ijdelheid straalt uit van het voorkomen, niet vanuit een ongewassen naar vis / mosselen stinkend reproductieorgaan?quote:
Ik zou eerder klagen over die eerste huisgenoot.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik een huisgenoot die niet doucht en een huisgenoot die voor twee doucht.
Heb ik al eens gedaanquote:Op maandag 12 mei 2008 17:14 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Ik zou eerder klagen over die eerste huisgenoot.
Eelt van je voeten raspenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef Sowflow het volgende:
Hahaha...gaat nergens over, maar is té grappig...hahaha...
Vrouwen hebben langer werk:
eelt van de voeten raspen
het lichaam scrubben (waarom denk je dat ze zo zacht zijn?)
lichaam inzepen
haren wassen en conditioner/ haarmasker
het nodige scheerwerk (nogmaals: waarom denk je dat ze zo zacht zijn?)
gezicht wassen en scrubben
Mannen staan soms ook lang onder de douche, maar volgens mij om hele andere reden ;-)
Dus jij vindt 'gelig' niet ranzig?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Eelt van je voeten raspen
Heb ik nou nooit begrepen, is gewoon natuurlijke bescherming van je voetzool. Tenzij het er echt ranzig uit ziet (lees: kapot, gescheurd, e.d.) moedig ik dat doorgaans niet aan.
Maargoed dat ben ik.
Of je smeert je eelten in en scheuren ze niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef Sowflow het volgende:
lichaam inzepen
Mannen staan soms ook lang onder de douche, maar volgens mij om hele andere reden ;-)
Nee niet echt.quote:Op maandag 26 mei 2008 07:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij vindt 'gelig' niet ranzig?
Ik snap wel dat het ter bescherming van je voetzool is, maar lichaamshaar heeft ook een functie en daar hoor ik je niet over.
Kan jij niet gewoon onder een auto komen met je kut straattaal?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Yo man, beter gaan al die bitches gewoon 2x per week naar de pedicure, weetz!
Ik snap niet waarom jij al dat non-spange gehaat op mij uit? Doodsverwensing dus ban!!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon onder een auto komen met je kut straattaal?
Ik raps geen eelt van mn voetenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef Sowflow het volgende:
lichaam inzepen
Wat is spang?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij al dat non-spange gehaat op mij uit? Doodsverwensing dus ban!!!!!
OT:
Maar sma's, een pedicure is wel lekkah hoor! Ik heb ook ooit weleens een pedicure gehad
Faal.quote:
quote:
Het niet kennen van straattaal is faal?quote:
Zeg dat dan.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]Leuk, cool, vet, tof, gaaf, masterlijk!
Tevens, hebben jullie vrouwen weleens geprobeerd om jullie voeten dagelijks in te smeren met sperma? Blijkt ook misschien wel te helpen!
Ik zie het eerder als een vorm van omin dom zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het niet kennen van straattaal is faal?
Ik zie dat eerder als een vorm van superieur zijn.
Dus als je de negertaal niet snapt ben je omin dom?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een vorm van omin dom zijn.
'Straattaal', een 'taal' ontwikkeld door personen die falen met Nederlands.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee die straattaal dat is een niveau wil je zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een voorste grot ofzo?
nee hoor die pissen meestal gewoon tijdens het douchenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:15 schreef El_Rolando het volgende:
Mensen die lang douchen zijn zittende plassers.
en wat scheer jij dan zoal?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:27 schreef Tommeke het volgende:
Lang onder de douche staan is zo heerlijk! Vaak heb ik er geen tijd voor. Maar als ik de tijd heb en me nog ff moet scheren kan ik er zo een kwartier onderstaan.
quote:
Ik zie jouw alternatieve rotkop als een vorm van onderdanig zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het niet kennen van straattaal is faal?
Ik zie dat eerder als een vorm van superieur zijn.
Jij snapt het kennelijk wel, want je weet wat 'omin dom' betekent, dus wat zeur je?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus als je de negertaal niet snapt ben je omin dom?
TS is pot, toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kan ook gewoon bij hem onder de douche gaan staan. Zal 'ie vast niet erg vinden, mits lekker wijf.
En haren wassen duurt wat langer he.quote:Op woensdag 28 mei 2008 04:04 schreef Stone2211 het volgende:
Ik zie niet wat daar mee mis is. Overigens hebben vrouwen nou ook niet zoveel meer schoon te maken... misschien wat meer te scheren.
Er zijn ook zat kerels met lange haren.. en uit mijn studententijd herinner ik me dat dat vaak de lijers zijn die hun haar niet uit het douche putje vissen.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien omdat die man zich ontzettend smerig voelde nadat ie wakker werd naast zo'n gedrocht ?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen moeten kort haar hebben, is aantrekkelijker en minder gezeik om haren wassen.
Kort haar bij vrouwen is nasty.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen moeten kort haar hebben, is aantrekkelijker en minder gezeik om haren wassen.
Nasty is toch een zangeres ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, ben niet helemaal bij in de wigger termen.. is nasty goed of slecht?
Gilette Machette:quote:
om die vislucht weg te schrobben? Ik noem maar wat...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw langer onder de douche mogen staan?
Kort haar is by far het lelijkste wat een vrouw zichzelf kan aandoenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Kort haar is by far het lelijkste wat een vrouw zichzelf kan aandoen
dat maakt qua tijd niet zoveel uit met nog langer haar hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over bibob maar haar tot net boven de schouders.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenHoeft niet extreem lang.. Maar gewoon over de schouders
Succes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef W-outrr het volgende:
Ik heb dankzij dit topic extra veel zin gekregen om lang te gaan douchen! Dus wens me succes en Adios!!:D
Genoeg (mooie) vrouwen waarbij kort haar beter staat dan lang haar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat ziet er zo aubollig uit vind ik.. Somige meiden staat dat wel, maar over het algemeen horen meiden lange haren te hebbenHoeft niet extreem lang.. Maar gewoon over de schouders
Omdat douchen nou eenmaal lekker isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:15 schreef Sowflow het volgende:
Nogmaals:
lichaam inzepen
Waarom niet, ik douche maximaal eens per twee weken, dan mag het ook wel lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 06:25 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Waarom niet, ik douche maximaal eens per twee weken, dan mag het ook wel lang.
1 2 3 | NIVEA Extreme Comfort scheergel Extreem glad scheren. Probeer nu! www.NIVEA.nl |
4 van de 6 doe ik ook onder de douchequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:15 schreef Sowflow het volgende:
Nogmaals:
lichaam inzepen
Deden ze dat maar ipv met die olifantentenen zo hun flaptapslippers in te springenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
4 van de 6 doe ik ook onder de doucheEn je gaat mij niet vertellen dat vrouwen elke dag de eelt van hun voeten staan te raspen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg (mooie) vrouwen waarbij kort haar beter staat dan lang haar.
Catherine Bell bijv
[ afbeelding ]
Omdat lang douchen lekker is op een weekendochtend? En hoezo kunnen alleen vrouwen een grote schoonmaak hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Dat een vrouw lang onder de douche staat ok (die moet immers grote schoonmaak houden), maar waarom zou je als man in godsnaam een half uur onder de douche staan?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |