om die vislucht weg te schrobben? Ik noem maar wat...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?
Kort haar is by far het lelijkste wat een vrouw zichzelf kan aandoenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen moeten kort haar hebben, is aantrekkelijker en minder gezeik om haren wassen.
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Kort haar is by far het lelijkste wat een vrouw zichzelf kan aandoen
dat maakt qua tijd niet zoveel uit met nog langer haar hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenHoeft niet extreem lang.. Maar gewoon over de schouders
Succes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef W-outrr het volgende:
Ik heb dankzij dit topic extra veel zin gekregen om lang te gaan douchen! Dus wens me succes en Adios!!:D
Genoeg (mooie) vrouwen waarbij kort haar beter staat dan lang haar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenHoeft niet extreem lang.. Maar gewoon over de schouders
Omdat douchen nou eenmaal lekker isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:15 schreef Sowflow het volgende:
Nogmaals:
Vrouwen hebben langer werk:
eelt van de voeten raspen
het lichaam scrubben (waarom denk je dat ze zo zacht zijn?)
lichaam inzepen
haren wassen en conditioner/ haarmasker
het nodige scheerwerk (nogmaals: waarom denk je dat ze zo zacht zijn?)
gezicht wassen en scrubben
Mannen staan soms ook lang onder de douche, maar volgens mij om hele andere reden ;-)
Waarom niet, ik douche maximaal eens per twee weken, dan mag het ook wel lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 06:25 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Waarom niet, ik douche maximaal eens per twee weken, dan mag het ook wel lang.
| 1 2 3 | NIVEA Extreme Comfort scheergel Extreem glad scheren. Probeer nu! www.NIVEA.nl |
4 van de 6 doe ik ook onder de douchequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:15 schreef Sowflow het volgende:
Nogmaals:
Vrouwen hebben langer werk:
eelt van de voeten raspen
het lichaam scrubben (waarom denk je dat ze zo zacht zijn?)
lichaam inzepen
haren wassen en conditioner/ haarmasker
het nodige scheerwerk (nogmaals: waarom denk je dat ze zo zacht zijn?)
gezicht wassen en scrubben
Mannen staan soms ook lang onder de douche, maar volgens mij om hele andere reden ;-)
Deden ze dat maar ipv met die olifantentenen zo hun flaptapslippers in te springenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
4 van de 6 doe ik ook onder de doucheEn je gaat mij niet vertellen dat vrouwen elke dag de eelt van hun voeten staan te raspen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg (mooie) vrouwen waarbij kort haar beter staat dan lang haar.
Catherine Bell bijv
[ afbeelding ]
Omdat lang douchen lekker is op een weekendochtend? En hoezo kunnen alleen vrouwen een grote schoonmaak hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |