abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:39:18 #1
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58574650
Haagse politie geeft allochtone jeugd pak slaag
quote:
Haagse politieagenten hebben een stel allochtone raddraaiers een pak slaag gegeven. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De jongeren werden in de Sirtemastraat in de Haagse wijk Kortenbos ''afgerost'', omdat ze de agenten het werken onmogelijk zouden hebben gemaakt.

Volgens een politiewoordvoerster betreft het jongelui van wie werd vermoed dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere knul, die zonder helm achter op een brommer zat.

Bewoners van de Sirtemastraat reageren geschokt op het gebeuren. "Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie. Het kón echt niet. De agenten waren compleet de controle over zichzelf kwijt en waren puur hun frustratie aan het afreageren'', zo citeert de krant bewoonster Dineke Waakop Reijers. Zij heeft een klacht ingediend over het harde optreden van de Haagse agenten.

De al eerder geciteerde politiewoordvoerster zegt dat de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden: "Het was een heel hectische en verwarrende situatie." Er is intern ook melding gemaakt van het toegepaste geweld. Een onderzoek loopt nog naar de vraag of het gerechtvaardigd was.
Na het lezen van de titel had ik al een idee van de reacties die gingen komen en jawel hoor: de gemeenschap heeft weer eens van zich laten horen.

Even mijn mening over dit nieuwsitem. Ja, ik ben voor een hardere aanpak. Ja, ik denk dat politie best eens een tik met die stok mag uitdelen. Maar dit gaat me te ver. Een politie agent die volgens getuigen de controle over zichzelf verliest en er daarom maar flink op los gaat meppen vind ik niet kunnen. De politie had zich best mogen verdedigen, een klap mogen geven om verdere fysieke confrontatie te vermijden maar dit gaat daaraan voorbij. Daarbij ging het ook nog eens om een klein misdrijf. Bij 3-voudig moord was de situatie wel anders geweest.

Dan de reacties: zucht. Lees de reacties eens met een objectieve blik en je begrijpt ineens een stuk beter hoe de jodenhaat in Duitsland toentertijd ontstond. Nu wil ik dit niet meteen met elkaar vergelijken maar het was het eerste wat in mij opkwam. Zo agressief en vooral het fysieke geweld goedkeuren omdat het allochtonen zijn baart mij zorgen. Ben er helemaal mee eens dat we een allochtonen "probleem" hebben en dat hier iets aan gedaan moet worden maar dit gedrag is niet meer van deze tijd.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:43:52 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_58574740
Hulde! Afrossen dat smerige tuig!
pi_58574768
hij had ipv zijn wapenstok gewoon pepperspray moeten gebruiken
pi_58574777
KEIHARD AANPAKKEN!!! !!!!
pi_58574799
Ach misschien wilde ze alleen repspect..........
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:49:41 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58574832
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
nee, dit is een direct gevolg van dagelijkse treiters die het werk van de politie onmogelijk maken. ik kan me de uitspatting van machteloosheid wel voorstellen en hoop dat die etterbakken er iets van geleerd hebben. van die 'slappe kaaspolitie'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58574862
Voordat dergelijke represailles worden uitgevoerd, moet er heel wat vooraf zijn gebeurd. En anders wat in dit linkse artikel wordt geschreven.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:52:34 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58574889
quote:
Dit gedrag is niet meer van deze tijd
Ik neem aan dat dit gewoon over het gedrag van de allochtone jeugd gaat?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58574971
Afrossen dat teringtuig. Dat is het enige waar ze naar luisteren. Respect voor de politie moet terug bij die kutjongeren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:56:48 #10
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58574982
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58574993
begrijpelijk, als je ziet hoe die jongeren zich gedragen....! je zou ze t liefst kapotschoppen..

maarrrr wel dom, want nu kunnen ze weer gaan janken dat ze slecht behandeld worden... en ben je verder van huis uiteindelijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58575024
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:01:01 #13
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58575061
Nou zeg, het is een kleine groep politieagenten die het voor de grote groep verpest hoor
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:01:37 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58575067
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Armageddon het volgende:
Wat hij zegt!
quote:
Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie.
En daar legt mevrouw precies de vinger op de zere plek! Wat een opmerkingsvermogen...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:02:01 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575076
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
liever een soort junta-achtige geblindeerde busjes met gebivakkeerde mannen er in, die rondrijden en hard optreden bij die strontvervelende groep marokkanen. ook bij zandvoort graag. scheelt een hoop gezeik.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:02:17 #16
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575085
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten . Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58575094
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:47 schreef TrustNo het volgende:
Ach misschien wilde ze alleen repspect..........
Of zelfs rezzzpect.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:03:18 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575100
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten . Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:06:05 #19
116015 SicSicSics
pi_58575139
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zo hard staan te juichen namelijk!

[ Bericht 17% gewijzigd door SicSicSics op 09-05-2008 14:07:03 (Toevoeging) ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58575182
quote:
Zolang hun denken dat wet & regelgeving niet voor hun geldt, moet je ze ook op die manier aan gaan pakken om ervoor te zorgen dat zich niet verheven voelen boven de wet.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:08:29 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575189
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zo hard staan te juichen namelijk!
precies! ts is de weg even kwijt, geeft niet, kan ik me voorstellen bij al die links mensen die alles zielig vinden en eindigen zoals die belg in groeten uit de rimboe.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:10:30 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58575240
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Precies!

het gaat niet om de afkomst ansich, maar om het gedrag. Dat de groep die zich zo gebraagt nou allochtoons is is het probleem van de politie niet. Hooligans krijgen toch ook de knuppel in de nek en traangas?

Nou, deze allochtonen dus ook en verrassing! De allochtonen die het niet doen, krijgen geen knuppel .

Best eerlijk toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:11:03 #23
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575251
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.

Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:12:19 #24
116015 SicSicSics
pi_58575279
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.

Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
Lees jij je eigen posts!?!

En ja, je bent tuig als je de politie belemmerd, bij wat dan ook!

En ja, als je een grote bek hebt mag je (soms) best afgerost worden van mij! Als ik naar Wegmisbruikers kijk zie ik er ook regelmatig een paar die ik als agent zijnde een flinke deuk in hun voorhoofd zou willen bezorgen!
Fine, fuck you then!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:13:14 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575291
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

ik denk niet dat je mijn reactie bij een verkeersovertreding ook maar in de verste verte kan vergelijken met het straattuig dat elke dag iets kuts doet, net zoals ik je vergelijking met joden in de op meer dan schandalig vind. denk ook niet dat die koppies voor de politie onbekend waren.
pi_58575298
quote:
Tuurlijk wel, maar als je je gedraagd zoals de standaard mocro van tegenwoordig, verdien je een knuppel op je hoofd
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:15:45 #27
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_58575327
Als de politie te weinig respect krijgt van de straat terroristen dan moeten ze die afdwingen.
Een klap met hand of bij voorkeur wapenstok is dan geheel op zijn plaats.

Wie niet luisteren wil moet maar voelen.

En als die politie zich inderdaad bedreigd voelde dan moeten ze de volgende keer maar gewoon schieten. Ook heel effectief.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:18:53 #28
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575396
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk niet dat je mijn reactie bij een verkeersovertreding ook maar in de verste verte kan vergelijken met het straattuig dat elke dag iets kuts doet, net zoals ik je vergelijking met joden in de op meer dan schandalig vind. denk ook niet dat die koppies voor de politie onbekend waren.
Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat ze niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:19:44 #29
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58575413
Rijkspolitie had nooit mogen worden afgeschaft.
pi_58575419
De toevoeging "allochtone" is volstrekt overbodig in de titel, zowel van dit topic, het artikel op de frontpage als die van het originele telegraaf artikel. Je behoord als burger de politie niet in de weg te lopen, en volgens het artikel voelden de agenten zich in het nauw gedreven, dus dan is er wel wat meer dan een grote bek van die ventjes geweest. Het is allemaal wat summier qua informatie, dus dan ga ik in deze toch af op de politie, maar ik vindt het een goede zaak dat de boel onderzocht wordt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:20:48 #31
116015 SicSicSics
pi_58575434
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.
Pics or it din't happen!

Dat 'compleet afgerost worden' is natuurlijk een aanname, gebaseerd op generalisatie. De Nederlandse politie slaat (bijna) nooit, dus als ze nu twee klappen geven hebben ze, voor Nederlandse begrippen, iemand compleet afgerost!
Fine, fuck you then!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:23:43 #32
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58575472
Noh die popo hé, nohhhh. onmin grof. onmin!

HULDE!

En waarom moet er nou weer allochtoon bij staan? Alle linkerts vinden dat toch overbodig? En nu het in de slachtofferrol staat is men er maar tevreden mee?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:24:57 #33
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58575490
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Veel aannames, gebasseerd op generalisatie misschien? Daarbij gaat het mij meer om het feit dat ze niet gewoon een (welverdiende) klap kregen maar compleet afgerost werden.
Ik lees liever sporadische berichten in het nieuws over excessief geweld door agenten, dan aan de lopende band te lezen over de terreur op straat door zwakzinnig tuig.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:25:03 #34
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_58575493
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:45 schreef staticdata het volgende:
hij had ipv zijn wapenstok gewoon pepperspray moeten gebruiken
daar is dat schorem al immuun voor joh
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Armageddon het volgende:
dat, maar dan in fatsoenlijke taal
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:25:52 #35
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58575511
Eens met TS.

Als het mijn zoon was die om wat voor reden dan ook door de politie in elkaar zou worden gerost zou ik dat ook niet zo leuk vinden. En dan heb ik het niet over een tik of twee, maar over doorrossen terwijl hij bijvoorbeeld al op de grond ligt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:29:06 #36
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58575557
Ook dit stukje in de originele bron:
quote:
Volgens een politiewoordvoerster gaat het om jongeren van wie de politie vermoedde dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere jongen, die zonder helm achter op een brommer zat.
Dus de politie vermoedde iets en besloot er toen maar op los te meppen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:29:11 #37
31101 _Led_
pi_58575558
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:
Eens met TS.

Als het mijn zoon was die om wat voor reden dan ook door de politie in elkaar zou worden gerost zou ik dat ook niet zo leuk vinden. En dan heb ik het niet over een tik of twee, maar over doorrossen terwijl hij bijvoorbeeld al op de grond ligt.
Zou je je zoon niet eens gaan opvoeden dan ?

zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:30:12 #38
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_58575578
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef DroogDok het volgende:
Eens met TS.

Nee tuurlijk niet...
Maar op het moment dat er gewoon niks meer uit wordt gedaan op agenten die mensen verzoeken ergens anders heen te gaan, en stopteken krijgen etc... dan moet er toch een keer wat anders gedaan worden?
Kijk eens naar de helden van de Franse en Italiaanse politie (vooral die laatste)....
Daar zijn onze blauwhelmen toch watjes bij... Wil je niet luisteren? Pak maar harder aan dan.
Geen blijvend letsel zo te lezen... Het is wel goed als dat gajes een keer schrikt.

Ik vind het een goede actie dat er een keer harder opgetreden is. Mag wat mij betreft vaker gebeuren.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:30:47 #39
31101 _Led_
pi_58575588
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef DroogDok het volgende:
Ook dit stukje in de originele bron:
[..]

Dus de politie vermoedde iets en besloot er toen maar op los te meppen?
Nee, welk gedeelte van "dat de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden" begrijp je niet ?

Denk je dat agenten zich in het nauw gedreven voelen zodra iemand geen helm opheeft op z'n brommer,
of zou er meer aan de hand geweest zijn ?

Zeg het maar hoor.
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:30:49 #40
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_58575591
Wie niet horen wil...
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_58575619
Er wordt al snel gezegd door omstanders, dat de politie de "controle heeft verloren", vooral als het van die "boomknuffelaars" zijn.

Ik ben er een voorstander van dat als er tuig als tuig behandeld moet worden en indien nodig afgerosd moet worden.
Tuig heeft schijt aan alle wetten en verliest daardoor alle eventuele rechten.

Keihard aanpakken is het enige dat tuig tegenwoordig nog verstaat.

En vanuit de wet moet een actie als deze worden verdedigd, want het is nu al een teringzooi in Nederland en opschoonacties zijn allang heel erg hard nodig.

Hulde dus voor het cordaat optreden van de politie.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:36:28 #42
31101 _Led_
pi_58575705
Normaal zou ik het misschien een beetje eens zijn met de TS,
maar het zinnetje "de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden" geeft aan dat er toch flink wat gebeurd moet zijn.
Agenten voelen zich heus niet zomaar in het nauw gedreven.
Toen ik 16 was wist ik dondersgoed dat het niet slim was om agenten uit te schelden, laat staan dat ik agressief tegen ze zou doen.

Nu zijn er weer wat tieners die dat hopelijk ook weer door hebben.
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:36:28 #43
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575706
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:23 schreef GasTurbine het volgende:
Noh die popo hé, nohhhh. onmin grof. onmin!

HULDE!

En waarom moet er nou weer allochtoon bij staan? Alle linkerts vinden dat toch overbodig? En nu het in de slachtofferrol staat is men er maar tevreden mee?
Precies allochtoon hoeft er helemaal niet bij. Afrossen door politie mag zowieso niet! Politie mag best een klap verkopen maar afrossen is iets van neanderthalers. Het gaat me gewoon om de reacties die het afrossen goedkeuren omdat het allochtonen zijn en die toch altijd maar voor problemen zorgen.

Ik geloof hierbij best dat het geen lieverdjes waren en dat ze klap verdiende maar het goedkeuren van het afrossen OMDAT het allochtonen zijn keur ik af. Iets wat velen op de frontpage en hier op het forum niet doen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:37:45 #44
31101 _Led_
pi_58575739
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik geloof hierbij best dat het geen lieverdjes waren en dat ze klap verdiende maar het goedkeuren van het afrossen OMDAT het allochtonen zijn keur ik af. Iets wat velen op de frontpage en hier op het forum niet doen.
Waar haal jij ineens vandaan dat ze in elkaar gerost werden OMDAT ze allochtoon waren ?
Ik lees dat de agenten zich bedreigd voelen, en dat het daarom uit de hand liep.
zzz
pi_58575775
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:32 schreef chatter het volgende:
Hulde dus voor het cordaat optreden van de politie.
Een matpartij waarbij de politie (mogelijk) de controle over zichzelf verliest en er maar op los slaat, cordaat optreden noemen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:40:08 #46
116015 SicSicSics
pi_58575791
quote:

[..]

Precies allochtoon hoeft er helemaal niet bij. Afrossen door politie mag zowieso niet! Politie mag best een klap verkopen maar afrossen is iets van neanderthalers. Het gaat me gewoon om de reacties die het afrossen goedkeuren omdat het allochtonen zijn en die toch altijd maar voor problemen zorgen.

Dat hebben we net toch al besproken?

Al waren het bejaarden!
Fine, fuck you then!
pi_58575793
quote:

Meerdere waarschuwingen + niet luisteren = harde hand van de wet. En dat is er gebeurd.

Groen geel paars bruin wit geel. Maakt niet uit.
pi_58575810
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Waar haal jij ineens vandaan dat ze in elkaar gerost werden OMDAT ze allochtoon waren ?
Ik lees dat de agenten zich bedreigd voelen, en dat het daarom uit de hand liep.
En ik lees dat Floppy het had over het HIER (op Fok) goedkeuren van dat pak slaag omdat het allochtonen zijn
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:40:57 #49
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575812
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Ik keur het af dat mensen op de frontpage en hier op het forum het afrossen door politie goedkeuren omdat de slachtoffers allochtonen waren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:41:53 #50
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_58575840
quote:

[..]

Ik denk niet dat men het goedkeurt simpelweg omdat het allochtonen zijn, maar omdat iedereen ervan uitgaat dat weer hetzelfde hangtuig is dat alles en iedereen terroriseert. Toevallig veelal Marokkanen, ja, maar strikt gezien is dat bijzaak.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:42:53 #51
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575865
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat hebben we net toch al besproken?

Al waren het bejaarden!
Heb je de reacties van de mensen wel gelezen?
pi_58575932
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ja, lijkt wel wereldoorlog II zoals ze hebben gedaan met de Joden.

vrijdag 9 mei 2008 @ 14:47:27 #53
31101 _Led_
pi_58575955
Nooit geweten dat de joden 60 jaar terug de straten (en Zandvoort!) zo terroriseerden ! Bastards..!
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:47:42 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575960
ik vrees dat de linkse en marokkanse tegenstanders van dit politieoptreden garen zullen spinnen en mag je straks als politie niet eens meer kijken hoe een willekeurige burger berooft wordt.

het is toch de hele wereld op zijn kop? en het gaat maar verder vanwege die kutkaaskoppen die dit land al verkocht hebben en zich schikken naar straatbendes die het voor het zeggen hebben.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:53:47 #55
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58576083
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ja, lijkt wel wereldoorlog II zoals ze hebben gedaan met de Joden.

Het gaat mij om de afkeer tegen een bepaalde groep mensen. Waarom konden de rechten van de joden ineens zo vervallen? Juist omdat Hitler en consorten ervoor hadden gezorgd dat hen een slechte naam kregen en de schuld van alle ellende in Duitsland in hun schoenen schoof. Maar daar houd de vergelijking ook wel op.

Maarja lezen blijft natuurlijk lastig...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:56:11 #56
31101 _Led_
pi_58576130
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:53 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Het gaat mij om de afkeer tegen een bepaalde groep mensen. Waarom konden de rechten van de joden ineens zo vervallen? Juist omdat Hitler en consorten ervoor hadden gezorgd dat hen een slechte naam kregen en de schuld van alle ellende in Duitsland in hun schoenen schoof. Maar daar houd de vergelijking ook wel op.

Maarja lezen blijft natuurlijk lastig...
Wie zorgen er hier dan voor dat ze een slechte naam krijgen ?
Gastjes van 17 die zelfs volwassen politieagenten zich bedreigd laten voelen, of Wilders ?
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:57:00 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58576150
ik keur het afrossen van krakers die, hun woning al uitgezet door de rechter, dan nog het 'fort' lopen te verdedigen met speergeslepen stalen buizen, of boobytraps goed. gewoon kei- en keihard aanpakken. denk dat die straatschoffies er nog goed van zijn afgekomen.

zou niet de eerste keer zijn dat ze de politie of ambulancepersoneel hardhandig tegenwerken. zo is ook een man om het leven gekomen, omdat ze (marokkanen) hem eerst half kapot geslagen hadden en toen het ambulancepersoneel de toegang ontzegden. alsof het hun fucking straat is. ik vind nog dat nederland zich heel coulant opstelt bij deze kankerapen.

zucht: en voor de duidelijkheid. ik heb het dus niet over de goede marokkanen. want die zijn er ook en nemen een heel andere stelling in dan de linkse nonos doen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:57:59 #58
116015 SicSicSics
pi_58576180
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ik vind de reacties hier nog erg mild! Iedereen vind het prima, niet omdat de 'slachtoffers' allochtoon zijn, maar omdat de 'slachtoffers' standaard raddraaiers zijn. Voorzover ik kan lezen.

(Hier en daar een 'Mocro' opmerking daargelaten, maar zelfs die worden nooit ernstig racistisch imho.)

En om nou wéér een WWII vergelijking te gaan maken...
Fine, fuck you then!
pi_58576404
Ik vind het oooooo zoooooo ligisch dat men op een bep. moment er gewoon weg niet meer tegen kan, natuurlijk zou en mag het nit gebeuren, maar het huidige politieke klimaat in dit land doet meer kwaad dan goed.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:19:10 #60
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58576635
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Afrossen dat teringtuig. Dat is het enige waar ze naar luisteren. Respect voor de politie moet terug bij die kutjongeren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:21:00 #61
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58576683
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:19 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:25:19 #62
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58576782
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Ja respect dwing je wel af door fysiek geweld. Dat noemt men geen respect maar angst.
Ja respect dwing je af door alles maar te tolereren. Dat noemt men geen respect maar lafheid.

Edit - ik las net wat oude posts van je door en ws. denk je dat ik voor het afrossen van allochtonen ben. Da's niet waar, ik ben gewoon voor het afrossen van probleemjongeren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58576804
Ze hadden dat smerige straattuig nog harder moeten afrossen, en de 'gemeenschap' die zo schande spreekt over de politie maar niet over hun eigen bewoners, hadden ook een pak slaag verdiend.

HARD aanpakken dat tuig, hoe HARDER hoe BETER.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:28:56 #64
31101 _Led_
pi_58576856
quote:

[..]

Angst is ook een basis voor respect.

http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=respect

res·pect (het)
1 eerbied uit hoogachting of angst
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:30:17 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58576884
quote:

[..]

volgens mij snap jij niet helemaal hoe een roedel marokkaansstraattuig opereert. die kennen alleen de fysieke angst. die moeten hard geslagen worden omdat dat de enige manier is die ze kennen. vaak helaas ook van huis uit.
pi_58576909
pssst angst bestaat niet..........
pi_58576944
1 bewoonster heeft het over 'afrossen', maar er staat nergens in het bericht hoeveel mensen naar het ziekenhuis moesten of zich onder doktersbehandeling hebben moeten stellen.

Daarnaast is het natuurlijk niet zo gek dat de politie wat harder optreedt, nog amper een week geleden was het in een andere prachtwijk zover dat de politie door 60 man werd bekogeld met alles wat los en vast zat (Bron).

Deze jongeren krijgen van huis uit niet de normen en waarden die normaal zijn, zoals luisteren naar de politie. Tja, wie niet horen wil moet maar voelen...dat schijnt in hun oorspronkelijke landen ook normaal te zijn.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:35:51 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_58577009
Een welgemeende foei! voor de politieagenten.
En nu snel de straat weer op, met een roestige spijker in de wapenstok.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:44:36 #69
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58577196
WE HEBBEN ONZE VRIJHEID AAN DEZE MENSCHEN TE DANKEN.
- Jan-Peter
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:52:09 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577332
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef GasTurbine het volgende:
WE HEBBEN ONZE VRIJHEID AAN DEZE MENSCHEN TE DANKEN.
- Jan-Peter
onzin om dit aan jp toe te schrijven. dit was wederom een, 80% vrouwen in de pvda!, kuthola-uitspraak.
pi_58577346
quote:

[..]

Verdient dat tuig dan respect nadat ze zijn gewaarschuwd en toch wordt er geen gehoor aangegeven? Ze zaten te provoceren ipv WEDERZIJDSE respect te tonen.

Respect moet komen van 2 kanten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:00:43 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58577510
en die vage dhimmiedame 'waaimans', die uit het raam hing te waaien en nu een wit voetje én een gratis extra decions lamsgehakt bij 'abdul de slagerij' probeert te halen, is natuurlijk nog kwalijker dan al die marokkanen bij elkaar.

alsof zij die teringkoppies uit 'haar' straat niet kent.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:04:32 #73
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_58577588
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
en die vage dhimmiedame 'waaimans', die uit het raam hing te waaien en nu een wit voetje én een gratis extra decions lamsgehakt bij 'abdul de slagerij' probeert te halen, is natuurlijk nog kwalijker dan al die marokkanen bij elkaar.

alsof zij die teringkoppies uit 'haar' straat niet kent.
Ja leuk, maar in een beschaafd land bestaan er gewoon waarborgen voor de burgers tegen de overheid. Zoals regels waar de politie zich aan moet houden bij het uitoefenen van het geweldsmonopolie. Dat jij en andere domme grotbewoners dat niet snappen, heeft meer te maken met jouw beperkte geestesvermogens dan met dhimmitude bij anderen.

Ik snap dat jij jezelf aftrekt bij New Yorkse agenten die een zwarte bruidegom aan flarden schieten, maar de meeste mensen zijn gelukkig niet zo simpel als jij. En daarom verdienen deze agenten op zijn minst een berisping, als het verhaal uit de OP waar is. De politie hoeft straattuig niet in elkaar te slaan, ze mogen ook gewoon aanhoudingen verrichten en dan bepaalt de rechter wel of er straf nodig is.
pi_58577615
De Nederlandse politie heeft een imagoprobleem en dat los je niet zo maar op door eventjes losse handjes te krijgen en klappen uit te delen. Doet meer kwaad dan goed.

Begin eerst eens met de politie een fatsoenlijke opleiding te geven. Op dit moment zijn het een stel overbetaalde VMBOers die best een verkeersboete kunnen geven, maar belabberd misdaadonderzoek doen en al helemaal geen law enforcers zijn. Zoals Eisenhouwer het wel eens mooi zei: Speak softly and carry a big stick.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:06:08 #75
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58577625
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:04 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja leuk, maar in een beschaafd land bestaan er gewoon waarborgen voor de burgers tegen de overheid. Zoals regels waar de politie zich aan moet houden bij het uitoefenen van het geweldsmonopolie. Dat jij en andere domme grotbewoners dat niet snappen, heeft meer te maken met jouw beperkte geestesvermogens dan met dhimmitude bij anderen.

Ik snap dat jij jezelf aftrekt bij New Yorkse agenten die een zwarte bruidegom aan flarden schieten, maar de meeste mensen zijn gelukkig niet zo simpel als jij.
dank je wel voor het herstellen van het vertrouwen in de mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')