Centraal Ben Haverkort-topic; Haverkort moet ontslagen worden #1quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.
Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Sorry ik weet dat er inhoudelijke reacties geplaatst moeten worden. Maar dit is de enige gepaste reactie op het dik gedrukte.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Hou toch eens op met janken over de scheids, kutcalimero. Ze zijn slecht, dat weten we toch wel nu. Ajax moet gewoon voetballen! ipv leunen en alleen maar lange halen, dan kun je er op wachten dat je goals tegen krijgt met die dramatische verdediging.
Beb blij dat Heitinga oprot ook, een verdediging een beetje neerzetten is al teveel gevraagd.
Was niet mijn mening maar een reactie op Twi.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Volgens wat zouden we er niet in horen? De stand van de maan of de zon?
Tuurlijk hebben we slecht gevoetbalt, maar psv speelt al kut voetbal het hele seizoen maar worden toch verdiend kampioen.
Ja, dat wordt ook weer een godsgruwelijk drama zondagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
We krijgen sowieso wel een tegengoal omdat Urby "slaapkop" Emanuelson waarschijnlijk linksback staat door de schorsing van Vertonghen.
Op de 1-0 spelen is niet zo slim lijkt me. Vooral niet met de Ajax verdediging dit seizoen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:20 schreef _Mike_ het volgende:
We moeten er volgende week dus 3 inschieten want ik zie ons niet winnen met 1-0/2-0.
Geweldige speler inderdaad. Erg sterk ook. Enorm van hem genoten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:24 schreef toma het volgende:
Maar ik zag in al deze negativiteit toch nog 2 lichtpuntjes: De eerste is Suarez die gewoon goed speelde, en het tweede lichtpunt is dat ik nu overtuigd ben van de kwaliteiten van Douglas die van mij volgend seizoen bij Ajax mag gaan voetballen.
Heitinga is een toffe peer, Ajacied maar gewoon een hele matige voetballer. Hij heeft een behoorlijke lange trap en is sterk in de fysieke duels, voor de rest erg erg matig. Jammer voor jou als jij dat niet ziet of niet wilt zien maar het is wel zo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sorry ik weet dat er inhoudelijke reacties geplaatst moeten worden. Maar dit is de enige gepaste reactie op het dik gedrukte.
Edit: Om toch maar wat toe te voegen, kom op zeg dit is Heitinga's eerste jaar dat hij de verdediging moest neerzetten, hij moet daar gewoon nog ervaring in opdoen.
Heb je dit seizoen uberhaupt wel s een wedstrijd gezien van Ajax? Wat een kansloze opmerking; Johnny speelt dit seizoen fantastisch en heeft vandaag ook niks verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Ben blij dat Heitinga oprot ook, een verdediging een beetje neerzetten is al teveel gevraagd.
Hoezo jij moet nu toch wel tevreden zijn?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik ben bang dat we het niet gaan halen. Vooral omdat Jan geschorst is. Maar de wedstrijd is hopenlijk wel wat spannender dan de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoop stiekem dat Ajax verliest. Dan is de thuiswedstrijd ook nog spannend.
We hadden mazzel dat dat mes niet vlijmscherp was.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:30 schreef Remote het volgende:
Ze gingen weer als een mes door de verdediging
Ik heb vrijwel alle wedstrijden gezien ja. Hij speelt persoonlijk best een aardig seizoen maar de boel neerzetten kan hij gewoon niet. Stuk of 50 goals tegen dit seizoen!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je dit seizoen uberhaupt wel s een wedstrijd gezien van Ajax? Wat een kansloze opmerking; Johnny speelt dit seizoen fantastisch en heeft vandaag ook niks verkeerd gedaan.
Nou, dat viel reuze mee. Veldspel, druk en balbezit was extreem goed, maar gecreëerde kansen had Twente amper. De penalty (wat eigenlijk goedkoop was), een mooie aanval naar de 2-1, een schotje van Hersi recht op Stekelenburg af. Verder hoefde Stekelenburg geen enkele keer in actie te komen. Het was vooral dreiging op goals, meer niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:30 schreef Remote het volgende:
Ze gingen weer als een mes door de verdediging
Door de afwezigheid van Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. Improviseren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
Lindgren is alweer een linie naar achteren geschoven. Het wordt steeds mooier die opstellingen bij Ajax
Jij had liever Urby op links en Vertonghen centraal?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
Lindgren is alweer een linie naar achteren geschoven. Het wordt steeds mooier die opstellingen bij Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |