Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee douchtquote:
Ja maar ik zit hier nu godverdomme al een half uur te wachten voordat die lul een keer klaar is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Lang douchen
Je moet toch wakker worden??
Gemiddeld is de klacht dus ongegrond.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee doucht.
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit keer gaat het specifiek over mannelijke huisgenoten. Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee doucht.
Zie de OP:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?
quote:(die moet immers grote schoonmaak houden)
De grote schoonmaak van die vetzooi.... Staat er toch.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?
Jij hebt ook nog een voorste grot ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Dan zal je huisgenoot wel homo zijn, de achterste grot schoonmaken.
Voorste Grot = Plasbuisquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een voorste grot ofzo?
Mooi gezicht ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het altijd fijn om mijn voorhuid zo strak naar achter te trekken onder de shower mehn
Wat dacht je van Fappen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
Homoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Gezicht wassen, inzepen, paar minuten wachten, scheren met haarrichting mee, weer inzepen, weer paar minuten wachten, scheren tegen de haarrichting in.
Dan ben je zo 10 minuten verder
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Gezicht wassen, inzepen, paar minuten wachten, scheren met haarrichting mee, weer inzepen, weer paar minuten wachten, scheren tegen de haarrichting in.
Alleen als ik achter je sta.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik maak altijd de douche schoon als ik eronder sta, telt dat ook als grote schoonmaak?
Waarom niet gewoon meteen ook tegen de haarrichting in scherenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Bij zware baardgroei en/of een baard van meerdere dagen werkt meteen tegen de haarrichting in niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon meteen ook tegen de haarrichting in scheren
Gewoon 10 keer over zon stukje heengaan ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Bij zware baardgroei en/of een baard van meerdere dagen werkt meteen tegen de haarrichting in niet.
En om wakker te worden, of juist lekker rozig voor het slapengaanquote:
Of 1 keer met de richting mee en 1 keer tegen de richting in. 1+1 = 2, is minder dan 10 en minder pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon 10 keer over zon stukje heengaan ?
Je communiceert met huisgenoten via MSN?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
ha, hij typt iets op MSN dus hij is klaar. Adios.
dit topic gaat over mannen die lang douchenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:03 schreef MASD het volgende:
Beste TS,
Om uw douchetijd aanzienlijk te verkorten heb ik wat tips voor je. Allereerst koop je het onderstaand object:
[ afbeelding ]
in combinatie met:
[ afbeelding ]
Nu je vrije doorgang hebt hoef je enkel de douchekop op de hardste straal te zetten en alle bonkjes, slierten en eventuele embryo's eruit te spoelen.
Jij scheert 1 keer (dus 1 beweging) en het is goed?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Of 1 keer met de richting mee en 1 keer tegen de richting in. 1+1 = 2, is minder dan 10 en minder pijnlijk.
Gillette Mach 7quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij scheert 1 keer (dus 1 beweging) en het is goed?
Gillette Fusion Power - ja, soms twee keer. Ik weet dat de naam verschrikkelijk marketingachtig klinkt maar het werkt echt. Overigens ga ik na een wat langere tijd niet scheren (dag of vier, vijf) ook eerst met de richting mee en dan ertegenin.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij scheert 1 keer (dus 1 beweging) en het is goed?
Iets met goed schoonmaken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
Een half uur om je goed schoon te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:01 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Iets met goed schoonmaken.
Ik lig ook regelmatig in bad
30 sec.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:37 schreef Dorkquemada het volgende:
Ik scheer ook in de douche
Wtf is dit voor argument?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
(die moet immers grote schoonmaak houden),
Nou nou..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Bleekmiddel het volgende:
En vrouwen die werken zijn HOEREN. Ook voor vrouwen die denken dat ze langer mogen douchen omdat ze hun kutje moeten schoonmaken.
Volgens mij is TS voor de vrouwen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kan ook gewoon bij hem onder de douche gaan staan. Zal 'ie vast niet erg vinden, mits lekker wijf.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef Game_Error het volgende:
http://www.break.com/index/how_to_shower_men_vs_women.html
hier staat duidelijk uitgelgd hoe je je dient te wassen
Huisgenootjes en dan via msn communicerenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit hier nu godverdomme al een half uur te wachten voordat die lul een keer klaar is.
En ik wil gewoon douchen, kleertjes aan, buiten zitten etc.
ha, hij typt iets op MSN dus hij is klaar. Adios.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |