Na het lezen van de titel had ik al een idee van de reacties die gingen komen en jawel hoor: de gemeenschap heeft weer eens van zich laten horen.quote:Haagse politieagenten hebben een stel allochtone raddraaiers een pak slaag gegeven. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De jongeren werden in de Sirtemastraat in de Haagse wijk Kortenbos ''afgerost'', omdat ze de agenten het werken onmogelijk zouden hebben gemaakt.
Volgens een politiewoordvoerster betreft het jongelui van wie werd vermoed dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere knul, die zonder helm achter op een brommer zat.
Bewoners van de Sirtemastraat reageren geschokt op het gebeuren. "Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie. Het kón echt niet. De agenten waren compleet de controle over zichzelf kwijt en waren puur hun frustratie aan het afreageren'', zo citeert de krant bewoonster Dineke Waakop Reijers. Zij heeft een klacht ingediend over het harde optreden van de Haagse agenten.
De al eerder geciteerde politiewoordvoerster zegt dat de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden: "Het was een heel hectische en verwarrende situatie." Er is intern ook melding gemaakt van het toegepaste geweld. Een onderzoek loopt nog naar de vraag of het gerechtvaardigd was.
nee, dit is een direct gevolg van dagelijkse treiters die het werk van de politie onmogelijk maken. ik kan me de uitspatting van machteloosheid wel voorstellen en hoop dat die etterbakken er iets van geleerd hebben. van die 'slappe kaaspolitie'.quote:
Ik neem aan dat dit gewoon over het gedrag van de allochtone jeugd gaat?quote:Dit gedrag is niet meer van deze tijd
Wat hij zegt!quote:
En daar legt mevrouw precies de vinger op de zere plek! Wat een opmerkingsvermogen...quote:Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie.
liever een soort junta-achtige geblindeerde busjes met gebivakkeerde mannen er in, die rondrijden en hard optreden bij die strontvervelende groep marokkanen. ook bij zandvoort graag. scheelt een hoop gezeik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
Of zelfs rezzzpect.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:47 schreef TrustNo het volgende:
Ach misschien wilde ze alleen repspect..........
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten. Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
En dat is... zoalshetis!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
Zolang hun denken dat wet & regelgeving niet voor hun geldt, moet je ze ook op die manier aan gaan pakken om ervoor te zorgen dat zich niet verheven voelen boven de wet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten. Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
precies! ts is de weg even kwijt, geeft niet, kan ik me voorstellen bij al die links mensen die alles zielig vinden en eindigen zoals die belg in groeten uit de rimboe.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat is... zoalshetis!
Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zohard staan te juichen namelijk!
Precies!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat is... zoalshetis!
Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zohard staan te juichen namelijk!
Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
Lees jij je eigen posts!?!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.
Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
ik denk niet dat je mijn reactie bij een verkeersovertreding ook maar in de verste verte kan vergelijken met het straattuig dat elke dag iets kuts doet, net zoals ik je vergelijking met joden in de op meer dan schandalig vind. denk ook niet dat die koppies voor de politie onbekend waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.
Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
Tuurlijk wel, maar als je je gedraagd zoals de standaard mocro van tegenwoordig, verdien je een knuppel op je hoofdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat ze niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat je mijn reactie bij een verkeersovertreding ook maar in de verste verte kan vergelijken met het straattuig dat elke dag iets kuts doet, net zoals ik je vergelijking met joden in de op meer dan schandalig vind. denk ook niet dat die koppies voor de politie onbekend waren.
Pics or it din't happen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.
Ik lees liever sporadische berichten in het nieuws over excessief geweld door agenten, dan aan de lopende band te lezen over de terreur op straat door zwakzinnig tuig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat ze niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.
daar is dat schorem al immuun voor johquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:45 schreef staticdata het volgende:
hij had ipv zijn wapenstok gewoon pepperspray moeten gebruiken
dat, maar dan in fatsoenlijke taalquote:
Dus de politie vermoedde iets en besloot er toen maar op los te meppen?quote:Volgens een politiewoordvoerster gaat het om jongeren van wie de politie vermoedde dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere jongen, die zonder helm achter op een brommer zat.
Zou je je zoon niet eens gaan opvoeden dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:
Eens met TS.
Als het mijn zoon was die om wat voor reden dan ook door de politie in elkaar zou worden gerost zou ik dat ook niet zo leuk vinden. En dan heb ik het niet over een tik of twee, maar over doorrossen terwijl hij bijvoorbeeld al op de grond ligt.
Nee tuurlijk niet...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:
Eens met TS.
Als het mijn zoon was die om wat voor reden dan ook door de politie in elkaar zou worden gerost zou ik dat ook niet zo leuk vinden. En dan heb ik het niet over een tik of twee, maar over doorrossen terwijl hij bijvoorbeeld al op de grond ligt.
Nee, welk gedeelte van "dat de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden" begrijp je niet ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef DroogDok het volgende:
Ook dit stukje in de originele bron:
[..]
Dus de politie vermoedde iets en besloot er toen maar op los te meppen?
Precies allochtoon hoeft er helemaal niet bij. Afrossen door politie mag zowieso niet! Politie mag best een klap verkopen maar afrossen is iets van neanderthalers. Het gaat me gewoon om de reacties die het afrossen goedkeuren omdat het allochtonen zijn en die toch altijd maar voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:23 schreef GasTurbine het volgende:
Noh die popo hé, nohhhh. onmin grof. onmin!
HULDE!
En waarom moet er nou weer allochtoon bij staan? Alle linkerts vinden dat toch overbodig? En nu het in de slachtofferrol staat is men er maar tevreden mee?
Waar haal jij ineens vandaan dat ze in elkaar gerost werden OMDAT ze allochtoon waren ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik geloof hierbij best dat het geen lieverdjes waren en dat ze klap verdiende maar het goedkeuren van het afrossen OMDAT het allochtonen zijn keur ik af. Iets wat velen op de frontpage en hier op het forum niet doen.
Een matpartij waarbij de politie (mogelijk) de controle over zichzelf verliest en er maar op los slaat, cordaat optreden noemenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:32 schreef chatter het volgende:
Hulde dus voor het cordaat optreden van de politie.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Precies allochtoon hoeft er helemaal niet bij. Afrossen door politie mag zowieso niet! Politie mag best een klap verkopen maar afrossen is iets van neanderthalers. Het gaat me gewoon om de reacties die het afrossen goedkeuren omdat het allochtonen zijn en die toch altijd maar voor problemen zorgen.
Ik geloof hierbij best dat het geen lieverdjes waren en dat ze klap verdiende maar het goedkeuren van het afrossen OMDAT het allochtonen zijn keur ik af. Iets wat velen op de frontpage en hier op het forum niet doen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
En ik lees dat Floppy het had over het HIER (op Fok) goedkeuren van dat pak slaag omdat het allochtonen zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waar haal jij ineens vandaan dat ze in elkaar gerost werden OMDAT ze allochtoon waren ?
Ik lees dat de agenten zich bedreigd voelen, en dat het daarom uit de hand liep.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik keur het af dat mensen op de frontpage en hier op het forum het afrossen door politie goedkeuren omdat de slachtoffers allochtonen waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waar haal jij ineens vandaan dat ze in elkaar gerost werden OMDAT ze allochtoon waren ?
Ik lees dat de agenten zich bedreigd voelen, en dat het daarom uit de hand liep.
Ik denk niet dat men het goedkeurt simpelweg omdat het allochtonen zijn, maar omdat iedereen ervan uitgaat dat weer hetzelfde hangtuig is dat alles en iedereen terroriseert. Toevallig veelal Marokkanen, ja, maar strikt gezien is dat bijzaak.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Precies allochtoon hoeft er helemaal niet bij. Afrossen door politie mag zowieso niet! Politie mag best een klap verkopen maar afrossen is iets van neanderthalers. Het gaat me gewoon om de reacties die het afrossen goedkeuren omdat het allochtonen zijn en die toch altijd maar voor problemen zorgen.
Heb je de reacties van de mensen wel gelezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Dat hebben we net toch al besproken?
Al waren het bejaarden!
Ja, lijkt wel wereldoorlog II zoals ze hebben gedaan met de Joden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Heb je de reacties van de mensen wel gelezen?
Het gaat mij om de afkeer tegen een bepaalde groep mensen. Waarom konden de rechten van de joden ineens zo vervallen? Juist omdat Hitler en consorten ervoor hadden gezorgd dat hen een slechte naam kregen en de schuld van alle ellende in Duitsland in hun schoenen schoof. Maar daar houd de vergelijking ook wel op.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel wereldoorlog II zoals ze hebben gedaan met de Joden.
Wie zorgen er hier dan voor dat ze een slechte naam krijgen ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:53 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Het gaat mij om de afkeer tegen een bepaalde groep mensen. Waarom konden de rechten van de joden ineens zo vervallen? Juist omdat Hitler en consorten ervoor hadden gezorgd dat hen een slechte naam kregen en de schuld van alle ellende in Duitsland in hun schoenen schoof. Maar daar houd de vergelijking ook wel op.
Maarja lezen blijft natuurlijk lastig...
Ik vind de reacties hier nog erg mild! Iedereen vind het prima, niet omdat de 'slachtoffers' allochtoon zijn, maar omdat de 'slachtoffers' standaard raddraaiers zijn. Voorzover ik kan lezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Heb je de reacties van de mensen wel gelezen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Afrossen dat teringtuig. Dat is het enige waar ze naar luisteren. Respect voor de politie moet terug bij die kutjongeren.
Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.quote:
Ja respect dwing je af door alles maar te tolereren. Dat noemt men geen respect maar lafheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.
Angst is ook een basis voor respect.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.
volgens mij snap jij niet helemaal hoe een roedel marokkaansstraattuig opereert. die kennen alleen de fysieke angst. die moeten hard geslagen worden omdat dat de enige manier is die ze kennen. vaak helaas ook van huis uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
onzin om dit aan jp toe te schrijven. dit was wederom een, 80% vrouwen in de pvda!, kuthola-uitspraak.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef GasTurbine het volgende:
WE HEBBEN ONZE VRIJHEID AAN DEZE MENSCHEN TE DANKEN.
- Jan-Peter
Verdient dat tuig dan respect nadat ze zijn gewaarschuwd en toch wordt er geen gehoor aangegeven? Ze zaten te provoceren ipv WEDERZIJDSE respect te tonen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja leuk, maar in een beschaafd land bestaan er gewoon waarborgen voor de burgers tegen de overheid. Zoals regels waar de politie zich aan moet houden bij het uitoefenen van het geweldsmonopolie. Dat jij en andere domme grotbewoners dat niet snappen, heeft meer te maken met jouw beperkte geestesvermogens dan met dhimmitude bij anderen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
en die vage dhimmiedame 'waaimans', die uit het raam hing te waaien en nu een wit voetje én een gratis extra decions lamsgehakt bij 'abdul de slagerij' probeert te halen, is natuurlijk nog kwalijker dan al die marokkanen bij elkaar.
alsof zij die teringkoppies uit 'haar' straat niet kent.
dank je wel voor het herstellen van het vertrouwen in de mensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:04 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja leuk, maar in een beschaafd land bestaan er gewoon waarborgen voor de burgers tegen de overheid. Zoals regels waar de politie zich aan moet houden bij het uitoefenen van het geweldsmonopolie. Dat jij en andere domme grotbewoners dat niet snappen, heeft meer te maken met jouw beperkte geestesvermogens dan met dhimmitude bij anderen.
Ik snap dat jij jezelf aftrekt bij New Yorkse agenten die een zwarte bruidegom aan flarden schieten, maar de meeste mensen zijn gelukkig niet zo simpel als jij.
Precies, zo is het. Een goed opgeleide agent hoeft niemand in elkaar te trimmen, die heeft genoeg aan een goed verhaal en (de dreiging van) proportioneel geweld. Maar daar is inderdaad geld voor nodig en hogere functievereisten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef Lyrebird het volgende:
De Nederlandse politie heeft een imagoprobleem en dat los je niet zo maar op door eventjes losse handjes te krijgen en klappen uit te delen. Doet meer kwaad dan goed.
Begin eerst eens met de politie een fatsoenlijke opleiding te geven. Op dit moment zijn het een stel overbetaalde VMBOers die best een verkeersboete kunnen geven, maar belabberd misdaadonderzoek doen en al helemaal geen law enforcers zijn. Zoals Eisenhouwer het wel eens mooi zei: Speak softly and carry a big stick.
vertel!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:11 schreef L.Denninger het volgende:
de dreiging van proportioneel geweld haalt niet zo veel uit de laatste tijd.
Aha, dus je verdient respect bij deze groep door met hen in debat te gaan, aha............quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Precies, zo is het. Een goed opgeleide agent hoeft niemand in elkaar te trimmen, die heeft genoeg aan een goed verhaal en (de dreiging van) proportioneel geweld. Maar daar is inderdaad geld voor nodig en hogere functievereisten.
Met het laatste ben ik het (vanzelfsprekend) niet eens. Er gaat genoeg geld naar de politie; het geld wordt alleen verkeerd besteed.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Precies, zo is het. Een goed opgeleide agent hoeft niemand in elkaar te trimmen, die heeft genoeg aan een goed verhaal en (de dreiging van) proportioneel geweld. Maar daar is inderdaad geld voor nodig en hogere functievereisten.
Maar daar jaag je geen kansenjongeren, die je arrestatie belemmeren, hulpdienstje pesten en/of stenen gooien naar politieauto's mee weg hoor...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het (vanzelfsprekend) niet eens. Er gaat genoeg geld naar de politie; het geld wordt alleen verkeerd besteed.
Agenten worden te veel opgeleid om welzijnswerk te doen en te weinig om misdaad te bestrijden. Daarnaast zitten er te veel agenten met twee vingers verbalen uit te typen en te weinig agenten achter de zware jongens aan. Ik ben een paar keer op een Nederlands politiebureau geweest en een organisatiedeskundige zou daar goed werk kunnen verrichten.
Ja, ik bedoelde ook niet zozeer dat Bos zonder meer een extra zak geld richting de politie moet schuiven. Dat geld voor betere opleiding en meer blauw op straat kan wellicht ook vrijgemaakt worden door inderdaad meer focus te leggen op de straat en minder op de schriftelijke verslaglegging.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het (vanzelfsprekend) niet eens. Er gaat genoeg geld naar de politie; het geld wordt alleen verkeerd besteed.
Agenten worden te veel opgeleid om welzijnswerk te doen en te weinig om misdaad te bestrijden. Daarnaast zitten er te veel agenten met twee vingers verbalen uit te typen en te weinig agenten achter de zware jongens aan. Ik ben een paar keer op een Nederlands politiebureau geweest. Efficientie ho maar. Een organisatiedeskundige zou daar goed werk kunnen verrichten.
Ik wilde net posten dat ik me echt plaatsvervangend schaamde over de reacties in dit topic, maar jou post schittert echt in kwaliteit en rationaliteit!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef Lyrebird het volgende:
De Nederlandse politie heeft een imagoprobleem en dat los je niet zo maar op door eventjes losse handjes te krijgen en klappen uit te delen. Doet meer kwaad dan goed.
Begin eerst eens met de politie een fatsoenlijke opleiding te geven. Op dit moment zijn het een stel overbetaalde VMBOers die best een verkeersboete kunnen geven, maar belabberd misdaadonderzoek doen en al helemaal geen law enforcers zijn. Zoals Eisenhouwer het wel eens mooi zei: Speak softly and carry a big stick.
Nee, die kun je oppakken. En dus niet op straat in elkaar slaan. Het is ook erg naïef om te denken dat het straatgeweld zal afnemen, als de politie pubers voor het oog van hun zesjarige broertjes en zusjes in elkaar batst.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar daar jaag je geen kansenjongeren, die je arrestatie belemmeren, hulpdienstje pesten en/of stenen gooien naar politieauto's mee weg hoor...
dus moeten we ons laten belasten met straattuigjochies die ons de les lezen en bijna smeken om een flink pak rammel? nee hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, die kun je oppakken. En dus niet op straat in elkaar slaan. Het is ook erg naïef om te denken dat het straatgeweld zal afnemen, als de politie pubers voor het oog van hun zesjarige broertjes en zusjes in elkaar batst.
Mja, dan zouden die jochies ipv stenen met kogels gooien - want dat gaat dan ook een stuk makkelijker of niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dit gekloot door zou gaan als burgers het recht zouden hebben om een vuurwapen te dragen en zichzelf te verdedigen.
Natuurlijk moet je niet altijd in elkaar geslagen worden door een agent. Met of zonder stok, ongeacht opleidingsniveau.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:23 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat ik me echt plaatsvervangend schaamde over de reacties in dit topic, maar jou post schittert echt in kwaliteit en rationaliteit!
Dames:
Laten we vooral niet vergeten dat dit een rechtsstaat is, waar alleen het gerechtshof straffen uitdeelt (nou ja, excl. snelrecht). Zolang het onder de noemer 'tuig' is vinden jullie het blijkbaar geweldig, maar houdt er dan ook rekening mee dat het dan ook de politie is die bepaald wie tuig is en wie niet, en dat je dan niet moet gaan janken als je een keer 3km/u te snel rijdt en als straf lekker afgerost word. En vergeet niet dat de straatagenten van tegenwoordig een stel MBOers zijn - vertrouw je die? Als linkse vrijheidsstrijder zal ik dan wel voor je opkomen hoor, dus op mij kun je wel rekenen!
Niet meteen. Maar we oogsten nu van 30 jaar wanbeleid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar daar jaag je geen kansenjongeren, die je arrestatie belemmeren, hulpdienstje pesten en/of stenen gooien naar politieauto's mee weg hoor...
heerlijk dit gelul in de ruimte.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:23 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat ik me echt plaatsvervangend schaamde over de reacties in dit topic, maar jou post schittert echt in kwaliteit en rationaliteit!
Dames:
Laten we vooral niet vergeten dat dit een rechtsstaat is, waar alleen het gerechtshof straffen uitdeelt (nou ja, excl. snelrecht). Zolang het onder de noemer 'tuig' is vinden jullie het blijkbaar geweldig, maar houdt er dan ook rekening mee dat het dan ook de politie is die bepaald wie tuig is en wie niet, en dat je dan niet moet gaan janken als je een keer 3km/u te snel rijdt en als straf lekker afgerost word. En vergeet niet dat de straatagenten van tegenwoordig een stel MBOers zijn - vertrouw je die? Als linkse vrijheidsstrijder zal ik dan wel voor je opkomen hoor, dus op mij kun je wel rekenen!
het is een hellend vlak als een stel MBOers het idee heeft dat zij mogen beslissen wie ze onnodig in elkaar rossen of niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef L.Denninger het volgende:
Er is dus geen verschil tussen 3km te hard rijden, en met een groep jongeren de politie bedreigen ?
moet je nu is voor de lol op een gem. koopavond door de stad lopen, amersfoort is een leuk voorbeeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Niet meteen. Maar we oogsten nu van 30 jaar wanbeleid.
Ik heb zelf in een buurt gewoond waar autochtone jongeren de boel aan het verzieken waren. Er waren dagen bij dat de politie een of twee keer per dag langs kwam, maar niets deed. Dan vroegen ze of "men het iets rustiger aan wilde doen". Tja, zo bereik je weinig.
Een keer kwam er een oudere boomlange agent langs, in zo'n blauwe Citroen (hondenwagen?, dit was begin jaren 80). Ik kan me nog goed herinneren hoe die te keer ging tegen die jongens. Als hij ze nog een keer bij ons op straat tegen kwam, dan gingen ze mee naar het bureau. Totdat het afgelopen was. Dat maakte indruk, want daarna werd het meteen rustiger.
Toch geef je diezelfde MBO'ers pistolen, traangas en knuppels mee, en verwacht je van ze dat ze de hele bevolking beschermen tegen tuig...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef Xith het volgende:
[..]
het is een hellend vlak als een stel MBOers het idee heeft dat zij mogen beslissen wie ze onnodig in elkaar rossen of niet.
Er zit ook een gigantisch groot gebied tussen jezelf verdedigen en de controle verliezen en zomaar tieners in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er zit nog een gigantisch groot gebied tussen het door elkaar rammelen van iritante mensen en zomaar iedereen die iets fout doet over de knuppel leggen.
Hmmm 'onnodig geweld' lijkt me niet nodig? Ze hadden gewoon de tienertjes naar het bureau moeten nemen en ze daar laten zitten tot dat ze geen ruimte meer vinden in de wet om het nog langer te laten duren.quote:En ik vind het ook jammer dat het blijkbaar nodig is...
Been there... Zo bereik je inderdaad niets behalve dat deze groepen de politie helemaal niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Niet meteen. Maar we oogsten nu van 30 jaar wanbeleid.
Ik heb zelf in een buurt gewoond waar autochtone jongeren de boel aan het verzieken waren. Er waren dagen bij dat de politie een of twee keer per dag langs kwam, maar niets deed. Dan vroegen ze of "men het iets rustiger aan wilde doen". Tja, zo bereik je weinig.
Ik heb ook in zo'n buurt gewoond en heb het flink aan de stok gehad met een bepaalde groep die er ook woonde. Altijd last van gehad, tot ik het een keer zat was en de grootste uit de groep een paar tikken heb gegeven, niet zonder kleerscheruren aan mijn kant overigens...quote:Een keer kwam er een oudere boomlange agent langs, in zo'n blauwe Citroen (hondenwagen?, dit was begin jaren 80). Ik kan me nog goed herinneren hoe die te keer ging tegen die jongens. Als hij ze nog een keer bij ons op straat tegen kwam, dan gingen ze mee naar het bureau. Totdat het afgelopen was. Dat maakte indruk, want daarna werd het meteen rustiger.
Met de verwachting dat ze de wet volgen (de wet volgen is simpel, zelf bepalen wat het beste is is minder simpel voor lager opgeleiden) en deze wapens alleen gebruiken wanneer de wet het toestaat en in de kwantiteit die de wet toestaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Toch geef je diezelfde MBO'ers pistolen, traangas en knuppels mee, en verwacht je van ze dat ze de hele bevolking beschermen tegen tuig...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
Ik vraag me ook af in hoeverre er sprake was van 'ongecontroleerd geram en gebeuk'... Goed dat ze dat onderzoeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:35 schreef Xith het volgende:
[..]
Er zit ook een gigantisch groot gebied tussen jezelf verdedigen en de controle verliezen en zomaar tieners in elkaar slaan.
Hmmm, in hoeverre was dit geweld 'onnodig'? 'Ze hadden gewoon' is natuurlijk makkelijk praten vanaf je toetsenbordje...quote:Hmmm 'onnodig geweld' lijkt me niet nodig? Ze hadden gewoon de tienertjes naar het bureau moeten nemen en ze daar laten zitten tot dat ze geen ruimte meer vinden in de wet om het nog langer te laten duren.
Dat zal ze leren !quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan als agent natuurlijk ook ontslag nemen als je niet op een normale manier je werk kan doen. Dan mogen politici en de verontwaardigde buurtbewoners de problemen zelf oplossen.
Dat zijn ze nu aan het onderzoeken, en mocht het zijn dat ze te ver gingen; schorsen en/of ontslaan die hap ! - en anders is er dus niets fouts en overdreef die vrouw in de krantquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in hoeverre er sprake was van 'ongecontroleerd geram en gebeuk'... Goed dat ze dat onderzoeken.
[..]
Hmmm, in hoeverre was dit geweld 'onnodig'? 'Ze hadden gewoon' is natuurlijk makkelijk praten vanaf je toetsenbordje...
En zijn de joden en hitler er weer voor niks bijgehaaldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:47 schreef Xith het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu aan het onderzoeken, en mocht het zijn dat ze te ver gingen; schorsen en/of ontslaan die hap ! - en anders is er dus niets fouts en overdreef die vrouw in de krant
quote:
Ik stel er liever regels en wetten voor op dan dat de kans loop om de volgende te worden. "maar dat gebeurt toch niet, wij doen toch niets!" - Ik zie het echt als een hellend vlak wanneer de politie zelf mag uitmaken wie wel een behandeling verdient en wie niet.quote:Nee, niet tegen normale mensen - tegen mensen die er trots op zijn geen opvoeding genoten te hebben en schijt aan alles en iedereen te hebben.
En ja, ik vertrouw wat jij noemt "een stelletje MBO'ers" best om die simpele beoordeling te kunnen maken
"Mijn Bert zou zoiets nooit doen!"quote:ik denk nog steeds dat er wel meer gebeurd is aangezien de agenten zich bedreigd voelden.
Agenten voelen zich niet bedreigd door 1 jochie met een grote bek hoor.
Dat drukt politici en bestuurders met hun neusje op de feiten. Het is makkelijk om vanuit een villawijk te bedenken hoe politie moet optreden.quote:
En dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat drukt politici en bestuurders met hun neusje op de feiten. Het is makkelijk om vanuit een villawijk te bedenken hoe politie moet optreden.
lol. en hoe denk jij dan dat het zal gaan? dit is gewoon vragen om burgeroorlogen. en helaas is de politie gefrustreed omdat ze bij elke crush weer een nieuwe kakkerlak zien. maar dat komt meer door het slappe haagsche beleid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan als agent natuurlijk ook ontslag nemen als je niet op een normale manier je werk kan doen. Dan mogen politici en de verontwaardigde buurtbewoners de problemen zelf oplossen.
Nee, nog nooit meegemaakt - al woon ik wel in de crimineelste stad van nederland na Rotterdam. En als, ja dan zou ik een hoop emoties hebben - maar dat zijn emoties, die moet je niet gebruiken om de wet na te leven, dat doe je met rationaliteit. Als jij mij uitscheldt dan vind ik je een grote klootzak en zou ik je misschien best wel in elkaar willen rammen - dat zijn de emoties, rationeel denken zal je tot een betere oplossing brengen (negeren, of als jij me op zo'n manier uitscheldt dat ik je kan aangeven: aangeven).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
Nogmaals, tegen dat soort jongeren ? Ja hoor, graag.
Zelf wel eens een mes op je keel gehad door een paar van die gasten ?
Wat mij betreft mogen ze er in sommige buurten met de grote bezem doorheen.
Precies, ik doe het ook niet. Maar blijkbaar is dat de manier waarop de politie de orde moet handhaven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. en hoe denk jij dan dat het zal gaan? dit is gewoon vragen om burgeroorlogen. en helaas is de politie gefrustreed omdat ze bij elke crush weer een nieuwe kakkerlak zien. maar dat komt meer door het slappe haagsche beleid.
en dat alles voor een loon waar ik nog geen 18 uur per maand hoef te werken.
Nu worden er ook geen problemen opgelost. Of je houd straatterroristjes of je krijgt steeds meer controle verliezende agenten die gaan rammen met Franse toestanden als resultaat.quote:
dit keer goedkoop en binnen diensttijd graag. pvda heeft al genoeg geëxperimenteerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, ik doe het ook niet. Maar blijkbaar is dat de manier waarop de politie de orde moet handhaven.
[..]
Nu worden er ook geen problemen opgelost. Of je houd straatterroristjes of je krijgt steeds meer controle verliezende agenten die gaan rammen met Franse toestanden als resultaat.
Er zal een manier gevonden moeten worden om gastjes van 12 aan te kunnen pakken en te her-opvoeden.
en die lage krant, die fout was in de IIe w.o, citeert nu een linkse dhimmi die afgaat op overdreven hard 'genade!, genade!" geroep???quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:43 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso bron: De Telegraaf.
onzin!quote:
Dat heet lange termijn denken. In de praktijk geef je ze een lullige boete van 20 euro en een 'berisping'. Maar dat doe je om een signaal af te geven en hiermee relsituaties de kop in te drukken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Jij bent je ondertitel dan niet waard.
je doelt op de succesvolle acties van de politie in amsterdam bij de vele autobranden? waar zelfs ons aller meki slachtoffer van is geworden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:21 schreef TC03 het volgende:
Ten eerste weet ik op basis van gezond verstand 100% zeker dat het hier niet om 'een pak slaag' gaat, maar hoogstens een paar tikken. Dit soort dingen worden altijd overdreven in de media. Als je een pak slaag krijgt, heb je blauwe plekken of andere zichtbare verwondingen. Daar hoor ik niks over.
Ten tweede kan je dit gedrag niet goedkeuren, maar ik zou liegen als ik zeg dat dit bericht mij verontwaardigt. Weet zeker dat ze het er wel naar gemaakt hebben. Ze hadden volgens mij ook gewoon de jongeren die de politie belemmerde kunnen arresteren, zonder overodig geweld te gebruiken.
Ja, maar daar wisten ze gewoon niet wie het waren. Ze hadden beter kunnen zeggen dat ze weg moesten wezen of dat ze anders mee moesten. Als ze zich dan verzetten bij de arrestatie, gebruik je alsnog geweld (niet meer dan benodigd). Dat helpt vast ook wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je doelt op de succesvolle acties van de politie in amsterdam bij de vele autobranden? waar zelfs ons aller meki slachtoffer van is geworden?
sowieso is het erg frustrerend om als agent op straat te moeten gaan, terwijl jouw superieur, de pvda, alles wat ook maar naar agressie ruikt roept te vermijden en er voor zorgt dat het anders in de krant gaat komen.
en dan te bedenken dat dit maar in den haag was...
kan je nagaan hoe erg dat tuig wasquote:Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie.
jij denkt niet dat, voordat die agenten tot op het bot beledigd werden door dat smergie crapuul, ze hebben gezegd dat ze beter konden oprotten? of denk je dat dit incident komt door het elke dag herhalende getreiter?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar daar wisten ze gewoon niet wie het waren. Ze hadden beter kunnen zeggen dat ze weg moesten wezen of dat ze anders mee moesten. Als ze zich dan verzetten bij de arrestatie, gebruik je alsnog geweld (niet meer dan benodigd). Dat helpt vast ook wel.
Natuurlijk zullen ze het niet zomaar gedaan hebben, maar ik denk nog steeds dat er een betere oplossing was dan te gaan meppen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij denkt niet dat, voordat die agenten tot op het bot beledigd werden door dat smergie crapuul, ze hebben gezegd dat ze beter konden oprotten? of denk je dat dit incident komt door het elke dag herhalende getreiter?
hangt er van af wat je beter vindt. en misschien is dit helemaal niet zo gek. die kereltjes schreeuwen bijna om op deze manier aangepakt te worden. wie zijn wij om het hen te ontzeggen. graag ook dit soort agenten bij zwembaden en badplaatsten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen ze het niet zomaar gedaan hebben, maar ik denk nog steeds dat er een betere oplossing was dan te gaan meppen.
Geweld hoort in een moderne Westerse beschaving nooit het laatste woord te hebben. De politie had die subversieve klootzakjes ook gewoon aan kunnen houden en een nacht af laten koelen in een politiecel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt er van af wat je beter vindt. en misschien is dit helemaal niet zo gek. die kereltjes schreeuwen bijna om op deze manier aangepakt te worden. wie zijn wij om het hen te ontzeggen. graag ook dit soort agenten bij zwembaden en badplaatsten.
of heb jij een betere oplossing ella?
je weet niet waar je het over hebt geloof ik. "gewoon aanhouden"... ben je wereldvreemd in nederland of gewoon een persoon die alle handelingen van marokkaanse schoffies goedkeurt, gelijk een gronk, moussie of andere inhumane en aan imbiciliteit grenzende bezoekers van fok!?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geweld hoort in een moderne Westerse beschaving nooit het laatste woord te hebben. De politie had die subversieve klootzakjes ook gewoon aan kunnen houden en een nacht af laten koelen in een politiecel.
Waarom zou je ze niet aan kunnen houden? Zo moeilijk is het niet hoor. Jij creëert in dit topic constant valse dilemma's in je posts: alsof er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Je slaat ze lens, of je kijkt toe. Niet dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet niet waar je het over hebt geloof ik. "gewoon aanhouden"... ben je wereldvreemd in nederland of gewoon een persoon die alle handelingen van marokkaanse schoffies goedkeurt, gelijk een gronk, moussie of andere inhumane en aan imbiciliteit grenzende bezoekers van fok!?
Aanhoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet aan kunnen houden? Zo moeilijk is het niet hoor. Jij creëert in dit topic constant valse dilemma's in je posts: alsof er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Je slaat ze lens, of je kijkt toe. Niet dus.
valse dillema's. woon jij in rukselstaatstyfindeboxtradeel?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet aan kunnen houden? Zo moeilijk is het niet hoor. Jij creëert in dit topic constant valse dilemma's in je posts: alsof er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Je slaat ze lens, of je kijkt toe. Niet dus.
Dan laat je ze een nacht afkoelen in de cel, de volgende morgen stel je een proces-verbaal op en je belt de ouders van het betreffende stuk tuig op. Volgens mij is dat veel doeltreffender dan domweg maar wat in te meppen op reljeugd. Daarmee geef je de achterban in zo'n wijk alleen maar munitie om Nederland(ers) nog meer te haten. Op escalaties zit behalve de mediawereld niemand te wachten.quote:
mijn wapens staan in het vet heur. na een escalatie is net als goed-maak-seks. ik denk dat de meerderheid van de nederlanders nu wel eens genoeg heeft van die enorme grote smoelwerken. als je die gastjes (vaak een soort spreekbuizen van radicale imams) hoort is het allang geëscaleerd en tijd voor actie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan laat je ze een nacht afkoelen in de cel, de volgende morgen stel je een proces-verbaal op en je belt de ouders van het betreffende stuk tuig op. Volgens mij is dat veel doeltreffender dan domweg maar wat in te meppen op reljeugd. Daarmee geef je de achterban in zo'n wijk alleen maar munitie om Nederland(ers) nog meer te haten. Op escalaties zit behalve de mediawereld niemand te wachten.
Niemand keurt het fysieke geweld goed 'omdat het allochtonen zijn'. Mensen zijn allochtonen niet zat, integendeel, elk persoon die hier, volgens de regels, hard wil werken is meer dan welkom. Mensen zijn het respectloze gedrag zat. Lui die overlast veroorzaken, dag in dag uit op straat hangen en zich bezighouden met criminele activiteiten. Dát zijn mensen zat. Afgezien van de zeer kleine groep idiote racisten is het grootste gedeelte van de bevolking tolerant tegenover 'allochtonen' die gewoon op school zitten, studeren of werken. Het gaat om de werkloze respectloze criminele groep die voor overlast zorgt, en de rest van die 'groep' een slechte naam geeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dan de reacties: zucht. Lees de reacties eens met een objectieve blik en je begrijpt ineens een stuk beter hoe de jodenhaat in Duitsland toentertijd ontstond. Nu wil ik dit niet meteen met elkaar vergelijken maar het was het eerste wat in mij opkwam. Zo agressief en vooral het fysieke geweld goedkeuren omdat het allochtonen zijn baart mij zorgen. Ben er helemaal mee eens dat we een allochtonen "probleem" hebben en dat hier iets aan gedaan moet worden maar dit gedrag is niet meer van deze tijd.
Ik ben zelf bepaald geen Marokkanenknuffelaar, maar ik los de problemen liever op in plaats van ze te verergeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn wapens staan in het vet heur. na een escalatie is net als goed-maak-seks. ik denk dat de meerderheid van de nederlanders nu wel eens genoeg heeft van die enorme grote smoelwerken. als je die gastjes (vaak een soort spreekbuizen van radicale imams) hoort is het allang geëscaleerd en tijd voor actie.
hey! dan mag ik je de hand schudden. maar zie je dan niet in dat dit tuig een grotere oorzaak is van afnemende burgerrechten dan een terroristische dreiging voor een aanslag. iedereen doet het in zijn broek voor deze kakkerlakken. ze zijn ook zo moeilijk te bestrijden, omdat de ouders hen niet af en toe onder de hak crushen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben zelf bepaald geen Marokkanenknuffelaar, maar ik los de problemen liever op in plaats van ze te verergeren.
En je mag ze oppakken en een nacht in de cel gooien? Keer op keer?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan laat je ze een nacht afkoelen in de cel, de volgende morgen stel je een proces-verbaal op en je belt de ouders van het betreffende stuk tuig op. Volgens mij is dat veel doeltreffender dan domweg maar wat in te meppen op reljeugd. Daarmee geef je de achterban in zo'n wijk alleen maar munitie om Nederland(ers) nog meer te haten. Op escalaties zit behalve de mediawereld niemand te wachten.
Agenten zijn met handen en voeten gebonden, vanuit de maatschappij worden ze opgeroepen om vooral die gasten op te pakken maar vanuit de politiek wordt aangedrongen op niet teveel repressieve maatregelen en er vooral hulpverleners op af te sturen. De simpele agent op straat kan dus niet volledig doen waar hij voor is aangenomen, maar moet steeds schipperen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
De politie moet doen waar ze voor nodig is én voldoen aan politieke eisen zoals quota en dergelijke en in dat tweede zit 'm het probleem.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Agenten zijn met handen en voeten gebonden... etc
Het is denk ik vooral erg belangrijk dat de Marokkaanse gemeenschap versplintert in de Nederlandse samenleving.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! dan mag ik je de hand schudden. maar zie je dan niet in dat dit tuig een grotere oorzaak is van afnemende burgerrechten dan een terroristische dreiging voor een aanslag. iedereen doet het in zijn broek voor deze kakkerlakken. ze zijn ook zo moeilijk te bestrijden, omdat de ouders hen niet af en toe onder de hak crushen.
oh ja, met kakkerlakken bedoel ik de marokkanen die zich niet normaal weten te gedragen, eigenlijk in elk europees land.
er zijn namelijk ook goede marokkanen, ik ken ze zelfs mondjesmaat.
Natuurlijk. Als jij een agent ook maar aanraakt, dan mag deze je al oppakken. Bij het beletten van een arrestatie maak je je sowieso al schuldig aan een delict en heeft de politie alle recht (en begrip van vrijwel iedereen in de maatschappij) om je in de cel te laten overnachten (daarna volgt standaard een proces-verbaal).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En je mag ze oppakken en een nacht in de cel gooien? Keer op keer?
Zoja ..idee
Toevallig is de moderne Westerse beschaving gebaseerd op het idee dat de overheid het monopolie op geweld heeft en daardoor ook het recht en de plicht heeft geweld te gebruiken indien dat nodig is voor het handhaven van de orde en veiligheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geweld hoort in een moderne Westerse beschaving nooit het laatste woord te hebben. De politie had die subversieve klootzakjes ook gewoon aan kunnen houden en een nacht af laten koelen in een politiecel.
Waar woon jij? In Franeker?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hier ben ik opgehouden met jouw comments lezen, je bent wereldvreemd. Stop met commentaar leveren op dit soort situaties. Je hebt er namelijk helemaal niets van begrepen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
(Engels accent): Spot on, lad.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier ben ik opgehouden met jouw comments lezen, je bent wereldvreemd. Stop met commentaar leveren op dit soort situaties. Je hebt er namelijk helemaal niets van begrepen.
Misschien verwar je verdedigen wel met het niet meegaan in het domme gebral van figuren als jij.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:45 schreef CasB het volgende:
En voor alle mensen die hier de mocro's verdedigen
Ja, ik heb dan ook niet echt het idee dat figuren als jij nou zoveel hoger op de evolutieladder staan dan die kutmarokjes.Wat sowieso het geval is bij zwakzinnigen die opteren voor lijfstraffen en volksgerichten trouwens.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:46 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
(Engels accent): Spot on, lad.
Als je het zat bent om deze gekte waar te nemen in het nieuws, dan moet je er wat aan doen. Zelf neig ik daar hoe langer hoe meer toe. Misschien kom ik binnenkort wel in het nieuws (althans, niet wat ik ben, maar wat ik doe).
Ah gosh, meneer de internetheld is er ook...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien verwar je verdedigen wel met het niet meegaan in het domme gebral van figuren als jij.
Wat enorm spannend zeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:52 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik kom wel buiten en maak wel dingen mee.
Ik heb het vanavond nog gedaan. Twee Marokkaanse vriendjes hoorde ik smoezen tegen elkaar. Ik sta op en leun over mijn schutting en zie ze naar de scooter van mijn overbuurman loeren. Ik zeg, goedenavond gasten, alles lekker. "Ja meneer, bent u lekker aan het bbq'en." Ik zeg nee, ik ben de boel in de hens aan het steken. " haha vet cool man, wij lopen even verder." Ik zeg, doe dat jongens.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:46 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
(Engels accent): Spot on, lad.
Als je het zat bent om deze gekte waar te nemen in het nieuws, dan moet je er wat aan doen. Zelf neig ik daar hoe langer hoe meer toe. Misschien kom ik binnenkort wel in het nieuws (althans, niet wat ik ben, maar wat ik doe).
Zit je lekker daarboven in je ivoren toren...? Jij hebt mij nodig. Al dit geklets over hoe de wereld verbeterd moet worden is loos gekwebbel. Jij denkt dat je met genoeg praten alles oplost. Wake the f**k up.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook niet echt het idee dat figuren als jij nou zoveel hoger op de evolutieladder staan dan die kutmarokjes.Wat sowieso het geval is bij zwakzinnigen die opteren voor lijfstraffen en volksgerichten trouwens.
Heb je ook nog iets zinnigs te melden gelly? Anders moet je gewoon je smoel houden. Dank u!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:08 schreef gelly het volgende:
Ook al zouden er geen Marokkanen in Moerwijk wonen, dan blijft het toch nog een kutwijk ?
Geen 'intelligente' stokpaardjes meer over? Wat een anticlimax. Als je met zo'n grote bek het podium betreedt, moet je toch enige tegenstand bieden tegen die lange stok met de haak die je bij de keel verwijdert. Of ben je de zoveelste internet-superhero die denkt dat een paar toetsen indrukken alle problemen oplost?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:08 schreef gelly het volgende:
Ook al zouden er geen Marokkanen in Moerwijk wonen, dan blijft het toch nog een kutwijk ?
Ik begrijp uit je woorden dat je dus iets tegen Den Haag hebt? En je denkt dan, ik heb het niet zo op Den Haag, dus die allochtonen ook niet. Dus begrijpelijk dat ze zich zo gedragen. Dat wil je dus zeggen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:15 schreef gelly het volgende:
Sja, misschien is het gewoon wat jaloezie dat die Marokjes de leuke Haagse volksmentaliteit in perfectie beheersen. Hoe kan je beter in zo'n wijk integreren ?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:01 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Zit je lekker daarboven in je ivoren toren...? Jij hebt mij nodig. Al dit geklets over hoe de wereld verbeterd moet worden is loos gekwebbel. Jij denkt dat je met genoeg praten alles oplost. Wake the f**k up.
Het zal je vast ook verbazen dat mijn eigen iq de 150 voorbijgaat. Roep maar wat je wil. Aan prutsers zoals jij hebben we niks; Daaraan heeft onze soort niks. Je lult maar raak, en je pacifisme leidt nergens toe. Lik die grote poster van Ghandi boven je bed nog een keer af...
Jij denkt dat alles vanzelf wel goedkomt. Jij denkt dat je niet hoeft te strijden voor de evolutie van de mens. Jij bent lui. Jij bent laf.
Uitgeluld, dus dan maar offtopic gaan. Hier heb ik de grootste hekel aan. Patsen en dan terugkrabbelen. We komen elkaar vast nog een keer tegen (op dit forum, niet irl). Neem je stelling en verdedig die, ipv maar een beetje te zig-zaggen om enig quasi-gelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:15 schreef gelly het volgende:
Sja, misschien is het gewoon wat jaloezie dat die Marokjes de leuke Haagse volksmentaliteit in perfectie beheersen. Hoe kan je beter in zo'n wijk integreren ?
Uh ? Ik heb niks tegen Den Haag hoor. Je hebt daar enkel bepaalde wijken die zonder Marokkanen niet veel beter zouden zijn. Waarover ik mij verbaas is dat o.a. jij verwacht dat Marokjes die daar opgroeien modelburgers zouden moeten zijn. Het is gewoon monkey see monkey do. Waarom verwachten mensen uberhaupt dat kinderen van mensen die je in zo'n wijk propt zich ontpoppen tot fatsoenlijke mensen ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je woorden dat je dus iets tegen Den Haag hebt? En je denkt dan, ik heb het niet zo op Den Haag, dus die allochtonen ook niet. Dus begrijpelijk dat ze zich zo gedragen. Dat wil je dus zeggen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:27 schreef gelly het volgende:
Het verschil is echter wel dat autochtone paupers hun eigen tv-programma krijgen en allochtone een nekschot dienen te ontvangen. Vanwaar dat verschil ?
Ze krijgen niet betaald om op te treden in een disco zover ik weet... Nou ja, op Ali-B en z'n neef na dan. Waarom wordt er gelachen om criminele domme autochtone paupers (Tokkies, dat programma over volkswijken, Tinus en Riny (?) ) ...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Marokjes komen ook op TV heur.
Opsporing verzocht, Prem...
Sociaal-economische factoren ten spijt, is het de verantwoordelijkheid van het individu om zijn eigen situatie te aanvaarden, of te verantwoorden. Zomaar de schuld geven aan de heersende autoriteit is makkelijk, en slap. Bij velen van de nu besproken mensen zitten er een paar draadjes verkeerd aangesloten; De ratio die voor ons logisch is, is hen vreemd. Voor mij is dat gelijk aan manke leden van de kudde die achtergelaten moeten worden, zodat de gezonde exemplaren kunnen overleven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh ? Ik heb niks tegen Den Haag hoor. Je hebt daar enkel bepaalde wijken die zonder Marokkanen niet veel beter zouden zijn. Waarover ik mij verbaas is dat o.a. jij verwacht dat Marokjes die daar opgroeien modelburgers zouden moeten zijn. Het is gewoon monkey see monkey do. Waarom verwachten mensen uberhaupt dat kinderen van mensen die je in zo'n wijk propt zich ontpoppen tot fatsoenlijke mensen ?
Het verschil is echter wel dat autochtone paupers hun eigen tv-programma krijgen en allochtone een nekschot dienen te ontvangen. Vanwaar dat verschil ?
De humor ligt voor het oprapen, hier op fok.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:01 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Zit je lekker daarboven in je ivoren toren...? Jij hebt mij nodig. Al dit geklets over hoe de wereld verbeterd moet worden is loos gekwebbel. Jij denkt dat je met genoeg praten alles oplost. Wake the f**k up.
Het zal je vast ook verbazen dat mijn eigen iq de 150 voorbijgaat. Roep maar wat je wil. Aan prutsers zoals jij hebben we niks; Daaraan heeft onze soort niks. Je lult maar raak, en je pacifisme leidt nergens toe. Lik die grote poster van Ghandi boven je bed nog een keer af...
Jij denkt dat alles vanzelf wel goedkomt. Jij denkt dat je niet hoeft te strijden voor de evolutie van de mens. Jij bent lui. Jij bent laf.
Ik zal eerlijk zijn en toegeven dat ik je grap niet begrijp. Dit is niet een of andere uitvlucht of afketser. Leg dit iets meer uit alsjeblieft.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
De humor ligt voor het oprapen, hier op fok.
Z'n eigen IQ gaat de 150 voorbij, en hij strijdt voor de evolutie van de mens.
Dweil me op!
Hij wil zeggen dat als je IQ boven de 150 ligt dat je eigenlijk zou moeten weten dat de mensheid niet lang meer heeft. Snap je?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:45 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn en toegeven dat ik je grap niet begrijp. Dit is niet een of andere uitvlucht of afketser. Leg dit iets meer uit alsjeblieft.
Sterven we uit...? Mijn punt was niet om op te scheppen over hoe systematisch ik kan denken. Autisme heeft zijn minpunten. m.a.w: Nee ik snap 'm nog steeds niet. Maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij wil zeggen dat als je IQ boven de 150 ligt dat je eigenlijk zou moeten weten dat de mensheid niet lang meer heeft. Snap je?
Hoe kan je nou strijden voor de evolutie van de mens? Evolutie is een proces dat zich onttrekt aan de invloed van individuen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:45 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn en toegeven dat ik je grap niet begrijp. Dit is niet een of andere uitvlucht of afketser. Leg dit iets meer uit alsjeblieft.
Als we op deze voet verder gaan dan sterven we inderdaad uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:50 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Sterven we uit...? Mijn punt was niet om op te scheppen over hoe systematisch ik kan denken. Autisme heeft zijn minpunten. m.a.w: Nee ik snap 'm nog steeds niet. Maar toch bedankt.
Dat wou ik dus niet zeggen. Sukkel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij wil zeggen dat als je IQ boven de 150 ligt dat je eigenlijk zou moeten weten dat de mensheid niet lang meer heeft. Snap je?
Te laat om iemand serieus te nemen, gok ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als we op deze voet verder gaan dan sterven we inderdaad uit.
Dat doe je door de falende minderheid ten onder te laten gaan, ipv alle missers in stand te houden ten koste van alles.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe kan je nou strijden voor de evolutie van de mens? Evolutie is een proces dat zich onttrekt aan de invloed van individuen.
Wees dan duidelijker halve tamme.quote:
Ah! Jij bent dus een sociaal-darwinist. Daar discussieer ik niet meer mee. Types die natuurwetenschappelijke inzichten vertalen naar sociaal-politieke beleidslijnen vind ik dom en vermoeiend.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:55 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dat doe je door de falende minderheid ten onder te laten gaan, ipv alle missers in stand te houden ten koste van alles.
Wat blijft er eigenlijk over van het politieke vak als je zelfs wetenschappelijke inzichten onwaardig acht om te gebruiken?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah! Jij bent dus een sociaal-darwinist. Daar discussieer ik niet meer mee. Types die natuurwetenschappelijke inzichten vertalen naar sociaal-politieke beleidslijnen vind ik dom en vermoeiend.
Als je wil lopen geinen ga je maar naar onz. Beetje stoer lopen doen met onzin. Er zijn mensen die wel een serieuze discussie willen voeren (of iets wat daarop lijkt), en jij vervuilt het alleen maar met je "humor". Het draagt niks bij. Post dan niks. Jij bent die clown in de klas die leuk denkt de zijn terwijl hij alleen maar de ontwikkeling van anderen in de weg zit.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:58 schreef Salvad0R het volgende:
Stijden voor de evolutie van de mens..? beetje laat he.
Zo rond de industriële revolutie begon de social engineering er lekker in te kicken.
Is niets mis mee, ze kregen waar ze om vragen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef Armageddon het volgende:
Maar we gaan hier naar mijn mening veels te diep met evolutie en dergelijke. We hebben het hier over tuig dat niet wil luisteren. En dat die dan een paar kankerklappen krijgen. Wat is daar mis mee? Die kreeg ik vroeger ook van mijn vader als het echt nodig was.
Niet zo serieus om 3 uur 's nachts. We hebben het hier over een roedel ondervolkse pubers dat een pak slaag kreeg, niet over de holocaust.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:02 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Als je wil lopen geinen ga je maar naar onz. Beetje stoer lopen doen met onzin. Er zijn mensen die wel een serieuze discussie willen voeren (of iets wat daarop lijkt), en jij vervuilt het alleen maar met je "humor". Het draagt niks bij. Post dan niks. Jij bent die clown in de klas die leuk denkt de zijn terwijl hij alleen maar de ontwikkeling van anderen in de weg zit.
En jij bent er zo een die alles maar recht denkt te kunnen kletsen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah! Jij bent dus een sociaal-darwinist. Daar discussieer ik niet meer mee. Types die natuurwetenschappelijke inzichten vertalen naar sociaal-politieke beleidslijnen vind ik dom en vermoeiend.
Trivialiseer maar raak. Waar we het over hebben is een verloedering van fatsoen en het streven naar verbetering en begrip tussen mensen. Leun maar lekker achterover en jank later over hoe alles naar de klote gaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet zo serieus om 3 uur 's nachts. We hebben het hier over een roedel ondervolkse pubers dat een pak slaag kreeg, niet over de holocaust.
Maar intussen ben jij natuurlijk druk bezig met ... wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:05 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En jij bent er zo een die alles maar recht denkt te kunnen kletsen.
Het ene probleem na het andere doet zich voor, en jij doet...NIKS. Alleen maar afwachten. Denk je dat politiek Den Haag alwetend is, en dat je zelf niet hoeft na te denken? Je lult alleen maar. Jij draagt niks bij. Jij redt niemand; Jij moet gered worden.
Niets. En terecht. Het is ook geen vak, in de zin van: 'beroep waarbij je een bepaalde vaardigheid hebt'.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat blijft er eigenlijk over van het politieke vak als je zelfs wetenschappelijke inzichten onwaardig acht om te gebruiken?
Het welzijn van de soort is de verantwoordelijkheid van elk lid van die soort. Zoek het woord altruisme (kan het trema even niet vinden op mijn toetsenbord) maar eens op. Het klinkt misschien een beetje te biologisch, maar zoals ik het zie leef ik uiteindelijk om bij te dragen aan de welvaart van de soort waartoe ik behoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef Armageddon het volgende:
Maar we gaan hier naar mijn mening veels te diep met evolutie en dergelijke. We hebben het hier over tuig dat niet wil luisteren. En dat die dan een paar kankerklappen krijgen. Wat is daar mis mee? Die kreeg ik vroeger ook van mijn vader als het echt nodig was.
Hey, Mr Asperger, do not take it too personally.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Trivialiseer maar raak. Waar we het over hebben is een verloedering van fatsoen en het streven naar verbetering en begrip tussen mensen. Leun maar lekker achterover en jank later over hoe alles naar de klote gaat.
Hoeveel van dit soort nieuwsberichten moeten er volgen voordat jij eindelijk eens inziet dat je zelf ergens verantwoordelijk voor bent...?
Ow wijze heer, verlos ons met uw wijsheid!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Niets. En terecht. Het is ook geen vak, in de zin van: 'beroep waarbij je een bepaalde vaardigheid hebt'.
Overigens geldt voor de sociaal-darwinistische politici dat ze wetenschappelijke inzichten misbruiken.
Door anderen te betichten van onzin praten en allerlei onheuse bejegeningen? Goede start, man.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Het welzijn van de soort is de verantwoordelijkheid van elk lid van die soort. Zoek het woord altruisme (kan het trema even niet vinden op mijn toetsenbord) maar eens op. Het klinkt misschien een beetje te biologisch, maar zoals ik het zie leef ik uiteindelijk om bij te dragen aan de welvaart van de soort waartoe ik behoor.
Je sarcasme neem ik even voor lief, maar om antwoord te geven op je vraag: Ik verbeter mezelf en leer nieuwe dingen, zodat dit de volgende generatie ten goede komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Maar intussen ben jij natuurlijk druk bezig met ... wat?
Waar. De enige manier waarop je de politiek een dienst bewijst, is door haar de rug toe te keren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:10 schreef OllieA het volgende:
Niets. En terecht. Het is ook geen vak, in de zin van: 'beroep waarbij je een bepaalde vaardigheid hebt'.
Overigens geldt voor de sociaal-darwinistische politici dat ze wetenschappelijke inzichten misbruiken.
Idd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow wijze heer, verlos ons met uw wijsheid!!
Openbaar de oplossing van dit probleem! U heeft de wijsheid in pacht blijkbaar!?
Met als bijkomend probleem dat je uiteindelijk wordt geheerst door je inferieuren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waar. De enige manier waarop je de politiek een dienst bewijst, is door haar de rug toe te keren.
Doe ik ook niet. Ik probeer mijn situatie niet te veranderen door simpelweg te zeiken op de status quo, en dan maar te hopen dat een ander het voor me doet. Ben allang gewend aan de soort reactie die je nu geeft, en ik ben er achter dat dat niet helpt. Jij mag doen wat je wil.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hey, Mr Asperger, do not take it too personally.
Wat is jouw plan voor de wereld dan, je hebt kennelijk een geniaal alternatief voor de huidige machtsstructuur.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:18 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik probeer mijn situatie niet te veranderen door simpelweg te zeiken op de status quo, en dan maar te hopen dat een ander het voor me doet. Ben allang gewend aan de soort reactie die je nu geeft, en ik ben er achter dat niet helpt. Jij mag doen wat je wil.
En ik mag doen wat ik wil.
Ik word geheerst door mijn driften. Over inferieur gesproken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Met als bijkomend probleem dat je uiteindelijk wordt geheerst door je inferieuren.
Die geven we Vlijtige Liesjes en een gieter.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vertel ons, wat doen we met voornamelijk Marokkaanse probleemjeugd o wijze heer!?
Meer sarcasme en hoogdravendheid, internet-superheld.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is jouw plan voor de wereld dan, je hebt kennelijk een geniaal alternatief voor de huidige machtsstructuur.
Weet je wat jij moet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Die geven we Vlijtige Liesjes en een gieter.
Minder gebakken lucht en wat meer spijkers met koppen plz, dit komt echt niet aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:22 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Meer sarcasme en hoogdravendheid, internet-superheld.
Je merkt het vanzelf wel. Een beetje tikken op je keyboard geeft jou misschien een goed gevoel. Om mijn woorden kun je makkelijk heen...
Dat snap ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Minder gebakken lucht en wat meer spijkers met koppen plz, dit komt echt niet aan.
Het is één doosje.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:23 schreef gelly het volgende:
Oh fuck, ik laat een doosje met tandenstokers vallen. Wie ziet zo snel hoeveel het er zijn ?
Wat ben ik blij dat ik weet dat jouw iq de hondertvijftig overstijgt!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Trivialiseer maar raak. Waar we het over hebben is een verloedering van fatsoen en het streven naar verbetering en begrip tussen mensen. Leun maar lekker achterover en jank later over hoe alles naar de klote gaat.
Hoeveel van dit soort nieuwsberichten moeten er volgen voordat jij eindelijk eens inziet dat je zelf ergens verantwoordelijk voor bent...?
Een motto wat mijn gedachtengang misschien ietwat verklaart (weliswaar gejat):quote:
Verdomd, hij kan *echt* grappig zijn,quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:23 schreef gelly het volgende:
Oh fuck, ik laat een doosje met tandenstokers vallen. Wie ziet zo snel hoeveel het er zijn ?
Dat mag. Onze soort; De mensheid.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik weet dat jouw iq de hondertvijftig overstijgt!
Mag ik trouwens vragen wat je met onze soort [sic] bedoelt?
Volgens mij is Darwin al eerder voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:31 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Een motto wat mijn gedachtengang misschien ietwat verklaart (weliswaar gejat):
"It is our duty...to thin the herd".
Goed motto ! Vooral als je met jezelf begint !quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:31 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Een motto wat mijn gedachtengang misschien ietwat verklaart (weliswaar gejat):
"It is our duty...to thin the herd".
Als je ervoor kiest mij niet serieus te nemen, dan moet je dat zelf weten. Maar voegt het iets toe aan de discussie? Misschien moet je er dan voor kiezen niet iedereens tijd te verspillen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Volgens mij is Darwin al eerder voorbij gekomen.
Zie mijn voorgaande postquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Goed motto ! Vooral als je met jezelf begint !
Kom nog eens met een gejat citaat dat anderen moet overtuigen van je eigen gelijk!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
Als je ervoor kiest mij niet serieus te nemen, dan moet je dat zelf weten. Maar voegt het iets toe aan de discussie? Misschien moet je er dan voor kiezen niet iedereens tijd te verspillen.
Verspil raak!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:32 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dat mag. Onze soort; De mensheid.
Je slappe humor is overigens zo makkelijk lek te prikken dat het alleen maar tijdverspilling is.
Integendeel, ik ben bloedserieus. Als jij je met je misplaatste ego waardig genoeg acht om te besluiten dat de menselijke "kudde" uitgedund dient te worden, dan stel ik voor dat je met jezelf begint.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Als je ervoor kiest mij niet serieus te nemen, dan moet je dat zelf weten. Maar voegt het iets toe aan de discussie? Misschien moet je er dan voor kiezen niet iedereens tijd te verspillen.
Ach, je bent niets dan een jaloerse huilie, die de mensheid de schuld geeft van z'n eigen sociale tekortkomingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Zie mijn voorgaande post
P.S. Ik ZOU uiteraard met jou beginnen. Stel...
Komaan man, jij begint ongevraagd te verkondigen hoe hoog je iq wel niet is. En dan vind je dat ik je vervolgberichten maar serieus moet nemen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En ga me nou niet vertellen dat *dit* een inhoudelijk sterk argument is. Je hebt al een stevige portie reputation management te doen, en dan kom je hiermee?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Zie mijn voorgaande post
Ik berichtte niet over mijn iq om het simpelweg te kunnen vermelden. Dat was ter illustratie. Ik heb de wijsheid zeker niet in pacht, maar ik moet mijn verantwoordelijkheid serieus nemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:42 schreef bolivian het volgende:
[..]
Komaan man, jij begint ongevraagd te verkondigen hoe hoog je iq wel niet is. En dan vind je dat ik je vervolgberichten maar serieus moet nemen?
Wees niet zo zwart-wit, je hebt de wijsheid echt niet in pacht.
Dat is geen advies, dat is een uitspraak, volledig uit z'n context gerukt door iemand die poogt ermee te scoren. Dank je.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:43 schreef Blood_Money het volgende:
Vergeef het me. Maar ik ga de wereld niet proberen de wereld te verbeteren door hier mijn 'gelijk' te proberen te halen. Ook ga ik niet "begrijpend lezen" roepen oid. Mijn ego is triviaal; Evenals mijn woorden. Voor mijn part verklaren jullie mij voor gek (als dat al niet is gebeurd).
Dat bovengenoemde motto is niet slechts een patsend devies. Of je dat gelooft of niet, is niet aan mij.
Mijn reputatie doet er niet toe. Het is niet belangrijk wat ik denk, maar wat ik doequote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:45 schreef bolivian het volgende:
[..]
En ga me nou niet vertellen dat *dit* een inhoudelijk sterk argument is. Je hebt al een stevige portie reputation management te doen, en dan kom je hiermee?
En waarom dacht je dat dat feit ter illustratie iets zou toevoegen aan deze kwestie?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:46 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik berichtte niet over mijn iq om het simpelweg te kunnen vermelden. Dat was ter illustratie. Ik heb de wijsheid zeker niet in pacht, maar ik moet mijn verantwoordelijkheid serieus nemen.
Ik geloof je wel, massive depopulation programs, etc.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:43 schreef Blood_Money het volgende:
Vergeef het me. Maar ik ga de wereld niet proberen de wereld te verbeteren door hier mijn 'gelijk' te proberen te halen. Ook ga ik niet "begrijpend lezen" roepen oid. Mijn ego is triviaal; Evenals mijn woorden. Voor mijn part verklaren jullie mij voor gek (als dat al niet is gebeurd).
Dat bovengenoemde motto is niet slechts een patsend devies. Of je dat gelooft of niet, is niet aan mij.
Scoren op een internet forum...Special Olympics, anyone?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat is geen advies, dat is een uitspraak, volledig uit z'n context gerukt door iemand die poogt ermee te scoren. Dank je.
Omdat mijn perspectief makkelijk in het hokje "tokkie" zou passen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
En waarom dacht je dat dat feit ter illustratie iets zou toevoegen aan deze kwestie?
Twee gevallen:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Mijn reputatie doet er niet toe. Het is niet belangrijk wat ik denk, maar wat ik doe
Dit is weer een te simpele visie op wat ik bedoel. "Decimation" is niet het doel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, massive depopulation programs, etc.
Mensen willen dat toch niet horen joh
Neem even van me aan dat ik niet mijn mening volledig kan articuleren zonder een grote kans te lopen op en ban.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Twee gevallen:Een agent die de reputatie heeft altijd de juiste beslissingein te nemen komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren. Hij gebruikt daarbij geweld. Een agent die altijd verkondigd heeft een hekel aan weerbarstige jongeren te hebben komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren.
Hoe speelt reputatie hier geen rol?
Ben je zo onzeker over je eigen opvattingen? Heb je dat nodig? Volgens mij niet. Volgens mij kun jij je best uitdrukken zonder dergelijke mededelingen te doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:50 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Omdat mijn perspectief makkelijk in het hokje "tokkie" zou passen.
Bovendien: De splitsing doet er niet toe. Ook weerbarstige jongeren dienen ontzag te hebben voor de politie. Anders kan die haar werk niet goed doen. Ze hadden de Rijkspolitie nooit af mogen schaffen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Twee gevallen:Een agent die de reputatie heeft altijd de juiste beslissingein te nemen komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren. Hij gebruikt daarbij geweld. Een agent die altijd verkondigd heeft een hekel aan weerbarstige jongeren te hebben komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren.
Hoe speelt reputatie hier geen rol?
Als je nou eens stop met op de man te spelen zouden we misschien nog iets van elkaar kunnen leren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker over je eigen opvattingen? Heb je dat nodig? Volgens mij niet. Volgens mij kun jij je best uitdrukken zonder dergelijke mededelingen te doen.
Zulke drogredenen gaan me echt te ver. Als ik je zou willen irriteren zou ik nu zeggen dat iemand met een dergelijk iq toch in staat moet worden geacht om zijn standpunten in normale woorden te omschrijven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:52 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Neem even van me aan dat ik niet mijn mening volledig kan articuleren zonder een grote kans te lopen op en ban.
Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:55 schreef Blood_Money het volgende:
Ze hadden de Rijkspolitie nooit af mogen schaffen.
Als ik wist dat er zo (kinderachtig) op mijn iq gehamerd zou worden, dan het ik het niet gemeld. Maar ik geef je toch gelijk wat betreft het "neem van me aan" gedeelte.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zulke drogredenen gaan me echt te ver. Als ik je zou willen irriteren zou ik nu zeggen dat iemand met een dergelijk iq toch in staat moet worden geacht om zijn standpunten in normale woorden te omschrijven.
Geloof het of niet, ik probeer je serieus te nemen. Ik geef je een zijden draad waaraan je je hopelijk kunt optrekken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:56 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Als je nou eens stop met op de man te spelen zouden we misschien nog iets van elkaar kunnen leren.
Ervan uitgaande dat jouw opvattingen niet banwaardig zijn begrijp ik niet dat je je bedient van dergelijke what-ifferies. Er steekt een hoop logica in wat je zegt maar je bent erg, nogmaals, zwart-wit. En Darwin is volgens mij niet het juiste referentiekader in dezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:58 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Als ik wist dat er zo (kinderachtig) op mijn iq gehamerd zou worden, dan het ik het niet gemeld. Maar ik geef je toch gelijk wat betreft het "neem van me aan" gedeelte.
Mijn standpunten verwoorden is een ding. Maar dit verwoorden op een manier waarop alle mensen ze zouden begrijpen is iets anders.
Heb je Guusje Ter Horst vandaag horen praten? There's change on the way, my friend!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:59 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Zoek even op wat voor bevoegdheden die lui hadden
Het is wel jammer dat je eindigt op dezelfde manier als waarmee je begon. Nu is het de AIVD die je mogelijk lastig kan vallen. Nogmaals, dat heb je toch niet nodig?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 04:06 schreef Blood_Money het volgende:
Ik moet helaas nu wel gaan slapen. Maar samenvattend: Ik doe natuurlijk geheimzinnig over wat ik van plan ZOU ZIJN, omdat ik anders waarschijnlijk meer aandacht zou trekken van de aivd dan me lief is.
Ik doe natuurlijk niks...Ik ben ook maar een internet-held enzo. Laten we het daar maar op houden.
Chill down and whatch your freedom crumble.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 04:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat je eindigt op dezelfde manier als waarmee je begon. Nu is het de AIVD die je mogelijk lastig kan vallen. Nogmaals, dat heb je toch niet nodig?
Hoe dan ook, het bied mij wel weer een uniek kijkje in de hearts and minds () van de Nederlandse samenleving. Chill down and prosper, zou ik willen zeggen!
Dat is Eugenetica, geen evolutie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:55 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dat doe je door de falende minderheid ten onder te laten gaan, ipv alle missers in stand te houden ten koste van alles.
En zo gebeurde het precies hetzelfde bij dit geval in nederland?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:05 schreef Xith het volgende:
Sorry hoor dat ik dit als Nederlander niet accepteer
Nogmaals, doe mij maar gewoon politie agenten die zich aan de wet houden, maakt me geen zak uit hoe slecht dat tuig zich gedroeg - als agent hoor je erboven te staan.
Ja het niveau is weer geweldig, vergelijkingen maken te pas en onpas terwijl men toch zou moeten weten dat het totaaaaal niet te vergelijken is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En zo gebeurde het precies hetzelfde bij dit geval in nederland?
Idd, op een bepaald moment houdt het op en is hard optreden gerechtvaardigdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef Devlinsect het volgende:
Meerdere waarschuwingen + niet luisteren = harde hand van de wet. En dat is er gebeurd.
Groen geel paars bruin wit geel. Maakt niet uit.
Preciesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
liever een soort junta-achtige geblindeerde busjes met gebivakkeerde mannen er in, die rondrijden en hard optreden bij die strontvervelende groep marokkanen. ook bij zandvoort graag. scheelt een hoop gezeik.
Idd, laten we met Salvador beginnen... Hij is nog steeds 1 vd meest irritante personen die hier op dit forum te vinden is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Zie mijn voorgaande post
Goed zo, zo ken ik links weer! Hulde!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lees de reacties eens met een objectieve blik en je begrijpt ineens een stuk beter hoe de jodenhaat in Duitsland toentertijd ontstond.
Je blijft het proberen he? Het feit dat een politieman een paar tikken verkoopt maakt niet dat de wet is overtreden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:05 schreef Xith het volgende:
Nogmaals, doe mij maar gewoon politie agenten die zich aan de wet houden, maakt me geen zak uit hoe slecht dat tuig zich gedroeg - als agent hoor je erboven te staan.
Same here, maar dat was toch al duidelijk ? lights new cross.quote:Op zondag 11 mei 2008 07:35 schreef StefanP het volgende:
[..]
Goed zo, zo ken ik links weer! Hulde!
Sieg Heil enzo,
Getekend,
Smerige, racistische KKK aanhanger.
ha! dat is nog niks. ik heb net een paar nikkers opgehangen, schoonfamilie op bezoek nl.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:08 schreef salutem het volgende:
[..]
Same here, maar dat was toch al duidelijk ? lights new cross.
*meldtquote:Op zondag 11 mei 2008 07:35 schreef StefanP het volgende:
[..]
Sieg Heil enzo,
Getekend,
quote:Op zondag 11 mei 2008 07:35 schreef StefanP het volgende:
[..]
Sieg Heil enzo,
Getekend,
Joa! Laten we onze samenleving gaan inrichten naar voorbeeld van Noord-Korea!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Preciesmet dat soort busjes meteen naar Schiphol rijden, daar verzamelen in een vliegtuig douwen en nooit meer terug laten komen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Joa! Laten we onze samenleving gaan inrichten naar voorbeeld van Noord-Korea!
Nooit geweten dat men in NK zomaar het land uit mocht ???quote:Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
joa! want iets junta-achtigs is noord-koreaans!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
exact hetzelfde plaatje? en ik vond het dit keer te pas.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reïncarnatie van Desiredbard? (Die postte dit plaatje namelijk te pas en te onpas op Fok)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik lees liever sporadische berichten in het nieuws over excessief geweld door agenten, dan aan de lopende band te lezen over de terreur op straat door zwakzinnig tuig.
Terecht natuurlijk. Hij is toch zo flink om politie lastig te vallen..quote:Haagse politieagenten hebben een stel allochtone raddraaiers een pak slaag gegeven. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De jongeren werden in de Sirtemastraat in de Haagse wijk Kortenbos ''afgerost'', omdat ze de agenten het werken onmogelijk zouden hebben gemaakt.
Volgens een politiewoordvoerster betreft het jongelui van wie werd vermoed dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere knul,
Ach man, flikker toch op. Hier is het geen gevalletje van willekeur of racisme, maar gewoon een zwikje tuig van de richel wat al jaren een wijk loopt te verzieken, en nu eens tegen een wapenstok aanloopt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:05 schreef Xith het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach man, flikker toch op. Hier is het geen gevalletje van willekeur of racisme, maar gewoon een zwikje tuig van de richel wat al jaren een wijk loopt te verzieken, en nu eens tegen een wapenstok aanloopt.
Big Fucking Deal. Als de mietjes zo stoer zijn om in de groepsverband de grote 'gangstah' uit te hangen in de wijk, moeten diezelfde mietjes ook niet gek opkijken als ze uiteindelijk zelf eens een pak slaag krijgen. En of dat nu van de politie afkomt, of van buurtbewoners die het uiteindelijk helemaal zat zijn boeit me niet zo.
Dan heb je het echt niet begrepenquote:
Ze wil neuken!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |