Hij deed wel iets fout, hij was bij de middenlijn toen Kufo de 2-1 scoorde, hij was zijn mandekker.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je dit seizoen uberhaupt wel s een wedstrijd gezien van Ajax? Wat een kansloze opmerking; Johnny speelt dit seizoen fantastisch en heeft vandaag ook niks verkeerd gedaan.
niemand kan perfect spelen, maar hij is toch altijd 1 van de betere. Kan het me niet voorstellen dat je ook maar enigzins denkt als Ajacied zijnde dat je blij bent dat ie oprot.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:28 schreef denthemen het volgende:
Toma, Johnny heeft wel degelijk veel fouten gemaakt dit seizoen, ik noem de tegengoal van Heracles, kijk die eens terug. De goal van Sibon, en volgens mij was de goal van afgelopen Maandag ook deels aan hem te wijten
Heel Ajax is slecht, dus ook hij is wat minderquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
niemand kan perfect spelen, maar hij is toch altijd 1 van de betere. Kan het me niet voorstellen dat je ook maar enigzins denkt als Ajacied zijnde dat je blij bent dat ie oprot.
Ik vraag me ook af of ie het gaat redden in Spanje. Puur verdedigend is ie echt niet zo geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heel Ajax is slecht, dus ook hij is wat minder
Maar Johnny is zo'n ras Ajacied, die zou nooit bij Ajax weg moeten gaan
Ik blijf erbij dat hij verdedigend op het middenveld het best tot zn recht komt.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of ie het gaat redden in Spanje. Puur verdedigend is ie echt niet zo geweldig
Ik weet het niet. Het lukt Ajax maar niet om de nul te houden (maar 4 keer in 2008), dat is toch een vervelend gegeven..quote:Op zondag 11 mei 2008 00:53 schreef Longmen het volgende:
Heb toch een goed gevoel over de return...
een tegentreffer is inderdaad wel dodelijk zondag. Als dat gebeurt is het over en sluiten vrees ik.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het lukt Ajax maar niet om de nul te houden (maar 4 keer in 2008), dat is toch een vervelend gegeven..
Als je op een achterstand van 0-1 komt kan je het wel vergeten ja. Maar ik ga er van uit dat we met 3-1 winnenquote:Op zondag 11 mei 2008 01:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
een tegentreffer is inderdaad wel dodelijk zaterdag. Als dat gebeurt is het over en sluiten vrees ik.
Shit je hebt gelijk.
Van geel is wegquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:51 schreef toma het volgende:
[..]
geeft maar weer eens weer dat van Geel totaal niet luisterd naar de scouts en geen talentjes aan durft te trekken, maar liever gaat voor vedettes die zich al bewezen hebben en alleen hun zakken komen vullen.
Exact. Verdedigen is het probleem. Dus doe daar eens moeite voor. Liefs door doorstroom en minimaal één echt goede aankoop. Maar ga eens voor die verdediging.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:04 schreef Urquhart het volgende:
Ok, onterechte penalty. Maar voor de rest was heel Ajax een en al drama. Geen mentaliteit, niets.
En die verdediging is om te huilenJahoor, haal maar Sulejmani en nog twee spitsen, achterin staat het als een huis
Precies, Marco moet beginnen met het opbouwen van de verdediging, middenveld heb je misschien nog een creatief persoon nodig en als je Suljemani voor de aanval haalt is die linie compleet.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Exact. Verdedigen is het probleem. Dus doe daar eens moeite voor. Liefs door doorstroom en minimaal één echt goede aankoop. Maar ga eens voor die verdediging.
Halen hoeft niet eens perse. In de jeugd loopt wel wat, je moet alleen durven. En de eredivisie is een prima podium daarvoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, Marco moet beginnen met het opbouwen van de verdediging, middenveld heb je misschien nog een creatief persoon nodig en als je Suljemani voor de aanval haalt is die linie compleet.
Dus graag een verdediger die kan verdedigen en opbouwend sterk is
Het klinkt heel nobel en vol zelfkritiek, dat geef ik toe. Maar ieder weldenkende supporter die om zo'n reden de CL "wil laten schieten" schat de belangrijkheid van het toernooi totaal verkeerd in. Het is van levensbelang voor Ajax om de CL spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:56 schreef Fiskus het volgende:
Wat is er eigenlijk arrogant aan dat we er niet in zouden horen? Dat is hoogstens zelfkritiek.
Qua inzet en fanatisme ja, voetballend is het vaak niet best hoor en heel veel slippertjes. Zet je roze bril eens af.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
niemand kan perfect spelen, maar hij is toch altijd 1 van de betere. Kan het me niet voorstellen dat je ook maar enigzins denkt als Ajacied zijnde dat je blij bent dat ie oprot.
Dat verklaart veel...quote:Op zondag 11 mei 2008 06:46 schreef Zwansen het volgende:
Jongensdroom van me om Ajax eens te zien verliezen op de Meerdijk. Helaas was het niet tegen Emmen.
Wel met een oud-speler van Emmen als scheids.
Ontlopen we mooi Slavia in de voorronde. Maar goed, vorig jaar met SCH wasten we ze de oren thuis. Nu de beurt aan FCT.quote:
Ajax.nlquote:Training gaat zondag niet door
Amsterdam, 11 mei 2008
De training van Ajax gaat zondag niet door. Dat betekent dat de ploeg van Adrie Koster dinsdagochtend begint aan de voorbereiding op de return tegen FC Twente.
Ajax traint dinsdag om 10.30 uur op het veld naast de ArenA.
Nu krijgen we De Italiaanse nummer 5 in de voorrondequote:Op zondag 11 mei 2008 10:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ontlopen we mooi Slavia in de voorronde. Maar goed, vorig jaar met SCH wasten we ze de oren thuis. Nu de beurt aan FCT.
Was inderdaad een dramatische wissel. Zo speelde Ajax na de rust sowieso heel anders en laf. Waarom niet gewoon de speelstijl blijven hanteren, het ging prima!?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:48 schreef Mr-Sander het volgende:
Maar waarom brengt Koster dan ook in hemelsnaam Kennedy? Sorry hoor, maar dan heb je echt de ballen verstand van voetbal. Kennedy heeft dit seizoen nog geen deukje in een pak boter geschopt, kom dan met Siem de Jong ofzo...
Ik niet. Twente gaat sowieso nog een keer scoren, want de nul houden, dat kunnen we niet. Dus het wordt een moeilijk verhaal.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:53 schreef Longmen het volgende:
alles gemist vandaag, heb 2e helft live op radio gehoord.
Heb toch een goed gevoel over de return...
quote:Davids ook in verband gebracht met Newcastle United
Het aantal clubs waarmee Edgar Davids in verband wordt gebracht neemt langzaam aan steeds meer toe. Vandaag meldt het Brits tabloid The People dat Newcastle United belangstelling zou hebben om de routinier van Ajax over te nemen. Kevin Keegan zou de ervaren middenvelder er graag bij hebben.
Ze hadden hem beter in de kleedkamer van Twente kunnen achterlaten.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:28 schreef BoerBert het volgende:
Hij dacht waarschijnlijk dat Kennedy tegen z'n oude ploeg wel zou kunnen presteren...
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter in de kleedkamer van Twente kunnen achterlaten.
Davids laat zich echt kennen op deze manier. Hij is toch Ajacied? Waarom sluit je dan niet hier je loopbaan af.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Davids laat zich echt kennen op deze manier. Hij is toch Ajacied? Waarom sluit je dan niet hier je loopbaan af.
Eerlijk is eerlijk, met Heitinga in de verdediging krijg je ook vijftig goals in een seizoen tegen...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:28 schreef denthemen het volgende:
Toma, Johnny heeft wel degelijk veel fouten gemaakt dit seizoen, ik noem de tegengoal van Heracles, kijk die eens terug. De goal van Sibon, en volgens mij was de goal van afgelopen Maandag ook deels aan hem te wijten
Ik zou stoppen als ik hem was.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Davids laat zich echt kennen op deze manier. Hij is toch Ajacied? Waarom sluit je dan niet hier je loopbaan af.
Waarom toch? Kleine nederlaag en een uitdoelpunt gescoord. Maar goed, dat negatieve is hier al veel langer aan de gang.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:34 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in als ik eerlijk ben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |