ha! dat is nog niks. ik heb net een paar nikkers opgehangen, schoonfamilie op bezoek nl.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:08 schreef salutem het volgende:
[..]
Same here, maar dat was toch al duidelijk ? lights new cross.
*meldtquote:Op zondag 11 mei 2008 07:35 schreef StefanP het volgende:
[..]
Goed zo, zo ken ik links weer! Hulde!
Sieg Heil enzo,
Getekend,
Smerige, racistische KKK aanhanger.
quote:Op zondag 11 mei 2008 07:35 schreef StefanP het volgende:
[..]
Goed zo, zo ken ik links weer! Hulde!
Sieg Heil enzo,
Getekend,
Smerige, racistische KKK aanhanger.
Joa! Laten we onze samenleving gaan inrichten naar voorbeeld van Noord-Korea!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Preciesmet dat soort busjes meteen naar Schiphol rijden, daar verzamelen in een vliegtuig douwen en nooit meer terug laten komen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Joa! Laten we onze samenleving gaan inrichten naar voorbeeld van Noord-Korea!
Nooit geweten dat men in NK zomaar het land uit mocht ???quote:Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
joa! want iets junta-achtigs is noord-koreaans!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
exact hetzelfde plaatje? en ik vond het dit keer te pas.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reïncarnatie van Desiredbard? (Die postte dit plaatje namelijk te pas en te onpas op Fok)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik lees liever sporadische berichten in het nieuws over excessief geweld door agenten, dan aan de lopende band te lezen over de terreur op straat door zwakzinnig tuig.
Terecht natuurlijk. Hij is toch zo flink om politie lastig te vallen..quote:Haagse politieagenten hebben een stel allochtone raddraaiers een pak slaag gegeven. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De jongeren werden in de Sirtemastraat in de Haagse wijk Kortenbos ''afgerost'', omdat ze de agenten het werken onmogelijk zouden hebben gemaakt.
Volgens een politiewoordvoerster betreft het jongelui van wie werd vermoed dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere knul,
Ach man, flikker toch op. Hier is het geen gevalletje van willekeur of racisme, maar gewoon een zwikje tuig van de richel wat al jaren een wijk loopt te verzieken, en nu eens tegen een wapenstok aanloopt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:05 schreef Xith het volgende:
Sorry hoor dat ik dit als Nederlander niet accepteer
Nogmaals, doe mij maar gewoon politie agenten die zich aan de wet houden, maakt me geen zak uit hoe slecht dat tuig zich gedroeg - als agent hoor je erboven te staan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach man, flikker toch op. Hier is het geen gevalletje van willekeur of racisme, maar gewoon een zwikje tuig van de richel wat al jaren een wijk loopt te verzieken, en nu eens tegen een wapenstok aanloopt.
Big Fucking Deal. Als de mietjes zo stoer zijn om in de groepsverband de grote 'gangstah' uit te hangen in de wijk, moeten diezelfde mietjes ook niet gek opkijken als ze uiteindelijk zelf eens een pak slaag krijgen. En of dat nu van de politie afkomt, of van buurtbewoners die het uiteindelijk helemaal zat zijn boeit me niet zo.
Dan heb je het echt niet begrepenquote:
Ze wil neuken!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |