abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:42:53 #51
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575865
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat hebben we net toch al besproken?

Al waren het bejaarden!
Heb je de reacties van de mensen wel gelezen?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58575932
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ja, lijkt wel wereldoorlog II zoals ze hebben gedaan met de Joden.

vrijdag 9 mei 2008 @ 14:47:27 #53
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58575955
Nooit geweten dat de joden 60 jaar terug de straten (en Zandvoort!) zo terroriseerden ! Bastards..!
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:47:42 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575960
ik vrees dat de linkse en marokkanse tegenstanders van dit politieoptreden garen zullen spinnen en mag je straks als politie niet eens meer kijken hoe een willekeurige burger berooft wordt.

het is toch de hele wereld op zijn kop? en het gaat maar verder vanwege die kutkaaskoppen die dit land al verkocht hebben en zich schikken naar straatbendes die het voor het zeggen hebben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:53:47 #55
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58576083
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ja, lijkt wel wereldoorlog II zoals ze hebben gedaan met de Joden.

Het gaat mij om de afkeer tegen een bepaalde groep mensen. Waarom konden de rechten van de joden ineens zo vervallen? Juist omdat Hitler en consorten ervoor hadden gezorgd dat hen een slechte naam kregen en de schuld van alle ellende in Duitsland in hun schoenen schoof. Maar daar houd de vergelijking ook wel op.

Maarja lezen blijft natuurlijk lastig...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:56:11 #56
31101 _Led_
pi_58576130
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:53 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Het gaat mij om de afkeer tegen een bepaalde groep mensen. Waarom konden de rechten van de joden ineens zo vervallen? Juist omdat Hitler en consorten ervoor hadden gezorgd dat hen een slechte naam kregen en de schuld van alle ellende in Duitsland in hun schoenen schoof. Maar daar houd de vergelijking ook wel op.

Maarja lezen blijft natuurlijk lastig...
Wie zorgen er hier dan voor dat ze een slechte naam krijgen ?
Gastjes van 17 die zelfs volwassen politieagenten zich bedreigd laten voelen, of Wilders ?
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:57:00 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58576150
ik keur het afrossen van krakers die, hun woning al uitgezet door de rechter, dan nog het 'fort' lopen te verdedigen met speergeslepen stalen buizen, of boobytraps goed. gewoon kei- en keihard aanpakken. denk dat die straatschoffies er nog goed van zijn afgekomen.

zou niet de eerste keer zijn dat ze de politie of ambulancepersoneel hardhandig tegenwerken. zo is ook een man om het leven gekomen, omdat ze (marokkanen) hem eerst half kapot geslagen hadden en toen het ambulancepersoneel de toegang ontzegden. alsof het hun fucking straat is. ik vind nog dat nederland zich heel coulant opstelt bij deze kankerapen.

zucht: en voor de duidelijkheid. ik heb het dus niet over de goede marokkanen. want die zijn er ook en nemen een heel andere stelling in dan de linkse nonos doen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:57:59 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58576180
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ik vind de reacties hier nog erg mild! Iedereen vind het prima, niet omdat de 'slachtoffers' allochtoon zijn, maar omdat de 'slachtoffers' standaard raddraaiers zijn. Voorzover ik kan lezen.

(Hier en daar een 'Mocro' opmerking daargelaten, maar zelfs die worden nooit ernstig racistisch imho.)

En om nou wéér een WWII vergelijking te gaan maken...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58576404
Ik vind het oooooo zoooooo ligisch dat men op een bep. moment er gewoon weg niet meer tegen kan, natuurlijk zou en mag het nit gebeuren, maar het huidige politieke klimaat in dit land doet meer kwaad dan goed.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:19:10 #60
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58576635
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Afrossen dat teringtuig. Dat is het enige waar ze naar luisteren. Respect voor de politie moet terug bij die kutjongeren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:21:00 #61
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58576683
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:19 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:25:19 #62
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58576782
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.
Ja respect dwing je af door alles maar te tolereren. Dat noemt men geen respect maar lafheid.

Edit - ik las net wat oude posts van je door en ws. denk je dat ik voor het afrossen van allochtonen ben. Da's niet waar, ik ben gewoon voor het afrossen van probleemjongeren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58576804
Ze hadden dat smerige straattuig nog harder moeten afrossen, en de 'gemeenschap' die zo schande spreekt over de politie maar niet over hun eigen bewoners, hadden ook een pak slaag verdiend.

HARD aanpakken dat tuig, hoe HARDER hoe BETER.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:28:56 #64
31101 _Led_
pi_58576856
quote:

[..]

Angst is ook een basis voor respect.

http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=respect

res·pect (het)
1 eerbied uit hoogachting of angst
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:30:17 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58576884
quote:

[..]

volgens mij snap jij niet helemaal hoe een roedel marokkaansstraattuig opereert. die kennen alleen de fysieke angst. die moeten hard geslagen worden omdat dat de enige manier is die ze kennen. vaak helaas ook van huis uit.
pi_58576909
pssst angst bestaat niet..........
pi_58576944
1 bewoonster heeft het over 'afrossen', maar er staat nergens in het bericht hoeveel mensen naar het ziekenhuis moesten of zich onder doktersbehandeling hebben moeten stellen.

Daarnaast is het natuurlijk niet zo gek dat de politie wat harder optreedt, nog amper een week geleden was het in een andere prachtwijk zover dat de politie door 60 man werd bekogeld met alles wat los en vast zat (Bron).

Deze jongeren krijgen van huis uit niet de normen en waarden die normaal zijn, zoals luisteren naar de politie. Tja, wie niet horen wil moet maar voelen...dat schijnt in hun oorspronkelijke landen ook normaal te zijn.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:35:51 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_58577009
Een welgemeende foei! voor de politieagenten.
En nu snel de straat weer op, met een roestige spijker in de wapenstok.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:44:36 #69
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58577196
WE HEBBEN ONZE VRIJHEID AAN DEZE MENSCHEN TE DANKEN.
- Jan-Peter
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:52:09 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577332
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef GasTurbine het volgende:
WE HEBBEN ONZE VRIJHEID AAN DEZE MENSCHEN TE DANKEN.
- Jan-Peter
onzin om dit aan jp toe te schrijven. dit was wederom een, 80% vrouwen in de pvda!, kuthola-uitspraak.
pi_58577346
quote:

[..]

Verdient dat tuig dan respect nadat ze zijn gewaarschuwd en toch wordt er geen gehoor aangegeven? Ze zaten te provoceren ipv WEDERZIJDSE respect te tonen.

Respect moet komen van 2 kanten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:00:43 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577510
en die vage dhimmiedame 'waaimans', die uit het raam hing te waaien en nu een wit voetje én een gratis extra decions lamsgehakt bij 'abdul de slagerij' probeert te halen, is natuurlijk nog kwalijker dan al die marokkanen bij elkaar.

alsof zij die teringkoppies uit 'haar' straat niet kent.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:04:32 #73
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58577588
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
en die vage dhimmiedame 'waaimans', die uit het raam hing te waaien en nu een wit voetje én een gratis extra decions lamsgehakt bij 'abdul de slagerij' probeert te halen, is natuurlijk nog kwalijker dan al die marokkanen bij elkaar.

alsof zij die teringkoppies uit 'haar' straat niet kent.
Ja leuk, maar in een beschaafd land bestaan er gewoon waarborgen voor de burgers tegen de overheid. Zoals regels waar de politie zich aan moet houden bij het uitoefenen van het geweldsmonopolie. Dat jij en andere domme grotbewoners dat niet snappen, heeft meer te maken met jouw beperkte geestesvermogens dan met dhimmitude bij anderen.

Ik snap dat jij jezelf aftrekt bij New Yorkse agenten die een zwarte bruidegom aan flarden schieten, maar de meeste mensen zijn gelukkig niet zo simpel als jij. En daarom verdienen deze agenten op zijn minst een berisping, als het verhaal uit de OP waar is. De politie hoeft straattuig niet in elkaar te slaan, ze mogen ook gewoon aanhoudingen verrichten en dan bepaalt de rechter wel of er straf nodig is.
pi_58577615
De Nederlandse politie heeft een imagoprobleem en dat los je niet zo maar op door eventjes losse handjes te krijgen en klappen uit te delen. Doet meer kwaad dan goed.

Begin eerst eens met de politie een fatsoenlijke opleiding te geven. Op dit moment zijn het een stel overbetaalde VMBOers die best een verkeersboete kunnen geven, maar belabberd misdaadonderzoek doen en al helemaal geen law enforcers zijn. Zoals Eisenhouwer het wel eens mooi zei: Speak softly and carry a big stick.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:06:08 #75
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58577625
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:04 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja leuk, maar in een beschaafd land bestaan er gewoon waarborgen voor de burgers tegen de overheid. Zoals regels waar de politie zich aan moet houden bij het uitoefenen van het geweldsmonopolie. Dat jij en andere domme grotbewoners dat niet snappen, heeft meer te maken met jouw beperkte geestesvermogens dan met dhimmitude bij anderen.

Ik snap dat jij jezelf aftrekt bij New Yorkse agenten die een zwarte bruidegom aan flarden schieten, maar de meeste mensen zijn gelukkig niet zo simpel als jij.
dank je wel voor het herstellen van het vertrouwen in de mens
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:07:18 #76
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58577650
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef Lyrebird het volgende:
De Nederlandse politie heeft een imagoprobleem en dat los je niet zo maar op door eventjes losse handjes te krijgen en klappen uit te delen. Doet meer kwaad dan goed.

Begin eerst eens met de politie een fatsoenlijke opleiding te geven. Op dit moment zijn het een stel overbetaalde VMBOers die best een verkeersboete kunnen geven, maar belabberd misdaadonderzoek doen en al helemaal geen law enforcers zijn. Zoals Eisenhouwer het wel eens mooi zei: Speak softly and carry a big stick.
Precies, zo is het. Een goed opgeleide agent hoeft niemand in elkaar te trimmen, die heeft genoeg aan een goed verhaal en (de dreiging van) proportioneel geweld. Maar daar is inderdaad geld voor nodig en hogere functievereisten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:11:15 #77
31101 _Led_
pi_58577737
de dreiging van proportioneel geweld haalt niet zo veel uit de laatste tijd.
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:14:27 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577798
dus vanwege de onopgevoedde straatterroristen moeten de burgers weer in de buidel gaan tasten en maar hopen dat de volgende aanpak wel werkt met aantoonbaar geldverkwistend anti-beleid van de pvda?

hoeveer willen jullie, goedbedoelende burgers, het probleem nog opschuiven?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:14:57 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577805
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:11 schreef L.Denninger het volgende:
de dreiging van proportioneel geweld haalt niet zo veel uit de laatste tijd.
vertel!
pi_58577837
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:07 schreef Pool het volgende:

[..]

Precies, zo is het. Een goed opgeleide agent hoeft niemand in elkaar te trimmen, die heeft genoeg aan een goed verhaal en (de dreiging van) proportioneel geweld. Maar daar is inderdaad geld voor nodig en hogere functievereisten.
Aha, dus je verdient respect bij deze groep door met hen in debat te gaan, aha............

Succes.
pi_58577853
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:07 schreef Pool het volgende:

[..]

Met het laatste ben ik het (vanzelfsprekend) niet eens. Er gaat genoeg geld naar de politie; het geld wordt alleen verkeerd besteed.

Agenten worden te veel opgeleid om welzijnswerk te doen en te weinig om misdaad te bestrijden. Daarnaast zitten er te veel agenten met twee vingers verbalen uit te typen en te weinig agenten achter de zware jongens aan. Ik ben een paar keer op een Nederlands politiebureau geweest. Efficientie ho maar. Een organisatiedeskundige zou daar goed werk kunnen verrichten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:18:45 #82
116015 SicSicSics
pi_58577884
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Met het laatste ben ik het (vanzelfsprekend) niet eens. Er gaat genoeg geld naar de politie; het geld wordt alleen verkeerd besteed.

Agenten worden te veel opgeleid om welzijnswerk te doen en te weinig om misdaad te bestrijden. Daarnaast zitten er te veel agenten met twee vingers verbalen uit te typen en te weinig agenten achter de zware jongens aan. Ik ben een paar keer op een Nederlands politiebureau geweest en een organisatiedeskundige zou daar goed werk kunnen verrichten.
Maar daar jaag je geen kansenjongeren, die je arrestatie belemmeren, hulpdienstje pesten en/of stenen gooien naar politieauto's mee weg hoor...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:22:10 #83
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58577962
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Agenten worden te veel opgeleid om welzijnswerk te doen en te weinig om misdaad te bestrijden. Daarnaast zitten er te veel agenten met twee vingers verbalen uit te typen en te weinig agenten achter de zware jongens aan. Ik ben een paar keer op een Nederlands politiebureau geweest. Efficientie ho maar. Een organisatiedeskundige zou daar goed werk kunnen verrichten.
Ja, ik bedoelde ook niet zozeer dat Bos zonder meer een extra zak geld richting de politie moet schuiven. Dat geld voor betere opleiding en meer blauw op straat kan wellicht ook vrijgemaakt worden door inderdaad meer focus te leggen op de straat en minder op de schriftelijke verslaglegging.

Ook denk ik dat er meer geld naar het politiebudget kan gaan als ze wat meer beslag weten te leggen op illegale winsten door witteboordencriminaliteit. Die plukze-bedragen kunnen dan worden gebruikt voor betere controle op straat.
pi_58577971
Ik vraag me af hoe lang dit gekloot door zou gaan als burgers het recht zouden hebben om een vuurwapen te dragen en zichzelf te verdedigen.
pi_58577980
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef Lyrebird het volgende:

Ik wilde net posten dat ik me echt plaatsvervangend schaamde over de reacties in dit topic, maar jou post schittert echt in kwaliteit en rationaliteit!

Dames:

Laten we vooral niet vergeten dat dit een rechtsstaat is, waar alleen het gerechtshof straffen uitdeelt (nou ja, excl. snelrecht). Zolang het onder de noemer 'tuig' is vinden jullie het blijkbaar geweldig, maar houdt er dan ook rekening mee dat het dan ook de politie is die bepaald wie tuig is en wie niet, en dat je dan niet moet gaan janken als je een keer 3km/u te snel rijdt en als straf lekker afgerost word. En vergeet niet dat de straatagenten van tegenwoordig een stel MBOers zijn - vertrouw je die? Als linkse vrijheidsstrijder zal ik dan wel voor je opkomen hoor, dus op mij kun je wel rekenen!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:24:19 #86
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58578008
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar daar jaag je geen kansenjongeren, die je arrestatie belemmeren, hulpdienstje pesten en/of stenen gooien naar politieauto's mee weg hoor...
Nee, die kun je oppakken. En dus niet op straat in elkaar slaan. Het is ook erg naïef om te denken dat het straatgeweld zal afnemen, als de politie pubers voor het oog van hun zesjarige broertjes en zusjes in elkaar batst.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:24:21 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58578009
slechte marokkaanse jongeren kosten de maatschappij elk jaar miljarden, die opgehoest moeten worden door nog meer btw, nog meer belastingen, nog meer problemen voor een maatschappij die kampt met de kosten van vergrijzing.

en dat alles voor een simpele oplossing van een probleem: "voedt in herasmusnaam je kinderen eens goed op, zodat ze normaal gaan doen. neem niet elke generatie weer een onwetende importbruid, want die kent niks van onze cultuur. en of ze maagd is moet je je ook maar eens afvragen, als ik al die hitsige marokkaantjes hier zie".

simpel? ja. veel voor doen? nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 09-05-2008 16:29:24 ]
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:25:47 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58578034
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:24 schreef Pool het volgende:

[..]

Nee, die kun je oppakken. En dus niet op straat in elkaar slaan. Het is ook erg naïef om te denken dat het straatgeweld zal afnemen, als de politie pubers voor het oog van hun zesjarige broertjes en zusjes in elkaar batst.
dus moeten we ons laten belasten met straattuigjochies die ons de les lezen en bijna smeken om een flink pak rammel? nee hoor.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:25:50 #89
31101 _Led_
pi_58578037
Er is dus geen verschil tussen 3km te hard rijden, en met een groep jongeren de politie bedreigen ?
zzz
pi_58578071
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dit gekloot door zou gaan als burgers het recht zouden hebben om een vuurwapen te dragen en zichzelf te verdedigen.
Mja, dan zouden die jochies ipv stenen met kogels gooien - want dat gaat dan ook een stuk makkelijker of niet?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:27:59 #91
116015 SicSicSics
pi_58578085
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:23 schreef Xith het volgende:

[..]

Ik wilde net posten dat ik me echt plaatsvervangend schaamde over de reacties in dit topic, maar jou post schittert echt in kwaliteit en rationaliteit!

Dames:

Laten we vooral niet vergeten dat dit een rechtsstaat is, waar alleen het gerechtshof straffen uitdeelt (nou ja, excl. snelrecht). Zolang het onder de noemer 'tuig' is vinden jullie het blijkbaar geweldig, maar houdt er dan ook rekening mee dat het dan ook de politie is die bepaald wie tuig is en wie niet, en dat je dan niet moet gaan janken als je een keer 3km/u te snel rijdt en als straf lekker afgerost word. En vergeet niet dat de straatagenten van tegenwoordig een stel MBOers zijn - vertrouw je die? Als linkse vrijheidsstrijder zal ik dan wel voor je opkomen hoor, dus op mij kun je wel rekenen!
Natuurlijk moet je niet altijd in elkaar geslagen worden door een agent. Met of zonder stok, ongeacht opleidingsniveau.

Maar als een agant of agenten belaagd, belemmerd, bedreigd, bezeken worden door één of meer tokkies die zich niet op een andere manier kunnen uiten vind ik dat de politie best een keer naar het stokje mag grijpen.

Er zit nog een gigantisch groot gebied tussen het door elkaar rammelen van iritante mensen en zomaar iedereen die iets fout doet over de knuppel leggen.

En ik vind het ook jammer dat het blijkbaar nodig is...
Fine, fuck you then!
pi_58578129
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet meteen. Maar we oogsten nu van 30 jaar wanbeleid.

Ik heb zelf in een buurt gewoond waar autochtone jongeren de boel aan het verzieken waren. Er waren dagen bij dat de politie een of twee keer per dag langs kwam, maar niets deed. Dan vroegen ze of "men het iets rustiger aan wilde doen". Tja, zo bereik je weinig.

Een keer kwam er een oudere boomlange agent langs, in zo'n blauwe Citroen (hondenwagen?, dit was begin jaren 80). Ik kan me nog goed herinneren hoe die te keer ging tegen die jongens. Als hij ze nog een keer bij ons op straat tegen kwam, dan gingen ze mee naar het bureau. Totdat het afgelopen was. Dat maakte indruk, want daarna werd het meteen rustiger.
pi_58578145
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:23 schreef Xith het volgende:

[..]

Dames:

heerlijk dit gelul in de ruimte.
Ik kom wekelijks bij overheids diensten langs en net zoals in een "echt" bedrijf is er van alles wat.

Hoezo kortzichtig, lol alle politie agenten zijn mbo'ers proest !!!
pi_58578152
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef L.Denninger het volgende:
Er is dus geen verschil tussen 3km te hard rijden, en met een groep jongeren de politie bedreigen ?
het is een hellend vlak als een stel MBOers het idee heeft dat zij mogen beslissen wie ze onnodig in elkaar rossen of niet.
pi_58578167
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb zelf in een buurt gewoond waar autochtone jongeren de boel aan het verzieken waren. Er waren dagen bij dat de politie een of twee keer per dag langs kwam, maar niets deed. Dan vroegen ze of "men het iets rustiger aan wilde doen". Tja, zo bereik je weinig.

Een keer kwam er een oudere boomlange agent langs, in zo'n blauwe Citroen (hondenwagen?, dit was begin jaren 80). Ik kan me nog goed herinneren hoe die te keer ging tegen die jongens. Als hij ze nog een keer bij ons op straat tegen kwam, dan gingen ze mee naar het bureau. Totdat het afgelopen was. Dat maakte indruk, want daarna werd het meteen rustiger.
moet je nu is voor de lol op een gem. koopavond door de stad lopen, amersfoort is een leuk voorbeeld
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:33:04 #96
31101 _Led_
pi_58578169
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef Xith het volgende:

[..]

het is een hellend vlak als een stel MBOers het idee heeft dat zij mogen beslissen wie ze onnodig in elkaar rossen of niet.
Toch geef je diezelfde MBO'ers pistolen, traangas en knuppels mee, en verwacht je van ze dat ze de hele bevolking beschermen tegen tuig...
zzz
pi_58578221
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er zit nog een gigantisch groot gebied tussen het door elkaar rammelen van iritante mensen en zomaar iedereen die iets fout doet over de knuppel leggen.
Er zit ook een gigantisch groot gebied tussen jezelf verdedigen en de controle verliezen en zomaar tieners in elkaar slaan.
quote:
En ik vind het ook jammer dat het blijkbaar nodig is...
Hmmm 'onnodig geweld' lijkt me niet nodig? Ze hadden gewoon de tienertjes naar het bureau moeten nemen en ze daar laten zitten tot dat ze geen ruimte meer vinden in de wet om het nog langer te laten duren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:36:02 #98
116015 SicSicSics
pi_58578230
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Been there... Zo bereik je inderdaad niets behalve dat deze groepen de politie helemaal niet meer serieus nemen.
quote:
Ik heb ook in zo'n buurt gewoond en heb het flink aan de stok gehad met een bepaalde groep die er ook woonde. Altijd last van gehad, tot ik het een keer zat was en de grootste uit de groep een paar tikken heb gegeven, niet zonder kleerscheruren aan mijn kant overigens...

Ik heb daarna nooit meer last van ze gehad... Blijkbaar werkt dat gewoon zo.

Maar goed, resultaten uit het verleden...

Als het op een andere manier kan zou dat beter zijn, maar ik vind dat we ook wel een beetje uitgepraat zijn. Hoevaak hebben dit soort mannetjes al aangetoond dat ze toch niet luisteren? En hoe vaak moet je het dan nog zeggen?
Fine, fuck you then!
pi_58578273
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:33 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Toch geef je diezelfde MBO'ers pistolen, traangas en knuppels mee, en verwacht je van ze dat ze de hele bevolking beschermen tegen tuig...
Met de verwachting dat ze de wet volgen (de wet volgen is simpel, zelf bepalen wat het beste is is minder simpel voor lager opgeleiden) en deze wapens alleen gebruiken wanneer de wet het toestaat en in de kwantiteit die de wet toestaat.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:38:10 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58578281
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')