Gillette Fusion Power - ja, soms twee keer. Ik weet dat de naam verschrikkelijk marketingachtig klinkt maar het werkt echt. Overigens ga ik na een wat langere tijd niet scheren (dag of vier, vijf) ook eerst met de richting mee en dan ertegenin.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij scheert 1 keer (dus 1 beweging) en het is goed?
Iets met goed schoonmaken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
Een half uur om je goed schoon te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:01 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Iets met goed schoonmaken.
Ik lig ook regelmatig in bad
30 sec.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:37 schreef Dorkquemada het volgende:
Ik scheer ook in de douche
Wtf is dit voor argument?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
(die moet immers grote schoonmaak houden),
Nou nou..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Bleekmiddel het volgende:
En vrouwen die werken zijn HOEREN. Ook voor vrouwen die denken dat ze langer mogen douchen omdat ze hun kutje moeten schoonmaken.
Volgens mij is TS voor de vrouwen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kan ook gewoon bij hem onder de douche gaan staan. Zal 'ie vast niet erg vinden, mits lekker wijf.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef Game_Error het volgende:
http://www.break.com/index/how_to_shower_men_vs_women.html
hier staat duidelijk uitgelgd hoe je je dient te wassen
Huisgenootjes en dan via msn communicerenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit hier nu godverdomme al een half uur te wachten voordat die lul een keer klaar is.
En ik wil gewoon douchen, kleertjes aan, buiten zitten etc.
ha, hij typt iets op MSN dus hij is klaar. Adios.
Vet herkenbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef Game_Error het volgende:
http://www.break.com/index/how_to_shower_men_vs_women.html
hier staat duidelijk uitgelgd hoe je je dient te wassen
Anders heb jij als vrouw ook nooit zo'n haast; als man wordt je geacht een half uur extra op de douche-, kleed- en opmaakpartij te wachten. Mooi dat jij je wel-de-lusten-niet-de-lasten-feministische trekje nu zelf op je bord krijgtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar ik zit hier nu godverdomme al een half uur te wachten voordat die lul een keer klaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door harrypiel op 12-05-2008 17:08:49 ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:22 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Vet herkenbaar!
Of deze dan: http://www.break.com/index/how_to_wash_your_penis.html
Vind het wel zo fris om me 's ochtends te doucenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef MouzurX het volgende:
Maare ik kwam er ook net achter dan mijn misschien-toekomstige-huisgenoten allemaal 's ochtends willen douchenIk douche gewoon 's avonds .. oftewel dan kan ik ook gewoon uren douchen
wantquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind het wel zo fris om me 's ochtends te doucen
Tenzij je als een idioot ligt te zweten 's nachts lijkt het me geen verschil maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind het wel zo fris om me 's ochtends te doucen
een keer fietsen naar werk/school en je hebt dezelfde zweetproductie in je kleren zittenquote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:49 schreef Knevelt het volgende:
[..]
een keer fietsen naar werk/school en je hebt dezelfde zweetproductie in je kleren zitten
supergoedquote:
oh, en als jij een half uur onder de douche ligt te rotten dan is er zeker niks aan de hand?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb dan wel geen power, maar bij mij heeft hij altijd wat moeite met een baardgroei van 4 of 5 dagen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Gillette Fusion Power - ja, soms twee keer. Ik weet dat de naam verschrikkelijk marketingachtig klinkt maar het werkt echt. Overigens ga ik na een wat langere tijd niet scheren (dag of vier, vijf) ook eerst met de richting mee en dan ertegenin.
Nu heb je mijn illusie dat ijdelheid daarvan de oorzaak is, verstoord.quote:Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden),
Wat is het verschil?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu heb je mijn illusie dat ijdelheid daarvan de oorzaak is, verstoord.
als je geen koffie drinkt moet je ergens wakker van worden... en sinds wanneer is het verkeerd voor mannen om hygiënisch voor de dag te komen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
draai de centrale warmwaterkraan dicht.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat kan prima zonder kleren.quote:En ik wil gewoon douchen, kleertjes aan, buiten zitten etc.
Owhja?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |