Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee douchtquote:
Ja maar ik zit hier nu godverdomme al een half uur te wachten voordat die lul een keer klaar is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Lang douchen
Je moet toch wakker worden??
Gemiddeld is de klacht dus ongegrond.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee doucht.
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee doucht.
Zie de OP:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?
quote:(die moet immers grote schoonmaak houden)
De grote schoonmaak van die vetzooi.... Staat er toch.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een voorste grot ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Dan zal je huisgenoot wel homo zijn, de achterste grot schoonmaken.
Voorste Grot = Plasbuisquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een voorste grot ofzo?
Mooi gezicht ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het altijd fijn om mijn voorhuid zo strak naar achter te trekken onder de shower mehn
Wat dacht je van Fappen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
Homoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Gezicht wassen, inzepen, paar minuten wachten, scheren met haarrichting mee, weer inzepen, weer paar minuten wachten, scheren tegen de haarrichting in.
Dan ben je zo 10 minuten verder
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Gezicht wassen, inzepen, paar minuten wachten, scheren met haarrichting mee, weer inzepen, weer paar minuten wachten, scheren tegen de haarrichting in.
Alleen als ik achter je sta.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik maak altijd de douche schoon als ik eronder sta, telt dat ook als grote schoonmaak?
Waarom niet gewoon meteen ook tegen de haarrichting in scherenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Bij zware baardgroei en/of een baard van meerdere dagen werkt meteen tegen de haarrichting in niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon meteen ook tegen de haarrichting in scheren
Gewoon 10 keer over zon stukje heengaan ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Bij zware baardgroei en/of een baard van meerdere dagen werkt meteen tegen de haarrichting in niet.
En om wakker te worden, of juist lekker rozig voor het slapengaanquote:
Of 1 keer met de richting mee en 1 keer tegen de richting in. 1+1 = 2, is minder dan 10 en minder pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon 10 keer over zon stukje heengaan ?
Je communiceert met huisgenoten via MSN?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
ha, hij typt iets op MSN dus hij is klaar. Adios.
dit topic gaat over mannen die lang douchenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:03 schreef MASD het volgende:
Beste TS,
Om uw douchetijd aanzienlijk te verkorten heb ik wat tips voor je. Allereerst koop je het onderstaand object:
[ afbeelding ]
in combinatie met:
[ afbeelding ]
Nu je vrije doorgang hebt hoef je enkel de douchekop op de hardste straal te zetten en alle bonkjes, slierten en eventuele embryo's eruit te spoelen.
Jij scheert 1 keer (dus 1 beweging) en het is goed?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Of 1 keer met de richting mee en 1 keer tegen de richting in. 1+1 = 2, is minder dan 10 en minder pijnlijk.
Gillette Mach 7quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij scheert 1 keer (dus 1 beweging) en het is goed?
Gillette Fusion Power - ja, soms twee keer. Ik weet dat de naam verschrikkelijk marketingachtig klinkt maar het werkt echt. Overigens ga ik na een wat langere tijd niet scheren (dag of vier, vijf) ook eerst met de richting mee en dan ertegenin.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij scheert 1 keer (dus 1 beweging) en het is goed?
Iets met goed schoonmaken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
Een half uur om je goed schoon te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:01 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Iets met goed schoonmaken.
Ik lig ook regelmatig in bad
30 sec.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:37 schreef Dorkquemada het volgende:
Ik scheer ook in de douche
Wtf is dit voor argument?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
(die moet immers grote schoonmaak houden),
Nou nou..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Bleekmiddel het volgende:
En vrouwen die werken zijn HOEREN. Ook voor vrouwen die denken dat ze langer mogen douchen omdat ze hun kutje moeten schoonmaken.
Volgens mij is TS voor de vrouwen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kan ook gewoon bij hem onder de douche gaan staan. Zal 'ie vast niet erg vinden, mits lekker wijf.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef Game_Error het volgende:
http://www.break.com/index/how_to_shower_men_vs_women.html
hier staat duidelijk uitgelgd hoe je je dient te wassen
Huisgenootjes en dan via msn communicerenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit hier nu godverdomme al een half uur te wachten voordat die lul een keer klaar is.
En ik wil gewoon douchen, kleertjes aan, buiten zitten etc.
Vet herkenbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef Game_Error het volgende:
http://www.break.com/index/how_to_shower_men_vs_women.html
hier staat duidelijk uitgelgd hoe je je dient te wassen
Anders heb jij als vrouw ook nooit zo'n haast; als man wordt je geacht een half uur extra op de douche-, kleed- en opmaakpartij te wachten. Mooi dat jij je wel-de-lusten-niet-de-lasten-feministische trekje nu zelf op je bord krijgtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar ik zit hier nu godverdomme al een half uur te wachten voordat die lul een keer klaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door harrypiel op 12-05-2008 17:08:49 ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:22 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Vet herkenbaar!
Of deze dan: http://www.break.com/index/how_to_wash_your_penis.html
Vind het wel zo fris om me 's ochtends te doucenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef MouzurX het volgende:
Maare ik kwam er ook net achter dan mijn misschien-toekomstige-huisgenoten allemaal 's ochtends willen douchenIk douche gewoon 's avonds .. oftewel dan kan ik ook gewoon uren douchen
wantquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind het wel zo fris om me 's ochtends te doucen
Tenzij je als een idioot ligt te zweten 's nachts lijkt het me geen verschil maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind het wel zo fris om me 's ochtends te doucen
een keer fietsen naar werk/school en je hebt dezelfde zweetproductie in je kleren zittenquote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:49 schreef Knevelt het volgende:
[..]
een keer fietsen naar werk/school en je hebt dezelfde zweetproductie in je kleren zitten
supergoedquote:
oh, en als jij een half uur onder de douche ligt te rotten dan is er zeker niks aan de hand?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb dan wel geen power, maar bij mij heeft hij altijd wat moeite met een baardgroei van 4 of 5 dagen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Gillette Fusion Power - ja, soms twee keer. Ik weet dat de naam verschrikkelijk marketingachtig klinkt maar het werkt echt. Overigens ga ik na een wat langere tijd niet scheren (dag of vier, vijf) ook eerst met de richting mee en dan ertegenin.
Nu heb je mijn illusie dat ijdelheid daarvan de oorzaak is, verstoord.quote:Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden),
Wat is het verschil?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu heb je mijn illusie dat ijdelheid daarvan de oorzaak is, verstoord.
als je geen koffie drinkt moet je ergens wakker van worden... en sinds wanneer is het verkeerd voor mannen om hygiënisch voor de dag te komen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
draai de centrale warmwaterkraan dicht.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat kan prima zonder kleren.quote:En ik wil gewoon douchen, kleertjes aan, buiten zitten etc.
Owhja?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
ijdelheid straalt uit van het voorkomen, niet vanuit een ongewassen naar vis / mosselen stinkend reproductieorgaan?quote:
Ik zou eerder klagen over die eerste huisgenoot.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee doucht.
Heb ik al eens gedaanquote:Op maandag 12 mei 2008 17:14 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Ik zou eerder klagen over die eerste huisgenoot.
Eelt van je voeten raspenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef Sowflow het volgende:
Hahaha...gaat nergens over, maar is té grappig...hahaha...
Vrouwen hebben langer werk:
eelt van de voeten raspen
het lichaam scrubben (waarom denk je dat ze zo zacht zijn?)
lichaam inzepen
haren wassen en conditioner/ haarmasker
het nodige scheerwerk (nogmaals: waarom denk je dat ze zo zacht zijn?)
gezicht wassen en scrubben
Mannen staan soms ook lang onder de douche, maar volgens mij om hele andere reden ;-)
Dus jij vindt 'gelig' niet ranzig?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Eelt van je voeten raspen
Heb ik nou nooit begrepen, is gewoon natuurlijke bescherming van je voetzool. Tenzij het er echt ranzig uit ziet (lees: kapot, gescheurd, e.d.) moedig ik dat doorgaans niet aan.
Maargoed dat ben ik.
Of je smeert je eelten in en scheuren ze niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef Sowflow het volgende:
lichaam inzepen
Mannen staan soms ook lang onder de douche, maar volgens mij om hele andere reden ;-)
Nee niet echt.quote:Op maandag 26 mei 2008 07:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij vindt 'gelig' niet ranzig?
Ik snap wel dat het ter bescherming van je voetzool is, maar lichaamshaar heeft ook een functie en daar hoor ik je niet over.
Kan jij niet gewoon onder een auto komen met je kut straattaal?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Yo man, beter gaan al die bitches gewoon 2x per week naar de pedicure, weetz!
Ik snap niet waarom jij al dat non-spange gehaat op mij uit? Doodsverwensing dus ban!!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon onder een auto komen met je kut straattaal?
Ik raps geen eelt van mn voetenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef Sowflow het volgende:
lichaam inzepen
Wat is spang?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij al dat non-spange gehaat op mij uit? Doodsverwensing dus ban!!!!!
OT:
Maar sma's, een pedicure is wel lekkah hoor! Ik heb ook ooit weleens een pedicure gehad
Faal.quote:
quote:
Het niet kennen van straattaal is faal?quote:
Zeg dat dan.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]Leuk, cool, vet, tof, gaaf, masterlijk!
Tevens, hebben jullie vrouwen weleens geprobeerd om jullie voeten dagelijks in te smeren met sperma? Blijkt ook misschien wel te helpen!
Ik zie het eerder als een vorm van omin dom zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het niet kennen van straattaal is faal?
Ik zie dat eerder als een vorm van superieur zijn.
Dus als je de negertaal niet snapt ben je omin dom?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een vorm van omin dom zijn.
'Straattaal', een 'taal' ontwikkeld door personen die falen met Nederlands.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee die straattaal dat is een niveau wil je zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een voorste grot ofzo?
nee hoor die pissen meestal gewoon tijdens het douchenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:15 schreef El_Rolando het volgende:
Mensen die lang douchen zijn zittende plassers.
en wat scheer jij dan zoal?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:27 schreef Tommeke het volgende:
Lang onder de douche staan is zo heerlijk! Vaak heb ik er geen tijd voor. Maar als ik de tijd heb en me nog ff moet scheren kan ik er zo een kwartier onderstaan.
quote:
Ik zie jouw alternatieve rotkop als een vorm van onderdanig zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het niet kennen van straattaal is faal?
Ik zie dat eerder als een vorm van superieur zijn.
Jij snapt het kennelijk wel, want je weet wat 'omin dom' betekent, dus wat zeur je?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus als je de negertaal niet snapt ben je omin dom?
TS is pot, toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kan ook gewoon bij hem onder de douche gaan staan. Zal 'ie vast niet erg vinden, mits lekker wijf.
En haren wassen duurt wat langer he.quote:Op woensdag 28 mei 2008 04:04 schreef Stone2211 het volgende:
Ik zie niet wat daar mee mis is. Overigens hebben vrouwen nou ook niet zoveel meer schoon te maken... misschien wat meer te scheren.
Er zijn ook zat kerels met lange haren.. en uit mijn studententijd herinner ik me dat dat vaak de lijers zijn die hun haar niet uit het douche putje vissen.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien omdat die man zich ontzettend smerig voelde nadat ie wakker werd naast zo'n gedrocht ?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen moeten kort haar hebben, is aantrekkelijker en minder gezeik om haren wassen.
Kort haar bij vrouwen is nasty.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen moeten kort haar hebben, is aantrekkelijker en minder gezeik om haren wassen.
Nasty is toch een zangeres ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, ben niet helemaal bij in de wigger termen.. is nasty goed of slecht?
Gilette Machette:quote:
om die vislucht weg te schrobben? Ik noem maar wat...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kort haar is by far het lelijkste wat een vrouw zichzelf kan aandoenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Kort haar is by far het lelijkste wat een vrouw zichzelf kan aandoen
dat maakt qua tijd niet zoveel uit met nog langer haar hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenHoeft niet extreem lang.. Maar gewoon over de schouders
Succes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef W-outrr het volgende:
Ik heb dankzij dit topic extra veel zin gekregen om lang te gaan douchen! Dus wens me succes en Adios!!:D
Genoeg (mooie) vrouwen waarbij kort haar beter staat dan lang haar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenHoeft niet extreem lang.. Maar gewoon over de schouders
Omdat douchen nou eenmaal lekker isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:15 schreef Sowflow het volgende:
Nogmaals:
lichaam inzepen
Waarom niet, ik douche maximaal eens per twee weken, dan mag het ook wel lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 06:25 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Waarom niet, ik douche maximaal eens per twee weken, dan mag het ook wel lang.
1 2 3 | NIVEA Extreme Comfort scheergel Extreem glad scheren. Probeer nu! www.NIVEA.nl |
4 van de 6 doe ik ook onder de douchequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:15 schreef Sowflow het volgende:
Nogmaals:
lichaam inzepen
Deden ze dat maar ipv met die olifantentenen zo hun flaptapslippers in te springenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
4 van de 6 doe ik ook onder de doucheEn je gaat mij niet vertellen dat vrouwen elke dag de eelt van hun voeten staan te raspen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg (mooie) vrouwen waarbij kort haar beter staat dan lang haar.
Catherine Bell bijv
[ afbeelding ]
Omdat lang douchen lekker is op een weekendochtend? En hoezo kunnen alleen vrouwen een grote schoonmaak hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |