Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee douchtquote:
Ja maar ik zit hier nu godverdomme al een half uur te wachten voordat die lul een keer klaar is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Lang douchen
Je moet toch wakker worden??
Gemiddeld is de klacht dus ongegrond.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee doucht.
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee doucht.
Zie de OP:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?
quote:(die moet immers grote schoonmaak houden)
De grote schoonmaak van die vetzooi.... Staat er toch.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?
Jij hebt ook nog een voorste grot ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Dan zal je huisgenoot wel homo zijn, de achterste grot schoonmaken.
Voorste Grot = Plasbuisquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een voorste grot ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |