Tijd zat op vrijdag toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
als je een 2p luchtbed koopt, haal deze dan ook. Anders sta je echt een uur te pompen ...
Donderdagnacht alvast blazen joh.quote:
Nog zo'n enthousiasteling, poepoe.quote:
Gewoon de moed erin houde DAquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog zo'n enthousiasteling, poepoe.
Mag ik die van jou dan lenen? xDquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
als je een 2p luchtbed koopt, haal deze dan ook. Anders sta je echt een uur te pompen ...
Ik wil wel op jou liggen, hoef ik ook geen matje mee.quote:
nee dank je. sowieso tegen de tijd dat zij hem nodig zou hebben, lig ik al op camping A te maffen. Dussssssquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mag je tussen haar en haar vriendin in liggen![]()
![]()
Welkom op FOK!quote:
Laten we elkaar als matje gebruiken, da's lekker warmquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Weet je.
Waarschijnlijk slaap ik niet zo lekker als jij mij als matje gebruikt
Ik heb een plek over in mijn tent. Oneven getalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:59 schreef Lauriette91 het volgende:
Hahahaaaaa xD
Ik wil een airco
& Ik wordt dus geen matje!
Een goede maat van mij doet de coordinatie van de campingbeveiliging snachts, wil best een goed woordje voor jullie doenquote:Op zondag 25 mei 2008 02:29 schreef zjroentje het volgende:
Officieel volgens mij niet, maar ik weet niet hoe strikt die controle is.
Je wilt liever zn slaapzak zijn?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:59 schreef Lauriette91 het volgende:
Hahahaaaaa xD
Ik wil een airco
& Ik wordt dus geen matje!
Precies, ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Je wilt liever zn slaapzak zijn?
Ik heb ook nog niet heel veel zin in PP, maar het is mijn eerste keer en moet komende week eerst nog veel doen, dus de zin komt wel donderdag avond ofzo
Zijn alle campings gewoon beetje normaal gras dat t zonder matje kan? zou weer wat sjouwen schelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slaap op de grond, ideaal. Lekker zachte grond in landgraaf.
Mwoah, niet overal ligt gewoon gras. Maar goed als je een beetje bijtijds aanwezig bent moet je wel een lekker plekje kunnen bemachtigen. Ik neem altijd lekker een stoel mee om 's ochtends te zitten en eventueel een matje voor nou gewoon eventueel.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn alle campings gewoon beetje normaal gras dat t zonder matje kan? zou weer wat sjouwen schelen.
Heb ik vorig jaar gedaan vanuit Den Bosch, da's een pokke-eind.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:55 schreef Operc het volgende:
Kunt toch met de trein gaan?
Vught de gekstequote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar gedaan vanuit Den Bosch, da's een pokke-eind.![]()
Laat staan als je nog verder weg woont.
![]()
Ja, maar ik heb de kracht niet om met m'n eigen zooi plus een tent te sjouwenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:55 schreef Operc het volgende:
Kunt toch met de trein gaan?
In het begin viel het nog wel mee, tot waar weet ik niet meer. Ik mag er eigenlijk niet mee spotten, maar het leek steeds meer op ander soort transport.quote:
Je zeurt. Ik heb het jaren gedaan vanuit Den helder, prima te doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
In de trein kun je je zooi gewoon neerzetten, 't is misschien een ideetjequote:Op zondag 25 mei 2008 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de kracht niet om met m'n eigen zooi plus een tent te sjouwen. Ik heb het geprobeerd en dat hou ik geen > 2 uur vol.
Ik ben die vrijdag 3 uur onderweg hoor xDquote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Het enige voordeel wat je dan hebt is dat als je daar instapt dat je nog kan zitten. Als je moet staan duurt de reis ineens 2x zo lang.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je zeurt. Ik heb het jaren gedaan vanuit Den helder, prima te doen.
Mwoah, genoeg plek op B, dus als je daar rond het middag uur bent of net iets eerder heb je wel een leuke plek hoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:29 schreef Operc het volgende:
Ik moet ook via den bosch. DA, als ik grasplek op camping B wil hebben, hoelaat moet ik dan ongeveer daar zijn?
Ja weet ik, maar vorig jaar met LL kon ik m'n eigen tas al niet te baas zonder tent. In de trein gaat het natuurlijk wel, maar nu moet ik nog een paar keer overstappen en vrij ver lopen naar de camping, dat gaat niet lukken. Ik ben er lichamelijk niet op gebouwd, zeg maar. Dus ik kom vrijdag waarschijnlijk pas heel laat zodat ik niet alles alleen hoef te dragen. Ik heb ooit een keer m'n rug gebroken dus ik kan/mag niet te veel sjouwen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In de trein kun je je zooi gewoon neerzetten, 't is misschien een ideetje
Is het trouwens nog steeds zo dat het perron van station Landgraaf te kort is voor die extra treinen?
Hmm, meer mensen ervaring met de controle?quote:Op zondag 25 mei 2008 02:29 schreef zjroentje het volgende:
Officieel volgens mij niet, maar ik weet niet hoe strikt die controle is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |