Die 2x dat ik ben geweest voelden ze alleen aan de buitenkant van je tasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb vorig jaar geen controle gezien hoor!
Ook al?quote:
Dat valt me alweer meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef Lips het volgende:
Zie alle andere posts en pinkpop.nl: ja je mag wat mee nemen!
Van de pinkpopsite: "Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar als de organisatie doorheeft dat er wordt gerotzooid volgt er onverwijld inbeslagname.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Bij mijn weten mag dat niet, en controleren ze de sluiting van de fles.. Als ze je (fles) controleren natuurlijk
waar staat dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:01 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Van de pinkpopsite: "Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar als de organisatie doorheeft dat er wordt gerotzooid volgt er onverwijld inbeslagname.
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zinquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog niet bijzonder veel zin in Pinkpop.
Meid bij de controle deed vorig jaar moeilijk toen wij met een hele krat voer naar binnen wilde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb vorig jaar geen controle gezien hoor!
Ja ik ook niet zo. Ik verheug me eigenlijk meer op Haldern en Werchter. Pinkpop wordt ook wel leuk hoor, daar niet van. Maar op dit moment heb ik nog geen zin. Komt wel als ik met tas en tent richting Landgraaf ga. Dit jaar voor 't eerst kamperen, oehoe.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin
Hou jij het enthousiasme een beetje vast, anders gaat dit zo'n deceptie topic wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik had er veel zin in.
Maar dat is spontaan een beetje weg O_o
Tijd zat op vrijdag toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
als je een 2p luchtbed koopt, haal deze dan ook. Anders sta je echt een uur te pompen ...
Donderdagnacht alvast blazen joh.quote:
Nog zo'n enthousiasteling, poepoe.quote:
Gewoon de moed erin houde DAquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog zo'n enthousiasteling, poepoe.
Mag ik die van jou dan lenen? xDquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
als je een 2p luchtbed koopt, haal deze dan ook. Anders sta je echt een uur te pompen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |