hoogerhoudquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef PieterBas het volgende:
Oh noes, die foute leraar techniek komt ook op de reunie..
pneuuuuuuuuuuuuma.. (op een nichterige stem)
Slechter kan ook niet hequote:
Dat was Alblas..quote:
1,5 uur? doe je voorzichtig?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen.. strand.. morgen
Nu eerst nog anderhalf uur werken :p
Kan ik het ook niet krijgen als ik gewoon lief doe?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je vroeg begint he
Daar heb je wel kelderratjes.. Die zijn bang voor de zonquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
niemand helpt me in DIG...ik ben bijna van plan om naar Tweakers te rennen
![]()
En dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kan ik het ook niet krijgen als ik gewoon lief doe?
Helaas!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. mja misschien kende jij de opties
NIet? Mutantquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja, klote TT, ik snak helemaal niet naar het strand
Met dit weer op dit tijdstip koffie? Ik heb lekker siroopquote:
Een groot glas iceteaquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met dit weer op dit tijdstip koffie? Ik heb lekker siroop
ZOENUH ZOENUH ZOENUH!! Maak me geeeeeeekquote:
Het is geen verplichting hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zit ik semi-verplicht in de sportschool enzo. (Al heb ik 0,0 zin)
Neukteugels dr weer af trainen hé!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zit ik semi-verplicht in de sportschool enzo. (Al heb ik 0,0 zin)
Neukteugels zijn fun! Graatmagere bitches zijn gaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neukteugels dr weer af trainen hé!![]()
Nog paar uurtjes en dan 4 dagen thuis
Die heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neukteugels dr weer af trainen hé!![]()
Nog paar uurtjes en dan 4 dagen thuis
Je hoeft ook niet graatmager te zijn om die dingen niet te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neukteugels zijn fun! Graatmagere bitches zijn gaar
Ik probeerde even een tegenstelling duidelijk te makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet graatmager te zijn om die dingen niet te hebben
I got your back matequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik probeerde even een tegenstelling duidelijk te maken
He. Jij snapt mij teminstequote:
Wat voor tijd of weer het ook is.... koffiequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met dit weer op dit tijdstip koffie? Ik heb lekker siroop
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Postbode bracht zojuist Blood on the tracks van Bob Dylan (Vinyl).
Mee eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik probeerde even een tegenstelling duidelijk te maken
Op Ebay staan mooie dingen soms, betaalbaar ook. En Marktplaats, vooral draaitafels, maar die zijn ook prima geschikt. Alleen vind ik de vintage jaren '70-80 mooier.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook een platenspeler
Heb hier een paar platen waaronder number of the beast liggen maar kan ze niet spelen
post nog eens een foto van dat ding wat jij hebt, als je wil. Ik wil er echt een kopen. Wat heb jij betaald. Waar heb je hem gekochtquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op Ebay staan mooie dingen soms, betaalbaar ook. En Marktplaats, vooral draaitafels, maar die zijn ook prima geschikt. Alleen vind ik de vintage jaren '70-80 mooier.
iTunes is ronduit kut... opstartproblemen, afsluitproblemen..en libraries die zomaar verdwijnenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
iTunes. 1 vinkje in op elke pc in het netwerk met iTunes heb je de hele library beschikbaar. Geniaal.
Die foto zou ik even moeten zoeken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
post nog eens een foto van dat ding wat jij hebt, als je wil. Ik wil er echt een kopen. Wat heb jij betaald. Waar heb je hem gekocht
Sorry dat ik het hemd van je lijf vraag
Ik heb nog nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iTunes is ronduit kut... opstartproblemen, afsluitproblemen..en libraries die zomaar verdwijnen
op mac os X werkt het primaquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iTunes is ronduit kut... opstartproblemen, afsluitproblemen..en libraries die zomaar verdwijnen
Op de mac wel ja, op windows daarentegenquote:
waarom zou ik me daar over druk makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de mac wel ja, op windows daarentegen
Ook. Alleen heb ik mijn pc op standby gezet, dan heb je geen shared library meer natuurlijk. Dan maar Kink.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de mac wel ja, op windows daarentegen
Ik zeg halloquote:
holaquote:
Daar kun je goede en slechte van krijgen. Ik vond ze wel akelig licht, een beetje gewicht (en stevigheid) mag van mij wel. Er zijn wel veel reviews te vinden op internet, daarmee kun je je wel een aardig beeld van de kwaliteit vormen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe goed zijn de usb platenspelers?
hier nog een. gelukkig hoef ik nog maar 1,5 uur deze weekquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
Bagger, ik heb het helemaal gehad voor deze week
Dude, platenspelers is het toonbeeld van perfect en tevens analoog geluid. Dat moet je niet gaan vernaggellen door het te digitaliseren via de PC en USBquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe goed zijn de usb platenspelers?
Dat is het zeker! Goede kwaliteit voor hele leuke prijzenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Thanks Dean, tweedehands HiFi kopen is leuk.
morgen vrijquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hier nog een. gelukkig hoef ik nog maar 1,5 uur deze week
Inderdaad. De versterker kocht ik in V&A voor 45 euro incl. verzenden, goede deal. Heb er al ruim een jaar veel plezier van (inmiddels wel voor een kleine 100 euro onderhoud, maar ja).quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is het zeker! Goede kwaliteit voor hele leuke prijzen
Goedzo. Ik vond het wel een nadeel, een cd rip ik altijd even, maar met een lp lukt dat niet. Maar ja, wat maakt het ook uit, tegenwoordig heb je alles zo gedownload ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:22 schreef Deansensitized het volgende:
Koop je de cd maar die je dan ripped naar mp3
eerder inloggen hier piet..quote:
Leven draait niet om 24/7 te Fok!kenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
eerder inloggen hier piet..
heb morgen tentamen..
Eens enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leven draait niet om 24/7 te Fok!ken
Klopt, dan download je het maar even. Plaat zet je op om te luisteren. Puur muzikaal genot.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goedzo. Ik vond het wel een nadeel, een cd rip ik altijd even, maar met een lp lukt dat niet. Maar ja, wat maakt het ook uit, tegenwoordig heb je alles zo gedownload ook.
tja, kan je wel zeggen, maar jij heb nu veel vrije tijd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leven draait niet om 24/7 te Fok!ken
* meldt zichquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:31 schreef Yesse het volgende:
Oja ik zou vandaag slachtoffer(s) gaan vinden
slachtoffers voor wat? wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaNatuurlijk! Oja ik zou vandaag slachtoffer(s) gaan vinden
Uiteraardquote:
true shitquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, kan je wel zeggen, maar jij heb nu veel vrije tijd...
Ik sta in een uur op Zuidpleinquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij doet er 5 kwartier over om uberhaupt Zeeland uit te komen
Is het zo gevaarlijk daarquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe je daar wel voorzichtig anders lig je 4 minuten later voor de metro
Nee maar tegen de tijd dat ik weer terug ben is het 8 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef Goover het volgende:
Sportschool? Daar zit je toch niet de hele avond
Slachter-offers??quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:59 schreef G.Fawkes het volgende:
Slachteroffers? Zuidplein? Hebben we het over Prem
Dan begint de avond netquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:00 schreef Yesse het volgende:
Nee maar tegen de tijd dat ik weer terug ben is het 8 uur
Haal dan een s wegquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |