je doelt op de succesvolle acties van de politie in amsterdam bij de vele autobranden? waar zelfs ons aller meki slachtoffer van is geworden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:21 schreef TC03 het volgende:
Ten eerste weet ik op basis van gezond verstand 100% zeker dat het hier niet om 'een pak slaag' gaat, maar hoogstens een paar tikken. Dit soort dingen worden altijd overdreven in de media. Als je een pak slaag krijgt, heb je blauwe plekken of andere zichtbare verwondingen. Daar hoor ik niks over.
Ten tweede kan je dit gedrag niet goedkeuren, maar ik zou liegen als ik zeg dat dit bericht mij verontwaardigt. Weet zeker dat ze het er wel naar gemaakt hebben. Ze hadden volgens mij ook gewoon de jongeren die de politie belemmerde kunnen arresteren, zonder overodig geweld te gebruiken.
Ja, maar daar wisten ze gewoon niet wie het waren. Ze hadden beter kunnen zeggen dat ze weg moesten wezen of dat ze anders mee moesten. Als ze zich dan verzetten bij de arrestatie, gebruik je alsnog geweld (niet meer dan benodigd). Dat helpt vast ook wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je doelt op de succesvolle acties van de politie in amsterdam bij de vele autobranden? waar zelfs ons aller meki slachtoffer van is geworden?
sowieso is het erg frustrerend om als agent op straat te moeten gaan, terwijl jouw superieur, de pvda, alles wat ook maar naar agressie ruikt roept te vermijden en er voor zorgt dat het anders in de krant gaat komen.
en dan te bedenken dat dit maar in den haag was...
kan je nagaan hoe erg dat tuig wasquote:Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie.
jij denkt niet dat, voordat die agenten tot op het bot beledigd werden door dat smergie crapuul, ze hebben gezegd dat ze beter konden oprotten? of denk je dat dit incident komt door het elke dag herhalende getreiter?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar daar wisten ze gewoon niet wie het waren. Ze hadden beter kunnen zeggen dat ze weg moesten wezen of dat ze anders mee moesten. Als ze zich dan verzetten bij de arrestatie, gebruik je alsnog geweld (niet meer dan benodigd). Dat helpt vast ook wel.
Natuurlijk zullen ze het niet zomaar gedaan hebben, maar ik denk nog steeds dat er een betere oplossing was dan te gaan meppen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij denkt niet dat, voordat die agenten tot op het bot beledigd werden door dat smergie crapuul, ze hebben gezegd dat ze beter konden oprotten? of denk je dat dit incident komt door het elke dag herhalende getreiter?
hangt er van af wat je beter vindt. en misschien is dit helemaal niet zo gek. die kereltjes schreeuwen bijna om op deze manier aangepakt te worden. wie zijn wij om het hen te ontzeggen. graag ook dit soort agenten bij zwembaden en badplaatsten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen ze het niet zomaar gedaan hebben, maar ik denk nog steeds dat er een betere oplossing was dan te gaan meppen.
Geweld hoort in een moderne Westerse beschaving nooit het laatste woord te hebben. De politie had die subversieve klootzakjes ook gewoon aan kunnen houden en een nacht af laten koelen in een politiecel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt er van af wat je beter vindt. en misschien is dit helemaal niet zo gek. die kereltjes schreeuwen bijna om op deze manier aangepakt te worden. wie zijn wij om het hen te ontzeggen. graag ook dit soort agenten bij zwembaden en badplaatsten.
of heb jij een betere oplossing ella?
je weet niet waar je het over hebt geloof ik. "gewoon aanhouden"... ben je wereldvreemd in nederland of gewoon een persoon die alle handelingen van marokkaanse schoffies goedkeurt, gelijk een gronk, moussie of andere inhumane en aan imbiciliteit grenzende bezoekers van fok!?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geweld hoort in een moderne Westerse beschaving nooit het laatste woord te hebben. De politie had die subversieve klootzakjes ook gewoon aan kunnen houden en een nacht af laten koelen in een politiecel.
Waarom zou je ze niet aan kunnen houden? Zo moeilijk is het niet hoor. Jij creëert in dit topic constant valse dilemma's in je posts: alsof er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Je slaat ze lens, of je kijkt toe. Niet dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet niet waar je het over hebt geloof ik. "gewoon aanhouden"... ben je wereldvreemd in nederland of gewoon een persoon die alle handelingen van marokkaanse schoffies goedkeurt, gelijk een gronk, moussie of andere inhumane en aan imbiciliteit grenzende bezoekers van fok!?
Aanhoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet aan kunnen houden? Zo moeilijk is het niet hoor. Jij creëert in dit topic constant valse dilemma's in je posts: alsof er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Je slaat ze lens, of je kijkt toe. Niet dus.
valse dillema's. woon jij in rukselstaatstyfindeboxtradeel?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet aan kunnen houden? Zo moeilijk is het niet hoor. Jij creëert in dit topic constant valse dilemma's in je posts: alsof er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Je slaat ze lens, of je kijkt toe. Niet dus.
Dan laat je ze een nacht afkoelen in de cel, de volgende morgen stel je een proces-verbaal op en je belt de ouders van het betreffende stuk tuig op. Volgens mij is dat veel doeltreffender dan domweg maar wat in te meppen op reljeugd. Daarmee geef je de achterban in zo'n wijk alleen maar munitie om Nederland(ers) nog meer te haten. Op escalaties zit behalve de mediawereld niemand te wachten.quote:
mijn wapens staan in het vet heur. na een escalatie is net als goed-maak-seks. ik denk dat de meerderheid van de nederlanders nu wel eens genoeg heeft van die enorme grote smoelwerken. als je die gastjes (vaak een soort spreekbuizen van radicale imams) hoort is het allang geëscaleerd en tijd voor actie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan laat je ze een nacht afkoelen in de cel, de volgende morgen stel je een proces-verbaal op en je belt de ouders van het betreffende stuk tuig op. Volgens mij is dat veel doeltreffender dan domweg maar wat in te meppen op reljeugd. Daarmee geef je de achterban in zo'n wijk alleen maar munitie om Nederland(ers) nog meer te haten. Op escalaties zit behalve de mediawereld niemand te wachten.
Niemand keurt het fysieke geweld goed 'omdat het allochtonen zijn'. Mensen zijn allochtonen niet zat, integendeel, elk persoon die hier, volgens de regels, hard wil werken is meer dan welkom. Mensen zijn het respectloze gedrag zat. Lui die overlast veroorzaken, dag in dag uit op straat hangen en zich bezighouden met criminele activiteiten. Dát zijn mensen zat. Afgezien van de zeer kleine groep idiote racisten is het grootste gedeelte van de bevolking tolerant tegenover 'allochtonen' die gewoon op school zitten, studeren of werken. Het gaat om de werkloze respectloze criminele groep die voor overlast zorgt, en de rest van die 'groep' een slechte naam geeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dan de reacties: zucht. Lees de reacties eens met een objectieve blik en je begrijpt ineens een stuk beter hoe de jodenhaat in Duitsland toentertijd ontstond. Nu wil ik dit niet meteen met elkaar vergelijken maar het was het eerste wat in mij opkwam. Zo agressief en vooral het fysieke geweld goedkeuren omdat het allochtonen zijn baart mij zorgen. Ben er helemaal mee eens dat we een allochtonen "probleem" hebben en dat hier iets aan gedaan moet worden maar dit gedrag is niet meer van deze tijd.
Ik ben zelf bepaald geen Marokkanenknuffelaar, maar ik los de problemen liever op in plaats van ze te verergeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn wapens staan in het vet heur. na een escalatie is net als goed-maak-seks. ik denk dat de meerderheid van de nederlanders nu wel eens genoeg heeft van die enorme grote smoelwerken. als je die gastjes (vaak een soort spreekbuizen van radicale imams) hoort is het allang geëscaleerd en tijd voor actie.
hey! dan mag ik je de hand schudden. maar zie je dan niet in dat dit tuig een grotere oorzaak is van afnemende burgerrechten dan een terroristische dreiging voor een aanslag. iedereen doet het in zijn broek voor deze kakkerlakken. ze zijn ook zo moeilijk te bestrijden, omdat de ouders hen niet af en toe onder de hak crushen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben zelf bepaald geen Marokkanenknuffelaar, maar ik los de problemen liever op in plaats van ze te verergeren.
En je mag ze oppakken en een nacht in de cel gooien? Keer op keer?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan laat je ze een nacht afkoelen in de cel, de volgende morgen stel je een proces-verbaal op en je belt de ouders van het betreffende stuk tuig op. Volgens mij is dat veel doeltreffender dan domweg maar wat in te meppen op reljeugd. Daarmee geef je de achterban in zo'n wijk alleen maar munitie om Nederland(ers) nog meer te haten. Op escalaties zit behalve de mediawereld niemand te wachten.
Agenten zijn met handen en voeten gebonden, vanuit de maatschappij worden ze opgeroepen om vooral die gasten op te pakken maar vanuit de politiek wordt aangedrongen op niet teveel repressieve maatregelen en er vooral hulpverleners op af te sturen. De simpele agent op straat kan dus niet volledig doen waar hij voor is aangenomen, maar moet steeds schipperen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
De politie moet doen waar ze voor nodig is én voldoen aan politieke eisen zoals quota en dergelijke en in dat tweede zit 'm het probleem.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Agenten zijn met handen en voeten gebonden... etc
Het is denk ik vooral erg belangrijk dat de Marokkaanse gemeenschap versplintert in de Nederlandse samenleving.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! dan mag ik je de hand schudden. maar zie je dan niet in dat dit tuig een grotere oorzaak is van afnemende burgerrechten dan een terroristische dreiging voor een aanslag. iedereen doet het in zijn broek voor deze kakkerlakken. ze zijn ook zo moeilijk te bestrijden, omdat de ouders hen niet af en toe onder de hak crushen.
oh ja, met kakkerlakken bedoel ik de marokkanen die zich niet normaal weten te gedragen, eigenlijk in elk europees land.
er zijn namelijk ook goede marokkanen, ik ken ze zelfs mondjesmaat.
Natuurlijk. Als jij een agent ook maar aanraakt, dan mag deze je al oppakken. Bij het beletten van een arrestatie maak je je sowieso al schuldig aan een delict en heeft de politie alle recht (en begrip van vrijwel iedereen in de maatschappij) om je in de cel te laten overnachten (daarna volgt standaard een proces-verbaal).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En je mag ze oppakken en een nacht in de cel gooien? Keer op keer?
Zoja ..idee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |