quote:PINKPOP WIJKT VOOR ZOUTPOP
De organisatie van Pinkpop heeft de knoop doorgehakt en is definitief van plan om voor het eerst in haar bestaan het Pinksterweekend in 2008 te verplaatsen naar het weekend van vrijdag 30 en zaterdag 31 mei en zondag 1 juni. Pinksteren 2008 valt erg vroeg in het jaar en de meeste grote Amerikaanse bands zijn dan niet beschikbaar of beter gezegd komen liever in de periode van eind mei begin juni om in Europa te verschijnen op de bekende popfestivals als Pinkpop, Rock Am Ring en Rock Im Park. Dat betekent dat Pinkpop noodgedwongen een jarenlange traditie moet breken om mee te kunnen dingen naar de gunst van de grote rockgroepen en hun vele fans. Daarnaast maakt een woordvoerder van Pinkpop bekend dat de concurrentie van Zoutpop in Boekelo ook van grote invloed is. �De afgelopen jaren hebben we moeten constateren dat veel Nederlandse bands de voorkeur geven aan het nog jonge festival in Twente.� De vraag of Pinkpop ooit weer zal worden georganiseerd op de vertrouwde Pinksterdagen zal sterk afhankelijk zijn van de expansie van Zoutpop. De persvoorlichter van Zoutpop begrijpt niets van de commotie in het zuiden des lands.........enz...
Douchen doe je met een grote fles deo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:47 schreef Lauriette91 het volgende:
Nja, ik ga zoiezo op B :]
Hoe zit het eigenlijk met douches enzo?
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:08 schreef Lauriette91 het volgende:
OMG, zijn er geen douches? :|
douchen is overrated op festivals!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:08 schreef Lauriette91 het volgende:
OMG, zijn er geen douches? :|
20 min.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:28 schreef Thealexfiles het volgende:
Is camping B ver lopen van het festivalterrein?
(slechte tvp)
2 keer per dag douchen, daar is dus het water gebrek ontstaan. Bij jou.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Hmm, ik zie wel xD
Mja, normaal douche ik 2 keer op een dag.
En dan daar like 3 a 4 dagen niet :|
Mja, wat moet dat moet.
Regen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:28 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Met dit weer wel ja, het is nog maar afwachten wat voor weer het tijdens Pinkpop is
minstens één buitje hoort erbij. Hopelijk niet van die hoosbuien als vorig jaar tijdens Marylin Mansonquote:
Wel typisch dat de allereerste keer dat Pinkpop niet met Pinksteren valt, het de warmste Pinksteren sinds jaaaaren is.quote:
owja en voor douchen moet je btw op pinkpop ook nog eens betalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Hmm, ik zie wel xD
Mja, normaal douche ik 2 keer op een dag.
En dan daar like 3 a 4 dagen niet :|
Mja, wat moet dat moet.
Vet magazine! Ik krijg er nu nog meer zin inquote:Op maandag 12 mei 2008 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand dit al gelezen: http://www.livexs.nl/media/pinkpop_magazine_2008.php
Nooit te veel drugs op zak hebben. En mocht je toch te veel hebben, verspreid het dan over je maten. Dan is de kans kleiner dat je een proces verbaal krijgt.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:23 schreef DeeCruise het volgende:
Metallica!
Hoe zit t overigens met fouilleren? Loop veel feesten af, maar pinkpop is voor mij de eerste keer dit jaar.. Any do's and dont's?
Ok, in principe dus hetzelfde verhaal als elk willekeurig ander feest. Zijn ze grondig met fouilleren? Niet dat ik gigantisch veel van plan ben hoor, maar zou graag mijn wietje roken op het festival..quote:Op maandag 12 mei 2008 17:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nooit te veel drugs op zak hebben. En mocht je toch te veel hebben, verspreid het dan over je maten. Dan is de kans kleiner dat je een proces verbaal krijgt.
was vorig jaar blij dat ik een hamer hadquote:Op maandag 12 mei 2008 18:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
doe dat dan op de camping en niet op t terrein.
owja en nog een tip voor de nieuwelingen: t camping terrein is vrij .. uhmm .. hard. Dus zorg dat iemand iets hards heeft om haringen mee in de grond te slaan. Een baksteen uit de grond trekken op t terrein zelf helpt ook wel, maar das slecht voor je handen.
Wordt lastig als je kaarten voor 1 dag hebtquote:Op maandag 12 mei 2008 18:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
doe dat dan op de camping en niet op t terrein.
owja en nog een tip voor de nieuwelingen: t camping terrein is vrij .. uhmm .. hard. Dus zorg dat iemand iets hards heeft om haringen mee in de grond te slaan. Een baksteen uit de grond trekken op t terrein zelf helpt ook wel, maar das slecht voor je handen.
Volgens mij mag je de normale toegestane hoeveelheid wiet bij je hebben, 4 of 5 gram dus. Respect als je dat in 1 dag kan weg roken.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, in principe dus hetzelfde verhaal als elk willekeurig ander feest. Zijn ze grondig met fouilleren? Niet dat ik gigantisch veel van plan ben hoor, maar zou graag mijn wietje roken op het festival..
Dat krijg ik wel weg op een dag (24 uur) maar totaal niet realistisch op een festival. Vind het overigens een beetje een vreemde reactie gezien het feit dat er niet zoiets bestaat als een maximale hoeveelheid die je bij je mag hebben... Onder de 5 gram krijg je een boete (of een waarschuwing als je geluk hebt) maar je bent het altijd kwijt. En dat is dus wat ik wil voorkomenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij mag je de normale toegestane hoeveelheid wiet bij je hebben, 4 of 5 gram dus. Respect als je dat in 1 dag kan weg roken.
Ik ben een aantal keer gecontroleerd op Lowlands en heb dus nooit mijn wiet moeten inleveren of een boete mogen ontvangen.quote:Mag ik drugs meenemen naar Pinkpop?
Het is volgens de Nederlandse wet verboden om drugs bij je te hebben of te verhandelen. Politie en organisatie zullen bagage hierop doorzoeken. Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.
Ik weet niet hoeveel die gaat kosten, maar ik meen in dat magazine te hebben gelezen dat je er met OV-kaarten en dergelijke wel 40% korting op krijgt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:14 schreef Lauriette91 het volgende:
Oh, op die manier.
Wanneer word nou eigenlijk bekend gemaakt hoeveel dat ns-pinkpop kaartje gaat kosten?
En zou je daarbij ook een 40% voordeelbon kunnen gebruiken?
Loool, das wel echt nice.quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
oww heerlijk. ik weet nog dat ik voor 2003 voor Dranouter festival een ticketservice kaartje had. M'n vriendin zou 2 dagen blijven en ik 1 dag. Kom ik daar aan, kreeg ik een bandje om voor 3 dagen. Tsja Nederlands kaartje. ben dus maar meteen ook 2 dagen gebleven
Dat zou erg fijn zijn want ik heb nog zo'n 40% voordeelbon :]quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:37 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel die gaat kosten, maar ik meen in dat magazine te hebben gelezen dat je er met OV-kaarten en dergelijke wel 40% korting op krijgt.
Geweldig inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
OMG !!! Net SAT2D bij 3voor12 zitten kijken... Ik krijg er nu wel ENORM veel zin in !! Damn wat een lekker bandje.
quote:Kyle Gass (KG) van de komisch rockband Tenacious D zal naar Pinkpop komen. Hij is gevraagd door GMnext Plug In om verslag te doen over een paar rockfestivals in Europa. Hij zal backstage filmpjes gaan maken en deze vervolgens op de website plaatsen. Ook sluit hij niet uit om samen met zijn gitaar ergens een optreden te komen geven, volgens het Pinkpop-programma is hiervoor plek in de tent-stage. Dit onder de naam GMNext.
Regionaal volk? Ik heb 3 jaar achter elkaar op A gestaan en ik woon in regio Leidenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
grappig persberichtje, en Camping A een fok camping word moeilijk, pak dan B, das voor iedereen mogelijk, A is alleen mogelijk voor het volk wat er al een avond vantevoren of voor 10u s'ochtends kan zijn, dus alleen zo'n beetje regionaal volk
Ja hoor, plek zatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Is er rond 10 uur nog wel ruimte op B dan?
ja das echt triets. Moet je misschien nog over gaan tot een nog triestere actie ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:08 schreef Dupje het volgende:
Als je je tent maar niet onder onze partytent zet!![]()
De buitentent 's nachts ene kwart slag draaien zodat ze de volgende ochtend er niet meer uit kunnenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ja das echt triets. Moet je misschien nog over gaan tot een nog triestere actie ...
Nee joh, gewoon in een kring onder de partytent rondom de boosdoeners gaan zitten en dan flink zuipen en luidruchtig doen tot zonsopgang.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De buitentent 's nachts ene kwart slag draaien zodat ze de volgende ochtend er niet meer uit kunnen
Werkt ieder jaar weer
Onze muziekkar op de tent zetten, de gehele nacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in een kring onder de partytent rondom de boosdoeners gaan zitten en dan flink zuipen en luidruchtig doen tot zonsopgang.
Jullie muziekkar moet dood. Zeker voor de rij bij Lowlandsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Onze muziekkar op de tent zetten, de gehele nacht.
Hehe, we gingen niet eens de brug over zijn gelijk links af geslagen. Lukte prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jullie muziekkar moet dood. Zeker voor de rij bij Lowlands
Je stond op een mietjescamping?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, we gingen niet eens de brug over zijn gelijk links af geslagen. Lukte prima.
Dat is echt een geniale actie xDquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De buitentent 's nachts ene kwart slag draaien zodat ze de volgende ochtend er niet meer uit kunnen
Werkt ieder jaar weer
ja maar het kan nog veel triester en lomper. Op Roskilde had iemand dat ook geflikt, kwamen er een paar dronken Denen aan die hun tent ergens in de buurt hadden staan. "Okee, so this is the tent we are goign to fuck up?" ... en ze hebben t geweten ook. Gat gemaakt met een mes en naar binnen staan "lekken" om het zo maar te zeggen ....quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ZO geen zin in het opzetten van de tent, alleen reizen, sjouwen met die zooi met een slechte rug omdat de vriendin met wie ik zou gaan een paar weken geleden even tussen neus en lippen door vertelde: o weet je, ik moet vrijhdagmiddag werken dus je gaat maar alleen en dan zet je de tent alvast even op. Ik zou gewoon bijna uit principe m'n kaartje verkopen zonder het te zeggen zodat ze zelf alleen mag gaan, zonder tent, hehe.
Zo, end rant.
Verder heb ik er wel enorm veel zin in maar ik ben blij als m'n tent staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:27 schreef theKiD het volgende:
[..]Alleen jammer dat het vaak een half uur duurt voor je ze weer opgevouwen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
tegen de tijd dat ik een koepeltentje netjes heb opgevouwen en in de draagzak heb weten te proppen zijn we rustig een uur verderquote:Op zondag 18 mei 2008 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het vaak een half uur duurt voor je ze weer opgevouwen hebt.
30 seconden opvouwenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het vaak een half uur duurt voor je ze weer opgevouwen hebt.
Twaalf uur.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:23 schreef xxmoncoxx het volgende:
Hoe laat gaat het festivalterrein eigenlijk open op vrijdag?
Als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt wel ja, hoewel de verkoper in de winkel zo'n 20 minuten bezig was en er uiteindelijk maar een collega bijhaalde nadat hij mij had proberen uit te leggen hoe makkelijk dat ging.quote:
Die site is echt belachelijkquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt wel ja, hoewel de verkoper in de winkel zo'n 20 minuten bezig was en er uiteindelijk maar een collega bijhaalde nadat hij mij had proberen uit te leggen hoe makkelijk dat ging.
lol, dan hoef je niet bang te zijn dat je iets vergeetquote:Op maandag 19 mei 2008 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die site is echt belachelijk
Al kies je kamperen, dan krijg je nog een enorme lijst, waar zelfs dingen op staan als:
-Foto van je huisdier
-Foto van Familie/Vrienden
-Playstation
Lowlands 2 jaar geleden, een of ander jan l*l moest popi-jopi doen met zo'n 3 seconden tent.. Hij kreeg m niet opgevouwen.. Wij lachen en kijken (meter of 50 verderop) Hij rondkijken van: "hmmz, mss ben ik wel niet de enige met zo'n tent, en kan iemand me helpen" Toen zag hij mijn tent.. Of ik m ff kon helpen..quote:Op maandag 19 mei 2008 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt wel ja, hoewel de verkoper in de winkel zo'n 20 minuten bezig was en er uiteindelijk maar een collega bijhaalde nadat hij mij had proberen uit te leggen hoe makkelijk dat ging.
Wij gooien meestal de tent neer en dan ff een wandeling naar die slijterij die op dat aangrenzende industriegebied zit, die heeft vaak trayen bier voor 25/30 euro als ik me goed herinner. Dan heb je 24 x0.5l voor een mooi prijsjequote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ze hebben tenminste eindelijk weer halve liters Hertog Jan te koop na 3 jaar.
het is nu al weer wat bijgesteld. Meer bewolking eerder, maar zaterdag en zondag droogquote:Op maandag 19 mei 2008 13:38 schreef Afunados het volgende:
http://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer?scr=1
Dat ziet er niet al te goed uit..
zondag echt relaxed weerquote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
het is nu al weer wat bijgesteld. Meer bewolking eerder, maar zaterdag en zondag droog
Ik zou tekenen voor het weer van Groezrock.quote:
30 graden zal het ook niet wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ik heb liever dat 1x goed regent als dat het bv. 30 graden is, daar ga je echt helemaal stuk aan en kan je ook niet tegen schuilen...
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30 graden zal het ook niet worden. Gewoon een graadje of 23 ofzo, licht briesje
.
nu maar hopen dat het zo blijftquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
er is niets zo variabel als het weer ( http://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer?scr=1 ) , zeker op de lange duur.
Je hoeft niks te zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:12 schreef Operc het volgende:
Even een vraagje van een PPmaagd. Ik heb de volgende situatie, ik ga meet 2 vrienden naar Pinkpop, 3 dagen met camping. Nu ga ik met 1 op vrijdag optijd weg om tenten op te zetten enzo. (waarschijnlijk camping B) maar de andere kan dan nog niet. Nu las ik dat dat geen probleem is en dat die gewoon bij ons kan kamperen als wij al tenten hebben opgezet. Maakt het daarvoor nog uit of wij op dat moment op de camping zijn? Hij kan namelijk pas na het begin van PP komen en wij willen eigenlijk wel gewoon de eerste acts zien enzo. Kan hij dan gewoon naar camping B gaan en zeggen dat hij al slaapplaats heeft en dat hij een campingbandje wil? Moet hij daarvoor kunnen laten zien waar de tenten staan of?
Dat ligt er maar net aan. De bedoeling is dat mensen van Camping A niet over Camping B zitten te banjeren. Dus als je eenmaal een bandje hebt van een andere, dan kunnen ze je de toegang weigeren. In realiteit werd het 's avonds niet zo nauw genomen maar security krijgt wel die regel te horen. Je hoeft maar net de verkeerde vent/vrouw te treffen...quote:
Zeggen dat het je neukdate is kan altijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:25 schreef Operc het volgende:
Maar hij kan gewoon bandje van B halen zonder problemen? En als B vol zit? dan heeftie best een probleem of wat?
Kan nog steedsquote:
Fijne vakantie alvastquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef SlaggY het volgende:
Zo, heb al me spullen al ingepakt!
Morgen vertrek ik voor een week naar Curaçao, volgende week land rond 11 uur weer op Maastricht Aachen Airport en ga dan direct door naar Pinkpop. Als het goed is staat mn tentje dan al mooi op camping A.
Heb er zin in. Ik zie jullie allen in Landgraaf volgende week.
Niet aan iedereen doorvertellen hoor, anders is het straks uitverkochtquote:Op maandag 19 mei 2008 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij gooien meestal de tent neer en dan ff een wandeling naar die slijterij die op dat aangrenzende industriegebied zit, die heeft vaak trayen bier voor 25/30 euro als ik me goed herinner. Dan heb je 24 x0.5l voor een mooi prijsje
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:24 schreef theKiD het volgende:
Wat betekend :"aktiekaart" eigenlijk op het kaartje van Pinkpop? Is een ander kaartje als bij de postkantoren uit de machine komt rollen..
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:06 schreef theKiD het volgende:
Ik heb ondertussen buro-pinkpop gemailt. Just in case. Het is nl een kaartje gekocht via marktplaats
Ik heb nog steeds trauma's van een feestje bij Mondo Verde...quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:52 schreef zjroentje het volgende:
lol, waarom zou je 'm niet tegenover camping B (Mondo Verde) parkeren. Was vorig jaar geloof ik ¤5 voor het hele weekend.
Ik kon 2 jaar geleden ook niet meer terug en heb voor het station overnacht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:58 schreef -Tim- het volgende:
Ik kom uit Groningen en ga alleen de zondag heen. 's Avonds gaan er geen treiner meer naar het hoge noorden helaas. Is er 's nachts nog wel een beetje vermaak rond het terrein?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik kon 2 jaar geleden ook niet meer terug en heb voor het station overnacht.
Maar vlak voor het station open ging kwam ik nog een aantal mensen tegen die het zelfde hadden, en dat was best nog wel lachen.Sommige gingen zelfs terug naar het terrein.
Buro Pinkpop kan je daar ook geen uitsluitsel over geven. Een actiekaart is gewoon een kaart die ergens gewonnen is. Niets vreemds aan dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:06 schreef theKiD het volgende:
Ik heb ondertussen buro-pinkpop gemailt. Just in case. Het is nl een kaartje gekocht via marktplaats
Ik heb er een foto bijgedaan..quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Buro Pinkpop kan je daar ook geen uitsluitsel over geven. Een actiekaart is gewoon een kaart die ergens gewonnen is. Niets vreemds aan dus.
Ik krijg weer wat moed..quote:Beste XXX,
Dit is het originele ontwerp. Het zijn echte kaarten.
See you at Pinkpop 2008!
Daarom heb ik een auto met chauffeur dit jaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
LOL. Ik heb wel eens een jaar gehad dat ik de dinsdag me tent had afgebroken en naar t station ben gegaan en daar in het gras ben gaan liggen. Op een gegeven moment had ik zoeits van kom laten we naar huis gaan. Waren de laatste extra treinen al lang vertrokken
Dat zei ik je toch al? Het zijn gewoon de originele Full-Color Pinkpop-kaarten (die overigens in eerdere topics ook al gepost zijn, vanwege de typvout erop).quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er een foto bijgedaan..
[..]
Ik krijg weer wat moed..![]()
![]()
opzich heeft die ene nog een kleine week om beter te wordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef Lips het volgende:
Klote...
We zouden met z'n 4en gaan maar nu is 1 van de 4 ziek. Opzich geen probleem maar die andere 2 zijn net een stel (wat ze al ooit echt zijn geweest) en vrienden hebben geen geld, al afspraken of een combi van die 2
Zware infectie op z'n longen, heeft zelf al besloten niet meer te gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
opzich heeft die ene nog een kleine week om beter te worden
Da's wel kut dan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef Lips het volgende:
[..]
Zware infectie op z'n longen, heeft zelf al besloten niet meer te gaan.
Ach op Groezrock kookte m'n bier zowat, dus lauw is wat dat betreft wel een vooruitgang.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Metalfreak het volgende:
Over een week zitten we nu al aan het lauwe blikbier![]()
Ow wacht, er zijn misschien weer mensen met droogijs die ik ken, dan is het elke dag ijskoud bierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
lauw? Hoezo lauw? Het is niet met pinksteren dit keer en de supermakrt is nu dus op vrijdag EN zaterdag open. EN die ene zondag, ach dat nemen we er wel bij.
Bij mijn weten mag dat niet, en controleren ze de sluiting van de fles.. Als ze je (fles) controleren natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:35 schreef Rubbish11 het volgende:
+ je mag een petfles meenemen = 1.5liter whiskey
Die 2x dat ik ben geweest voelden ze alleen aan de buitenkant van je tasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb vorig jaar geen controle gezien hoor!
Ook al?quote:
Dat valt me alweer meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef Lips het volgende:
Zie alle andere posts en pinkpop.nl: ja je mag wat mee nemen!
Van de pinkpopsite: "Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar als de organisatie doorheeft dat er wordt gerotzooid volgt er onverwijld inbeslagname.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Bij mijn weten mag dat niet, en controleren ze de sluiting van de fles.. Als ze je (fles) controleren natuurlijk
waar staat dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:01 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Van de pinkpopsite: "Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar als de organisatie doorheeft dat er wordt gerotzooid volgt er onverwijld inbeslagname.
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zinquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog niet bijzonder veel zin in Pinkpop.
Meid bij de controle deed vorig jaar moeilijk toen wij met een hele krat voer naar binnen wilde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb vorig jaar geen controle gezien hoor!
Ja ik ook niet zo. Ik verheug me eigenlijk meer op Haldern en Werchter. Pinkpop wordt ook wel leuk hoor, daar niet van. Maar op dit moment heb ik nog geen zin. Komt wel als ik met tas en tent richting Landgraaf ga. Dit jaar voor 't eerst kamperen, oehoe.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin
Hou jij het enthousiasme een beetje vast, anders gaat dit zo'n deceptie topic wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik had er veel zin in.
Maar dat is spontaan een beetje weg O_o
Tijd zat op vrijdag toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
als je een 2p luchtbed koopt, haal deze dan ook. Anders sta je echt een uur te pompen ...
Donderdagnacht alvast blazen joh.quote:
Nog zo'n enthousiasteling, poepoe.quote:
Gewoon de moed erin houde DAquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog zo'n enthousiasteling, poepoe.
Mag ik die van jou dan lenen? xDquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
als je een 2p luchtbed koopt, haal deze dan ook. Anders sta je echt een uur te pompen ...
Ik wil wel op jou liggen, hoef ik ook geen matje mee.quote:
nee dank je. sowieso tegen de tijd dat zij hem nodig zou hebben, lig ik al op camping A te maffen. Dussssssquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mag je tussen haar en haar vriendin in liggen![]()
![]()
Welkom op FOK!quote:
Laten we elkaar als matje gebruiken, da's lekker warmquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Weet je.
Waarschijnlijk slaap ik niet zo lekker als jij mij als matje gebruikt
Ik heb een plek over in mijn tent. Oneven getalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:59 schreef Lauriette91 het volgende:
Hahahaaaaa xD
Ik wil een airco
& Ik wordt dus geen matje!
Een goede maat van mij doet de coordinatie van de campingbeveiliging snachts, wil best een goed woordje voor jullie doenquote:Op zondag 25 mei 2008 02:29 schreef zjroentje het volgende:
Officieel volgens mij niet, maar ik weet niet hoe strikt die controle is.
Je wilt liever zn slaapzak zijn?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:59 schreef Lauriette91 het volgende:
Hahahaaaaa xD
Ik wil een airco
& Ik wordt dus geen matje!
Precies, ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Je wilt liever zn slaapzak zijn?
Ik heb ook nog niet heel veel zin in PP, maar het is mijn eerste keer en moet komende week eerst nog veel doen, dus de zin komt wel donderdag avond ofzo
Zijn alle campings gewoon beetje normaal gras dat t zonder matje kan? zou weer wat sjouwen schelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slaap op de grond, ideaal. Lekker zachte grond in landgraaf.
Mwoah, niet overal ligt gewoon gras. Maar goed als je een beetje bijtijds aanwezig bent moet je wel een lekker plekje kunnen bemachtigen. Ik neem altijd lekker een stoel mee om 's ochtends te zitten en eventueel een matje voor nou gewoon eventueel.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn alle campings gewoon beetje normaal gras dat t zonder matje kan? zou weer wat sjouwen schelen.
Heb ik vorig jaar gedaan vanuit Den Bosch, da's een pokke-eind.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:55 schreef Operc het volgende:
Kunt toch met de trein gaan?
Vught de gekstequote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar gedaan vanuit Den Bosch, da's een pokke-eind.![]()
Laat staan als je nog verder weg woont.
![]()
Ja, maar ik heb de kracht niet om met m'n eigen zooi plus een tent te sjouwenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:55 schreef Operc het volgende:
Kunt toch met de trein gaan?
In het begin viel het nog wel mee, tot waar weet ik niet meer. Ik mag er eigenlijk niet mee spotten, maar het leek steeds meer op ander soort transport.quote:
Je zeurt. Ik heb het jaren gedaan vanuit Den helder, prima te doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
In de trein kun je je zooi gewoon neerzetten, 't is misschien een ideetjequote:Op zondag 25 mei 2008 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de kracht niet om met m'n eigen zooi plus een tent te sjouwen. Ik heb het geprobeerd en dat hou ik geen > 2 uur vol.
Ik ben die vrijdag 3 uur onderweg hoor xDquote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Het enige voordeel wat je dan hebt is dat als je daar instapt dat je nog kan zitten. Als je moet staan duurt de reis ineens 2x zo lang.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je zeurt. Ik heb het jaren gedaan vanuit Den helder, prima te doen.
Mwoah, genoeg plek op B, dus als je daar rond het middag uur bent of net iets eerder heb je wel een leuke plek hoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:29 schreef Operc het volgende:
Ik moet ook via den bosch. DA, als ik grasplek op camping B wil hebben, hoelaat moet ik dan ongeveer daar zijn?
Ja weet ik, maar vorig jaar met LL kon ik m'n eigen tas al niet te baas zonder tent. In de trein gaat het natuurlijk wel, maar nu moet ik nog een paar keer overstappen en vrij ver lopen naar de camping, dat gaat niet lukken. Ik ben er lichamelijk niet op gebouwd, zeg maar. Dus ik kom vrijdag waarschijnlijk pas heel laat zodat ik niet alles alleen hoef te dragen. Ik heb ooit een keer m'n rug gebroken dus ik kan/mag niet te veel sjouwen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In de trein kun je je zooi gewoon neerzetten, 't is misschien een ideetje
Is het trouwens nog steeds zo dat het perron van station Landgraaf te kort is voor die extra treinen?
Hmm, meer mensen ervaring met de controle?quote:Op zondag 25 mei 2008 02:29 schreef zjroentje het volgende:
Officieel volgens mij niet, maar ik weet niet hoe strikt die controle is.
Dat wil ik ook, in plaats van op zo'n ranzig kutterrein te zitten.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:14 schreef Haunter het volgende:
Ik zit dit jaar voor de tweede keer in een bungalow dichtbij het festivalterrein, bevalt prima moet ik zeggen![]()
Bed + douche =
volgend jaar ook maar eens naar kijken, heb best wel een hekel aan camperenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:14 schreef Haunter het volgende:
Ik zit dit jaar voor de tweede keer in een bungalow dichtbij het festivalterrein, bevalt prima moet ik zeggen![]()
Bed + douche =
Ik normaal gesproken ook, maar op festivals vind ik het toch wel wat hebben. Misschien ook omdat ik na wat biertjes wel overal slaapquote:Op zondag 25 mei 2008 13:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
volgend jaar ook maar eens naar kijken, heb best wel een hekel aan camperen
Vorige week bij de Ikea zo'n trolly gekocht voor 6 euro, kun je flink op stapelenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:48 schreef PearlySpencer het volgende:
Goede tip voor mensen die net als ik niet graag sjouwen... Wheels !!![]()
Tas met wieltjes, oma's boodstappenkar, steekwagen.. alles beter dan sjouwen (vooral op de terugweg)
Ik ga er vanuit dat het droog isquote:Op zondag 25 mei 2008 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja en dan vastzitten in de blubber van landgraaf, succes.
Als het regent wordt er zand en stro gestort, en dat gaat ook gewoon blubberen. Kleine wieltjes gaan echt naar de klote daar. Grote wielen kan je het wel mee reddenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het droog is
En het is kleigrond daar volgens mij, dat blubbert normaal niet zo
Maar dan is het nog een voordeel dat alles in een pakket aan elkaar zit. Met z'n 2-en krijgen we dat vast wel tot waar me moeten zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als het regent wordt er zand en stro gestort, en dat gaat ook gewoon blubberen. Kleine wieltjes gaan echt naar de klote daar. Grote wielen kan je het wel mee redden
Veel gewicht, wieltjes die het zwaar hebben, ik voorzie problemen.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar dan is het nog een voordeel dat alles in een pakket aan elkaar zit. Met z'n 2-en krijgen we dat vast wel tot waar me moeten zijn
Het is onzin dat je niet naar de feesttent op Camping B zou mogen. Naja, misschien officieel wel, maar ik heb altijd op camping A gestaan, en ben nog nooit geweigerd op camping B.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hmm, meer mensen ervaring met de controle?
Want ik kan pas rond vier uur aankomen, dus dan gaat B nooit meer lukken
Zeker de eerste dag doen ze best wel moeilijk, maar als iedereen zich gesetteld heeft kan je gewoon de camping op inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het is onzin dat je niet naar de feesttent op Camping B zou mogen. Naja, misschien officieel wel, maar ik heb altijd op camping A gestaan, en ben nog nooit geweigerd op camping B.
Ja, men doet moeilijk als je 's middags met je spullen aan komt zetten, maar niet als je na het festivalprogramma ('s avonds) naar camping B gaat om daar te feesten. Ik heb daar in elk geval nog nooit last van gehadquote:Op zondag 25 mei 2008 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker de eerste dag doen ze best wel moeilijk, maar als iedereen zich gesetteld heeft kan je gewoon de camping op inderdaad.
Ieder jaar weer afwachten, ik gok tussen 7 & 8 gezien de verwachtte drukte.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:51 schreef Lips het volgende:
Hoe laat gaan de campings meestal open? Ik weet dat er 12.00 uur op de site staat, maar weet ook dat dat niet waar is
Da's op tijd! We plannen om 9 uur in Landgraaf te zijn (wat wel tegen 10 zal worden omdat altijd alles uitloopt) dus dan moet camping A nog wel lukkenquote:Op zondag 25 mei 2008 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ieder jaar weer afwachten, ik gok tussen 7 & 8 gezien de verwachtte drukte.
Online niet meer, gewoon even langs GWK / Postkantoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:20 schreef snopprinses het volgende:
zijn er nog dagkaarten voor vrijdag te koop?
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zat net even het blokkenschema voor vrijdag te bekijken. Wat debiel dat Incubus maar een uurtje optreedt en Metallica bijna 3(!) uur. Omfg.
Daarom ook absoluut nog behorend bij de top van de livebands!quote:
Wat hij zegtquote:
Ik had precies het zelfde. Ik dacht eerst dat het lag aan mijn computer (Mac met Safari) maar een collega had het ook op zijn PC in elke browser.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:11 schreef Haunter het volgende:
[..]Wat een kutsite heeft pinkpop dit jaar zeg, kan niet eens op een navigatiebutton drukken
Ben jij er ookquote:Op zondag 25 mei 2008 20:06 schreef liefie_ het volgende:
Jeuj pinkpop!! Ik zal mn tentje maar weer eens op graven op zolder
Samen met vriendje ons eerste festival met zn 2e
Ja! Jij ook?quote:
Ik zag hem ook ja. Ik moet nog even zo'n kussentje halen daar, op LL had ik geen kussen en dat was best verrot eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2008 20:15 schreef liefie_ het volgende:
Met zn tweetjes?
Zag trouwens echt zo'n leuk festival tentje in het Lidl krantje![]()
Echt serieus!
als ik iets NIET wil ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |