quote:PINKPOP WIJKT VOOR ZOUTPOP
De organisatie van Pinkpop heeft de knoop doorgehakt en is definitief van plan om voor het eerst in haar bestaan het Pinksterweekend in 2008 te verplaatsen naar het weekend van vrijdag 30 en zaterdag 31 mei en zondag 1 juni. Pinksteren 2008 valt erg vroeg in het jaar en de meeste grote Amerikaanse bands zijn dan niet beschikbaar of beter gezegd komen liever in de periode van eind mei begin juni om in Europa te verschijnen op de bekende popfestivals als Pinkpop, Rock Am Ring en Rock Im Park. Dat betekent dat Pinkpop noodgedwongen een jarenlange traditie moet breken om mee te kunnen dingen naar de gunst van de grote rockgroepen en hun vele fans. Daarnaast maakt een woordvoerder van Pinkpop bekend dat de concurrentie van Zoutpop in Boekelo ook van grote invloed is. �De afgelopen jaren hebben we moeten constateren dat veel Nederlandse bands de voorkeur geven aan het nog jonge festival in Twente.� De vraag of Pinkpop ooit weer zal worden georganiseerd op de vertrouwde Pinksterdagen zal sterk afhankelijk zijn van de expansie van Zoutpop. De persvoorlichter van Zoutpop begrijpt niets van de commotie in het zuiden des lands.........enz...
Douchen doe je met een grote fles deo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:47 schreef Lauriette91 het volgende:
Nja, ik ga zoiezo op B :]
Hoe zit het eigenlijk met douches enzo?
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:08 schreef Lauriette91 het volgende:
OMG, zijn er geen douches? :|
douchen is overrated op festivals!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:08 schreef Lauriette91 het volgende:
OMG, zijn er geen douches? :|
20 min.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:28 schreef Thealexfiles het volgende:
Is camping B ver lopen van het festivalterrein?
(slechte tvp)
2 keer per dag douchen, daar is dus het water gebrek ontstaan. Bij jou.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Hmm, ik zie wel xD
Mja, normaal douche ik 2 keer op een dag.
En dan daar like 3 a 4 dagen niet :|
Mja, wat moet dat moet.
Regen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:28 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Met dit weer wel ja, het is nog maar afwachten wat voor weer het tijdens Pinkpop is
minstens één buitje hoort erbij. Hopelijk niet van die hoosbuien als vorig jaar tijdens Marylin Mansonquote:
Wel typisch dat de allereerste keer dat Pinkpop niet met Pinksteren valt, het de warmste Pinksteren sinds jaaaaren is.quote:
owja en voor douchen moet je btw op pinkpop ook nog eens betalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Hmm, ik zie wel xD
Mja, normaal douche ik 2 keer op een dag.
En dan daar like 3 a 4 dagen niet :|
Mja, wat moet dat moet.
Vet magazine! Ik krijg er nu nog meer zin inquote:Op maandag 12 mei 2008 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand dit al gelezen: http://www.livexs.nl/media/pinkpop_magazine_2008.php
Nooit te veel drugs op zak hebben. En mocht je toch te veel hebben, verspreid het dan over je maten. Dan is de kans kleiner dat je een proces verbaal krijgt.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:23 schreef DeeCruise het volgende:
Metallica!
Hoe zit t overigens met fouilleren? Loop veel feesten af, maar pinkpop is voor mij de eerste keer dit jaar.. Any do's and dont's?
Ok, in principe dus hetzelfde verhaal als elk willekeurig ander feest. Zijn ze grondig met fouilleren? Niet dat ik gigantisch veel van plan ben hoor, maar zou graag mijn wietje roken op het festival..quote:Op maandag 12 mei 2008 17:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nooit te veel drugs op zak hebben. En mocht je toch te veel hebben, verspreid het dan over je maten. Dan is de kans kleiner dat je een proces verbaal krijgt.
was vorig jaar blij dat ik een hamer hadquote:Op maandag 12 mei 2008 18:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
doe dat dan op de camping en niet op t terrein.
owja en nog een tip voor de nieuwelingen: t camping terrein is vrij .. uhmm .. hard. Dus zorg dat iemand iets hards heeft om haringen mee in de grond te slaan. Een baksteen uit de grond trekken op t terrein zelf helpt ook wel, maar das slecht voor je handen.
Wordt lastig als je kaarten voor 1 dag hebtquote:Op maandag 12 mei 2008 18:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
doe dat dan op de camping en niet op t terrein.
owja en nog een tip voor de nieuwelingen: t camping terrein is vrij .. uhmm .. hard. Dus zorg dat iemand iets hards heeft om haringen mee in de grond te slaan. Een baksteen uit de grond trekken op t terrein zelf helpt ook wel, maar das slecht voor je handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |