en van der Wiel zijn ook talentvol zat maar je ziet dat er teveel beginnersfouten worden gemaakt. Haal je er dan nog zo'n jonge speler bij dan kun je weer twee/drie seizoenen gaan bouwen.
pi_58622464
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Precies. Vermaelen en van der Wiel zijn ook talentvol zat maar je ziet dat er teveel beginnersfouten worden gemaakt. Haal je er dan nog zo'n jonge speler bij dan kun je weer twee/drie seizoenen gaan bouwen.
Vaak wordt er gesproken over een plek naast Vermaelen die moet opgevuld worden. Maar Vermaelen zelf heeft ook nog nooit een volledig seizoen uitgespeeld, en is sowieso erg blessuregevoelig. Ik hoop niet dat ze al te veel bouwen op Vermaelen, maar ook voor die positie achter hem nog een versterking halen.
pi_58622550
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vaak wordt er gesproken over een plek naast Vermaelen die moet opgevuld worden. Maar Vermaelen zelf heeft ook nog nooit een volledig seizoen uitgespeeld, en is sowieso erg blessuregevoelig. Ik hoop niet dat ze al te veel bouwen op Vermaelen, maar ook voor die positie achter hem nog een versterking halen.
Dat ben ik met je eens. Ik heb Vermaelen al flinke miskleunen zien maken, ook dit seizoen weer. Het zou beter zijn om iemand te hebben die Vermaelen nog een seizoen bij de hand kan nemen want als Vermaelen de "ervaren" man moet worden in het centrum van de verdediging dan heb ik er niet veel vertrouwen in.
pi_58622725
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vermaelen is dit seizoen ook weer veel beter geworden hoor, op dat foutje na bij Roda uit viel hem weinig te verwijten. Het is alleen zonde van zijn schouders, maar daar is hij nu toch aan geopereerd en vanaf?

Je moet nu ook weer niet ineens talloze verdedigers gaan halen, omdat je de doorstroming van de jeugd (zoals nu bij de aanvallers) niet moet blokkeren. Als je een Huth of Simic haalt naast Vermaelen; eventueel een Pieters erbij voor linksback, dan zou je misschien ook nog een Donk of Douglas kunnen kopen, maar ik denk dat het dan wel goed zit met Silva, Vermaelen, Vertonghen, Colin, Ogararu (al vertrekt die denk ik), Van der Wiel. In noodgevallen nog Lindgren of Gabri een linie naar achter, wanneer er echt geen andere mogelijkheid is Urby en dan heb je nog wat doorstroom uit de jeugd met Wormgoor en Van der Heijden oid.
pi_58622809
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vermaelen is dit seizoen ook weer veel beter geworden hoor, op dat foutje na bij Roda uit viel hem weinig te verwijten. Het is alleen zonde van zijn schouders, maar daar is hij nu toch aan geopereerd en vanaf?

Je moet nu ook weer niet ineens talloze verdedigers gaan halen, omdat je de doorstroming van de jeugd (zoals nu bij de aanvallers) niet moet blokkeren. Als je een Huth of Simic haalt naast Vermaelen; eventueel een Pieters erbij voor linksback, dan zou je misschien ook nog een Donk of Douglas kunnen kopen, maar ik denk dat het dan wel goed zit met Silva, Vermaelen, Vertonghen, Colin, Ogararu (al vertrekt die denk ik), Van der Wiel. In noodgevallen nog Lindgren of Gabri een linie naar achter, wanneer er echt geen andere mogelijkheid is Urby en dan heb je nog wat doorstroom uit de jeugd met Wormgoor en Van der Heijden oid.
Is er iemand die wat meer kan vertellen over Wormgoor? Is dat een toekomstige eerste elftalspeler?
pi_58623818
Dat lijkt me niet dat Wormgoor in het 1e komt ooit

En dat Oranje zeg
pi_58623847
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:05 schreef Triptamine het volgende:
Nee.. gewoon om de linkerkant op te vullen..
  maandag 12 mei 2008 @ 11:46:14 #232
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58623975
Douglas komt toch uit onze eigen jeugd?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58624005
Nee, maar is vorig jaar wel door zijn zaakwaarnemer aan Ajax aangeboden.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:50:21 #234
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58624038
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:46 schreef Houniet het volgende:
Douglas komt toch uit onze eigen jeugd?
Da's een andere .
pi_58624043
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Jasza het volgende:
Dat lijkt me niet dat Wormgoor in het 1e komt ooit

En dat Oranje zeg
Wormgoor doet het in FM best goed.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58624053
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Wormgoor doet het in FM best goed.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:56:06 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58624134
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:47 schreef Mindstate het volgende:
Nee, maar is vorig jaar wel door zijn zaakwaarnemer aan Ajax aangeboden.
Mij willen ze ook nergens hebben .
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:50 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Da's een andere .
Ah oke .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58624285
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Is er iemand die wat meer kan vertellen over Wormgoor? Is dat een toekomstige eerste elftalspeler?
Lijkt me heel sterk, maar goed, misschien heeft hij zich bij Ajax wel prima ontwikkeld. Op basis van zijn spel bij DOVO destijds lijkt het me volledig uitgesloten. Hoogstens een leuke club in de JL dan voor hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 mei 2008 @ 12:56:26 #239
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58625258
ongelofelijk eigk dat er zoveel clubiconen volgend jaar bij de club werken besef ik nu:
-v basten
-bergkamp
-blind

en dan vergeet ik er vast nog wel een paar
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:02:11 #240
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58625348
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk eigk dat er zoveel clubiconen volgend jaar bij de club werken besef ik nu:
-v basten
-bergkamp
-blind

Aaron Winter, Frank de boer, Piet Keizer en zo zijn er nog wat op te noemen
pi_58625390
Tahamata, Van 't Schip, Kreek, Roy.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 12 mei 2008 @ 13:05:45 #242
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58625409
Prima ontwikkeling
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58625452
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Aaron Winter, Frank de boer, Piet Keizer en zo zijn er nog wat op te noemen
Frank de Boer gaat assistent worden van v. Marwijk bij Oranje.
pi_58625456
Tahamata is toch geen clubicoon
  maandag 12 mei 2008 @ 13:10:07 #245
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58625492
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef toma het volgende:

[..]

Frank de Boer gaat assistent worden van v. Marwijk bij Oranje.
Daarnaast blijft hij gewoon Ajax doen hoor
pi_58625603
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Daarnaast blijft hij gewoon Ajax doen hoor
mooi, dat wist ik dus niet. Wel een leuk bijbaantje heeft ie dan
pi_58625605
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Tahamata is toch geen clubicoon
Roy ook niet echt. Ik denk dat ze eerder oud-spelers bedoelen.
pi_58625761
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Roy ook niet echt. Ik denk dat ze eerder oud-spelers bedoelen.
Juischt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58626088
Komt Litmanen na dit seizoen ook weer naar huis?
pi_58626140
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
Komt Rijkaard na dit seizoen ook weer naar huis?
  maandag 12 mei 2008 @ 14:00:29 #251
146874 DANILXL
pi_58626230
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
Komt Litmanen na dit seizoen ook weer naar huis?
t is wel te hopen
  maandag 12 mei 2008 @ 14:00:34 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58626232
quote:
-v basten
-bergkamp
-blind

En de grootste is hem gesmeerd .
pi_58626355
quote:
-v basten
-bergkamp
-blind

"Ajax presenteerd Rijkaard als Algemeen Directeur"

maandag 12 mei 2008 @ 14:10:56 #254
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58626408
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:00 schreef Houniet het volgende:

[..]

En de grootste is hem gesmeerd .
Club icoon zonder ballen dus.

Nog maar 15 topics voor een verassing van Toma
pi_58626484
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Club icoon zonder ballen dus.

Nog maar 15 topics voor een verassing van Toma
Hoezo verrassing?
pi_58626497
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Hoezo verrassing?
Hij heeft een verrassing voor het 1000ste ajax topic!
pi_58626527
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Spannend zeg
pi_58626562
quote:
Huntelaar in wachtkamer

AMSTERDAM - In de strijd om de Gouden Schoen is Klaas-Jan Huntelaar een plaatsje gezakt. De Ajacied bezet nu de derde plaats in het klassement.

Huntelaar moet tot komend weekend wachten of hij de 'bronzen schoen' zal winnen. Zijn concurrent, Luis Fabiano van Sevilla, heeft op de laatste speeldag van Spanje voldoende aan één doelpunt om de Nederlandse aanvaller te passeren.

Daniel Güiza (Real Mallorca), die dankzij zijn doelpunt tegen Barcelona Huntelaar passeerde, staat momenteel op plek twee. Cristiano Ronaldo staat op de hoogste positie en hem kan de Gouden Schoen ook niet meer ontgaan.

De play-offwedstrijden in Nederland tellen niet mee voor het klassement van de Gouden Schoen.
pi_58626595
quote:
-v basten
-bergkamp
-blind

Het wordt straks interessanter om naar de trainingen dan de wedstrijden van Ajax te kijken
  maandag 12 mei 2008 @ 14:22:32 #260
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58626614
quote:
De play-offwedstrijden in Nederland tellen niet mee voor het klassement van de Gouden Schoen.
Scoorde hij maar in de play-offs

Overigens mag Fabiano op de training een lichte blessure oplopen zodat hij niet mee kan doen
pi_58626655
quote:
BRUCE CHASING BIG GREEK STAR
12/05/2008

Wigan boss Steve Bruce is ready to make a £4million move for one of the biggest names in the game - Greek centre-half Sokratis Papastathopoulos.

Bruce sent top spy John Benson to watch the brilliant AEK Athens defender, 19, and may put in a bid before he appears in the Euro 2008 finals.
Dit zou een goede vervanger zijn voor Heitinga.
pi_58626661
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het wordt straks interessanter om naar de trainingen dan de wedstrijden van Ajax te kijken
Zie je spandoeken al verschijnen..

Ow Ajax wat een held
Meer kwaliteit op de bank dan op t veld

maandag 12 mei 2008 @ 14:26:13 #263
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58626679
Zeker weten als je hem voor minder dan 10 miljoen kan krijgen, dat bod van Wigan is ongeveer 5.2miljoen. Eigenlijk zou Ajax dus gewoon 6.5 moeten bieden
  maandag 12 mei 2008 @ 14:27:06 #264
146874 DANILXL
pi_58626705
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zie je spandoeken al verschijnen..

Ow Ajax wat een held
Meer kwaliteit op de bank dan op t veld

pi_58626752
Het is in ieder geval mooi dat echte clubmensen zich met het beleid gaan bemoeien
pi_58626861
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ben al op de helft.
pi_58627134
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:24 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dit zou een goede vervanger zijn voor Heitinga.
De tering die achternaam
Ken de speler zelf niet.
pi_58627312
Dit komt van de Sportweek-site en dus eigenlijk Ajax Life.
quote:
Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) heeft een aantal redenen om na afloop van het seizoen Ajax niet te verlaten. ‘Ten eerste ben ik nog geen kampioen met Ajax geworden. Als ik terugkijk, zou ik graag een keer met Ajax kampioen zijn geworden. Dat zou dus een reden zijn om hier te blijven.’

Een ander argument om in Amsterdam te blijven is de aanstelling van Marco van Basten als hoofdcoach en de komst van Dennis Bergkamp als stagiair. ‘Klopt!’ zegt Huntelaar in Ajax Life. ‘Ik heb bewondering voor wat ze hebben gepresteerd. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeer belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.’

De 24-jarige Huntelaar heeft nog een reden waarom hij langer bij Ajax zou willen blijven. ‘Ik heb het gewoon naar mijn zin. Ik ben aardig gesetteld.’

In het supportersblad geeft de topscorer van de eredivisie echter ook een beweegreden om te vertrekken. ‘Een nieuwe sportieve uitdaging is de enige reden om te vertrekken. Er zijn clubs die momenteel meer middelen hebben om meer succes te bereiken,’ aldus Huntelaar. ‘Als er echt een grote club interesse in mij heeft en ze willen me als eerste spits, dan sta ik daar voor open. Ik wil volgend seizoen Champions League spelen, dus ga niet naar een andere club die geen Champions League speelt.’

De international geeft ook aan dat hij nog geen knoop heeft doorgehakt. ‘De buitenwereld zit daar veel scherper op dan ikzelf. Ik wacht gewoon rustig af en wil eerst presteren in de play-offs en op het EK. Misschien horen jullie tussentijds iets, misschien daarna. Dat zie ik wel. Iedereen wil horen dat ik blijf of dat ik wegga. Dat weet ik, maar dat heb ik op het moment niet zelf in de hand.’
  maandag 12 mei 2008 @ 15:30:09 #269
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58627683
Huntelaar

Leuk verhaaltje, Huntelaar doet het gewoon rustig aan dus
pi_58627826
Alsof hij naar een club zou gaan die geen CL zou gaan, dat snapt toch iedereen wel. Ik denk dat ie wel weg gaat hoor. Als we geen vCL halen is het 100% zeker dat ie weg is.
  maandag 12 mei 2008 @ 15:45:06 #271
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58627883
Niet zo janken man, we winnen gewoon met 3-1.
  maandag 12 mei 2008 @ 15:47:12 #272
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58627910
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:55 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

De tering die achternaam
Ken de speler zelf niet.
papa-staat-op-pole? Dat heb ik Max Verstappen nog nooit horen zeggen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 12 mei 2008 @ 15:49:16 #273
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58627945
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:47 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

papa-staat-op-pole? Dat heb ik Max Verstappen nog nooit horen zeggen.
Papa-staat-toples kan ook nog

Wat is de FRS een tiefus tent trouwens, zo'n ouwe zak achter de balie. Ik vraag om vak 114 "Ja maar weet je dat je dan achter het goal zit en er veel betere plaatsen zijn op de lange zijde"
  maandag 12 mei 2008 @ 15:51:25 #274
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58627985
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58628068
Ik keek net uit verveling nog even naar de highlights van de Gatorade Cup finale tegen PSV. De 2-1 van Huntelaar bezorgt me nog steeds meters kippenvel . De ontlading bij de supporters en lichtelijk de tranen bij Blind =
pi_58628503
Sulejamni nam net al afscheid van z'n supporters.
pi_58628569
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Sulejamni nam net al afscheid van z'n supporters.
?
pi_58628851
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

?
Na afloop van NAC-Heerenveen.
pi_58628905
En dat kan niet gewoon het publiek bedanken zijn?
pi_58628950
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Bedanken voor wat? Hij heeft niet gespeeld.
  maandag 12 mei 2008 @ 17:01:00 #281
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58628955
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat deed hij ook gewoon, ze bedankten met ze alle het uitvak
pi_58629017
Sulejmani was gewoon aan het meejuichen om het behalen van Europees voetbal.

En tuurlijk gaat hij weg; Ajax, Feyenoord, PSV of het buitenland.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58629018
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:01 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat deed hij ook gewoon, ze bedankten met ze alle het uitvak
Dat dacht ik al.
pi_58629126
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:06 schreef RayMania het volgende:

En tuurlijk gaat hij weg; Ajax, Feyenoord, PSV of het buitenland.
Het wordt zo goed als zeker Ajax hoor. De verwachting is dat ze er deze week uit zullen komen.

Bovendien is Ajax altijd het meest concreet geweest.
pi_58629780
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:06 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani was gewoon aan het meejuichen om het behalen van Europees voetbal.
Maar zover ik het kon zien was hij wel de enige van spelers die niet bij de selectie zaten die het veld opkwam..?
  maandag 12 mei 2008 @ 18:09:12 #286
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58629998
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar zover ik het kon zien was hij wel de enige van spelers die niet bij de selectie zaten die het veld opkwam..?
Geblesseerd harry, heeft toch groot aandeel gehad.
pi_58630240
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:09 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Geblesseerd harry, heeft toch groot aandeel gehad.
Ik weet niet hoor, maar vorig jaar kwamen de geblesseerde spelers van Ajax ook niet het veld op nadat ze AZ hadden verslagen volgens mij.

Lijkt me dus wel iets te betekenen
pi_58630590
quote:
Luque mag zich bewijzen onder Van Basten
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Ajaxinside.nl - Discussieer hierover

Volgens de Ajaxfansite, www.ajax1.nl, wil en mag Albert Luque zich gaan bewijzen onder nieuwbakken coach Marco van Basten. De Spaanse aanvaller zou zelfs akkoord zijn met een loonsverlaging, omdat hij het in Amsterdam enorm naar zijn zin heeft en zich graag onder Van Basten wil gaan bewijzen.
edit: bericht is alweer weggehaald. zou wel ideaal zijn overigens.

[ Bericht 5% gewijzigd door DJ_Ryow op 12-05-2008 19:14:16 ]
  maandag 12 mei 2008 @ 18:55:15 #289
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58630692
Haha, dat is grappig nieuws. Wat mij betreft ook goed nieuws, daar zitten echt wel mogelijkhede.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58630748
Wat een onzinbericht.
pi_58630756
Diezelfde bronnen van Ajax1 zeggen dat Ajax zo goed als rond is met Gourcuff en een nieuwe verdediger.
pi_58630885
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Roorda stond naast hem voordat ze het veld opgingen
pi_58631257
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:58 schreef Wooldoor het volgende:
Diezelfde bronnen van Ajax1 zeggen dat Ajax zo goed als rond is met Gourcuff en een nieuwe verdediger.

Broodje aap dus
  maandag 12 mei 2008 @ 19:27:41 #294
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58631289
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:58 schreef Wooldoor het volgende:
Ik geloof het pas wanneer het op Ajax.nl staat
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58631600
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het wordt zo goed als zeker Ajax hoor. De verwachting is dat ze er deze week uit zullen komen.

Bovendien is Ajax altijd het meest concreet geweest.
Tja en iemand die ik ken bezweert dat hij Sulejmani in het ziekenhuis in R'dam heeft gezien voor een keuring. Hij werkt daar. Met Tiendalli, Makaay en Gio zat ie destijds goed. Of het nu weer zo is? Wie zal het zeggen. In elk geval lijkt het me lang nog niet zo'n uitgemaakte zaak dat Sulejmani naar Ajax komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58631732
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja en iemand die ik ken bezweert dat hij Sulejmani in het ziekenhuis in R'dam heeft gezien voor een keuring. Hij werkt daar. Met Tiendalli, Makaay en Gio zat ie destijds goed. Of het nu weer zo is? Wie zal het zeggen. In elk geval lijkt het me lang nog niet zo'n uitgemaakte zaak dat Sulejmani naar Ajax komt.
De woorden van zijn zaakwaarnemer waren toch wel heel duidelijk volgens mij.

Daarbij komt nog eens bij dat Ajax het meest aan hem werd gelinkt in de media. Frits Barend, Genee ( ) en Van Gelder refereerden hier o.a. naar.
pi_58631873
Afgelopen weekend Cvitanich weer aan het werk gezien. Wel gewonnen maar helaas niet gescoort. Verder valt er niks over te zeggen... Heb wel vertrouwen in hem
Koning.
pi_58631912
En Huntelaar trouwens bijna zeker winnaar van de Bronzen schoen

Weet niet of dat al gemeld was hier?
Koning.
  maandag 12 mei 2008 @ 20:28:21 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58632450
quote:
FC Twente aast op Adrie Koster

ENSCHEDE - FC Twente is met Adrie Koster in onderhandeling over de functie van hoofdtrainer. De huidige interim-trainer van Ajax moet in Enschede de opvolger worden van de succesvolle Fred Rutten, die naar Schalke 04 vertrekt.

De belangstelling is pikant, omdat Ajax in de finale van de play-offs met FC Twente strijdt om een ticket in de voorronde van de Champions League. De club uit Enschede polste eerst Ron Jans als mogelijke opvolger van Rutten, maar de trainer van FC Groningen zegde af.

Koster zou aanvankelijk assistent-trainer worden bij PSV, maar Ajax hield hem aan zijn doorlopende contract. Daardoor zou hij in Amsterdam volgend seizoen het beloftenelftal weer onder zijn hoede hebben.

Door de Twentse belangstelling is een nieuwe situatie ontstaan, omdat hij in Enschede hoofdtrainer kan worden. In Enschede zal Koster nauw moeten samenwerken met Erik ten Hag, nu assistent van Fred Rutten en voorbestemd om ooit het technische opperhoofd te worden.

Ajax is op haar beurt geïnteresseerd in de FC Twente-spelers Orlando Engelaar en Douglas Franco Teixeira, maar ondervindt concurrentie van Schalke 04, dat het tweetal ook hoog op het verlanglijstje heeft staan.

AD
Tja, hij wil natuurlijk wel CL spelen met Twente komend seizoen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58632594
laten we het hopen! niemand die Koster graag de jeugd ziet trainen na wat hij dit jaar heeft laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')