abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:39:18 #1
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58574650
Haagse politie geeft allochtone jeugd pak slaag
quote:
Haagse politieagenten hebben een stel allochtone raddraaiers een pak slaag gegeven. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De jongeren werden in de Sirtemastraat in de Haagse wijk Kortenbos ''afgerost'', omdat ze de agenten het werken onmogelijk zouden hebben gemaakt.

Volgens een politiewoordvoerster betreft het jongelui van wie werd vermoed dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere knul, die zonder helm achter op een brommer zat.

Bewoners van de Sirtemastraat reageren geschokt op het gebeuren. "Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie. Het kón echt niet. De agenten waren compleet de controle over zichzelf kwijt en waren puur hun frustratie aan het afreageren'', zo citeert de krant bewoonster Dineke Waakop Reijers. Zij heeft een klacht ingediend over het harde optreden van de Haagse agenten.

De al eerder geciteerde politiewoordvoerster zegt dat de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden: "Het was een heel hectische en verwarrende situatie." Er is intern ook melding gemaakt van het toegepaste geweld. Een onderzoek loopt nog naar de vraag of het gerechtvaardigd was.
Na het lezen van de titel had ik al een idee van de reacties die gingen komen en jawel hoor: de gemeenschap heeft weer eens van zich laten horen.

Even mijn mening over dit nieuwsitem. Ja, ik ben voor een hardere aanpak. Ja, ik denk dat politie best eens een tik met die stok mag uitdelen. Maar dit gaat me te ver. Een politie agent die volgens getuigen de controle over zichzelf verliest en er daarom maar flink op los gaat meppen vind ik niet kunnen. De politie had zich best mogen verdedigen, een klap mogen geven om verdere fysieke confrontatie te vermijden maar dit gaat daaraan voorbij. Daarbij ging het ook nog eens om een klein misdrijf. Bij 3-voudig moord was de situatie wel anders geweest.

Dan de reacties: zucht. Lees de reacties eens met een objectieve blik en je begrijpt ineens een stuk beter hoe de jodenhaat in Duitsland toentertijd ontstond. Nu wil ik dit niet meteen met elkaar vergelijken maar het was het eerste wat in mij opkwam. Zo agressief en vooral het fysieke geweld goedkeuren omdat het allochtonen zijn baart mij zorgen. Ben er helemaal mee eens dat we een allochtonen "probleem" hebben en dat hier iets aan gedaan moet worden maar dit gedrag is niet meer van deze tijd.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:43:52 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_58574740
Hulde! Afrossen dat smerige tuig!
pi_58574768
hij had ipv zijn wapenstok gewoon pepperspray moeten gebruiken
pi_58574777
KEIHARD AANPAKKEN!!! !!!!
pi_58574799
Ach misschien wilde ze alleen repspect..........
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:49:41 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58574832
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
nee, dit is een direct gevolg van dagelijkse treiters die het werk van de politie onmogelijk maken. ik kan me de uitspatting van machteloosheid wel voorstellen en hoop dat die etterbakken er iets van geleerd hebben. van die 'slappe kaaspolitie'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58574862
Voordat dergelijke represailles worden uitgevoerd, moet er heel wat vooraf zijn gebeurd. En anders wat in dit linkse artikel wordt geschreven.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:52:34 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58574889
quote:
Dit gedrag is niet meer van deze tijd
Ik neem aan dat dit gewoon over het gedrag van de allochtone jeugd gaat?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58574971
Afrossen dat teringtuig. Dat is het enige waar ze naar luisteren. Respect voor de politie moet terug bij die kutjongeren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:56:48 #10
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58574982
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58574993
begrijpelijk, als je ziet hoe die jongeren zich gedragen....! je zou ze t liefst kapotschoppen..

maarrrr wel dom, want nu kunnen ze weer gaan janken dat ze slecht behandeld worden... en ben je verder van huis uiteindelijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58575024
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:01:01 #13
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58575061
Nou zeg, het is een kleine groep politieagenten die het voor de grote groep verpest hoor
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:01:37 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58575067
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Armageddon het volgende:
Wat hij zegt!
quote:
Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie.
En daar legt mevrouw precies de vinger op de zere plek! Wat een opmerkingsvermogen...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:02:01 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575076
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
liever een soort junta-achtige geblindeerde busjes met gebivakkeerde mannen er in, die rondrijden en hard optreden bij die strontvervelende groep marokkanen. ook bij zandvoort graag. scheelt een hoop gezeik.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:02:17 #16
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575085
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten . Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58575094
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:47 schreef TrustNo het volgende:
Ach misschien wilde ze alleen repspect..........
Of zelfs rezzzpect.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:03:18 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575100
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten . Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:06:05 #19
116015 SicSicSics
pi_58575139
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zo hard staan te juichen namelijk!

[ Bericht 17% gewijzigd door SicSicSics op 09-05-2008 14:07:03 (Toevoeging) ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58575182
quote:
Zolang hun denken dat wet & regelgeving niet voor hun geldt, moet je ze ook op die manier aan gaan pakken om ervoor te zorgen dat zich niet verheven voelen boven de wet.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:08:29 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575189
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zo hard staan te juichen namelijk!
precies! ts is de weg even kwijt, geeft niet, kan ik me voorstellen bij al die links mensen die alles zielig vinden en eindigen zoals die belg in groeten uit de rimboe.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:10:30 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58575240
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Precies!

het gaat niet om de afkomst ansich, maar om het gedrag. Dat de groep die zich zo gebraagt nou allochtoons is is het probleem van de politie niet. Hooligans krijgen toch ook de knuppel in de nek en traangas?

Nou, deze allochtonen dus ook en verrassing! De allochtonen die het niet doen, krijgen geen knuppel .

Best eerlijk toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:11:03 #23
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575251
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.

Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:12:19 #24
116015 SicSicSics
pi_58575279
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.

Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
Lees jij je eigen posts!?!

En ja, je bent tuig als je de politie belemmerd, bij wat dan ook!

En ja, als je een grote bek hebt mag je (soms) best afgerost worden van mij! Als ik naar Wegmisbruikers kijk zie ik er ook regelmatig een paar die ik als agent zijnde een flinke deuk in hun voorhoofd zou willen bezorgen!
Fine, fuck you then!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:13:14 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575291
quote:

[..]

ik denk niet dat je mijn reactie bij een verkeersovertreding ook maar in de verste verte kan vergelijken met het straattuig dat elke dag iets kuts doet, net zoals ik je vergelijking met joden in de op meer dan schandalig vind. denk ook niet dat die koppies voor de politie onbekend waren.
pi_58575298
quote:
Tuurlijk wel, maar als je je gedraagd zoals de standaard mocro van tegenwoordig, verdien je een knuppel op je hoofd
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:15:45 #27
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_58575327
Als de politie te weinig respect krijgt van de straat terroristen dan moeten ze die afdwingen.
Een klap met hand of bij voorkeur wapenstok is dan geheel op zijn plaats.

Wie niet luisteren wil moet maar voelen.

En als die politie zich inderdaad bedreigd voelde dan moeten ze de volgende keer maar gewoon schieten. Ook heel effectief.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:18:53 #28
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575396
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk niet dat je mijn reactie bij een verkeersovertreding ook maar in de verste verte kan vergelijken met het straattuig dat elke dag iets kuts doet, net zoals ik je vergelijking met joden in de op meer dan schandalig vind. denk ook niet dat die koppies voor de politie onbekend waren.
Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat ze niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:19:44 #29
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58575413
Rijkspolitie had nooit mogen worden afgeschaft.
pi_58575419
De toevoeging "allochtone" is volstrekt overbodig in de titel, zowel van dit topic, het artikel op de frontpage als die van het originele telegraaf artikel. Je behoord als burger de politie niet in de weg te lopen, en volgens het artikel voelden de agenten zich in het nauw gedreven, dus dan is er wel wat meer dan een grote bek van die ventjes geweest. Het is allemaal wat summier qua informatie, dus dan ga ik in deze toch af op de politie, maar ik vindt het een goede zaak dat de boel onderzocht wordt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:20:48 #31
116015 SicSicSics
pi_58575434
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.
Pics or it din't happen!

Dat 'compleet afgerost worden' is natuurlijk een aanname, gebaseerd op generalisatie. De Nederlandse politie slaat (bijna) nooit, dus als ze nu twee klappen geven hebben ze, voor Nederlandse begrippen, iemand compleet afgerost!
Fine, fuck you then!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:23:43 #32
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58575472
Noh die popo hé, nohhhh. onmin grof. onmin!

HULDE!

En waarom moet er nou weer allochtoon bij staan? Alle linkerts vinden dat toch overbodig? En nu het in de slachtofferrol staat is men er maar tevreden mee?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:24:57 #33
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58575490
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat ze niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.
Ik lees liever sporadische berichten in het nieuws over excessief geweld door agenten, dan aan de lopende band te lezen over de terreur op straat door zwakzinnig tuig.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:25:03 #34
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_58575493
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:45 schreef staticdata het volgende:
hij had ipv zijn wapenstok gewoon pepperspray moeten gebruiken
daar is dat schorem al immuun voor joh
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Armageddon het volgende:
dat, maar dan in fatsoenlijke taal
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:25:52 #35
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58575511
Eens met TS.

Als het mijn zoon was die om wat voor reden dan ook door de politie in elkaar zou worden gerost zou ik dat ook niet zo leuk vinden. En dan heb ik het niet over een tik of twee, maar over doorrossen terwijl hij bijvoorbeeld al op de grond ligt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:29:06 #36
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58575557
Ook dit stukje in de originele bron:
quote:
Volgens een politiewoordvoerster gaat het om jongeren van wie de politie vermoedde dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere jongen, die zonder helm achter op een brommer zat.
Dus de politie vermoedde iets en besloot er toen maar op los te meppen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:29:11 #37
31101 _Led_
pi_58575558
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:
Eens met TS.

Als het mijn zoon was die om wat voor reden dan ook door de politie in elkaar zou worden gerost zou ik dat ook niet zo leuk vinden. En dan heb ik het niet over een tik of twee, maar over doorrossen terwijl hij bijvoorbeeld al op de grond ligt.
Zou je je zoon niet eens gaan opvoeden dan ?

zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:30:12 #38
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_58575578
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:
Eens met TS.

Nee tuurlijk niet...
Maar op het moment dat er gewoon niks meer uit wordt gedaan op agenten die mensen verzoeken ergens anders heen te gaan, en stopteken krijgen etc... dan moet er toch een keer wat anders gedaan worden?
Kijk eens naar de helden van de Franse en Italiaanse politie (vooral die laatste)....
Daar zijn onze blauwhelmen toch watjes bij... Wil je niet luisteren? Pak maar harder aan dan.
Geen blijvend letsel zo te lezen... Het is wel goed als dat gajes een keer schrikt.

Ik vind het een goede actie dat er een keer harder opgetreden is. Mag wat mij betreft vaker gebeuren.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:30:47 #39
31101 _Led_
pi_58575588
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef DroogDok het volgende:
Ook dit stukje in de originele bron:
[..]

Dus de politie vermoedde iets en besloot er toen maar op los te meppen?
Nee, welk gedeelte van "dat de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden" begrijp je niet ?

Denk je dat agenten zich in het nauw gedreven voelen zodra iemand geen helm opheeft op z'n brommer,
of zou er meer aan de hand geweest zijn ?

Zeg het maar hoor.
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:30:49 #40
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_58575591
Wie niet horen wil...
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_58575619
Er wordt al snel gezegd door omstanders, dat de politie de "controle heeft verloren", vooral als het van die "boomknuffelaars" zijn.

Ik ben er een voorstander van dat als er tuig als tuig behandeld moet worden en indien nodig afgerosd moet worden.
Tuig heeft schijt aan alle wetten en verliest daardoor alle eventuele rechten.

Keihard aanpakken is het enige dat tuig tegenwoordig nog verstaat.

En vanuit de wet moet een actie als deze worden verdedigd, want het is nu al een teringzooi in Nederland en opschoonacties zijn allang heel erg hard nodig.

Hulde dus voor het cordaat optreden van de politie.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:36:28 #42
31101 _Led_
pi_58575705
Normaal zou ik het misschien een beetje eens zijn met de TS,
maar het zinnetje "de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden" geeft aan dat er toch flink wat gebeurd moet zijn.
Agenten voelen zich heus niet zomaar in het nauw gedreven.
Toen ik 16 was wist ik dondersgoed dat het niet slim was om agenten uit te schelden, laat staan dat ik agressief tegen ze zou doen.

Nu zijn er weer wat tieners die dat hopelijk ook weer door hebben.
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:36:28 #43
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575706
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:23 schreef GasTurbine het volgende:
Noh die popo hé, nohhhh. onmin grof. onmin!

HULDE!

En waarom moet er nou weer allochtoon bij staan? Alle linkerts vinden dat toch overbodig? En nu het in de slachtofferrol staat is men er maar tevreden mee?
Precies allochtoon hoeft er helemaal niet bij. Afrossen door politie mag zowieso niet! Politie mag best een klap verkopen maar afrossen is iets van neanderthalers. Het gaat me gewoon om de reacties die het afrossen goedkeuren omdat het allochtonen zijn en die toch altijd maar voor problemen zorgen.

Ik geloof hierbij best dat het geen lieverdjes waren en dat ze klap verdiende maar het goedkeuren van het afrossen OMDAT het allochtonen zijn keur ik af. Iets wat velen op de frontpage en hier op het forum niet doen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:37:45 #44
31101 _Led_
pi_58575739
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik geloof hierbij best dat het geen lieverdjes waren en dat ze klap verdiende maar het goedkeuren van het afrossen OMDAT het allochtonen zijn keur ik af. Iets wat velen op de frontpage en hier op het forum niet doen.
Waar haal jij ineens vandaan dat ze in elkaar gerost werden OMDAT ze allochtoon waren ?
Ik lees dat de agenten zich bedreigd voelen, en dat het daarom uit de hand liep.
zzz
pi_58575775
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:32 schreef chatter het volgende:
Hulde dus voor het cordaat optreden van de politie.
Een matpartij waarbij de politie (mogelijk) de controle over zichzelf verliest en er maar op los slaat, cordaat optreden noemen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:40:08 #46
116015 SicSicSics
pi_58575791
quote:

[..]

Precies allochtoon hoeft er helemaal niet bij. Afrossen door politie mag zowieso niet! Politie mag best een klap verkopen maar afrossen is iets van neanderthalers. Het gaat me gewoon om de reacties die het afrossen goedkeuren omdat het allochtonen zijn en die toch altijd maar voor problemen zorgen.

Dat hebben we net toch al besproken?

Al waren het bejaarden!
Fine, fuck you then!
pi_58575793
quote:

Meerdere waarschuwingen + niet luisteren = harde hand van de wet. En dat is er gebeurd.

Groen geel paars bruin wit geel. Maakt niet uit.
pi_58575810
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Waar haal jij ineens vandaan dat ze in elkaar gerost werden OMDAT ze allochtoon waren ?
Ik lees dat de agenten zich bedreigd voelen, en dat het daarom uit de hand liep.
En ik lees dat Floppy het had over het HIER (op Fok) goedkeuren van dat pak slaag omdat het allochtonen zijn
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:40:57 #49
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575812
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Ik keur het af dat mensen op de frontpage en hier op het forum het afrossen door politie goedkeuren omdat de slachtoffers allochtonen waren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:41:53 #50
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58575840
quote:

[..]

Ik denk niet dat men het goedkeurt simpelweg omdat het allochtonen zijn, maar omdat iedereen ervan uitgaat dat weer hetzelfde hangtuig is dat alles en iedereen terroriseert. Toevallig veelal Marokkanen, ja, maar strikt gezien is dat bijzaak.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:42:53 #51
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575865
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat hebben we net toch al besproken?

Al waren het bejaarden!
Heb je de reacties van de mensen wel gelezen?
pi_58575932
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ja, lijkt wel wereldoorlog II zoals ze hebben gedaan met de Joden.

vrijdag 9 mei 2008 @ 14:47:27 #53
31101 _Led_
pi_58575955
Nooit geweten dat de joden 60 jaar terug de straten (en Zandvoort!) zo terroriseerden ! Bastards..!
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:47:42 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575960
ik vrees dat de linkse en marokkanse tegenstanders van dit politieoptreden garen zullen spinnen en mag je straks als politie niet eens meer kijken hoe een willekeurige burger berooft wordt.

het is toch de hele wereld op zijn kop? en het gaat maar verder vanwege die kutkaaskoppen die dit land al verkocht hebben en zich schikken naar straatbendes die het voor het zeggen hebben.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:53:47 #55
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58576083
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ja, lijkt wel wereldoorlog II zoals ze hebben gedaan met de Joden.

Het gaat mij om de afkeer tegen een bepaalde groep mensen. Waarom konden de rechten van de joden ineens zo vervallen? Juist omdat Hitler en consorten ervoor hadden gezorgd dat hen een slechte naam kregen en de schuld van alle ellende in Duitsland in hun schoenen schoof. Maar daar houd de vergelijking ook wel op.

Maarja lezen blijft natuurlijk lastig...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:56:11 #56
31101 _Led_
pi_58576130
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:53 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Het gaat mij om de afkeer tegen een bepaalde groep mensen. Waarom konden de rechten van de joden ineens zo vervallen? Juist omdat Hitler en consorten ervoor hadden gezorgd dat hen een slechte naam kregen en de schuld van alle ellende in Duitsland in hun schoenen schoof. Maar daar houd de vergelijking ook wel op.

Maarja lezen blijft natuurlijk lastig...
Wie zorgen er hier dan voor dat ze een slechte naam krijgen ?
Gastjes van 17 die zelfs volwassen politieagenten zich bedreigd laten voelen, of Wilders ?
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:57:00 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58576150
ik keur het afrossen van krakers die, hun woning al uitgezet door de rechter, dan nog het 'fort' lopen te verdedigen met speergeslepen stalen buizen, of boobytraps goed. gewoon kei- en keihard aanpakken. denk dat die straatschoffies er nog goed van zijn afgekomen.

zou niet de eerste keer zijn dat ze de politie of ambulancepersoneel hardhandig tegenwerken. zo is ook een man om het leven gekomen, omdat ze (marokkanen) hem eerst half kapot geslagen hadden en toen het ambulancepersoneel de toegang ontzegden. alsof het hun fucking straat is. ik vind nog dat nederland zich heel coulant opstelt bij deze kankerapen.

zucht: en voor de duidelijkheid. ik heb het dus niet over de goede marokkanen. want die zijn er ook en nemen een heel andere stelling in dan de linkse nonos doen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:57:59 #58
116015 SicSicSics
pi_58576180
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ik vind de reacties hier nog erg mild! Iedereen vind het prima, niet omdat de 'slachtoffers' allochtoon zijn, maar omdat de 'slachtoffers' standaard raddraaiers zijn. Voorzover ik kan lezen.

(Hier en daar een 'Mocro' opmerking daargelaten, maar zelfs die worden nooit ernstig racistisch imho.)

En om nou wéér een WWII vergelijking te gaan maken...
Fine, fuck you then!
pi_58576404
Ik vind het oooooo zoooooo ligisch dat men op een bep. moment er gewoon weg niet meer tegen kan, natuurlijk zou en mag het nit gebeuren, maar het huidige politieke klimaat in dit land doet meer kwaad dan goed.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:19:10 #60
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58576635
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Afrossen dat teringtuig. Dat is het enige waar ze naar luisteren. Respect voor de politie moet terug bij die kutjongeren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:21:00 #61
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58576683
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:19 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:25:19 #62
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58576782
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.
Ja respect dwing je af door alles maar te tolereren. Dat noemt men geen respect maar lafheid.

Edit - ik las net wat oude posts van je door en ws. denk je dat ik voor het afrossen van allochtonen ben. Da's niet waar, ik ben gewoon voor het afrossen van probleemjongeren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58576804
Ze hadden dat smerige straattuig nog harder moeten afrossen, en de 'gemeenschap' die zo schande spreekt over de politie maar niet over hun eigen bewoners, hadden ook een pak slaag verdiend.

HARD aanpakken dat tuig, hoe HARDER hoe BETER.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:28:56 #64
31101 _Led_
pi_58576856
quote:

[..]

Angst is ook een basis voor respect.

http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=respect

res·pect (het)
1 eerbied uit hoogachting of angst
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:30:17 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58576884
quote:

[..]

volgens mij snap jij niet helemaal hoe een roedel marokkaansstraattuig opereert. die kennen alleen de fysieke angst. die moeten hard geslagen worden omdat dat de enige manier is die ze kennen. vaak helaas ook van huis uit.
pi_58576909
pssst angst bestaat niet..........
pi_58576944
1 bewoonster heeft het over 'afrossen', maar er staat nergens in het bericht hoeveel mensen naar het ziekenhuis moesten of zich onder doktersbehandeling hebben moeten stellen.

Daarnaast is het natuurlijk niet zo gek dat de politie wat harder optreedt, nog amper een week geleden was het in een andere prachtwijk zover dat de politie door 60 man werd bekogeld met alles wat los en vast zat (Bron).

Deze jongeren krijgen van huis uit niet de normen en waarden die normaal zijn, zoals luisteren naar de politie. Tja, wie niet horen wil moet maar voelen...dat schijnt in hun oorspronkelijke landen ook normaal te zijn.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:35:51 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_58577009
Een welgemeende foei! voor de politieagenten.
En nu snel de straat weer op, met een roestige spijker in de wapenstok.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:44:36 #69
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58577196
WE HEBBEN ONZE VRIJHEID AAN DEZE MENSCHEN TE DANKEN.
- Jan-Peter
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:52:09 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577332
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef GasTurbine het volgende:
WE HEBBEN ONZE VRIJHEID AAN DEZE MENSCHEN TE DANKEN.
- Jan-Peter
onzin om dit aan jp toe te schrijven. dit was wederom een, 80% vrouwen in de pvda!, kuthola-uitspraak.
pi_58577346
quote:

[..]

Verdient dat tuig dan respect nadat ze zijn gewaarschuwd en toch wordt er geen gehoor aangegeven? Ze zaten te provoceren ipv WEDERZIJDSE respect te tonen.

Respect moet komen van 2 kanten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:00:43 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577510
en die vage dhimmiedame 'waaimans', die uit het raam hing te waaien en nu een wit voetje én een gratis extra decions lamsgehakt bij 'abdul de slagerij' probeert te halen, is natuurlijk nog kwalijker dan al die marokkanen bij elkaar.

alsof zij die teringkoppies uit 'haar' straat niet kent.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:04:32 #73
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58577588
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
en die vage dhimmiedame 'waaimans', die uit het raam hing te waaien en nu een wit voetje én een gratis extra decions lamsgehakt bij 'abdul de slagerij' probeert te halen, is natuurlijk nog kwalijker dan al die marokkanen bij elkaar.

alsof zij die teringkoppies uit 'haar' straat niet kent.
Ja leuk, maar in een beschaafd land bestaan er gewoon waarborgen voor de burgers tegen de overheid. Zoals regels waar de politie zich aan moet houden bij het uitoefenen van het geweldsmonopolie. Dat jij en andere domme grotbewoners dat niet snappen, heeft meer te maken met jouw beperkte geestesvermogens dan met dhimmitude bij anderen.

Ik snap dat jij jezelf aftrekt bij New Yorkse agenten die een zwarte bruidegom aan flarden schieten, maar de meeste mensen zijn gelukkig niet zo simpel als jij. En daarom verdienen deze agenten op zijn minst een berisping, als het verhaal uit de OP waar is. De politie hoeft straattuig niet in elkaar te slaan, ze mogen ook gewoon aanhoudingen verrichten en dan bepaalt de rechter wel of er straf nodig is.
pi_58577615
De Nederlandse politie heeft een imagoprobleem en dat los je niet zo maar op door eventjes losse handjes te krijgen en klappen uit te delen. Doet meer kwaad dan goed.

Begin eerst eens met de politie een fatsoenlijke opleiding te geven. Op dit moment zijn het een stel overbetaalde VMBOers die best een verkeersboete kunnen geven, maar belabberd misdaadonderzoek doen en al helemaal geen law enforcers zijn. Zoals Eisenhouwer het wel eens mooi zei: Speak softly and carry a big stick.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:06:08 #75
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58577625
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:04 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja leuk, maar in een beschaafd land bestaan er gewoon waarborgen voor de burgers tegen de overheid. Zoals regels waar de politie zich aan moet houden bij het uitoefenen van het geweldsmonopolie. Dat jij en andere domme grotbewoners dat niet snappen, heeft meer te maken met jouw beperkte geestesvermogens dan met dhimmitude bij anderen.

Ik snap dat jij jezelf aftrekt bij New Yorkse agenten die een zwarte bruidegom aan flarden schieten, maar de meeste mensen zijn gelukkig niet zo simpel als jij.
dank je wel voor het herstellen van het vertrouwen in de mens
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:07:18 #76
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58577650
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef Lyrebird het volgende:
De Nederlandse politie heeft een imagoprobleem en dat los je niet zo maar op door eventjes losse handjes te krijgen en klappen uit te delen. Doet meer kwaad dan goed.

Begin eerst eens met de politie een fatsoenlijke opleiding te geven. Op dit moment zijn het een stel overbetaalde VMBOers die best een verkeersboete kunnen geven, maar belabberd misdaadonderzoek doen en al helemaal geen law enforcers zijn. Zoals Eisenhouwer het wel eens mooi zei: Speak softly and carry a big stick.
Precies, zo is het. Een goed opgeleide agent hoeft niemand in elkaar te trimmen, die heeft genoeg aan een goed verhaal en (de dreiging van) proportioneel geweld. Maar daar is inderdaad geld voor nodig en hogere functievereisten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:11:15 #77
31101 _Led_
pi_58577737
de dreiging van proportioneel geweld haalt niet zo veel uit de laatste tijd.
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:14:27 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577798
dus vanwege de onopgevoedde straatterroristen moeten de burgers weer in de buidel gaan tasten en maar hopen dat de volgende aanpak wel werkt met aantoonbaar geldverkwistend anti-beleid van de pvda?

hoeveer willen jullie, goedbedoelende burgers, het probleem nog opschuiven?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:14:57 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577805
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:11 schreef L.Denninger het volgende:
de dreiging van proportioneel geweld haalt niet zo veel uit de laatste tijd.
vertel!
pi_58577837
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:07 schreef Pool het volgende:

[..]

Precies, zo is het. Een goed opgeleide agent hoeft niemand in elkaar te trimmen, die heeft genoeg aan een goed verhaal en (de dreiging van) proportioneel geweld. Maar daar is inderdaad geld voor nodig en hogere functievereisten.
Aha, dus je verdient respect bij deze groep door met hen in debat te gaan, aha............

Succes.
pi_58577853
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:07 schreef Pool het volgende:

[..]

Met het laatste ben ik het (vanzelfsprekend) niet eens. Er gaat genoeg geld naar de politie; het geld wordt alleen verkeerd besteed.

Agenten worden te veel opgeleid om welzijnswerk te doen en te weinig om misdaad te bestrijden. Daarnaast zitten er te veel agenten met twee vingers verbalen uit te typen en te weinig agenten achter de zware jongens aan. Ik ben een paar keer op een Nederlands politiebureau geweest. Efficientie ho maar. Een organisatiedeskundige zou daar goed werk kunnen verrichten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:18:45 #82
116015 SicSicSics
pi_58577884
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Met het laatste ben ik het (vanzelfsprekend) niet eens. Er gaat genoeg geld naar de politie; het geld wordt alleen verkeerd besteed.

Agenten worden te veel opgeleid om welzijnswerk te doen en te weinig om misdaad te bestrijden. Daarnaast zitten er te veel agenten met twee vingers verbalen uit te typen en te weinig agenten achter de zware jongens aan. Ik ben een paar keer op een Nederlands politiebureau geweest en een organisatiedeskundige zou daar goed werk kunnen verrichten.
Maar daar jaag je geen kansenjongeren, die je arrestatie belemmeren, hulpdienstje pesten en/of stenen gooien naar politieauto's mee weg hoor...
Fine, fuck you then!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:22:10 #83
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58577962
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Agenten worden te veel opgeleid om welzijnswerk te doen en te weinig om misdaad te bestrijden. Daarnaast zitten er te veel agenten met twee vingers verbalen uit te typen en te weinig agenten achter de zware jongens aan. Ik ben een paar keer op een Nederlands politiebureau geweest. Efficientie ho maar. Een organisatiedeskundige zou daar goed werk kunnen verrichten.
Ja, ik bedoelde ook niet zozeer dat Bos zonder meer een extra zak geld richting de politie moet schuiven. Dat geld voor betere opleiding en meer blauw op straat kan wellicht ook vrijgemaakt worden door inderdaad meer focus te leggen op de straat en minder op de schriftelijke verslaglegging.

Ook denk ik dat er meer geld naar het politiebudget kan gaan als ze wat meer beslag weten te leggen op illegale winsten door witteboordencriminaliteit. Die plukze-bedragen kunnen dan worden gebruikt voor betere controle op straat.
pi_58577971
Ik vraag me af hoe lang dit gekloot door zou gaan als burgers het recht zouden hebben om een vuurwapen te dragen en zichzelf te verdedigen.
pi_58577980
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef Lyrebird het volgende:

Ik wilde net posten dat ik me echt plaatsvervangend schaamde over de reacties in dit topic, maar jou post schittert echt in kwaliteit en rationaliteit!

Dames:

Laten we vooral niet vergeten dat dit een rechtsstaat is, waar alleen het gerechtshof straffen uitdeelt (nou ja, excl. snelrecht). Zolang het onder de noemer 'tuig' is vinden jullie het blijkbaar geweldig, maar houdt er dan ook rekening mee dat het dan ook de politie is die bepaald wie tuig is en wie niet, en dat je dan niet moet gaan janken als je een keer 3km/u te snel rijdt en als straf lekker afgerost word. En vergeet niet dat de straatagenten van tegenwoordig een stel MBOers zijn - vertrouw je die? Als linkse vrijheidsstrijder zal ik dan wel voor je opkomen hoor, dus op mij kun je wel rekenen!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:24:19 #86
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58578008
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar daar jaag je geen kansenjongeren, die je arrestatie belemmeren, hulpdienstje pesten en/of stenen gooien naar politieauto's mee weg hoor...
Nee, die kun je oppakken. En dus niet op straat in elkaar slaan. Het is ook erg naïef om te denken dat het straatgeweld zal afnemen, als de politie pubers voor het oog van hun zesjarige broertjes en zusjes in elkaar batst.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:24:21 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58578009
slechte marokkaanse jongeren kosten de maatschappij elk jaar miljarden, die opgehoest moeten worden door nog meer btw, nog meer belastingen, nog meer problemen voor een maatschappij die kampt met de kosten van vergrijzing.

en dat alles voor een simpele oplossing van een probleem: "voedt in herasmusnaam je kinderen eens goed op, zodat ze normaal gaan doen. neem niet elke generatie weer een onwetende importbruid, want die kent niks van onze cultuur. en of ze maagd is moet je je ook maar eens afvragen, als ik al die hitsige marokkaantjes hier zie".

simpel? ja. veel voor doen? nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 09-05-2008 16:29:24 ]
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:25:47 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58578034
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:24 schreef Pool het volgende:

[..]

Nee, die kun je oppakken. En dus niet op straat in elkaar slaan. Het is ook erg naïef om te denken dat het straatgeweld zal afnemen, als de politie pubers voor het oog van hun zesjarige broertjes en zusjes in elkaar batst.
dus moeten we ons laten belasten met straattuigjochies die ons de les lezen en bijna smeken om een flink pak rammel? nee hoor.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:25:50 #89
31101 _Led_
pi_58578037
Er is dus geen verschil tussen 3km te hard rijden, en met een groep jongeren de politie bedreigen ?
zzz
pi_58578071
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dit gekloot door zou gaan als burgers het recht zouden hebben om een vuurwapen te dragen en zichzelf te verdedigen.
Mja, dan zouden die jochies ipv stenen met kogels gooien - want dat gaat dan ook een stuk makkelijker of niet?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:27:59 #91
116015 SicSicSics
pi_58578085
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:23 schreef Xith het volgende:

[..]

Ik wilde net posten dat ik me echt plaatsvervangend schaamde over de reacties in dit topic, maar jou post schittert echt in kwaliteit en rationaliteit!

Dames:

Laten we vooral niet vergeten dat dit een rechtsstaat is, waar alleen het gerechtshof straffen uitdeelt (nou ja, excl. snelrecht). Zolang het onder de noemer 'tuig' is vinden jullie het blijkbaar geweldig, maar houdt er dan ook rekening mee dat het dan ook de politie is die bepaald wie tuig is en wie niet, en dat je dan niet moet gaan janken als je een keer 3km/u te snel rijdt en als straf lekker afgerost word. En vergeet niet dat de straatagenten van tegenwoordig een stel MBOers zijn - vertrouw je die? Als linkse vrijheidsstrijder zal ik dan wel voor je opkomen hoor, dus op mij kun je wel rekenen!
Natuurlijk moet je niet altijd in elkaar geslagen worden door een agent. Met of zonder stok, ongeacht opleidingsniveau.

Maar als een agant of agenten belaagd, belemmerd, bedreigd, bezeken worden door één of meer tokkies die zich niet op een andere manier kunnen uiten vind ik dat de politie best een keer naar het stokje mag grijpen.

Er zit nog een gigantisch groot gebied tussen het door elkaar rammelen van iritante mensen en zomaar iedereen die iets fout doet over de knuppel leggen.

En ik vind het ook jammer dat het blijkbaar nodig is...
Fine, fuck you then!
pi_58578129
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet meteen. Maar we oogsten nu van 30 jaar wanbeleid.

Ik heb zelf in een buurt gewoond waar autochtone jongeren de boel aan het verzieken waren. Er waren dagen bij dat de politie een of twee keer per dag langs kwam, maar niets deed. Dan vroegen ze of "men het iets rustiger aan wilde doen". Tja, zo bereik je weinig.

Een keer kwam er een oudere boomlange agent langs, in zo'n blauwe Citroen (hondenwagen?, dit was begin jaren 80). Ik kan me nog goed herinneren hoe die te keer ging tegen die jongens. Als hij ze nog een keer bij ons op straat tegen kwam, dan gingen ze mee naar het bureau. Totdat het afgelopen was. Dat maakte indruk, want daarna werd het meteen rustiger.
pi_58578145
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:23 schreef Xith het volgende:

[..]

Dames:

heerlijk dit gelul in de ruimte.
Ik kom wekelijks bij overheids diensten langs en net zoals in een "echt" bedrijf is er van alles wat.

Hoezo kortzichtig, lol alle politie agenten zijn mbo'ers proest !!!
pi_58578152
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef L.Denninger het volgende:
Er is dus geen verschil tussen 3km te hard rijden, en met een groep jongeren de politie bedreigen ?
het is een hellend vlak als een stel MBOers het idee heeft dat zij mogen beslissen wie ze onnodig in elkaar rossen of niet.
pi_58578167
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb zelf in een buurt gewoond waar autochtone jongeren de boel aan het verzieken waren. Er waren dagen bij dat de politie een of twee keer per dag langs kwam, maar niets deed. Dan vroegen ze of "men het iets rustiger aan wilde doen". Tja, zo bereik je weinig.

Een keer kwam er een oudere boomlange agent langs, in zo'n blauwe Citroen (hondenwagen?, dit was begin jaren 80). Ik kan me nog goed herinneren hoe die te keer ging tegen die jongens. Als hij ze nog een keer bij ons op straat tegen kwam, dan gingen ze mee naar het bureau. Totdat het afgelopen was. Dat maakte indruk, want daarna werd het meteen rustiger.
moet je nu is voor de lol op een gem. koopavond door de stad lopen, amersfoort is een leuk voorbeeld
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:33:04 #96
31101 _Led_
pi_58578169
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef Xith het volgende:

[..]

het is een hellend vlak als een stel MBOers het idee heeft dat zij mogen beslissen wie ze onnodig in elkaar rossen of niet.
Toch geef je diezelfde MBO'ers pistolen, traangas en knuppels mee, en verwacht je van ze dat ze de hele bevolking beschermen tegen tuig...
zzz
pi_58578221
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er zit nog een gigantisch groot gebied tussen het door elkaar rammelen van iritante mensen en zomaar iedereen die iets fout doet over de knuppel leggen.
Er zit ook een gigantisch groot gebied tussen jezelf verdedigen en de controle verliezen en zomaar tieners in elkaar slaan.
quote:
En ik vind het ook jammer dat het blijkbaar nodig is...
Hmmm 'onnodig geweld' lijkt me niet nodig? Ze hadden gewoon de tienertjes naar het bureau moeten nemen en ze daar laten zitten tot dat ze geen ruimte meer vinden in de wet om het nog langer te laten duren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:36:02 #98
116015 SicSicSics
pi_58578230
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Been there... Zo bereik je inderdaad niets behalve dat deze groepen de politie helemaal niet meer serieus nemen.
quote:
Ik heb ook in zo'n buurt gewoond en heb het flink aan de stok gehad met een bepaalde groep die er ook woonde. Altijd last van gehad, tot ik het een keer zat was en de grootste uit de groep een paar tikken heb gegeven, niet zonder kleerscheruren aan mijn kant overigens...

Ik heb daarna nooit meer last van ze gehad... Blijkbaar werkt dat gewoon zo.

Maar goed, resultaten uit het verleden...

Als het op een andere manier kan zou dat beter zijn, maar ik vind dat we ook wel een beetje uitgepraat zijn. Hoevaak hebben dit soort mannetjes al aangetoond dat ze toch niet luisteren? En hoe vaak moet je het dan nog zeggen?
Fine, fuck you then!
pi_58578273
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:33 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Toch geef je diezelfde MBO'ers pistolen, traangas en knuppels mee, en verwacht je van ze dat ze de hele bevolking beschermen tegen tuig...
Met de verwachting dat ze de wet volgen (de wet volgen is simpel, zelf bepalen wat het beste is is minder simpel voor lager opgeleiden) en deze wapens alleen gebruiken wanneer de wet het toestaat en in de kwantiteit die de wet toestaat.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:38:10 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58578281
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:39:09 #101
116015 SicSicSics
pi_58578289
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:35 schreef Xith het volgende:

[..]

Er zit ook een gigantisch groot gebied tussen jezelf verdedigen en de controle verliezen en zomaar tieners in elkaar slaan.
Ik vraag me ook af in hoeverre er sprake was van 'ongecontroleerd geram en gebeuk'... Goed dat ze dat onderzoeken.
quote:
Hmmm 'onnodig geweld' lijkt me niet nodig? Ze hadden gewoon de tienertjes naar het bureau moeten nemen en ze daar laten zitten tot dat ze geen ruimte meer vinden in de wet om het nog langer te laten duren.
Hmmm, in hoeverre was dit geweld 'onnodig'? 'Ze hadden gewoon' is natuurlijk makkelijk praten vanaf je toetsenbordje...
Fine, fuck you then!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:40:21 #102
31101 _Led_
pi_58578317
Dit doen ze als ze 12 zijn : http://www.dumpert.nl/med(...)rem_aangevallen.html
Gooi er 5 jaar bij, en je hebt van mij m'n zegen om op dit soort typetjes los te gaan.
Ja, ook met buitensporig geweld
Nee, niet tegen normale mensen - tegen mensen die er trots op zijn geen opvoeding genoten te hebben en schijt aan alles en iedereen te hebben.
En ja, ik vertrouw wat jij noemt "een stelletje MBO'ers" best om die simpele beoordeling te kunnen maken

En over "ze hadden ze gewoon mee moeten nemen" - ik denk nog steeds dat er wel meer gebeurd is aangezien de agenten zich bedreigd voelden.
Agenten voelen zich niet bedreigd door 1 jochie met een grote bek hoor.
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:45:22 #103
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58578407
Je kan als agent natuurlijk ook ontslag nemen als je niet op een normale manier je werk kan doen. Dan mogen politici en de verontwaardigde buurtbewoners de problemen zelf oplossen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:46:27 #104
31101 _Led_
pi_58578434
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan als agent natuurlijk ook ontslag nemen als je niet op een normale manier je werk kan doen. Dan mogen politici en de verontwaardigde buurtbewoners de problemen zelf oplossen.
Dat zal ze leren !
zzz
pi_58578448
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af in hoeverre er sprake was van 'ongecontroleerd geram en gebeuk'... Goed dat ze dat onderzoeken.
[..]

Hmmm, in hoeverre was dit geweld 'onnodig'? 'Ze hadden gewoon' is natuurlijk makkelijk praten vanaf je toetsenbordje...
Dat zijn ze nu aan het onderzoeken, en mocht het zijn dat ze te ver gingen; schorsen en/of ontslaan die hap ! - en anders is er dus niets fouts en overdreef die vrouw in de krant
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:47:40 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_58578456
Is er al iets bekend over de afkomst van de betrokken agenten?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:50:06 #107
31101 _Led_
pi_58578502
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:47 schreef Xith het volgende:

[..]

Dat zijn ze nu aan het onderzoeken, en mocht het zijn dat ze te ver gingen; schorsen en/of ontslaan die hap ! - en anders is er dus niets fouts en overdreef die vrouw in de krant
En zijn de joden en hitler er weer voor niks bijgehaald
zzz
pi_58578538
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:40 schreef L.Denninger het volgende:

Ja, ook met buitensporig geweld

Doe mij maar gewoon de Wet.
quote:
Nee, niet tegen normale mensen - tegen mensen die er trots op zijn geen opvoeding genoten te hebben en schijt aan alles en iedereen te hebben.
En ja, ik vertrouw wat jij noemt "een stelletje MBO'ers" best om die simpele beoordeling te kunnen maken
Ik stel er liever regels en wetten voor op dan dat de kans loop om de volgende te worden. "maar dat gebeurt toch niet, wij doen toch niets!" - Ik zie het echt als een hellend vlak wanneer de politie zelf mag uitmaken wie wel een behandeling verdient en wie niet.
quote:
ik denk nog steeds dat er wel meer gebeurd is aangezien de agenten zich bedreigd voelden.
Agenten voelen zich niet bedreigd door 1 jochie met een grote bek hoor.
"Mijn Bert zou zoiets nooit doen!" Het niet niets nieuws hoor, dat mensen met een vorm van macht deze misbruiken. Alleen zag je het vroeger alleen op het NOS als er weer een groep LA-PD agenten gefilmt waren bij een groepsmishandeling. Dit kan blijkbaar dus ook hier gebeuren, en dan maar wel goedkeuren?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:57:39 #109
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58578631
tvp.

na t werk ff de reacties lezen met wat chips en m frise cola
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:58:57 #110
31101 _Led_
pi_58578655
Nogmaals, tegen dat soort jongeren ? Ja hoor, graag.
Zelf wel eens een mes op je keel gehad door een paar van die gasten ?
Wat mij betreft mogen ze er in sommige buurten met de grote bezem doorheen.
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:06:40 #111
pi_58578802
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat zal ze leren !
Dat drukt politici en bestuurders met hun neusje op de feiten. Het is makkelijk om vanuit een villawijk te bedenken hoe politie moet optreden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:09:13 #112
31101 _Led_
pi_58578850
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat drukt politici en bestuurders met hun neusje op de feiten. Het is makkelijk om vanuit een villawijk te bedenken hoe politie moet optreden.
En dan ?
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:10:47 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58578878
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
lol. en hoe denk jij dan dat het zal gaan? dit is gewoon vragen om burgeroorlogen. en helaas is de politie gefrustreed omdat ze bij elke crush weer een nieuwe kakkerlak zien. maar dat komt meer door het slappe haagsche beleid.

en dat alles voor een loon waar ik nog geen 18 uur per maand hoef te werken.
pi_58579013
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
Nogmaals, tegen dat soort jongeren ? Ja hoor, graag.
Zelf wel eens een mes op je keel gehad door een paar van die gasten ?
Wat mij betreft mogen ze er in sommige buurten met de grote bezem doorheen.
Nee, nog nooit meegemaakt - al woon ik wel in de crimineelste stad van nederland na Rotterdam. En als, ja dan zou ik een hoop emoties hebben - maar dat zijn emoties, die moet je niet gebruiken om de wet na te leven, dat doe je met rationaliteit. Als jij mij uitscheldt dan vind ik je een grote klootzak en zou ik je misschien best wel in elkaar willen rammen - dat zijn de emoties, rationeel denken zal je tot een betere oplossing brengen (negeren, of als jij me op zo'n manier uitscheldt dat ik je kan aangeven: aangeven).
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:21:21 #115
pi_58579045
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. en hoe denk jij dan dat het zal gaan? dit is gewoon vragen om burgeroorlogen. en helaas is de politie gefrustreed omdat ze bij elke crush weer een nieuwe kakkerlak zien. maar dat komt meer door het slappe haagsche beleid.

en dat alles voor een loon waar ik nog geen 18 uur per maand hoef te werken.
Precies, ik doe het ook niet. Maar blijkbaar is dat de manier waarop de politie de orde moet handhaven.
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En dan ?
Nu worden er ook geen problemen opgelost. Of je houd straatterroristjes of je krijgt steeds meer controle verliezende agenten die gaan rammen met Franse toestanden als resultaat.

Er zal een manier gevonden moeten worden om gastjes van 12 aan te kunnen pakken en te her-opvoeden.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:27:17 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58579150
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Precies, ik doe het ook niet. Maar blijkbaar is dat de manier waarop de politie de orde moet handhaven.
[..]

Nu worden er ook geen problemen opgelost. Of je houd straatterroristjes of je krijgt steeds meer controle verliezende agenten die gaan rammen met Franse toestanden als resultaat.

Er zal een manier gevonden moeten worden om gastjes van 12 aan te kunnen pakken en te her-opvoeden.
dit keer goedkoop en binnen diensttijd graag. pvda heeft al genoeg geëxperimenteerd.
pi_58579365
Lijkt me stug dat de politie zomaar mensen in elkaar rost. Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om van die figuren die DENKEN dat zij de macht in handen hebben en dat ze met een gerust hart de politie in de weg kunnen zitten. Wie actief probeert om de politie het werken onmogelijk te maken, neemt ook bewust het risico op een paar rake klappen. Ik zie echt het probleem niet. Die jongeren moeten maar eens gaan inzien dat ze niet alles kunnen maken en breken.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:43:22 #118
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58580278
Sowieso bron: De Telegraaf.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:49:43 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58580370
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso bron: De Telegraaf.
en die lage krant, die fout was in de IIe w.o, citeert nu een linkse dhimmi die afgaat op overdreven hard 'genade!, genade!" geroep???
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:53:16 #120
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_58580409
Die agenten hebben stiekem hun Italiaanse en Oostenrijkse collega's gevolgd.

Hopen dat dit vaker mag voorkomen. Tuig moet je als tuig behandelen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:55:04 #121
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58580436
Geenstijl-topic
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:57:32 #122
96356 cultheld
demagoog
pi_58580480
Als dat Berber-tuig nou maar niet in een Rodney King rol probeert te kruipen.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, maar toch vind ik dat deze politiemannen een spreekwoordelijke tik op de vingers verdienen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:04:56 #123
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_58580604
Jij bent je ondertitel dan niet waard.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:11:10 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58580700
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Geenstijl-topic
onzin!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:12:00 #125
96356 cultheld
demagoog
pi_58580718
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Jij bent je ondertitel dan niet waard.
Dat heet lange termijn denken. In de praktijk geef je ze een lullige boete van 20 euro en een 'berisping'. Maar dat doe je om een signaal af te geven en hiermee relsituaties de kop in te drukken.

Verder moet je denk ik ook niet willen dat je een precedent schept door dit geval als overheid te accepteren. Want dan krijg je situaties dat mondige VMBO'ers van amper 18 bij een scootercontrole uit hun pan gaan en vervolgens een wapenstok mogen knuffelen. Volgens mij ben je dan nog verder van huis.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:21:22 #126
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_58580862
Ten eerste weet ik op basis van gezond verstand 100% zeker dat het hier niet om 'een pak slaag' gaat, maar hoogstens een paar tikken. Dit soort dingen worden altijd overdreven in de media. Als je een pak slaag krijgt, heb je blauwe plekken of andere zichtbare verwondingen. Daar hoor ik niks over.

Ten tweede kan je dit gedrag niet goedkeuren, maar ik zou liegen als ik zeg dat dit bericht mij verontwaardigt. Weet zeker dat ze het er wel naar gemaakt hebben. Ze hadden volgens mij ook gewoon de jongeren die de politie belemmerde kunnen arresteren, zonder overodig geweld te gebruiken.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:46:27 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58581291
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:21 schreef TC03 het volgende:
Ten eerste weet ik op basis van gezond verstand 100% zeker dat het hier niet om 'een pak slaag' gaat, maar hoogstens een paar tikken. Dit soort dingen worden altijd overdreven in de media. Als je een pak slaag krijgt, heb je blauwe plekken of andere zichtbare verwondingen. Daar hoor ik niks over.

Ten tweede kan je dit gedrag niet goedkeuren, maar ik zou liegen als ik zeg dat dit bericht mij verontwaardigt. Weet zeker dat ze het er wel naar gemaakt hebben. Ze hadden volgens mij ook gewoon de jongeren die de politie belemmerde kunnen arresteren, zonder overodig geweld te gebruiken.
je doelt op de succesvolle acties van de politie in amsterdam bij de vele autobranden? waar zelfs ons aller meki slachtoffer van is geworden?

sowieso is het erg frustrerend om als agent op straat te moeten gaan, terwijl jouw superieur, de pvda, alles wat ook maar naar agressie ruikt roept te vermijden en er voor zorgt dat het anders in de krant gaat komen.

en dan te bedenken dat dit maar in den haag was...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:56:38 #128
53267 TC03
pi_58581494
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je doelt op de succesvolle acties van de politie in amsterdam bij de vele autobranden? waar zelfs ons aller meki slachtoffer van is geworden?

sowieso is het erg frustrerend om als agent op straat te moeten gaan, terwijl jouw superieur, de pvda, alles wat ook maar naar agressie ruikt roept te vermijden en er voor zorgt dat het anders in de krant gaat komen.

en dan te bedenken dat dit maar in den haag was...
Ja, maar daar wisten ze gewoon niet wie het waren. Ze hadden beter kunnen zeggen dat ze weg moesten wezen of dat ze anders mee moesten. Als ze zich dan verzetten bij de arrestatie, gebruik je alsnog geweld (niet meer dan benodigd). Dat helpt vast ook wel.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:04:44 #129
30910 Disorder
Disorder
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:19:12 #130
174657 TubewayDigital
Who's Bad...
pi_58581948
prima opgelost. Na lang genoeg de politie geziekt te hebben kan je een uitbarsting verwachten. Volgende keer mariniers er op af sturen.
quote:
Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie.
kan je nagaan hoe erg dat tuig was
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:20:43 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58581976
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, maar daar wisten ze gewoon niet wie het waren. Ze hadden beter kunnen zeggen dat ze weg moesten wezen of dat ze anders mee moesten. Als ze zich dan verzetten bij de arrestatie, gebruik je alsnog geweld (niet meer dan benodigd). Dat helpt vast ook wel.
jij denkt niet dat, voordat die agenten tot op het bot beledigd werden door dat smergie crapuul, ze hebben gezegd dat ze beter konden oprotten? of denk je dat dit incident komt door het elke dag herhalende getreiter?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:24:06 #132
53267 TC03
pi_58582048
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij denkt niet dat, voordat die agenten tot op het bot beledigd werden door dat smergie crapuul, ze hebben gezegd dat ze beter konden oprotten? of denk je dat dit incident komt door het elke dag herhalende getreiter?
Natuurlijk zullen ze het niet zomaar gedaan hebben, maar ik denk nog steeds dat er een betere oplossing was dan te gaan meppen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:25:34 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58582071
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen ze het niet zomaar gedaan hebben, maar ik denk nog steeds dat er een betere oplossing was dan te gaan meppen.
hangt er van af wat je beter vindt. en misschien is dit helemaal niet zo gek. die kereltjes schreeuwen bijna om op deze manier aangepakt te worden. wie zijn wij om het hen te ontzeggen. graag ook dit soort agenten bij zwembaden en badplaatsten.

of heb jij een betere oplossing ella?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:34:43 #134
96356 cultheld
demagoog
pi_58582219
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hangt er van af wat je beter vindt. en misschien is dit helemaal niet zo gek. die kereltjes schreeuwen bijna om op deze manier aangepakt te worden. wie zijn wij om het hen te ontzeggen. graag ook dit soort agenten bij zwembaden en badplaatsten.

of heb jij een betere oplossing ella?
Geweld hoort in een moderne Westerse beschaving nooit het laatste woord te hebben. De politie had die subversieve klootzakjes ook gewoon aan kunnen houden en een nacht af laten koelen in een politiecel.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:38:43 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58582290
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geweld hoort in een moderne Westerse beschaving nooit het laatste woord te hebben. De politie had die subversieve klootzakjes ook gewoon aan kunnen houden en een nacht af laten koelen in een politiecel.
je weet niet waar je het over hebt geloof ik. "gewoon aanhouden"... ben je wereldvreemd in nederland of gewoon een persoon die alle handelingen van marokkaanse schoffies goedkeurt, gelijk een gronk, moussie of andere inhumane en aan imbiciliteit grenzende bezoekers van fok!?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:41:03 #136
96356 cultheld
demagoog
pi_58582314
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je weet niet waar je het over hebt geloof ik. "gewoon aanhouden"... ben je wereldvreemd in nederland of gewoon een persoon die alle handelingen van marokkaanse schoffies goedkeurt, gelijk een gronk, moussie of andere inhumane en aan imbiciliteit grenzende bezoekers van fok!?
Waarom zou je ze niet aan kunnen houden? Zo moeilijk is het niet hoor. Jij creëert in dit topic constant valse dilemma's in je posts: alsof er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Je slaat ze lens, of je kijkt toe. Niet dus .
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:42:12 #137
93664 waht
Mushir
pi_58582330
Uiteraard mag dit niet en moet dit niet kunnen mogen.

MAAR, ik kan wel degelijk begrijpen dat deze agenten de controle over zichzelf zijn verloren. Nu alleen hopen dat degenen op wie zij hun agressie botvierden, geen onschuldige jongens waren, dat zou het alleen maar verergeren. Het zullen in ieder geval geen jongens zijn geweest die totaal niks tegen de agenten hebben gezegd of geen enkele andere toenadering hebben gemaakt.

Het moet natuurlijk niet kunnen. Maar geen enkele agent zal elke dag willen worden uitgescholden en getreiterd door hangjongeren omdat deze toch nooit voor een redelijke tijd in het gevang zullen zitten. Als er totaal geen straf staat op bepaald gedrag, zal er niks veranderen bij die jeugd. En elke dag daarmee te maken hebben omdat de politiek liever ziet dat alles maar geslikt wordt, is een heel begrijpelijke reden om het recht in eigen handen te nemen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:43:26 #138
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58582347
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zou je ze niet aan kunnen houden? Zo moeilijk is het niet hoor. Jij creëert in dit topic constant valse dilemma's in je posts: alsof er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Je slaat ze lens, of je kijkt toe. Niet dus .
Aanhouden En dan ?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:46:10 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58582399
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

valse dillema's. woon jij in rukselstaatstyfindeboxtradeel?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:47:17 #140
96356 cultheld
demagoog
pi_58582413
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:43 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Aanhouden En dan ?
Dan laat je ze een nacht afkoelen in de cel, de volgende morgen stel je een proces-verbaal op en je belt de ouders van het betreffende stuk tuig op. Volgens mij is dat veel doeltreffender dan domweg maar wat in te meppen op reljeugd. Daarmee geef je de achterban in zo'n wijk alleen maar munitie om Nederland(ers) nog meer te haten. Op escalaties zit behalve de mediawereld niemand te wachten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:53:13 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58582510
Ach, wat lief van die agenten, ze passen zich aan aan de politie in het thuisland van de boefjes
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:55:46 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58582558
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan laat je ze een nacht afkoelen in de cel, de volgende morgen stel je een proces-verbaal op en je belt de ouders van het betreffende stuk tuig op. Volgens mij is dat veel doeltreffender dan domweg maar wat in te meppen op reljeugd. Daarmee geef je de achterban in zo'n wijk alleen maar munitie om Nederland(ers) nog meer te haten. Op escalaties zit behalve de mediawereld niemand te wachten.
mijn wapens staan in het vet heur. na een escalatie is net als goed-maak-seks. ik denk dat de meerderheid van de nederlanders nu wel eens genoeg heeft van die enorme grote smoelwerken. als je die gastjes (vaak een soort spreekbuizen van radicale imams) hoort is het allang geëscaleerd en tijd voor actie.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:57:53 #143
93664 waht
Mushir
pi_58582592
quote:
Dan de reacties: zucht. Lees de reacties eens met een objectieve blik en je begrijpt ineens een stuk beter hoe de jodenhaat in Duitsland toentertijd ontstond. Nu wil ik dit niet meteen met elkaar vergelijken maar het was het eerste wat in mij opkwam. Zo agressief en vooral het fysieke geweld goedkeuren omdat het allochtonen zijn baart mij zorgen. Ben er helemaal mee eens dat we een allochtonen "probleem" hebben en dat hier iets aan gedaan moet worden maar dit gedrag is niet meer van deze tijd.
Niemand keurt het fysieke geweld goed 'omdat het allochtonen zijn'. Mensen zijn allochtonen niet zat, integendeel, elk persoon die hier, volgens de regels, hard wil werken is meer dan welkom. Mensen zijn het respectloze gedrag zat. Lui die overlast veroorzaken, dag in dag uit op straat hangen en zich bezighouden met criminele activiteiten. Dát zijn mensen zat. Afgezien van de zeer kleine groep idiote racisten is het grootste gedeelte van de bevolking tolerant tegenover 'allochtonen' die gewoon op school zitten, studeren of werken. Het gaat om de werkloze respectloze criminele groep die voor overlast zorgt, en de rest van die 'groep' een slechte naam geeft.

Joden in Duitsland vertoonden geen enkel aspect van dit soort gedrag. Die waren over het algemeen net opgeleide, normale (soms rijke) burgers. Propaganda heeft het volk wijsgemaakt dat 'De Jood' overal schuldig voor was. Niemand in Nederland zal verkondingen dat de allochtoon overal schuldig voor is. Iemand die dat wel doet is simpelweg een idioot, en dat weten de meeste mensen.

Ik keur het geweld bovendien niet goed, maar kan het wel degelijk begrijpen. Verplaats je in de agent die dag in dag uit door hetzelfde groepje jongeren wordt uitgescholden en getreiterd. Hij kan er niks aan doen. Een boete uitdelen zal de hele groep agressief maken. Een rechter zal een aanklacht snel seponeren. Maar hij móet er patrouilleren. Hij moet er weer langs omdat er wéér overlast is. Dan toch maar overgaan op een arrestatie die, zoals te verwachten, moeizaam verloopt. Je moet ijzeren zenuwen hebben om in zo'n geval je niks aan te trekken van die jongeren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:00:52 #144
96356 cultheld
demagoog
pi_58582654
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mijn wapens staan in het vet heur. na een escalatie is net als goed-maak-seks. ik denk dat de meerderheid van de nederlanders nu wel eens genoeg heeft van die enorme grote smoelwerken. als je die gastjes (vaak een soort spreekbuizen van radicale imams) hoort is het allang geëscaleerd en tijd voor actie.
Ik ben zelf bepaald geen Marokkanenknuffelaar, maar ik los de problemen liever op in plaats van ze te verergeren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:03:40 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58582696
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ben zelf bepaald geen Marokkanenknuffelaar, maar ik los de problemen liever op in plaats van ze te verergeren.
hey! dan mag ik je de hand schudden. maar zie je dan niet in dat dit tuig een grotere oorzaak is van afnemende burgerrechten dan een terroristische dreiging voor een aanslag. iedereen doet het in zijn broek voor deze kakkerlakken. ze zijn ook zo moeilijk te bestrijden, omdat de ouders hen niet af en toe onder de hak crushen.

oh ja, met kakkerlakken bedoel ik de marokkanen die zich niet normaal weten te gedragen, eigenlijk in elk europees land.

er zijn namelijk ook goede marokkanen, ik ken ze zelfs mondjesmaat.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:13:19 #146
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58582876
quote:

[..]

En je mag ze oppakken en een nacht in de cel gooien? Keer op keer?

Zoja .. idee
pi_58583012
quote:

[..]

Agenten zijn met handen en voeten gebonden, vanuit de maatschappij worden ze opgeroepen om vooral die gasten op te pakken maar vanuit de politiek wordt aangedrongen op niet teveel repressieve maatregelen en er vooral hulpverleners op af te sturen. De simpele agent op straat kan dus niet volledig doen waar hij voor is aangenomen, maar moet steeds schipperen.

Ik denk dat een beetje prachtwijk agent die elke dag de tientallen minderjarige allochtone overtreders van de wet zou oppakken binnen de kortste keren bij zijn baas mag komen uitleggen waar hij in hemelsnaam mee bezig is. Aan het eind van het jaar zijn er namelijk weer de rapportages en de politiek staat mooi voor lul als de cijfers niet zo positief zijn dankzij agent Harde Aanpak.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:33:28 #148
181657 LordNemephis
computer says no
pi_58583276
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Agenten zijn met handen en voeten gebonden... etc
De politie moet doen waar ze voor nodig is én voldoen aan politieke eisen zoals quota en dergelijke en in dat tweede zit 'm het probleem.
De politie zou niet moeten werken met een soort prestatie-beurs, zoals ze nu hebben.
Prachtig voor politici die zitten te geilen op kostenbesparingen en efficiëntie - terwijl IRL de kwaliteit van de politie achteruit gaat...

Maar ontopics, als die gasten terecht een pak slaag hebben gehad, risico van het vak van relschopper he...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:50:56 #149
96356 cultheld
demagoog
pi_58583628
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey! dan mag ik je de hand schudden. maar zie je dan niet in dat dit tuig een grotere oorzaak is van afnemende burgerrechten dan een terroristische dreiging voor een aanslag. iedereen doet het in zijn broek voor deze kakkerlakken. ze zijn ook zo moeilijk te bestrijden, omdat de ouders hen niet af en toe onder de hak crushen.

oh ja, met kakkerlakken bedoel ik de marokkanen die zich niet normaal weten te gedragen, eigenlijk in elk europees land.

er zijn namelijk ook goede marokkanen, ik ken ze zelfs mondjesmaat.
Het is denk ik vooral erg belangrijk dat de Marokkaanse gemeenschap versplintert in de Nederlandse samenleving.

Een paar fatsoenlijke oplossingen van mijn kant:

- De vele grote Marokkaanse gezinnen aanpakken door simpelweg slechts nog voor maximaal 1 of 2 kinderen per (nieuw) gezin kinderbijslag te verstrekken.
- Importhuwelijken in Nederland nog moeilijker maken dan ze al zijn.
- Strenge, maar rechtvaardige regels opstellen die er voor zorgen dat de Marokkaanse gemeenschap haar plek kent in de Nederlandse maatschappij. Als sommigen zich er toch niet aan houden, dan kun je hen financieel aanpakken.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:52:46 #150
96356 cultheld
demagoog
pi_58583665
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:13 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En je mag ze oppakken en een nacht in de cel gooien? Keer op keer?

Zoja .. idee
Natuurlijk. Als jij een agent ook maar aanraakt, dan mag deze je al oppakken. Bij het beletten van een arrestatie maak je je sowieso al schuldig aan een delict en heeft de politie alle recht (en begrip van vrijwel iedereen in de maatschappij) om je in de cel te laten overnachten (daarna volgt standaard een proces-verbaal).
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:59:31 #151
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58585169
Dat er nog steeds mensen zijn die dat tuig verdedigen
Hulde aan de politie
Ik ben inmiddels overleden
pi_58585326
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Toevallig is de moderne Westerse beschaving gebaseerd op het idee dat de overheid het monopolie op geweld heeft en daardoor ook het recht en de plicht heeft geweld te gebruiken indien dat nodig is voor het handhaven van de orde en veiligheid.

Ook een nachtje in een cel zetten is een vorm van geweld. Je ontneemt iemand namelijk een grondrecht; zijn vrijheid. Zoals je iemand het recht op zijn persoonlijke integriteit ontneemt als je hem door een politieman een tik laat verkopen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:21:59 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58585750
in rechtzaken telt één politieagent voor twee burgers. helaas laten de meeste dienders het niet zover komen omdat ze dan weten achteraf door een stel kutbarbaren afgetuigd te worden, en dat voor nog geen deeltijd kruidvatsalaris.

kut nederland. kut links. alles gaat zo naar de klote met die idote mantel der liefde. ze snappen gewoonweg niet dat er mensen zijn die helemaal niet voldoen aan hun rechtvaardigheid.
pi_58586057
Klasse werk van de kit in ons mâhie De Haag!! Sla die ongehoâhzame kutkâhtars hun kankerkop maah goed naah de tering!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:38:08 #155
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_58586142
Juist... dat de politie in de rest van Nederland dat voorbeeld maar snel volgt!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 00:31:24 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58587271
ik denk dat de rest van nederland snel gaat volgen als die kutmarokkanen zo doorgaan.

ik heb het natuurlijk over de kutmarokkanen, niet over de minderheid aan marokkanen die werkt en blij is hier te wonen. de rest is ontevreden, misschien moeten ze maar eens terug dan? heel simpel en niks nazi.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 01:36:48 #157
2964 Armageddon
pi_58588381
quote:
Waar woon jij? In Franeker?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 01:38:36 #158
2964 Armageddon
pi_58588412
quote:

[..]

Hier ben ik opgehouden met jouw comments lezen, je bent wereldvreemd. Stop met commentaar leveren op dit soort situaties. Je hebt er namelijk helemaal niets van begrepen.
pi_58588521
Er zijn grenzen bij ieder mens, en daarna ontplof je gewoon. Dit tuig blijft maar doorzieken totdat je tegen hun uitvalt, zodat zij hun gang kunnen gaan met schelden en bedreigen, en gaan zeiken over respect en discriminatie als je iets terugdoet.

En voor alle mensen die hier de mocro's verdedigen: Waarschijnlijk ben je dan nooit zo'n groep of individu tegengekomen. Het zijn echt vreselijk walgelijke en smerige ventjes die geen grijntje respect of fatsoen hebben.

Je gaat wel anders praten als je een keer zo'n situatie meemaakt...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 01:46:48 #160
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58588534
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 01:38 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Hier ben ik opgehouden met jouw comments lezen, je bent wereldvreemd. Stop met commentaar leveren op dit soort situaties. Je hebt er namelijk helemaal niets van begrepen.
(Engels accent): Spot on, lad.

Als je het zat bent om deze gekte waar te nemen in het nieuws, dan moet je er wat aan doen. Zelf neig ik daar hoe langer hoe meer toe. Misschien kom ik binnenkort wel in het nieuws (althans, niet wat ik ben, maar wat ik doe).
pi_58588561
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 01:45 schreef CasB het volgende:

En voor alle mensen die hier de mocro's verdedigen
Misschien verwar je verdedigen wel met het niet meegaan in het domme gebral van figuren als jij.
pi_58588588
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 01:46 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Als je het zat bent om deze gekte waar te nemen in het nieuws, dan moet je er wat aan doen. Zelf neig ik daar hoe langer hoe meer toe. Misschien kom ik binnenkort wel in het nieuws (althans, niet wat ik ben, maar wat ik doe).
Ja, ik heb dan ook niet echt het idee dat figuren als jij nou zoveel hoger op de evolutieladder staan dan die kutmarokjes.Wat sowieso het geval is bij zwakzinnigen die opteren voor lijfstraffen en volksgerichten trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2008 01:51:25 ]
pi_58588611
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 01:48 schreef gelly het volgende:

[..]

Misschien verwar je verdedigen wel met het niet meegaan in het domme gebral van figuren als jij.
Ah gosh, meneer de internetheld is er ook...

Ik kom wel buiten en maak wel dingen mee. Het valt me trouwens op dat die gasten vooral durven tegen vrouwen, waarom is me nog steeds onduidelijk...
pi_58588639
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 01:52 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik kom wel buiten en maak wel dingen mee.
Wat enorm spannend zeg.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 01:55:43 #165
2964 Armageddon
pi_58588662
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 01:46 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Ik heb het vanavond nog gedaan. Twee Marokkaanse vriendjes hoorde ik smoezen tegen elkaar. Ik sta op en leun over mijn schutting en zie ze naar de scooter van mijn overbuurman loeren. Ik zeg, goedenavond gasten, alles lekker. "Ja meneer, bent u lekker aan het bbq'en." Ik zeg nee, ik ben de boel in de hens aan het steken. " haha vet cool man, wij lopen even verder." Ik zeg, doe dat jongens.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:01:13 #166
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58588747
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 01:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, ik heb dan ook niet echt het idee dat figuren als jij nou zoveel hoger op de evolutieladder staan dan die kutmarokjes.Wat sowieso het geval is bij zwakzinnigen die opteren voor lijfstraffen en volksgerichten trouwens.
Zit je lekker daarboven in je ivoren toren...? Jij hebt mij nodig. Al dit geklets over hoe de wereld verbeterd moet worden is loos gekwebbel. Jij denkt dat je met genoeg praten alles oplost. Wake the f**k up.
Het zal je vast ook verbazen dat mijn eigen iq de 150 voorbijgaat. Roep maar wat je wil. Aan prutsers zoals jij hebben we niks; Daaraan heeft onze soort niks. Je lult maar raak, en je pacifisme leidt nergens toe. Lik die grote poster van Ghandi boven je bed nog een keer af...
Jij denkt dat alles vanzelf wel goedkomt. Jij denkt dat je niet hoeft te strijden voor de evolutie van de mens. Jij bent lui. Jij bent laf.
pi_58588752
Dan is het toch je achterbuurman Arma ?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:06:03 #168
2964 Armageddon
pi_58588813
Ik woon in Moerwijk en heb recht van spreken hoe dit tuig te behandelen. Iedereen die een andere mening is toegedaan komt maar lekker een weekend logeren bij ome Arma en ik laat je zien hoe het zit.

You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want the PVDA want' s you to believe.

You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

pi_58588850
Ook al zouden er geen Marokkanen in Moerwijk wonen, dan blijft het toch nog een kutwijk ?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:10:05 #170
2964 Armageddon
pi_58588859
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:08 schreef gelly het volgende:
Ook al zouden er geen Marokkanen in Moerwijk wonen, dan blijft het toch nog een kutwijk ?
Heb je ook nog iets zinnigs te melden gelly? Anders moet je gewoon je smoel houden. Dank u!
pi_58588932
Sja, misschien is het gewoon wat jaloezie dat die Marokjes de leuke Haagse volksmentaliteit in perfectie beheersen. Hoe kan je beter in zo'n wijk integreren ?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:16:07 #172
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58588939
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:08 schreef gelly het volgende:
Geen 'intelligente' stokpaardjes meer over? Wat een anticlimax. Als je met zo'n grote bek het podium betreedt, moet je toch enige tegenstand bieden tegen die lange stok met de haak die je bij de keel verwijdert. Of ben je de zoveelste internet-superhero die denkt dat een paar toetsen indrukken alle problemen oplost?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:22:32 #173
2964 Armageddon
pi_58589013
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:15 schreef gelly het volgende:
Sja, misschien is het gewoon wat jaloezie dat die Marokjes de leuke Haagse volksmentaliteit in perfectie beheersen. Hoe kan je beter in zo'n wijk integreren ?
Ik begrijp uit je woorden dat je dus iets tegen Den Haag hebt? En je denkt dan, ik heb het niet zo op Den Haag, dus die allochtonen ook niet. Dus begrijpelijk dat ze zich zo gedragen. Dat wil je dus zeggen?
pi_58589015
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:01 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Zit je lekker daarboven in je ivoren toren...? Jij hebt mij nodig. Al dit geklets over hoe de wereld verbeterd moet worden is loos gekwebbel. Jij denkt dat je met genoeg praten alles oplost. Wake the f**k up.
Het zal je vast ook verbazen dat mijn eigen iq de 150 voorbijgaat. Roep maar wat je wil. Aan prutsers zoals jij hebben we niks; Daaraan heeft onze soort niks. Je lult maar raak, en je pacifisme leidt nergens toe. Lik die grote poster van Ghandi boven je bed nog een keer af...
Jij denkt dat alles vanzelf wel goedkomt. Jij denkt dat je niet hoeft te strijden voor de evolutie van de mens. Jij bent lui. Jij bent laf.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:26:14 #175
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589047
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:15 schreef gelly het volgende:
Uitgeluld, dus dan maar offtopic gaan. Hier heb ik de grootste hekel aan. Patsen en dan terugkrabbelen. We komen elkaar vast nog een keer tegen (op dit forum, niet irl). Neem je stelling en verdedig die, ipv maar een beetje te zig-zaggen om enig quasi-gelijk te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blood_Money op 10-05-2008 02:32:17 ]
pi_58589061
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:22 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik begrijp uit je woorden dat je dus iets tegen Den Haag hebt? En je denkt dan, ik heb het niet zo op Den Haag, dus die allochtonen ook niet. Dus begrijpelijk dat ze zich zo gedragen. Dat wil je dus zeggen?
Uh ? Ik heb niks tegen Den Haag hoor. Je hebt daar enkel bepaalde wijken die zonder Marokkanen niet veel beter zouden zijn. Waarover ik mij verbaas is dat o.a. jij verwacht dat Marokjes die daar opgroeien modelburgers zouden moeten zijn. Het is gewoon monkey see monkey do. Waarom verwachten mensen uberhaupt dat kinderen van mensen die je in zo'n wijk propt zich ontpoppen tot fatsoenlijke mensen ?

Het verschil is echter wel dat autochtone paupers hun eigen tv-programma krijgen en allochtone een nekschot dienen te ontvangen. Vanwaar dat verschil ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2008 02:28:25 ]
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:31:02 #177
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58589101
Of de politie zich zo zou moeten gedragen, is natuurlijk een vraag waar ik het antwoord wel op weet. Vergelijk het met een leraar die briesend van woede een leerling aan zijn oren de gang op trekt en hem met een gerichte trap in de hol naar de rector stuurt. Duidelijk geval van: té lang je frustraties ingeslikt, nooit adequaat gereageerd.

Neemt niet weg dat ik een glimlach niet kan onderdrukken bij dit bericht. Moge dat laagvolkse scootertuig een lesje zijn geleerd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:33:58 #178
pi_58589132
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:27 schreef gelly het volgende:

Het verschil is echter wel dat autochtone paupers hun eigen tv-programma krijgen en allochtone een nekschot dienen te ontvangen. Vanwaar dat verschil ?
Marokjes komen ook op TV heur.

Opsporing verzocht, Prem...
pi_58589187
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Marokjes komen ook op TV heur.

Opsporing verzocht, Prem...
Ze krijgen niet betaald om op te treden in een disco zover ik weet... Nou ja, op Ali-B en z'n neef na dan. Waarom wordt er gelachen om criminele domme autochtone paupers (Tokkies, dat programma over volkswijken, Tinus en Riny (?) ) ...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:40:37 #180
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589192
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Uh ? Ik heb niks tegen Den Haag hoor. Je hebt daar enkel bepaalde wijken die zonder Marokkanen niet veel beter zouden zijn. Waarover ik mij verbaas is dat o.a. jij verwacht dat Marokjes die daar opgroeien modelburgers zouden moeten zijn. Het is gewoon monkey see monkey do. Waarom verwachten mensen uberhaupt dat kinderen van mensen die je in zo'n wijk propt zich ontpoppen tot fatsoenlijke mensen ?

Sociaal-economische factoren ten spijt, is het de verantwoordelijkheid van het individu om zijn eigen situatie te aanvaarden, of te verantwoorden. Zomaar de schuld geven aan de heersende autoriteit is makkelijk, en slap. Bij velen van de nu besproken mensen zitten er een paar draadjes verkeerd aangesloten; De ratio die voor ons logisch is, is hen vreemd. Voor mij is dat gelijk aan manke leden van de kudde die achtergelaten moeten worden, zodat de gezonde exemplaren kunnen overleven.

Volgens jouw visie kan iedereen gered worden. Dit is een illusie. Word wakker. Je kunt niet iedereen redden. Jij denkt dat het leven eerlijk moet zijn, maar zo werkt het niet.
pi_58589199
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:01 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

De humor ligt voor het oprapen, hier op fok.
Z'n eigen IQ gaat de 150 voorbij, en hij strijdt voor de evolutie van de mens.
Dweil me op!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:44:31 #182
2964 Armageddon
pi_58589227
Ik stop met tegen Gelly praten. Hier zal hij wel een stijve van krijgen maar dat boeit me niet. Je kan lullen wat je wil tegen dat figuur maar je kan net zo goed een konijn leren om pootjes te geven en af te gaan.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:45:13 #183
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589233
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

De humor ligt voor het oprapen, hier op fok.
Z'n eigen IQ gaat de 150 voorbij, en hij strijdt voor de evolutie van de mens.
Dweil me op!
Ik zal eerlijk zijn en toegeven dat ik je grap niet begrijp. Dit is niet een of andere uitvlucht of afketser. Leg dit iets meer uit alsjeblieft.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:48:02 #184
2964 Armageddon
pi_58589250
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:45 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk zijn en toegeven dat ik je grap niet begrijp. Dit is niet een of andere uitvlucht of afketser. Leg dit iets meer uit alsjeblieft.
Hij wil zeggen dat als je IQ boven de 150 ligt dat je eigenlijk zou moeten weten dat de mensheid niet lang meer heeft. Snap je?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:50:14 #185
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589261
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:48 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Hij wil zeggen dat als je IQ boven de 150 ligt dat je eigenlijk zou moeten weten dat de mensheid niet lang meer heeft. Snap je?
Sterven we uit...? Mijn punt was niet om op te scheppen over hoe systematisch ik kan denken. Autisme heeft zijn minpunten. m.a.w: Nee ik snap 'm nog steeds niet. Maar toch bedankt.
pi_58589264
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:45 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Hoe kan je nou strijden voor de evolutie van de mens? Evolutie is een proces dat zich onttrekt aan de invloed van individuen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:51:25 #187
2964 Armageddon
pi_58589265
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:50 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Sterven we uit...? Mijn punt was niet om op te scheppen over hoe systematisch ik kan denken. Autisme heeft zijn minpunten. m.a.w: Nee ik snap 'm nog steeds niet. Maar toch bedankt.
Als we op deze voet verder gaan dan sterven we inderdaad uit.
pi_58589273
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:48 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat wou ik dus niet zeggen. Sukkel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:53:51 #189
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589278
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:51 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Als we op deze voet verder gaan dan sterven we inderdaad uit.
Te laat om iemand serieus te nemen, gok ik.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:55:18 #190
39581 Salvad0R
universal
pi_58589281
Daarom, helm op. Duh.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:55:27 #191
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589282
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:50 schreef OllieA het volgende:

[..]

Hoe kan je nou strijden voor de evolutie van de mens? Evolutie is een proces dat zich onttrekt aan de invloed van individuen.
Dat doe je door de falende minderheid ten onder te laten gaan, ipv alle missers in stand te houden ten koste van alles.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:55:36 #192
2964 Armageddon
pi_58589283
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:52 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat wou ik dus niet zeggen. Sukkel.
Wees dan duidelijker halve tamme.

En het is niet te laat om normaal te discussieren, ik werd alleen een beetje moe van gelly.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:58:22 #193
39581 Salvad0R
universal
pi_58589302
Stijden voor de evolutie van de mens..? beetje laat he.
Zo rond de industriële revolutie begon de social engineering er lekker in te kicken.
pi_58589310
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:55 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Dat doe je door de falende minderheid ten onder te laten gaan, ipv alle missers in stand te houden ten koste van alles.
Ah! Jij bent dus een sociaal-darwinist. Daar discussieer ik niet meer mee. Types die natuurwetenschappelijke inzichten vertalen naar sociaal-politieke beleidslijnen vind ik dom en vermoeiend.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:00:55 #195
2964 Armageddon
pi_58589313
Maar we gaan hier naar mijn mening veels te diep met evolutie en dergelijke. We hebben het hier over tuig dat niet wil luisteren. En dat die dan een paar kankerklappen krijgen. Wat is daar mis mee? Die kreeg ik vroeger ook van mijn vader als het echt nodig was.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:02:35 #196
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58589320
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ah! Jij bent dus een sociaal-darwinist. Daar discussieer ik niet meer mee. Types die natuurwetenschappelijke inzichten vertalen naar sociaal-politieke beleidslijnen vind ik dom en vermoeiend.
Wat blijft er eigenlijk over van het politieke vak als je zelfs wetenschappelijke inzichten onwaardig acht om te gebruiken?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:02:36 #197
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589321
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:58 schreef Salvad0R het volgende:
Stijden voor de evolutie van de mens..? beetje laat he.
Zo rond de industriële revolutie begon de social engineering er lekker in te kicken.
Als je wil lopen geinen ga je maar naar onz. Beetje stoer lopen doen met onzin. Er zijn mensen die wel een serieuze discussie willen voeren (of iets wat daarop lijkt), en jij vervuilt het alleen maar met je "humor". Het draagt niks bij. Post dan niks. Jij bent die clown in de klas die leuk denkt de zijn terwijl hij alleen maar de ontwikkeling van anderen in de weg zit.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:03:06 #198
39581 Salvad0R
universal
pi_58589323
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef Armageddon het volgende:
Maar we gaan hier naar mijn mening veels te diep met evolutie en dergelijke. We hebben het hier over tuig dat niet wil luisteren. En dat die dan een paar kankerklappen krijgen. Wat is daar mis mee? Die kreeg ik vroeger ook van mijn vader als het echt nodig was.
Is niets mis mee, ze kregen waar ze om vragen.
Zag laatst ook een filmpje van een dude die een agent recht in zn face beledigde en ook direct een klap kreeg
Moet je maar normaal doen.
Dat de angsthazen hier op Fok! het direct verheerlijken met hun op angst gebaseerde buitenlanderhaat, zegt wel genoeg.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:05:23 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58589335
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:02 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Als je wil lopen geinen ga je maar naar onz. Beetje stoer lopen doen met onzin. Er zijn mensen die wel een serieuze discussie willen voeren (of iets wat daarop lijkt), en jij vervuilt het alleen maar met je "humor". Het draagt niks bij. Post dan niks. Jij bent die clown in de klas die leuk denkt de zijn terwijl hij alleen maar de ontwikkeling van anderen in de weg zit.
Niet zo serieus om 3 uur 's nachts. We hebben het hier over een roedel ondervolkse pubers dat een pak slaag kreeg, niet over de holocaust.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:05:46 #200
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589338
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef OllieA het volgende:

[..]

En jij bent er zo een die alles maar recht denkt te kunnen kletsen.
Het ene probleem na het andere doet zich voor, en jij doet...NIKS. Alleen maar afwachten. Denk je dat politiek Den Haag alwetend is, en dat je zelf niet hoeft na te denken? Je lult alleen maar. Jij draagt niks bij. Jij redt niemand; Jij moet gered worden.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:08:26 #201
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589357
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:05 schreef Ringo het volgende:

[..]

Niet zo serieus om 3 uur 's nachts. We hebben het hier over een roedel ondervolkse pubers dat een pak slaag kreeg, niet over de holocaust.
Trivialiseer maar raak. Waar we het over hebben is een verloedering van fatsoen en het streven naar verbetering en begrip tussen mensen. Leun maar lekker achterover en jank later over hoe alles naar de klote gaat.

Hoeveel van dit soort nieuwsberichten moeten er volgen voordat jij eindelijk eens inziet dat je zelf ergens verantwoordelijk voor bent...?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:08:49 #202
39581 Salvad0R
universal
pi_58589363
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:05 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

En jij bent er zo een die alles maar recht denkt te kunnen kletsen.
Het ene probleem na het andere doet zich voor, en jij doet...NIKS. Alleen maar afwachten. Denk je dat politiek Den Haag alwetend is, en dat je zelf niet hoeft na te denken? Je lult alleen maar. Jij draagt niks bij. Jij redt niemand; Jij moet gered worden.
Maar intussen ben jij natuurlijk druk bezig met ... wat?
pi_58589367
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat blijft er eigenlijk over van het politieke vak als je zelfs wetenschappelijke inzichten onwaardig acht om te gebruiken?
Niets. En terecht. Het is ook geen vak, in de zin van: 'beroep waarbij je een bepaalde vaardigheid hebt'.

Overigens geldt voor de sociaal-darwinistische politici dat ze wetenschappelijke inzichten misbruiken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:12:40 #204
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589378
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef Armageddon het volgende:
Het welzijn van de soort is de verantwoordelijkheid van elk lid van die soort. Zoek het woord altruisme (kan het trema even niet vinden op mijn toetsenbord) maar eens op. Het klinkt misschien een beetje te biologisch, maar zoals ik het zie leef ik uiteindelijk om bij te dragen aan de welvaart van de soort waartoe ik behoor.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:12:45 #205
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58589379
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Trivialiseer maar raak. Waar we het over hebben is een verloedering van fatsoen en het streven naar verbetering en begrip tussen mensen. Leun maar lekker achterover en jank later over hoe alles naar de klote gaat.

Hoeveel van dit soort nieuwsberichten moeten er volgen voordat jij eindelijk eens inziet dat je zelf ergens verantwoordelijk voor bent...?
Hey, Mr Asperger, do not take it too personally.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:12:55 #206
2964 Armageddon
pi_58589382
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:10 schreef OllieA het volgende:

[..]

Niets. En terecht. Het is ook geen vak, in de zin van: 'beroep waarbij je een bepaalde vaardigheid hebt'.

Overigens geldt voor de sociaal-darwinistische politici dat ze wetenschappelijke inzichten misbruiken.
Ow wijze heer, verlos ons met uw wijsheid!!

Openbaar de oplossing van dit probleem! U heeft de wijsheid in pacht blijkbaar!?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:14:08 #207
39581 Salvad0R
universal
pi_58589388
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Het welzijn van de soort is de verantwoordelijkheid van elk lid van die soort. Zoek het woord altruisme (kan het trema even niet vinden op mijn toetsenbord) maar eens op. Het klinkt misschien een beetje te biologisch, maar zoals ik het zie leef ik uiteindelijk om bij te dragen aan de welvaart van de soort waartoe ik behoor.
Door anderen te betichten van onzin praten en allerlei onheuse bejegeningen? Goede start, man.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:14:39 #208
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589389
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar intussen ben jij natuurlijk druk bezig met ... wat?
Je sarcasme neem ik even voor lief, maar om antwoord te geven op je vraag: Ik verbeter mezelf en leer nieuwe dingen, zodat dit de volgende generatie ten goede komt.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:15:41 #209
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58589390
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:10 schreef OllieA het volgende:

Waar. De enige manier waarop je de politiek een dienst bewijst, is door haar de rug toe te keren.
pi_58589391
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ow wijze heer, verlos ons met uw wijsheid!!

Openbaar de oplossing van dit probleem! U heeft de wijsheid in pacht blijkbaar!?
Idd.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:17:49 #211
39581 Salvad0R
universal
pi_58589403
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:15 schreef Ringo het volgende:

[..]

Waar. De enige manier waarop je de politiek een dienst bewijst, is door haar de rug toe te keren.
Met als bijkomend probleem dat je uiteindelijk wordt geheerst door je inferieuren.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:17:57 #212
2964 Armageddon
pi_58589407
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:15 schreef OllieA het volgende:

[..]

Idd.
Vertel ons, wat doen we met voornamelijk Marokkaanse probleemjeugd o wijze heer!?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:18:09 #213
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589412
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hey, Mr Asperger, do not take it too personally.
Doe ik ook niet. Ik probeer mijn situatie niet te veranderen door simpelweg te zeiken op de status quo, en dan maar te hopen dat een ander het voor me doet. Ben allang gewend aan de soort reactie die je nu geeft, en ik ben er achter dat dat niet helpt. Jij mag doen wat je wil.

En ik mag doen wat ik wil.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:19:51 #214
39581 Salvad0R
universal
pi_58589415
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:18 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Ik probeer mijn situatie niet te veranderen door simpelweg te zeiken op de status quo, en dan maar te hopen dat een ander het voor me doet. Ben allang gewend aan de soort reactie die je nu geeft, en ik ben er achter dat niet helpt. Jij mag doen wat je wil.

En ik mag doen wat ik wil.
Wat is jouw plan voor de wereld dan, je hebt kennelijk een geniaal alternatief voor de huidige machtsstructuur.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:21:32 #215
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58589424
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Met als bijkomend probleem dat je uiteindelijk wordt geheerst door je inferieuren.
Ik word geheerst door mijn driften. Over inferieur gesproken.
pi_58589427
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:17 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Vertel ons, wat doen we met voornamelijk Marokkaanse probleemjeugd o wijze heer!?
Die geven we Vlijtige Liesjes en een gieter.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:22:44 #217
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589429
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat is jouw plan voor de wereld dan, je hebt kennelijk een geniaal alternatief voor de huidige machtsstructuur.
Meer sarcasme en hoogdravendheid, internet-superheld.
Je merkt het vanzelf wel. Een beetje tikken op je keyboard geeft jou misschien een goed gevoel. Om mijn woorden kun je makkelijk heen...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:23:11 #218
2964 Armageddon
pi_58589434
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:21 schreef OllieA het volgende:

[..]

Die geven we Vlijtige Liesjes en een gieter.
Weet je wat jij moet doen.
pi_58589435
Oh fuck, ik laat een doosje met tandenstokers vallen. Wie ziet zo snel hoeveel het er zijn ?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:24:22 #220
39581 Salvad0R
universal
pi_58589440
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:22 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Meer sarcasme en hoogdravendheid, internet-superheld.
Je merkt het vanzelf wel. Een beetje tikken op je keyboard geeft jou misschien een goed gevoel. Om mijn woorden kun je makkelijk heen...
Minder gebakken lucht en wat meer spijkers met koppen plz, dit komt echt niet aan.
pi_58589448
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:23 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Weet je wat jij moet doen.
Nee? Snap ik niet?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:26:38 #222
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589449
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Minder gebakken lucht en wat meer spijkers met koppen plz, dit komt echt niet aan.
Dat snap ik
pi_58589454
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:23 schreef gelly het volgende:
Oh fuck, ik laat een doosje met tandenstokers vallen. Wie ziet zo snel hoeveel het er zijn ?
Het is één doosje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:27:33 #224
39581 Salvad0R
universal
pi_58589457
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:26 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Dat snap ik
Aight, Chill .
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:29:23 #225
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589467
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat ik weet dat jouw iq de hondertvijftig overstijgt!

Mag ik trouwens vragen wat je met onze soort [sic] bedoelt?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:31:00 #226
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589474
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Aight, Chill .
Een motto wat mijn gedachtengang misschien ietwat verklaart (weliswaar gejat):

"It is our duty...to thin the herd".
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:31:59 #227
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589479
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:23 schreef gelly het volgende:
Verdomd, hij kan *echt* grappig zijn, !
Lissabon!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:32:23 #228
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589480
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:29 schreef bolivian het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat ik weet dat jouw iq de hondertvijftig overstijgt!

Mag ik trouwens vragen wat je met onze soort [sic] bedoelt?
Dat mag. Onze soort; De mensheid.

Je slappe humor is overigens zo makkelijk lek te prikken dat het alleen maar tijdverspilling is.
pi_58589482
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

Het is één doosje.
Het woord "zijn" in de zin impliceert toch een waarde hoger dan 1 ... Denk ik dan he !
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:32:55 #230
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589486
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:31 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Volgens mij is Darwin al eerder voorbij gekomen.
Lissabon!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:35:04 #231
39581 Salvad0R
universal
pi_58589496
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:31 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Goed motto ! Vooral als je met jezelf begint !
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:35:06 #232
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589497
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:32 schreef bolivian het volgende:

[..]

Volgens mij is Darwin al eerder voorbij gekomen.
Als je ervoor kiest mij niet serieus te nemen, dan moet je dat zelf weten. Maar voegt het iets toe aan de discussie? Misschien moet je er dan voor kiezen niet iedereens tijd te verspillen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:35:38 #233
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589499
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Goed motto ! Vooral als je met jezelf begint !
Zie mijn voorgaande post

P.S. Ik ZOU uiteraard met jou beginnen. Stel...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:37:50 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58589504
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:

Als je ervoor kiest mij niet serieus te nemen, dan moet je dat zelf weten. Maar voegt het iets toe aan de discussie? Misschien moet je er dan voor kiezen niet iedereens tijd te verspillen.
Kom nog eens met een gejat citaat dat anderen moet overtuigen van je eigen gelijk!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:37:59 #235
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589505
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:32 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Dat mag. Onze soort; De mensheid.

Je slappe humor is overigens zo makkelijk lek te prikken dat het alleen maar tijdverspilling is.
Verspil raak!
Vergeef me mijn slappe humor, maar jouw vergelijkingen raken kant noch wal. Als je rept over "de mensheid" dan trek je het geheel ineens wel erg breed. Hoe is dat te rijmen met je eerdere operkingen?

(snap je 'm? ! )
Lissabon!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:37:59 #236
39581 Salvad0R
universal
pi_58589506
quote:

[..]

Integendeel, ik ben bloedserieus. Als jij je met je misplaatste ego waardig genoeg acht om te besluiten dat de menselijke "kudde" uitgedund dient te worden, dan stel ik voor dat je met jezelf begint.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:40:00 #237
39581 Salvad0R
universal
pi_58589513
quote:

[..]

Zie mijn voorgaande post

Ach, je bent niets dan een jaloerse huilie, die de mensheid de schuld geeft van z'n eigen sociale tekortkomingen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:42:21 #238
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589522
quote:

[..]

Komaan man, jij begint ongevraagd te verkondigen hoe hoog je iq wel niet is. En dan vind je dat ik je vervolgberichten maar serieus moet nemen?

Wees niet zo zwart-wit, je hebt de wijsheid echt niet in pacht.
Lissabon!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:43:51 #239
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589528
Vergeef het me. Maar ik ga de wereld niet proberen de wereld te verbeteren door hier mijn 'gelijk' te proberen te halen. Ook ga ik niet "begrijpend lezen" roepen oid. Mijn ego is triviaal; Evenals mijn woorden. Voor mijn part verklaren jullie mij voor gek (als dat al niet is gebeurd).
Dat bovengenoemde motto is niet slechts een patsend devies. Of je dat gelooft of niet, is niet aan mij.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:45:09 #240
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589532
quote:

[..]

Zie mijn voorgaande post

En ga me nou niet vertellen dat *dit* een inhoudelijk sterk argument is. Je hebt al een stevige portie reputation management te doen, en dan kom je hiermee?
Lissabon!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:46:05 #241
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589535
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:42 schreef bolivian het volgende:

[..]

Komaan man, jij begint ongevraagd te verkondigen hoe hoog je iq wel niet is. En dan vind je dat ik je vervolgberichten maar serieus moet nemen?

Wees niet zo zwart-wit, je hebt de wijsheid echt niet in pacht.
Ik berichtte niet over mijn iq om het simpelweg te kunnen vermelden. Dat was ter illustratie. Ik heb de wijsheid zeker niet in pacht, maar ik moet mijn verantwoordelijkheid serieus nemen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:46:27 #242
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589537
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:43 schreef Blood_Money het volgende:
Vergeef het me. Maar ik ga de wereld niet proberen de wereld te verbeteren door hier mijn 'gelijk' te proberen te halen. Ook ga ik niet "begrijpend lezen" roepen oid. Mijn ego is triviaal; Evenals mijn woorden. Voor mijn part verklaren jullie mij voor gek (als dat al niet is gebeurd).
Dat bovengenoemde motto is niet slechts een patsend devies. Of je dat gelooft of niet, is niet aan mij.
Dat is geen advies, dat is een uitspraak, volledig uit z'n context gerukt door iemand die poogt ermee te scoren. Dank je.
Lissabon!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:47:21 #243
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589542
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:45 schreef bolivian het volgende:

[..]

En ga me nou niet vertellen dat *dit* een inhoudelijk sterk argument is. Je hebt al een stevige portie reputation management te doen, en dan kom je hiermee?
Mijn reputatie doet er niet toe. Het is niet belangrijk wat ik denk, maar wat ik doe
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:47:43 #244
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589544
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:46 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Ik berichtte niet over mijn iq om het simpelweg te kunnen vermelden. Dat was ter illustratie. Ik heb de wijsheid zeker niet in pacht, maar ik moet mijn verantwoordelijkheid serieus nemen.
En waarom dacht je dat dat feit ter illustratie iets zou toevoegen aan deze kwestie?
Lissabon!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:47:43 #245
39581 Salvad0R
universal
pi_58589545
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:43 schreef Blood_Money het volgende:
Ik geloof je wel, massive depopulation programs, etc.

Mensen willen dat toch niet horen joh
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:49:06 #246
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589550
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:46 schreef bolivian het volgende:

[..]

Dat is geen advies, dat is een uitspraak, volledig uit z'n context gerukt door iemand die poogt ermee te scoren. Dank je.
Scoren op een internet forum...Special Olympics, anyone?
Het is een devies, afhankelijk van hoe je er tegenaan kijkt.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:50:08 #247
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58589552
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef bolivian het volgende:

[..]

En waarom dacht je dat dat feit ter illustratie iets zou toevoegen aan deze kwestie?
Omdat mijn perspectief makkelijk in het hokje "tokkie" zou passen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:51:18 #248
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_58589555
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Mijn reputatie doet er niet toe. Het is niet belangrijk wat ik denk, maar wat ik doe
Twee gevallen:
  • Een agent die de reputatie heeft altijd de juiste beslissingein te nemen komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren. Hij gebruikt daarbij geweld.
  • Een agent die altijd verkondigd heeft een hekel aan weerbarstige jongeren te hebben komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren.

Hoe speelt reputatie hier geen rol?
  • And so I throw the windows wide /
    Lissabon!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:51:23 #249
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58589556
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik geloof je wel, massive depopulation programs, etc.

Mensen willen dat toch niet horen joh
    Dit is weer een te simpele visie op wat ik bedoel. "Decimation" is niet het doel.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:52:51 #250
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58589562
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:51 schreef bolivian het volgende:

[..]

Twee gevallen:
  • Een agent die de reputatie heeft altijd de juiste beslissingein te nemen komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren. Hij gebruikt daarbij geweld.
  • Een agent die altijd verkondigd heeft een hekel aan weerbarstige jongeren te hebben komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren.

• Neem even van me aan dat ik niet mijn mening volledig kan articuleren zonder een grote kans te lopen op en ban.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:53:28 #251
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_58589566
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:50 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Omdat mijn perspectief makkelijk in het hokje "tokkie" zou passen.
    Ben je zo onzeker over je eigen opvattingen? Heb je dat nodig? Volgens mij niet. Volgens mij kun jij je best uitdrukken zonder dergelijke mededelingen te doen.
    Lissabon!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:55:26 #252
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58589570
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:51 schreef bolivian het volgende:

[..]

Twee gevallen:

• Bovendien: De splitsing doet er niet toe. Ook weerbarstige jongeren dienen ontzag te hebben voor de politie. Anders kan die haar werk niet goed doen. Ze hadden de Rijkspolitie nooit af mogen schaffen.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:56:09 #253
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58589572
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:53 schreef bolivian het volgende:

[..]

Ben je zo onzeker over je eigen opvattingen? Heb je dat nodig? Volgens mij niet. Volgens mij kun jij je best uitdrukken zonder dergelijke mededelingen te doen.
    Als je nou eens stop met op de man te spelen zouden we misschien nog iets van elkaar kunnen leren.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:56:12 #254
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_58589573
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:52 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Neem even van me aan dat ik niet mijn mening volledig kan articuleren zonder een grote kans te lopen op en ban.
    Zulke drogredenen gaan me echt te ver. Als ik je zou willen irriteren zou ik nu zeggen dat iemand met een dergelijk iq toch in staat moet worden geacht om zijn standpunten in normale woorden te omschrijven.
    Lissabon!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:57:25 #255
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_58589576
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:55 schreef Blood_Money het volgende:
    Ze hadden de Rijkspolitie nooit af mogen schaffen.
    Waar komt dat ineens vandaan?
    Lissabon!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:58:36 #256
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58589580
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:56 schreef bolivian het volgende:

[..]

Zulke drogredenen gaan me echt te ver. Als ik je zou willen irriteren zou ik nu zeggen dat iemand met een dergelijk iq toch in staat moet worden geacht om zijn standpunten in normale woorden te omschrijven.
    Als ik wist dat er zo (kinderachtig) op mijn iq gehamerd zou worden, dan het ik het niet gemeld. Maar ik geef je toch gelijk wat betreft het "neem van me aan" gedeelte.
    Mijn standpunten verwoorden is een ding. Maar dit verwoorden op een manier waarop alle mensen ze zouden begrijpen is iets anders.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:58:46 #257
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_58589582
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:56 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Als je nou eens stop met op de man te spelen zouden we misschien nog iets van elkaar kunnen leren.
    Geloof het of niet, ik probeer je serieus te nemen. Ik geef je een zijden draad waaraan je je hopelijk kunt optrekken.
    Lissabon!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 03:59:22 #258
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58589583
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:57 schreef bolivian het volgende:

[..]

Waar komt dat ineens vandaan?
    Zoek even op wat voor bevoegdheden die lui hadden
      zaterdag 10 mei 2008 @ 04:02:29 #259
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_58589587
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:58 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Als ik wist dat er zo (kinderachtig) op mijn iq gehamerd zou worden, dan het ik het niet gemeld. Maar ik geef je toch gelijk wat betreft het "neem van me aan" gedeelte.
    Mijn standpunten verwoorden is een ding. Maar dit verwoorden op een manier waarop alle mensen ze zouden begrijpen is iets anders.
    Ervan uitgaande dat jouw opvattingen niet banwaardig zijn begrijp ik niet dat je je bedient van dergelijke what-ifferies. Er steekt een hoop logica in wat je zegt maar je bent erg, nogmaals, zwart-wit. En Darwin is volgens mij niet het juiste referentiekader in dezen.
    Lissabon!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 04:03:56 #260
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_58589591
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 03:59 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Zoek even op wat voor bevoegdheden die lui hadden
    Heb je Guusje Ter Horst vandaag horen praten? There's change on the way, my friend!
    Lissabon!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 04:06:03 #261
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58589595
    Ik moet helaas nu wel gaan slapen. Maar samenvattend: Ik doe natuurlijk geheimzinnig over wat ik van plan ZOU ZIJN, omdat ik anders waarschijnlijk meer aandacht zou trekken van de aivd dan me lief is.
    Ik doe natuurlijk niks...Ik ben ook maar een internet-held enzo. Laten we het daar maar op houden.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 04:13:17 #262
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_58589609
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 04:06 schreef Blood_Money het volgende:
    Ik moet helaas nu wel gaan slapen. Maar samenvattend: Ik doe natuurlijk geheimzinnig over wat ik van plan ZOU ZIJN, omdat ik anders waarschijnlijk meer aandacht zou trekken van de aivd dan me lief is.
    Ik doe natuurlijk niks...Ik ben ook maar een internet-held enzo. Laten we het daar maar op houden.
    Het is wel jammer dat je eindigt op dezelfde manier als waarmee je begon. Nu is het de AIVD die je mogelijk lastig kan vallen. Nogmaals, dat heb je toch niet nodig?

Hoe dan ook, het bied mij wel weer een uniek kijkje in de hearts and minds ( ) van de Nederlandse samenleving. Chill down and prosper, zou ik willen zeggen!
    Lissabon!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 04:19:08 #263
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58589620
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 04:13 schreef bolivian het volgende:

[..]

Het is wel jammer dat je eindigt op dezelfde manier als waarmee je begon. Nu is het de AIVD die je mogelijk lastig kan vallen. Nogmaals, dat heb je toch niet nodig?

Hoe dan ook, het bied mij wel weer een uniek kijkje in de hearts and minds ( ) van de Nederlandse samenleving. Chill down and prosper, zou ik willen zeggen!
    Chill down and whatch your freedom crumble.
    Je klinkt links. Ik doe wat ik doe, zodat jij kan "chillen". Jij leunt achterover, wachtend op anderen die het vechten voor je doen. Voor jou is het allemaal prima zo.
    "You need me on that wall."
      zaterdag 10 mei 2008 @ 06:59:38 #264
    pi_58589777
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 02:55 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Dat is Eugenetica, geen evolutie.
    pi_58589819
    Wat een stel klappen van de politie allemaal niet los kan maken. Hoe dan ook, wat mij betreft heeft de politie gelijk gehad. Gevalletje "wie niet horen wil, moet maar voelen". En nee, het is niet de bedoeling dat ze meteen comateus geschopt worden (zijn ze wel even van de straat ).
    I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 09:07:23 #266
    3542 Gia
    User under construction
    pi_58590162
    Er wordt hier net gedaan alsof die jongeren zijn gemept OMDAT het allochtonen zijn, of dat we het niet erg vinden dat ze zijn gemept omdat het allochtonen zijn.

DAT DOET ER NIET TOE!!

Het zijn nu eenmaal allochtonen in dit geval. Het komt ook voor dat blanke Nederlandse jongens door de politie worden aangepakt. Dan krijg je reacties als: Oh, en tegen die allochtone rotjochies durven ze niet!!

Nu durven ze wel, is het weer niet goed.

Van mij mag het. Gewoon meppen als ze zich niet gedragen, zowel allo's als auto's.
    pi_58591086

Sorry hoor dat ik dit als Nederlander niet accepteer

Nogmaals, doe mij maar gewoon politie agenten die zich aan de wet houden, maakt me geen zak uit hoe slecht dat tuig zich gedroeg - als agent hoor je erboven te staan.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 11:18:54 #268
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_58591235
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 11:05 schreef Xith het volgende:

Nogmaals, doe mij maar gewoon politie agenten die zich aan de wet houden, maakt me geen zak uit hoe slecht dat tuig zich gedroeg - als agent hoor je erboven te staan.
    En zo gebeurde het precies hetzelfde bij dit geval in nederland?
    pi_58591667
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 11:18 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En zo gebeurde het precies hetzelfde bij dit geval in nederland?
    Ja het niveau is weer geweldig, vergelijkingen maken te pas en onpas terwijl men toch zou moeten weten dat het totaaaaal niet te vergelijken is.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 12:48:48 #270
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_58592512
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef Devlinsect het volgende:
    Meerdere waarschuwingen + niet luisteren = harde hand van de wet. En dat is er gebeurd.

Groen geel paars bruin wit geel. Maakt niet uit.
    Idd, op een bepaald moment houdt het op en is hard optreden gerechtvaardigd
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_58592549
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

liever een soort junta-achtige geblindeerde busjes met gebivakkeerde mannen er in, die rondrijden en hard optreden bij die strontvervelende groep marokkanen. ook bij zandvoort graag. scheelt een hoop gezeik.
    Precies met dat soort busjes meteen naar Schiphol rijden, daar verzamelen in een vliegtuig douwen en nooit meer terug laten komen.
    pi_58593149
    quote:

[..]

Zie mijn voorgaande post

Idd, laten we met Salvador beginnen... Hij is nog steeds 1 vd meest irritante personen die hier op dit forum te vinden is.

Salvador

Quasi-intellectuele opmerkingen combineren met hip-hop slang
      zondag 11 mei 2008 @ 07:35:54 #273
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_58605434
    quote:
    Lees de reacties eens met een objectieve blik en je begrijpt ineens een stuk beter hoe de jodenhaat in Duitsland toentertijd ontstond.
    Goed zo, zo ken ik links weer! Hulde!

Sieg Heil enzo,

Getekend,

Smerige, racistische KKK aanhanger.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_58606390
    quote:

Je blijft het proberen he? Het feit dat een politieman een paar tikken verkoopt maakt niet dat de wet is overtreden.
    pi_58606814
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 07:35 schreef StefanP het volgende:

[..]

Sieg Heil enzo,

Getekend,

Same here, maar dat was toch al duidelijk ? lights new cross.
      zondag 11 mei 2008 @ 12:28:01 #276
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_58607719
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 11:08 schreef salutem het volgende:

[..]

Same here, maar dat was toch al duidelijk ? lights new cross.
    ha! dat is nog niks. ik heb net een paar nikkers opgehangen, schoonfamilie op bezoek nl.
      zondag 11 mei 2008 @ 16:00:19 #277
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_58610720
    quote:

[..]

Sieg Heil enzo,

Getekend,

*meldt
    If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
      zondag 11 mei 2008 @ 16:01:31 #278
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_58610739
    quote:

[..]

Sieg Heil enzo,

Getekend,

bedroevend
    pi_58610923
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

bedroevend
    Go tell them Werner muwahahaha
    pi_58626051
    Ik heb zelf ook wel eens een klap gehad van een agent en dat heeft gewerkt.

Men moet weer respect krijgen voor de politie en dat gebeurt alleen wanneer de politie harder op treedt en minder schrijft.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      maandag 12 mei 2008 @ 15:06:04 #281
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_58627307
    Als het aan mij lag zouden ze vaker zo optreden. Misschien dat dat tuig dan eindelijk eens iets leert waar de Nederlandse samenleving wat aan heeft. Namelijk : je gedraagt je fatsoenlijk of je krijgt een pak rammel.
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
      maandag 12 mei 2008 @ 17:29:32 #282
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_58629344
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 12:51 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Precies met dat soort busjes meteen naar Schiphol rijden, daar verzamelen in een vliegtuig douwen en nooit meer terug laten komen.
    Joa! Laten we onze samenleving gaan inrichten naar voorbeeld van Noord-Korea!
      maandag 12 mei 2008 @ 18:34:05 #283
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_58630385
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

pi_58633435
    Zandvoort is dus een mooi voorbeeld, die naffers weten dat de politie ze toch niks maakt en daarom gaan ze massaal los.

Als de politie gewoon consequent hard op treedt en weinig tot niet schrijft, was het daar nooit zo'n zooitje.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_58633502
    pi_58636773
    quote:

[..]

Nooit geweten dat men in NK zomaar het land uit mocht ???
      dinsdag 13 mei 2008 @ 00:27:30 #287
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_58636928
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 21:29 schreef Schepseltje het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik ben inmiddels overleden
      dinsdag 13 mei 2008 @ 01:11:52 #288
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_58637527
    quote:

[..]

joa! want iets junta-achtigs is noord-koreaans!
    pi_58637903
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 21:29 schreef Schepseltje het volgende:
    [ afbeelding ]
    De reïncarnatie van Desiredbard? (Die postte dit plaatje namelijk te pas en te onpas op Fok)
      dinsdag 13 mei 2008 @ 02:35:03 #290
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_58637959
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 02:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De reïncarnatie van Desiredbard? (Die postte dit plaatje namelijk te pas en te onpas op Fok)
    exact hetzelfde plaatje? en ik vond het dit keer te pas.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 03:03:40 #291
    89817 DeeCruise
    Carpe Noctum
    pi_58638047
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:24 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Ik lees liever sporadische berichten in het nieuws over excessief geweld door agenten, dan aan de lopende band te lezen over de terreur op straat door zwakzinnig tuig.
    Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
    Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
    pi_58638110
    quote:
    Haagse politieagenten hebben een stel allochtone raddraaiers een pak slaag gegeven. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De jongeren werden in de Sirtemastraat in de Haagse wijk Kortenbos ''afgerost'', omdat ze de agenten het werken onmogelijk zouden hebben gemaakt.

Volgens een politiewoordvoerster betreft het jongelui van wie werd vermoed dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere knul,
    Terecht natuurlijk. Hij is toch zo flink om politie lastig te vallen..
    pi_58638173
    te fucking recht
    pi_58652158
      dinsdag 13 mei 2008 @ 20:42:04 #295
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_58652254
    de dikke grote marokkaanse grap en ontstellende linkse media hoer die uit het raam hing hebben geen gevolg in de media gekregen. zijn die gasten nou afgeranseld, of was mevrouw gewoon een zwart voetje aan het halen in haar vermarokkaanste buurt?

zodat zij in ieder geval niet gepakt wordt als ze straks met haar tasje over straat loopt.

ik heb ook niks over zwaar gewonde marokkanen gehoord in het ziekenhuis.
    pi_58652678
    quote:

Ach man, flikker toch op. Hier is het geen gevalletje van willekeur of racisme, maar gewoon een zwikje tuig van de richel wat al jaren een wijk loopt te verzieken, en nu eens tegen een wapenstok aanloopt.

Big Fucking Deal. Als de mietjes zo stoer zijn om in de groepsverband de grote 'gangstah' uit te hangen in de wijk, moeten diezelfde mietjes ook niet gek opkijken als ze uiteindelijk zelf eens een pak slaag krijgen. En of dat nu van de politie afkomt, of van buurtbewoners die het uiteindelijk helemaal zat zijn boeit me niet zo.
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
      woensdag 14 mei 2008 @ 09:31:28 #297
    2964 Armageddon
    pi_58659569
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ach man, flikker toch op. Hier is het geen gevalletje van willekeur of racisme, maar gewoon een zwikje tuig van de richel wat al jaren een wijk loopt te verzieken, en nu eens tegen een wapenstok aanloopt.

Big Fucking Deal. Als de mietjes zo stoer zijn om in de groepsverband de grote 'gangstah' uit te hangen in de wijk, moeten diezelfde mietjes ook niet gek opkijken als ze uiteindelijk zelf eens een pak slaag krijgen. En of dat nu van de politie afkomt, of van buurtbewoners die het uiteindelijk helemaal zat zijn boeit me niet zo.
      woensdag 14 mei 2008 @ 10:04:05 #298
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_58660138
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 20:37 schreef justshutup het volgende:
    [ afbeelding ]
    Dan heb je het echt niet begrepen
      woensdag 14 mei 2008 @ 10:15:32 #299
    116015 SicSicSics
    pi_58660360
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:04 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dan heb je het echt niet begrepen
    Ze wil neuken!

Hoe is het met de raddraaiertjes? Is er al één overleden? Ik kan eigenlijk nergens follow-up vinden... Is het een storm in een glas water of worden er dingen in de doofpot gestopt?
    Fine, fuck you then!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')