ik wist dat je ermee zou komen..quote:
maak je een paar foto's voor ons?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen lekker zonnen met een vriendin bij een strandje
quote:
Siebren wat krijgen we nou?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik werd net uit mezelf wakker dus ben er meteen maar uitgestapt. Lekker vroeg deze morgen!
Ja Loesje, ik heb het nog wel in me. Ik lag gister ook al om een uur of 1 en was gewoon best moe, dus een lekkere nacht geslapen.quote:
deanquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:16 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Bart
Cali![]()
[beterschap met je teen]
Siebren
Wat ga je allemaal doen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja Loesje, ik heb het nog wel in me. Ik lag gister ook al om een uur of 1 en was gewoon best moe, dus een lekkere nacht geslapen.
Heb ook nog een lange dag voor de deur!
haters are leaversquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
Hee Loes, jij hier![]()
Hoi allemaal trouwens
En wat een kut-TT
Alsof het iets is om trots op te zijn
Vanmorgen eerst de regels voor het sociteitsbestuur doorlezen, daarna vanmiddag even vergaderen en vanavond naar een vergadering en als het goed is aangesteld worden in functie.quote:
quote:
Hmm okeequote:Op donderdag 8 mei 2008 08:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vanmorgen eerst de regels voor het sociteitsbestuur doorlezen, daarna vanmiddag even vergaderen en vanavond naar een vergadering en als het goed is aangesteld worden in functie.
Wat ik nu door lees, is niet echt gezellig, dus zo slecht heb je het nog niet. Verder geef ik op zulke dagen meer uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm okee
En ik maar stage lopen.. tjonge jonge!
nu pas?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:38 schreef Californium het volgende:
nou ik maar eens onderweg naar stage
Tot vanavond allen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te slijmen hoor, ze is er nog niet![]()
![]()
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:52 schreef Bootje84 het volgende:
heb je lekker geslapen piles..?
Doe ik eens aardig tegen de rest, is het nog niet goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te slijmen hoor, ze is er nog niet![]()
![]()
Correctquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Doe ik eens aardig tegen de rest, is het nog niet goed
het schijnt dat je dan je gedachtes moet opschrijven op papier, maar dat dan in gedachte.. die leg je dan naast je bed neer (in gedachte) en dan is je kop leeg en kan je beter maffen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Ik denk te veel als ik in bed lig, ging om 11 uur naar bed, en sliep om een uur of half 1 denk ik
Bart zit hier weinig overdag volgens mij...
En Yesse zal nog wel aan het reizen/werk zijn
haters zijn verlatersquote:
Ik denk meer over problemen enzo, en die wil ik dan eerst oplossenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
het schijnt dat je dan je gedachtes moet opschrijven op papier, maar dat dan in gedachte.. die leg je dan naast je bed neer (in gedachte) en dan is je kop leeg en kan je beter maffen..
quote:
Welke josti gaat nou opscheppen met fipo's , kom op manquote:
Een ban moeten ze krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:56 schreef HostiMeister het volgende:
Welke josti gaat nou opscheppen met fipo's , kom op man
Mijn naamtopic was erg, maar ik vind dit erger geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
En wat voor 1!
yequote:Op donderdag 8 mei 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn naamtopic was erg, maar ik vind dit erger geloof ik
moslimsquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:01 schreef G.Fawkes het volgende:
FiPo's helpen de Frontpage naar de knoppen dus ik kan het niet heel erg vinden. Ik zie liever domme reacties dan moslimbash reacties
Ik zie liever alleen maar intelligente mensen om me heen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:01 schreef G.Fawkes het volgende:
FiPo's helpen de Frontpage naar de knoppen dus ik kan het niet heel erg vinden. Ik zie liever domme reacties dan moslimbash reacties
En breezers zijn gayquote:
Maar ik heb gezellige collega'squote:Op donderdag 8 mei 2008 09:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, schandalig. Werken moet je, net als ons
quote:
Wat voor volk moet je dan gebruiken en voor je karretje spannen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie liever alleen maar intelligente mensen om me heen.
liever domme mensen dan mensen die intelligente denken te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie liever alleen maar intelligente mensen om me heen.
Ja maar aan domme mensen ga je je echt irriteren hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
liever domme mensen dan mensen die intelligent denken te zijn.
En een hele goede morgen, Yesse
Die moeten niet om mij heen komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat voor volk moet je dan gebruiken en voor je karretje spannen?
Mensen die intelligent denken te zijn doen er tenminste nog wat aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
liever domme mensen dan mensen die intelligente denken te zijn.
En een hele goede morgen, Yesse
M'n opmerking was lichtelijk sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar ik heb gezellige collega's
Ik ga maar weer eens met stageverslag bezig.. is ook soort van werk, toch?
Word!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar aan domme mensen ga je je echt irriteren hoor
Mensen die denken intelligent te zijn ergeren mij vaker...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
De mijne ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n opmerking was lichtelijk sarcastisch bedoeld![]()
Liever domme mensen die weten dat ze dom zijn, dan domme mensen die denken dat ze slim zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Juist. Piles zegt het.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever domme mensen die weten dat ze dom zijn, dan domme mensen die denken dat ze slim zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever domme mensen die weten dat ze dom zijn, dan domme mensen die denken dat ze slim zijn
Dan moet haast wel. Je deelt mijn meningquote:
Beide is irritantquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef eer-ik het volgende:
Jongens, het is heel makkelijk te omschrijven dit.
Domme mensen zijn gewoon dom, of ze nou denken dat ze intelligent zijn of niet
En domme mensen zijn irritant.
Er is maar 1 persoon de slimste... Als je je eigen beperkingen kent is het prima, imoquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beide is irritant
Ben dan ook niet de slimste, maar weet het van mezelf, en doe me ook niet slim voor
Je bent ook niet per definitie dom als je niet slim bentquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beide is irritant
Ben dan ook niet de slimste, maar weet het van mezelf, en doe me ook niet slim voor
Hehe, ok danquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent ook niet per definitie dom als je niet slim bent
Dat zekerquote:
Rikquote:
Mja, opzichquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit vind ik nu een domme discussie!
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kom jij in godsnaam aan nico/mart als je rik heet?
Naja, hij is er even uit geweest natuurlijkquote:
Neem m ook niks kwalijk, maar moest er wel ff om lachenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, hij is er even uit geweest natuurlijk
Hmm stageverslag & ambtenarenrecht lerenquote:
lang verhaal, maar ik heet geen Rik officieel zeg maar..quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kom jij in godsnaam aan nico/mart als je rik heet?
Oh, ok, die heb ik helemaal gemist.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
lang verhaal, maar ik heet geen Rik officieel zeg maar..
Is nog afkomstig van een Pittige Tijden rolverdeling
ja een inside Stage SC rolverdeling, maar er zijn nog al wat gelijkenissen tussen mij en Rik blijkbaar. Ik ben net zo knap en net zulke mooie lange blonde manen.. In ieder geval niet dat ik motor rijquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok, die heb ik helemaal gemist.
Stage SC pittige tijden naar iik aanneem?
Want Pittige Tijden ken ik wel...
Echt nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:29 schreef eer-ik het volgende:
Er zei gister iemand tegen me:Je bent geen mod meer!
Ik had ook niet verwacht dat jij motor zou rijdenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja een inside Stage SC rolverdeling, maar er zijn nog al wat gelijkenissen tussen mij en Rik blijkbaar. Ik ben net zo knap en net zulke mooie lange blonde manen.. In ieder geval niet dat ik motor rij
idd waarom zou ik?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij motor zou rijden
kiek 'ns naar buten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:42 schreef nicomart het volgende:
5 minuten geen reactie.. dat is uitzonderlijk
Ik werk 200 meter van een zwembad met buitenbadquote:
Oeh, dat is wel verleidelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik werk 200 meter van een zwembad met buitenbad
doe het net als ik.. dan mag er zo'n 19,8 cm afquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef eer-ik het volgende:
dalijk naar de kappert.
Zullen eens zien wat ervan komt.
Heb nu ongeveer 20 cm haar, mag een hoop vanaf.
Dat is gewoon martelingquote:
ik zit er aan te denken om dat te gaan doen idd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe het net als ik.. dan mag er zo'n 19,8 cm af
No shit Sherlockquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:29 schreef eer-ik het volgende:
Er zei gister iemand tegen me:Je bent geen mod meer!
het is heeeeeeelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken om dat te gaan doen idd...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe het net als ik.. dan mag er zo'n 19,8 cm af
Explosievrij maken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
Vanmiddag een duur apparaat ontmantelen in het oude pand
Jawel. Chicks in bikini'squote:Op donderdag 8 mei 2008 09:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar je hebt er gelukkig geen zicht op?
uhm.. 12... dat ligt toch net iets onder mijn persoonlijke grensquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jawel. Chicks in bikini'sAlleen jammer dat het merendeel nog geen 12 is
Boven bedoel je toch? 12 jaar is veel te oud manquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. 12... dat ligt toch net iets onder mijn persoonlijke grens
12 jaar?? ik dacht 12 maanden..quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Boven bedoel je toch? 12 jaar is veel te oud man
Ah dan is het begrijpelijkquote:
komop je kan het!! je kan het! Weersta de verleiding van zo'n heerlijk zoet stukje gebak met van de lekkere chocolade en slagroom waar je zo van kan genieten...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oeh gebak! Sterk zijn.. niet nemen, neem maar je plakje ontbijtkoek!
Je moet juist sterk zijn en zeggen: Doe mij maar te stukkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oeh gebak! Sterk zijn.. niet nemen, neem maar je plakje ontbijtkoek!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
komop je kan het!! je kan het! Weersta de verleiding van zo'n heerlijk zoet stukje gebak met van de lekkere chocolade en slagroom waar je zo van kan genieten...
Je had het op zijn minst deze kant op kunnen sturenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, het is gelukt, ik heb het afgewezen
rejection is good!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, het is gelukt, ik heb het afgewezen
Volgende keerquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je had het op zijn minst deze kant op kunnen sturen
Is het ook. Helaasquote:
had ik vorig jaar gezien op de A27.. die auto stond al helemaal in lichterlaaie.. was niet meer te redden en megaveel zwarte rook.. best freaky.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef nicomart het volgende:
wat ik gister trouwens weer meemaakte.. Rij ik rustig over de snelweg naar huis.. staat er opeens in de berm een auto uit te fikken. Er was nog niet eens een kijkersfile of hulpdiensten aanwezig, maar er waren inmiddels als 3 of 4 auto's gestopt om te helpen, dus ik reed lekker door.
Maar lijkt me best schrikken als je auto midden op de snelweg zo begint te roken of in de fik vlieg
Doet me weer denken aan dat ongeluk bij Nijmegen maandagquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
had ik vorig jaar gezien op de A27.. die auto stond al helemaal in lichterlaaie.. was niet meer te redden en megaveel zwarte rook.. best freaky.
Ik hoop niet dat het daar aan ligtquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou jongens. Yesse is weg en het topic valt volledig stil.
Ik heb werkquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou jongens. Yesse is weg en het topic valt volledig stil.
Wat voor huisbezoeken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga der ffies vandoor.. huisbezoeken afleggen
mijn begeleider neemt 2 collega stagiairs en mij mee naar een tent waar de uitsmijters goed te eten schijnen te zijn.. ben benieuwd..quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat gaan iedereen eten met de lunch? Ik weet niet wat ik wil eten
Hier hetzelfde als altijdquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
ik ga zo ff bij de albert heyn kijken.. maar zullen wel een stuk of 3 bolletjes worden met een smeerkaasje of huzaren salade ofzo..quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
uitsmijters heb ik hier niet tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn begeleider neemt 2 collega stagiairs en mij mee naar een tent waar de uitsmijters goed te eten schijnen te zijn.. ben benieuwd..
Rusland had al voordat de president was gekozen een president en een nieuwe premierquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:03 schreef Piles het volgende:
Berlusconi heeft binnen 1 uur een regering ingericht![]()
Kan Belgie nog een voorbeeld aan nemen
moguhquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ook meteen op![]()
Goeiemorgen iedereen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jawel. Chicks in bikini'sAlleen jammer dat het merendeel nog geen 12 is
stop dr in jouw usericon en dan weet je niet wie de vrouw is in je eigen usericonquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef jna het volgende:
Nu weet ik nog niet wie die vrouw is in houniet z'n usericon
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3 Locale ID: 2057 Additional information about the problem: BCCode: f4 BCP1: 00000003 BCP2: 870900E8 BCP3: 87090234 BCP4: 82085330 OS Version: 6_0_6001 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 |
K ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef jna het volgende:
Nu weet ik nog niet wie die vrouw is in houniet z'n usericon
Ik zie het al. je hebt OS versie 6.0.6001.2.1.0.768.3quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik heb een probleem met mn laptop...![]()
Ik start hem op, en na 5-6 seconden bij het gedeelte waar ik mn wachtwoord moet invullen, krijg ik een blauw scherm met wat informatie. En daarna zoals het hoort bij een blauw scherm slaat die uit.
nu in veilige modus een scherm met windows problem solving:
[ code verwijderd ]
weet iemand van jullie wat er aan de hand is met mijn laptop? ik denk zelf kut geheugen, maar ik wil het wel zeker weten zeg maar
sorry.. geen flauw ideequote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik start hem op, en na 5-6 seconden bij het gedeelte waar ik mn wachtwoord moet invullen, krijg ik een blauw scherm met wat informatie. En daarna zoals het hoort bij een blauw scherm slaat die uit.
[ code verwijderd ]
weet iemand van jullie wat er aan de hand is met mijn laptop? ik denk zelf kut geheugen, maar ik wil het wel zeker weten zeg maar
Ah ik zie al wat het probleem isquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ code verwijderd ]
Bccode moet op f5 staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ code verwijderd ]
Waarschuwing: De moeilijke woorden zullen je om de kop vliegenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm ik ga maar een topic openen in Dig, als ik dat aandurf...![]()
Waarom nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm ik ga maar een topic openen in Dig, als ik dat aandurf...![]()
ja ik druk nu al een minuut op f5 maar dat werkt niet...quote:
cry me a riverquote:
quote:
omdat:quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Zolang je het niet op Tweakers probeert is er niks aan de hand
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschuwing: De moeilijke woorden zullen je om de kop vliegen
Oh vaag, werkt bij mij altijdquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ik druk nu al een minuut op f5 maar dat werkt niet...
Dat is niet de redenquote:
nou ja.. meestal krijg je eerst 30 onzin reacties voordat er wat zinnigs komtquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet de reden
Bij Tweakers verwachten ze dat je alles van computers weet als je wat vraagt. Als je hier in DIG zegt dat er niks vanaf wordt je best geholpen
Als je een serieus topic opent niet hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou ja.. meestal krijg je eerst 30 onzin reacties voordat er wat zinnigs komt
dat stond al op mn nieuwe laptop en ik heb geen windows XP versie hier...quote:
Vistaquote:
omlaag laden dan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat stond al op mn nieuwe laptop en ik heb geen windows XP versie hier...
Ik heb nu 4 jaar OSX 10.4 Tiger op m'n powerbook staan en dat loopt nog als een zonnetje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vista
SP SP3
XP SP2
Mac os X Leopard
Ubuntu 8.04 LTS
Welke powerbook heb je? Boven de 1GHZ moet het opzich prima draaienquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 jaar OSX 10.4 Tiger op m'n powerbook staan en dat loopt nog als een zonnetje.
Wil opzich wel over naar Leopard omdat daar nog wat vette functies op zitten, maar dat doe ik wel als ik overstap op MBP.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke powerbook heb je? Boven de 1GHZ moet het opzich prima draaien
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
omlaag laden dan.
alles > vista.
zelfs windows 3.11 werkt nog prettiger.
Prik er nog 512mb bij en het gaat werken als een zonnetjequote:Op donderdag 8 mei 2008 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
512 MB intern en nog soepel lopen he, ding is 6 jaar oud
Niemand kan met windows omgaan, of je moet echt een tweaker zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Maar goed, zinloze discussie gaat dit worden
Dan moet ik nu leopard kopen en extra geheugen, terwijl ik sowieso een nieuwe macbook ga kopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Prik er nog 512mb bij en het gaat werken als een zonnetje
dat komt omdat er windows opstaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het gaat ook niet over of vista goed of fout is het gaat om mijn laptop van 2 maand oud is en nu al problemen geeft...
quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
want windows zorgt ervoor dat mn geheugen kut is
Hoe vaak heb ik die vraag niet moeten stellen.. Ja, mijn draadloze muis doet het niet meer.. en dan vriendelijk moet vertellen dat de batterijen op zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik haat altijd vna die verkopers die dan zeggen: wat doet ie niet dan?
Tyf op, hij doet het niet, geef me gewoon een nieuwe.
Kijk zelf maar effe.
Ja, dat vind ik een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik die vraag niet moeten stellen.. Ja, mijn draadloze muis doet het niet meer.. en dan vriendelijk moet vertellen dat de batterijen op zijn
ik zou hem wel terug willen brengen maar dat kan pas over 4 weekquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Nee, maar breng dat ding dan gewoon terug.
Een apparaat hoort te werken als je 'm koopt.
Zo niet, terugbrengen en boos worden
daar heb je een punt, maar mensen zeggen te vaak hij doet het niet, omdat ze zelf te dom zijn eerst de stroomkabel eens te controleren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een ander verhaal.
Maar als ik bij de dealer kom met mijn auto op een trailer en de dealer vertel dat hij het niet meer doet, moet ie niet gaan vragen wat ie niet meer doet.
Zoek dat lekker zelf uit, daar betaal ik je toch voor
Dat vind ik ook met laptops/computers.
Ik werk ermee, weet niet hoe het werkt, stel dan ook niet zulke vragen
soms kunnen dat soort tips van de gebruiker wel zorgen dat een probleem sneller is opgelost. Dat scheelt jou dan weer arbeidskosten.. Maar jij zegt dus eigenlijk dat je extra wil betalen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een ander verhaal.
Maar als ik bij de dealer kom met mijn auto op een trailer en de dealer vertel dat hij het niet meer doet, moet ie niet gaan vragen wat ie niet meer doet.
Want bij de zaak waar ik toen stage liep.. kostte 1 minuut onderzoekskosten ook ¤1 uur.. was wel een max bedrag..quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
soms kunnen dat soort tips van de gebruiker wel zorgen dat een probleem sneller is opgelost. Dat scheelt jou dan weer arbeidskosten.. Maar jij zegt dus eigenlijk dat je extra wil betalen?
krijg ik dit als oplossing... klinkt meer als tijdelijk dan ook maar iets dat zal helpen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:41 schreef v1st4suX het volgende:
heb je niet ergens nog een windows versie liggen. dan doe je de cdrom daarvan in de cd/dvd speler en boot je die CD tijdens het opstarten (misschien boot sequence veranderen in BIOS) als de cd dan opstart druk je gewoon als de cd is geladen op afsluiten en waarschijnlijk is de computer dan de fout vergeten en start hij weer normaal op.
ps. heeft voor mij ook gewerktweet alleen niet waarom hij dat doet
was ist los??quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Piles het volgende:
Stagebegeleider
Hogeschool
Ik ben ze allebei meer dan zat
En ja, ik krijg net een mailtje
Communicatie blijkt lastig te zijn.quote:
het zijn een stelletje lamers inderdaad daar....quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Communicatie blijkt lastig te zijn.
Paar keer aangegeven dat ze een afspraak voor bezoek bij bedrijfsmentor moet maken (die heeft het druk). Ze blijft het aan mij vragen. Verder heb ik ze nog nooit gesproken (ik ken 'r niet eens), maar krijg net wel bericht dat mn tussenverslag eind april binnen had moeten zijn.
Dat wist ik wel, maar zij had ook wel eens iets mogen laten horen
Waar nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
het zijn een stelletje lamers inderdaad daar....
Er is wel een hbo te vinden, waar het gewoon altijd goed gaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar niet
En ik ben het inmiddels wel een beetje gewend
Zeg dat wel..quote:
vast welquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er is wel een hbo te vinden, waar het gewoon altijd goed gaat
Handig ja, een laptop terugnemen met onbekende problemen en altijd maar een nieuwe mee terug geven. Zo'n winkel gaat lang winstgevend draaien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
volgens mij is dat gewoon een utopie..quote:
Mijn accu even opladen en dan ga ik in de tuin zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh oh oh wat een weertje
Ja, morgen alweer lekker in de zon. 's ochtends werken is zo fijn met dit weer. Morgen overigens gewoon vrij, dus het is weekend, lang weekend nog wel, jippie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil dat het morgen is! Ik wil dat het morgen is! Lekker in de zon
preciesquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Handig ja, een laptop terugnemen met onbekende problemen en altijd maar een nieuwe mee terug geven. Zo'n winkel gaat lang winstgevend draaien.
Je zal niet de enige zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
No shit, maandag ook vrij natuurlijk. Het strand
Op de 2e Pinksterdag?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Waarom moet ik maandag weer werken![]()
En nu ben ik chagrijnig
Voor mij vandaag om 15.30 ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, morgen alweer lekker in de zon. 's ochtends werken is zo fijn met dit weer. Morgen overigens gewoon vrij, dus het is weekend, lang weekend nog wel, jippie.
Zaterdag strandquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Te laat enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Waarom moet ik maandag weer werken![]()
En nu ben ik chagrijnig
mag ik je er even op wijzen dat dat niet werktquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil dat het morgen is! Ik wil dat het morgen is! Lekker in de zon
welk strand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
hey piet,
check die inschrijflijst van de reunie.. in 2001 staat er een bij met 2 achternamen.. zou die getrouwd zijn?
btw, dit weekend lan-party... met 30 graden buiten
Ze is al wegquote:
pardon??quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Mijn zusje heeft ook al een andere achternaam hoor
Samenlevingscontract getekend, en dan kan je dus ook de achternaam van je partner overnemenquote:
heeft die weer een nieuwe vlam..quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Samenlevingscontract getekend, en dan kan je dus ook de achternaam van je partner overnemen
ja om ze nou allemaal af te moeten zoekenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Noortek, Kattek, Scheveningen, allemaal in de buurt
Wat is het beste strand om naartoe te gaan. Paar jaar geleden was Rockanje een goed strand om te vertoefen. Ik heb geen zin in een vies strand of smerige tokkies in bikini's...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Noortek, Kattek, Scheveningen, allemaal in de buurt
Zeker in Zeelandquote:
*kuch* nerd *kuch*quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heeft die weer een nieuwe vlam..
als ik een vrouw was geweest had ik echt niet de naam van mn partner overgenomen zonder te trouwen. maar goed, niet mijn keuze.
ben benieuwd hoe warm de lan-party zal zijn..
9 ontblote mannenbovenljiven en een vrouw... muhaha.. arme kim
Hoe?quote:
hij is al 2mnd geleden geplanned.. dit weer is normaalgesproken een no-go, maarja, het kwam nu zo uit. vandaag komen mn 2x 1 TB HDD's binnen zodat ik lekker kan leechen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
*kuch* nerd *kuch*
lan-parties zijn wel geinig, maar ik zou hem toch echt skippen met dit weer
Ik ga altijd naar Hoek van Holland, 's-Gravenzande of Monster. Dichtbij, weinig last van Haagse Tokkies en op sommige stranden kan je gerust lekker voetballen en beachvolleyballen met je vrienden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is het beste strand om naartoe te gaan. Paar jaar geleden was Rockanje een goed strand om te vertoefen. Ik heb geen zin in een vies strand of smerige tokkies in bikini's...
Zullen we samen chagrijnig zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik haat mijn stageverslag. Ik dacht lul wat competenties is het wel af (heb al heeeel veel pagina's), moet je er nog complete andere opdrachten bij maken.. M&O opdracht, PCM opdracht, keuzeopdracht.. grrrr
van scheveningen naar katwijk is wat ver ja, maar vanaf katwijk zit je zo in noordwijk, zelfs met slentertempoquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja om ze nou allemaal af te moeten zoeken
leechenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hij is al 2mnd geleden geplanned.. dit weer is normaalgesproken een no-go, maarja, het kwam nu zo uit. vandaag komen mn 2x 1 TB HDD's binnen zodat ik lekker kan leechen.
Misschien gaan we wel ff ergens heen tussendoor ofzo..
Kon je die nog kwijt in je kast.. of heeft de barbiepop in je kast, hiervoor plaats moeten maken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hij is al 2mnd geleden geplanned.. dit weer is normaalgesproken een no-go, maarja, het kwam nu zo uit. vandaag komen mn 2x 1 TB HDD's binnen zodat ik lekker kan leechen.
Misschien gaan we wel ff ergens heen tussendoor ofzo..
Goed planquote:
Ik moet eigenlijk eens beginnen (zie bericht een stukje naar boven)quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Goed plan
Ik heb nu het competentiegedeelte af.. maar zoals het er naar uit ziet moet er nog wel minimaal 2 x zoveel gebeuren. Naja ik ben dan weer zo dat ik dat lekker laat liggen tot volgende week.. of die week erna ofzo.
met de motor!! FTWquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van scheveningen naar katwijk is wat ver ja, maar vanaf katwijk zit je zo in noordwijk, zelfs met slentertempo
Denk dat het bijna sneller is dan over de weg met dit weer.
Maar de stranden hier zijn kut in de zomer, je moet echt om 07:00 ofzo al erheen gaan, wil je parkeerplek en plek op het strand hebben.
Vaak staat het op de A44 al vast als je naar noordwijk wilt.
HEt is echt arelaxed.
Neequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar de Brouwersdam ligt?
ja maar jij woont daar in het saaie zeelandquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 2km fietsen in de Oosterschelde liggen![]()
Tja.. wat moet dat moet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk eens beginnen (zie bericht een stukje naar boven)
Algemene kennisquote:
Truequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
ja maar jij woont daar in het saaie zeeland
Ja, dat is wel chill dan.quote:
brommobiel?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is wel chill dan.
Maar ik hou niet van motorrijden, en ik heb ook geen motor
Ik kan met mijn wagen wel vaak inhalen over fietsstroken
Neen.quote:
barbie is niet meer.. weet je toch wel..? heb al anderhalf jaar een nieuwe pc zonder barbie.. dit weekend ff met 2x320 en 2x 1TB schijven, en dan volgende week 2x320 verkopen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kon je die nog kwijt in je kast.. of heeft de barbiepop in je kast, hiervoor plaats moeten maken.
Eendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |