Nou ja, op basis van de tweede helft zou de wedstrijd van volgende week zondag schriftelijk afgedaan kunnen worden. Gelukkig scoren we bijna altijd thuis, dus dat scheelt al. Het beste zou eigenlijk zijn om vroeg achter te komen zodat je wel vol op de aanval moet spelen en er dan compleet overheen loopt.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waarom toch? Kleine nederlaag en een uitdoelpunt gescoord. Maar goed, dat negatieve is hier al veel langer aan de gang.
Klein beetje maar, sowieso is de uitslag opzich niet eens zo slecht. Ik hoop eigenlijk dat de hele Arena achter het eftal kan gaan staan en een heksenketel ervan maken.(dromen zijn bedrogquote:Op zondag 11 mei 2008 14:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waarom toch? Kleine nederlaag en een uitdoelpunt gescoord. Maar goed, dat negatieve is hier al veel langer aan de gang.
ach kom op, met tranen in zijn ogen zei hij dat hij waarschijnlijk volgend jaar geen Ajacied meer is, Davids ademt Ajax en is voor mij de absolute belichaming van de Ajax geest, strijd en techniek!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Davids laat zich echt kennen op deze manier. Hij is toch Ajacied? Waarom sluit je dan niet hier je loopbaan af.
Geen negativisme, maar realisme.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat is dit voor een lachwekkend gedrag van die ajacieden daar. Boos zijn om het feit dat een ploeg uit een ander land nog wel, een soortgelijk (uit)shirt gaan dragen.quote:
Is inderdaad nogal kansloos, Ajaccio in Frankrijk voetbalt al jaren in zo'n shirt en PSG had in de jaren '90 ook eens zo'n shirt.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is dit voor een lachwekkend gedrag van die ajacieden daar. Boos zijn om het feit dat een ploeg uit een ander land nog wel, een soortgelijk (uit)shirt gaan dragen.
Ben het met je eens hoor maar beetje jammer dat Feyenoorders dat meestal moeten melden.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is dit voor een lachwekkend gedrag van die ajacieden daar. Boos zijn om het feit dat een ploeg uit een ander land nog wel, een soortgelijk (uit)shirt gaan dragen.
Zo gaat dat, jwt.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor maar beetje jammer dat Feyenoorders dat meestal moeten melden.
Staat die niet gewoon op rtlgemist.nl?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:42 schreef Houniet het volgende:
Kan ik nog ergens de samenvatting van gisteren terug vinden?
Inderdaad. Alle nationale teams met hetzelfde merk shirt spelen in vrijwel gelijke teams. En zo erg lijkt het nou ook weer niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor volgend seizoenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef vliegende_olifant het volgende:
Weet iemand wanneer het speelschema van volgend seizoen bekend word?
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:well if ajax are such a famous side how come the only playa ive eva heard of is hoydonk whos just a rapist anyway and besides we’ve won a lot more than the leyland daf ya know. we also beat the vile to win the league cup and that waz wen it ment something. as for “the famous” aston vile, we’ve got the name of the city not them cuz theyd just bring shame upon it with there twelve toed fans.birmingham are a premier league side too not some shitty mickey mouse foreign league outfit so shut your gob like.
Ongeveer 90% van die jochies zijn van die internet hooligans, die jochies die onder Youtube filmpjes elkaar gaan uitschelden voor jood en kakkerlak. Zoals je hier bijvoorbeeld kunt zien heeft niemand er problemen mee, noem die jochies geen Ajacieden of supporters, pisvlekken zijn hetquote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:
Dacht dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef toma het volgende:
Kan Vermaelen volgende week al mee doen? Anders hebben we echt teveel problemen achterin
Inderdaad. Einde seizoenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dacht dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen
dan maar UEFA cupquote:Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dacht dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen
Uiteindelijk wordt dat ook weer niks, waardoor je weer krijgt: ,,Kunnen we ons op de competitie richten..."quote:
En dat weet hij nu, of met CL voetbal, niet?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:33 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, als we de CL niet halen weet Van Basten wat hem te doen staat
Chelsea in de jaren 70quote:Op zondag 11 mei 2008 16:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal kansloos, Ajaccio in Frankrijk voetbalt al jaren in zo'n shirt en PSG had in de jaren '90 ook eens zo'n shirt.
Moet eerst bekend worden wie er in de Eredivisie spelen, da's op zich wel handig.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef vliegende_olifant het volgende:
Weet iemand wanneer het speelschema van volgend seizoen bekend word?
Helder.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:55 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt heel nobel en vol zelfkritiek, dat geef ik toe. Maar ieder weldenkende supporter die om zo'n reden de CL "wil laten schieten" schat de belangrijkheid van het toernooi totaal verkeerd in. Het is van levensbelang voor Ajax om de CL spelen.
Al verliezen we zes keer in de poulefase, Ajax krijgt nog steeds het geld om 2 (voor Ajax-begrippen) topspelers van te kopen. Het enige wat wij de afgelopen 2 jaar hebben gedaan is de schuld van PSV afgekocht...
Ajax is een voor Europese begrippen middelmatig clubje wat in de CL een levensader heeft om in eerste instantie zelfs nationaal weer eens de beste te kunnen zijn. Kortom, zo luchtig doen over de CL is een zekere vorm van arrogantie, het is namelijk zoiets als toegeven dat je gemakkelijk zonder kunt.
Dat is heel mooi. Vorig jaar moest ik de eerste competitiewedstrijd missen omdat ik op lowlands was. Maar dit keer hoef ik dus niks te missen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moet eerst bekend worden wie er in de Eredivisie spelen, da's op zich wel handig.
Weet alleen dat 23 augustus de JC-schaal is dus de week erna zal het wel beginnen.
Ik kan nu ook naar de eerste wedstrijd iddquote:Op zondag 11 mei 2008 18:03 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Dat is heel mooi. Vorig jaar moest ik de eerste competitiewedstrijd missen omdat ik op lowlands was. Maar dit keer hoef ik dus niks te missen.
Alweer?quote:
Nee, nog steeds. Het is nog niet gespeeld ouwe.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alweer?.
Ajax gaat het nog zwaarder krijgen nu, zonder fatsoenlijke verdediging.
1 Pluspunt, verdediging hebben we dit hele jaar niet gehad.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alweer?.
Ajax gaat het nog zwaarder krijgen nu, zonder fatsoenlijke verdediging.
We hebben dit hele jaar ook nog niet van Twente gewonnen...quote:Op zondag 11 mei 2008 19:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
1 Pluspunt, verdediging hebben we dit hele jaar niet gehad.
Natuurlijk weer een schoolvoorbeeld van "De zus van mijn schoonzus en de buurman van de vriend daarvan kent iemand binnen Ajax", maar natuurlijk altijd vermakelijk op een zwoele zomeravondquote:Heb van een zeer betrouwbare bron vernomen, dat Ajax met Erik Pieters bezig is.
Ben vrij zeker over zijn gelijk, aangezien hij nogal dicht bij het vuur zit.
Weet niet zo goed wat ik van deze speler moet vinden, ken hem ook iet zo goed.
Iemand?
Pieters is toch een linker verdediger / linksback ?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Van Ajax Netwerk
[..]
Natuurlijk weer een schoolvoorbeeld van "De zus van mijn schoonzus en de buurman van de vriend daarvan kent iemand binnen Ajax", maar natuurlijk altijd vermakelijk op een zwoele zomeravond
Linksback jaquote:Op zondag 11 mei 2008 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Pieters is toch een linker verdediger / linksback ?
Zal die tering N'kufo wel iets vanaf wetenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:01 schreef toma het volgende:
lol, die lip van Johnny is helemaal paars geworden
Laten we hopen dat het bij geruchten blijven, Vertonghen doet het uitstekend op linksback als back-up mag hij komen that's it.quote:
Wie kan jou nu nog serieus nemen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Ben blij dat Heitinga oprot ook, een verdediging een beetje neerzetten is al teveel gevraagd.
Ik ben in principe ook niet zo ontevreden met zijn vertrek hoor....quote:Op maandag 12 mei 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
En dan nog iets:
[..]
Wie kan jou nu nog serieus nemen?
Werkelijk niet te geloven, echt
en terechtquote:Op zondag 11 mei 2008 23:39 schreef toma het volgende:
Heitinga denkt dat er een bezem door de selectie gaat.
Op een paar slipjes na is het de meest constante verdediger, sterker nog voetballer dit seizoen. Een speler met de beste wedstrijdmentaliteit op de Nederlandse velden en verder alles geeft/deelt met/voor de supporters. Ik bedoel hoe kan het vertrek van zo'n clubicoon in godsnaam geen aderlating zijn voor het team?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben in principe ook niet zo ontevreden met zijn vertrek hoor....
Doordat het niet de beste verdediger is.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op een paar slipjes na is het de meest constante verdediger, sterker nog voetballer dit seizoen. Een speler met de beste wedstrijdmentaliteit op de Nederlandse velden en verder alles geeft/deelt met/voor de supporters. Ik bedoel hoe kan het vertrek van zo'n clubicoon in godsnaam geen aderlating zijn voor het team?
Hij belde Rob Cohen - dat is zijn schoonvader.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Trouwens wel apart dat Ronald de Boer destijds PK belde omtrent Douglas.. Hopelijk heeft DB als scout zijnde goede banden met RdB..
Dat heeft ie dit seizoen anders wel bewezen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doordat het niet de beste verdediger is.
Ja en heb je de verdediging gezien dit seizoen?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat heeft ie dit seizoen anders wel bewezen.
zn opvolgers staan te bonken op de voordeur van de arena om zn plaats in te nemen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doordat het niet de beste verdediger is.
En dat verwijt je hem? Laten we even ter herinnering het langdurige gemis van Vermaelen maar even vergeten ja...quote:Op maandag 12 mei 2008 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja en heb je de verdediging gezien dit seizoen?
PSG heeft het dit seizoen weerquote:Op zondag 11 mei 2008 16:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal kansloos, Ajaccio in Frankrijk voetbalt al jaren in zo'n shirt en PSG had in de jaren '90 ook eens zo'n shirt.
Net alsof je een manke verdediging aan 1 persoon kan wijden.. alsjeblieft zeg.. laten we na deze geen verdere tijd besteden aan dat soort onzin posts....quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat verwijt je hem? Laten we even ter herinnering het langdurige gemis van Vermaelen maar even vergeten ja...
Dat mag je Heitinga zeker deels aanrekenen ja. Hij is de meest ervaren speler achterin.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat verwijt je hem? Laten we even ter herinnering het langdurige gemis van Vermaelen maar even vergeten ja...
Maar je mag dan ook geen kritiek op Heitinga hebben.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat mag je Heitinga zeker deels aanrekenen ja. Hij is de meest ervaren speler achterin.
Ik vind het nogal raar om bij elke fout van Emanuelson moord en brand te schreeuwen, en de fouten van Johnny met de mantel der liefde te bedekken.
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op maandag 12 mei 2008 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar je mag dan ook geen kritiek op Heitinga hebben.
Noem eens een lijst van duidelijke fouten op die cruciaal zijn geweest dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat mag je Heitinga zeker deels aanrekenen ja. Hij is de meest ervaren speler achterin.
Ik vind het nogal raar om bij elke fout van Emanuelson moord en brand te schreeuwen, en de fouten van Johnny met de mantel der liefde te bedekken.
Het is niet alleen het zo fouten maken maar ook de verdediging neerzetten. Dat er tig goals uit dode spelmomenten vallen valt hem ook gewoon te verwijten.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Noem eens een lijst van duidelijke fouten op die cruciaal zijn geweest dan?
(bij deze de verkeerde timing tegen heerenveen - goal sibon - daargelaten..)
Natuurlijk wel, maar je moet geen onzin gaan verkondigen dat de slechte verdediging aan hem ligt. Heitinga is gewoon de meest constante verdediger dit jaar die het minste steekjes liet vallen. Plus een geweldige clubman..quote:Op maandag 12 mei 2008 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar je mag dan ook geen kritiek op Heitinga hebben.
Nu doe jij weer alsof we heitinga alleen maar ophemelen en nooit een fout aanrekenen, hij is heus geen god ofzo hoor maar toen rond feyenoord thuis was hij gewoon gigantisch goed bezig waardoor iederen steeds meer respect voor hem kreeg, de laatste paar wedstrijden wat minder maarja dat ziet niet iedereenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Deels misschien maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Urby ons met name veel punten heeft gekost in die periode. De meeste tegengoals kwamen toen ook doordat hij voortdurend liep te choken.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het voetballen te maken.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar je moet geen onzin gaan verkondigen dat de slechte verdediging aan hem ligt. Heitinga is gewoon de meest constante verdediger dit jaar die het minste steekjes liet vallen. Plus een geweldige clubman..
Met dit bericht wek je vooral de suggestie dat het vooral aan hem ligt hoor.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het voetballen te maken.
En ik zeg toch dat het OOK aan hem ligt.
Clubmensen hoor je gewoon zo lang mogelijk te houden en een persoon als Heitinga zeker.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja en heb je de verdediging gezien dit seizoen?
eens.. ook aan hem.. niet ALLEEN aan hem..quote:Op maandag 12 mei 2008 00:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is niet alleen het zo fouten maken maar ook de verdediging neerzetten. Dat er tig goals uit dode spelmomenten vallen valt hem ook gewoon te verwijten.
Heitinga-Vermaelen vormde al geruime tijd het hart van de verdediging, het hart. Als er dan één van de twee langdurig wegvalt en je weet dat je verder geen échte centrale verdediger op dat moment beschikbaar hebt, wordt het gewoon lastig.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Net alsof je een manke verdediging aan 1 persoon kan wijden.. alsjeblieft zeg.. laten we na deze geen verdere tijd besteden aan dat soort onzin posts....
Eens.. maar toch bedankt voor je voor mij al bekende uitlegquote:Op maandag 12 mei 2008 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heitinga-Vermaelen vormde al geruime tijd het hart van de verdediging, het hart. Als er dan één van de twee langdurig wegvalt en je weet dat je verder geen échte centrale verdediger op dat moment beschikbaar hebt, wordt het gewoon lastig.
Haal de wedstrijden van Manchester voor de grap maar eens boven water en je zult zien hoe groot het contrast is tussen Ferdinand/Vidic of Ferdinand/Brown.
En nu laat ik het er echt bij
Dat ga ik onthoudenquote:Op maandag 12 mei 2008 01:04 schreef RayMania het volgende:
Hier gaan we vanaf nu zoveel mogelijk inhoudelijk posten over Ajax.
ik stel een Ajax Cafe-topic voor.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:04 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond. Wooldoor, Cyberia18 en TerroRobbie; lees de OP. Hier gaan we vanaf nu zoveel mogelijk inhoudelijk posten over Ajax. Al het andere kan gewoon wegblijven, of ergens anders op FOK!. Niet hier.
Je onthoudt het maar, prima. Alleen geldt het ook voor jou. Je weet ervan, neem aan dat ik nu geen posts meer van je te hoeven verwijderen. Nu ontopic, rest over dit alles kan in Feedback.quote:
Daar is idd een tijdje geleden al een discussie over geweest maar ik denk niet dat dat de oplossing is. Gewoon een tijdje strak modereren en desnoods wat bans uitdelen en dan moet het wel weer goed gaan denk ik.quote:
Het stoort mij ook maar als ik dat elke keer zou moeten zeggen als het weer gebeurde dan zou ik het drievoudige postgemiddelde van Tong hebben, en daar heb ik geen zin in. Ik hoop dat iedereen gewoon volwassen genoeg is om hier gewoon normaal te posten..quote:Op maandag 12 mei 2008 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig trouwens, dat gedeelte "Jullie verpesten het voor de rest" Terwijl er eigenlijk maar 1 user is die zich er constant aan ergert en dat ook uitspreekt en dat is BS en "de rest" het allemaal wel best vind hoe het hier inmiddels sinds jaar en dag gaat. Dus wie het nou voor wie verpest?
Die gast moet echt naar Ajax. Hij zou de ideale opvolger zijn voor Johnny. Hij doet me een beetje denken aan de eerste paar wedstrijden van Boulahrouz bij RKC, die werd alleen ontdekt door de scouts van HSV en niet door de rest van NL.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Meerdere mensen die de aanwezigheid van Van 't Schip gisteren opvielen?
Iets zegt me dat hij daar eerder voor Douglas zat dan voor het Nederlands elftal
Tenminste iemand die zijn clubbril op dat soort momenten kan afzettenquote:
Blijkbaar zag Madrid dus ook wat in hem, dat is voor ons alleen maar mooi.quote:Ajax
Being watched by many clubs, in particular Atletico Madrid, Cvitanich eventually signed for Ajax on 22 April 2008[2] for a reported 7 million euros, although he will not leave Banfield until the end of the Clausura 2008 tournament in June 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |