minstens één buitje hoort erbij. Hopelijk niet van die hoosbuien als vorig jaar tijdens Marylin Mansonquote:
Wel typisch dat de allereerste keer dat Pinkpop niet met Pinksteren valt, het de warmste Pinksteren sinds jaaaaren is.quote:
owja en voor douchen moet je btw op pinkpop ook nog eens betalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Hmm, ik zie wel xD
Mja, normaal douche ik 2 keer op een dag.
En dan daar like 3 a 4 dagen niet :|
Mja, wat moet dat moet.
Vet magazine! Ik krijg er nu nog meer zin inquote:Op maandag 12 mei 2008 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand dit al gelezen: http://www.livexs.nl/media/pinkpop_magazine_2008.php
Nooit te veel drugs op zak hebben. En mocht je toch te veel hebben, verspreid het dan over je maten. Dan is de kans kleiner dat je een proces verbaal krijgt.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:23 schreef DeeCruise het volgende:
Metallica!
Hoe zit t overigens met fouilleren? Loop veel feesten af, maar pinkpop is voor mij de eerste keer dit jaar.. Any do's and dont's?
Ok, in principe dus hetzelfde verhaal als elk willekeurig ander feest. Zijn ze grondig met fouilleren? Niet dat ik gigantisch veel van plan ben hoor, maar zou graag mijn wietje roken op het festival..quote:Op maandag 12 mei 2008 17:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nooit te veel drugs op zak hebben. En mocht je toch te veel hebben, verspreid het dan over je maten. Dan is de kans kleiner dat je een proces verbaal krijgt.
was vorig jaar blij dat ik een hamer hadquote:Op maandag 12 mei 2008 18:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
doe dat dan op de camping en niet op t terrein.
owja en nog een tip voor de nieuwelingen: t camping terrein is vrij .. uhmm .. hard. Dus zorg dat iemand iets hards heeft om haringen mee in de grond te slaan. Een baksteen uit de grond trekken op t terrein zelf helpt ook wel, maar das slecht voor je handen.
Wordt lastig als je kaarten voor 1 dag hebtquote:Op maandag 12 mei 2008 18:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
doe dat dan op de camping en niet op t terrein.
owja en nog een tip voor de nieuwelingen: t camping terrein is vrij .. uhmm .. hard. Dus zorg dat iemand iets hards heeft om haringen mee in de grond te slaan. Een baksteen uit de grond trekken op t terrein zelf helpt ook wel, maar das slecht voor je handen.
Volgens mij mag je de normale toegestane hoeveelheid wiet bij je hebben, 4 of 5 gram dus. Respect als je dat in 1 dag kan weg roken.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, in principe dus hetzelfde verhaal als elk willekeurig ander feest. Zijn ze grondig met fouilleren? Niet dat ik gigantisch veel van plan ben hoor, maar zou graag mijn wietje roken op het festival..
Dat krijg ik wel weg op een dag (24 uur) maar totaal niet realistisch op een festival. Vind het overigens een beetje een vreemde reactie gezien het feit dat er niet zoiets bestaat als een maximale hoeveelheid die je bij je mag hebben... Onder de 5 gram krijg je een boete (of een waarschuwing als je geluk hebt) maar je bent het altijd kwijt. En dat is dus wat ik wil voorkomenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij mag je de normale toegestane hoeveelheid wiet bij je hebben, 4 of 5 gram dus. Respect als je dat in 1 dag kan weg roken.
Ik ben een aantal keer gecontroleerd op Lowlands en heb dus nooit mijn wiet moeten inleveren of een boete mogen ontvangen.quote:Mag ik drugs meenemen naar Pinkpop?
Het is volgens de Nederlandse wet verboden om drugs bij je te hebben of te verhandelen. Politie en organisatie zullen bagage hierop doorzoeken. Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |