Moet eerst bekend worden wie er in de Eredivisie spelen, da's op zich wel handig.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef vliegende_olifant het volgende:
Weet iemand wanneer het speelschema van volgend seizoen bekend word?
Helder.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:55 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt heel nobel en vol zelfkritiek, dat geef ik toe. Maar ieder weldenkende supporter die om zo'n reden de CL "wil laten schieten" schat de belangrijkheid van het toernooi totaal verkeerd in. Het is van levensbelang voor Ajax om de CL spelen.
Al verliezen we zes keer in de poulefase, Ajax krijgt nog steeds het geld om 2 (voor Ajax-begrippen) topspelers van te kopen. Het enige wat wij de afgelopen 2 jaar hebben gedaan is de schuld van PSV afgekocht...
Ajax is een voor Europese begrippen middelmatig clubje wat in de CL een levensader heeft om in eerste instantie zelfs nationaal weer eens de beste te kunnen zijn. Kortom, zo luchtig doen over de CL is een zekere vorm van arrogantie, het is namelijk zoiets als toegeven dat je gemakkelijk zonder kunt.
Dat is heel mooi. Vorig jaar moest ik de eerste competitiewedstrijd missen omdat ik op lowlands was. Maar dit keer hoef ik dus niks te missen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moet eerst bekend worden wie er in de Eredivisie spelen, da's op zich wel handig.
Weet alleen dat 23 augustus de JC-schaal is dus de week erna zal het wel beginnen.
Ik kan nu ook naar de eerste wedstrijd iddquote:Op zondag 11 mei 2008 18:03 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Dat is heel mooi. Vorig jaar moest ik de eerste competitiewedstrijd missen omdat ik op lowlands was. Maar dit keer hoef ik dus niks te missen.
Alweer?quote:
Nee, nog steeds. Het is nog niet gespeeld ouwe.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alweer?.
Ajax gaat het nog zwaarder krijgen nu, zonder fatsoenlijke verdediging.
1 Pluspunt, verdediging hebben we dit hele jaar niet gehad.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alweer?.
Ajax gaat het nog zwaarder krijgen nu, zonder fatsoenlijke verdediging.
We hebben dit hele jaar ook nog niet van Twente gewonnen...quote:Op zondag 11 mei 2008 19:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
1 Pluspunt, verdediging hebben we dit hele jaar niet gehad.
Natuurlijk weer een schoolvoorbeeld van "De zus van mijn schoonzus en de buurman van de vriend daarvan kent iemand binnen Ajax", maar natuurlijk altijd vermakelijk op een zwoele zomeravondquote:Heb van een zeer betrouwbare bron vernomen, dat Ajax met Erik Pieters bezig is.
Ben vrij zeker over zijn gelijk, aangezien hij nogal dicht bij het vuur zit.
Weet niet zo goed wat ik van deze speler moet vinden, ken hem ook iet zo goed.
Iemand?
Pieters is toch een linker verdediger / linksback ?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Van Ajax Netwerk
[..]
Natuurlijk weer een schoolvoorbeeld van "De zus van mijn schoonzus en de buurman van de vriend daarvan kent iemand binnen Ajax", maar natuurlijk altijd vermakelijk op een zwoele zomeravond
Linksback jaquote:Op zondag 11 mei 2008 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Pieters is toch een linker verdediger / linksback ?
Zal die tering N'kufo wel iets vanaf wetenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:01 schreef toma het volgende:
lol, die lip van Johnny is helemaal paars geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |