Hoe?quote:
hij is al 2mnd geleden geplanned.. dit weer is normaalgesproken een no-go, maarja, het kwam nu zo uit. vandaag komen mn 2x 1 TB HDD's binnen zodat ik lekker kan leechen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
*kuch* nerd *kuch*
lan-parties zijn wel geinig, maar ik zou hem toch echt skippen met dit weer
Ik ga altijd naar Hoek van Holland, 's-Gravenzande of Monster. Dichtbij, weinig last van Haagse Tokkies en op sommige stranden kan je gerust lekker voetballen en beachvolleyballen met je vrienden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is het beste strand om naartoe te gaan. Paar jaar geleden was Rockanje een goed strand om te vertoefen. Ik heb geen zin in een vies strand of smerige tokkies in bikini's...
Zullen we samen chagrijnig zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik haat mijn stageverslag. Ik dacht lul wat competenties is het wel af (heb al heeeel veel pagina's), moet je er nog complete andere opdrachten bij maken.. M&O opdracht, PCM opdracht, keuzeopdracht.. grrrr
van scheveningen naar katwijk is wat ver ja, maar vanaf katwijk zit je zo in noordwijk, zelfs met slentertempoquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja om ze nou allemaal af te moeten zoeken
leechenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hij is al 2mnd geleden geplanned.. dit weer is normaalgesproken een no-go, maarja, het kwam nu zo uit. vandaag komen mn 2x 1 TB HDD's binnen zodat ik lekker kan leechen.
Misschien gaan we wel ff ergens heen tussendoor ofzo..
Kon je die nog kwijt in je kast.. of heeft de barbiepop in je kast, hiervoor plaats moeten maken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hij is al 2mnd geleden geplanned.. dit weer is normaalgesproken een no-go, maarja, het kwam nu zo uit. vandaag komen mn 2x 1 TB HDD's binnen zodat ik lekker kan leechen.
Misschien gaan we wel ff ergens heen tussendoor ofzo..
Goed planquote:
Ik moet eigenlijk eens beginnen (zie bericht een stukje naar boven)quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Goed plan
Ik heb nu het competentiegedeelte af.. maar zoals het er naar uit ziet moet er nog wel minimaal 2 x zoveel gebeuren. Naja ik ben dan weer zo dat ik dat lekker laat liggen tot volgende week.. of die week erna ofzo.
met de motor!! FTWquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van scheveningen naar katwijk is wat ver ja, maar vanaf katwijk zit je zo in noordwijk, zelfs met slentertempo
Denk dat het bijna sneller is dan over de weg met dit weer.
Maar de stranden hier zijn kut in de zomer, je moet echt om 07:00 ofzo al erheen gaan, wil je parkeerplek en plek op het strand hebben.
Vaak staat het op de A44 al vast als je naar noordwijk wilt.
HEt is echt arelaxed.
Neequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar de Brouwersdam ligt?
ja maar jij woont daar in het saaie zeelandquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 2km fietsen in de Oosterschelde liggen![]()
Tja.. wat moet dat moet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk eens beginnen (zie bericht een stukje naar boven)
Algemene kennisquote:
Truequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
ja maar jij woont daar in het saaie zeeland
Ja, dat is wel chill dan.quote:
brommobiel?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is wel chill dan.
Maar ik hou niet van motorrijden, en ik heb ook geen motor
Ik kan met mijn wagen wel vaak inhalen over fietsstroken
Neen.quote:
barbie is niet meer.. weet je toch wel..? heb al anderhalf jaar een nieuwe pc zonder barbie.. dit weekend ff met 2x320 en 2x 1TB schijven, en dan volgende week 2x320 verkopen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kon je die nog kwijt in je kast.. of heeft de barbiepop in je kast, hiervoor plaats moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |