Een goede maat van mij doet de coordinatie van de campingbeveiliging snachts, wil best een goed woordje voor jullie doenquote:Op zondag 25 mei 2008 02:29 schreef zjroentje het volgende:
Officieel volgens mij niet, maar ik weet niet hoe strikt die controle is.
Je wilt liever zn slaapzak zijn?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:59 schreef Lauriette91 het volgende:
Hahahaaaaa xD
Ik wil een airco
& Ik wordt dus geen matje!
Precies, ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Je wilt liever zn slaapzak zijn?
Ik heb ook nog niet heel veel zin in PP, maar het is mijn eerste keer en moet komende week eerst nog veel doen, dus de zin komt wel donderdag avond ofzo
Zijn alle campings gewoon beetje normaal gras dat t zonder matje kan? zou weer wat sjouwen schelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slaap op de grond, ideaal. Lekker zachte grond in landgraaf.
Mwoah, niet overal ligt gewoon gras. Maar goed als je een beetje bijtijds aanwezig bent moet je wel een lekker plekje kunnen bemachtigen. Ik neem altijd lekker een stoel mee om 's ochtends te zitten en eventueel een matje voor nou gewoon eventueel.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn alle campings gewoon beetje normaal gras dat t zonder matje kan? zou weer wat sjouwen schelen.
Heb ik vorig jaar gedaan vanuit Den Bosch, da's een pokke-eind.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:55 schreef Operc het volgende:
Kunt toch met de trein gaan?
Vught de gekstequote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar gedaan vanuit Den Bosch, da's een pokke-eind.![]()
Laat staan als je nog verder weg woont.
![]()
Ja, maar ik heb de kracht niet om met m'n eigen zooi plus een tent te sjouwenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:55 schreef Operc het volgende:
Kunt toch met de trein gaan?
In het begin viel het nog wel mee, tot waar weet ik niet meer. Ik mag er eigenlijk niet mee spotten, maar het leek steeds meer op ander soort transport.quote:
Je zeurt. Ik heb het jaren gedaan vanuit Den helder, prima te doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
In de trein kun je je zooi gewoon neerzetten, 't is misschien een ideetjequote:Op zondag 25 mei 2008 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de kracht niet om met m'n eigen zooi plus een tent te sjouwen. Ik heb het geprobeerd en dat hou ik geen > 2 uur vol.
Ik ben die vrijdag 3 uur onderweg hoor xDquote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Het enige voordeel wat je dan hebt is dat als je daar instapt dat je nog kan zitten. Als je moet staan duurt de reis ineens 2x zo lang.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je zeurt. Ik heb het jaren gedaan vanuit Den helder, prima te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |