abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58601326

Quote uit het vorige topic. Vanaf onderstaande reactie van mij loopt het Ajax-topic prima. Houden zo!
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.

Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Centraal Ben Haverkort-topic; Haverkort moet ontslagen worden #1
Daar kan zoveel mogelijk gepost worden over Haverkort, dan blijft hier het overzicht behouden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58601416
We moeten er volgende week dus 3 inschieten want ik zie ons niet winnen met 1-0/2-0.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58601446
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:18 schreef navigator het volgende:

[..]

Hou toch eens op met janken over de scheids, kutcalimero. Ze zijn slecht, dat weten we toch wel nu. Ajax moet gewoon voetballen! ipv leunen en alleen maar lange halen, dan kun je er op wachten dat je goals tegen krijgt met die dramatische verdediging.
Beb blij dat Heitinga oprot ook, een verdediging een beetje neerzetten is al teveel gevraagd.
Sorry ik weet dat er inhoudelijke reacties geplaatst moeten worden. Maar dit is de enige gepaste reactie op het dik gedrukte.

Edit: Om toch maar wat toe te voegen, kom op zeg dit is Heitinga's eerste jaar dat hij de verdediging moest neerzetten, hij moet daar gewoon nog ervaring in opdoen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58601457
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Volgens wat zouden we er niet in horen? De stand van de maan of de zon?
Tuurlijk hebben we slecht gevoetbalt, maar psv speelt al kut voetbal het hele seizoen maar worden toch verdiend kampioen.
Was niet mijn mening maar een reactie op Twi.
pi_58601461
We krijgen sowieso wel een tegengoal omdat Urby "slaapkop" Emanuelson waarschijnlijk linksback staat door de schorsing van Vertonghen.
pi_58601476
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
We krijgen sowieso wel een tegengoal omdat Urby "slaapkop" Emanuelson waarschijnlijk linksback staat door de schorsing van Vertonghen.
Ja, dat wordt ook weer een godsgruwelijk drama zondag .
pi_58601479
We werden bij vlagen weggespeeld door Twente vanavond.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58601487
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:20 schreef _Mike_ het volgende:
We moeten er volgende week dus 3 inschieten want ik zie ons niet winnen met 1-0/2-0.
Op de 1-0 spelen is niet zo slim lijkt me. Vooral niet met de Ajax verdediging dit seizoen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58601500
Ik zie het somber in voor ons. Het zal niet makkelijk worden om een goed resultaat neer te zetten volgende week want Twente speelde gewoon hartstikke goed; aanvallend met een verdediger die constant doorschoof en daarmee ruimte creeerde voor zn teamgenoten. Ajax speelde veel te angstig, bijna op zn PSV's

Maar ik zag in al deze negativiteit toch nog 2 lichtpuntjes: De eerste is Suarez die gewoon goed speelde, en het tweede lichtpunt is dat ik nu overtuigd ben van de kwaliteiten van Douglas die van mij volgend seizoen bij Ajax mag gaan voetballen.
pi_58601517
Voor de geïnteresseerden. De goals van Ajacieden Castillion en Van Rhijn op het EK-17 vanmiddag:

Bekijk deze YouTube-video
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58601523
Geniet nog maar een jaartje van Suarez, 2009/2010 is hij weg.
pi_58601535
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:24 schreef toma het volgende:

Maar ik zag in al deze negativiteit toch nog 2 lichtpuntjes: De eerste is Suarez die gewoon goed speelde, en het tweede lichtpunt is dat ik nu overtuigd ben van de kwaliteiten van Douglas die van mij volgend seizoen bij Ajax mag gaan voetballen.
Geweldige speler inderdaad. Erg sterk ook. Enorm van hem genoten.
Dat kon wel eens een heule goede gaan worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58601579
- Inhoudelijk reageren. Normaal reageren, niet persoonlijk worden -

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 10-05-2008 22:29:08 ]
MOKUM XXX RATED
pi_58601580
Ik ben bang dat we het niet gaan halen. Vooral omdat Jan geschorst is. Maar de wedstrijd is hopenlijk wel wat spannender dan de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:28:18 #15
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58601585
wat een beul die douglas samen met wielaert
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58601606
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Sorry ik weet dat er inhoudelijke reacties geplaatst moeten worden. Maar dit is de enige gepaste reactie op het dik gedrukte.

Edit: Om toch maar wat toe te voegen, kom op zeg dit is Heitinga's eerste jaar dat hij de verdediging moest neerzetten, hij moet daar gewoon nog ervaring in opdoen.
Heitinga is een toffe peer, Ajacied maar gewoon een hele matige voetballer. Hij heeft een behoorlijke lange trap en is sterk in de fysieke duels, voor de rest erg erg matig. Jammer voor jou als jij dat niet ziet of niet wilt zien maar het is wel zo.
En dit is z´n 6e of 7e jaar bij de selectie, dan mag je toch wel wat meer verwachten of niet soms?!?!
Er klopt geen klote van achterin.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_58601611
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:18 schreef navigator het volgende:

[..]
Ben blij dat Heitinga oprot ook, een verdediging een beetje neerzetten is al teveel gevraagd.
Heb je dit seizoen uberhaupt wel s een wedstrijd gezien van Ajax? Wat een kansloze opmerking; Johnny speelt dit seizoen fantastisch en heeft vandaag ook niks verkeerd gedaan.
pi_58601623
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik ben bang dat we het niet gaan halen. Vooral omdat Jan geschorst is. Maar de wedstrijd is hopenlijk wel wat spannender dan de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.
Hoezo jij moet nu toch wel tevreden zijn?
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoop stiekem dat Ajax verliest. Dan is de thuiswedstrijd ook nog spannend.
pi_58601631
Ze gingen weer als een mes door de verdediging
pi_58601645
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:30 schreef Remote het volgende:
We hadden mazzel dat dat mes niet vlijmscherp was.
pi_58601656
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef toma het volgende:

[..]

Heb je dit seizoen uberhaupt wel s een wedstrijd gezien van Ajax? Wat een kansloze opmerking; Johnny speelt dit seizoen fantastisch en heeft vandaag ook niks verkeerd gedaan.
Ik heb vrijwel alle wedstrijden gezien ja. Hij speelt persoonlijk best een aardig seizoen maar de boel neerzetten kan hij gewoon niet. Stuk of 50 goals tegen dit seizoen!!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_58601658
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:30 schreef Remote het volgende:
Nou, dat viel reuze mee. Veldspel, druk en balbezit was extreem goed, maar gecreëerde kansen had Twente amper. De penalty (wat eigenlijk goedkoop was), een mooie aanval naar de 2-1, een schotje van Hersi recht op Stekelenburg af. Verder hoefde Stekelenburg geen enkele keer in actie te komen. Het was vooral dreiging op goals, meer niet.
pi_58601661
Lindgren is alweer een linie naar achteren geschoven. Het wordt steeds mooier die opstellingen bij Ajax
MOKUM XXX RATED
pi_58601686
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
Lindgren is alweer een linie naar achteren geschoven. Het wordt steeds mooier die opstellingen bij Ajax
Door de afwezigheid van Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. Improviseren.
pi_58601687
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
Jij had liever Urby op links en Vertonghen centraal?
pi_58601715
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:31 schreef toma het volgende:

[..]

We hadden mazzel dat dat mes niet vlijmscherp was.
Tegenstanders hebben geen vlijmscherp mes nodig om te scoren tegen Ajax. Het is toch te triest voor woorden als je ziet hoe makkelijk ze overal weer voorbij gelopen worden. Het is echt om schijtziek van te worden elke keer

Ik vrees dat de wedstrijd volgende week een formaliteit is...
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou, dat viel reuze mee. Veldspel, druk en balbezit was extreem goed, maar gecreëerde kansen had Twente amper. De penalty (wat eigenlijk goedkoop was), een mooie aanval naar de 2-1, een schotje van Hersi recht op Stekelenburg af. Verder hoefde Stekelenburg geen enkele keer in actie te komen. Het was vooral dreiging op goals, meer niet.
Ik dik het inderdaad een beetje aan. Maar de manier waarop... dat mag en kan niet bij Ajax.
pi_58601721
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dus...

Waarom is die Kuffour dan gekomen. Net zoals de helft van het hele elftal. Onnodig geld over de balk gooien noem ik dat. Triest als je zo moet improviseren

Een paar tribune warmers, godver dat is nog eens makkelijk zakken vullen.
MOKUM XXX RATED
pi_58601740
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij had liever Urby op links en Vertonghen centraal?
Uuuuh heeft Ajax niks maar dan ook maar helemaal niks lopen bij de jeugd oid....
MOKUM XXX RATED
pi_58601758
Wees blij dat hij alleen maar gehuurd is en niet gekocht. Urby linksback zondag, ik ben in ieder geval blij dat Denneboom geschorst is.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:38:40 #30
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_58601761
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:

uh uh, hij is begonnen met voetbal op z'n 19e en heeft totaal geen idee zeker?

Kom op, hij is er niet voor niets neergezet.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_58601764
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:37 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Uuuuh heeft Ajax niks maar dan ook maar helemaal niks lopen bij de jeugd oid....
Geen jeugdspelers die gelijk met de druk van zo'n wedstrijd kunnen omgaan.
pi_58601792
Dramatische scheidsrechter, was echt ongelofelijk

Daarnaast was het ook een ongelofelijk kut 2e helft, 2-1 was gewoon verdiend voor Twente
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58601797
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Dus...

Waarom is die Kuffour dan gekomen. Net zoals de helft van het hele elftal. Onnodig geld over de balk gooien noem ik dat. Triest als je zo moet improviseren

Zulke spelers zijn er om de eerste reserven te vervangen, zeg maar. Lindgren kan prima in de verdediging spelen als een eerste keus niet kan spelen, maar als hij niet kan spelen dan komen spelers als Kuffour of een jeugdspeler pas in beeld.
pi_58601816
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:38 schreef Wooldoor het volgende:
Wees blij dat hij alleen maar gehuurd is en niet gekocht. Urby linksback zondag, ik ben in ieder geval blij dat Denneboom geschorst is.

De eerste verstandige beslissing die genomen is dit seizoen bij Ajax, waarom is ie eigenlijk gehuurd

Laat maar Raymania heeft het al uitgelegd.
MOKUM XXX RATED
pi_58601826
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Dus...

omdat van Geel nog pogingen deed om het publiek tevreden houden, want iemand die een CL heeft gewonnen en diverse keren kampioen van Duitsland is geweest is toch een goede verdediger???
pi_58601929
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:41 schreef toma het volgende:

[..]

omdat van Geel nog pogingen deed om het publiek tevreden houden, want iemand die een CL heeft gewonnen en diverse keren kampioen van Duitsland is geweest is toch een goede verdediger???
Ik weet niet of het een goede verdediger is, na 2 weken werd er al verteld dat hij niet kan rekenen op speelminuten.

Luque is ook geweldig toch, wel bankzitter bij Newcastle voor 2 jaar, maar daarvoor was hij succesvol bij Deportivo
MOKUM XXX RATED
pi_58601990
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:48 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een goede verdediger is, na 2 weken werd er al verteld dat hij niet kan rekenen op speelminuten.

Luque is ook geweldig toch, wel bankzitter bij Newcastle voor 2 jaar, maar daarvoor was hij succesvol bij Deportivo
geeft maar weer eens weer dat van Geel totaal niet luisterd naar de scouts en geen talentjes aan durft te trekken, maar liever gaat voor vedettes die zich al bewezen hebben en alleen hun zakken komen vullen.
pi_58602084
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:51 schreef toma het volgende:

[..]

geeft maar weer eens weer dat van Geel totaal niet luisterd naar de scouts en geen talentjes aan durft te trekken, maar liever gaat voor vedettes die zich al bewezen hebben en alleen hun zakken komen vullen.
Dat is zeker waar

Op naar volgend seizoen kijken wat dat ons gaat brengen.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:57:27 #39
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58602102
Van mij mag Wielaert naar Ajax kopen. Het zal wel een 13 in een dozijn aankoop zijn, maar hij brengt meer mentaliteit dan 10 Ajax spelers vandaag.
pi_58602185
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:57 schreef Messenga het volgende:
Van mij mag Wielaert naar Ajax kopen. Het zal wel een 13 in een dozijn aankoop zijn, maar hij brengt meer mentaliteit dan 10 Ajax spelers vandaag.
doe mij maar Douglas, wat een groot talent is dat zeg. Wielaert is al 29 en Douglas pas 20.
pi_58602222
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:02 schreef toma het volgende:

[..]

doe mij maar Douglas, wat een groot talent is dat zeg. Wielaert is al 29 en Douglas pas 20.
Helemaal mee eens, wat een geweldige verdediger is dat zeg.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 mei 2008 @ 23:04:37 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58602235
Gewoon thuis afmaken en aanvallen. Dat is voor Ajax de beste verdediging.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58602239
Ok, onterechte penalty. Maar voor de rest was heel Ajax een en al drama. Geen mentaliteit, niets.

En die verdediging is om te huilen Jahoor, haal maar Sulejmani en nog twee spitsen, achterin staat het als een huis
pi_58602259
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de meerwaarde van Gabri eigenlijk, hoe zien jullie dat? Ik vind het een draver waar je er wel meer van ziet, ik had verwacht dat hij wat meer diepgang en creativiteit zou brengen naast zijn loopvermogen.
That's all folks!
pi_58602280
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoezo jij moet nu toch wel tevreden zijn?
[..]

Nah niet tevreden maar de thuiswedstrijd is nu wel leuker.Zoals Koster zegt: 'Het blijft spannend'
pi_58602302
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de meerwaarde van Gabri eigenlijk, hoe zien jullie dat? Ik vind het een draver waar je er wel meer van ziet, ik had verwacht dat hij wat meer diepgang en creativiteit zou brengen naast zijn loopvermogen.
Nee joh. Hij is een werkpaard, een balafpakker en een vechter. Maar met een scheids als vandaag heb je niet veel aan spelers die op het randje spelen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 mei 2008 @ 23:12:32 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58602358
Heitinga te gast bij studio voetbal morgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58602445
Tuurlijk had die Havenkots weer een groot aandeel hierin maar Ajax mocht het met name aan zichzelf wijten, voor de goal niet 1 kans tegen gehad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58602460
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hij creativiteit mist was natuurlijk al langer bekend, maar als stofzuiger is hij prima imo. Als je ziet hoeveel meters hij maakt om medespelers (waar dan ook op het veld) te assisteren in verdedigend opzicht, dat is gewoon onvoorstelbaar soms. Aan de andere kant is het wel zo dat hij dit seizoen minder constant speelt. Ondanks dat gewoon onomstreden: balafpakker, held, sympathieke jongen, trots om bij ajax te spelen en wil zijn contract graag uitdienen
  zaterdag 10 mei 2008 @ 23:26:11 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_58602582
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef toma het volgende:

[..]

Liefde maakt blind zullen we maar zeggen.

Maar goed, vandaag erg matig weer. Ondanks dat hoop je gewoon weg te komen met 0-1, maar dat was ons niet gegund. Inzet was wel erg droevig, en dat is niet best.Je zou met Johny, Davids, Lindgren en Gabri toch meer passie verwachten
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')