hoogerhoudquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef PieterBas het volgende:
Oh noes, die foute leraar techniek komt ook op de reunie..
pneuuuuuuuuuuuuma.. (op een nichterige stem)
Slechter kan ook niet hequote:
Dat was Alblas..quote:
1,5 uur? doe je voorzichtig?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen.. strand.. morgen
Nu eerst nog anderhalf uur werken :p
Kan ik het ook niet krijgen als ik gewoon lief doe?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je vroeg begint he
Daar heb je wel kelderratjes.. Die zijn bang voor de zonquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
niemand helpt me in DIG...ik ben bijna van plan om naar Tweakers te rennen
![]()
En dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kan ik het ook niet krijgen als ik gewoon lief doe?
Helaas!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. mja misschien kende jij de opties
NIet? Mutantquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja, klote TT, ik snak helemaal niet naar het strand
Met dit weer op dit tijdstip koffie? Ik heb lekker siroopquote:
Een groot glas iceteaquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met dit weer op dit tijdstip koffie? Ik heb lekker siroop
ZOENUH ZOENUH ZOENUH!! Maak me geeeeeeekquote:
Het is geen verplichting hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zit ik semi-verplicht in de sportschool enzo. (Al heb ik 0,0 zin)
Neukteugels dr weer af trainen hé!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zit ik semi-verplicht in de sportschool enzo. (Al heb ik 0,0 zin)
Neukteugels zijn fun! Graatmagere bitches zijn gaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neukteugels dr weer af trainen hé!![]()
Nog paar uurtjes en dan 4 dagen thuis
Die heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neukteugels dr weer af trainen hé!![]()
Nog paar uurtjes en dan 4 dagen thuis
Je hoeft ook niet graatmager te zijn om die dingen niet te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neukteugels zijn fun! Graatmagere bitches zijn gaar
Ik probeerde even een tegenstelling duidelijk te makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet graatmager te zijn om die dingen niet te hebben
I got your back matequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik probeerde even een tegenstelling duidelijk te maken
He. Jij snapt mij teminstequote:
Wat voor tijd of weer het ook is.... koffiequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met dit weer op dit tijdstip koffie? Ik heb lekker siroop
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Postbode bracht zojuist Blood on the tracks van Bob Dylan (Vinyl).
Mee eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik probeerde even een tegenstelling duidelijk te maken
Op Ebay staan mooie dingen soms, betaalbaar ook. En Marktplaats, vooral draaitafels, maar die zijn ook prima geschikt. Alleen vind ik de vintage jaren '70-80 mooier.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook een platenspeler
Heb hier een paar platen waaronder number of the beast liggen maar kan ze niet spelen
post nog eens een foto van dat ding wat jij hebt, als je wil. Ik wil er echt een kopen. Wat heb jij betaald. Waar heb je hem gekochtquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op Ebay staan mooie dingen soms, betaalbaar ook. En Marktplaats, vooral draaitafels, maar die zijn ook prima geschikt. Alleen vind ik de vintage jaren '70-80 mooier.
iTunes is ronduit kut... opstartproblemen, afsluitproblemen..en libraries die zomaar verdwijnenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
iTunes. 1 vinkje in op elke pc in het netwerk met iTunes heb je de hele library beschikbaar. Geniaal.
Die foto zou ik even moeten zoeken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
post nog eens een foto van dat ding wat jij hebt, als je wil. Ik wil er echt een kopen. Wat heb jij betaald. Waar heb je hem gekocht
Sorry dat ik het hemd van je lijf vraag
Ik heb nog nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iTunes is ronduit kut... opstartproblemen, afsluitproblemen..en libraries die zomaar verdwijnen
op mac os X werkt het primaquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iTunes is ronduit kut... opstartproblemen, afsluitproblemen..en libraries die zomaar verdwijnen
Op de mac wel ja, op windows daarentegenquote:
waarom zou ik me daar over druk makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de mac wel ja, op windows daarentegen
Ook. Alleen heb ik mijn pc op standby gezet, dan heb je geen shared library meer natuurlijk. Dan maar Kink.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de mac wel ja, op windows daarentegen
Ik zeg halloquote:
holaquote:
Daar kun je goede en slechte van krijgen. Ik vond ze wel akelig licht, een beetje gewicht (en stevigheid) mag van mij wel. Er zijn wel veel reviews te vinden op internet, daarmee kun je je wel een aardig beeld van de kwaliteit vormen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe goed zijn de usb platenspelers?
hier nog een. gelukkig hoef ik nog maar 1,5 uur deze weekquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
Bagger, ik heb het helemaal gehad voor deze week
Dude, platenspelers is het toonbeeld van perfect en tevens analoog geluid. Dat moet je niet gaan vernaggellen door het te digitaliseren via de PC en USBquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe goed zijn de usb platenspelers?
Dat is het zeker! Goede kwaliteit voor hele leuke prijzenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Thanks Dean, tweedehands HiFi kopen is leuk.
morgen vrijquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hier nog een. gelukkig hoef ik nog maar 1,5 uur deze week
Inderdaad. De versterker kocht ik in V&A voor 45 euro incl. verzenden, goede deal. Heb er al ruim een jaar veel plezier van (inmiddels wel voor een kleine 100 euro onderhoud, maar ja).quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is het zeker! Goede kwaliteit voor hele leuke prijzen
Goedzo. Ik vond het wel een nadeel, een cd rip ik altijd even, maar met een lp lukt dat niet. Maar ja, wat maakt het ook uit, tegenwoordig heb je alles zo gedownload ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:22 schreef Deansensitized het volgende:
Koop je de cd maar die je dan ripped naar mp3
eerder inloggen hier piet..quote:
Leven draait niet om 24/7 te Fok!kenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
eerder inloggen hier piet..
heb morgen tentamen..
Eens enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leven draait niet om 24/7 te Fok!ken
Klopt, dan download je het maar even. Plaat zet je op om te luisteren. Puur muzikaal genot.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goedzo. Ik vond het wel een nadeel, een cd rip ik altijd even, maar met een lp lukt dat niet. Maar ja, wat maakt het ook uit, tegenwoordig heb je alles zo gedownload ook.
tja, kan je wel zeggen, maar jij heb nu veel vrije tijd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leven draait niet om 24/7 te Fok!ken
* meldt zichquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:31 schreef Yesse het volgende:
Oja ik zou vandaag slachtoffer(s) gaan vinden
slachtoffers voor wat? wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaNatuurlijk! Oja ik zou vandaag slachtoffer(s) gaan vinden
Uiteraardquote:
true shitquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, kan je wel zeggen, maar jij heb nu veel vrije tijd...
Ik sta in een uur op Zuidpleinquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij doet er 5 kwartier over om uberhaupt Zeeland uit te komen
Is het zo gevaarlijk daarquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe je daar wel voorzichtig anders lig je 4 minuten later voor de metro
Nee maar tegen de tijd dat ik weer terug ben is het 8 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef Goover het volgende:
Sportschool? Daar zit je toch niet de hele avond
Slachter-offers??quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:59 schreef G.Fawkes het volgende:
Slachteroffers? Zuidplein? Hebben we het over Prem
Dan begint de avond netquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:00 schreef Yesse het volgende:
Nee maar tegen de tijd dat ik weer terug ben is het 8 uur
Haal dan een s wegquote:
quote:
nee, Slachter-offer..quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef Yesse het volgende:
Ja.. maar ik denk altijd dat ik nooit tijd heb
Dat herken ik zo goed he! Als ik iets gepland heb staan en heb dan nog een uurtje ofzo ervoor, dan kan ik ook echt niets anders doen. Heel apart en had het gevoel dat ik de enige daarmee wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. maar ik denk altijd dat ik nooit tijd heb
Oh zo. Heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
Dat herken ik zo goed he! Als ik iets gepland heb staan en heb dan nog een uurtje ofzo ervoor, dan kan ik ook echt niets anders doen. Heel apart en had het gevoel dat ik de enige daarmee was
Ik vroeger ook, maar dat is er zo ingeroest dat ik tegenwoordig daar een beetje vast aan zit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook
Maar dat gebruik ik gewoon als smoes om niks te hoeven doen
Dat ben je nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat herken ik zo goed he! Als ik iets gepland heb staan en heb dan nog een uurtje ofzo ervoor, dan kan ik ook echt niets anders doen. Heel apart en had het gevoel dat ik de enige daarmee was
Ik ben juist altijd op tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Heb ik eigenlijk nooit. Ik ben vaak te laat ook
We gingen toch trouwen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar tegen de tijd dat ik weer terug ben is het 8 uur
Wat was je van plan dan![]()
Gewoon gaan bellen. Als de afspraak eenmaal staat kun je niet meer terug. Ik heb de mazzel dat een aantal vrienden heb die ik 3 seconde van te voren kan bellen om te vragen waar we gaan drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, maar dat is er zo ingeroest dat ik tegenwoordig daar een beetje vast aan zit.
Eigenlijk moet ik dat kwijt want dat zorgt er voor dat ik niet echt een leven heb buiten het weekend om
Ja maar ik heb te weinig inspiratie om elke dag iets leuks te verzinnenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gewoon gaan bellen. Als de afspraak eenmaal staat kun je niet meer terug. Ik heb de mazzel dat een aantal vrienden heb die ik 3 seconde van te voren kan bellen om te vragen waar we gaan drinken
Praten met je vrienden is leuk genoeg, imoquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb te weinig inspiratie om elke dag iets leuks te verzinnen
en te weinig vrienden![]()
elke dag lijkt me ook wat overdreven en soms gewoon heel lui (met iemand) een beetje film kijken ofzo kan toch ook?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb te weinig inspiratie om elke dag iets leuks te verzinnen
en te weinig vrienden![]()
Ja, dat is wel lastig misschien.. Eerst samenwonen dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, laatste poging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar mijn vriendinnen en ik liggen niet op 1 lijn wat betreft interesses. Het zijn topmeiden maar die 1 á 2 keer in de week dat ik ze zie praat ik genoegquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Praten met je vrienden is leuk genoeg, imo![]()
En dan ook nog eens onder het genot van een goede speciaal bier en mijn dag kan niet stuk
(ik heb nieuwe vrienden nodig enzooo)
Als ik ook maar iets over voetbal zeg dan worden ze gek en als zij ook maar iets over hun oh-zo-ingewikkelde relatie met jongens hebben dan word ik gek(oh zo ingewikkelde relaties: bv. een jongen leuk vinden maar toch ook niet maar toch ook wel maar toch ook niet maar toch ook wel maar toch ook niet etc.)
Fuck the EBU![]()
Elke dag is ietsje pietsje overdreven maar 2 a 3 keer per week is mijn gemiddelde tenzij ik het echt druk hebquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
elke dag lijkt me ook wat overdreven en soms gewoon heel lui (met iemand) een beetje film kijken ofzo kan toch ook?
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lastig misschien.. Eerst samenwonen dan maar?![]()
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, laatste poging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen in het topic breed uit zitten meten dat ik niet te koop ben voor 2 breezers en men eerst een x aantal dates met mij moet hebben gehad.. dus als ik nu om te kopen ben voor die oh zoramen en A&dM en de schouw dan voelen ze zich hier zo verraden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU![]()
Jij bent van het type meisje dat one of the guys isquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn vriendinnen en ik liggen niet op 1 lijn wat betreft interesses. Het zijn topmeiden maar die 1 á 2 keer in de week dat ik ze zie praat ik genoeg(ik heb nieuwe vrienden nodig enzooo)
Als ik ook maar iets over voetbal zeg dan worden ze gek en als zij ook maar iets over hun oh-zo-ingewikkelde relatie met jongens hebben dan word ik gek(oh zo ingewikkelde relaties: bv. een jongen leuk vinden maar toch ook niet maar toch ook wel maar toch ook niet maar toch ook wel maar toch ook niet etc.)
Dat zijn altijd de leukste om mee om te gaan
Ja maar dan moet dat bij mij op bed..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
elke dag lijkt me ook wat overdreven en soms gewoon heel lui (met iemand) een beetje film kijken ofzo kan toch ook?
Fuck the EBU![]()
idd.. je hebt wat goeie vrienden nodigquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn vriendinnen en ik liggen niet op 1 lijn wat betreft interesses. Het zijn topmeiden maar die 1 á 2 keer in de week dat ik ze zie praat ik genoeg(ik heb nieuwe vrienden nodig enzooo)
![]()
![]()
Mijn Lilly is erg vrouwelijk qua dingen, maar soms ff net wat harder dan een standaard meisje..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent van het type meisje dat one of the guys is
ik vind een meisje-meisje niet echt alles, maar net ff wat harder (zoals lilly) is ideaal imo...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
* G.Fawkes meldtquote:
middag!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.![]()
ja dat is lastig ik ken het..quote:
Daarom was ik ook blij dat er een vriend op zichzelf ging wonen. Dan is dat een stuk makkelijker![]()
![]()
ksst ze had het tegen mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom ik net weer op het goede moment binnenvallen![]()
![]()
![]()
Nouja, one of the guys... Is ook weer een beetje overdreven. Laat ik het zo zeggen: Ik begrijp de man beter dan de vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent van het type meisje dat one of the guys is
En ik houd van voetbal, computers & spelletjes en ben een slechte shopper
Fuck the EBU![]()
quote:
Dat zeg ik, one of the guysquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo zacht als de pest. Dat dan weer welquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn Lilly is erg vrouwelijk qua dingen, maar soms ff net wat harder dan een standaard meisje..
ik vind een meisje-meisje niet echt alles, maar net ff wat harder (zoals lilly) is ideaal imo...
Fuck the EBU![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo zacht als de pest. Dat dan weer wel![]()
![]()
![]()
dat klinkt dan weer erg goed.. lilly is wel into spelletjes, maar niet into de spelletjes van mij. en ze kan goed shoppen.. ik niet, maar ben blij dat ze er verstand van heeft... voetbal vind ik mwah mwah..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, one of the guys... Is ook weer een beetje overdreven. Laat ik het zo zeggen: Ik begrijp de man beter dan de vrouw.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Neeee maar ik ben wel verzorgend en bang aangelegdquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
[..]
Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."![]()
Als iemand iets engs gaat doen zeg ik echt standaard: "doe je voorzichtig?"
Ik lijk af en toe net mn moeder
Fuck the EBU![]()
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
[..]
Dus als jij voetbal kijkt horen we bij elke overtreding: "Hopen dat ie zich geen pijn gedaan heeft."![]()
![]()
![]()
tja, wat is goed shoppen? Ik bepaal van te voren ongeveer wat ik nodig heb en dan ga ik daar naar op zoek. En ik ga niet 10 verschillende outfits passen om uiteindelijk toch de eerste te nemen. Daar heb ik een hekel aan. Hoewel ik wel af en toe zo'n bui kan hebben dat ik 4 winkels in ga voordat ik heb wat ik wil.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat klinkt dan weer erg goed.. lilly is wel into spelletjes, maar niet into de spelletjes van mij. en ze kan goed shoppen.. ik niet, maar ben blij dat ze er verstand van heeft... voetbal vind ik mwah mwah..
Fuck the EBU![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijken
Fuck the EBU![]()
De wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijken
Jawel, je keek.![]()
Je bent stalker of je bent het niet hequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
Jij ziet het ook voor je alsof we met zijn allen met Yesse voetbal zitten te kijken![]()
Ik hou niet van half werk![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen in het topic breed uit zitten meten dat ik niet te koop ben voor 2 breezers en men eerst een x aantal dates met mij moet hebben gehad.. dus als ik nu om te kopen ben voor die oh zoramen en A&dM en de schouw dan voelen ze zich hier zo verraden..
Pas op, je bent nu mijn ramen met Breezers aan het vergelijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent stalker of je bent het niet he![]()
Ik hou niet van half werk
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Pas op, je bent nu mijn ramen met Breezers aan het vergelijken.
Oja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel het zelfde idee.. Omkopen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Kieskeurig maar wel gericht, klinkt goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
tja, wat is goed shoppen? Ik bepaal van te voren ongeveer wat ik nodig heb en dan ga ik daar naar op zoek. En ik ga niet 10 verschillende outfits passen om uiteindelijk toch de eerste te nemen. Daar heb ik een hekel aan. Hoewel ik wel af en toe zo'n bui kan hebben dat ik 4 winkels in ga voordat ik heb wat ik wil.
![]()
![]()
Wat voor zooitje?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
[..]
toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat worden
(of ben ik nu heel blond?)
Fuck the EBU![]()
Daarom bedacht ik het me ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
toen je het zei visualiseerde ik het ook even.. wat een zooitje zou dat worden
Al denk ik dat Yesse fanatieker dan mij is qua voetbal![]()
![]()
ik bedoelde dus met al die mannen hier en jij voetbal kijken en dat jij dan zo ongeveer de enige bent die iets ziet van de wedstrijd enzo en dat de rest zich aan jou zit te vergeapenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat voor zooitje?(of ben ik nu heel blond?)
![]()
![]()
Oh, dan dacht ik aan een ander zooitje, voor er misverstanden ontstaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik bedoelde dus met al die mannen hier en jij voetbal kijken en dat jij dan zo ongeveer de enige bent die iets ziet van de wedstrijd enzo en dat de rest zich aan jou zit te vergeapen
Meer in de trant van aanmoedigen. Paar man die roepen van: "schop m neer", en Yesse die zich ongerust maakt![]()
![]()
Ik doe niet aan voetbal dingenAlleen met WK/EK dingetjes, beetje wedstrijdjes kijken met vrienden is dan nog wel grappig.
![]()
Ik voor de rest eigenlijk ook niet meerquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:57 schreef Goover het volgende:
Ik doe niet aan voetbal dingenAlleen met WK/EK dingetjes, beetje wedstrijdjes kijken met vrienden is dan nog wel grappig.
Maar ik zwaai af
Tot over 20 minuten![]()
![]()
Ik was lui vanmorgen en kwam mijn bed niet uit, nu moet ik nog een uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voor de rest eigenlijk ook niet meer
Maar ik zwaai af
Tot over 20 minuten
![]()
![]()
nananaanaquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was lui vanmorgen en kwam mijn bed niet uit, nu moet ik nog een uur
![]()
![]()
Ook de beste manier lijkt mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Kieskeurig maar wel gericht, klinkt goed
Dat gezeul door de stad.. Alhoewel ik best wel eens voor man wil spelen voor mn vriendinnen. (Als ik meewandelen, ja knikken of beoordelen en als kapstok fungeren)
![]()
Fuck the EBU![]()
Oooh.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik bedoelde dus met al die mannen hier en jij voetbal kijken en dat jij dan zo ongeveer de enige bent die iets ziet van de wedstrijd enzo en dat de rest zich aan jou zit te vergeapen
Ik snap hem
Fuck the EBU![]()
Kan je mooi mij gezelschap houden, ik moet nog een half uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was lui vanmorgen en kwam mijn bed niet uit, nu moet ik nog een uur
Fuck the EBU![]()
generalisatie!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook de beste manier lijkt mijDat gezeul door de stad.. Alhoewel ik best wel eens voor man wil spelen voor mn vriendinnen. (Als ik meewandelen, ja knikken of beoordelen en als kapstok fungeren)
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kan je mooi mij gezelschap houden, ik moet nog een half uur
, maar mijn laatste halfuur dan?
![]()
Maar zo is het wel. En oh wee, als je zegt dat het niet leuk staat, dan zijn de rapen gaarquote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Het is je vergeven... Ik had gewoon mijn bed uit moeten komen, als ik hier om 8:00 had gestaan mocht ik nu al een half uur geleden naar huisquote:![]()
![]()
idd.. het blijven retorische vragenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. En oh wee, als je zegt dat het niet leuk staat, dan zijn de rapen gaar
![]()
![]()
Precies. Wat eigenlijk onzin is, want als het niet leuk staat en ze koopt het toch dan loopt ze toch voor gekquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. En oh wee, als je zegt dat het niet leuk staat, dan zijn de rapen gaar
Fuck the EBU![]()
Willen meeten in juniquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:10 schreef Goover het volgende:
Het 'Meeters' lijstje in de OP, waar gaat die over? Mensen die willen meeten of gemeet hebben?
Fuck the EBU![]()
8 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is je vergeven... Ik had gewoon mijn bed uit moeten komen, als ik hier om 8:00 had gestaan mocht ik nu al een half uur geleden naar huis
Nu heb ik nog meer medelijden met je
Al weet ik niet hoe laat je weg moet daarvoor..
Fuck the EBU![]()
Ja, maar als ik de waarheid vertelde, was het ook weer niet goed..quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Wat eigenlijk onzin is, want als het niet leuk staat en ze koopt het toch dan loopt ze toch voor gek
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Is mijn kont hier dik in? Als je kont dik is dan is hij overal dik in, en als je daar wat aan wilt doen moet je minder eten.quote:
Maar dat is mijn mening![]()
en nee dat zeg ik nooitmaar het is wel waar
Fuck the EBU![]()
En ze weten zelf toch wel of het leuk is of niet.. de vragen zijn echt puur gewoon om te checken of je het wel met ze eens bent en ze gelijk geeftquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de waarheid vertelde, was het ook weer niet goed..
![]()
![]()
Ja maar de waarheid is ook vervelend, dan wordt je met je neus op de feiten gedrukt..quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de waarheid vertelde, was het ook weer niet goed..
Fuck the EBU![]()
wat is waar? dat je een dikke kont hebt of dat een dikke kont altijd dik is en niet aan de kleding ligt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is mijn kont hier dik in? Als je kont dik is dan is hij overal dik in, en als je daar wat aan wilt doen moet je minder eten.
Maar dat is mijn mening![]()
en nee dat zeg ik nooitmaar het is wel waar
En met een kontje is nix mis..![]()
![]()
als je dat zegt moet ik denken aan Hans Teeuwen bij die meiden van halal.. ge-wel-dig!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar de waarheid is ook vervelend, dan wordt je met je neus op de feiten gedrukt..
![]()
Ah, dan zet ik mijn naam er ook bij, mist ik kan enzeu.quote:7:50 van huis weg...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
8 uurNu heb ik nog meer medelijden met je
Al weet ik niet hoe laat je weg moet daarvoor..
![]()
![]()
Dat als je vind dat je een te dikke kont hebt dat je er wat aan moet doen en dat het niet aan de kleding ligt..quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat is waar? dat je een dikke kont hebt of dat een dikke kont altijd dik is en niet aan de kleding ligt?
En met een kontje is nix mis..
Klopt, ik ben nou ook niet bepaald plat
Fuck the EBU![]()
Gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Ah, dan zet ik mijn naam er ook bij, mist ik kan enzeu.
[..]Ik heb geen medelijden meer met jequote:7:50 van huis weg...
Ik moet 07:45 weg namelijk.. Maar dat is mijn eigen schuld
Fuck the EBU![]()
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Dat was ook echt goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
als je dat zegt moet ik denken aan Hans Teeuwen bij die meiden van halal.. ge-wel-dig!
Fuck the EBU![]()
Ah dat wordt voor mij ook later weg + thuis want ze bellen 10 minuten voor ik naar huis moet met het probleem van 10 weken
Fuck the EBU![]()
Weekend.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Gaat toch zeker geen uren duren hoop ik???quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
Ah dat wordt voor mij ook later weg + thuis want ze bellen 10 minuten voor ik naar huis moet met het probleem van 10 weken
edit: las de zin een beetje krom![]()
Pff, eerst maar eens een Raket naar binnen hakken, ik heb het stervenswarm
Hoop het niet, maar ik zit nu nog met ze aan de telefoon.. Nog 6 minutenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Gaat toch zeker geen uren duren hoop ik???
edit: las de zin een beetje krom
Fuck the EBU![]()
succes! ik ben weg!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar ik zit nu nog met ze aan de telefoon.. Nog 6 minuten
![]()
![]()
Multitasking, dat zouden mannen ook eens moeten leren...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar ik zit nu nog met ze aan de telefoon.. Nog 6 minuten
![]()
Ik kan datquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Multitasking, dat zouden mannen ook eens moeten leren...
Een beetje![]()
![]()
Jij hakt je raketquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Pff, eerst maar eens een Raket naar binnen hakken, ik heb het stervenswarm
Fuck the EBU![]()
Ik niet, ik zit ONDER de airco... Als ik straks naar buiten stap krijg ik een muur van warmte voor mijn bakkes gesmetenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
30 km/u naar huis fietsen is niet zo gezond zekerNico
.
![]()
Dat had ik ook, daarom ben ik nu weer snel naar binnen gevluchtquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:28 schreef Goover het volgende:
Ik niet, ik zit ONDER de airco... Als ik straks naar buiten stap krijg ik een muur van warmte voor mijn bakkes gesmeten.
![]()
![]()
quote:
Terug
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.![]()
Goover
Kees
Hallo mensen! zo lekker uit eten met hosti
Goede stagedag btw vandaag
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
Cali
Groeten aan Guus
quote:
Zal ik doen...of hij leest het zelf wel
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
pfff... wat een drukte met verslagen, maar met dit mooie weer wil ik helemaal niet werken...
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit ONDER de airco... Als ik straks naar buiten stap krijg ik een muur van warmte voor mijn bakkes gesmeten.
Fuck the EBU![]()
heerlijk gevoel is dat he?quote:
jna ?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hou
Goedenavond
Ben wer terug van fysio. Morgen nog ff een dagje werken en dan weer weekend![]()
![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Luctor
Haiquote:
Ik zit weer klaar voor een hele avond niksdoen. Morgen op stage eens kijken wat ik ga doen, maar ik ben even toe aan een rustmomentje, want ben het een beetje zat
Vermoeidheid + hogeschool = hoog irritatierisico![]()
He manquote:.
Aahh H_A is weer online Kuno.
Hmm, doe maar gewoon ffies vanavond ergens anders aan denken! Dan zakt het vast allemaal welquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai
Ik zit weer klaar voor een hele avond niksdoen. Morgen op stage eens kijken wat ik ga doen, maar ik ben even toe aan een rustmomentje, want ben het een beetje zat
Vermoeidheid + hogeschool = hoog irritatierisico![]()
![]()
Hier netzo, alleen moet ik wel wat doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai
Vermoeidheid + hogeschool = hoog irritatierisico
Lekker even klussen in de schuur. Veenstra! Veenstra! aan en lekker hobbyen
Ghehe, dude maakt recht voor mn huis een burn-out om te pimpen bij zn vrienden, net op dat moment komt er een politiewagen de hoek omrijdenDat leverde een puicke achtervolging op
Precies, daarom wacht ik ook nog maar even met het beantwoorden van het mailtje van schoolquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, doe maar gewoon ffies vanavond ergens anders aan denken! Dan zakt het vast allemaal wel![]()
![]()
Naar het water!![]()
.
Pic's, or it didn't happenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, dude maakt recht voor mn huis een burn-out om te pimpen bij zn vrienden, net op dat moment komt er een politiewagen de hoek omrijdenDat leverde een puicke achtervolging op
Maar vast vet gezicht geweest
quote:
Ik ben er ook even weg van, tot straks
Ik had een mailtje gestuurd in het Nederlands over het spel dat het niet werkte, krijg ik in het Engels antwoordWeten ze dan wel wat ik vroeg?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Goed planquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, daarom wacht ik ook nog maar even met het beantwoorden van het mailtje van school![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Ja ik zat op de fiets, dus ik had amper door wat er gebeurde en toen was het al overquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Pic's, or it didn't happen
Maar vast vet gezicht geweest
burn-out? met z'n scooter ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
![]()
Nee, met zn fiets.quote:
Met zn auto natuurlijk
Is dat natuurlijk? Kan met meerdere voertuigen die motorisch worden aangedreven toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, met zn fiets.
Met zn auto natuurlijk
Trouwens nogal kansloos om dan te vluchten voor de politie...
edit:
![]()
Idd, beetje agent zegt Foei! en voor de rest niksquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:18 schreef nicomart het volgende:
Trouwens nogal kansloos om dan te vluchten voor de politie...![]()
![]()
True, maar een scooter-politieauto achtervolging is snel afgelopen hier in Delftquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is dat natuurlijk? Kan met meerdere voertuigen die motorisch worden aangedreven toch?
Trouwens nogal kansloos om dan te vluchten voor de politie...
edit:
mja ok.. met een scooter kan je tenminste nog krappe steegjes induiken ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar een scooter-politieauto achtervolging is snel afgelopen hier in Delft
![]()
![]()
Dat me denken aan een vakantie paar jaar geleden. Schoot een scooter vlak voor onze auto langs, maar hij had niet gezien dat er een motoragent van de andere kant kwam. Die vloog er gelijk achteraanquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja ok.. met een scooter kan je tenminste nog krappe steegjes induiken ofzo![]()
![]()
Truequote:Op donderdag 8 mei 2008 19:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja ok.. met een scooter kan je tenminste nog krappe steegjes induiken ofzoMaargoed, mn internet ligt er af deze avond, dus
Fijne avond nog allen
![]()
Sterkte deze avond Bartquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueMaargoed, mn internet ligt er af deze avond, dus
Fijne avond nog allen
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snak naar pils, maar dat komt morgenavond wel![]()
en het weekend uiteraard ook
hoiii
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
oej.. morgen avond, dat gaat zwaar worden voor mij...quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
hoiii
vertelquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oej.. morgen avond, dat gaat zwaar worden voor mij...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Oh en mn tv en telefoon (schijn ik te hebbenquote:) ook
Dus dat wordt een saai avondje
Maargoed
Komt een fransoos van vorig semester langs, en ik kon het samen met hem, nog al goed vinden met de fles, als de beste vrienden... En hij brengt wat goedkope alcohol mee dusquote:![]()
![]()
Morgenavond = weekendquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
hoiii
![]()
![]()
Nee, zo direct bedoel ik het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
soms kunnen dat soort tips van de gebruiker wel zorgen dat een probleem sneller is opgelost. Dat scheelt jou dan weer arbeidskosten.. Maar jij zegt dus eigenlijk dat je extra wil betalen?
Als ik kom omdat er iets softwarematigs met mijn laptop aan de hand is vermeld ik dat wel.
Maar als het 'iets' met de hardware te maken heeft en ik niet weet wat, wat nogal snel is, maar wel een omschrijving van het probleem kan geven (hij gaat niet meer aan) dan doe ik dat.
Overigens ben ik best bereid om meer te betalen ja, dat interesseert me niet.
Ik koop doorgaans gewoon wat nieuws als het kapot is trouwens
Signature.![]()
Damn weer terug. Was relaxed. Morgen vrij
!
bek houwe ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Houniet het volgende:
!
Daarna wel lang weekend
Signature.![]()
Bek houwe ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe ik niet.
Daarna wel lang weekend
Alleen zondag vrij![]()
![]()
pwn ik niet.quote:
vanaf 1600 vrijdagmiddag, (ambtenaar) en dan zaterdag zondag maandag vrij, alwaar ik op een eiland aan het bbq-en, zuipen en zwemmen ben
Signature.![]()
Heb je een slachtoffer?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
Zoo sms verstuurd. Nu nog kijken of het wat wordt![]()
![]()
naar wie en waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
Zoo sms verstuurd. Nu nog kijken of het wat wordt
Het is blijkbaar belangrijk anders zou je het hier niet vermelden.
of vermeld je elke sms die je verstuurt hier?
Signature.![]()
Zolang Bootje dat maar niet gaat doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef eer-ik het volgende:
of vermeld je elke sms die je verstuurt hier?![]()
![]()
Neee mijn plan om een leven te krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
naar wie en waarom?
Het is blijkbaar belangrijk anders zou je het hier niet vermelden.
of vermeld je elke sms die je verstuurt hier?
En omdat ik de rest van het verhaal hier ook al had gedumpt..
Fuck the EBU![]()
oh, ok dan zal ik daar genoegen mee moeten nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neee mijn plan om een leven te krijgenEn omdat ik de rest van het verhaal hier ook al had gedumpt..
Teruglezen doe ik niet.Signature.![]()
Wies dat nou in je usericon?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Houniet het volgende:
!
Jawel, je keek.![]()
Het is ook niet boeiendquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:51 schreef eer-ik het volgende:
oh
[..]
, ok dan zal ik daar genoegen mee moeten nemen.
Teruglezen doe ik niet.
Fuck the EBU![]()
Hoezo manquote:?
heb ik het ook gemist?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neee mijn plan om een leven te krijgenEn omdat ik de rest van het verhaal hier ook al had gedumpt..
![]()
![]()
Lekker, wat heb je gedaan? Of alleen buiten gezetenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan
nog effe wat posten en dan mand in
Fuck the EBU![]()
nee ok.. moest ff bedenken of dat het nou wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar je hebt ook nog meegedaan in de discussie
![]()
![]()
Dat was hetquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ok.. moest ff bedenken of dat het nou was
Fuck the EBU![]()
ok nouja.. dan weet ik nog steeds niet wat je precies hebt gedaan, maar goed.. goed dat je er mee bezig bent danquote:![]()
![]()
Zitten bakken en een zootje Planet Earth afleveringen gekeken in de tussentijd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker, wat heb je gedaan? Of alleen buiten gezeten
Onder het genot van een Desperado met citroen
Signature.![]()
Kon ik overdag ook maar lekker buiten zittenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zitten bakken en een zootje Planet Earth afleveringen gekeken in de tussentijd.
Onder het genot van een Desperado met citroen
Noujaaaaaaaaaaaa na morgen weer weekend
Fuck the EBU![]()
Ik had gisteren het idee om morgen te gaan terrassenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
ok nouja.. dan weet ik nog steeds niet wat je precies hebt gedaan, maar goed.. goed dat je er mee bezig bent dan
En daarom had ik slachtoffers nodig en nu heb ik uiteindelijk toch een vriendin gesmst
Fuck the EBU![]()
Ik heb expres een dagje vrij genomen deze week.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kon ik overdag ook maar lekker buiten zittenNoujaaaaaaaaaaaa na morgen weer weekend
Dacht echt: ik ga niet de hele week werken met dit weer, echt te zonde.
Gelukkig kan ik nog 3 dagen braden vanaf morgen
Signature.![]()
Jaaa ik kreeg het binnen door mijn "ultra-technologische-radar"quote:
ook wel bekend als msn
Fuck the EBU![]()
Lekker hoor.. Toevallig heb ik morgen juist het meeste werk te doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb expres een dagje vrij genomen deze week.
Dacht echt: ik ga niet de hele week werken met dit weer, echt te zonde.
Gelukkig kan ik nog 3 dagen braden vanaf morgen
Maar ik was wel maandag lekker vrij
En ben nu wel al een beetje bruin
Overmorgen weer bakken
Fuck the EBU![]()
Ik moest vorige week vrijdag en afgelopen maandag gewoon werkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker hoor.. Toevallig heb ik morgen juist het meeste werk te doenMaar ik was wel maandag lekker vrij
En ben nu wel al een beetje bruin
Overmorgen weer bakken
Signature.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: