quote:Op zondag 18 mei 2008 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ZO geen zin in het opzetten van de tent, alleen reizen, sjouwen met die zooi met een slechte rug omdat de vriendin met wie ik zou gaan een paar weken geleden even tussen neus en lippen door vertelde: o weet je, ik moet vrijhdagmiddag werken dus je gaat maar alleen en dan zet je de tent alvast even op. Ik zou gewoon bijna uit principe m'n kaartje verkopen zonder het te zeggen zodat ze zelf alleen mag gaan, zonder tent, hehe.
Zo, end rant.
Verder heb ik er wel enorm veel zin in maar ik ben blij als m'n tent staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:27 schreef theKiD het volgende:
[..]Alleen jammer dat het vaak een half uur duurt voor je ze weer opgevouwen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
tegen de tijd dat ik een koepeltentje netjes heb opgevouwen en in de draagzak heb weten te proppen zijn we rustig een uur verderquote:Op zondag 18 mei 2008 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het vaak een half uur duurt voor je ze weer opgevouwen hebt.
30 seconden opvouwenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het vaak een half uur duurt voor je ze weer opgevouwen hebt.
Twaalf uur.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:23 schreef xxmoncoxx het volgende:
Hoe laat gaat het festivalterrein eigenlijk open op vrijdag?
Als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt wel ja, hoewel de verkoper in de winkel zo'n 20 minuten bezig was en er uiteindelijk maar een collega bijhaalde nadat hij mij had proberen uit te leggen hoe makkelijk dat ging.quote:
Die site is echt belachelijkquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt wel ja, hoewel de verkoper in de winkel zo'n 20 minuten bezig was en er uiteindelijk maar een collega bijhaalde nadat hij mij had proberen uit te leggen hoe makkelijk dat ging.
lol, dan hoef je niet bang te zijn dat je iets vergeetquote:Op maandag 19 mei 2008 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die site is echt belachelijk
Al kies je kamperen, dan krijg je nog een enorme lijst, waar zelfs dingen op staan als:
-Foto van je huisdier
-Foto van Familie/Vrienden
-Playstation
Lowlands 2 jaar geleden, een of ander jan l*l moest popi-jopi doen met zo'n 3 seconden tent.. Hij kreeg m niet opgevouwen.. Wij lachen en kijken (meter of 50 verderop) Hij rondkijken van: "hmmz, mss ben ik wel niet de enige met zo'n tent, en kan iemand me helpen" Toen zag hij mijn tent.. Of ik m ff kon helpen..quote:Op maandag 19 mei 2008 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt wel ja, hoewel de verkoper in de winkel zo'n 20 minuten bezig was en er uiteindelijk maar een collega bijhaalde nadat hij mij had proberen uit te leggen hoe makkelijk dat ging.
Wij gooien meestal de tent neer en dan ff een wandeling naar die slijterij die op dat aangrenzende industriegebied zit, die heeft vaak trayen bier voor 25/30 euro als ik me goed herinner. Dan heb je 24 x0.5l voor een mooi prijsjequote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ze hebben tenminste eindelijk weer halve liters Hertog Jan te koop na 3 jaar.
het is nu al weer wat bijgesteld. Meer bewolking eerder, maar zaterdag en zondag droogquote:Op maandag 19 mei 2008 13:38 schreef Afunados het volgende:
http://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer?scr=1
Dat ziet er niet al te goed uit..
zondag echt relaxed weerquote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
het is nu al weer wat bijgesteld. Meer bewolking eerder, maar zaterdag en zondag droog
Ik zou tekenen voor het weer van Groezrock.quote:
30 graden zal het ook niet wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ik heb liever dat 1x goed regent als dat het bv. 30 graden is, daar ga je echt helemaal stuk aan en kan je ook niet tegen schuilen...
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30 graden zal het ook niet worden. Gewoon een graadje of 23 ofzo, licht briesje
.
nu maar hopen dat het zo blijftquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
er is niets zo variabel als het weer ( http://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer?scr=1 ) , zeker op de lange duur.
Je hoeft niks te zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:12 schreef Operc het volgende:
Even een vraagje van een PPmaagd. Ik heb de volgende situatie, ik ga meet 2 vrienden naar Pinkpop, 3 dagen met camping. Nu ga ik met 1 op vrijdag optijd weg om tenten op te zetten enzo. (waarschijnlijk camping B) maar de andere kan dan nog niet. Nu las ik dat dat geen probleem is en dat die gewoon bij ons kan kamperen als wij al tenten hebben opgezet. Maakt het daarvoor nog uit of wij op dat moment op de camping zijn? Hij kan namelijk pas na het begin van PP komen en wij willen eigenlijk wel gewoon de eerste acts zien enzo. Kan hij dan gewoon naar camping B gaan en zeggen dat hij al slaapplaats heeft en dat hij een campingbandje wil? Moet hij daarvoor kunnen laten zien waar de tenten staan of?
Dat ligt er maar net aan. De bedoeling is dat mensen van Camping A niet over Camping B zitten te banjeren. Dus als je eenmaal een bandje hebt van een andere, dan kunnen ze je de toegang weigeren. In realiteit werd het 's avonds niet zo nauw genomen maar security krijgt wel die regel te horen. Je hoeft maar net de verkeerde vent/vrouw te treffen...quote:
Zeggen dat het je neukdate is kan altijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:25 schreef Operc het volgende:
Maar hij kan gewoon bandje van B halen zonder problemen? En als B vol zit? dan heeftie best een probleem of wat?
Kan nog steedsquote:
Fijne vakantie alvastquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef SlaggY het volgende:
Zo, heb al me spullen al ingepakt!
Morgen vertrek ik voor een week naar Curaįao, volgende week land rond 11 uur weer op Maastricht Aachen Airport en ga dan direct door naar Pinkpop. Als het goed is staat mn tentje dan al mooi op camping A.
Heb er zin in. Ik zie jullie allen in Landgraaf volgende week.
Niet aan iedereen doorvertellen hoor, anders is het straks uitverkochtquote:Op maandag 19 mei 2008 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij gooien meestal de tent neer en dan ff een wandeling naar die slijterij die op dat aangrenzende industriegebied zit, die heeft vaak trayen bier voor 25/30 euro als ik me goed herinner. Dan heb je 24 x0.5l voor een mooi prijsje
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:24 schreef theKiD het volgende:
Wat betekend :"aktiekaart" eigenlijk op het kaartje van Pinkpop? Is een ander kaartje als bij de postkantoren uit de machine komt rollen..
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:06 schreef theKiD het volgende:
Ik heb ondertussen buro-pinkpop gemailt. Just in case. Het is nl een kaartje gekocht via marktplaats
Ik heb nog steeds trauma's van een feestje bij Mondo Verde...quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:52 schreef zjroentje het volgende:
lol, waarom zou je 'm niet tegenover camping B (Mondo Verde) parkeren. Was vorig jaar geloof ik ¤5 voor het hele weekend.
Ik kon 2 jaar geleden ook niet meer terug en heb voor het station overnacht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:58 schreef -Tim- het volgende:
Ik kom uit Groningen en ga alleen de zondag heen. 's Avonds gaan er geen treiner meer naar het hoge noorden helaas. Is er 's nachts nog wel een beetje vermaak rond het terrein?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik kon 2 jaar geleden ook niet meer terug en heb voor het station overnacht.
Maar vlak voor het station open ging kwam ik nog een aantal mensen tegen die het zelfde hadden, en dat was best nog wel lachen.Sommige gingen zelfs terug naar het terrein.
Buro Pinkpop kan je daar ook geen uitsluitsel over geven. Een actiekaart is gewoon een kaart die ergens gewonnen is. Niets vreemds aan dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:06 schreef theKiD het volgende:
Ik heb ondertussen buro-pinkpop gemailt. Just in case. Het is nl een kaartje gekocht via marktplaats
Ik heb er een foto bijgedaan..quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Buro Pinkpop kan je daar ook geen uitsluitsel over geven. Een actiekaart is gewoon een kaart die ergens gewonnen is. Niets vreemds aan dus.
Ik krijg weer wat moed..quote:Beste XXX,
Dit is het originele ontwerp. Het zijn echte kaarten.
See you at Pinkpop 2008!
Daarom heb ik een auto met chauffeur dit jaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
LOL. Ik heb wel eens een jaar gehad dat ik de dinsdag me tent had afgebroken en naar t station ben gegaan en daar in het gras ben gaan liggen. Op een gegeven moment had ik zoeits van kom laten we naar huis gaan. Waren de laatste extra treinen al lang vertrokken
Dat zei ik je toch al? Het zijn gewoon de originele Full-Color Pinkpop-kaarten (die overigens in eerdere topics ook al gepost zijn, vanwege de typvout erop).quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er een foto bijgedaan..
[..]
Ik krijg weer wat moed..![]()
![]()
opzich heeft die ene nog een kleine week om beter te wordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef Lips het volgende:
Klote...
We zouden met z'n 4en gaan maar nu is 1 van de 4 ziek. Opzich geen probleem maar die andere 2 zijn net een stel (wat ze al ooit echt zijn geweest) en vrienden hebben geen geld, al afspraken of een combi van die 2
Zware infectie op z'n longen, heeft zelf al besloten niet meer te gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
opzich heeft die ene nog een kleine week om beter te worden
Da's wel kut dan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef Lips het volgende:
[..]
Zware infectie op z'n longen, heeft zelf al besloten niet meer te gaan.
Ach op Groezrock kookte m'n bier zowat, dus lauw is wat dat betreft wel een vooruitgang.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Metalfreak het volgende:
Over een week zitten we nu al aan het lauwe blikbier![]()
Ow wacht, er zijn misschien weer mensen met droogijs die ik ken, dan is het elke dag ijskoud bierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
lauw? Hoezo lauw? Het is niet met pinksteren dit keer en de supermakrt is nu dus op vrijdag EN zaterdag open. EN die ene zondag, ach dat nemen we er wel bij.
Bij mijn weten mag dat niet, en controleren ze de sluiting van de fles.. Als ze je (fles) controleren natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:35 schreef Rubbish11 het volgende:
+ je mag een petfles meenemen = 1.5liter whiskey
Die 2x dat ik ben geweest voelden ze alleen aan de buitenkant van je tasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb vorig jaar geen controle gezien hoor!
Ook al?quote:
Dat valt me alweer meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef Lips het volgende:
Zie alle andere posts en pinkpop.nl: ja je mag wat mee nemen!
Van de pinkpopsite: "Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar als de organisatie doorheeft dat er wordt gerotzooid volgt er onverwijld inbeslagname.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Bij mijn weten mag dat niet, en controleren ze de sluiting van de fles.. Als ze je (fles) controleren natuurlijk
waar staat dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:01 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Van de pinkpopsite: "Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar als de organisatie doorheeft dat er wordt gerotzooid volgt er onverwijld inbeslagname.
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zinquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog niet bijzonder veel zin in Pinkpop.
Meid bij de controle deed vorig jaar moeilijk toen wij met een hele krat voer naar binnen wilde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb vorig jaar geen controle gezien hoor!
Ja ik ook niet zo. Ik verheug me eigenlijk meer op Haldern en Werchter. Pinkpop wordt ook wel leuk hoor, daar niet van. Maar op dit moment heb ik nog geen zin. Komt wel als ik met tas en tent richting Landgraaf ga. Dit jaar voor 't eerst kamperen, oehoe.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin
Hou jij het enthousiasme een beetje vast, anders gaat dit zo'n deceptie topic wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik had er veel zin in.
Maar dat is spontaan een beetje weg O_o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |