Trivialiseer maar raak. Waar we het over hebben is een verloedering van fatsoen en het streven naar verbetering en begrip tussen mensen. Leun maar lekker achterover en jank later over hoe alles naar de klote gaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet zo serieus om 3 uur 's nachts. We hebben het hier over een roedel ondervolkse pubers dat een pak slaag kreeg, niet over de holocaust.
Maar intussen ben jij natuurlijk druk bezig met ... wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:05 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En jij bent er zo een die alles maar recht denkt te kunnen kletsen.
Het ene probleem na het andere doet zich voor, en jij doet...NIKS. Alleen maar afwachten. Denk je dat politiek Den Haag alwetend is, en dat je zelf niet hoeft na te denken? Je lult alleen maar. Jij draagt niks bij. Jij redt niemand; Jij moet gered worden.
Niets. En terecht. Het is ook geen vak, in de zin van: 'beroep waarbij je een bepaalde vaardigheid hebt'.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat blijft er eigenlijk over van het politieke vak als je zelfs wetenschappelijke inzichten onwaardig acht om te gebruiken?
Het welzijn van de soort is de verantwoordelijkheid van elk lid van die soort. Zoek het woord altruisme (kan het trema even niet vinden op mijn toetsenbord) maar eens op. Het klinkt misschien een beetje te biologisch, maar zoals ik het zie leef ik uiteindelijk om bij te dragen aan de welvaart van de soort waartoe ik behoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:00 schreef Armageddon het volgende:
Maar we gaan hier naar mijn mening veels te diep met evolutie en dergelijke. We hebben het hier over tuig dat niet wil luisteren. En dat die dan een paar kankerklappen krijgen. Wat is daar mis mee? Die kreeg ik vroeger ook van mijn vader als het echt nodig was.
Hey, Mr Asperger, do not take it too personally.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Trivialiseer maar raak. Waar we het over hebben is een verloedering van fatsoen en het streven naar verbetering en begrip tussen mensen. Leun maar lekker achterover en jank later over hoe alles naar de klote gaat.
Hoeveel van dit soort nieuwsberichten moeten er volgen voordat jij eindelijk eens inziet dat je zelf ergens verantwoordelijk voor bent...?
Ow wijze heer, verlos ons met uw wijsheid!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Niets. En terecht. Het is ook geen vak, in de zin van: 'beroep waarbij je een bepaalde vaardigheid hebt'.
Overigens geldt voor de sociaal-darwinistische politici dat ze wetenschappelijke inzichten misbruiken.
Door anderen te betichten van onzin praten en allerlei onheuse bejegeningen? Goede start, man.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Het welzijn van de soort is de verantwoordelijkheid van elk lid van die soort. Zoek het woord altruisme (kan het trema even niet vinden op mijn toetsenbord) maar eens op. Het klinkt misschien een beetje te biologisch, maar zoals ik het zie leef ik uiteindelijk om bij te dragen aan de welvaart van de soort waartoe ik behoor.
Je sarcasme neem ik even voor lief, maar om antwoord te geven op je vraag: Ik verbeter mezelf en leer nieuwe dingen, zodat dit de volgende generatie ten goede komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Maar intussen ben jij natuurlijk druk bezig met ... wat?
Waar. De enige manier waarop je de politiek een dienst bewijst, is door haar de rug toe te keren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:10 schreef OllieA het volgende:
Niets. En terecht. Het is ook geen vak, in de zin van: 'beroep waarbij je een bepaalde vaardigheid hebt'.
Overigens geldt voor de sociaal-darwinistische politici dat ze wetenschappelijke inzichten misbruiken.
Idd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow wijze heer, verlos ons met uw wijsheid!!
Openbaar de oplossing van dit probleem! U heeft de wijsheid in pacht blijkbaar!?
Met als bijkomend probleem dat je uiteindelijk wordt geheerst door je inferieuren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waar. De enige manier waarop je de politiek een dienst bewijst, is door haar de rug toe te keren.
Doe ik ook niet. Ik probeer mijn situatie niet te veranderen door simpelweg te zeiken op de status quo, en dan maar te hopen dat een ander het voor me doet. Ben allang gewend aan de soort reactie die je nu geeft, en ik ben er achter dat dat niet helpt. Jij mag doen wat je wil.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hey, Mr Asperger, do not take it too personally.
Wat is jouw plan voor de wereld dan, je hebt kennelijk een geniaal alternatief voor de huidige machtsstructuur.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:18 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik probeer mijn situatie niet te veranderen door simpelweg te zeiken op de status quo, en dan maar te hopen dat een ander het voor me doet. Ben allang gewend aan de soort reactie die je nu geeft, en ik ben er achter dat niet helpt. Jij mag doen wat je wil.
En ik mag doen wat ik wil.
Ik word geheerst door mijn driften. Over inferieur gesproken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Met als bijkomend probleem dat je uiteindelijk wordt geheerst door je inferieuren.
Die geven we Vlijtige Liesjes en een gieter.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vertel ons, wat doen we met voornamelijk Marokkaanse probleemjeugd o wijze heer!?
Meer sarcasme en hoogdravendheid, internet-superheld.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is jouw plan voor de wereld dan, je hebt kennelijk een geniaal alternatief voor de huidige machtsstructuur.
Weet je wat jij moet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Die geven we Vlijtige Liesjes en een gieter.
Minder gebakken lucht en wat meer spijkers met koppen plz, dit komt echt niet aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:22 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Meer sarcasme en hoogdravendheid, internet-superheld.
Je merkt het vanzelf wel. Een beetje tikken op je keyboard geeft jou misschien een goed gevoel. Om mijn woorden kun je makkelijk heen...
Dat snap ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Minder gebakken lucht en wat meer spijkers met koppen plz, dit komt echt niet aan.
Het is één doosje.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:23 schreef gelly het volgende:
Oh fuck, ik laat een doosje met tandenstokers vallen. Wie ziet zo snel hoeveel het er zijn ?
Wat ben ik blij dat ik weet dat jouw iq de hondertvijftig overstijgt!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:08 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Trivialiseer maar raak. Waar we het over hebben is een verloedering van fatsoen en het streven naar verbetering en begrip tussen mensen. Leun maar lekker achterover en jank later over hoe alles naar de klote gaat.
Hoeveel van dit soort nieuwsberichten moeten er volgen voordat jij eindelijk eens inziet dat je zelf ergens verantwoordelijk voor bent...?
Een motto wat mijn gedachtengang misschien ietwat verklaart (weliswaar gejat):quote:
Verdomd, hij kan *echt* grappig zijn,quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:23 schreef gelly het volgende:
Oh fuck, ik laat een doosje met tandenstokers vallen. Wie ziet zo snel hoeveel het er zijn ?
Dat mag. Onze soort; De mensheid.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik weet dat jouw iq de hondertvijftig overstijgt!
Mag ik trouwens vragen wat je met onze soort [sic] bedoelt?
Volgens mij is Darwin al eerder voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:31 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Een motto wat mijn gedachtengang misschien ietwat verklaart (weliswaar gejat):
"It is our duty...to thin the herd".
Goed motto ! Vooral als je met jezelf begint !quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:31 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Een motto wat mijn gedachtengang misschien ietwat verklaart (weliswaar gejat):
"It is our duty...to thin the herd".
Als je ervoor kiest mij niet serieus te nemen, dan moet je dat zelf weten. Maar voegt het iets toe aan de discussie? Misschien moet je er dan voor kiezen niet iedereens tijd te verspillen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Volgens mij is Darwin al eerder voorbij gekomen.
Zie mijn voorgaande postquote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Goed motto ! Vooral als je met jezelf begint !
Kom nog eens met een gejat citaat dat anderen moet overtuigen van je eigen gelijk!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
Als je ervoor kiest mij niet serieus te nemen, dan moet je dat zelf weten. Maar voegt het iets toe aan de discussie? Misschien moet je er dan voor kiezen niet iedereens tijd te verspillen.
Verspil raak!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:32 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dat mag. Onze soort; De mensheid.
Je slappe humor is overigens zo makkelijk lek te prikken dat het alleen maar tijdverspilling is.
Integendeel, ik ben bloedserieus. Als jij je met je misplaatste ego waardig genoeg acht om te besluiten dat de menselijke "kudde" uitgedund dient te worden, dan stel ik voor dat je met jezelf begint.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Als je ervoor kiest mij niet serieus te nemen, dan moet je dat zelf weten. Maar voegt het iets toe aan de discussie? Misschien moet je er dan voor kiezen niet iedereens tijd te verspillen.
Ach, je bent niets dan een jaloerse huilie, die de mensheid de schuld geeft van z'n eigen sociale tekortkomingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Zie mijn voorgaande post
P.S. Ik ZOU uiteraard met jou beginnen. Stel...
Komaan man, jij begint ongevraagd te verkondigen hoe hoog je iq wel niet is. En dan vind je dat ik je vervolgberichten maar serieus moet nemen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En ga me nou niet vertellen dat *dit* een inhoudelijk sterk argument is. Je hebt al een stevige portie reputation management te doen, en dan kom je hiermee?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:35 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Zie mijn voorgaande post
P.S. Ik ZOU uiteraard met jou beginnen. Stel...
Ik berichtte niet over mijn iq om het simpelweg te kunnen vermelden. Dat was ter illustratie. Ik heb de wijsheid zeker niet in pacht, maar ik moet mijn verantwoordelijkheid serieus nemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:42 schreef bolivian het volgende:
[..]
Komaan man, jij begint ongevraagd te verkondigen hoe hoog je iq wel niet is. En dan vind je dat ik je vervolgberichten maar serieus moet nemen?
Wees niet zo zwart-wit, je hebt de wijsheid echt niet in pacht.
Dat is geen advies, dat is een uitspraak, volledig uit z'n context gerukt door iemand die poogt ermee te scoren. Dank je.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:43 schreef Blood_Money het volgende:
Vergeef het me. Maar ik ga de wereld niet proberen de wereld te verbeteren door hier mijn 'gelijk' te proberen te halen. Ook ga ik niet "begrijpend lezen" roepen oid. Mijn ego is triviaal; Evenals mijn woorden. Voor mijn part verklaren jullie mij voor gek (als dat al niet is gebeurd).
Dat bovengenoemde motto is niet slechts een patsend devies. Of je dat gelooft of niet, is niet aan mij.
Mijn reputatie doet er niet toe. Het is niet belangrijk wat ik denk, maar wat ik doequote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:45 schreef bolivian het volgende:
[..]
En ga me nou niet vertellen dat *dit* een inhoudelijk sterk argument is. Je hebt al een stevige portie reputation management te doen, en dan kom je hiermee?
En waarom dacht je dat dat feit ter illustratie iets zou toevoegen aan deze kwestie?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:46 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik berichtte niet over mijn iq om het simpelweg te kunnen vermelden. Dat was ter illustratie. Ik heb de wijsheid zeker niet in pacht, maar ik moet mijn verantwoordelijkheid serieus nemen.
Ik geloof je wel, massive depopulation programs, etc.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:43 schreef Blood_Money het volgende:
Vergeef het me. Maar ik ga de wereld niet proberen de wereld te verbeteren door hier mijn 'gelijk' te proberen te halen. Ook ga ik niet "begrijpend lezen" roepen oid. Mijn ego is triviaal; Evenals mijn woorden. Voor mijn part verklaren jullie mij voor gek (als dat al niet is gebeurd).
Dat bovengenoemde motto is niet slechts een patsend devies. Of je dat gelooft of niet, is niet aan mij.
Scoren op een internet forum...Special Olympics, anyone?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat is geen advies, dat is een uitspraak, volledig uit z'n context gerukt door iemand die poogt ermee te scoren. Dank je.
Omdat mijn perspectief makkelijk in het hokje "tokkie" zou passen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
En waarom dacht je dat dat feit ter illustratie iets zou toevoegen aan deze kwestie?
Twee gevallen:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Mijn reputatie doet er niet toe. Het is niet belangrijk wat ik denk, maar wat ik doe
Dit is weer een te simpele visie op wat ik bedoel. "Decimation" is niet het doel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, massive depopulation programs, etc.
Mensen willen dat toch niet horen joh
Neem even van me aan dat ik niet mijn mening volledig kan articuleren zonder een grote kans te lopen op en ban.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 03:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Twee gevallen:Een agent die de reputatie heeft altijd de juiste beslissingein te nemen komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren. Hij gebruikt daarbij geweld. Een agent die altijd verkondigd heeft een hekel aan weerbarstige jongeren te hebben komt hardhandig in aanraking met weerbarstige jongeren.
Hoe speelt reputatie hier geen rol?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |